Google Pay کے ساتھ بہترین eSports بک میکرز کی درجہ بندی

گوگل پے، جو پہلے اینڈرائیڈ پے تھا، ایک ڈیجیٹل والیٹ پلیٹ فارم ہے جو آن لائن ادائیگیوں کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ اس کا استعمال اینڈرائیڈ موبائل ڈیوائسز جیسے ٹیبلیٹ، فونز اور سمارٹ واچز کا استعمال کرکے ذاتی طور پر کنٹیکٹ لیس ادائیگیاں کرنے کے لیے بھی کیا جا سکتا ہے۔

ہندوستان اور امریکہ کے صارفین گوگل پے کی ادائیگی کے لیے iOS موبائل آلات کا استعمال بھی کر سکتے ہیں۔ تاہم، اس طرح کی عام طور پر محدود فعالیت ہوتی ہے۔

Google Pay کے ساتھ بہترین eSports بک میکرز کی درجہ بندی
Faiza Khan
WriterFaiza KhanWriter
Fact CheckerTomas NovakFact Checker

گوگل پے قریبی فیلڈ کمیونیکیشن (NFC) ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے بغیر کنٹیکٹ لیس ادائیگی کی سہولت کے لیے کارڈ کی معلومات منتقل کرتا ہے۔ یہ سروس بورڈنگ پاسز، کار کیز، کیمپس آئی ڈی کارڈز، مووی ٹکٹس، ایونٹ کے ٹکٹس، اسٹور کارڈز، ہیلتھ ریکارڈز، لائلٹی کارڈز اور کوپن سمیت دیگر چیزوں کو بھی سپورٹ کرتی ہے۔ 2021 تک، Google Pay 42 مختلف ممالک میں دستیاب ہے۔

Google Pay کے بارے میں

گوگل پے کو 2015 میں اینڈرائیڈ پے کے تحت گوگل I/O پر دوبارہ لانچ کیا گیا تھا۔ اسے Google Wallet کی تکمیل کے لیے بنایا گیا تھا، جسے 2011 میں جاری کیا گیا تھا۔ اس دوران Google Pay نے Softcard ٹیکنالوجی کا استعمال کیا۔

یہ سروس تقریباً 70% تمام اینڈرائیڈ ڈیوائسز کے ساتھ مطابقت رکھتی تھی، 700,000 سے زیادہ تاجروں نے اسے ادائیگی کے اختیار کے طور پر قبول کیا۔ اور 8 جنوری 2018 کو، گوگل نے اعلان کیا کہ گوگل والیٹ اور اینڈرائیڈ پے گوگل پے بنانے کے لیے ضم ہو جائیں گے۔

گوگل پے نے دونوں ضم شدہ خدمات کی خصوصیات کو اپنایا اور پلیٹ فارم کو ویب پر مبنی ادائیگیوں تک بڑھا دیا۔ ری برانڈنگ 20 فروری 2018 کو شروع ہوئی، جب ایپ کے ڈیزائن کو اپ ڈیٹ کیا گیا۔ نئے ڈیزائن میں قریبی اسٹورز کی فہرست دکھائی گئی ہے جو ادائیگی کی خدمات کو سپورٹ کرتے ہیں، جنہیں اپنی مرضی کے مطابق بنایا جا سکتا ہے۔

گوگل پے نے ایک نیا API بھی فراہم کیا، جسے تاجر ایپس، ویب سائٹس اور گوگل اسسٹنٹ میں ادائیگی کا طریقہ شامل کرسکتے ہیں۔ تب ہی یہ سروس بیٹنگ سائٹس پر دستیاب ہونا شروع ہوئی۔ جیسے جیسے گوگل پے کی مقبولیت نئی بلندیوں پر پہنچ گئی، زیادہ سے زیادہ آن لائن بک میکرز اسے اپنے پلیٹ فارمز میں شامل کرتے رہے۔ فی الحال، گوگل پے ریاستہائے متحدہ اور بیشتر یورپ میں سب سے زیادہ مقبول ہے۔

گوگل پے کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ

eSports بیٹنگ سائٹ پر فنڈز جمع کرنے کے لیے Google Pay کا استعمال کرنا نسبتاً آسان ہے۔ یہ ایک بناتا ہے مثالی ادائیگی کا اختیار eSport نئے پنٹروں کے لیے جو شاید دیگر ڈپازٹ آپشنز کے پیچیدہ ادائیگی کے عمل میں نہیں جانا چاہتے۔ پنٹرز کو eSports-betting سائٹ کو یقینی بنانا چاہیے جس پر وہ فنڈز جمع کرنا چاہتے ہیں پہلے Google Pay ادائیگی قبول کرتے ہیں۔

پنٹر گوگل پے فرینڈلی بیٹنگ سائٹ میں لاگ ان کرکے ڈپازٹ کا عمل شروع کر سکتے ہیں۔ آن لائن بیٹنگ کی دنیا میں نئے اسپورٹس کھلاڑی مناسب بک میکر کا انتخاب کر کے شروع کر سکتے ہیں۔

اس کے لیے، انہیں اس بات کو یقینی بنانا ہوگا کہ سائٹ eSports کے ایونٹس اور بیٹنگ کے دیگر بازاروں کا احاطہ کرتی ہے جس میں وہ دلچسپی لے سکتے ہیں۔ بیٹنگ سائٹس کے درمیان رجسٹریشن کا عمل تھوڑا سا مختلف ہوسکتا ہے، لیکن اس میں عام طور پر شناخت اور رابطے کی تفصیلات کی تصدیق شامل ہوتی ہے۔

eSports بیٹنگ سائٹ میں لاگ ان کرنے کے بعد، صارفین کو بینکنگ پیج پر موجود ڈپازٹ آپشنز پر جانا چاہیے۔ اس کے بعد وہ درج کردہ ادائیگی کے اختیارات میں سے گوگل پے کو منتخب کر سکتے ہیں۔ یہ صارفین کو گوگل پے ڈپازٹ پیج پر ری ڈائریکٹ کرے گا تاکہ وہ رقم داخل کریں جو وہ جمع کرنا چاہتے ہیں۔

اس کے بعد انہیں گوگل پے اکاؤنٹ سے پہلے سے منسلک ادائیگی کارڈز میں سے ایک کا انتخاب کرنا ہوگا، جہاں سے جمع کی رقم منتقل کی جانی چاہیے۔ اگلا مرحلہ ان کے آلات پر بھیجے گئے سیکیورٹی کوڈز کا استعمال کرتے ہوئے ادائیگی کی تصدیق کرنا ہوگا۔

جمع کرنے کی حدود

گوگل پے کی واحد لین دین کے لیے 2,000 USD کی حد ہے اور کل حد 2,500 USD فی دن ہے۔ اس ڈپازٹ طریقہ کو استعمال کرتے ہوئے کھلاڑی روزانہ 15 ڈپازٹ کر سکتے ہیں۔ تمام ذخائر عام طور پر فوری طور پر کارروائی کر رہے ہیں.

گوگل پے کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

فی الحال، Google Pay زیادہ تر ڈپازٹ کے طریقہ کار کے طور پر استعمال ہوتا ہے اور کسی بھی بیٹنگ سائٹ پر نکالنے کی حمایت نہیں کرتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ eSports کھلاڑی سروس کا استعمال ڈپازٹ کرنے کے لیے کر سکتے ہیں لیکن اسے نکالنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ کسی بھی شرط لگانے والے کے لیے بڑی تشویش کا باعث نہیں ہونا چاہیے کیونکہ زیادہ تر بکیز عام طور پر رقم نکالنے کے دیگر اختیارات کی وسیع اقسام پیش کرتے ہیں۔

اس طرح پنٹروں کو صرف ایک متبادل منتخب کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جو ان کے لیے موزوں ہو۔ متبادل ادائیگی کا طریقہ منتخب کرتے وقت، کھلاڑیوں کو بہت سے دیگر عوامل کے ساتھ ساتھ انخلا کے عمل کے وقت، نکالنے کی لاگت، استعمال میں آسانی، اور واپسی کی حدوں پر غور کرنے کی ضرورت ہے۔ مثالی طور پر، اسے پنٹروں کی ضروریات کے مطابق سب سے زیادہ سہولت اور فوائد پیش کرنا چاہیے۔

یہ بات قابل غور ہے کہ کچھ آن لائن بک میکرز اپنے انخلا کے اختیارات پر گوگل پے کی فہرست دیتے ہیں۔ اس طرح کے پلیٹ فارمز پر کھیلنے والے کھلاڑیوں کو اس حقیقت کے لیے زندہ رہنا چاہیے کہ نکالنے کو اصل ادائیگی کے طریقہ کار پر بھیجا جائے گا، عام طور پر کریڈٹ اور ڈیبٹ کارڈز، نہ کہ Google Pay کو۔

نکالنے کے لیے صرف رقم اور دیگر ضروری تفصیلات درج کرنے کی ضرورت ہے، اور فنڈز اکاؤنٹ میں تیزی سے پہنچ جائیں گے۔

اب جب کہ گوگل پے آن لائن کیسینو کی واپسی کو پورا نہیں کرتا ہے، کھلاڑیوں کو انخلا کرتے وقت مستعدی سے کام لینا ہوگا۔ اس کا مطلب ہے کہ واپسی کے اوقات، حدود اور فیس جیسی چیزیں منتخب کردہ طریقہ پر منحصر ہیں۔

گوگل پے کے فائدے اور نقصانات

پیشہ

  • صارف دوست: گوگل پے eSports بیٹنگ سائٹ پر ڈپازٹ کرنے کے آسان ترین طریقوں میں سے ایک ہے۔ اس عمل میں صرف چند کلکس لگتے ہیں۔

  • فوری ادائیگی کی پروسیسنگ: گوگل پے کا استعمال کرتے ہوئے جمع کی گئی رقم پر فوری کارروائی کی جاتی ہے۔ کھلاڑی اپنی جوئے کی سائٹس کو چند سیکنڈ میں لوڈ کر سکتے ہیں اور اپنی پسندیدہ eSports پر بیٹنگ سے لطف اندوز ہونا جاری رکھ سکتے ہیں۔

  • محفوظ: گوگل پے میں حیرت انگیز حفاظتی خصوصیات ہیں تاکہ صارفین کو ہیک ہونے کی فکر نہ ہو۔ یہ سروس پرائیویسی کو یقینی بنانے کے لیے صارف کے ڈیٹا کی بھی حفاظت کرتی ہے۔

  • فراخدلی ریفرل انعامات: گوگل پے کا ایک پرکشش انعامی پروگرام ہے جو موجودہ کھلاڑیوں کو انعام دیتا ہے جو ایپ کو نئے صارفین کو بھیجتے ہیں۔

Cons کے

  • واپسی کی حمایت نہیں کرتا: اسپورٹس پلیئرز اس بات کو مدنظر رکھتے ہوئے کہ گوگل پے صرف ڈپازٹس کو سپورٹ کرتا ہے، واپسی کے متبادل اختیارات تلاش کرنے پر مجبور ہیں۔

  • محدود ڈیوائس سپورٹ: گوگل پے کا ایک اور منفی پہلو یہ ہے کہ یہ صرف اینڈرائیڈ ڈیوائسز تک محدود ہے۔ جب دوسرے آلات میں استعمال کیا جاتا ہے تو خصوصیات محدود ہوتی ہیں۔

گوگل پے اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

صارفین کو ادائیگی کی خدمات تک رسائی حاصل کرنے کے لیے اپنے اینڈرائیڈ اسمارٹ فونز پر گوگل پے ایپ کو ڈاؤن لوڈ اور انسٹال کرنا ہوگا۔ ادائیگی کی خدمت کو سپورٹ کرنے کے لیے آلات کو Lollipop 5.0 یا Android کے اعلیٰ ورژن پر چلنا چاہیے۔

اس کے بعد صارفین کو ایپ کو کھولنا ہوگا اور دکھائے جانے والے اشارے پر عمل کرنا ہوگا۔ اس میں عام طور پر گوگل اکاؤنٹ میں سائن ان کرنا اور ذاتی تفصیلات، بینکنگ کی معلومات، اور صارف کی ترجیحات سے متعلق کچھ تفصیلات بھرنا شامل ہوتا ہے۔

اس کے بعد صارفین کو بنائے گئے اکاؤنٹ میں ڈیبٹ یا کریڈٹ کارڈ شامل کرنا ہوگا۔ کارڈ شامل کرنا اتنا ہی آسان ہے جتنا کارڈ کی معلومات بھرنا، بشمول کارڈ کا نام، نمبر، CVV، اور میعاد ختم ہونے کی تاریخ۔ زیادہ تر معاملات میں، صارفین کو ایپ کے لیے اسکرین لاک سیٹ اپ کرنے کی بھی ضرورت ہوگی، جو سیکیورٹی میں مدد کرتا ہے۔ اسکرین لاک پن، پیٹرن، پاس ورڈ، یا فنگر پرنٹ ہوسکتا ہے۔

تاہم، یہ چہرے کی شناخت، ناک ٹو انلاک، اسمارٹ انلاک، یا اس طرح کے دیگر اختیارات کو سپورٹ نہیں کرتا ہے۔ اس کے بعد صارفین اگر چاہیں تو ادائیگی کے اضافی طریقے شامل کر سکتے ہیں، اور اکاؤنٹ سیٹ اپ کا عمل مکمل ہو جائے گا۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ گوگل پے صرف 13 سال سے زیادہ عمر کے صارفین کے لیے ہے۔

Google Pay کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

  • فون کالز گوگل پے کی کسٹمر سروس سے رابطہ کرنے کے لیے استعمال ہونے والا سب سے مقبول طریقہ ہے۔ صارفین کو کسی بھی متعلقہ مسائل کے لیے مدد حاصل کرنے کے لیے ماہرین سے براہ راست بات کرنی ہوگی۔ کسٹمر سروس کے فون نمبر مختلف ممالک اور خطوں کے لیے مختلف ہیں جہاں سروس دستیاب ہے۔

  • ایک اور متبادل سپورٹ آپشن ای میلز کے ذریعے ہے۔ صارفین کسی بھی مسائل کی تفصیلی وضاحت پر مشتمل ای میلز بھیج سکتے ہیں جس کا انہیں سامنا ہو سکتا ہے۔ support-in@google.com. گوگل عام طور پر 72 گھنٹوں کے اندر ای میلز کا جواب دیتا ہے۔

  • گوگل پے میں ہیلپ سینٹر بھی ہے، ایک ویب صفحہ جس میں متعدد وسائل ہیں۔ صارفین صفحہ سے سروس سے متعلق متعلقہ معلومات حاصل کر سکتے ہیں، بشمول عام مسائل کے لیے ٹربل شوٹنگ کے طریقہ کار۔

About the author
Faiza Khan
Faiza Khan
About

فیضہ خان، لاہور کی فخریہ مقیم، کیسینو گیمنگ اور پاکستان کی گہری جڑوں والی روایات میں واقع ہے۔ زبانی ماہرت اور گیمنگ کی گہری سمجھ سے مسلح ہوکر وہ آن لائن کیسینو کی عالمی دنیا میں اصلی پاکستانی جھلک لاتی ہے

Send email
More posts by Faiza Khan

عمومی سوالات

ہر وہ چیز جو آپ کو کیسینو کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے

کیا میں eSports بیٹنگ سائٹس پر Google Pay کا استعمال کرتے ہوئے فنڈز جمع کر سکتا ہوں؟

ہاں، آپ گوگل پے کا استعمال کرتے ہوئے eSports بیٹنگ سائٹس پر فنڈز جمع کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کے بیٹنگ اکاؤنٹ میں تیزی سے فنڈز شامل کرنے کا ایک آسان اور محفوظ طریقہ پیش کرتا ہے۔ بس Google Pay کو اپنے ادائیگی کے طریقے کے طور پر منتخب کریں، مطلوبہ ڈپازٹ رقم درج کریں، اور اپنے Google Pay اکاؤنٹ کے ذریعے لین دین کی تصدیق کریں۔

کیا گوگل پے کے ذریعے رقوم جمع کرنے سے وابستہ کوئی فیس ہے؟

عام طور پر، eSports بیٹنگ سائٹس Google Pay کا استعمال کرتے ہوئے فنڈز جمع کرنے کے لیے کوئی اضافی فیس نہیں لیتی ہیں۔ تاہم، یہ ہمیشہ ایک اچھا خیال ہے کہ آپ بیٹنگ سائٹ کے مخصوص شرائط و ضوابط کو چیک کریں جو آپ استعمال کر رہے ہیں اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ کسی بھی ممکنہ فیس سے واقف ہیں جو لاگو ہو سکتی ہے۔

Google Pay میں جمع کرنے کے بعد میرے بیٹنگ اکاؤنٹ میں فنڈز کو ظاہر ہونے میں کتنا وقت لگتا ہے؟

Google Pay کا استعمال کرتے ہوئے فنڈز جمع کرنا عام طور پر فوری ہوتا ہے، یعنی فنڈز کو آپ کے بیٹنگ اکاؤنٹ میں تقریباً فوراً ظاہر ہونا چاہیے۔ یہ آپ کو بغیر کسی تاخیر کے اپنے پسندیدہ eSports ایونٹس پر شرط لگانا شروع کرنے دیتا ہے۔

کیا میں eSports بیٹنگ سائٹس سے Google Pay کا استعمال کرتے ہوئے اپنی جیت واپس لے سکتا ہوں؟

اگرچہ گوگل پے بنیادی طور پر ڈپازٹس کے لیے استعمال ہوتا ہے، کچھ eSports بیٹنگ سائٹس اس ادائیگی کے طریقے کو استعمال کرتے ہوئے رقوم نکالنے کا اختیار بھی پیش کر سکتی ہیں۔ تاہم، اس بات کی تصدیق کرنے کے لیے کہ آیا Google Pay واپسی کے لیے دستیاب ہے اور کسی بھی متعلقہ شرائط و ضوابط کو سمجھنے کے لیے مخصوص بیٹنگ سائٹ سے چیک کرنا ضروری ہے۔

کیا eSports بیٹنگ سائٹس پر رقوم جمع کرنے اور نکالنے کے لیے Google Pay کا استعمال محفوظ ہے؟

ہاں، eSports بیٹنگ سائٹس پر لین دین کے لیے Google Pay کا استعمال عام طور پر محفوظ اور محفوظ ہے۔ Google Pay آپ کی مالی معلومات کی حفاظت کے لیے جدید ترین انکرپشن ٹیکنالوجی کا استعمال کرتا ہے، اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ آپ کے ڈپازٹ اور نکلوانے پر محفوظ طریقے سے کارروائی کی جائے۔ مزید برآں، زیادہ تر مشہور eSports بیٹنگ سائٹس میں آپ کے ذاتی اور مالی ڈیٹا کی حفاظت کے لیے مضبوط حفاظتی اقدامات ہوتے ہیں۔