Overwatch

اوور واچ ایک مقبول ویڈیو گیم ہے جو 3 مئی 2016 کو ریلیز ہوئی تھی۔ بلیزارڈ انٹرٹینمنٹ اور آئرن گلیکسی نے اس شوٹنگ گیم کو تیار کیا۔ یہ گیم پلے اسٹیشن 4، ایکس بکس ون، مائیکروسافٹ ونڈوز اور نینٹینڈو سوئچ جیسے پلیٹ فارمز پر کھیلی جا سکتی ہے۔ Overwatch eSports ایک فرسٹ پرسن شوٹر گیم ہے جو ملٹی پلیئر آپشنز کے لیے جگہ فراہم کرتا ہے۔ یہ eSports گیم کھلاڑیوں کو دو ٹیموں میں تفویض کرتا ہے، ہر ایک میں چھ کھلاڑی ہوتے ہیں۔

سب سے پہلے، کھلاڑیوں کو ایک بڑے تالاب سے اپنے کرداروں کا انتخاب کرنا ہوتا ہے۔ ان کرداروں کو ہیرو کہا جاتا ہے اور ان میں منفرد صلاحیتیں ہیں۔ یہاں چیلنج یہ ہے کہ نقشے میں مخصوص مقاصد کو مکمل کرنے کے لیے محدود وقت کا استعمال کیا جائے۔ کھیل میں آپ کو صرف ایک ہی چارج کا سامنا کرنا پڑے گا جو اختیاری کاسمیٹک اشیاء کی خریداری ہے۔

Overwatch
اوور واچ بیٹنگ 2022 : ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔

اوور واچ بیٹنگ 2022 : ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔

برفانی طوفان تفریح اوور واچ کے ڈویلپر اور پبلشر ہونے کا سب سے زیادہ کریڈٹ حاصل کیا گیا ہے حالانکہ بہت سے لوگوں نے اس گیم میں زبردست تعاون کیا ہے۔ اوور واچ کی کامیابی کے پیچھے ڈیزائنرز میں جیریمی کریگ، مائیکل ایلیٹ، اور سکاٹ مرسر شامل ہیں۔

دیگر قابل ذکر تذکروں میں ڈیریک ڈیوک، موسیقار، جبکہ مائیکل چو اور ایلیسا وونگ مصنفین تھے۔ یہ بات بھی قابل ذکر ہے کہ مائیک ایلیٹ اور جان لیفلور نے پروگرامنگ ڈیپارٹمنٹ میں بہت اچھا کام کیا۔ جیف کپلن، کرس میٹزن، اور آرون کیلر نے بھی اس ملٹی پلیئر گیم کو ڈائریکٹ کیا۔

اس ٹیم نے اوور واچ 2 کو جاری کرکے اس بات کو یقینی بنایا ہے کہ اس گیم کا تسلسل برقرار ہے۔ یہ ابتدائی ریلیز کا سیکوئل ہے۔ اس کا اعلان 2019 میں کیا گیا تھا۔ گیم ابتدائی پروجیکٹ کو نئے ہیروز، جدید گیم موڈز اور نئے نقشوں کے ساتھ اپ گریڈ کرتی ہے۔ انہوں نے اعلان کیا کہ گیم ایک الگ ٹائٹل کے طور پر فروخت ہوگا، بشمول ایک نیا کھلاڑی بمقابلہ ماحول۔

اوور واچ بیٹنگ 2022 : ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔
اوور واچ ایسپورٹس پر شرط لگانے کے بارے میں سب کچھ

اوور واچ ایسپورٹس پر شرط لگانے کے بارے میں سب کچھ

اس گیم نے اپنے آغاز کے بعد سے کچھ باوقار ایوارڈز حاصل کیے ہیں۔ ان میں 2017 میں ملٹی پلیئر کے لیے برٹش اکیڈمی گیمز ایوارڈ، 2016 میں گیم آف دی ایئر کے لیے دی گیم ایوارڈ، بہترین اسپورٹس گیم کا گیم ایوارڈ 2018 میں، بافٹا گیمز ایوارڈ 2018 میں ایوولنگ گیم کے لیے، اور چوائس ویڈیو گیم کے لیے ٹین چوائس ایوارڈ۔

اوور واچ پر شرط لگانا آسان ہے، یہاں تک کہ پہلی بار کھیلنے والوں کے لیے۔ ابھی تک بہتر یہ ہے کہ یہ گیم آسانی سے قابل رسائی ہے اور اس میں بیٹنگ کی براہ راست مارکیٹیں ہیں۔ کئی ٹاپ ای اسپورٹس بیٹنگ پلیٹ فارمز کور اوور واچ جوا تاہم، آپ کو مقبول سائٹس پر جو اہم گیمز ملیں گے ان میں اوور واچ لیگ اور ورلڈ کپ کے میچز شامل ہیں۔ کھلاڑیوں کو عالمی معیار کی بیٹنگ سروسز اور فراخدلی پروموشنز اور بونس کی یقین دہانی کرائی جاتی ہے۔

اوور واچ eSports ایونٹس کا احاطہ کرنے والی کچھ بیٹنگ سائٹس میں BetOnline, BetWay, 888 Sport, William Hill, ArcaneBet, Leo Vegas, Betsson, Bwin, Nitrogen, اور Bet365 شامل ہیں۔ اپنے بیٹنگ اکاؤنٹ میں لاگ ان ہونے کے بعد، آپ کو OW تلاش کرنے کے لیے eSports سیکشن تلاش کرنا چاہیے۔ کچھ مارکیٹیں جو آپ کو اس سیکشن میں ملیں گی وہ میچ ونر، ہینڈیکیپ اور مکمل فاتح ہیں۔

میچ جیتنے والا ایک سیدھی سادی مارکیٹ ہے جہاں آپ اوور واچ کی بہترین ٹیموں پر پوری طرح سے شرط لگاتے ہیں۔ الفاظ مختلف سائٹس پر مختلف ہو سکتے ہیں اور نئے جواریوں کے لیے مبہم ہو سکتے ہیں۔ کچھ میں، آپ کو 'ہیڈ ٹو ہیڈ' ملے گا جبکہ دوسروں میں 'منی لائن' کی اصطلاح استعمال ہوتی ہے، لیکن 'میچ ونر' کی اصطلاح سب سے زیادہ عام ہے۔

ہینڈی کیپ میں، آپ اس بات پر شرط لگاتے ہیں کہ آیا ہینڈی کیپ کا فائدہ یا نقصان والی ٹیم میچ جیتتی ہے۔ تاہم، یہ مارکیٹ زیادہ تر کھیلوں کی کتابوں کے ذریعہ پیش نہیں کی جاتی ہے۔ سراسر فاتح شرط لگانے کی صورت حال ہے جہاں آپ ٹورنامنٹ میں ممکنہ فاتح پر شرط لگاتے ہیں۔ مارکیٹ ایک میچ پر توجہ نہیں دیتی۔

اوور واچ ایسپورٹس پر شرط لگانے کے بارے میں سب کچھ
اوور واچ کھیلنے کے لیے کیوں مقبول ہے؟

اوور واچ کھیلنے کے لیے کیوں مقبول ہے؟

فی الحال، اوور واچ کی مقبولیت کے بارے میں ملی جلی آراء ہیں۔ کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ یہ گیم جلد ہی اپنی شہرت کھو سکتی ہے، جبکہ کچھ لوگ کامیاب مستقبل کی پیش گوئی کرتے ہیں۔ فعال کھلاڑیوں کی تعداد میں کمی کا رجحان یہ ہو سکتا ہے کہ کیوں کچھ لوگ کھیل کی مقبولیت کے بارے میں شکوک و شبہات کا شکار رہتے ہیں۔ 2020 میں، اس گیم نے ہر ماہ تقریباً 10 ملین کو اپنی طرف متوجہ کیا۔ مقبول مواد تخلیق کاروں کی بدولت گیم کو ہزاروں سلسلے بھی ملتے ہیں۔

سب سے زیادہ پیروی کی جانے والی اوور واچ اسپورٹس ٹیمیں سان فرانسسکو شاک، شنگھائی ڈریگنز، ڈلاس فیول، نیو یارک ایکسلسیئر، گوانگزو چارج، اور جنوبی کوریائی سیول خاندان ہیں۔

انٹرنیٹ کمیونٹی

OW انٹرنیٹ کمیونٹی میں مقبول ہے، ہر روز متعدد سلسلے حاصل کر رہے ہیں۔ مشہور مواد تخلیق کاروں نے گیم کی آن لائن کامیابی میں بہت بڑا تعاون کیا ہے۔ گیم کے لانچ ہونے کے بعد، اس میں 2500 سے زیادہ اسٹریمز مل گئے، ایک ایسا اعداد و شمار جو اس نے 2020 تک برقرار رکھا۔

اوور واچ کھیلنے کے لیے کیوں مقبول ہے؟
اوور واچ ایسپورٹس آن لائن کھیلنا

اوور واچ ایسپورٹس آن لائن کھیلنا

زیادہ تر مشہور eSports آن لائن ٹورنامنٹ پیش کرتے ہیں جو عوام کے لیے دستیاب ہیں۔ آن لائن اوور واچ ٹورنامنٹس میں حصہ لینے کے لیے، آپ کو مخصوص ٹورنامنٹس کے لیے مخصوص تقاضوں کو پورا کرنا ہوگا۔ OW ٹورنامنٹ انتہائی مسابقتی ہوتے ہیں کیونکہ وہ عالمی سطح پر کھلاڑیوں کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں، جن میں سے زیادہ تر کو دنیا کے بہترین میں سے منتخب کیا جاتا ہے۔ دنیا بھر میں eSports کے مشہور کھلاڑیوں میں JJonak، Gamsu، Sinatraa، Jake، Profit، Neko، اور Jeff Wilpon شامل ہیں۔

شروع کرنے والوں کے لیے، کوئی بھی مستحکم انٹرنیٹ کے ساتھ ان آن لائن ٹورنامنٹس میں حصہ لے سکتا ہے۔ اوور واچ ایسپورٹس گیمنگ ان کھلاڑیوں کے لیے کیریئر کا ایک منافع بخش آپشن ہو سکتا ہے جو اوپر کی سطح پر مقابلہ کرتے ہیں۔ آپ گیم ڈویلپر، YouTuber eSports پر مواد تخلیق کر سکتے ہیں، مسابقتی ٹورنامنٹس میں حصہ لے سکتے ہیں، یا eSports ٹیم میں شامل ہو سکتے ہیں۔

اوور واچ ایسپورٹس آن لائن کھیلنا
اوور واچ کے بڑے کھلاڑی جو شرط لگانے کے قابل ہیں۔

اوور واچ کے بڑے کھلاڑی جو شرط لگانے کے قابل ہیں۔

دنیا بھر میں کئی eSport گیمرز مختلف ایونٹس میں حصہ لے رہے ہیں۔ ان کھلاڑیوں کی درجہ بندی اس لحاظ سے ہو سکتی ہے۔ ٹورنامنٹ، اور لیگز جیت گئے اور انعامی رقم بھی حاصل کی۔ کچھ بڑے ناموں میں شامل ہیں؛

جعل ساز: یہ T1 کے لیے جنوبی کوریا کا 25 سالہ کھلاڑی ہے جو ایک پیشہ ور لیگ آف لیجنڈز میں مقابلہ کرتا ہے۔ فیکر نے 2013 سے اپنی ٹیم کے لیے مڈ لینر کے طور پر کھیلا ہے اور اسے لیگ آف لیجنڈز کے ہمہ وقت کا بہترین کھلاڑی سمجھا جاتا ہے۔ اس نے اوور واچ کھیلنے میں بھی دلچسپی ظاہر کی ہے، جہاں وہ بھی ایک بہترین شرط ثابت ہوگا۔

سپر: سرکاری طور پر میتھیو ڈی لیسی کے نام سے جانا جانے والا یہ نوجوان او ڈبلیو انڈسٹری میں لہروں کا باعث بن رہا ہے۔ وہ ورسٹائل ہے اور پھر بھی مخصوص کرداروں کے ساتھ سپر ہے۔ خاص طور پر، سپر دو بار اوور واچ لیگ چیمپئن رہا ہے۔ وہ اسٹیج 2 کا فاتح، ورلڈ کپ چیمپیئن، رول اسٹار، مے میلی ٹورنامنٹ کا فاتح، اور رنر اپ MVP بھی رہا ہے۔ ابھی حال ہی میں، اس نے اس گیم کے حلقوں میں ایک بڑی ٹیم سان فرانسسکو شاک کی نمائندگی کرتے ہوئے اوور واچ لیگ کے گرینڈ فائنل میں $1.5 ملین حاصل کیے۔

اشارہ: ایک تجربہ کار کھلاڑی جس نے 2017 سے مقابلہ کیا ہے۔ اس نے لندن سپٹ فائر ٹیم کے لیے کھیلا ہے اور 2017 میں اوور واچ لیگ سیزن پلے آف اور اے پی سی پریمیئر جیسی شاندار جیتیں حاصل کی ہیں۔ وہ 2020 اوور واچ لیگ گرینڈ فائنل میں بھی دوسرے نمبر پر آیا اور گھر لے گیا۔ $750,000

اوور واچ کے بڑے کھلاڑی جو شرط لگانے کے قابل ہیں۔
کھلاڑی اوور واچ کو کیوں پسند کرتے ہیں؟

کھلاڑی اوور واچ کو کیوں پسند کرتے ہیں؟

رسائی میں آسانی اور کھیلنے کی سہولت کی وجہ سے کھلاڑی eSports کو پسند کرتے ہیں۔ اوور واچ پر بھی یہی لاگو ہوتا ہے۔ ایک پرو اوور واچ پلیئر ہونے کے ناطے آمدنی کے اچھے ذریعہ کے ساتھ کیریئر کا ایک اچھا راستہ ہوسکتا ہے۔ اس کے علاوہ، آپ اوور واچ ٹیموں والے اعلیٰ کالجوں میں اپنے آپ کو اسکالرشپ کے اچھے مواقع حاصل کر سکتے ہیں۔

OW ٹیموں والے کالجوں میں میری وِل یونیورسٹی، اکرون یونیورسٹی، نارتھ ووڈ یونیورسٹی، اور ہیرسبرگ یونیورسٹی، اور بہت سے دوسرے شامل ہیں۔ مختلف کالجوں میں مختلف اوقات میں اسکالرشپ پروگرام ہوتے ہیں، اس لیے یہ اچھی بات ہے۔

eSport سرگرمیوں میں مشغول ہونا آپ کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے، خاص طور پر آپ کے دماغی افعال کو بہتر بنانے میں۔

کھلاڑی اوور واچ کو کیوں پسند کرتے ہیں؟
اوور واچ ایسپورٹس کیسے کھیلیں؟

اوور واچ ایسپورٹس کیسے کھیلیں؟

اوور واچ کھیلنا دوسرے ای اسپورٹس سے کافی ملتا جلتا ہے۔ سب سے پہلے، آپ کو اپنے پسندیدہ کھیل کو منتخب کرنے کی ضرورت ہے. اگلا مرحلہ ایک ایسا پلیٹ فارم چننا ہے جو آپ کو گیمنگ کا اچھا تجربہ فراہم کرے۔

کھیل اور اس میں شامل تمام پہلوؤں کا مطالعہ کریں۔ بہترین سے سیکھنے کے لیے آپ YouTube ٹیوٹوریلز اور Twitch اسٹریمز پر بھروسہ کر سکتے ہیں۔ اگر ممکن ہو تو، آپ اپنی صلاحیتوں کو بہتر بنانے کے لیے کسی تجربہ کار کوچ کی خدمات حاصل کرنے پر غور کر سکتے ہیں۔

آپ اپنی مسابقتی برتری کو بڑھانے کے لیے اپنے گیمنگ گیئر کو حاصل کرنے یا اپ گریڈ کرنے پر بھی غور کر سکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ ان ضروریات کو پورا کر لیتے ہیں، تو آپ ٹیم شروع کر سکتے ہیں یا اس میں شامل ہو سکتے ہیں اور ٹورنامنٹ میں حصہ لے سکتے ہیں۔

اوور واچ سب سے بڑے تعاون کنندگان

بہت سے لوگوں نے eSports میں زبردست تعاون کیا ہے۔ کچھ نے گیمز کو ڈیزائن کرنے میں مدد کی ہے، اور دوسروں نے ٹیموں کو شروع کیا ہے اور ان کی ملکیت ہے۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ اوور واچ پرو پلیئر نے بھی آج کے کھیل کے موقف پر نمایاں اثر ڈالا ہے۔

کچھ افسانوی ٹیم کے مالکان میں جیک ایٹین شامل ہیں، جنہوں نے Cloud9 کی بنیاد رکھی۔ Cloud9 کھلاڑیوں کی پرورش کے لیے جانا جاتا ہے اور اس کے کھلاڑی دوست ماحول کی وجہ سے کچھ بہترین نام ہیں۔ میتھیو eSport انڈسٹری میں ایک اور انتہائی پہچانی جانے والی شخصیت ہے، جو 100 Thieves کی شریک ملکیت ہے۔ وہ کال آف ڈیوٹی کے سابق پیشہ ور کھلاڑی بھی ہیں۔

اوور واچ ایسپورٹس کیسے کھیلیں؟
اوور واچ لیگ کے بارے میں سب کچھ

اوور واچ لیگ کے بارے میں سب کچھ

ہر سال اوور واچ ورلڈ کپ ہوتا ہے، جسے کہا جاتا ہے۔ اوور واچ لیگ. بلیزارڈ انٹرٹینمنٹ، جو کہ گیم کی ترقی کرنے والی کمپنی ہے، اس سالانہ مقابلے کے پیچھے ہے۔ یہ بین الاقوامی ایونٹ دنیا بھر سے ٹیموں کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔ اس مقابلے کا افتتاح 2016 میں ہوا تھا۔

اپنے قیام کے بعد سے، جنوبی کوریا نے 2021 تک تین کے ساتھ سب سے زیادہ ٹائٹل اپنے نام کیے ہیں۔ 2016 میں، اس eSports ایونٹ میں 16 شرکاء، 2017 میں 32، 2018 میں 24، اور 2019 میں 10 شریک ہوئے۔ اس بین الاقوامی ایونٹ کی میزبانی متحدہ میں کی گئی ہے۔ ریاستیں، آسٹریلیا، چین، پولینڈ، تھائی لینڈ، اور جنوبی کوریا۔

برسوں کے دوران، اوور واچ نے اپنی عالمی رسائی کو بڑھانے کے لیے کچھ مشہور نشریاتی پلیٹ فارمز کے ساتھ شراکت داری کی ہے۔ ایک مقبول چینل Twitch پلیٹ فارم ہے جس میں بہت سے لائیو سٹریم چینلز ہیں۔ Overwatch نے Disney کے ساتھ شراکت داری بھی کی ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ یہ عالمی سطح پر اپنے مداحوں کی تعداد کو بڑھاتا ہے۔ میں استعمال ہونے والی زبانیں۔ لائیو بیٹنگ مختلف شائقین کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے نشریات انگریزی، کورین، روسی، فرانسیسی، جاپانی، جرمن، چینی اور تھائی ہیں۔

ٹورنامنٹ کے کئی سالوں میں مختلف فارمیٹس ہوتے رہے ہیں۔ حالیہ ایڈیشن میں، گروپ مرحلے کے لیے کوالیفائی کرنے والی ٹیموں کا تعین کرنے کے لیے ابتدائی مرحلے کا استعمال کیا گیا۔ ٹاپ پانچ رینکنگ ٹیمیں گروپ مرحلے کے لیے براہ راست قابلیت رکھتی ہیں۔

اوور واچ لیگ کے بارے میں سب کچھ
ای اسپورٹس ورلڈ کپ کیا ہے؟

ای اسپورٹس ورلڈ کپ کیا ہے؟

ایک eSport ورلڈ کپ ہے a پیشہ ورانہ مقابلہ الیکٹرانکس کھیلوں میں شامل۔ ایک عالمی ٹورنامنٹ ہونے کے ناطے، یہ کھیل عالمی سطح پر اعلیٰ درجہ کی ٹیموں کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے، نتیجتاً اس کے مداحوں کی بڑی تعداد ہوتی ہے۔ بہت سے ورلڈ کپ ٹورنامنٹس مختلف ای اسپورٹس کے لیے منعقد کیے جاتے ہیں۔

ان میں سے کچھ بین الاقوامی ٹورنامنٹس میں کھیلوں کی کئی سرگرمیاں ایک ہی ایڈیشن تک محدود ہیں۔ مثال کے طور پر، الیکٹرانک ای اسپورٹس ورلڈ کنونشن (ESWC) گیمز کی میزبانی کرتا ہے جیسے کال آف ڈیوٹی اور کاؤنٹر سٹرائیک: گلوبل آفینسو۔ دوسرے، جیسے اوور واچ ورلڈ کپ میں ایک ہی ای اسپورٹس ایونٹ شامل ہے۔

OW eSports فیلڈ میں سرفہرست درجہ بندی والے ممالک

Overwatch eSports میں فعال طور پر شامل ہونے والے ممالک میں امریکہ، جرمنی، روس، جنوبی کوریا اور چین شامل ہیں۔ جیسا کہ توقع کی جاتی ہے، درجہ بندی کسی ملک کے مسابقتی کھلاڑیوں کی تعداد کا تجزیہ کرکے دی جاتی ہے۔ 2020 تک، eSports کے اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ امریکہ میں 4,300 سے زیادہ فعال تھے پرو ٹیمیں. جرمنی 973، جنوبی کوریا 890 اور برازیل 852 کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہے۔

اوور واچ ورلڈ کپ میں، جنوبی کوریا تین ٹائٹلز کے ساتھ سرفہرست ہے، جبکہ امریکہ کے پاس ایک ہے اور وہ اس وقت عالمی چیمپئن ہے۔

ای اسپورٹس ورلڈ کپ کیا ہے؟
اوور واچ ای اسپورٹس ورلڈ کپ بیٹنگ

اوور واچ ای اسپورٹس ورلڈ کپ بیٹنگ

بالکل اسی طرح جیسے کھیلوں میں شرط لگانا، آن لائن اوور واچ ایسپورٹس ٹورنامنٹس پر شرط لگانا قسمت کے بارے میں ہے۔ کئی اعلی کھیلوں کی کتابیں اوور واچ ورلڈ کپ ایونٹس کا احاطہ کرتی ہیں۔ Overwatch eSports ایونٹس کے لیے بہت ساری مارکیٹیں دستیاب ہیں۔

eSports فیلڈ میں بہت زیادہ غیر یقینی صورتحال کی وجہ سے، بیٹنگ کی مشکلات اس وقت تک پیش نہیں کی جاتی ہیں جب تک کہ ایونٹ قریب نہ آجائے۔ مارکیٹس جو آپ کو زیادہ تر معروف ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس میں ملیں گی ان میں شامل ہیں:

  • سر سے سر جیتنے والا۔
  • ٹورنامنٹ میں حتمی فاتح۔
  • سرفہرست اسکورر۔

ان OW ایونٹس پر آن لائن بیٹنگ کرتے وقت، ہمیشہ ذہن میں رکھیں کہ ہارنا ایک امکان ہے۔ اس وجہ سے، زیادہ تر بیٹنگ ہاؤسز ہمیشہ کھلاڑیوں کو ذمہ داری کے ساتھ شرط لگانے کے لیے خبردار کرتے ہیں۔ جب بھی آپ کو eSports بیٹنگ میں چیلنجز کا سامنا کرنا پڑتا ہے، آپ کو سائٹ کے اکثر پوچھے گئے سوالات پر غور کرنا چاہیے اور مدد کے لیے کسٹمر سپورٹ سے رابطہ کرنے کے لیے رابطہ کرنا چاہیے۔ متبادل طور پر، آپ ان کے چیٹ کسٹمر سپورٹ سے رابطہ کر سکتے ہیں اور حل حاصل کر سکتے ہیں۔

اوور واچ ای اسپورٹس ورلڈ کپ بیٹنگ
کامل اوور واچ بک میکرز تلاش کریں۔

کامل اوور واچ بک میکرز تلاش کریں۔

OW ایونٹس تیزی سے eSports کے شائقین کے لیے ایک منافع بخش مارکیٹ بن رہے ہیں۔ تاہم، اوور واچ پنٹرز کو لائسنس یافتہ اور رجسٹرڈ کیسینو میں کھیلنے کی ترغیب دی جاتی ہے۔ متعدد ایسپورٹس بکی فراہم کنندگان اوور واچ بیٹنگ کے اختیارات کا احاطہ کرتے ہیں۔ ان فراہم کنندگان میں 888 کیسینو، اسپینمبا، اور بیٹ ماسٹر شامل ہیں۔

آن لائن اسپورٹس بیٹنگ میں شروعات کرنے والوں کو کچھ بنیادی ٹپس سے لیس ہونا چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ وہ اپنی دانویں جیتنے کا موقع رکھتے ہیں۔ ان ضروری تجاویز میں شامل ہیں: گیم کو جانیں۔ Overwatch پر شرط لگانا شروع کرتے وقت، آپ کو یقینی بنانا چاہیے کہ آپ کو گیم کے بارے میں کچھ بنیادی معلومات ہیں۔ ایک بہتر تفہیم کے ساتھ، آپ کو جیتنے میں بالادستی حاصل ہے۔

تلاش کرنے کے لئے ایک اور چیز eSports بیٹنگ ایپس پر مارکیٹوں کے بارے میں معلومات ہے۔ مختلف فراہم کنندگان کے مختلف بازار ہوتے ہیں۔ کچھ ایک جیسے ہیں، لیکن فرق برانڈنگ میں آتا ہے۔ کسی بھی چیز میں مشغول ہونے سے پہلے اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ بازاروں کو اچھی طرح جانتے ہیں۔

اس میں شامل ٹیم اور ہر ایک کے کھلاڑیوں کو جانیں۔ یہ ضروری ہے کیونکہ آپ کو انفرادی کھلاڑیوں پر مشتمل مارکیٹیں ملیں گی۔ آخر میں، یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس اپنے جوئے کے فنڈز کا اچھا انتظام ہے۔ اوور واچ کے ساتھ بیٹنگ کے ہموار تجربے کے لیے جو آپ کھونے کے متحمل ہو سکتے ہیں اس پر دانو لگائیں۔

کامل اوور واچ بک میکرز تلاش کریں۔
اوور واچ بیٹنگ کی بہترین ٹیمیں۔

اوور واچ بیٹنگ کی بہترین ٹیمیں۔

شنگھائی ڈریگن

یہ ایک چینی پیشہ ورانہ اوور واچ ٹیم ہے۔ اس ٹیم کی بنیاد 2017 میں رکھی گئی تھی، اور یہ اوور واچ لیگ میں حصہ لیتی ہے، جس میں چین، کینیڈا، برطانیہ، فرانس اور امریکہ کی ٹیمیں شامل ہیں۔ شنگھائی ڈریگنز Moon Byung-Chul کے تحت حالیہ لیگ چیمپئن ہیں، جو ان کے موجودہ کوچ ہیں۔

اٹلانٹا کا راج

یہ اٹلانٹا، جارجیا سے ایک پیشہ ور اوور واچ ایسپورٹس سائیڈ ہے۔ اس ٹیم کی بنیاد 2018 میں رکھی گئی تھی اور اوور واچ لیگ میں مقابلہ کرتی ہے۔ یہ Atlanta Esports Ventures کی ملکیت ہے اور یہ لیگ کے ویسٹ ریجن کا ممبر ہے۔ فی الحال، وہ بریڈ سجانی کے زیر انتظام ہیں اور کوکس کمیونیکیشنز کی طرف سے سپانسر کیا جاتا ہے۔ بریڈ نے ٹیم کو 2021 میں مسلسل تین پلے آف اور ایک فائنل تک پہنچایا، جہاں وہ رنر اپ پوزیشن پر رہے۔

ڈلاس ایندھن

یہ ایک اور قابل ذکر اوور واچ ٹیم ہے جس کی بنیاد 3 فروری 2016 کو رکھی گئی تھی۔ یہ ٹیم EnVyUs کے طور پر شروع ہوئی تھی اس سے پہلے کہ اسے 2017 میں Dallas Fuel پر دوبارہ برانڈ کیا گیا ہو۔ اس ٹیم کی مشترکہ ملکیت Mike Rufail اور Kenneth Hersh ہیں۔ یہ اوور واچ لیگ میں حصہ لیتا ہے اور ایسپورٹس اسٹیڈیم آرلنگٹن کا استعمال کرتا ہے۔

یہ بات قابل غور ہے کہ Envy Gaming ان کا پیرنٹ گروپ ہے، اور Yun Hee-won ہیڈ کوچ ہیں۔ جیک ان دی باکس، ایک امریکی فاسٹ فوڈ ریستوراں، ان کی سرگرمیوں کو سپانسر کرتا ہے۔

لاس اینجلس گلیڈی ایٹرز

یہ امریکی Overwatch eSports ٹیم کیلیفورنیا میں مقیم ہے۔ وہ لیگ کے مغربی علاقے سے ممبر ہونے کی وجہ سے اوور واچ لیگ میں حصہ لیتے ہیں۔ یہ ایسپورٹس ٹیم اسٹین اور جوش کروینکے کی مشترکہ ملکیت ہے، جو کروینکے اسپورٹس اینڈ انٹرٹینمنٹ کے مالک ہیں۔ ٹیم 2017 سے ایکشن میں ہے، اور وہ اپنے پہلے کوچ ڈیوڈ پی کے تحت چار مواقع پر سیزن کے پلے آف تک پہنچنے میں کامیاب ہوئی ہے۔

نیویارک Excelsior

یہ جیف ولپن کی ملکیت والی اوور واچ پیشہ ورانہ ٹیم ہے۔ ٹیم کی تاریخ 2017 کی ہے، جب اس کی بنیاد رکھی گئی تھی اور اس نے اوور واچ لیگ میں مقابلہ کرنا شروع کیا تھا۔ لیگ کے مشرقی علاقے کی ٹیم کو T-Mobile کے ذریعے سپانسر کیا گیا ہے اور وہ اپنے سرکاری رنگوں کے طور پر سیاہ، نیلا اور سرخ استعمال کرتے ہیں۔

سیول خاندان

اس اوور واچ ایسپورٹس ٹیم کا تعلق ہے۔ جنوبی کوریا. ٹیم کی بنیاد 2017 میں رکھی گئی تھی اور اسے نیٹ گیئر نے سپانسر کیا ہے۔ ان کے سب سے کامیاب کوچ ڈونگ گن تھے، جنہوں نے انہیں پہلے سیزن کے پلے آف میں شرکت کے لیے رہنمائی کی۔

اوور واچ بیٹنگ کی بہترین ٹیمیں۔
فائدے اور نقصانات

فائدے اور نقصانات

پیشہ

  • متعدد پلےنگ ڈیوائسز اور پلیٹ فارمز کے ساتھ ہم آہنگ
  • یہ بیٹنگ ہاؤسز سے پیار کیا جاتا ہے۔
  • فراخ انعامات کے ساتھ زبردست مقابلے کا وعدہ کرتا ہے۔
  • زبردست بصری پروسیسنگ۔ اوور واچ ایک کھلاڑی کو ان کی بصری صلاحیتوں کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔
  • بصری اور ہاتھ کے ہم آہنگی کو بہتر بناتا ہے۔ اوور واچ میں مشغول ہونے سے آپ کے بازو آپس میں مل کر کام کریں گے کیونکہ آپ جو کچھ دیکھتے ہیں اس پر عمل کرتے ہیں اور ہاتھوں سے انجام دیتے ہیں۔
  • کھلاڑی اپنی مسئلہ حل کرنے کی صلاحیتیں تیار کرتے ہیں۔
  • گیمرز سائنس، انجینئرنگ، ریاضی اور ٹیکنالوجی کے مضامین میں دلچسپی پیدا کرتے ہیں۔
  • اوور واچ میں مشغول ہونے سے آپ کی سماجی زندگی میں حصہ ڈالنے والے دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ جڑنے میں مدد ملتی ہے۔

Cons کے

  • کھلاڑیوں کو گیمنگ ڈس آرڈر ہونے کا خطرہ ہے۔ eSport بیٹنگ میں ضرورت سے زیادہ شمولیت لت ہے۔ یہ نقصان دہ ہو سکتا ہے، خاص طور پر غیر منظم ماحول میں جہاں بچے شامل ہو سکتے ہیں۔
  • اعلی درجے کے حریف کارکردگی بڑھانے والی ادویات کے استعمال میں مشغول ہو سکتے ہیں جن کے سنگین مضر اثرات ہوتے ہیں۔
  • کھلاڑیوں کو بصری مسائل سے دوچار کر سکتا ہے۔ اسکرین پر طویل گھنٹوں تک رہنا آپ کی بینائی کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔
  • یہ نقصانات Overwatch گیمنگ کے لیے منفرد نہیں ہیں لیکن عام eSports گیمنگ یا جوئے سے آتے ہیں۔
فائدے اور نقصانات
اوور واچ بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں آپ کو سبھی جاننے کی ضرورت ہے۔

اوور واچ بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں آپ کو سبھی جاننے کی ضرورت ہے۔

ایک نئے eSports ہونے کے ناطے، Overwatch نے بہت سے شائقین کو اکٹھا کیا ہے اور بیٹنگ کے منظر میں اپنا راستہ بنا لیا ہے۔ Esport بیٹنگ ایپس نے صارفین کو بیٹنگ کے بہت سے اختیارات پیش کیے ہیں۔ ان میں منی لائن، ٹوٹل اور اسپریڈز شامل ہیں۔ ذیل میں مذکورہ بالا سپورٹس مشکلات کی تفصیلات ہیں:

منی لائن بیٹس

بیٹنگ کے اس آسان آپشن کے لیے آپ کو میچ ونر کی پیشین گوئی کرنے کی ضرورت ہے۔ منی لائن بیٹ میں اوور واچ بیٹنگ کی مشکلات امریکی مشکلات میں دکھائی دیتی ہیں۔ وہ اعداد کی شکل میں ہوتے ہیں جن میں یا تو منفی یا مثبت علامت ہوتی ہے۔ منفی طاق والی ٹیم کے پاس کھیل جیتنے کا زیادہ امکان ہوتا ہے جبکہ انڈر ڈوگس کے پاس مثبت طاق ہوتا ہے۔

پھیلتا ہے۔

یہ وہ مشکلات ہیں جن کی توجہ کھیل میں حاصل کردہ پوائنٹس پر ہوتی ہے۔ یہاں نتیجہ زیادہ اہمیت کا حامل نہیں ہے۔ اوور واچ شرط نقشوں کے لیے پھیل گئی ہے، اور ہر ٹیم یا تو مثبت یا منفی معذوری حاصل کر سکتی ہے۔ ایک مثبت معذوری کا مطلب ہے کہ ایک ٹیم 1.5 یا 2.5 نقشے آگے شروع کر سکتی ہے، یعنی آپ کو شرط جیتنے کے لیے ایک جیت یا دو نقشوں کی ضرورت ہے۔

کل

یہ شرطیں چیزوں کی مجموعی تعداد کا احاطہ کرتی ہیں۔ Overwatch esports betting ویب سائٹ ایک نمبر سیٹ کرتی ہے جس پر آپ شرط لگا سکتے ہیں یا اس سے کم۔ اگر آپ 3.5 سے زیادہ نقشوں کے نتائج پر شرط لگاتے ہیں، تو اس کل سے اوپر کوئی بھی نتیجہ سازگار ہے۔

اوور واچ بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں آپ کو سبھی جاننے کی ضرورت ہے۔
بیٹنگ کی ترکیبیں اور نکات

بیٹنگ کی ترکیبیں اور نکات

اپنے ہیروز کو جانیں۔

اوور واچ ایک شوٹر گیم ہے جس میں کھلاڑی کھیلنے کے لیے ہیرو چنتے ہیں۔ ہیروز میں انوکھی طاقت ہوتی ہے اور یکساں کمزوریاں ہوتی ہیں۔ اس گیم میں اسپورٹس بیٹنگ کا اچھا تجربہ حاصل کرنے کے لیے، مختلف کرداروں کو سمجھنے کا ایک نقطہ بنائیں۔ علم کے ساتھ، آپ یہ فیصلہ کریں گے کہ آپ کو کس ٹیم پر پیسہ لگانا ہے۔

مختلف بیٹنگ سائٹس کو سمجھیں۔

آپ کو اوور واچ بکیز کی پیشکش کرنے والے مختلف بیٹنگ پلیٹ فارمز پر جانا چاہیے اور ان کی خدمات کا جائزہ لینا چاہیے۔ نوٹ کرنے کے خواہشمند رہیں اختلافات میں فرق اور بازار دستیاب ہیں۔ شرط لگانے سے پہلے بہترین پلیٹ فارم تلاش کریں۔ اس کے علاوہ، ایک ہی بیٹنگ پلیٹ فارم کے ساتھ کبھی بھی راحت محسوس نہ کریں۔ ہمیشہ تبدیلیوں اور اپ ڈیٹس کو تلاش کریں جو آپ کے مطابق ہوں۔

کھیل کا حصہ بنیں۔

آپ دیکھ کر یا کھیل کر فعال طور پر گیم کا حصہ بن سکتے ہیں۔ اس طرح، آپ گیم کی کچھ بنیادی باتیں سیکھیں گے جو آن لائن بیٹنگ میں آپ کی مدد کریں گی۔ آپ وزن کر سکتے ہیں اور کھیل میں پسندیدہ دیکھ سکتے ہیں اور فیصلہ کر سکتے ہیں کہ کون سا سب سے موزوں ہے۔

مشکلات کو سمجھیں۔

eSports wagering میں مشغول ہونے پر یہ ایک بنیادی ضرورت ہے۔ سمجھیں کہ اوور واچ میں مشکلات اور نمبر کیسے کام کرتے ہیں۔ آنکھ بند کر کے جوا کھیلنے سے عموماً نقصان ہوتا ہے۔

بیٹنگ کی ترکیبیں اور نکات