Call of Duty

حالیہ برسوں میں بیٹل رائل گیمز eSports بیٹنگ کمیونٹی میں بہت مقبول ثابت ہوئے ہیں۔ اس کی ایک اچھی مثال ایف پی ایس کال آف ڈیوٹی ہے: وار زون۔ یہ کھیلنے کے لیے مفت ہے اور پلیٹ فارمز کی ایک حد میں دستیاب ہے۔ اس میں موجودہ نسل کے پلے اسٹیشن اور ایکس بکس کنسولز کے ساتھ ساتھ پی سی کے ورژن بھی شامل ہیں۔ CoD: وارزون 2019 کی ماڈرن وارفیئر قسط کا ایک حصہ ہے، بجائے اس کے کہ انفرادی عنوان ہو۔ یہ ماڈرن وارفیئر مواد کی تازہ کاری کے دوسرے سیزن کے دوران جاری کیا گیا تھا۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ ایک بڑا قائم شدہ CoD پلیئر بیس اس تک رسائی حاصل کرنے کے قابل تھا۔

جب سے CoD: وارزون 2020 میں سامنے آیا ہے اس میں سرور ٹریفک کی ایک خاصی مقدار دیکھی گئی ہے۔ اس کھیل کو متعدد eSport پیشہ ور افراد نے پسندیدہ کے طور پر قبول کیا ہے۔ جس کے نتیجے میں جوئے کی صنعت نے بھی نوٹس لے لیا ہے۔ گیم کے پیچھے ڈویلپر انفینٹی وارڈ اور ریوین سافٹ ویئر ہیں۔

Call of Duty
کال آف ڈیوٹی ایسپورٹس کا مختصر تعارف

کال آف ڈیوٹی ایسپورٹس کا مختصر تعارف

مؤخر الذکر نے صرف وارزون کے سرد جنگ کے حصے کو تیار کرنے کے لئے کام کیا۔ Activision، ماضی کے کامیاب CoD ٹائٹلز کے پیچھے والی کمپنی نے اسے شائع کیا۔

کھلاڑی دو اہم طریقوں میں سے انتخاب کر سکتے ہیں: Battle Royale یا Plunder. سابق میں ایک معیاری کھیل میں 150 تک کھلاڑیوں کے ساتھ نقشے میں ڈراپ کرنا شامل ہے۔ متعدد محدود وقت کے راؤنڈز 200 کھلاڑیوں کو سپورٹ کرتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ جواریوں کے پاس کافی انتخاب ہوگا کہ کس کو دانو لگانا ہے۔

زبردست جنگ

یہ موڈ بہت سے دوسرے سے ملتا جلتا ہے۔ سٹائل میں مقبول کھیل. کھلاڑی ایک دوسرے کے خلاف ایسے نقشے پر مقابلہ کرتے ہیں جو مسلسل سکڑ رہا ہے۔ فاتح آخری کھلاڑی/ٹیم کھڑا ہے۔ اگر کھیل کے قابل نہ ہونے والے علاقے میں داخل ہو جائے تو پیلی گیس سے صحت خراب ہو جاتی ہے۔

گیس اس وقت تک پھیلتی ہے جب تک کہ آخری زندہ بچ جانے والوں کو نقشے کے تنگ حصے میں مجبور نہیں کیا جاتا۔ جب کھلاڑی مر جاتے ہیں تو انہیں گلاگ نامی ایک نئے موڈ میں لے جایا جاتا ہے۔ یہ انہیں موت کے میچ میں دوسرے کے خلاف کھڑا کرتا ہے۔ فاتحین کو Battle Royale میں واپس آنے کا موقع ملتا ہے۔ کھیلوں میں بیٹنگ کے شائقین عام طور پر زندہ بچ جانے والے کھلاڑی یا ٹیم پر اجرت لگاتے ہیں۔

لوٹ مار

اس موڈ میں ٹیمیں نقشے پر بکھرے ہوئے نقدی کے ڈھیروں کو تلاش کرنے کے لیے مل کر کام کرتی ہیں۔ لوٹ مار کے کھلاڑی موت کے بعد خود بخود دوبارہ پیدا ہو جاتے ہیں۔ بنیادی مقصد $1 ملین جمع کرنا ہے۔ ایک بار جب یہ حاصل ہو جائے تو اوور ٹائم شروع ہو جاتا ہے اور نقد رقم کئی گنا ہو جاتی ہے۔ گھڑی ختم ہونے پر سب سے زیادہ رقم جمع کرنے والی ٹیم کو فاتح قرار دیا جاتا ہے۔

بلڈ منی اس موڈ میں ایک تغیر ہے جس میں فنشنگ موو کرنے سے کھلاڑیوں کو اضافی رقم ملے گی۔ وہ معاہدوں میں بھی حصہ لے سکتے ہیں۔ CoD: Vanguard کی ریلیز کے ساتھ ہی ایک اور تغیر سامنے آیا۔ یہ میچوں میں پرواز کے قابل جنگی گاڑیاں متعارف کرایا جاتا ہے۔ یہ عوامل شرط کی مشکلات کو متاثر کر سکتے ہیں۔

کال آف ڈیوٹی ایسپورٹس کا مختصر تعارف
ہر وہ چیز جو آپ کو کال آف ڈیوٹی پر بیٹنگ کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

ہر وہ چیز جو آپ کو کال آف ڈیوٹی پر بیٹنگ کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

چونکہ وارزون اندر اندر ایک اچھی طرح سے قائم شدہ عنوان ہے۔ eSport گیمز شرط لگانے والی سائٹ تلاش کرنا مشکل نہیں ہونا چاہیے جو اس پر فوکس کرتی ہو۔ اسے تلاش کرنے کے لیے صارف کو eSports مارکیٹوں کے ٹیب تک رسائی حاصل کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اگر وہ ایک وسیع آن لائن جوئے بازی کے اڈوں تک رسائی حاصل کر رہے ہیں تو پھر ٹیب ممکنہ طور پر کھیلوں کے بیٹنگ کے صفحے پر ہوگا۔

آنے والے میچوں کے بارے میں معلومات فراہم کی جائیں گی۔ صارفین منتخب کر سکتے ہیں کہ ان کے خیال میں کس کھلاڑی کے جیتنے کا موقع ہے۔ عام طور پر ان میں سے 150 ایک ہی میچ میں ایک دوسرے سے مدمقابل ہوں گے۔ صحیح تعداد مشکلات کو نمایاں طور پر تبدیل کر سکتی ہے۔ اگر جواری کھلاڑیوں کے ٹریک ریکارڈ کو نہیں جانتے ہیں تو ان کے پاس اپنی شرط جیتنے کا بہت کم موقع ہوگا۔

وارزون دیگر جنگی رائل گیمز کے معیاری فارمولے کی پیروی کرتا ہے۔ کے لیے اختیارات eSport بیٹنگ سائٹس ہر اس شخص سے واقف ہوں گے جس نے ملتے جلتے عنوانات پر جوا کھیلا ہے۔ صارفین ایک کھلاڑی کا انتخاب کر سکتے ہیں تاکہ وہ سراسر فاتح کے طور پر پیشین گوئی کر سکے۔ متبادل طور پر، وہ یہ شرط لگا سکتے ہیں کہ وہ ٹاپ 3 میں ہوں گے۔

eSports بیٹنگ ایپ کے اختیارات بھی ہیں جو کھلاڑیوں کو ون آن ون CoD میچوں میں دانویں لگانے دیتے ہیں۔ تاہم، یہ اب بھی کافی جگہ ہے اور جواریوں کو ایپس پر مواد تخلیق کاروں سے دعوت نامہ حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ اس اختیار کا ایک منفرد پہلو یہ ہے کہ غیر پیشہ ور افراد جیتنے کے لیے خود پر شرط لگا سکتے ہیں۔

ہر وہ چیز جو آپ کو کال آف ڈیوٹی پر بیٹنگ کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔
کال آف ڈیوٹی ایسپورٹس کتنی مشہور ہے؟

کال آف ڈیوٹی ایسپورٹس کتنی مشہور ہے؟

یہ متعدد وجوہات ہیں جن کی وجہ سے دنیا بھر میں لاکھوں لوگوں نے اس گیم کو کھیلنے کا انتخاب کیا ہے۔ انٹرنیٹ وارزون پر مرکوز کمیونٹیز سے بھرا ہوا ہے اور آنے والے میچوں پر شرطیں لگا رہا ہے۔ گیم کی مفت اور آن لائن نوعیت اس کی کامیابی کے لیے لازمی ہے۔

کھیل کافی آسان اور کھیلنے کے لئے مزہ ہے. اگر لوگ اس میں پیشہ ور بننا چاہتے ہیں تو بہت سی مہارتیں ہیں جن کو تیار کرنے کی ضرورت ہے۔ وارزون ٹورنامنٹ جیتنے کے امکانات کو بڑھانے کے لیے کئی حکمت عملی ہیں۔ جواریوں کو قائم اور ابھرتے ہوئے دونوں ستاروں کی تلاش میں رہنے کی ضرورت ہے۔

انٹرنیٹ کمیونٹی

کیونکہ اس گیم سے دنیا بھر میں بہت سارے لوگ لطف اندوز ہوتے ہیں اس کے ارد گرد ایک بڑی انٹرنیٹ کمیونٹی بنی ہوئی ہے۔ اس میں سوشل میڈیا سائٹس کی بہتات شامل ہے۔ وار زون کے مخصوص اور مخصوص پہلوؤں کے لیے وقف کردہ ذیلی ایڈیٹس موجود ہیں۔ اس میں ٹپس، میمز اور گیم اپ ڈیٹس کے چرچے شامل ہیں۔

اسٹریمنگ ایپ Twitch چینلز سے بھری ہوئی ہے جہاں جواری میچ دیکھ سکتے ہیں اور باصلاحیت کھلاڑیوں کو تلاش کر سکتے ہیں۔ چونکہ یہاں ایک صحت مند کمیونٹی ہے آن لائن نئے آنے والے آسانی سے سیکھ سکتے ہیں کہ کوڈ پر کھیلنا اور شرط لگانا دونوں کیسے ہیں۔

کال آف ڈیوٹی ایسپورٹس کتنی مشہور ہے؟
کال آف ڈیوٹی آن لائن چل رہا ہے۔

کال آف ڈیوٹی آن لائن چل رہا ہے۔

eSports کی اکثریت خصوصی طور پر آن لائن کھیلی جاتی ہے اور Warzone اس سے مستثنیٰ نہیں ہے۔ بنیادی فرق یہ ہے کہ یہ گیم کراس پلیٹ فارم میچوں کی اجازت دیتا ہے۔ ایکس بکس پر کھلاڑی پلے اسٹیشنز پر موجود لوگوں سے مقابلہ کر سکتے ہیں۔ آن لائن کھیلنے کا مطلب یہ بھی ہے کہ گیم کو مستقل بنیادوں پر اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے۔

اس کے نتیجے میں پلیئرز کی تعداد کم ہونے سے پہلے کسی بھی کیڑے اور مسائل کو ٹھیک کیا جا سکتا ہے۔ مزید برآں نیا مواد تخلیق کیا جاتا ہے۔ مثال کے طور پر، آن لائن وار زون کے کھلاڑی نئے نقشے، ہتھیار، کٹ سین اور کھالیں ڈاؤن لوڈ کرنے کے قابل ہو گئے ہیں۔

سب سے بڑے CoD کھلاڑی

وارزون کھیلنا بہت سے لوگوں کا مشغلہ ہے لیکن کچھ لوگ پیشہ ورانہ سطح پر ایسا کرنے کا انتظام کرتے ہیں۔ اگر کوئی بڑا eSports کھلاڑی بننا چاہتا ہے تو اسے کئی چیزیں کرنے کی ضرورت ہے۔ پہلے انہیں وار زون کے اندر اور باہر جاننا چاہیے۔ وہ جتنا زیادہ کھیلیں گے اتنا ہی بہتر وہ اپنی صلاحیتوں کو نبھائیں گے۔

ٹورنامنٹس اور ایونٹس میں شرکت سے ان کا پروفائل بلند ہوگا۔ eSports میں بہت سے سب سے زیادہ پہچانے جانے والے نام اپنی منتخب کردہ گیم کھیلنے کے لیے وقت کا ایک بڑا حصہ دیتے ہیں۔ اگر وہ کافی مشہور ہو جاتے ہیں تو وہ کھیلوں کی بیٹنگ مارکیٹوں میں نظر آنا شروع ہو جائیں گے۔

کال آف ڈیوٹی آن لائن چل رہا ہے۔
CoD کو کھلاڑی کیوں پسند کرتے ہیں؟

CoD کو کھلاڑی کیوں پسند کرتے ہیں؟

وار زون کا معیاری ورژن مفت ہے۔ لہذا بہت سے مختلف معاشی پس منظر کے لوگ اس سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔ یہ مقبول ہونے والا پہلا جنگی رائل ٹائٹل نہیں ہے۔ فورٹناائٹ نے اسی قسم کا گیم پلے پیش کیا۔ تاہم، گیم کم کارٹونش آپشن ہے۔ CoD سیریز تنازعات کی حقیقت پسندانہ تصویر کشی کے لیے مشہور ہے۔

کھلاڑی گیم موڈ کے اندر اس جیتنے والے جمالیاتی سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں جو توجہ، حکمت عملی اور مستقل مسئلہ حل کرنے کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔ چونکہ وارزون کے پاس محدود تعداد میں نقشے ہیں یہ فرض کیا جا سکتا ہے کہ اس کی دہرائی جانے والی نوعیت وقت کے ساتھ بور ہو جاتی ہے۔ تاہم، لوگ قطع نظر اس سے لطف اندوز ہوتے رہتے ہیں۔

مسابقتی CoD کیسے کھیلا جاتا ہے؟

ایسپورٹ پلیئرز جو جیتنے کا موقع حاصل کرنا چاہتے ہیں انہیں کئی کام انجام دینے کی ضرورت ہوگی۔ یہ سب سے پہلے اس نقشے کی جانچ کرنا ضروری ہے جس میں وہ چھوڑ رہے ہوں گے۔ ایک محفوظ ڈراپ زون تلاش کرنے کے لیے پیراشوٹ کو کئی بار پاپ اور کاٹنا ممکن ہے۔ دشمن کے ہاتھوں مارے جانے سے پہلے کھلاڑیوں کو اپنی نقدی چھپانے کی ضرورت ہے۔ اسے ذخیرہ کرنا کبھی بھی جیتنے کا اختیار نہیں ہے۔ مزید برآں، اگر وہ کسی ٹیم کے حصے کے طور پر کام کر رہے ہیں تو وسائل کا اشتراک کرنا دانشمندی ہے۔

کھیل کے سب سے بڑے کھلاڑی اور ٹیمیں۔

اگر جواری جیتنے والی وارزون شرط لگانا چاہتے ہیں تو یہ ضروری ہے کہ وہ اپنے آپ کو کامیاب ترین کھلاڑیوں اور ٹیموں سے آشنا کریں۔ یہ کافی کثرت سے بدل سکتا ہے۔ ان میں سے ایک بڑی تعداد ایپ Twitch پر خود کو ظاہر کرتی ہے۔ ہفتہ وار اپ ڈیٹس کو پڑھنا مفید ہے کہ ہفتہ وار وارزون ٹورنامنٹس میں کس نے حد سے تجاوز کیا ہے۔ جواری بھی ابھرتے ہوئے ستاروں کی تلاش میں ہو سکتے ہیں۔ ان پر شرط لگانا ہر اس شخص کے لیے مثالی ہے جو اچھی مشکلات کی تلاش میں ہے۔

CoD کو کھلاڑی کیوں پسند کرتے ہیں؟
کیا کال آف ڈیوٹی چیمپئن شپ ہے؟

کیا کال آف ڈیوٹی چیمپئن شپ ہے؟

کال آف ڈیوٹی لیگ صرف 2020 میں قائم کی گئی تھی۔ اس کے باوجود یہ جوئے باز برادری کی طرف سے نمایاں توجہ حاصل کرنے میں کامیاب رہی ہے۔ ٹورنامنٹ میں امریکہ کی ٹیموں کا غلبہ ہے۔ سب سے اوپر تین OpTic Texas (پہلے ڈلاس ایمپائر)، Atlanta FaZe اور OpTic شکاگو (سابقہ شکاگو ہنٹسمین) تھے۔

اگر جواری یہ سمجھنا چاہتے ہیں کہ وار زون کے کون سے کھلاڑی سب سے بڑے ہیں تو وہ حالیہ پاور رینکنگ چیک کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، اگست 2021 میں پانچ سب سے کامیاب سپروان، فیفاکل، بِفل، جوکیز اور ٹومی تھے۔ ہو سکتا ہے کہ یہ کھلاڑی ہمیشہ CoD لیگ میں حصہ نہ لیں لیکن کچھ اوورلیپ ہوتا ہے۔

جب کہ جیتنے والی ٹیموں کا بڑا حصہ امریکہ بناتا ہے وہیں برطانیہ، کینیڈا اور فرانس کے کئی دعویدار ہیں۔ مزید برآں، انفرادی کھلاڑی روس، اسپین، ترکی، چین اور جرمنی سے تعلق رکھنے والے عالمی معیار پر غور کرتے ہیں۔ لیگ مینیجرز اکثر سائن اپ کرنے کے لیے نئے ستاروں کی تلاش میں رہتے ہیں۔ وہ ایسے لوگوں کا انتخاب کر سکتے ہیں جو سولو مقابلوں کے ذریعے پیشہ ور بن چکے ہیں۔ ان افراد کی درجہ بندی عام طور پر اس بات پر مبنی ہوتی ہے کہ انہوں نے ایونٹ کی جیت میں کتنی کمائی کی۔

کیا کال آف ڈیوٹی چیمپئن شپ ہے؟
کال آف ڈیوٹی لیگ کے بارے میں سب کچھ

کال آف ڈیوٹی لیگ کے بارے میں سب کچھ

ورلڈ کپ کا ایک eSports ورژن بالکل اسی طرح کام کرتا ہے جس طرح اس کے حقیقی دنیا کے ہم منصب ہیں۔ ایلیٹ گیمرز کی ٹیمیں سب سے اوپر انعام جیتنے کے لیے ایک دوسرے سے مقابلہ کرتی ہیں۔ یہ عام طور پر نقدی کی شکل میں ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر 2021 کے بڑے اداروں میں کال آف ڈیوٹی لیگ انعام $1,200,000 تھا۔

جب کہ انہیں ماضی میں بہترین سمجھا جاتا تھا eSports ورلڈ ٹورنامنٹس حال ہی میں مرکزی دھارے میں داخل ہوئے ہیں۔ جوئے نے اس میں کردار ادا کیا ہے۔ کوڈ بیٹ کے شائقین نے تسلیم کیا ہے کہ ان تقریبات پر شرط لگانا تفریحی اور آسان ہے۔ بڑے سپانسرز نے بھی ٹورنامنٹ کے پروفائل کو بڑھایا ہے۔ جیتنے والی ٹیموں کو زیادہ معاوضہ دینے والے انعامات فراہم کرکے انہوں نے ان کی اشرافیہ کی نوعیت کو بڑھایا ہے۔

ایک eSports ورلڈ کپ سیزن کی شکل میں تشکیل دیا گیا ہے۔ CoD ایک کے پانچ مراحل ہیں جن میں ٹیمیں تین ہفتوں کے دوران میچ کھیلتی ہیں۔ یہ جواریوں کو فائنل کی تیاری میں بہترین کھلاڑیوں کا مطالعہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ ہر بڑے ٹورنامنٹ میں 12 کوالیفائنگ ٹیمیں ہوتی ہیں۔ پرائز پول بڑے پیمانے پر تقسیم کیا جاتا ہے۔ یہاں تک کہ اگر کوئی ٹیم پلے آف میں 8 ویں نمبر پر آتی ہے تو وہ اب بھی $25,000 حاصل کر سکتی ہے۔ اس وجہ سے ورلڈ کپ تجربہ کاروں کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔

کال آف ڈیوٹی لیگ کے بارے میں سب کچھ
CoD: وار زون ورلڈ کپ بیٹنگ

CoD: وار زون ورلڈ کپ بیٹنگ

CoD wagers warzone کے لیے ایک بہت بڑی مارکیٹ ہے۔ نوسکھئیے تمام اختیارات سے مغلوب اور الجھن کا شکار ہو سکتے ہیں۔ CoD لیگ جیسے معروف ٹورنامنٹ کا انتخاب ان جواریوں کے لیے بہترین ہے۔

وہ دنیا کے کچھ عظیم ترین وارزون کھلاڑیوں پر شرط لگا سکتے ہیں۔ واضح رہے کہ یہ گیم دراصل CoD: Modern Warfare کا حصہ ہے۔ اس کے لیے اسپورٹس بک کے اختیارات اس عنوان کے تحت مل سکتے ہیں۔

جیسے جیسے eSports کو زیادہ سنجیدگی سے لیا جانا شروع ہوتا ہے ایسا لگتا ہے کہ آن لائن جوئے بازی کے اڈوں میں اضافہ ہوگا جو وار زون پر شرطیں پیش کرتے ہیں۔ نئے مواد کی تازہ کاری سے میچوں کی نوعیت بھی متاثر ہوگی۔ مثال کے طور پر، کال آف ڈیوٹی بلیک اوپس: کولڈ وار کی ریلیز نے CoD لیگ میں کھیلے جانے والے گیم موڈز پر بڑا اثر ڈالا ہے۔

فیئر پلے کے مسائل

جواری فطری طور پر فکر مند ہوں گے کہ وہ جن میچوں پر شرط لگاتے ہیں وہ منصفانہ چلتے ہیں۔ معروف اسپورٹس بک سائٹس بھی اس مسئلے کو سنجیدگی سے لیتی ہیں۔ کال آف ڈیوٹی لیگ صرف پی سی کے ذریعے کھیلی جا سکتی ہے۔ کنٹرولر کو بھی پہلے سے منظور شدہ ہونا ضروری ہے۔ میچز ایک کنٹرول شدہ ڈیجیٹل ماحول میں ہوتے ہیں جہاں ہر ٹیم کو یکساں آغاز ملتا ہے۔ اس سے میچ فکسنگ کو روکنے میں مدد ملتی ہے۔

دعویداروں کے لیے دستیاب نقشوں، گیم موڈز اور ہتھیاروں پر پابندیاں ہیں۔ انہیں سخت قوانین پر عمل کرنے کی ضرورت ہے۔ ریگولیشن eSport بیٹنگ کا ایک اہم پہلو ہے۔

CoD: وار زون ورلڈ کپ بیٹنگ
کامل CoD esports bookmakers تلاش کریں۔

کامل CoD esports bookmakers تلاش کریں۔

ماضی میں ایسی سائٹ تلاش کرنا کافی مشکل تھا جس نے صارفین کو ویڈیو گیم ایونٹس پر شرط لگانے کی اجازت دی ہو۔ خوش قسمتی سے یہ تبدیل ہو رہا ہے کیونکہ eSports مزید مرکزی دھارے میں شامل ہو گئے ہیں۔ اس قسم کی شرط کے لیے بہت سے فراہم کنندگان ہیں۔ اس بات کا تعین کرنے کا سب سے آسان طریقہ ہے کہ آیا کوئی کمپنی اس مارکیٹ میں مہارت رکھتی ہے اپنے اسپورٹس بک پیج کو کھولنا ہے۔ اگر کوئی eSport سیکشن ہے تو یہ اچھی خبر ہوگی۔

تاہم، خاص طور پر وار زون کے لیے فراہم کنندہ تلاش کرنا اور بھی مشکل ہوگا۔ اپنی مقبولیت کے باوجود یہ گیم جوئے کی دنیا میں Fortnite یا FIFA کے مقابلے میں زیادہ جگہ رکھتی ہے۔ بہترین eSport بیٹنگ سائٹ پر دانو لگانے کے لیے عنوانات کا ایک وسیع کیٹلاگ ہوگا۔ جواریوں کو زیادہ قسمت ملے گی اگر وہ عالمی ٹورنامنٹس کا انتظار کریں جو خاص طور پر وارزون کو پیش کرتے ہیں۔ CoD بیٹنگ سائٹس کو تلاش کرنا اتنا مشکل نہیں ہے، کیونکہ یہ شرط لگانا ایک مشہور گیم ہے۔

اگر لوگ اب بھی جوئے کے روایتی اداروں سے بازار تلاش کرنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں تو ایک متبادل آپشن موجود ہے۔ وہ eSport مخصوص بیٹنگ سائٹس تلاش کرسکتے ہیں۔ چونکہ یہ تنظیمیں مکمل طور پر گیمنگ پر توجہ مرکوز کرتی ہیں وہ زیادہ سے زیادہ عنوانات فراہم کریں گی۔ وار زون ان میں سے ایک ہوسکتا ہے۔

کامل CoD esports bookmakers تلاش کریں۔
بہترین CoD: Warzone ٹیموں کی پیروی کریں اور درست طریقے سے شرط لگائیں۔

بہترین CoD: Warzone ٹیموں کی پیروی کریں اور درست طریقے سے شرط لگائیں۔

کیونکہ عام طور پر 12 پرو ٹیمیں ہوتی ہیں۔ ایک ٹورنامنٹ میں مقابلہ ہر ایک کو جاننا ضروری ہے۔ ایسا کرنے سے جواری کو بصیرت ملے گی کہ کس کے جیتنے کا زیادہ امکان ہے۔ کوئی شخص جتنا زیادہ ٹیموں پر تحقیق کرے گا ان کی شرط اتنی ہی درست ہوگی۔

شرط لگانے والا شخص پلے آف تک پہنچنے والی ہر ٹیم کی طاقتوں اور کمزوریوں کا تجزیہ کرنا چاہتا ہے۔ اگر انہیں اضافی تحقیق کرنے کی ضرورت ہے تو گیم اسٹریمنگ سائٹس مفید ہیں۔ جواری انفرادی کھلاڑیوں کے ٹریک ریکارڈ کو بہتر طور پر سمجھنے کے لیے ان کی پیروی کر سکتا ہے۔

ٹورنامنٹ میں انہیں جن منظرناموں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے وہ بھی ایک کردار ادا کرے گا۔ کچھ ٹیمیں صرف ایک خاص نقشے اور گیم موڈ میں ترقی کرتی ہیں۔ ڈیوٹی بیٹ کی کال کرتے وقت، میچ راؤنڈز کی صحیح نوعیت کو مدنظر رکھنا ضروری ہے۔

بہترین CoD: Warzone ٹیموں کی پیروی کریں اور درست طریقے سے شرط لگائیں۔
ایسپورٹ ٹیم میں کیا دیکھنا ہے؟

ایسپورٹ ٹیم میں کیا دیکھنا ہے؟

یہاں تک کہ اگر وارزون چیمپئن گروپ کی جیت کی تاریخ ہے تو اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ شرط ایک یقینی چیز ہے۔ ان کے کھیلنے کے انداز کی تفصیلات پر اثر پڑے گا۔ جواری کو پہلے کسی ٹیم کا پرانا پلے تھرو دیکھنا چاہیے جس میں وہ جیتنے کے لیے داؤ پر لگانا چاہتا ہے۔ ٹیم کئی اہم خصلتوں کو ظاہر کرنے کی ضرورت ہے۔

وار زون کے ہر رکن کا ایک مخصوص کردار ہوگا جو ان کی طاقت کے مطابق ادا کرتا ہے۔ کچھ جارحانہ ہیں جبکہ دوسرے زیادہ حکمت عملی والے ہیں۔ اہم بات یہ ہے کہ افراد اجتماعی طور پر مل کر کام کرتے ہیں۔

بہترین کھلاڑی تب ہی برطرف ہوں گے جب وہ یقینی طور پر خاتمے کو یقینی بنائیں گے۔ جب یاد آتی ہے تو یہ دشمنوں کو خبردار کرتا ہے۔ اگر ٹیموں کی درستگی/ہٹ ریٹنگ کم ہے تو ان پر شرط لگانا ایک خطرہ ہوگا۔

ہتھیاروں کی مہارت کے ساتھ ساتھ ایک اعلیٰ ٹیم میچ کے آغاز پر اترنے کے لیے بہترین مقامات کو جان لے گی۔ پہلے سے ہی ایک گیم پلان ہوگا جس پر وہ قائم رہیں گے۔ پیشہ ور افراد اس وجہ سے وار زون کے نقشوں سے خود کو واقف کرنے میں کئی گھنٹے صرف کرتے ہیں۔

ایسپورٹ ٹیم میں کیا دیکھنا ہے؟
قابل ذکر CoD ٹیمیں جن پر شرط لگائی جائے۔

قابل ذکر CoD ٹیمیں جن پر شرط لگائی جائے۔

پہلے بیان کردہ CoD لیگ کے دعویداروں کے ساتھ ساتھ کئی اعلیٰ درجہ کی ٹیمیں ہیں جو وارزون کے دوسرے مقابلوں میں ترقی کرتی ہیں۔ بہترین کا تعین کرنے میں مسئلہ یہ ہے کہ ٹیمیں باقاعدگی سے لائن اپ تبدیل کر رہی ہیں۔ لہذا طویل مدتی پیشرفت پر قابل ذکر ہونے کی بنیاد رکھنا مفید ہے۔

275 وارزون ٹورنامنٹ مارچ 2020 سے نومبر 2021 تک ہوئے۔ ٹیموں کے درمیان $8,000,000 سے زیادہ کا پرائز پول شیئر کیا گیا۔ اس دوران سب سے زیادہ کمانے والے پانچ تھے: 100 Thieves، NRG Esports، FaZe Clan اور New York Subliners۔ اگر ان گروپوں میں سے کوئی بھی کم رینک والے کے خلاف مقابلہ کرتا ہے تو ان کے جیتنے کا اچھا امکان ہوگا۔ یہ انہیں کافی محفوظ شرط بناتا ہے۔

قابل ذکر CoD ٹیمیں جن پر شرط لگائی جائے۔
کال آف ڈیوٹی بیٹنگ کے ساتھ فوائد اور نقصانات

کال آف ڈیوٹی بیٹنگ کے ساتھ فوائد اور نقصانات

جب کہ بہت سے لوگ کال آف ڈیوٹی میچوں پر شرط لگانے کا انتخاب کرتے ہیں یہ سب کے لیے نہیں ہے۔ یہ تعین کرنے کے لیے کہ آیا یہ ایک مثالی eSport ہے جواری کو تمام مثبت اور منفی پہلوؤں کو مدنظر رکھنا چاہیے۔

پیشہ

  • ہر میچ میں تقریباً 150 کھلاڑی ہوتے ہیں جو جواریوں کو کافی انتخاب دیتے ہیں۔
  • گیم کے اصول سمجھنے اور سیکھنے میں کافی آسان ہیں۔
  • بہترین کھلاڑی باقاعدہ ٹورنامنٹس میں حصہ لیتے ہیں، جس سے ممکنہ فاتحوں کو کم کرنا آسان ہو جاتا ہے۔
  • وار زون ایک انتہائی دل لگی گیم ہے۔ کچھ لوگ صرف تفریحی مقاصد کے لیے میچ دیکھتے ہیں۔
  • بڑے وارزون مقابلوں سے پہلے میڈیا کی بڑی تعداد میں بز ہوتا ہے۔ ان کے بارے میں اشاعتیں پڑھنے سے جواریوں کو وارزون پر شرط لگانے سے پہلے اضافی بصیرت ملے گی۔

Cons کے

  • جب کہ میچز تفریحی ہوتے ہیں وہ غیر متوقع بھی ہو سکتے ہیں، جس سے شرطیں دیگر eSports کے مقابلے میں کم محفوظ ہوتی ہیں۔
  • انٹرنیٹ وارزون کمیونٹیز سے بھرا ہوا ہے لیکن یہ ایسی سائٹس کو تلاش کرنے کے لیے ایک جدوجہد ہو سکتی ہے جو اسے اپنی اسپورٹس بک مارکیٹوں میں نمایاں کرتی ہیں۔
  • اگر جواری میچ براہ راست دیکھنا چاہتے ہیں تو انہیں اسے آن لائن اسٹریم کرنے کی ضرورت ہوگی۔ وارزون مقابلوں کا ٹیلی ویژن پر نشر ہونا نایاب ہے۔
  • CoD سیریز باقاعدگی سے نئے گیمز جاری کرتی ہے۔ یہ وار زون کی مستقبل کی لمبی عمر کو غیر یقینی بناتا ہے۔ کھلاڑی اور جواری آخرکار اپنی توجہ کسی اور CoD گیم کی طرف مبذول کر سکتے ہیں۔
کال آف ڈیوٹی بیٹنگ کے ساتھ فوائد اور نقصانات
کال آف ڈیوٹی بیٹنگ کی مشکلات کو سمجھنا

کال آف ڈیوٹی بیٹنگ کی مشکلات کو سمجھنا

ایسپورٹ بیٹنگ کے لیے مشکلات وار زون پر کئی عوامل پر مبنی ہوگا۔ کچھ لوگ کافی آسان دانویں لگانا پسند کرتے ہیں جیسے کہ میچ کے مجموعی فاتح کی پیشین گوئی کرنا۔ تاہم، وار زون کی مشکلات کو زیادہ مخصوص ہونے سے تبدیل کیا جا سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، وہ یہ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ جیتنے والا کون سا سکور حاصل کرتا ہے۔ چونکہ پلنڈر موڈ میں ورچوئل کیش اکٹھا کرنا شامل ہے ایک شرط کل رقم پر توجہ مرکوز کر سکتی ہے۔

نقشہ تبدیل کرنے میں بڑا کردار ادا کر سکتا ہے۔ ایک شرط کی CoD مشکلات. بہت سے معاملات میں فراہم کنندہ صارفین کو نقشہ پر مبنی اجرتوں کا انتخاب دے گا۔ اگر صارف پیش گوئی کرتا ہے کہ ٹیم A جیت جائے گی تو وہ ان نقشوں کی تعداد کا اندازہ لگا کر شرط کو بہتر بنا سکتا ہے جن پر ٹیم B ہارے گی۔ متبادل طور پر یہ پیشین گوئی ہو سکتی ہے کہ کون سی مخصوص نقشہ ٹیم A جیت جائے گی۔

معذوری eSports جوئے کی دنیا میں مقبول ہیں۔ بک میکر اس معذوری کو قائم کرے گا۔ ایک عام مثال ہے جب مخالف ٹیم کے پاس 1 نقشہ کی برتری ہوتی ہے۔ یہ صارف پر منحصر ہے کہ وہ فیصلہ کرے کہ آیا کوئی ٹیم اب بھی جیت پائے گی چاہے وہ نقصان میں ہی کیوں نہ ہو۔ اس قسم کی شرط میں دلکش مشکلات ہوتی ہیں لیکن زیادہ خطرہ ہوتا ہے۔

کال آف ڈیوٹی بیٹنگ کی مشکلات کو سمجھنا
بیٹنگ کے نکات اور چالیں۔

بیٹنگ کے نکات اور چالیں۔

جواری کا سب سے بڑا فائدہ علم ہے۔ اگر وہ ہر ٹیم اور کھلاڑی پر پہلے سے تحقیق کرتے ہیں تو وہ فاتح کے انتخاب میں بہت بہتر ہوں گے۔ انٹرنیٹ ان معلومات سے بھرا ہوا ہے لہذا تحقیق زیادہ مشکل نہیں ہونی چاہیے۔ وارزون آن لائن کمیونٹی میں متحرک رہنا بھی دانشمندی ہے۔ ایسا کرنے سے لوگوں کو غیر متوقع عوامل کو سمجھنے میں مدد ملتی ہے جو شرط کو متاثر کر سکتے ہیں۔

شرط لگانے کے شوقین افراد کے لیے خود کھیل کھیلنا بھی اچھا خیال ہے۔ وار زون کے کھلاڑیوں کو درپیش چیلنجوں کے بارے میں بصیرت حاصل کرنے کا اس سے بہتر کوئی طریقہ نہیں ہے۔ باقاعدہ گیمرز گیم اپ ڈیٹس جیسے کہ نئے نقشے، ہتھیاروں اور مقاصد سے آگاہ رہ سکتے ہیں۔ ان کے بارے میں جاننا انتہائی مفید ہے۔

وارزون میچوں پر بیٹنگ کافی آسان ہے۔ بہترین ہتھیاروں کے انتخاب والے پرو کھلاڑی جیتنے کا رجحان رکھتے ہیں۔ یہ اکثر ایسے ہوتے ہیں جن میں نقصان، حد اور پیچھے ہٹنے کا اچھا توازن ہوتا ہے۔ چیمپئنز کو باقاعدگی سے SMGs اور AR چلاتے ہوئے دیکھا جاتا ہے۔ ایچ

تاہم، CoD ڈویلپرز کو وقتاً فوقتاً بندوقوں کے اعدادوشمار تبدیل کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ یہ ٹیموں کو نئی حکمت عملی کے ساتھ آنے پر مجبور کرے گا۔ جواریوں کو اس بات سے آگاہ رہنا چاہیے کہ یہ تبدیلیاں کب رونما ہوتی ہیں تاکہ وہ بغیر اطلاع کے شرط نہ لگائیں۔

بیٹنگ کے نکات اور چالیں۔