CS:GO

اس CS: GO بیٹنگ گائیڈ میں، شرط لگانے والے ہر وہ چیز تلاش کر سکتے ہیں جو انہیں پہلے فرد کے شوٹر ویڈیو گیم پر بیٹنگ کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔ چاہے گیم پلے اور قواعد ہوں یا بیٹنگ کے بازار اور مشکلات، یہ صفحہ سب کچھ بتاتا ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں ہے کہ eSports بیٹنگ کا آغاز ہو رہا ہے۔

Valorant، FIFA21، Call of Duty، Madden، NBA2K، StarCraft، Dota 2، اور باقی جیسے مشہور ٹائٹلز کے پرستار اب مسابقتی سطح پر مختلف eSports ایونٹس میں حصہ لے سکتے ہیں۔ تازہ ترین اعدادوشمار کے مطابق، eSports کی 2020 میں لگائی گئی رقم اور اشیاء کی کل قیمت 12.9 بلین ڈالر تھی۔

CS:GO
CS: GO Betting 2022 : ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔

CS: GO Betting 2022 : ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔

جبکہ eSports بیٹنگ سائٹس پر ایک درجن سے زیادہ ویڈیو گیمز کی خصوصیت ہے، CS: GO سب سے زیادہ غالب قوتوں میں سے ایک ہے۔ Narus Advisors LLC اور Eilers & Krejcik Gaming کی اشاعت کے اعدادوشمار کے مطابق، CS: GO بیٹنگ eSports بیٹنگ والیوم کے لحاظ سے دوسرے نمبر پر آتی ہے، جو کل eSports بیٹس کا 29% ہے۔

کاؤنٹر سٹرائیک: عالمی جارحانہ، جسے عام طور پر CS: GO کے نام سے جانا جاتا ہے، ایک عمیق ملٹی پلیئر فرسٹ پرسن شوٹر AAA ٹائٹل ہے جسے تیار کیا گیا ہے اور والو کے ذریعہ شائع کیا گیا۔ اور پوشیدہ پاتھ انٹرٹینمنٹ۔ 2012 میں ریلیز ہوئی، یہ کاؤنٹر اسٹرائیک سیریز کی چوتھی قسط ہے۔

اس گیم میں کئی نئے اضافی ہیں جو اسے اپنے پیشرو سے الگ کرتے ہیں۔ گیم نئے نقشوں، نئے کرداروں، نئے گیم موڈز، ایک نیا ہتھیار سیٹ، میچ میکنگ فیچرز، اور مسابقتی ہنر مند گروپس کے ساتھ آتا ہے۔

CS: GO میچز پٹ دو طرفہ، دہشت گرد اور انسداد دہشت گردی۔ فریقین بدلتے ہوئے لڑائیوں میں مصروف ہیں۔ کھیل کا مقصد موڈ پر منحصر ہے۔ کچھ مقاصد میں ایک مقام کو محفوظ بنانا، بموں کو ناکارہ بنانا، یرغمالیوں کو بچانا اور یرغمالیوں کو پکڑنا شامل ہیں۔

گیم موڈز کی بات کرتے ہوئے، CS: GO کے پاس 9 ہیں؛ مسابقتی، آرام دہ، خطرہ زون، ونگ مین، ڈیتھ میچ، ہتھیاروں کا کورس، ہتھیاروں کی دوڑ، مسمار کرنے، اور فلائنگ اسکاؤنٹس مین۔ ڈیمولیشن، ایک گیم موڈ جس میں بم کو ناکارہ بنانا شامل ہے، دو کلاسک طریقوں میں سب سے زیادہ مقبول ہے۔

اس کی ریلیز پر، CS: GO کا شاندار استقبال ہوا۔ ویڈیو گیم کے ناقدین نے گیم کے فلوڈ گیم پلے اور سیریز کے ساتھ وفاداری کے لیے ترقیاتی ٹیم کی تعریف کی۔ گیم کے میکینکس، گرافکس اور آواز میں بھی ڈرامائی طور پر بہتری آئی ہے، جس سے کھلاڑیوں کو میدان جنگ میں حقیقت پسندی اور غرق ہونے کی پیشکش کی گئی ہے۔

تاہم، اس ویڈیو گیم میں نفرت کرنے والوں کا بھی کافی حصہ تھا۔ کنسول اور پی سی ورژن کے درمیان خصوصیات میں فرق تھا۔ یہ وہ چیز ہے جو کچھ شائقین کے ساتھ اچھی طرح سے نہیں آتی تھی۔

CS: GO Betting 2022 : ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔
آپ کو CS پر شرط لگانے کی وجوہات: GO

آپ کو CS پر شرط لگانے کی وجوہات: GO

CS: GO بیٹنگ مکمل طور پر قانونی ہے، لیکن کھلاڑیوں کو ہمیشہ لائسنس یافتہ اور ریگولیٹڈ سائٹس پر شرط لگانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ CS: GO پر شرط لگانا دیگر FPS eSports، Valorant کی بات، کال آف ڈیوٹی: Warzone، اور Rainbow Six Siege پر اپنی شرط لگانے سے کسی بھی طرح مختلف نہیں ہے۔

آن لائن بک میکرز میں سائن اپ کرنے کا طریقہ

کھلاڑیوں کو سب سے پہلے CS کے ساتھ ایک سائٹ تلاش کرنے کی ضرورت ہے: CSgo پر شرط لگانے کے لیے بیٹنگ مارکیٹس پر جائیں۔ اس قابل اعتماد بک میکر کو تلاش کرنے کے بعد، اگلا کام اکاؤنٹ رجسٹر کرنا ہے۔

SIGN-UP آپشن پر کلک کریں، مطلوبہ معلومات درج کریں، شرائط و ضوابط سے اتفاق کریں اور رجسٹریشن مکمل کریں۔ پھر نئے کھلاڑیوں سے کہا جائے گا کہ وہ بیٹنگ شروع کرنے سے پہلے اپنے ای میل پتوں کی تصدیق کریں۔

اصلی رقم CS: GO بیٹنگ

اب، کھلاڑیوں کو اصلی رقم CS: GO بیٹنگ میں جانے کے لیے اپنا نیا رجسٹرڈ اکاؤنٹ لوڈ کرنا ہوگا۔ ایسپورٹس بکیز میں تمام گھریلو ناموں کے ساتھ شراکت دار ہیں۔ آن لائن ادائیگی صنعت آسان، محفوظ، تیز، اور سستی ڈپازٹس اور نکالنے کی سہولت فراہم کرتی ہے۔

جمع کرنے اور نکالنے کے دستیاب اختیارات میں سے کچھ میں ویزا، ماسٹر کارڈ، نیٹلر، ٹرسٹلی، مُچ بیٹر، یوٹیلر، پیسافکارڈ، ماسٹرو وغیرہ شامل ہیں۔

بہت سارے ہیں۔ CS: GO پروموشنز اور بونس جس سے کھلاڑی ریکارڈ کے لیے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ نئے کھلاڑی دعویٰ کر سکتے ہیں۔ خوش آمدید بونس جبکہ موجودہ کھلاڑی دوبارہ لوڈ بونس اور کیش بیک سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔

آپ کو CS پر شرط لگانے کی وجوہات: GO
CS: GO اتنا مقبول کیوں ہے؟

CS: GO اتنا مقبول کیوں ہے؟

یہ گیم eSports منظر اور eSports بیٹنگ انڈسٹری میں سب سے مشہور گیمز میں سے ہے۔

Statista پر شائع ہونے والی ایک اشاعت کے مطابق، CS: GO نے ستمبر 2021 میں اکیلے Steam پر مجموعی طور پر 942,520 کنکرنٹ پلیئرز کو راغب کیا۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ تعداد پانچ ماہ قبل مارچ میں عروج پر پہنچ گئی تھی جب گیم نے Steam پر تقریباً 1.2 ملین کنکرنٹ پلیئرز کی کمائی کی تھی۔ جب سے یہ ڈیبیو ہوا ہے، csgo ہر ماہ 11 ملین سے زیادہ گیمرز کھینچتا ہے اور مجموعی طور پر Steam کے سب سے زیادہ کھیلے جانے والے گیمز میں سے ایک رہا ہے۔

تو، کیا چیز CS: GO کو eSports منظر اور eSports بیٹنگ انڈسٹری میں مقبول بناتی ہے؟

1. بدیہی گیم پلے

پیچیدہ کہانیوں کے ساتھ بہت سے FPS گیمز کے برعکس، اس گیم میں سادہ، سیدھا، اور بدیہی گیم پلے 'مارو یا مار ڈالو' کی بنیاد کے گرد گھومتا ہے۔ ہر فریق کو دہشت گردوں یا انسداد دہشت گردی یونٹ کے طور پر کھیلنے کا موقع ہے۔ جب کہانی کی بات آتی ہے، تو یہ ان مسائل پر مبنی ہے جو آج پوری دنیا کو متاثر کر رہے ہیں - دہشت گردی۔

2. حسب ضرورت

CS: GO کے اب بھی مقبول ہونے کی ایک اور وجہ یہ ہے کہ یہ کھلاڑیوں کو ان کی ضروریات اور مہارت کی سطح کی بنیاد پر گیم کو دوبارہ ترتیب دینے کی اجازت دیتا ہے۔ اس سے نئے کھلاڑیوں کو مدد ملتی ہے جو کھیل میں اپنی مہارتیں سیکھنا اور مکمل کرنا چاہتے ہیں۔ مزید کیا ہے؟ گیمز کھلاڑیوں کو بہتر گیمنگ کے لیے FPS اور رینج جیسے پہلوؤں کو اپنی مرضی کے مطابق کرنے کی بھی اجازت دیتے ہیں۔

3. فری ٹو پلے ماڈل

اس میں کوئی شک نہیں کہ زیادہ تر CS: GO کی کامیابی 2018 میں فری-ٹو-پلے ماڈل کے متعارف ہونے کی مرہون منت ہے، جس نے کاسمیٹکس کو آمدنی کا واحد ذریعہ چھوڑ دیا۔ اب جب کہ کھلاڑیوں کو گیم کھیلنے کے لیے کچھ خرچ کرنے کی ضرورت نہیں ہے، یہ یقینی طور پر زیادہ شائقین کو راغب کرتا ہے۔

4. پرتشدد رجحانات پر قابو پانا

CS: GO کے عروج پر، کمیونٹی کے درمیان ایک عام مسئلہ پیدا ہوا۔ کچھ کھلاڑی پرتشدد رویے کا مظاہرہ کر رہے تھے، جو دوسروں کے لیے پریشان کن تھا۔ یہ ان وجوہات میں سے ایک تھی جس نے CS: GO کے زوال کی حوصلہ افزائی کی، لیکن خوش قسمتی سے، کمپنی نے پرتشدد کھلاڑیوں کو کنٹرول کرنے کے لیے اقدامات کیے ہیں۔ اس نے ایف ایس پی گیم میں ایک بار کھویا ہوا اعتماد واپس کر دیا۔

5. اسپورٹس اور ویڈیو گیم بیٹنگ

کاؤنٹر اسٹرائیک: گلوبل جارحانہ ای اسپورٹس انڈسٹری کا ایک بڑا نام ہے۔ جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، یہ بیٹنگ والیوم کے لحاظ سے مقبول ترین eSports کی فہرست میں لیگ آف لیجنڈز کے بعد دوسرے نمبر پر ہے۔ یہ کھیل مغربی ممالک میں سب سے زیادہ مقبول شوٹر گیم ہے اور سب سے بڑے شعبوں میں سے ایک ہے۔ مزید کیا ہے؟ اس میں اثر انگیز افراد ہیں - نیمار سمیت مشہور شخصیات گیم کھیلتی ہیں۔ csgo eSports بیٹنگ مارکیٹ کی دستیابی بھی ایک عمل انگیز ہے۔

6. دلچسپ ماحولیاتی نظام

دلچسپ CS: GO ایکو سسٹم بھی ایک ایسا عنصر ہے جس نے گیم کی مقبولیت میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ اس کھیل کی نمایاں خصوصیات میں سے ایک کھلاڑیوں کی کھالیں بیچنے کی صلاحیت ہے۔ کوئی بھی تجربہ کار CS: GO گیمر جانتا ہے کہ کھالیں نیرس ہو جاتی ہیں۔ اچھی بات یہ ہے کہ کھلاڑی کھالیں تبدیل کر سکتے ہیں، نئی کھالیں حاصل کر سکتے ہیں، یا نئی کھالیں خرید سکتے ہیں تاکہ موجودہ جلد بورنگ ہو تو حوصلہ افزائی حاصل کر سکے۔

اس گیم کی مقبولیت میں اب کمی آرہی ہے کیونکہ یہاں نئے FPS گیمز ہیں، اور دھوکہ دہی سے کھلاڑیوں کی حوصلہ شکنی ہوتی ہے۔ لیکن پھر بھی، یہ eSports بیٹنگ انڈسٹری میں شمار کرنے کی طاقت ہے۔

CS: GO اتنا مقبول کیوں ہے؟
سب سے بڑا CS: GO eSports ٹورنامنٹس اور مقابلے

سب سے بڑا CS: GO eSports ٹورنامنٹس اور مقابلے

eSports بیٹنگ منظر میں csgo کے غلبہ کی وجہ سال بھر میں ایڈرینالین سے بھرے ٹورنامنٹس کی دستیابی ہے۔ یہ ٹورنامنٹ کریم ڈی لا کریم ٹورنامنٹس کے لیے $1,000 سے $30 ملین تک کے پے چیکس کو راغب کرتے ہیں۔ اس سیگمنٹ میں، تمام بڑے CS: GO ٹورنامنٹس اور مقابلے تلاش کریں۔

اہم چیمپئن شپ

والو کی طرف سے سپانسر، میجر، عالمی سطح پر سب سے بڑا اور سب سے زیادہ باوقار CS: GO ٹورنامنٹ ہے۔. اس ٹورنامنٹ کی پہلی بار میزبانی 2013 میں کی گئی تھی جب اس نے $250,000 کا انعامی پول حاصل کیا تھا، جو 16 حصہ لینے والی ٹیموں میں تقسیم تھا۔ برسوں کے دوران، میجر نے تیزی سے ترقی کی ہے۔ تازہ ترین میجر نے $2,000,000 کل پرائز پول کا اشتہار دیا۔

Natus Vincere سٹاک ہوم میں Avicii Arena میں منعقدہ میجر 2021 میں راج کرنے والی چیمپئن ہے۔ گرما گرم فائنل میں، Natus Vincere نے G2 Esports کو 2-0 سے ناک آؤٹ کیا۔ PGL میجر سٹاک ہوم 2021 نے US$2,000,000 انعامی پول کو اپنی طرف متوجہ کیا، جو پچھلے سال کی رقم سے دوگنا ہے۔ لیکن Astralis Counter-Strike: Global Offensive Major Championships میں سب سے کامیاب ٹیم ہے، جس نے چار ٹائٹل جیتے ہیں۔

دی BLAST پریمیئر بہترین CS: GO ایونٹس میں سے ایک کے لیے بھی جانا جاتا ہے جو یقینی طور پر شرط لگانے کے قابل ہے۔

ایس ٹیئر ایونٹس

پہلے کے نام سے جانا جاتا تھا۔ پریمیئر CS: GO ٹورنامنٹس، S-Tier ایونٹس میں یورپ، شمالی امریکہ، آسٹریلیا، اور ایشیا کے بہترین CS: GO پرو گیمرز شامل ہوتے ہیں۔ S-Tier ایونٹس کی خصوصیت دنیا کی بہترین ٹیموں کے درمیان ہائی آکٹین لڑائیوں سے ہوتی ہے۔

اور یہ صرف ایڈرینالین کے بارے میں نہیں ہے؛ یہ واقعات بھی شاندار سامان کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں. مثال کے طور پر، ESL: One Rio 2020 اور ESL: One Cologne 2020 کا پول پرائز $2,000,000 ہے، جبکہ Flashpoint سیزن 1 اور 2 کی انعامی رقم $1,000,000 نقد فی سیزن تھی۔

A-Tier ایونٹس

S-Tier ایونٹس کے تحت CS: GO A-Tier ایونٹس، شمالی امریکہ، جنوبی امریکہ، چین، مشرق وسطیٰ اور یورپ میں منعقد ہونے والے پروگراموں کا ایک سلسلہ ہے۔ S-Tier ایونٹس کے ساتھ، A-Tier ایونٹس اس بات کا تعین کرنے کے لیے اہم ہیں کہ The Major میں کون جاتا ہے۔

بی ٹائر ایونٹس

B-Tier ایونٹس میں LAN میچز اور آن لائن مقابلے شامل ہیں۔ یہ تقریبات یورپ، شمالی امریکہ، ایشیا اور آسٹریلیا میں منعقد کی جاتی ہیں۔ وہ بھاری انعامی رقم کو اپنی طرف متوجہ نہیں کرسکتے ہیں، لیکن وہ میجر کے راستے کا حصہ ہیں۔

سی ٹیئر ایونٹس

یہ بہت چھوٹے ٹورنامنٹ ہیں جو بڑے پیروکاروں کو اپنی طرف متوجہ نہیں کرتے لیکن پھر بھی کافی مسابقتی ہیں۔ وہ آن لائن کھیلے جاتے ہیں۔

یورپی چیمپئن شپ

جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے، یہ ایک ٹورنامنٹ ہے جو صرف CS:GO کے یورپی ممالک کے کھلاڑیوں کے لیے ہے۔ یہ 16 بہترین ٹیموں کو اکٹھا کرتا ہے جو حیران کن $30,000,000 انعامی پول کا اشتراک کرتے ہیں۔ یورپی چیمپئن شپ میں شرکت کرنے والی ٹیمیں براہ راست دعوت کے ذریعے شرکت کرتی ہیں۔

آئی ای ایم سیریز

Intel Extreme Masters (IEM) انٹیل کے زیر اہتمام csgo ٹورنامنٹ ہیں جو ESL (Electronic Sports League) کے ذریعے چلائے جاتے ہیں۔ کوالیفائنگ ایونٹس مختلف ممالک میں منعقد ہوتے ہیں۔ فائنل پولینڈ میں منعقد ہوتا ہے، جہاں دو ٹیمیں IEM ورلڈ چیمپئن شپ کے لیے لڑ رہی ہیں۔

مندرجہ بالا کچھ بہترین CS: GO ٹورنامنٹس اور مقابلے ہیں جن کی پیروی اور شرط لگانا ہے۔ eSports بیٹنگ کے بڑے ہونے کے ساتھ، مزید ٹورنامنٹس اور مقابلوں کی توقع کریں۔

CS: GO ٹورنامنٹ کے انعامی پول

جب بات انعامی رقم کی ہو تو، Statista کے اعدادوشمار بتاتے ہیں کہ عالمی CS: GO ٹورنامنٹس کی کل انعامی رقم میں 2020 میں نمایاں کمی واقع ہوئی جب کل انعامی رقم $15.85 ملین تھی۔ اگرچہ 2018 میں، ایک ریکارڈ قائم کیا گیا تھا - اس گیم نے $22.65 ملین کے مجموعی ٹورنامنٹ پرائز پول کو اپنی طرف متوجہ کیا۔

ابھی کے لیے، CS: GO کی مقبولیت کم ہو رہی ہے، اس لیے اس بات کا امکان بہت کم ہے کہ کل انعامی پول بڑھے گا۔ لیکن دی میجر جیسے سرفہرست مقابلوں کے لیے بلاشبہ پرائز پول میں اضافہ کیا جائے گا۔

سب سے بڑا CS: GO eSports ٹورنامنٹس اور مقابلے
بہترین CS تلاش کریں: GO eSports بیٹنگ سائٹس

بہترین CS تلاش کریں: GO eSports بیٹنگ سائٹس

آج، سیکڑوں eSports بیٹنگ ایپس اور سائٹس eSports بیٹنگ مارکیٹس پیش کرتی ہیں، بشمول CS: GO۔ اگرچہ ورائٹی ایک اچھی چیز ہے، لیکن یہ کھلاڑیوں کو ایک مخمصے میں ڈال دیتا ہے کہ کس بکی کی ویب سائٹ میں شامل ہونا ہے۔ تو، شرط لگانے والوں کو بہترین eSport بیٹنگ سائٹ کا انتخاب کیسے کرنا چاہئے؟

اس بات کا پتہ لگانے کے لئے پہلی چیز سائٹ کی ساکھ اور اس کے پیچھے آپریٹر ہے۔ یقینی بنائیں کہ یہ لائسنس یافتہ اور باقاعدہ ہے۔ کھلاڑی چیک کر سکتے ہیں کہ آن لائن جائزے کیا کہتے ہیں، اور اہم بات یہ ہے کہ eSports کے بک میکرز اور فورمز سے سفارشات طلب کریں۔

اگلا، گیم سلیکشن، بیٹنگ مارکیٹس، اور کو چیک کریں۔ cs: شرط لگانے کی مشکلات پر جائیں۔. اس بات کو یقینی بنائیں کہ بک میکر CS: GO بکی پیش کرتا ہے اور عالمی سطح پر ہونے والے تمام پروفیشنل سی ایس گو ایونٹس کا احاطہ کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، لائیو سٹریمنگ اور اعلی مشکلات جیسی عمدہ خصوصیات کی تلاش میں رہیں۔

CSGO لائیو بیٹنگ ایسپورٹس بیٹنگ کو مزید پرجوش بنانے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔

تیسرا، ایک eSports بیٹنگ سائٹ تلاش کریں جس میں بینکنگ کے لچکدار اختیارات ہوں۔ یہاں ایک اچھا شاٹ ایک تیز تنخواہ کی شرط لگانے والی سائٹ ہے جو کھلاڑیوں کو تیزی سے ڈپازٹ اور فوری نکالنے کی پیشکش کرتی ہے۔ فاسٹ پے بیٹنگ سائٹس آن لائن ادائیگیوں کی صنعت میں تمام گھریلو ناموں کے ساتھ شراکت دار ہیں۔

آخر میں، بونس کے ساتھ ایک اچھا آن لائن بکی تلاش کریں۔ یہ وہ مراعات ہیں جن کا استعمال بک میکر نئے صارفین کو راغب کرنے اور موجودہ صارفین کو برقرار رکھنے کے لیے کرتے ہیں۔ بونس کا فائدہ یہ ہے کہ وہ بینک رول میں اضافہ کرتے ہیں۔

بہترین CS تلاش کریں: GO eSports بیٹنگ سائٹس
بہترین CS: GO ٹیمیں اپنی شرط لگانے کے لیے

بہترین CS: GO ٹیمیں اپنی شرط لگانے کے لیے

eSports بیٹنگ منظر میں کامیابی کی ایک وجہ CS: GO ایونٹس میں شرکت کرنے والی ٹیموں کی سطح ہے۔ یہ ٹیمیں کسی بھی دوسری ٹیم کی طرح مسابقتی ہیں، چاہے وہ NBA کی بہترین فرنچائزز میں سے ایک ہو یا یورپ میں فٹ بال کے ہیوی ویٹ۔

مسابقتی رہنے کے لیے، CS: GO ٹیمیں ٹیلنٹ کے حصول اور تربیت میں بہت زیادہ رقم لگاتی ہیں۔ فٹ بال اور دیگر کھیلوں کی طرح کھلاڑیوں پر دستخط اور معاہدے کیے جاتے ہیں۔ اگر وہ ٹیم کی توقعات پر پورا نہیں اترتے ہیں تو انہیں باہر بھی نکالا جا سکتا ہے۔

اب، جب CS: GO بیٹس کی بات آتی ہے، تو کھیل میں سرفہرست ٹیموں کو جاننا ضروری ہے، اور اہم بات یہ ہے کہ ان کے روسٹرز۔ تو، اس سیگمنٹ میں، سب تلاش کریں۔ بہترین ٹیمیں بڑے ٹورنامنٹس کے دوران شرط لگانے والوں کو اس کی پیروی کرنی چاہیے۔

آسٹرالیس

ڈینش ای اسپورٹس ہیوی ویٹ آسٹرالیس سب سے کامیاب CS: GO eSports ٹیم ہے۔ اس ٹیم کی بنیاد فریڈرک بائیسکوف، جیکوب ایل کرسٹینسن، اور نکولاج نیہوم نے رکھی تھی۔ آج، آسٹرالیس چار بڑے ٹائٹلز کا حامل ہے۔ ان کے موجودہ CS: GO روسٹر میں ایک آل ڈینش ٹیم ہے جس میں Andreas Højsleth (Xyp9x)، Lukas Rossander (gla1ve)، Lucas Andersen (Bubzkji)، اور کرسٹیان وینیک (K0nfig) شامل ہیں۔

ناٹس ونسرے۔

ایک اور CS: GO eSports ٹیم ہیلم میں PGL Stockholm 2021 کی فاتح ہے، ناٹس ونسرے۔. یوکرائنی تنظیم نے اسٹاک ہوم میں شہ سرخیاں بنائیں جب انہوں نے میجر 2021 جیتنے کے لیے G2 eSports کو آگے بڑھایا۔ موجودہ فہرست میں Oleksandr Kostyliev (s1mple)، ڈینس شریپوف (الیکٹرانک)، کیرل میخائیلوف (Boombl4)، Ilya Zalutskiy (Perfectiikhov)، اور پرفیکٹو ویکھوف شامل ہیں۔ (b1t)۔

G2 eSports

کے نام سے مشہور ہے۔ جی 2یہ CS میں ایک اور گھریلو نام ہے: GO eSports space۔ G2 نے کئی ایونٹس پر غلبہ حاصل کیا ہے، بشمول DreamHack Open Tours 2017، ESL Pro League Season 5، eSports Championship Series Season 1، اور ڈریم ہیک ماسٹرز مالمو 2017۔

موجودہ روسٹر میں نکولا کوواچ (نیکو)، نیمنجا اساکووِک (نیکسا)، نیمنجا کوواچ (ہونٹر-)، کینی شروب (کینی ایس)، آڈرک جگ (جاکز)، اور فرانکوئس ڈیلاونے (امانیک) ہیں۔

ٹیم جیورنبل

فرانسیسی ای اسپورٹس ہیوی ویٹ ٹیم وائٹلٹی بھی CS: GO اسپیس میں پسندیدہ ہیں۔ 2013 میں قائم ہونے والی، ٹیم کھیل میں اتنی غالب نہیں رہی، لیکن یہ دیکھنے والی ٹیم ہے۔ موجودہ روسٹر میں رچرڈ پیپلن (شوکس)، جےسن نگوین وان (کیوجن)، میتھیو ہرباؤٹ (زیوو)، کیون ریبیئر (میسوٹا)، اور ڈین میڈیسکلیئر (اپیکس) شامل ہیں۔

مندرجہ بالا کچھ بہترین CS: GO eSports ٹیمیں ہیں۔ دیگر قابل ذکر میں Gambit eSports، FaZe Clan، جنونی، اور SK گیمنگ، دوسروں کے درمیان۔

بہترین CS: GO ٹیمیں اپنی شرط لگانے کے لیے
CS: GO بیٹنگ کے فوائد اور نقصانات

CS: GO بیٹنگ کے فوائد اور نقصانات

اس سیکشن میں، کھلاڑیوں کو csgo پر شرط لگانے پر غور کرنے کی کچھ وجوہات اور کھلاڑیوں کو دو بار سوچنے کی کچھ وجوہات معلوم کریں۔

پیشہ

  • ایونٹس کی وسیع اقسام - دیگر eSports کے برعکس، CS: GO کے پاس سال بھر میں شرط لگانے کے لیے کافی ایونٹس ہیں۔ یہاں بڑے ٹورنامنٹس کے ساتھ ساتھ انٹرمیڈیٹ ٹورنامنٹس ہیں، اور وہ سب مسابقتی ہیں۔
  • جیتنے کا موقع - جیت کھیلنے والوں کے لیے ہے۔ Bettors کو حقیقی رقم جیتنے کا موقع ملتا ہے جب حقیقی رقم CS: GO بیٹنگ سائٹس پر کھیلتے ہیں۔
  • بہت سارے ایسپورٹ بک میکرز - ماضی کے برعکس، آج بہت سی CS: GO بیٹنگ سائٹس موجود ہیں۔ ان وسیع سائٹس کے علاوہ جن میں CS: GO مارکیٹس ہیں، یہ سائٹس بونس کی شکل میں کافی فراخدلی پروموشنز فراہم کرتی ہیں۔

Cons کے

  • کوئی مشکل ڈیٹا نہیں - سرفہرست مقابلوں کے علاوہ، نچلے CS میں کسی خاص ٹیم کے لیے سیٹل ہونے سے پہلے اندازہ کرنے کے لیے شاید ہی کوئی ڈیٹا ہو: GO eSports ٹورنامنٹس.

ایسپورٹ پر شرط لگانا تفریحی ہے، لیکن پھر، کھلاڑیوں کو جوئے کے ذمہ دار قوانین کی پابندی کرنے کی ضرورت ہے۔ انہیں اس گیم پر بیٹنگ کے لیے ایک بجٹ طے کرنا چاہیے اور کبھی بھی زبردستی جوئے میں نہ پڑنے کی کوشش کرنی چاہیے - CS: GO بیٹنگ اتنی ہی لت ہے جتنی CS: GO خود۔

CS: GO بیٹنگ کے فوائد اور نقصانات
CS: GO بیٹنگ کی مشکلات کی وضاحت کی گئی۔

CS: GO بیٹنگ کی مشکلات کی وضاحت کی گئی۔

CS: GO bet میں غوطہ لگانے سے پہلے، کھلاڑیوں کو پہلے مشکلات کو سمجھنا چاہیے۔ شروعات کرنے والوں کے لیے، مشکلات کسی واقعہ کے گزرنے کے امکان کی نمائندگی کرتی ہیں۔ مشکلات جتنی زیادہ ہوں گی، امکانات اتنے ہی کم ہوں گے، اور اس کے برعکس۔

اب، CS: GO odds کو تین مشکلات میں سے کسی بھی شکل میں پیش کیا جا سکتا ہے۔ برطانوی مشکلات، امریکی مشکلات، یا یورپی مشکلات۔ ذیل میں ہر اوڈس فارمیٹ کی جھلکیاں ہیں۔

برطانوی مشکلات

یو کے اوڈز، یا فرکشنل اوڈز کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، ان کو فرکشن میں دکھایا جاتا ہے۔ جزوی مشکلات میں، بائیں طرف کا نمبر وہی ہوتا ہے جو کھلاڑی دائیں نمبر کے ساتھ ساتھ داؤ پر لگا کر جیتتے ہیں۔

امریکی مشکلات

امریکی مشکلات کو منفی نمبر یا مثبت میں دکھایا جاتا ہے۔ + نشان کے ساتھ اوڈز ہر $100 کا منافع ظاہر کرتا ہے جبکہ ایک - نشان اس رقم کی نشاندہی کرتا ہے جسے $100 کا منافع کمانے کے لیے لگانا ضروری ہے۔ ریکارڈ کے لیے پلس کا نشان انڈر ڈاگ کے لیے ہے، جب کہ مائنس کا نشان پسندیدہ ٹیم کا مترادف ہے۔

یورپی مشکلات

اعشاری مشکلات کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، یورپی مشکلات کو اعشاریہ میں دکھایا جاتا ہے۔ جیت کا حساب لگانے کے لیے، اعشاریہ کی مشکلات کو داؤ سے ضرب دیں۔

کچھ CS: GO بک میکرز کے پاس ان مشکلات میں سے صرف ایک فارمیٹ ہوتا ہے، جبکہ دیگر تینوں کی حمایت کرتے ہیں۔

CS: GO بیٹنگ کی مشکلات کی وضاحت کی گئی۔
CS: GO بیٹنگ ٹپس اور ٹرکس

CS: GO بیٹنگ ٹپس اور ٹرکس

اس CS کے اس آخری حصے میں: GO بیٹنگ گائیڈ، ماہرین نے CS: GO بیٹنگ میں جیتنے کا ایک بہتر موقع رکھنے میں شرط لگانے والوں کی مدد کرنے کے لیے کئی اہم نکات اور ترکیبیں شیئر کی ہیں۔

سب سے پہلے، کھلاڑیوں کو گیم پلے اور CS: GO eSports مقابلوں کے قواعد سے واقف ہونا چاہیے۔ اہم بات یہ ہے کہ انہیں ٹورنامنٹ کے تمام فارمیٹس، بریکٹ ڈھانچے، اور csgo پر عبور حاصل ہونا چاہیے۔ میچ بیٹنگ اقسام

دوسرا، ہمیشہ eSports کی پیشن گوئی کی سائٹس کا مشورہ استعمال کریں۔ فٹ بال اور دیگر روایتی کھیلوں کی طرح، eSports کے پاس پنڈت اور ماہر تجزیہ کار ہیں جو آنے والے CS: GO eSports ایونٹس کے بارے میں کچھ قابل اعتماد بصیرت کے ساتھ آتے ہیں۔

ایک اور ٹپ بونس کے ساتھ بیٹنگ سائٹس کی تلاش کرنا ہے۔ ان کھلاڑیوں کے لیے جو اپنے بینک رول کو بڑھانا چاہتے ہیں، پروموشنز جیسے ویلکم بونس، دوبارہ لوڈ بونس، اور کیش بیک کام آتے ہیں۔

csgo پر شرط لگاتے وقت حکمت عملی تلاش کرنا بھی ضروری ہے۔ جوئے کی دیگر تمام اقسام کی طرح، یہاں بھی CS: GO حکمت عملی ہیں جو شرط لگانے والوں کو جیتنے کے شرط لگانے کا ایک بہتر موقع فراہم کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔

آخر میں، مشکلات کی پیروی کریں. بہت سے اوقات، کھلاڑی صرف اپنے پیسے کھونے کے لیے زیادہ مشکلات کا شکار ہوتے ہیں۔ سٹے بازوں پر ہمیشہ بھروسہ کریں - جب مشکلات کم ہوں تو جیتنے کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں، لیکن جب مشکلات زیادہ ہوں تو اس بات کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں کہ شرط نہیں لگ پائے گی۔

ختم کرو

یہ اس csgo eSports بیٹنگ گائیڈ کا اختتام ہے۔ جبکہ CS: GO شاید رفتار کھو رہا ہے، یہ eSports بیٹنگ کی دنیا میں جڑ پکڑ رہا ہے، اور اس بات پر غور کرتے ہوئے کہ کھلاڑی کھالیں بھی کھیل سکتے ہیں، CS: GO بک میکر یہاں رہنے کے لیے ہے۔

CS: GO بیٹنگ ٹپس اور ٹرکس