Rocket League

راکٹ لیگ ایک گاڑیوں سے چلنے والا ساکر ویڈیو گیم ہے جسے 2015 میں دوبارہ ریلیز کیا گیا تھا۔ گیم کو ابتدائی طور پر پلے اسٹیشن 4 اور مائیکروسافٹ ونڈوز گیمنگ کے لیے ڈیزائن کیا گیا تھا۔ اس کی ریلیز کے چند ماہ بعد، نینٹینڈو سوئچ اور ایکس بکس ون کے لیے بندرگاہیں بھی جاری کی گئیں۔ یہ گیم اپنے پیشرو سپرسونک ایکروبیٹک راکٹ سے چلنے والی بیٹل کاروں کے ساتھ بہت زیادہ مماثلت رکھتی ہے، اگرچہ کچھ اسٹینڈ آؤٹ فرق کے ساتھ۔

کھلاڑیوں کو راکٹ سے چلنے والی کاروں کو کنٹرول کرنا پڑتا ہے، جس کی مدد سے وہ ایک بڑی گیند کو مار سکتے ہیں اور فٹ بال کے کھیل کی طرح اسکور کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ گاڑیاں اس وقت چھلانگ لگا سکتی ہیں جب راکٹ کی طاقت کو ہوا کے وسط میں رہتے ہوئے گیند کو مارنے کے لیے چالو کیا جاتا ہے۔

Rocket League
ہر وہ چیز جو آپ کو راکٹ لیگ ایسپورٹس کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

ہر وہ چیز جو آپ کو راکٹ لیگ ایسپورٹس کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

میدان کے اندر نشان زدہ جگہیں ہیں جہاں کھلاڑی رفتار بڑھانے کے لیے اپنی کاریں پاس کر سکتے ہیں۔ رفتار بڑھانے کا استعمال کاروں کی کارکردگی کو کافی حد تک بڑھانے کے لیے کیا جاتا ہے اور اس سے کھلاڑی کو گیم پلے میں بہت سے فوائد مل سکتے ہیں۔

راکٹ لیگ کو سپرسونک ایکروبیٹک RPBC میں ترمیم کے طور پر جاری کیا گیا تھا۔ سائونکس نے جنگی کاریں تیار کیں۔ Psyonix کے مقاصد میں سے ایک یہ تھا کہ غیر حقیقی کاروں کو حقیقت پسندی سے سمجھوتہ کیے بغیر ڈرائیو کرنے میں مزہ آئے۔

Battle-Cars تیار کرنے کے بعد، Psyonix نے راکٹ سے چلنے والی کاروں کے ساتھ فٹ بال گیم کے طور پر ایک پبلشر کو گیم بیچنے کی کوشش کی، لیکن انہیں تمام پبلشرز کی طرف سے کوئی دلچسپی نہیں ملی۔ اس کے بعد انہوں نے گیم کو خود ہی پلے اسٹیشن نیٹ ورک پر شائع کرنے کا انتخاب کیا، جس میں تقریباً کوئی مارکیٹنگ نہیں تھی۔

گیم کو دو ملین سے زیادہ بار ڈاؤن لوڈ کیا گیا۔ تاہم، اسٹوڈیو نے اسے کچھ دیر کے لیے دوسرے پروجیکٹس پر کام کرنے کے لیے چھوڑ دیا۔ دوسرے منصوبوں نے فنڈز پیدا کرنے میں مدد کی جو بعد میں اسے کامیاب بنانے کے لیے Battle-Cars میں داخل کیے گئے۔

راکٹ لیگ کی ترقی، جو کہ Battle-Cars پراجیکٹ سے آئی، 2013 میں شروع ہوئی اور اس پر تقریباً 20 لاکھ ڈالر لاگت آئی۔ Battle-Cars کو راکٹ لیگ میں تبدیل کرنے کے لیے کی گئی کچھ ایڈجسٹمنٹ میں نئے ہارڈ ویئر کے لیے موزوں بنانے کے لیے فریم ریٹ کو 30 سے بڑھا کر 60 کرنا شامل تھا۔

آر ایل ای اسپورٹس

کی رہائی کے بعد راکٹ لیگ، یہ مختلف اسٹریمنگ پلیٹ فارمز پر نسبتاً مقبول ہوا، بشمول Twitch۔ پہلی راکٹ لیگ چیمپئن شپ سیریز 2016 میں ہوئی تھی، جس کا نقد انعام $55,000 تھا۔ اس نے ان گیم کاسمیٹک اشیاء اور کریٹس کی فروخت کے ذریعے ایک ملین ڈالر سے زیادہ کی آمدنی حاصل کی۔ فنڈز بنیادی طور پر دیگر مسابقتی ایونٹس کو فنڈ دینے کے لیے استعمال کیے جاتے تھے، جس کے نتیجے میں ایک eSport کے طور پر گیم کی مقبولیت میں اضافہ ہوتا ہے۔

ہر وہ چیز جو آپ کو راکٹ لیگ ایسپورٹس کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔
راکٹ لیگ بیٹنگ 2022 : آپ سب کو جاننے کی ضرورت ہے۔

راکٹ لیگ بیٹنگ 2022 : آپ سب کو جاننے کی ضرورت ہے۔

کھلاڑی دوسرے کھلاڑیوں کی کاروں میں گھس کر انہیں تباہ بھی کر سکتے ہیں۔ تباہ شدہ کاریں دوبارہ پیدا ہونے میں چند لمحے لگتی ہیں۔ ایک کھلاڑی متعدد تیز ڈاجز بھی انجام دے سکتا ہے جیسے کہ مخصوص سمتوں میں گھومنا اور بہتر پوزیشننگ کا فائدہ حاصل کرنے کے لیے ریمنگ سے بچنے کے لیے مختصر چھلانگ لگانا۔

تمام میچ عام طور پر پانچ منٹ تک چلتے ہیں۔ اگر دونوں ٹیمیں پانچ منٹ کے بعد ڈرا ہو جاتی ہیں تو اگلا گول کرنے والی پہلی ٹیم جیت جاتی ہے۔ گیمز ون آن ون سے چار کے مقابلے چار تک کھیلے جا سکتے ہیں۔

راکٹ لیگ پر بیٹنگ نسبتا اسی طرح کی ہے دیگر eSport گیمز پر شرط لگانا. کھلاڑیوں کو ایک مناسب گیمنگ سائٹ تلاش کرکے شروع کرنا ہوگا۔ گیم کی مقبولیت کی وجہ سے، ایک ایسی گیمنگ سائٹ تلاش کرنا جو اس کے eSports بیٹنگ مارکیٹ میں RL پیش کرتی ہے اتنا مشکل نہیں ہے جیسا کہ بہت سے معروف کیسینو کرتے ہیں۔

تاہم، کھلاڑیوں کو دستیاب ایونٹس کی تعداد پر بھی غور کرنا چاہیے۔ بیٹنگ کی ویب سائٹ جتنے زیادہ راکٹ لیگ ایونٹس پیش کرے گی، ایک کھلاڑی کے پاس بیٹنگ کے اتنے ہی زیادہ مواقع ہوں گے۔ ایک معروف بیٹنگ سائٹ تلاش کرنے کے بعد جو راکٹ لیگ کے بک میکرز کو پیش کرتی ہے، پنٹرز کو اپنے بیٹنگ اکاؤنٹس میں فنڈز جمع کرانا چاہیے اور راکٹ لیگ پر متعلقہ شرط لگانی چاہیے۔ پیش کردہ بازاروں کے لحاظ سے شرط کی اقسام مختلف ہو سکتی ہیں۔

زیادہ تر عام شرطیں عام طور پر جیتنے والی ٹیم، اسکور کرنے والے کھلاڑی، اور گولوں کی تعداد پر مبنی ہوتی ہیں۔ راکٹ لیگ کی شرطوں کو بھی ملایا جا سکتا ہے۔ شرط ایک میچ یا پورے ایونٹ کے لیے بھی ہو سکتی ہے۔ شرط لگانے کا عمل مختلف بیٹنگ سائٹس میں تھوڑا سا مختلف ہو سکتا ہے، لیکن اصول وہی رہتے ہیں۔

راکٹ لیگ پر بیٹنگ کھیل کی نوعیت کی وجہ سے عام طور پر کافی تفریحی ہوتی ہے۔ کھلاڑی کھیل کے نتائج سے قطع نظر گیم پلے سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ ہر میچ عام طور پر صرف پانچ منٹ کا ہوتا ہے، اس لیے پنٹر اپنے دائو کے نتائج جاننے کے لیے زیادہ انتظار نہیں کرتے۔

راکٹ لیگ بیٹنگ 2022 : آپ سب کو جاننے کی ضرورت ہے۔
راکٹ لیگ کیوں مقبول ہے؟

راکٹ لیگ کیوں مقبول ہے؟

راکٹ لیگ PS4 اور دیگر مختلف پلیٹ فارمز پر دستیاب مقبول ترین مفت گیمز میں سے ایک ہے۔ یہ بہت مشہور ہے کہ اس میں ایک فعال آن لائن کمیونٹی ہے جو صرف گیم اور اس کے مسائل کے بارے میں بات چیت کرتی ہے۔ سٹیم چارٹس کا اندازہ ہے کہ گیم کے اب بھی 150,000 سے زیادہ فعال صارفین ہیں۔ تعداد عام طور پر بڑے واقعات کے دوران بڑھ جاتی ہے۔

eSports مقابلوں نے بھی اس کھیل کی مقبولیت کو بڑھانے میں نمایاں مدد کی ہے۔ ای اسپورٹس مقابلوں میں سے کچھ میجر لیگ گیمنگ اور ای ایس ایل ہیں۔ Psyonix کے پاس اس کی راکٹ لیگ چیمپئن شپ سیریز بھی ہے جو گیم کی مقبولیت کو برقرار رکھنے میں مدد کرتی ہے۔

آن لائن eSport کھیلنا

راکٹ لیگ عام طور پر دوستوں کے درمیان کھیلنے کے لیے بنائی گئی تھی۔ ایسا کرنے کا سب سے آسان طریقہ آن لائن کھیلنا ہے، حالانکہ گیمنگ کنسول پر آف لائن کھیلنا ممکن ہے۔ کھلاڑی ان تمام پلیٹ فارمز پر جوڑ سکتے ہیں اور آن لائن مقابلہ کر سکتے ہیں جن پر RL دستیاب ہے۔ کھلاڑیوں کے پاس کراس پلیٹ فارم پلے کو غیر فعال کرنے کا اختیار ہے۔ کھلاڑی صرف اسی طرح کے پلیٹ فارم پر دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ رابطہ قائم کر سکتے ہیں جب کراس پلیٹ فارم پلے غیر فعال ہو۔

ہموار گیم پلے کو یقینی بنانے کے لیے، کھلاڑیوں کو ایک مستحکم انٹرنیٹ کنکشن کی ضرورت ہے۔ گیم آٹھ مختلف کھلاڑیوں کے کنکشن کی اجازت دیتا ہے۔ تاہم، ایک وقت میں صرف چار مختلف کھلاڑی اسکرین کو تقسیم کر سکتے ہیں۔

راکٹ لیگ کیوں مقبول ہے؟
بگ راکٹ لیگ ای اسپورٹس کھلاڑی

بگ راکٹ لیگ ای اسپورٹس کھلاڑی

اسپورٹ کے کئی کھلاڑی eSports کھیلنے میں اپنی کامیابی کی وجہ سے اپنے لیے ایک نام بنایا ہے۔ اس کا اندازہ عام طور پر راکٹ لیگ سمیت مقبول گیمز پر کمائی جانے والی رقم سے کیا جاتا ہے۔ ان میں سے اکثر کچھ ایسے کھیلوں کو مقبول بنانے کے بھی ذمہ دار ہیں جن میں وہ عام طور پر جیتتے ہیں۔

Johan Sundstein eSports پر 7.2 ملین ڈالر سے زیادہ جیت چکے ہیں، جس سے وہ eSports میں اب تک کا سب سے زیادہ کمانے والا بن گیا ہے۔ اگلا کھلاڑی Kyle Giersdorf ہے، جس کی جیت کی مد میں 3.2 ملین ڈالر سے زیادہ ہیں۔ دیگر قابل ذکر نام پیٹر راسموسن، ایان پورٹر، لی سانگ ہائوک، فیگ، اور جونا سوٹالا ہیں۔

کھلاڑی راکٹ لیگ کیوں پسند کرتے ہیں؟

راکٹ لیگ کی مقبولیت کی ایک بڑی وجہ کھیل کا ایماندار ہونا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ گیم کھلاڑیوں کی کامیابی کا تعین کرنے کے لیے الگورتھم کا استعمال نہیں کرتی ہے۔

کھلاڑیوں کو بغیر کسی بے ترتیبی کے صرف فزکس کے قانون پر انحصار کرنے کی ضرورت ہے۔ گیم میں جیتنے کا کوئی عنصر بھی نہیں ہے۔ گیم کے اندر تمام لین دین صرف کاسمیٹک ہوتے ہیں، جسے کھلاڑی صرف اپنی کاروں کو جمالیاتی لحاظ سے بہتر ظاہر کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔

ایک اور واضح وجہ یہ ہے کہ کھیل کافی دل لگی ہے۔ گیم کی گرافکس اور مسابقتی نوعیت اس میں اہم کردار ادا کرنے والے عوامل ہیں کہ یہ کتنا مزہ ہے۔ گیم کا کراس پلیٹ فارم ٹائٹل بھی بہت سے کھلاڑیوں کے لیے کافی پرکشش ہے۔

بگ راکٹ لیگ ای اسپورٹس کھلاڑی
ایک پرو کی طرح راکٹ لیگ کیسے کھیلی جائے؟

ایک پرو کی طرح راکٹ لیگ کیسے کھیلی جائے؟

راکٹ لیگ کھیلنا نسبتاً آسان ہے۔ کسی بھی نئے کھلاڑی کو گیم کو سمجھنے اور کھیلنے میں صرف چند منٹ لگتے ہیں۔ تاہم، ماہر بننے کے لیے بہت زیادہ مشق کی ضرورت ہوتی ہے کیونکہ کچھ تدبیریں سیکھنا مشکل ہو سکتا ہے۔

بنیادی سیکھنے کے منحنی خطوط میں گیم کنٹرولز کو جاننا شامل ہے۔ اس کے بعد کھلاڑی جیتنے کے امکانات کو بہتر بنانے کے لیے کچھ پوزیشنی ڈرامے اور چالیں سیکھنا شروع کر سکتے ہیں۔ گیم میں ایک ٹریننگ موڈ ہے جس میں کھلاڑیوں کو اپنے کھیل کو سیکھنے اور بہتر بنانے میں مدد کرنے کے لیے ایک ٹیوٹوریل شامل ہے۔

بنیادی سبق کاروں کو کنٹرول کرنے، ڈاجز اور چھلانگ لگانے، اور بوسٹس کے استعمال سے متعلق سب کچھ سکھاتے ہیں۔ اعلی درجے کے سبق پیچیدہ چالوں کو انجام دینے کے بارے میں معلومات پیش کرتے ہیں جیسے ڈبل جمپ کرنا، راکٹ فلائنگ، اور فرنٹ فلپس کرنا۔

راکٹ لیگ کے سب سے بڑے کھلاڑی اور ٹیمیں۔

کی فہرست سب سے بڑے کھلاڑی اور ٹیمیں۔ راکٹ لیگ میں دفاعی چیمپئن سے لے کر نئے آنے والے کھلاڑیوں تک شامل ہیں۔ سرفہرست کھلاڑی M0nkey M00n ہے، جو ٹیم BDS کے لیے کھیلتا ہے۔ وہ فی الحال پروفیشنل راکٹ لیگ گیمنگ کے تیسرے سال میں ہے۔ 18 سالہ نوجوان اپنی ٹیم کو مسلسل فتح تک پہنچانے کے لیے جانا جاتا ہے۔

NRG ٹیم کے لیے کھیلنے والے Jstn کو بھی بہترین کھلاڑیوں میں شمار کیا جاتا ہے۔ اپنی کامیابی کے علاوہ، وہ کھیل میں سب سے مشہور گول کرنے کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔ اس کا کھیل کا انداز تیز، چمکدار اور بہت تخلیقی ہے۔ دیگر قابل ذکر ناموں میں ٹیم اینوی کا ٹربوپولسا، ٹیم بی ڈی ایس سے اضافی، اور ٹیم روگ سے فرسٹ کِلر شامل ہیں۔

ایک پرو کی طرح راکٹ لیگ کیسے کھیلی جائے؟
راکٹ لیگ چیمپئن شپ پر شرط لگانا

راکٹ لیگ چیمپئن شپ پر شرط لگانا

eSports ورلڈ کپ فی الحال کے نام سے جانا جاتا ہے۔ الیکٹرانک کھیلوں کا عالمی کنونشن (ESWC)۔ اس بین الاقوامی مقابلے میں کئی eSports شامل ہیں، جو ہر سال منعقد ہوتے ہیں۔ عام طور پر، قومی کوالیفائر ایونٹس عام طور پر پوری دنیا کی ٹیموں کے درمیان ہوتے ہیں۔

صرف کوالیفائر کے فاتحین کو چیمپئن شپ میں اپنے ممالک کی نمائندگی کا حق ملتا ہے۔ ایونٹ کی مقبولیت بتدریج لیکن مسلسل بڑھ رہی ہے۔ یہ فی الحال دنیا بھر سے لاکھوں آن لائن شائقین کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔

ESWC کو Ligarena نامی فرانسیسی کمپنی نے بنایا تھا۔ یہ کمپنی پہلے صرف فرانس میں چھوٹے LAN ایونٹس کی میزبانی کے لیے جانا جاتا تھا۔ 2003 میں، کمپنی نے بڑے پیمانے پر جانے اور ایک ایسے پروگرام کی میزبانی کرنے کا فیصلہ کیا جس میں دنیا بھر کے شرکاء شامل ہو سکیں۔ اس نے ESWC کی پیدائش کو نشان زد کیا۔

کمپنی پھر بڑھی اور 5005 میں گیم-سروسز میں تبدیل ہو گئی۔ اس کے بعد 2009 میں گیمز-سولیوشن نامی ایک اور کمپنی لائی، جس نے بعد میں اپنے برانڈ کی ملکیت حاصل کر لی۔ 2012 میں، Oxent نامی ایک ایجنسی، جو الیکٹرانک کھیلوں میں مہارت رکھتی ہے، نے ESWC حاصل کیا۔

راکٹ لیگ چیمپئن شپ پر شرط لگانا
ESWC کے بارے میں سب کچھ

ESWC کے بارے میں سب کچھ

پہلا eSports ورلڈ کپ، جو 2003 میں منعقد ہوا تھا، اس میں 358 مختلف شرکاء تھے۔ ڈیڑھ لاکھ یورو کی انعامی رقم جیتنے کے لیے ایونٹ میں مجموعی طور پر 37 ممالک نے حصہ لیا۔ ایونٹ میں صرف پانچ کھیل ہی کھیلے گئے۔ شرکاء کی تعداد 2006 تک 547 تک پہنچ گئی تھی، جو 53 مختلف ممالک کی نمائندگی کرتے تھے۔ انعامی رقم بھی بڑھ کر 400,000 امریکی ڈالر ہو گئی۔ کھیلوں کی تعداد بھی بڑھ کر سات ہوگئی۔

ESWC تب سے ہر سال ہوتا ہے، ہر سال شرکاء کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔ تاہم، انعامی رقم میں دونوں سمتوں میں اتار چڑھاؤ آیا، کچھ سالوں میں پول پرائز پچھلے سالوں سے کم تھا۔ کچھ سالوں میں، ایونٹ کا ڈھانچہ بھی بدل گیا تاکہ ایسی بہتری شامل ہو جس سے محفل اور تماشائیوں کے تجربے میں اضافہ ہو۔

ESWC میں گیمز کی خصوصیات

2003 میں، ESWC ایونٹ میں صرف پانچ کھیل پیش کیے گئے۔ ان میں کاؤنٹر اسٹرائیک، غیر حقیقی ٹورنامنٹ، وارکرافٹ III، کوئیک 3، اور کاؤنٹر اسٹرائیک فیمیل شامل تھے۔ 2004 میں، پین کلر اور پرو ایوولوشن ساکر کو فہرست میں شامل کیا گیا۔ ہر آنے والے سال نے نئے گیمز کے کچھ اضافے بھی دیکھے۔

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defence of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance, and League of Legends ان میں سے کچھ ہیں۔ دوسرے گیمز جو کبھی ESWC میں کھیلے گئے ہیں۔

جب بھی کسی گیم کے نئے ورژن میں نمایاں ہوں۔ ٹورنامنٹ جاری کیے گئے، انہوں نے پرانے ورژن کی جگہ لے لی۔ مثال کے طور پر، FIFA 10 کی جگہ 2011 میں FIFA 11 اور پھر FIFA 13 نے 2012 میں لے لی۔ 2010 میں اب تک کسی ایک ایونٹ میں نمایاں ہونے والے کھیلوں کی سب سے زیادہ تعداد دس ہے۔

آفیشل ٹائٹلز کے علاوہ، ٹورنامنٹ میں عام طور پر کئی دوسرے گیمز شامل ہوتے ہیں۔ عام طور پر، تقریباً تمام مشہور ایسپورٹس کھیلے جاتے ہیں لیکن اہم واقعات کے طور پر نمایاں نہیں ہوتے۔ گیمز کو فائٹنگ، فرسٹ پرسن شوٹرز، ملٹی پلیئر آن لائن جنگی میدان، ریسنگ، اسپورٹس، ریئل ٹائم اسٹریٹیجی، تھرڈ پرسن شوٹرز اور تاش گیمز کے طور پر درجہ بندی کیا گیا ہے۔

میڈل ٹیلی

اس وقت، فرانس کے پاس سب سے زیادہ تمغے ہیں، جو کہ 23 گولڈ میڈل، 14 سلور میڈل، اور 25 کانسی کے تمغے ہیں۔ امریکہ 30 تمغوں کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہے، اس کے بعد سویڈن اور جنوبی کوریا ہیں۔ ان تمام ممالک میں سے جنہوں نے اب تک ایونٹ میں حصہ لیا ہے، صرف 32 ممالک نے تمغے جیتے ہیں۔

ESWC کے بارے میں سب کچھ
کامل راکٹ لیگ بک میکرز تلاش کریں۔

کامل راکٹ لیگ بک میکرز تلاش کریں۔

فی الحال، بہت سے بیٹنگ فراہم کرنے والے نہیں ہیں جو راکٹ لیگ پر بیٹنگ مارکیٹس پیش کرتے ہیں۔ کسی کو تلاش کرنا تھوڑا مشکل ہو سکتا ہے۔ اسے حاصل کرنے کا ایک آسان طریقہ یہ ہے کہ جوئے بازی کے اڈوں کی درجہ بندی کی سائٹ پر جائیں اور دستیاب کی فہرست کو دیکھیں۔ اگلے مرحلے میں سب سے موزوں سائٹ کا تعین کرنے کے لیے تمام ممکنہ بیٹنگ سائٹس کا موازنہ کرنا شامل ہے۔

اس عمل میں سائٹ پر دستیاب واقعات کی تعداد، مشکلات، فراہم کنندہ کی ساکھ، اور ادائیگی کی پروسیسنگ سمیت بہت سی دوسری چیزوں پر غور کرنا شامل ہے۔ صحیح بیٹنگ سائٹ تلاش کرنا یقینی بناتا ہے کہ کھلاڑی صارف کے بہترین تجربے سے لطف اندوز ہو۔

کھلاڑیوں کو رقم جمع کرنی ہوگی۔ راکٹ لیگ پر شرط لگانے سے پہلے ان کے کھاتوں میں۔ یہ ان سائٹس کے علاوہ ہے جو RL پر شرط لگانے کے لیے بغیر ڈپازٹ بونس کے استعمال کی پیشکش اور اجازت دیتی ہیں۔ اس تمام سیٹ کے ساتھ، کھلاڑی بیٹنگ کے دستیاب تمام اختیارات پر غور کر سکتے ہیں اور متعلقہ شرط لگا سکتے ہیں۔

اس میں جیتنے کے لیے راکٹ لیگ ٹیم پر شرط لگانا، سکور کی تعداد اور سکور کرنے والے کھلاڑی شامل ہیں۔ کچھ اسپورٹس بک میکرز عموماً گیمز کو لائیو اسٹریم کرتے ہیں۔ یہ کھلاڑیوں کو شرط لگانے کے بعد کھیل کی پیروی کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ کھلاڑیوں کو ٹیموں اور کھلاڑیوں کے بارے میں بصیرت بھی فراہم کرتا ہے، جو ان کے بیٹنگ کے بعد کے فیصلوں کو مطلع کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

کامل راکٹ لیگ بک میکرز تلاش کریں۔
بہترین راکٹ لیگ ٹیمیں جن پر شرط لگائی جائے۔

بہترین راکٹ لیگ ٹیمیں جن پر شرط لگائی جائے۔

متعدد ٹیمیں بہترین ٹیموں میں شمار ہونے کے لیے کافی اچھی ہیں۔ ایسی ٹیموں پر شرط لگانے سے عام طور پر پنٹرز کو جیتنے کے بہتر مواقع ملتے ہیں، حالانکہ ان میں عام طور پر کم مشکلات ہوتی ہیں۔ متعدد عوامل کی وجہ سے ٹیموں کی درجہ بندی کرنا قدرے مشکل ہو سکتا ہے جن پر غور کرنا ضروری ہے۔ اس میں شامل ہیں:

  • ٹیم کی مجموعی کارکردگی۔
  • ٹیم کی موجودہ شکل۔
  • وہ مقابلے جن میں ٹیموں نے حصہ لیا، کئی دیگر کے علاوہ۔

ٹیم بی ڈی ایس

اعلیٰ درجہ کی ٹیم کو ٹیم بی ڈی ایس کہا جاتا ہے۔ ٹیم ایک سوئس اسپورٹس آرگنائزیشن ہے جس میں M0nkey M00n, MaRc کھلاڑی ہیں۔_کی طرف سے_8، اور اضافی۔ تینوں کے درمیان فی الحال ایک معاہدہ ہے جو 2022 کے آخر تک رہے گا۔ ٹیم کے کوچ کیل ہیں۔ ٹیم نے سینکڑوں میچ کھیلے ہیں اور سیریز میں 75% سے زیادہ جیت اور 64% سے زیادہ جیت درج کی ہے۔

ٹیم جیورنبل

دوسرے نمبر پر آنے والی ٹیم ٹیم وائٹلٹی ہے، جو پہلے رینالٹ وائٹلٹی تھی۔ یہ ٹیم فرانس میں مقیم ہے اور کئی مختلف eSport گیمز میں مقابلہ کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ اس کے فعال کھلاڑی Fairy Peak، Kaydop، اور Alpha54 ہیں۔ ٹیم کے کوچ کو ماؤنٹ کہا جاتا ہے۔ ٹیم کے پاس سیریز میں 67% سے زیادہ اور گیمز میں 59% جیت کا ریکارڈ ہے۔

ڈیگنیٹاس

تیسری ٹیم کو Dignitas کہا جاتا ہے، پہلے کہا جاتا تھا۔ ٹیم ڈیگنیٹاس. یہ ٹیم ریاستہائے متحدہ میں مقیم ہے، جس میں Joreuz، Apparentlyjack، Scrub Killa، اور Jessie شامل ہیں۔ ان کے پاس سیریز میں 58% سے زیادہ اور گیمز میں 54% جیت کا ریکارڈ ہے۔

Misfits گیمنگ

چوتھی رینکنگ ٹیم Misfits Gaming ہے۔ امریکی eSports تنظیم میامی میں واقع ہے۔ ٹیم کے کھلاڑی متین، آرجو، کاش اور اینڈیتھیمنڈی ہیں۔ ٹیم کی کارکردگی سیریز میں 70% جیت اور گیمز میں 59% جیت ہے۔ فیصد کافی متاثر کن ہیں، لیکن ٹیم نے جتنے کھیل کھیلے ہیں وہ دوسری ٹاپ ٹیموں سے بہت کم ہیں۔

SMPR eSports

SMPR eSports کو Semper Esports بھی کہا جاتا ہے۔ یورپی راکٹ لیگ ٹیم کا مالک ایک انگریزی eSports تنظیم ہے جسے Semper Fortis Esports کہتے ہیں۔ کھلاڑی Kassio، Archie، Chausette45، اور RamS ہیں۔ ٹیم کی کارکردگی سیریز میں 52% اور گیمز میں 51% جیت پر ہے۔

دیگر قابل ذکر ٹیموں میں Endpoint CeX، Evil Geniuses، Vodafone Giants، Rix GG، Team Liquid، Guild Esports، Williams Resolve، FC Barcelona، Karmine Corp، Team Queso، SK Gaming، اور Natus Vincere شامل ہیں۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ کھیل کی مسابقتی نوعیت کی وجہ سے درجہ بندی عام طور پر وقتاً فوقتاً تبدیل ہوتی رہتی ہے۔

بہترین راکٹ لیگ ٹیمیں جن پر شرط لگائی جائے۔
فائدے اور نقصانات

فائدے اور نقصانات

پیشہ

  • کھیل دل لگی ہے: سب سے واضح حامی یہ ہے کہ کھیل کافی دل لگی ہے۔ کھیل میں طبیعیات کے قوانین کا استعمال کرتے ہوئے کاروں کو کنٹرول کرنا بعض اوقات لت لگ سکتا ہے۔ گرافکس اور کار کی جمالیات کو تبدیل کرنے کی صلاحیت بھی اسے کافی پرلطف بناتی ہے۔
  • گیم کھیلنا آسان ہے: گیم میں نسبتاً آسان اصول اور مقاصد ہیں۔ گیم کنٹرولز بھی کافی آسان ہیں۔ اس سے کسی کے لیے بھی گیم کھیلنا اور اس سے لطف اندوز ہونا آسان ہو جاتا ہے، بشمول نئے بچے۔
  • **کھیل مفت ہے:**ایک اور اعلیٰ حامی یہ ہے کہ گیم مکمل طور پر مفت ہے۔ گیمرز کو گیم یا اس کی خصوصیات تک رسائی کے لیے اپنے پیسے کے ساتھ الگ ہونے کی فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
  • گیم میں ایک تفصیلی کار ایڈیٹر ہے: کار ایڈیٹر کافی تفصیلی ہے، جو کھلاڑیوں کو اپنی کاروں کو انتہائی تفصیلات میں تبدیل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ تبدیلیاں گیم کی کارکردگی کو متاثر نہیں کرتی ہیں۔
  • گیم میں ٹریننگ موڈ ہے: کھلاڑی ٹریننگ موڈ پر سوئچ کر کے اپنے کھیل کو بہتر بنانے کے لیے سیکھ سکتے ہیں یا تربیت دے سکتے ہیں۔ سبق کافی تفصیلی اور موثر ہیں۔

Cons کے

  • کھیل کی لمبائی مقرر ہے: گیم کی لمبائی کو تبدیل کرنے کا کوئی آپشن نہیں ہے، جو کہ پانچ منٹ پر سیٹ ہے۔
  • AI ٹیمیں اکثر بہت آسانی سے ہار جاتی ہیں: AI ٹیم عادتاً اسکور کرنا آسان بناتی ہے، بعض اوقات ٹیم کے ساتھیوں کو بھی خود پر اسکور بناتی ہے۔
  • سرورز اکثر ٹوٹ سکتے ہیں: کھلاڑیوں کو عام طور پر وقتا فوقتا سرور کی خرابی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔
فائدے اور نقصانات
تمام راکٹ لیگ بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں

تمام راکٹ لیگ بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں

زیادہ تر بیٹنگ فراہم کرنے والے عام طور پر کھیل کے متوقع نتائج کی بنیاد پر راکٹ لیگ بیٹنگ کی مشکلات پیش کرتے ہیں۔ مشکلات کا حساب لگانے کے لیے مخصوص فارمولے استعمال کیے جاتے ہیں، جن کا براہ راست تعلق امکان سے ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر، ایک کھیل جیتنے کی بہت زیادہ امکان والی ٹیم کے امکانات کم ہوں گے، جس کے نتیجے میں جیت کم ہوگی۔ مشکلات عام طور پر مستند ساکر کی طرح پیش کی جاتی ہیں۔

شرط لگانے کی مشکلات بھی عام طور پر تبدیل ہوتی رہتی ہیں کیونکہ اجازت دینے والی سائٹس کے لیے گیم جاری رہتی ہے۔ لائیو بیٹنگ راکٹ لیگ پر۔ مثال کے طور پر، اگر ٹیم گول کرتی ہے تو ٹیم کی جیت کے امکانات کافی حد تک کم ہو سکتے ہیں۔

مختلف بیٹنگ سائٹس میں مشکلات مختلف ہو سکتی ہیں، حالانکہ ان میں سے اکثر میں عام طور پر نہ ہونے کے برابر فرق ہوتا ہے۔ تاہم، کچھ بیٹنگ سائٹس ہیں جو باقیوں کے مقابلے میں نمایاں طور پر بہتر مشکلات پیش کرتی ہیں۔ اس سے بہترین سائٹ کا انتخاب ضروری ہو جاتا ہے کیونکہ یہ ممکنہ جیت کی رقم کو براہ راست متاثر کرتی ہے۔

کچھ سائٹس کی مشکلات کے حوالے سے بھی مختلف تقاضے ہوتے ہیں کھلاڑیوں کو کب شرط لگانی چاہیے۔ بونس کا استعمال کرتے ہوئے. کھلاڑیوں کو اپنی جیت کو حقیقی نقد میں تبدیل کرنے کے قابل ہونے کی ضروریات کو پورا کرنا ہوگا۔ اس لیے راکٹ لیگ پر شرط لگانے کے لیے بونس کا استعمال کرتے وقت شرط لگانے کی ضروریات پر نظر رکھنا ضروری ہے۔

تمام راکٹ لیگ بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں
راکٹ لیگ پر بیٹنگ کو بہترین طریقے سے فتح کرنے کا طریقہ

راکٹ لیگ پر بیٹنگ کو بہترین طریقے سے فتح کرنے کا طریقہ

شروعات کرنے والوں کے لیے، کھلاڑیوں کو اپنی شرط کے ساتھ بہت منتخب ہونے کی ضرورت ہے۔ یہ خاص طور پر ان پنٹروں کا معاملہ ہے جو راکٹ لیگ بیٹنگ میں نئے ہیں۔ کھلاڑیوں کو صرف RL پر شرطیں لگانی چاہئیں جس سے سب سے زیادہ جیتنے والوں کی بجائے مطلوبہ نتائج کا امکان زیادہ ہو۔

بیٹنگ سے پہلے کسی ٹیم اور اس کے کھلاڑیوں کے بارے میں تحقیق کرنا بھی پنٹرز کو بیٹنگ کے بہتر فیصلے کرنے میں مدد دے سکتا ہے۔ ایک ٹیم کی سابقہ کارکردگی، درجہ بندی اور موجودہ فارم سبھی کھیل کے متوقع نتائج کو متاثر کر سکتے ہیں۔

کھلاڑیوں کو بھی حق کا استعمال کرنا چاہیے۔ بیٹنگ کی حکمت عملی اور حکمت عملی. ایسا کرنے سے پنٹرز کو بیٹنگ کے فیصلے کرتے وقت بہت زیادہ فیصلہ کن ہونے میں مدد مل سکتی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ ہمیشہ جانتے ہوں گے کہ وہ جو بھی شرط لگاتے ہیں ان کے لیے کس بک میکر اور شرط کی قسم کا انتخاب کرنا ہے۔

مناسب بینک رول کا انتظام بھی ضروری ہے۔ کھلاڑیوں کو کبھی بھی پیسہ خرچ نہیں کرنا چاہئے جو وہ کسی بھی شرط پر ہارنے کے متحمل نہیں ہوسکتے ہیں۔

کھلاڑیوں کو ہمیشہ ان کے لیے دستیاب بونس کا استعمال کرنا چاہیے۔ زیادہ تر ایسپورٹس بیٹنگ فراہم کرنے والے عام طور پر پیش کرتے ہیں a خوش آمدید بونس. اس طرح کے بونس کا استعمال کھلاڑیوں کو گیم سیکھنے یا اس پر عمل کرنے اور ممکنہ طور پر بغیر کسی خطرے کے پیسے جیتنے کے مواقع فراہم کرتا ہے۔

راکٹ لیگ پر بیٹنگ کو بہترین طریقے سے فتح کرنے کا طریقہ