FIFA

FIFA، مقبول طور پر EA Sports FIFA، جدید دور کے فٹ بال سے متاثر ایک ویڈیو گیم ہے۔ گیمز عام طور پر ہر سال الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ تیار اور جاری کیے جاتے ہیں، جو EA Sports کے لیبل کے تحت کام کرتے ہیں۔ EA Sports FIFA اب تک سب سے زیادہ فروخت ہونے والی اسپورٹس ویڈیو گیم فرنچائز کے طور پر گنیز ورلڈ بک آف ریکارڈز میں درج ہے۔ فی الحال، گیم کی 325 ملین سے زیادہ کاپیاں خریدی جا چکی ہیں۔

گیم کی مقبولیت میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے اور اس میں اضافہ جاری رہنے کا امکان ہے۔ FIFA سیریز کا پہلا گیم EA Soccer تھا، اور بعد میں FIFA 94 کے نام سے جانا گیا۔ یہ گیم دسمبر 1993 میں دوبارہ ریلیز ہوئی تھی اور اس نے بہت زیادہ مقبولیت حاصل کی تھی۔ اس نے کھلاڑیوں کو گیمنگ کا ایک نسبتاً نیا احساس دلایا کیونکہ اس کا ایک آئیسومیٹرک نظارہ تھا جب گیمرز اوپر سے نیچے کے نظارے والے گیمز کے عادی تھے۔

FIFA
فیفا کی تاریخ

فیفا کی تاریخ

گیم میں صرف قومی ٹیمیں شامل ہیں، اور حقیقی کھلاڑیوں کے نام استعمال نہیں کیے گئے ہیں۔ ریلیز کے چند ہفتوں بعد، گیم پہلے ہی برطانیہ کے چارٹس میں نمبر ون گیم کے طور پر درج ہو چکا تھا، اور یہ چھ ماہ تک اس پوزیشن پر فائز رہا۔

سیریز کا اگلا گیم FIFA 95 تھا، جو نومبر 1994 میں ریلیز ہوا تھا۔ FIFA 95 نے کچھ اہم فٹ بال لیگوں جیسے بنڈس لیگا، سیریز A، پریمیئر لیگ اور لا لیگا کی کلب ٹیموں کو متعارف کرایا۔ کھلاڑیوں کو پہچاننا نسبتاً آسان تھا، لیکن گیم میں پھر بھی حقیقی کھلاڑیوں کے نام استعمال نہیں کیے گئے۔ گیم پلے EA Soccer میں کچھ نمایاں بہتری کے ساتھ آیا ہے۔

فیفا کی تاریخ
فیفا سیریز کا تازہ ترین گیم

فیفا سیریز کا تازہ ترین گیم

ہر گزرتے سال نے سیریز میں ایک نئے گیم کی رہائی کو دیکھا۔ بعد میں آنے والا ہر گیم صارف کے تجربے اور مجموعی طور پر گیم پلے کے حوالے سے بہتری کے ساتھ آیا۔ تازہ ترین فیفا 22 ہے، جسے اکتوبر 2021 میں جاری کیا گیا تھا۔ فیفا 22 فی الحال صرف Microsoft Windows, Xbox One, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, Stadia, اور Xbox Series X/S کے لیے دستیاب ہے۔

کھیل کا چہرہ

Kylian Mbappe FIFA 21 اور FIFA 22 پر فرنچائز کا چہرہ ہیں، جو گیم کے سرورق، اشتہارات اور تشہیری مہمات پر نظر آتے ہیں۔ انہوں نے ریال میڈرڈ کے ایڈن ہیزرڈ سے عہدہ سنبھالا، جو فیفا 20 پر تھے۔ لیونل میسی اس سے پہلے لگاتار چار کورز میں نظر آئے، اور وین رونی نے فیفا 06 سے فیفا 12 تک گیم کے کور میں سب سے زیادہ نمائش کی۔

فیفا موبائل گیم2016 میں پہلی بار ریلیز ہوئی، جس کے سرورق پر مارکو ریئس، کرسٹیانو رونالڈو، کیون ڈی بروئن، ایڈن ہیزرڈ، نیمار، ایمباپے اور ڈیبالا نظر آئے۔

فیفا گیم پلے

فیفا گیم پلے کو تقریباً ہر اس چیز کی نقل تیار کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے جو حقیقی فٹ بال لیگز میں ہوتا ہے۔ FIFA 22 کھلاڑیوں کو دنیا کی تقریباً تمام بڑی لیگز سے گیمز سے لطف اندوز ہونے کی اجازت دیتا ہے۔ کھلاڑی اپنی ٹیمیں بھی بنا اور تیار کر سکتے ہیں، جسے وہ کیریئر موڈ کھیلنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

گیم مالکانہ مشین لرننگ الگورتھم کا استعمال کرتی ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ ادائیگی کرنے والے بہترین گیم پلے سے لطف اندوز ہوں جب کسی حقیقی مخالف کے بغیر کھیلا جائے۔ ٹیموں میں یا کسی اور کے خلاف کھیلتے وقت الگورتھم کسی کھلاڑی کو فائدہ نہیں دیتا۔

فیفا سیریز کا تازہ ترین گیم
فیفا ایسپورٹس پر شرط لگانے کا طریقہ

فیفا ایسپورٹس پر شرط لگانے کا طریقہ

FIFA پر تمام اسپورٹس بک میکرز کو عام طور پر گیم کی ای اسپورٹس لیگز کے ذریعے پیش کیا جاتا ہے۔ اس سے کھلاڑیوں کے لیے یہ ضروری ہو جاتا ہے کہ وہ اجرت پر آگے بڑھنے سے پہلے اسپورٹس لیگز کو واضح طور پر سمجھیں۔ FIFA گلوبل سیریز سب سے اوپر مسابقتی FIFA لیگ ہے۔

یہ عام طور پر ہر سال آن لائن ٹورنامنٹس اور کوالیفائرز کی ایک سیریز کی میزبانی کرتا ہے، جس کا اختتام لیگ کے سب سے باوقار ایونٹ میں ہوتا ہے۔ فیفا ای ورلڈ کپ. ٹیموں کے ڈھانچے اور عمومی کارکردگی کو سمجھنے سے کھلاڑیوں کو کھیل پر بہتر شرط لگانے میں مدد ملتی ہے۔

فیفا ایسپورٹس کی تمام بنیادی باتوں کو سمجھنے کے بعد، کھلاڑی پھر ایک مناسب سائٹ تلاش کر سکتے ہیں جس پر وہ شرط لگا سکتے ہیں۔ کیسینو رینکنگ سائٹس کھلاڑیوں کو بیٹنگ کے سب سے موزوں فراہم کنندگان کو تلاش کرنے میں مدد کرسکتا ہے جو فیفا بیٹنگ مارکیٹ پیش کرتے ہیں۔

کھیل کی وسیع مقبولیت کے باوجود، یہ کھیل ابھی تک اسپورٹس کے اوپری حصے میں جانا باقی ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ رینکنگ سائٹس کی مدد کے بغیر آن لائن FIFA بیٹ مارکیٹس پیش کرنے والی معروف بیٹنگ سائٹ تلاش کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔

فیفا بیٹنگ مارکیٹس

فیفا بک میکرز اب بھی نسبتاً محدود ہیں ان کے مقابلے میں جو اسپورٹس میں اس کے ہم منصبوں کے لیے دستیاب ہیں۔ تاہم، کھلاڑی ہمیشہ بیٹنگ کے کافی بازار تلاش کر سکتے ہیں جو عام طور پر کافی پرکشش اور سمجھنے میں آسان ہوتے ہیں۔ بیٹنگ کے کچھ بازاروں میں میچ ونر، ٹورنامنٹ کا فاتح، پہلا گول، اور اسکورز کی تعداد شامل ہے۔ تمام انفرادی درست پیشین گوئیوں کے نتیجے میں شرط کے مثبت نتائج برآمد ہوتے ہیں۔

فیفا ایسپورٹس پر شرط لگانے کا طریقہ
فیفا ایسپورٹس اتنا مشہور کیوں ہے؟

فیفا ایسپورٹس اتنا مشہور کیوں ہے؟

فیفا متعدد وجوہات کی وجہ سے کافی مقبول ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ یہ فٹ بال پر مبنی ہے، جو دنیا کا سب سے مشہور کھیل ہے۔ اس طرح بہت سے گیمرز اس احساس کو دہرانے کے لیے گیم کھیلنا شروع کرتے ہیں جس سے وہ حقیقی فٹ بال دیکھتے یا کھیلتے ہوئے لطف اندوز ہوتے ہیں۔

یہ اپنی گیم پلے خصوصیات کی وجہ سے بھی مقبول ہے۔ یہ خاص طور پر فیفا 22 کا معاملہ ہے، جس میں جدید ترین اور بظاہر بہترین خصوصیات ہیں۔ گیم گرافکس، کنٹرولز اور گیم کے متعدد پہلوؤں کو کھلاڑی کی پسند کے مطابق تبدیل کرنے کی صلاحیت مقبولیت میں معاون ہے۔ وہ گیم پلے میں صارف کے بہترین تجربے سے لطف اندوز ہونے کو یقینی بنانے میں مدد کرتے ہیں۔

فیفا انٹرنیٹ کمیونٹی

فیفا کی ایک بہت بڑی آن لائن کمیونٹی ہے۔ یہ خاص طور پر اس وقت ہوتا ہے جب اس میں گیم کے شائقین اور فیفا ایسپورٹس پر جوا کھیلنے والوں دونوں کا حساب ہوتا ہے۔ زیادہ تر آن لائن FIFA کمیونٹی مباحثے عام طور پر آفیشل EA اسپورٹس فورم میں ہوتے ہیں، یہ ایک ایسی سائٹ ہے جو خاص طور پر آسان اور موثر مواصلت کو فعال کرنے کے لیے بنائی گئی ہے۔

فورم ایک خبر کے ذریعہ اور ایک ایسی جگہ کے طور پر بھی دوگنا ہو جاتا ہے جہاں کھلاڑی دوسرے کھلاڑیوں سے مدد حاصل کر سکتے ہیں۔ تاہم، آج کل زیادہ تر شائقین سوشل میڈیا کے ذریعے بات چیت کرنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ اس کی زیادہ تر وجہ سوشل میڈیا کی بڑھتی ہوئی مقبولیت اور ردعمل کی رفتار میں اضافہ ہے۔

فیفا آن لائن کھیلنا

یہ ممکن ہے۔ فیفا آن لائن کھیلیں. تاہم، یہ صرف فیفا آن لائن سیریز کے گیمز تک ہی محدود ہے۔ تمام آن لائن گیمز میں فری ٹو پلے ماڈل ہوتا ہے لیکن گیم کو مزید دلچسپ بنانے کے لیے درون گیم خریداریوں کی ضرورت ہوتی ہے۔ آن لائن فیفا کے ساتھ، کھلاڑیوں کو گیم ڈاؤن لوڈ اور انسٹال کرنے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

ایک ہم آہنگ براؤزر اور قابل بھروسہ انٹرنیٹ کنیکشن وہی ہیں جن کی ضرورت ہے۔ فیفا سیریز میں گیمز کے لیے، کھلاڑی اب بھی اپ ڈیٹس حاصل کرنے اور دوسرے دور دراز کے کھلاڑیوں کے ساتھ گیم سے لطف اندوز ہونے کے لیے انٹرنیٹ سے جڑ سکتے ہیں۔ تاہم، وہ گیمنگ کے تجربے کو متاثر کیے بغیر آف لائن بھی کھیل سکتے ہیں۔

فیفا ایسپورٹس اتنا مشہور کیوں ہے؟
FIFA eSports کے سب سے بڑے کھلاڑی جن پر شرط لگائی جائے۔

FIFA eSports کے سب سے بڑے کھلاڑی جن پر شرط لگائی جائے۔

متعدد کھلاڑی آن لائن اسپورٹس کی دنیا میں اپنی کامیابی اور تسلط کے لیے جانے جاتے ہیں۔ لی سانگ ہائیوک سے کوریا مشہور لیگ آف لیجنڈز کا بہترین کھلاڑی سمجھا جاتا ہے۔ وہ تین بار عالمی چیمپئن شپ جیت چکا ہے، IEM چیمپئن شپ 2015، آل سٹار پیرس 2014، اور دیگر۔ 17 سال کی عمر میں، وہ پہلے ہی $1.2 ملین سے زیادہ جیت چکے ہیں۔

ینگ لی، جو ٹیم ایول جینیئسز اور کے ٹی رولسٹر کے لیے کھیلتے ہیں، اسٹار کرافٹ میں اپنی مہارت کے لیے مشہور ایک اور سرفہرست کھلاڑی ہیں۔ کاؤنٹر سٹرائیک میں سب سے اوپر کا نام پیٹرک لِنڈبرگ ہے۔ اسٹریٹ فائٹنگ گیمز میں جاپان سے ڈیاگو کو بہترین سمجھا جاتا ہے۔

کھلاڑی فیفا سے کیوں محبت کرتے ہیں؟

ویڈیو گیمز کھیلنے کی بنیادی وجوہات میں سے عام طور پر ان کی پیش کردہ تفریحی قدر سے لطف اندوز ہونا ہے۔ FIFA کو گیمنگ کا تجربہ فراہم کرنے کے لیے جامع طور پر تیار کیا گیا ہے جو دیگر تمام ویڈیو گیمز سے مختلف ہے۔ حیرت انگیز گرافکس، متعدد گیم موڈز، مشین لرننگ، اور آسان کنٹرول کچھ ایسی خصوصیات ہیں جو گیم کو دوسروں سے الگ کرتی ہیں۔

FIFA ایک عمیق تجربہ بھی دیتا ہے، شائقین کی خوشی، مبصرین کے گیم کا تجزیہ کرنے، لائٹنگ، پچ کی ساخت، گول کی تقریبات، اور بہت سی دوسری چیزوں کے صوتی اثرات کی بدولت۔ گیم اس ماحول کو نقل کرتا ہے جو شائقین عام طور پر فٹ بال سے لطف اندوز ہوتے وقت محسوس کرتے ہیں۔

FIFA eSports کے سب سے بڑے کھلاڑی جن پر شرط لگائی جائے۔
فیفا ویڈیو گیم کیسے کھیلا جائے؟

فیفا ویڈیو گیم کیسے کھیلا جائے؟

فیفا کھیل رہے ہیں۔ ویڈیو گیمز newbies کے لئے تھوڑا سا خوفناک ہو سکتا ہے. اس کی وجہ یہ ہے کہ گیم پلے پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے انہیں متعدد کنٹرولز میں مہارت حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ گیم کھلاڑیوں کو کنٹرولز میں ترمیم کرنے کی اجازت دیتا ہے جو ان کے لیے بہتر کام کرتا ہے تاکہ اسے آسان بنانے میں مدد مل سکے۔ گیم کے اندر متعدد ٹیوٹوریلز اور کھلاڑیوں کو گیم سیکھنے میں مدد کرنے کے لیے ایک ٹریننگ موڈ بھی موجود ہے۔

کھیل کے پیچھے خیال یہ ہے کہ کھلاڑیوں کو مخالف ٹیموں کے خلاف گول کرنے کے لیے کنٹرول کیا جائے جبکہ مخالف ٹیم کو گول کرنے سے روکنے کے لیے دفاع بھی کیا جائے۔ کیریئر موڈ میں، کھلاڑیوں کو ٹیمیں بنانے اور ان کا انتظام کرنے کا موقع بھی ملتا ہے۔ اس کے بعد وہ ایک سیزن کے ذریعے میچوں میں کھیل سکتے ہیں یا میچوں کی نقالی کر سکتے ہیں اگر وہ صرف انتظام کرنے میں دلچسپی رکھتے ہوں۔

فیفا ویڈیو گیم کیسے کھیلا جائے؟
FIFA کے بڑے ایسپورٹس کھلاڑی شرط لگانے کے قابل ہیں۔

FIFA کے بڑے ایسپورٹس کھلاڑی شرط لگانے کے قابل ہیں۔

گزشتہ برسوں میں، فیفا کے کئی پیشہ ور کھلاڑی رہے ہیں جنہوں نے زبردست صلاحیتوں کا مظاہرہ کیا ہے۔ کچھ نے متعدد ٹورنامنٹس میں غلبہ حاصل کیا ہے کہ اب وہ کھیل میں ناقابل شکست نظر آتے ہیں۔ ٹاپ رینک والے کھلاڑی کا نام موساد ایڈلوسری ہے جسے سعودی پرنس بھی کہا جاتا ہے۔

اس نے 2017 میں مسابقتی فیفا کھیلنا شروع کیا اور آج تک کھیلنا جاری ہے۔ ان کی بہت سی کامیابیوں میں سے FIFA esports میں سب سے زیادہ باوقار ٹرافی، FIFA eWorld Cup جیتنا ہے۔

Donovan Hunt، جسے Tekkz بھی کہا جاتا ہے، دوسرے نمبر پر ہے۔ اس نے 16 سال کی عمر میں کھیلنا شروع کیا، تمام کھلاڑیوں کو شکست دے کر FUT 18 چیمپئن شپ جیت لی۔ وہ کھیل کے بارے میں اپنے حملہ آور انداز اور جارحانہ دفاع کے لیے جانا جاتا ہے۔ دیگر قابل ذکر ناموں میں نکولس ولالبا، شان اسپرنگیٹ، کرسٹوفر ہولی اور ٹام لیز شامل ہیں۔

FIFA کے بڑے ایسپورٹس کھلاڑی شرط لگانے کے قابل ہیں۔
فیفا ای ورلڈ کپ کے بارے میں سب کچھ

فیفا ای ورلڈ کپ کے بارے میں سب کچھ

دی فیفا ای ورلڈ کپ اسے پہلے فیفا انٹرایکٹو ورلڈ کپ کہا جاتا تھا۔ اسپورٹ ٹورنامنٹ عام طور پر کھیل کے پیچھے کمپنی کے نمائندہ شراکت داروں کے ذریعہ منعقد ہوتا ہے، EA Sports۔ ایونٹ ہر سال ایک بار ہوتا ہے، جس میں فیفا ویڈیو گیم سیریز کا تازہ ترین اوتار استعمال ہوتا ہے۔

FIFA eWorld Cup کا اوپن کوالیفائنگ فارمیٹ ہے۔ یہ پوری دنیا کے لاکھوں گیمرز کو ابتدائی کوالیفائنگ آن لائن مراحل میں مقابلہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کی بدولت فیفا کا نام گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں سب سے بڑے آن لائن ای سپورٹس گیم کے طور پر درج ہے۔

فیفا ای ورلڈ کپ کی تاریخ

افتتاحی تقریب 2004 میں ہوئی اور ہر گزرتے سال کے ساتھ بڑھنا شروع ہوا۔ 2013 تک، اس نے 2.5 ملین سے زیادہ، ٹورنامنٹ کے لیے سب سے زیادہ کھلاڑیوں کی آہیں ریکارڈ کیں۔ PlayStation 4 اور Xbox One کے کھلاڑیوں نے 2015 میں پہلی بار ایونٹ میں حصہ لیا۔

نئے کنسولز کے انضمام نے شرکاء کی تعداد کو سالوں کے دوران کافی زیادہ رکھنے میں مدد کی۔ 2018 میں، ٹورنامنٹ کا نام فیفا انٹرایکٹو ورلڈ کپ سے بدل کر فیفا ای ورلڈ کپ کر دیا گیا۔

آخری FIFA eWorld Cup ایونٹ 2019 میں ہوا تھا۔ ٹورنامنٹ کے فاتح محمد ہرکوس تھے، جو PS4 پر کھیل رہے تھے۔ یہ تقریب 2020 اور 2021 کے لیے دنیا بھر میں پھیلنے والی CoVID-19 وبائی بیماری کی وجہ سے منسوخ کر دی گئی تھی۔ اگلے ایونٹ کی تاریخوں کا اعلان ہونا ابھی باقی ہے۔

فیفا ای ورلڈ کپ کے بارے میں سب کچھ
کیا ای سپورٹس ورلڈ کپ پر شرط لگانے کے قابل ہے؟

کیا ای سپورٹس ورلڈ کپ پر شرط لگانے کے قابل ہے؟

اسپورٹس ورلڈ کپ کا نام بدل کر رکھ دیا گیا۔ الیکٹرانک کھیلوں کا عالمی کنونشن (ESWC)۔ سالانہ گیمنگ چیمپئن شپ کچھ مشہور ویڈیو گیمز کے بین الاقوامی پیشہ ور کھلاڑیوں کے درمیان مقابلہ ہے۔ یہ دنیا میں سب سے زیادہ دیکھا جانے والا ای-اسپورٹس ایونٹ ہے۔

ٹورنامنٹ بنانے کی ذمہ دار کمپنی Ligarena کہلاتی ہے۔ 2003 میں اسکیل کرنے کا انتخاب کرنے سے پہلے فرانس میں مقیم کمپنی گیمنگ انڈسٹری میں کافی عرصے سے تھی۔ ESWC کو بعد میں ایک ایجنسی نے حاصل کیا جو esports میں مہارت رکھتی ہے، جسے Oxent کہتے ہیں۔

ESWC میں کھیلے گئے کھیل

FIFA eWorld Cup ٹورنامنٹس میں نمایاں گیمز عام طور پر ہر ٹورنامنٹ کے لیے تبدیل ہوتے ہیں۔ مثالی طور پر، ایونٹ کے وقت سب سے زیادہ مقبول اور مسابقتی گیمز عام طور پر نمایاں ہوتے ہیں۔

سالوں میں کئی بار نمایاں ہونے والے کچھ گیمز میں فیفا، کاؤنٹر اسٹرائیک، وار کرافٹ، ٹریک مینیا نیشنز، ڈوٹا اور کال آف ڈیوٹی شامل ہیں۔ جیتنے والوں کے لیے انعامی رقم کے طور پر پیش کی جانے والی رقم عام طور پر ہر سال مختلف ہوتی ہے۔ زیادہ تر سالوں میں، سب سے اوپر چار فاتحین کو انعامات ملتے ہیں۔

ESWC اعلی درجہ بندی والے ممالک

ESWC ایونٹس میں شرکت کرنے والے ممالک کی درجہ بندی کرنے کا سب سے آسان طریقہ یہ ہے کہ انہوں نے جتنے تمغے جیتے ہیں۔ فرانس مجموعی طور پر 62 تمغوں کے ساتھ پہلی پوزیشن پر ہے، جن میں سے 23 گولڈ میڈلز ہیں۔

دوسرے نمبر پر امریکہ ہے جس کے 13 طلائی تمغے ہیں اور مجموعی طور پر 30۔ سویڈن 12 طلائی تمغوں اور مجموعی طور پر 35 تمغوں کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہے۔ پانچویں نمبر پر پولینڈ ہے جس نے پانچ طلائی تمغے، تین چاندی کے تمغے اور تین کانسی کے تمغے حاصل کیے ہیں۔ ٹورنامنٹ میں اب تک نمائندگی کرنے والے تمام ممالک میں سے صرف 32 نے ایک یا زیادہ تمغے جیتے ہیں۔

ESWC سرفہرست کھلاڑی

ESWC کے سرفہرست کھلاڑی Ilyes Satouri ہیں، جو Player ID Stephano استعمال کرتے ہیں۔ اس نے کل $34,000 سے زیادہ جیت لیا ہے۔ اس کے بعد گرزیگورز کومنز کا نمبر آتا ہے، جن کے پاس $32,000 کی جیت ہے۔ مائیکل بگنیٹ، الیکسی یانوشیفسکی، اور بروس گرانیک کے پاس بالترتیب $25,333، $24,500 اور $24,000 ہیں۔

کیا ای سپورٹس ورلڈ کپ پر شرط لگانے کے قابل ہے؟
فیفا پر شرط لگانے کے لیے بہترین ایسپورٹس بک میکرز

فیفا پر شرط لگانے کے لیے بہترین ایسپورٹس بک میکرز

یہ گیم عالمی سطح پر مقبول ترین کھیلوں میں سے ہے، جیسا کہ فیفا ٹورنامنٹس اور ایونٹس میں شرکت کرنے اور دیکھنے والے شائقین کی تعداد سے ثابت ہے۔ اس طرح، یہ پنٹرز کی طرف سے بہت زیادہ دلچسپی کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے کیونکہ یہ بیٹنگ کے متعدد مواقع فراہم کرتا ہے۔ تاہم، زیادہ تر بیٹنگ فراہم کرنے والے فیفا ایسپورٹس بکیز فراہم کرنے کے خواہشمند نہیں ہیں۔

اس طرح کھلاڑیوں کو آگے بڑھنے سے پہلے ان سائٹس کو تلاش کرنے کے لیے تحقیق کرنے کی ضرورت ہے جو اس گیم پر بیٹنگ کی پیشکش کرتی ہیں۔ وہ آن لائن بیٹنگ سائٹس جو ان کا انتخاب کرتے ہیں وہ اسکام کے معاملات کو روکنے کے لیے معروف ہونا چاہیے۔ صحیح سائٹ تلاش کرنے کے بعد، کھلاڑیوں کو اپنے بیٹنگ اکاؤنٹس بنانے چاہئیں اور شرط لگانے سے پہلے فنڈز جمع کروائیں۔. بونس کو شرط لگانے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

اگلے مرحلے میں یہ معلوم کرنا شامل ہے کہ کن ٹیموں پر شرط لگانی ہے اور FIFA کی شرط لگانے کی قسم۔ مثالی طور پر، ان ٹیموں پر شرط لگانا جو بہترین اداکار ثابت ہوئی ہیں ایک اچھا خیال ہے۔ یہ خاص طور پر ان ٹیموں کے لیے ہے جو طویل عرصے سے موجود ہیں اور کارکردگی میں مستقل مزاجی کا مظاہرہ کیا ہے۔

جیتنے کے امکانات کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے صحیح شرط کی قسم کا انتخاب بھی ضروری ہے۔ کھلاڑیوں کو شرط لگاتے وقت کافی محتاط رہنا چاہئے کیونکہ یہ بعض اوقات تھوڑا سا الجھا ہوا ہوسکتا ہے۔ یہ خاص طور پر آن لائن بیٹنگ کرنے والے ایسپورٹس میں نئے آنے والوں کے لیے ہوتا ہے اور جب بیٹنگ سائٹ صارف کے لیے موافق نہیں ہوتی ہے۔ کی گئی غلطیاں اہم نقصانات کا باعث بن سکتی ہیں۔

فیفا پر شرط لگانے کے لیے بہترین ایسپورٹس بک میکرز
EA Sports FIFA میں کچھ قابل ذکر ٹیمیں کون سی ہیں؟

EA Sports FIFA میں کچھ قابل ذکر ٹیمیں کون سی ہیں؟

FIFA 22، FIFA ویڈیو گیمز کی سیریز کا تازہ ترین، متعدد ٹیموں کے ساتھ آتا ہے۔ اس میں کلب ٹیمیں اور شامل ہیں۔ بین الاقوامی ٹیمیں. یہاں تک کہ کھلاڑی اپنی ٹیمیں بنا سکتے ہیں اور ٹیموں کے تمام کھلاڑیوں کے نام بھی رکھ سکتے ہیں۔

ٹیموں کا بنیادی فرق کرنے والا عنصر کارکردگی ہے۔ کچھ ٹیمیں بہت بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرتی ہیں اور استعمال کی جانے والی حکمت عملی کے لحاظ سے کسی کھلاڑی کو جیتنے کا بہتر موقع فراہم کر سکتی ہیں۔ ٹیموں کو عام طور پر درجہ بندی کی جاتی ہے تاکہ کھلاڑیوں کو منتخب کرنا آسان ہو۔

پی ایس جی

PSG فی الحال FIFA 22 پر شرط لگانے والی سرفہرست ٹیم ہے۔ اہم وجوہات میں سے ایک عظیم ترین کھلاڑی لیونل میسی کی آمد تھی۔ میسی، ایمباپے اور نیمار کی حملہ آور قوت کافی مضبوط ہے۔ یہ ٹیم ان کھلاڑیوں کے لیے بہترین انتخاب ہے جو حملہ آور قسم کے گیم پلے کو ترجیح دیتے ہیں۔

مانچسٹر شہر

مانچسٹر سٹی فیفا 22 میں دوسری سب سے زیادہ درجہ بندی کرنے والی ٹیم ہے۔ اس ٹیم کے پانچ کھلاڑی کھیل کے ٹاپ 20 کھلاڑیوں میں شامل ہیں، جس سے ٹیم کو کافی بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے۔ کچھ کھلاڑیوں میں کیون ڈی بریوین، روبن ڈیاس اور رحیم سٹرلنگ شامل ہیں۔

مانچسٹر یونائیٹڈ

پی ایس جی میں میسی کی آمد کی طرح، مانچسٹر یونائیٹڈ میں کرسٹیانو رونالڈو کی آمد نے فیفا 22 پر ٹیم کو بڑھانے کا کام کیا۔ پال پوگبا اور برونو فرنینڈز ٹیم کے کچھ دوسرے کھلاڑی ہیں جن کی ریٹنگ بھی کافی زیادہ ہے جو ٹیم کو تیسرے نمبر پر لانے میں مدد کرتی ہے۔

بائرن میونخ

وہ کھلاڑی جو بہت زیادہ اسکور کرنے سے لطف اندوز ہوتے ہیں وہ بائرن میونخ کے ساتھ کھیلنے میں بہت اچھا وقت گزار سکتے ہیں۔ ٹیم نے گولز کی تعداد کے حوالے سے پچھلی مہم میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا، جس کو فیفا 22 نے ٹیم کی درجہ بندی کرتے وقت سمجھا۔ اس میں دو کھلاڑی ہیں جن کی درجہ بندی 90 سے زیادہ ہے، لیوا اور مینوئل نیور۔

لیورپول

لیورپول دیکھنے کے لیے سب سے زیادہ دل لگی ٹیموں میں سے ایک ہے۔ مو صلاح، ساڈیو مانے، اور دیگر پانچ کھلاڑی ویڈیو گیم میں ٹاپ 20 اعلیٰ ترین کھلاڑیوں میں شامل ہیں۔ ایسے تمام کھلاڑیوں کا مجموعہ خوشگوار کمپیوٹرائزڈ گیمنگ کا ایک نسخہ ہے۔

رئیل میڈرڈ

ریئل میڈرڈ کافی عرصے سے لا لیگا میں ایک اعلی درجہ کی ٹیم رہی ہے، اور فیفا 22 نے اس پر غور کیا ہے۔ اگر رافیل ورانے اور سرجیو راموس کی طرح کلب نہ چھوڑے ہوتے تو ٹیم کی درجہ بندی بہت زیادہ ہوتی۔

فیفا 22 کی ٹاپ ٹین رینکنگ میں شامل دیگر ٹیمیں چیلسی، بوروسیا ڈورٹمنڈ، ایٹلیٹکو میڈرڈ اور بارسلونا ہیں۔

EA Sports FIFA میں کچھ قابل ذکر ٹیمیں کون سی ہیں؟
فائدے اور نقصانات

فائدے اور نقصانات

پیشہ

  • عمیق گیمنگ کا تجربہ: فیفا دستیاب سب سے زیادہ عمیق اسپورٹس ویڈیو گیمز میں سے ایک ہے۔ ڈویلپرز گیم کو انتہائی دلچسپ بنانے میں کوئی کسر نہیں چھوڑتے۔ بہترین گرافکس، صوتی اثرات، اعلیٰ فریم ریٹس، اور حقیقت پسندانہ نوعیت اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ وہ کھلاڑی بھی جو ضروری طور پر حقیقی فٹ بال کو پسند نہیں کرتے وہ ویڈیو گیم کھیلنے سے لطف اندوز ہوں گے۔
  • مختلف گیم موڈ: کھلاڑی مختلف پہلوؤں سے گیم سے لطف اندوز ہونے کے لیے گیمنگ موڈ اور کیریئر موڈ کے درمیان سوئچ کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، کیریئر موڈ کھلاڑیوں کو فٹ بال ٹیم کے انتظام کے اپنے خواب کو جینے کی اجازت دیتا ہے، حالانکہ یہ ورچوئل ہے۔ کھلاڑی ایک کھلاڑی کا موڈ بھی لے سکتے ہیں۔
  • یادگار فٹ بال کھلاڑی اور ٹیمیں: گیم کھلاڑیوں کو کھیل کے کچھ عظیم کھلاڑیوں کی یادوں کو زندہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ فیفا 22 الٹیمیٹ ٹیم میں شامل کیے گئے نئے FUT ہیروز کی بدولت ہے۔ اسے آزمانا زیادہ تر کھلاڑیوں کے لیے پرانی یادوں کو بڑھا سکتا ہے۔
  • آن لائن گیمنگ: FIFA 22 کھلاڑیوں کو اپنا گیم آن لائن لینے کی اجازت دیتا ہے جہاں وہ مزید مقابلہ تلاش کر سکتے ہیں۔ اطمینان کی سطح جو حقیقی مخالفین کے خلاف گیمز جیتنے کے ساتھ آتی ہے کھیل کو مزید دل لگی بنا دیتی ہے۔

Cons کے

  • یہ پیسہ خرچ کرتا ہے: فیفا کا سب سے واضح نقصان یہ ہے کہ کھلاڑیوں کو اسے خریدنا چاہیے۔ کھلاڑیوں کو اپنے تجربے کو بڑھانے کے لیے درون گیم خریداریاں کرنے کی بھی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ مفت آن لائن فیفا کھیلنے کا امکان ہے، لیکن یہ عام طور پر بہت سی حدود کے ساتھ آتا ہے۔
  • یہ بیٹنگ کی بہت سی سائٹوں پر دستیاب نہیں ہے: فیفا پر بیٹنگ اب بھی اسپورٹس کی دنیا میں بڑھ رہی ہے۔ بہت سے آن لائن بک میکرز ابھی تک ایسپورٹس بیٹنگ مارکیٹس کی پیشکش نہیں کرتے ہیں۔ یہ پنٹروں کو بہت زیادہ چننے والے ہونے سے محدود کرتا ہے۔
فائدے اور نقصانات
آپ کو فیفا ایسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

آپ کو فیفا ایسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

زیادہ تر بیٹنگ سائٹس کے ذریعہ پیش کردہ مشکلات عام طور پر گیمز یا ایونٹس کے ممکنہ نتائج کے لحاظ سے مختلف ہوتی ہیں۔ زیادہ تر معاملات میں، عام طور پر ان کھلاڑیوں کے لیے فیفا کی مشکلات کم ہوتی ہیں جن کے ٹریک ریکارڈ اور دیگر عوامل کی وجہ سے اعدادوشمار کے لحاظ سے جیتنے کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں۔ مشکلات واحد میچوں یا پورے ٹورنامنٹ کے نتائج کے لیے ہو سکتی ہیں۔

بیٹنگ مارکیٹس

مشکلات عام طور پر بیٹنگ مارکیٹوں کی وسیع اقسام کے لیے پیش کی جاتی ہیں، تقریباً اصلی ساکر کی طرح۔ سب سے زیادہ عام میچ جیتنے والوں کے لیے ہیں۔ اس طرح کے لیے، کھلاڑیوں کو صرف فیفا پر شرط لگانی ہوگی کہ کون سی ٹیم گیم جیتے گی یا کھیل ڈرا پر ختم ہوگا۔ یہ شرط کی اقسام سادہ اور سمجھنے میں آسان ہیں۔

اسکور کیے جانے والے گولوں کی تعداد پر بھی شرطیں لگائی جا سکتی ہیں۔ یہ دونوں یا دونوں ٹیموں کے لیے ہو سکتا ہے۔ ممکنہ اہداف کی مختلف تعداد کے لیے مختلف مشکلات تفویض کی گئی ہیں۔ مزید برآں، پنٹر اس بات پر شرط لگا سکتے ہیں کہ کون سے کھلاڑی گول کریں گے اور کھیل کے کس دورانیے کے دوران وہ گول کریں گے۔

معذور شرطیں کافی عام ہیں جب ٹیمیں جو غیر مساوی طور پر مماثل ہیں کھیل رہی ہیں۔ مثالی طور پر، بیٹنگ فراہم کرنے والا عام طور پر کمزور ٹیم کو ورچوئل فائدہ یا مضبوط ٹیم کو ورچوئل نقصان دیتا ہے۔ ورچوئل فائدہ عام طور پر اہداف کی تعداد کے لحاظ سے ہوتا ہے۔

آپ کو فیفا ایسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔
فیفا بیٹنگ کے نکات اور چالیں۔

فیفا بیٹنگ کے نکات اور چالیں۔

FIFA esports پر بیٹنگ کرتے وقت پنٹر استعمال کر سکتے ہیں کئی تجاویز اور چالیں ہیں۔ تاہم، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ استعمال کیے جانے والے نکات اور چالوں سے قطع نظر شرط کے مثبت نتائج کی کبھی ضمانت نہیں ہے۔

  • صحیح بیٹنگ سائٹ کا استعمال کریں: کھلاڑیوں کو صحیح اسپورٹس بکی تلاش کرکے شروعات کرنی چاہیے۔ مثالی طور پر، سائٹ کو معروف ہونا چاہیے اور FIFA پر esport بیٹنگ کے زمرے میں متعدد بکیز فراہم کرنا چاہیے۔
  • صحیح شرط کا انتخاب کریں: بیٹنگ کی منڈیاں خاص طور پر نئے پنٹرز کے لیے، قدرے الجھن کا شکار ہو سکتی ہیں۔ کھلاڑیوں کو مناسب ترین کا انتخاب کرنے سے پہلے شرط کی اقسام کو پوری طرح سمجھ لینا چاہیے۔
  • دستیاب بونس استعمال کریں: تقریبا سب آن لائن بیٹنگ سائٹس بونس پیش کرتی ہیں۔ اور پنٹروں کو دیگر پروموشنل پیشکش۔ اس سے فائدہ اٹھانا ضروری ہے۔ نئے کھلاڑی یہ سیکھنے کے لیے آفرز کا استعمال کر سکتے ہیں کہ فیفا ایسپورٹس پر کس طرح شرط لگائی جائے بغیر پیسے کھونے کے امکان کے ساتھ ساتھ کچھ جیتنے کے امکان کو بھی برقرار رکھا جائے۔
  • صحیح رقم پر شرط لگائیں: مختلف شرط لگانے والے عموماً مالی صلاحیتوں کے لحاظ سے مختلف رقمیں لگاتے ہیں۔ نقصانات کو کم کرنے کے لیے صحیح بینکرول مینجمنٹ حکمت عملی تلاش کرنا کلید ہے۔
  • خود نظم و ضبط کی مشق کریں: خود نظم و ضبط اس بات کو یقینی بنانے کے لیے ضروری ہے کہ کھلاڑی اپنی جوئے کی سرگرمیوں پر کنٹرول برقرار رکھیں۔ مثال کے طور پر، کھلاڑیوں کو نشے میں یا افسردہ حالت میں شرط نہیں لگانی چاہیے کیونکہ یہ ان کی فیصلہ سازی کی صلاحیتوں کو متاثر کر سکتا ہے۔
فیفا بیٹنگ کے نکات اور چالیں۔