PUBG

ای-سپورٹس میں ایک منٹ کی دلچسپی رکھنے والا کوئی بھی شخص PUBG: Battlegrounds کے بارے میں جانتا ہے۔ PUBG کارپوریشن کی طرف سے تیار کردہ گیم ایک جنگ کی روئیل صنف ہے جہاں حریف موت سے لڑتے ہیں۔ ایک گیم میں 100 تک کھلاڑی ایک دوسرے کو مارنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ متعدد خصوصیات گیم کو چیلنجنگ اور سنسنی خیز بناتی ہیں۔ یہ گیم برینڈن گرین کے بنائے ہوئے پچھلے موڈز کی بہتری ہے، جسے 'PlayerUnknown' کا نام دیا گیا ہے۔ اور فلم Battle Royale سے متاثر۔

یہ اسے زندگی کی طرح بناتا ہے، اور موجودہ خیالات پر قابل تعمیر اسے بہت بہتر بناتا ہے. PUBG کی پہلی ریلیز خاص طور پر Microsoft Windows کے لیے تھی۔ یہ مارچ 2017 میں تھا، جو Twitch کے ذریعے چلنے والے ابتدائی رسائی ماڈل کے ذریعے کیا گیا تھا۔

PUBG
PUBG اسپورٹس کھیلنے کے بارے میں سب کچھ

PUBG اسپورٹس کھیلنے کے بارے میں سب کچھ

پہلی مکمل ریلیز دسمبر 2017 میں ہوئی، اسی مہینے کے آخر میں Xbox گیم پیش نظارہ اور Xbox One کے لیے ریلیز کے ساتھ۔ مکمل ریلیز 2018 میں ہوئی۔ اسی سال، ایک پلے اسٹیشن 4 پورٹ کے ساتھ ساتھ iOS اور Android موبائل آلات کے لیے ایک فری ٹو پلے PUBG ورژن جاری کیا گیا۔ 2020 میں، اسٹیڈیا اسٹریمنگ کو ایڈجسٹ کرنے کے لیے ایک زیادہ طاقتور ورژن جاری کیا گیا۔

اس کی مکمل ریلیز کے بعد، جون 2018 تک PUBG کی 50 ملین سے زیادہ کاپیاں فروخت ہوئیں۔ آج، PUBG پر 400 ملین سے زیادہ کھلاڑی رجسٹرڈ ہیں۔ یہ اکثر 3 ملین سے زیادہ کنکرنٹ کھلاڑیوں کی چوٹیوں کو مارتا ہے۔ موبائل ورژن نے مارچ 2021 تک ایک بلین سے زیادہ ڈاؤن لوڈز ریکارڈ کیے، جس میں 6.2 بلین ڈالر سے زیادہ کا اضافہ ہوا۔

PUBG اسپورٹس کھیلنے کے بارے میں سب کچھ
گیم پلے

گیم پلے

کھیل کے آغاز میں، کھلاڑیوں کو نقشے کے ساتھ ایک جزیرے پر چھوڑا جاتا ہے۔ یہاں، وہ فوری طور پر اپنے دفاع اور حریفوں پر حملہ کرنے کے لیے ہتھیاروں کی تلاش کے لیے نکل پڑے۔ انہیں ہر جگہ نقشے کے اندر رہنا چاہیے۔ جیسے جیسے کھیل آگے بڑھتا ہے، محفوظ علاقے کا سائز سکڑتا چلا جاتا ہے۔

مہلک حملوں کے امکانات کو کم کرنے کے لیے کھلاڑی کو ہر وقت محفوظ جگہ پر رہنے کی کوشش کرنی چاہیے۔ فوری سوچ اور جوابات جیتنے کے لیے ضروری مہارتیں ہیں۔ مبصرین نے کھیلوں کی سست مہارت کی سطح کے کھلاڑیوں کو ایڈجسٹ کرنے کی صلاحیت کی تعریف کی ہے جبکہ ساتھ ہی ساتھ اعلی درجے کی مہارت رکھنے والوں کے لیے ایک چیلنج باقی ہے۔

دی جنگ رائل سٹائل اس کی بہت زیادہ مقبولیت PUBG کی وجہ سے ہے۔ اس نے اس صنف کو اتنا مقبول کیا کہ اس کی ابتدائی ریلیز کے فوراً بعد، ایپک اپنے گیم، فورٹناائٹ کا ایک Battle Royale ماڈل بنانے کے لیے منتقل ہوا۔ اس کا اثر چین میں غیر سرکاری صلاحیت میں کلون بنانے کا باعث بھی بنا۔ گیم کی کامیابی کو گیم آف دی ایئر کے زمرے میں کئی نامزدگیوں کے ساتھ تسلیم کیا گیا ہے۔

اس گیم نے 36 ویں جوائس اسٹک ایوارڈز میں موبائل گیم آف دی ایئر (PUBG موبائل)، 2018 2018 SXSW گیمنگ ایوارڈز میں اسپورٹس گیم آف دی ایئر، The Game Awards 2017 میں بہترین ملٹی پلیئر گیم جیسے ایوارڈز جیتے ہیں۔ گجرات (ہندوستان)، عراق، نیپال، اردن، اور انڈونیشیا کے آچے جیسے کچھ ممالک نے محسوس کیا کہ لوگ اسے بہت زیادہ کھیل رہے ہیں۔

گیم پلے
PUBG پر شرط لگانے کا طریقہ: میدان جنگ

PUBG پر شرط لگانے کا طریقہ: میدان جنگ

PUBG کی مقبولیت پہلے ہی اسے منہ میں پانی لانے والی شرط بنا رہی ہے۔ آن لائن بیٹنگ سائٹس اور پنٹر اسے یکساں پسند کرتے ہیں۔ اس پر شرط لگانا ایک آسان کھیل ہے، خاص طور پر اگر آپ کھیلوں کے باقاعدہ شرط لگانے والے ہیں۔ یہاں تک کہ اگر آپ ایک نوزائیدہ ہیں، پھانسی ہو رہی ہے PUBG: میدان جنگ بیٹنگ آسان ہے. آپ کو صرف درج ذیل حق حاصل کرنے کی ضرورت ہے:

کھیل سیکھیں۔

یہ تمام کھیلوں میں کہا جاتا ہے، لیکن یہ مضحکہ خیز ہے کہ کتنے لوگ اسے نظر انداز کرتے ہیں. PUBG پر شرط لگانے کے لیے آپ کو گیم کے مقصد سے زیادہ جاننے کی ضرورت ہوتی ہے۔ آپ کو کھیل کے اندر کی سرگرمیوں کو سمجھنے کی ضرورت ہے اور یہ کہ وہ نتائج کو کیسے متاثر کرتی ہیں۔ سب سے مہلک ہتھیار کون سے ہیں؟ کن راؤنڈز میں سب سے زیادہ کھلاڑی مارے جاتے ہیں؟ نقشہ کتنی مدت لیتا ہے؟

ان چیزوں کو جاننے سے آپ کو صرف PUBG شرط لگانے سے زیادہ کرنے میں مدد ملے گی۔ آپ کھیل کھیل کر یا دوسروں کو دیکھنے کے لیے وقت نکال کر سیکھ سکتے ہیں۔ مقابلوں کو دیکھنا آپ کو بہترین کھلاڑیوں کی شناخت کرنے کے قابل بھی بناتا ہے، جو شرط لگاتے وقت اہم معلومات ہوتی ہے۔

صحیح esport بیٹنگ سائٹ کا انتخاب کریں۔

بیٹنگ سائٹس کافی حد تک ایک جیسی مشکلات پیش کرتی ہیں۔ تاہم، وہ دوسرے عوامل ہیں جو اس بات کا تعین کرتے ہیں کہ آیا سائٹ آپ کے لیے اچھی ہے یا نہیں۔ کیا یہ آپ کے ملک میں لائسنس یافتہ ہے؟ وہ کون سی کرنسی قبول کرتے ہیں؟ کیا ٹرانزیکشن چارجز ہیں؟ اگرچہ آن لائن ایسپورٹ بک میکرز پر کھیلنا ممکن ہے جو آپ کے ملک میں لائسنس یافتہ نہیں ہے، لیکن جب آپ ایسا کرتے ہیں تو آپ کھلاڑی کے تحفظ کا استحقاق خالی کر دیتے ہیں۔

PUBG پر شرط لگانے کا طریقہ: میدان جنگ
PUBG: میدان جنگ کیوں مقبول ہے؟

PUBG: میدان جنگ کیوں مقبول ہے؟

زیادہ تر PUBG کھلاڑی یہ سوچنے کے لیے بھی نہیں رکتے کہ وہ گیم سے اتنا پیار کیوں کرتے ہیں۔ اگر آپ ان سے پوچھیں گے تو وہ شاید آپ کو ایک خالی نظر ڈالیں گے اور حیران ہوں گے کہ آپ گونگا سوال کیوں کر رہے ہیں۔ کیا یہ بیان بازی ہے؟ ان کے نزدیک یہ کھیل صرف پیار کرنے کے لیے بنایا گیا تھا۔ لیکن جواب دینے کی زحمت گوارا کرنے والوں کا یہ کہنا ہے:

سنسنی

بہت سے آن لائن فورمز پر، کھلاڑیوں کا کہنا ہے کہ PUBG کے ساتھ جو سنسنی ملتی ہے اس کی مثال نہیں ملتی۔ خطرے اور ایڈرینالین رش جو کم ہوتی ہوئی جگہ میں زندہ رہنے کی کوشش اور بے لگام حملوں کے ساتھ آتا ہے نشہ آور ہے۔ اسے زندہ رہنے کے لیے بہت زیادہ مہارت درکار ہوتی ہے۔

کھیل میں آپ جتنے کم رہیں گے، یہ اتنا ہی زیادہ خطرہ بن جائے گا - مضحکہ خیز، ہہ؟ نیز، مخالفین کو ناک آؤٹ کرنے سے بہت اطمینان ہوتا ہے۔ یہ حقیقی زندگی سے فرار کی طرح ہے، ایسے حالات میں باہر نکلنے کا ایک موقع جسے آپ عام طور پر پیچھے چھوڑ دیتے ہیں۔

ایک خاص فورم پر، کھلاڑی اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ برینڈن گرین، کھیل کے پیچھے تخلیقی ذہن۔ "کوئی ایسی چیز جانتا ہے جسے دوسروں نے تصور کرنا بھی شروع نہیں کیا ہے۔" انڈسٹری میں اس کے پچھلے تجربے نے ایک Battle Royale موڈ بنانے میں مدد کی ہے جس کی مثال نہیں ملتی۔

زبردست خصوصیات

PUBG میں پہلی ہی سطح سے بہترین خصوصیات ہیں، تمام معیار کے لحاظ سے شاندار۔ ہتھیاروں سے لے کر انعامات تک ہر سطح پر انلاک ہونے کے لیے نئی خصوصیات ہیں۔ ہر اپ ڈیٹ میں نئی خصوصیات کے اضافے کا مطلب ہے کہ کھلاڑی جب بھی کھیلیں گے ایک 'نیا' گیم لے سکتے ہیں۔

جہاں بہت سے دوسرے گیمز میں صرف ٹیکسٹ چیٹس ہوتے ہیں، PUG کھلاڑیوں کو دوسروں کے ساتھ وائس چیٹ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ کھیل کے تجربے کو اور بھی زیادہ زندگی جیسا بنا دیتا ہے۔ فیئر پلے کو بڑھانے کے لیے گیم میں اینٹی چیٹ فیچر بھی ہے۔

مختلف مہارت کی سطحوں کو ایڈجسٹ کرتا ہے۔

گیم کی درجہ بندی کرنے والے ناقدین کا کہنا ہے کہ یہ ابتدائی کے لیے اتنا ہی موزوں ہے جتنا کہ یہ پرو کے لیے ہے۔ اس نے کس طرح سادگی اور نفاست کو ملایا ہے اس سے PUBG کے سر اور کندھوں کو بہت سے دوسرے گیمز سے اوپر رکھا گیا ہے۔

PUBG: میدان جنگ کیوں مقبول ہے؟
آن لائن دستیابی

آن لائن دستیابی

یہ آج کے ہر ویڈیو گیم کے لیے ایک لازمی ضرورت ہے۔ LAN نیٹ ورک اور پوری دنیا میں ویب پر کھیلنا آسان ہونا چاہیے۔ PUBG کو مستحکم کنکشن پر کوئی وقفہ نہیں ہے۔ عظیم جغرافیائی فاصلوں سے الگ ہونے والے کھلاڑی اپنے سرورز کے الگ ہونے کی فکر کیے بغیر ایک دوسرے کے خلاف کھیل سکتے ہیں۔ یہ دستیابی PUBG کو ایک سماجی گیم بناتی ہے جو کچھ گیمز کی وجہ سے ہونے والی مایوسی کے بغیر دنیا بھر کے کھلاڑیوں کو اکٹھا کر سکتی ہے۔

PUBG پر شرط لگانا

بیٹنگ کے جنون نے ایسپورٹس گیمز کی مقبولیت کو بڑھانے کا کام کیا ہے۔ سرفہرست گیمز میں سے ایک کے طور پر، PUBG کو بہت پسند کیا جاتا ہے۔ متعدد ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس. جیسا کہ بہت سے لوگ اسے بیٹنگ سائٹس پر تلاش کرتے ہیں، کھلاڑیوں اور پیروکاروں کے طور پر میدان میں شامل ہونے والے لوگوں کی تعداد میں اضافہ ہوتا ہے۔

موبائل مطابقت

ایسا لگتا ہے کہ PUBG آج موبائل فون کی اہمیت کو بہت واضح طور پر جانتا ہے۔ انہوں نے گیم کا ایک انتہائی ذمہ دار موبائل ورژن جاری کرکے یہ دکھایا۔ انہوں نے اسے مفت کھیلنے کے لیے بنایا۔ مارچ 2021 تک اس ورژن کو اب ایک ارب سے زیادہ ڈاؤن لوڈز ہو چکے تھے۔ اور یہ تعداد رک نہیں رہی ہے۔ موبائل ورژن لوگوں کو گھر میں رہتے ہوئے چلتے پھرتے یا کسی بھی پوزیشن میں کھیلنے کی اجازت دیتا ہے۔

اسٹڈیا ماڈل

PUBG پہلے سے ہی PC، Xbox، اور PlayStation 4 کے موافق ورژن کے ساتھ اچھا کام کر رہا تھا۔ پھر انہوں نے ایک بہتر انداز میں آگے بڑھا اور 2020 میں اسٹیڈیا اسٹریمنگ کے لیے ایک اور ورژن جاری کیا۔ اس سے گیم کو ایک نئی جہت ملی۔ اگرچہ اس وقت کورونا وائرس سے متعلق لاک ڈاؤنز نے بنیادی طور پر دنیا کو تکلیف دی تھی، لیکن PUBG کے شائقین میں جوش و خروش اب بھی بڑا تھا۔

جب لاک ڈاؤنز اٹھائے جاتے ہیں تو ذاتی طور پر ٹورنامنٹس کے خیال نے انہیں کچھ انتظار کرنے کے لئے اور ایک سنگین مدت کے دوران پرجوش ہونے کے لئے کچھ دیا۔ اگر اور جب دوبارہ ممکن ہوا تو بہت سے لوگ مقابلے کے لیے تیاری میں اپنی صلاحیتوں کو تیز کرنے کے لیے عملی طور پر چلے گئے۔

آن لائن دستیابی
PUBG کے بارے میں سب کچھ: میدان جنگ کے ٹورنامنٹ

PUBG کے بارے میں سب کچھ: میدان جنگ کے ٹورنامنٹ

PUBG: Battlegrounds کا ایک عالمی مقابلہ ہے جسے PUBG گلوبل چیمپئن شپ کے نام سے جانا جاتا ہے۔ یہ ورلڈ کپ کے برابر ہے۔ یہ ہر سال منعقد ہوتا ہے اور دنیا بھر سے 32 ٹیموں کو اکٹھا کرتا ہے۔ یہ eSport آن لائن بیٹنگ کے لیے بھی ایک مقبول ایونٹ ہے کیونکہ یہ بہترین کھلاڑیوں کو ایک دوسرے کے خلاف کھڑا کرتا ہے۔ چیمپئن شپ عام طور پر PUBG مقابلے کے سال کے اختتام پر ہوتی ہے۔

ہوسٹنگ

ہر سال ایک مختلف میزبان کا انتخاب کیا جاتا ہے۔ میزبان کھلاڑیوں کی آمد سے لے کر رہائش اور حقیقی گیم پلے تک تمام تنظیمی سرگرمیوں کا چارج لیتا ہے۔ کوریا 2021 کی میزبانی کر رہا ہے۔ PUBG گلوبل چیمپئن شپ. یہ پیراڈائز سٹی، انچیون میں منعقد ہوگا۔ یہ کوریا کے بہترین ہوٹلوں میں سے ایک ہے۔

ایک ماہ تک جاری رہنے والے اس ایونٹ کے لیے 27 ٹیمیں ہوٹل میں مقیم ہیں۔ پنڈال میں ایک آن لائن ترمیم بھی کی گئی ہے جس میں چین کی پانچ ٹیموں کو جگہ دی جائے گی جو سفری ویزا میں رکاوٹوں کی وجہ سے باقی ٹیموں سے رابطہ نہیں کر سکیں۔

تقاریب کے میزبان اسٹیون پیئرس (ٹافیز، یو ایس)، جیمز کیرول (کیلاریس، یو کے، اور جان رابرٹ سارجنٹ (جو آر او ایس آر، یوکے) ہوں گے۔ دنیا بھر سے سات مبصرین اور سات تجزیہ کار بھی شامل ہوں گے۔ دس دیگر زبانوں اور خطوں کے میزبان اور تبصرہ نگار - کوریائی، روسی، چینی، ایشیا، ویتنامی، تھائی، ترکی، یورپی، لاطینی امریکہ، اور میزبان کوریا۔

PUBG کے بارے میں سب کچھ: میدان جنگ کے ٹورنامنٹ
فارمیٹ

فارمیٹ

عالمی چیمپئن شپ میں 32 ٹیمیں شرکت کر رہی ہیں۔ اگرچہ ٹورنامنٹ دعوتی ہے۔, استحقاق ان ٹیموں کو بڑھایا جاتا ہے جنہوں نے سال بھر بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ اگر آپ اپنے علاقے میں مقابلے کی بہترین ٹیم بن جاتے ہیں، تو آپ کو خودکار دعوت مل جاتی ہے۔

ایشیا/بحرالکاہل (APAC)، یورپ اور امریکہ کے ممالک اپنے اپنے علاقوں میں کانٹی نینٹل سیریز جیت کر کوالیفائی کرتے ہیں۔ PUBG سمر چیمپئنز لیگ کے فاتحین کو بھی ایک سلاٹ ملتا ہے۔ ٹیموں کو ان کی اہلیت کے حصے کے لحاظ سے سیڈ کیا جاتا ہے۔

درجہ بندی کا فیصلہ (پوائنٹس کا اصول)

گلوبل چیمپیئن شپ میں، مقابلے کا آغاز درجہ بندی کے فیصلے کے راؤنڈ سے ہوتا ہے۔ اس کا مقصد ٹیموں کو مقابلہ کرنے والی پوزیشنیں دینا ہے (1-32)۔ ٹیموں کو آٹھ کے چار گروپس میں تقسیم کیا گیا ہے۔ ایک گروپ کی ٹیمیں راؤنڈ رابن فارمیٹ میں ایک دوسرے سے کھیلتی ہیں۔ مقابلے کے پہلے ہفتے میں روزانہ چھ میچ کھیلے جاتے ہیں۔

اس راؤنڈ سے سرفہرست 16 ٹیمیں پہلے ہفتہ وار بقا میں شروع کرنے کے لیے کوالیفائی کرتی ہیں۔ 17-31 پوزیشنز والی ٹیمیں پہلے ہفتہ وار بقا کے لیے انتظار کی فہرست میں آ جاتی ہیں۔ 32 ویں ٹیم ہفتہ وار بقا سے محروم رہتی ہے اور باٹم 16 مرحلے میں جاتی ہے۔

ہفتہ وار بقا (WWCD اصول)

ہفتے کے دنوں میں، ٹاپ 16 کے ذریعے 16 میچ کھیلے جاتے ہیں۔ مقصد '16 چکن ڈنر ونر' حاصل کرنا ہے۔ جب یہ کوئی گیم جیتتا ہے، تو ایک ٹیم ہفتہ وار فائنل کے لیے کوالیفائی کر لیتی ہے اور ہفتہ وار بقا سے باہر ہو جاتی ہے۔ اگلی ٹیم انتظار کی فہرست میں اپنی جگہ لیتی ہے۔ یہ اس وقت تک جاری رہتا ہے جب تک کہ ہفتہ وار فائنلز میں 16 ٹیمیں نہ ہوں۔

نیچے 16 (پوائنٹس کا اصول)

وہ ٹیمیں جو ہفتہ وار فائنلز پلس ٹیم #32 میں داخل ہونے میں ناکام رہتی ہیں اس مرحلے میں ایک اور ہفتہ وار بقا کے لیے شرکاء کو تلاش کرتی ہیں۔ ایک بار نمبر 17-31 مل جانے کے بعد، راؤنڈ ختم ہو جاتا ہے، اور نیچے کی ٹیم دوسرے نیچے 16 پر چلی جاتی ہے۔

ہفتہ وار فائنلز (پوائنٹس کا اصول)

اس مرحلے میں دس میچ کھیلے گئے ہیں۔ اس کا مقصد آئندہ ہفتہ وار بقا کے لیے 1-16 ٹیموں کو تلاش کرنا ہے۔ ہفتہ وار فائنلز میں سب سے زیادہ پوائنٹس والی نو ٹیمیں گرینڈ فائنلز کے لیے کوالیفائی کرتی ہیں۔ اگر ایک ہی ٹیم لگاتار ہفتہ وار فائنل جیتتی ہے تو کل پوائنٹس کے حساب سے اہلیت کے مقامات کی تعداد بڑھ جاتی ہے۔

عظیم بقا (WWCD اصول)

پوائنٹس لاگ پر 13-31 کی پوزیشنز والی ٹیمیں اس راؤنڈ میں حصہ لیتی ہیں۔ ہر میچ جیتنے والا گرینڈ فائنل میں جاتا ہے۔ کل پوائنٹس کی 32 ویں ٹیم مقابلے سے باہر ہو گئی۔ اس راؤنڈ میں چار میچ کھیلے جائیں گے۔

گرینڈ فائنلز (پوائنٹس کا اصول)

اس آخری راؤنڈ میں 15 میچ کھیلے جائیں گے۔ سب سے زیادہ پوائنٹس والی ٹیم ٹورنامنٹ کی چیمپئن ہے۔

فارمیٹ
PUBG اسپورٹس کی نشریات

PUBG اسپورٹس کی نشریات

میچوں کو آفیشل PUBG یوٹیوب اور ٹویچ چینلز پر براہ راست نشر کیا جاتا ہے۔

ایوارڈز

مقابلے کے لیے $2,000,000 کا انعامی پول ہے۔ ہر ہفتہ وار فاتح $30,000 وصول کرتا ہے۔ مجموعی طور پر جیتنے والے کو $600,000 ملتے ہیں۔ دوسرے مقام کو $290,000، تیسرے مقام کو $150,000 اور چوتھے کو $120,000 ملتے ہیں۔ دیگر ٹیموں کو گھٹتے ہوئے تناسب میں ایوارڈ ملتے ہیں۔ ایوارڈز ایک چیمپئن شپ سے دوسرے میں مختلف ہو سکتے ہیں۔

PUBG اسپورٹس کی نشریات
PUBG بک میکرز پر شرط لگانے والی بہترین ایسپورٹس

PUBG بک میکرز پر شرط لگانے والی بہترین ایسپورٹس

PUBG بیٹنگ سائٹس پر سیگمنٹ میں، یہ ذکر کیا گیا ہے کہ آپ کو شرط لگانے سے پہلے صحیح فراہم کنندہ کا انتخاب کرنا چاہیے۔ لیکن اصل عظیم فراہم کنندگان کون ہیں جو پہلے ہی PUBG کی پیشکش کر رہے ہیں: Battlegrounds betting. اس سوال کا بہترین جواب esports bookies کو آزمانے، جائزے پڑھ کر، اور کھلاڑیوں کا کیا کہنا ہے سن کر دیا جاتا ہے۔

  • 1xBet ایک سرکردہ فراہم کنندہ کے طور پر مسلسل اپنے لیے ایک نام بنایا ہے۔ ابتدائی طور پر صرف کیسینو گیمز کی پیشکش کرتے ہوئے، 1X برانڈ نے کھیلوں اور، اب، اسپورٹس میں قدم رکھا ہے۔ یہ ایک بہترین کیسینو ہے جس میں خوش آئند پیشکشیں، اچھی مشکلات اور عام استعمال میں آسانی ہے۔
  • 22 شرط آزمانے کے لیے ایک اور عظیم فراہم کنندہ ہے۔ 1X کی طرح، اس میں زبردست خوش آئند پیشکشیں اور مسلسل پروموشنز ہیں۔ زیادہ تر استعمال کرتے ہوئے لین دین تیز اور مفت ہیں۔ ادائیگی کے طریقے. اس میں انتخاب کرنے کے لیے بہت ساری مارکیٹیں ہیں۔ اسے حالیہ برسوں میں سب سے زیادہ ترقی پذیر فراہم کنندگان میں سے ایک کے طور پر نامزد کیا گیا ہے۔
  • 888 کیسینو تھوڑی دیر کے لئے مارکیٹ میں رہا ہے اور ہمیشہ ایک رہنما رہا ہے. اس میں آسانی سے نیویگیبل ویب سائٹ ہے، انتہائی ذمہ دار ہے، اور ایک سے زیادہ پرتوں کی سیکیورٹی ہے۔ اس میں بیٹنگ کے بہت سے بازار بھی ہیں اور یہ دنیا کے کئی حصوں میں دستیاب ہے۔

جیسے جیسے اسپورٹس بیٹنگ جاری ہے، فراہم کنندگان میں بہتری آتی رہے گی، اور مزید چیزیں سامنے آئیں گی۔ ایسپورٹ بیٹنگ ایپس جیسی بہتری بیٹنگ کے تجربے کو اور بھی بہتر بناتی ہے۔ ویڈیو گیم بیٹنگ کی دنیا میں نئے واقعات کے بارے میں معلومات کے لیے یہاں واپس آتے رہیں۔

PUBG بک میکرز پر شرط لگانے والی بہترین ایسپورٹس
بہترین PUBG: میدان جنگ میں بیٹنگ کرنے والی ٹیمیں۔

بہترین PUBG: میدان جنگ میں بیٹنگ کرنے والی ٹیمیں۔

بہت سے قابل ذکر رہے ہیں۔ PUBG ٹیمیں۔ دونوں اب اور ماضی میں. کچھ منتشر ہو چکے ہیں، اور کچھ اب بھی زندہ ہیں۔ حیرت کی بات نہیں، کھیل کی مقبولیت کے پیش نظر۔ PUBG بیٹنگ کے فائدے کے لیے، یہ فہرست ان ٹیموں پر مرکوز ہے جو اب بھی فعال ہیں۔

1218

Tulika، Kle1n، TTCUX، اور Marmelad سے بنی ٹیم CIS میں قائم ایک ای-کھیل ہے۔ وہ 2020 کے اسپرنگ اسپلٹ یورپ فائنل کے دوران روشنی میں آئے۔ وہ PMPL-EMEA چیمپئن شپ میں بھی تیسرے نمبر پر رہے ہیں اور PUBG موبائل پرو لیگ- سیزن 1/2021: CIS فائنلز میں رنر اپ تھے۔

پاگل قبیلہ

Mad Clan کوریا کی ایک A- Tier PUBG پرو ٹیم ہے۔ اسے پہلے فارم پی سی ای سپورٹس کے نام سے جانا جاتا تھا۔ وہ پی سی کے زمرے میں کھیلتے ہیں۔ ٹیم کے ممبران ہیں Lee Sung-Do 'DAEVA',' No Tae-Young'EEND,' Kim Dong-Jun 'Lash,' اور Yu Jae-Won '2Tap۔' ہا "مکر" ینگ جن ان کی کوچنگ کرتے ہیں۔ یہ ٹیم 2021 PUBG گلوبل چیمپیئن شپ کے شرکاء میں سے ایک ہے جس کے لیے PUBG اسپورٹس بیٹنگ کے شوقین افراد کو تلاش کرنا چاہیے۔

ٹیم ویبو

2021 پیس کیپر ایلیٹ لیگ کے موجودہ ہولڈرز ہر اسپورٹس پنٹر کے لیے خوشی کا باعث ہیں۔ ٹیم نے چینی مائیکرو بلاگر ویبو کے حصول کے بعد ELG گیمنگ سے اپنے موجودہ نام پر دوبارہ برانڈ کیا ہے۔ انہوں نے Nova E-sports کو شکست دے کر 2019 PMCO برلن جیت لیا۔ وہ پیس میکر ایلیٹ لیگ کے موجودہ ہولڈرز بھی ہیں۔ موجودہ کھلاڑی Z9، جنرل، منگ، Beizhai، اور Broncho ہیں۔

چاروں طرف سے حملہ

یہ ایک تھائی ٹیم ہے جو تھاناچٹ 'جیرس' سونسوون، تھاناچوٹ 'جیمز' سونسوون، نٹاپول 'J4nku2of' Laorngoen، Waritnan 'Glooms' Bangkerdrit، Chanwut 'Boblee' Tangon، اور Sakun 'SviTT' Sitticharoens. ان کی کوچنگ نیتیپون "نیٹیپون" کلینکاجورن نے کی۔ یہ ٹیم PUBG چیمپئن شپ میں بھی ایک اہم فکسچر ہے۔

بہترین PUBG: میدان جنگ میں بیٹنگ کرنے والی ٹیمیں۔
فائدے اور نقصانات

فائدے اور نقصانات

سب سے مشہور سپورٹس گیمز میں سے ایک کے طور پر، PUBG: Battle Ground میں بہت سارے پیشہ ہیں۔ لیکن اس میں کچھ خامیاں بھی ہیں۔ اس کھیل کے بارے میں کیا اچھا ہے اور اتنا پیارا نہیں ہے:

پیشہ

  • موبائل موافقت - مفت ڈاؤن لوڈز اور ایک زبردست موبائل بیٹنگ کا تجربہ ایک ارب سے زیادہ ڈاؤن لوڈز کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے۔
  • بہت سے اسپورٹس بکیز پر دستیابی۔ کچھ تو eSport بیٹنگ ایپس بھی متعارف کروا رہے ہیں۔
  • گرافکس، اینٹی چیٹ، اور وائس چیٹ جیسی زبردست خصوصیات۔
  • مؤثر طریقے سے آن لائن کھیلنے کے قابل
  • کھلاڑی PUBG مقابلوں میں پیسے جیت سکتے ہیں۔
  • جسمانی مقابلوں کے لیے Stadia اسٹریمنگ موڈ
  • PUBG تمام مہارت کی سطح کے کھلاڑیوں کو ایڈجسٹ کرتا ہے اور ہر زمرے کے لیے ایک اچھا چیلنج پیش کرتا ہے۔ کھیل کی مطلوبہ نوعیت کھلاڑیوں کو ان کی ذہنی اور جسمانی نفاست کو بہتر بنانے میں مدد کرتی ہے۔
  • متعدد آلات اور آپریٹنگ سسٹم کے ساتھ ہم آہنگ
  • باقاعدہ اپ ڈیٹس جو نئی اور زیادہ دلچسپ خصوصیات کے ساتھ آتی ہیں۔

Cons کے

  • انتہائی نشہ آور - PUBG کی حیرت انگیز نوعیت کا مطلب یہ ہے کہ بہت سے کھلاڑی اس کی طرف مائل ہو سکتے ہیں، خاص طور پر چھوٹے کھلاڑی۔ PUBG پر شرط لگانے والوں کے ساتھ بھی ایسا ہی ہو سکتا ہے۔
  • ناکافی مقابلے - اگرچہ پہلے ہی بہت سے PUBG مقابلے موجود ہیں، کھلاڑیوں کی بڑی تعداد کا مطلب ہے کہ انہیں مناسب طریقے سے پیش نہیں کیا جاتا ہے۔
فائدے اور نقصانات
PUBG بیٹنگ کی مشکلات کو سمجھنا

PUBG بیٹنگ کی مشکلات کو سمجھنا

PUBG کی مشکلات: میدان جنگ میں بیٹنگ دیگر کھیلوں سے نمایاں طور پر مختلف نہیں ہے۔ PUBG کی مشکلات کا تعین بنیادی طور پر اس خطے سے ہوتا ہے جہاں سے آپ کھیل رہے ہیں۔ فرقوں، اعشاریوں، یا +/- میں ظاہر کی جانے والی مشکلات ہیں۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ مشکلات کیسے ظاہر ہوتی ہیں، گیم میں آپ کے جیتنے کا امکان ہمیشہ ایک جیسا ہوتا ہے۔

مثال کے طور پر، اگر ایک جزوی طاق 2/1 ہے، تو اس کا مطلب ہے کہ جب آپ $1 کا حصہ بناتے ہیں تو آپ کو $2 ملتے ہیں۔ اگر آپ $ 2.00 عجیب شرط پر لگاتے ہیں تو واپسی ایک جیسی ہے۔ اگر آپ ان کے عادی نہیں ہیں تو امریکی مشکلات تھوڑی زیادہ الجھن میں ہیں۔ پسندیدہ ٹیم کے پاس -2 اوڈ ہے، جبکہ انڈر ڈاگ کے پاس +2 ہے۔ ہر دوسرے کی طرح بیٹنگ کی قسم، PUBG میں جتنی زیادہ عجیب ہوگی، خطرہ اتنا ہی زیادہ ہوگا۔

PUBG بیٹنگ کی مشکلات کو سمجھنا
PUBG: میدان جنگ میں بیٹنگ کے نکات اور چالیں۔

PUBG: میدان جنگ میں بیٹنگ کے نکات اور چالیں۔

نامعلوم مقابلوں سے گریز کریں۔

فٹ بال جیسی مین اسٹریم ٹیموں کے برعکس جن کا قیام مشکل ہے، کوئی بھی PUBG ٹیم بنا سکتا ہے۔ اس لیے، آپ کسی ایسے مقابلے میں شرط لگا سکتے ہیں جہاں تمام ٹیموں پر پرو کا لیبل لگایا گیا ہو، لیکن ان میں سے چند ایک ہیں۔ ایسے مقابلوں پر شرط لگانے سے گریز کریں جہاں آپ کو اندازہ نہ ہو کہ کون سی ٹیمیں کھیل رہی ہیں۔

دوسری طرف، ہمیشہ PUBG گلوبل چیمپئن شپ جیسے بڑے ٹورنامنٹس کے لیے جائیں۔ یہ ٹورنامنٹ بہترین بیٹنگ سائٹس پر نمایاں ہیں۔ جیسا کہ وہ esport بیٹنگ کو مقبول بنانے کی کوشش کرتے ہیں، یہ گھر زبردست پروموشنز پیش کرتے ہیں جن سے آپ فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

خطرناک شرطیں چنیں، داؤ کم لگائیں۔

کا ایک مقصد آن لائن اسپورٹس بیٹنگ سنسنی کو بڑھانا ہے۔ جب آپ خطرناک شرط لگاتے ہیں تو PUBG میں جوش و خروش بڑھ جاتا ہے۔ PUBG بیٹس جیسے نقشے کا دورانیہ کھلاڑیوں کی مہارت پر بہت زیادہ انحصار نہیں کرتا، پھر بھی ان کی اچھی واپسی ہوتی ہے۔ تاہم، اس طرح کے دائو لگاتے وقت، ہمیشہ کم دائو لگانے میں محتاط رہیں کیونکہ ہونے کے امکانات کم ہیں۔

لائیو گیمز پر شرط لگائیں۔

لائیو گیمز پیش کرنے والی ویب سائٹ تلاش کریں اور اس پر کھیلیں۔ کھلاڑی کی مہارت کی سطح کے باوجود، ایسے دن ہوتے ہیں جب گیمز اپنے راستے پر چلتے ہیں اور دوسرے جب کچھ بھی کلک نہیں ہوتا ہے۔ ایک پب جی لائیو بیٹنگ میں، آپ بیٹنگ کا فیصلہ کرنے کے لیے نہ صرف معلوم مہارت پر بلکہ دن کی کارکردگی پر بھی انحصار کرتے ہیں۔

بیٹنگ رول بک کو یاد رکھیں

نئے ہونے کے باوجود، ای اسپورٹس بیٹنگ جوا ہے۔ یہ روایتی جوئے سے وابستہ تمام خطرات اپنے ساتھ لاتا ہے۔ ہوشیار شرط لگانا یاد رکھیں، اس کے مزے کے لیے شرط لگائیں، بجٹ رکھیں، اور جیت / نقصان کا پیچھا نہ کریں۔

PUBG: میدان جنگ میں بیٹنگ کے نکات اور چالیں۔