Valorant

ویلورنٹ ایسپورٹس بیٹنگ ان سب سے اہم چیزوں میں سے ایک ہے جو ایسپورٹس بیٹنگ کے منظر پر ہو رہی ہے۔ اس گائیڈ میں، کاؤنٹر سٹرائیک: گلوبل آفینسیو (CS: GO) اور Fortnite کی پسندوں کا مقابلہ کرنے والی اس نسبتاً نئی گیم پر بیٹنگ کے بارے میں جاننے کے لیے ہر وہ چیز تلاش کریں جو اسپورٹس سین اور بیٹنگ انڈسٹری دونوں پر ہے۔

2020 میں متعارف ہونے کے بعد، Valorant تیزی سے اسپورٹس سین میں ایک پسندیدہ بن گیا، اور کچھ ہی دیر میں، اس نے بیٹنگ سائٹس پر نمایاں ہونا شروع کر دیا۔ ابھی، یہ ان سب سے مشہور سپورٹس میں سے ایک ہے جس پر شرط لگانے والے دانو لگاتے ہیں۔

Valorant
ہر وہ چیز جو آپ کو Valorant کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

ہر وہ چیز جو آپ کو Valorant کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

Valorant امریکی ڈویلپر اور پبلشر کا تازہ ترین ویڈیو گیم ہے۔ فسادی کھیل. آن لائن ملٹی پلیئر جنگی میدان فرنچائز کے پیچھے یہ وہی ویڈیو گیم مغل ہے، کنودنتیوں کی لیگ.

شروع کرنے والوں کے لیے، Valorant ایک 5v5 کریکٹر پر مبنی ٹیکٹیکل FPS ہیرو ویڈیو گیم ہے جو Microsoft Windows پر دستیاب ہے۔ فری ٹو پلے گیم غیر حقیقی انجن 4 پر انحصار کرتی ہے، بہترین ریئل ٹائم 3D تخلیق انجن جس میں بہترین گرافکس اور حتمی ڈوبنے کے لیے آواز ہے۔ گیم کی ڈیولپمنٹ 2014 میں شروع ہوئی لیکن اسے باضابطہ طور پر 2 جون 2020 کو جاری کیا گیا۔

ویلورنٹ کا گیم پلے

Valorant میں، کھلاڑی حملے یا دفاع میں ایجنٹوں کا کردار ادا کرتے ہیں۔ کھیل کا مقصد موڈ پر منحصر ہے۔ اس وقت، اس FPS میں سات موڈز ہیں:

  • غیر درجہ بندی: حملہ کرنے والی ٹیم کو بم (سپائک) کو پھٹنا چاہیے۔ یہ Bo25 میچ ہے، اس لیے 13 راؤنڈ جیتنے والی پہلی ٹیم تاج لے گی۔
  • اسپائک رش: یہ ایک Bo7 میچ ہے جہاں حملہ کرنے والے تمام کھلاڑی اسپائک کے ساتھ ہوتے ہیں، لیکن ہر دور میں صرف ایک اسپائک کو چالو کیا جا سکتا ہے۔
  • مسابقتی: ٹیمیں دفاع اور حملے میں متبادل کھیلتی ہیں، اور جیت پر مبنی درجہ بندی کا نظام جب کھلاڑی پانچ گیمز متعارف کرائے جانے کے بعد رینک حاصل کرتے ہیں۔
  • ڈیتھ میچ: 14 کھلاڑی نو منٹ کی جنگ میں مشغول ہیں۔ اس موڈ میں جیتنے کے لیے، کھلاڑیوں کو 40 مارے جانے کی ضرورت ہے۔
  • سنو بال فائٹ: ایک ٹیم ڈیتھ میچ موڈ جہاں کھلاڑیوں کو جیتنے کے لیے 50 قتل کی ضرورت ہوتی ہے۔
  • اضافہ: اس موڈ میں جیتنے کے لیے، ٹیم کو تمام 12 لیولز سے گزرنا چاہیے یا 10 منٹ میں حریف سے اونچے درجے پر ہونا چاہیے۔
  • نقل: Bo9 میچ میں پوری ٹیم تصادفی طور پر منتخب ایجنٹ کے طور پر کھیلتی ہے۔
ہر وہ چیز جو آپ کو Valorant کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔
Valorant esports پر شرط لگانا

Valorant esports پر شرط لگانا

Valorant بیٹنگ میں بہت سارے اختیارات ہیں اور یہ بالکل اسی طرح ہے۔ CS: GO بیٹنگ بازاروں ذیل میں سب سے زیادہ مقبول انتخاب ہیں:

  • مکمل فاتح: پیشین گوئی کریں کہ کون سی ٹیم ٹورنامنٹ جیتے گی۔
  • میچ جیتنے والا: میچ جیتنے والی ٹیم کی پیش گوئی کریں۔
  • نقشہ جیتنے والا: نقشہ جیتنے والی ٹیم کی پیش گوئی کریں۔
  • پہلا خون: اس ٹیم کی پیش گوئی کریں جس کو پہلا قتل ملتا ہے۔
  • اسپائک پلانٹ: پیش گوئی کریں کہ آیا حملہ آور کامیابی کے ساتھ بم (سپائک) کا دھماکہ کریں گے۔
  • سپائک ناکارہ بنانا: پیش گوئی کریں کہ آیا محافظ بم کو کامیابی سے ناکارہ کر دیں گے یا نہیں (سپائک)۔
  • منتخب کردہ حروف: کچھ سائٹس کھلاڑیوں کو ان کرداروں پر شرط لگانے کی اجازت دیتی ہیں جنہیں ٹیم منتخب کرے گی۔
  • ٹوٹل: کچھ بکیز کے پاس مختلف کھیل کے اعدادوشمار پر مارکیٹ سے زیادہ/انڈر ہے، مثال کے طور پر، قتل، سپائیک پلانٹس، ڈیفیوز، ایسز، اور بہت کچھ۔
  • Ace: پیش گوئی کریں کہ آیا ایک کھلاڑی ایک ہی راؤنڈ میں تمام مخالفین کو اکیلے ہی ختم کر دے گا۔
  • ٹیم اکیس: پیش گوئی کریں کہ آیا ہر کھلاڑی دوسری ٹیم سے ایک کھلاڑی کو ختم کر دے گا۔

ریکارڈ کے لیے، ویلورنٹ بیٹنگ میں، شرط لگانے والے میچ شروع ہونے سے پہلے یا جب کھیل جاری ہو تو شرط لگانے کا انتخاب کر سکتے ہیں (لائیو بیٹنگ

Valorant esports پر شرط لگانا
Valorant کیوں مقبول ہے؟

Valorant کیوں مقبول ہے؟

اگرچہ یہ اسپورٹس منظر میں بالکل نیا ہے، ویلورنٹ مداحوں کا پسندیدہ ہے، یہاں تک کہ CS: GO اور Fortnite diehards کو بھی اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔ ایکٹو پلیئر کے اعدادوشمار بتاتے ہیں کہ ویلورنٹ نے 2021 کے دوران 12 ملین ایکٹو پلیئرز کو برقرار رکھا ہے۔

فعال کھلاڑیوں کی چوٹی 15 ملین تھی۔ اگرچہ Valorant اب بھی Apex Legends، League of Legends، اور CS: GO کی پسند کے زیر سایہ ہے، اس نے پہلے ہی Overwatch اور COD: Modern Warfare کو پیچھے چھوڑ دیا ہے جس کے بالترتیب سات ملین اور 10 ملین فعال صارفین ہیں۔

تو، کیا چیز اس ویڈیو گیم کی مقبولیت میں تیزی سے اضافہ کر رہی ہے؟

Valorant آن لائن کھیلنا

Valorant کے دن بہ دن زیادہ مقبول ہونے کی ایک وجہ یہ ہے کہ یہ ایک فری ٹو پلے ٹائٹل ہے۔ اب یہ توقع کی جا رہی تھی کہ eSports میں دیگر تمام بڑے گیمز F2P میں تبدیل ہو گئے ہیں۔ فری ٹو پلے کے علاوہ، Valorant کو آن لائن بھی کھیلا جا سکتا ہے، لہذا پوری دنیا سے FPS گیم کے شائقین انفرادی طور پر یا ٹیموں کے طور پر، دور سے اس کا مقابلہ کر سکتے ہیں۔

انٹرنیٹ کمیونٹی

وسیع آن لائن کمیونٹی، فورمز سے لے کر سوشل میڈیا تک، Valorant کو مقبول بناتی ہے۔ اس طرح کے پلیٹ فارمز پر، دنیا بھر کے کھلاڑی بات چیت کر سکتے ہیں۔ کچھ بڑی ویلورنٹ کمیونٹیز ڈسکارڈ، یوٹیوب، فیس بک، انسٹاگرام اور ٹویٹر پر ہیں۔

متاثر کن

Valorant کی مقبولیت کی تیسری وجہ متاثر کن ہیں۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ Valorant مناظر میں اور بہترین eSport بیٹنگ سائٹس پر ایک غالب قوت ہوگی۔ یہ صنعت میں خوشگوار استقبال سے لطف اندوز ہو رہا ہے اور اسے ای اسپورٹس کے کچھ نمایاں کھلاڑیوں کی حمایت حاصل ہے۔ سابق CS: GO پرو پلیئر اور اسٹریمر شراؤڈ اینڈ ننجا، ایک پرو گیمر، یوٹیوبر، اور ٹویچ اسٹریمر، نے Valorant کی تعریف کی ہے۔

سب سے بڑے بہادر کھلاڑی

جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، Valorant CS: GO سے ملتا جلتا ہے۔ بہت سے CS: GO کھلاڑی Valorant میں شفٹ ہو رہے ہیں۔ اس میں پرو کھلاڑی شامل ہیں۔ CS: GO سے Valorant میں منتقل ہونے والے کچھ بڑے ناموں میں Tyson "TenZ" Ngo، Oscar "mixwell" Cañellas Colocho، اور Tyler "Skadoodle" Latham شامل ہیں۔

اور یہ صرف CS: GO نہیں ہے۔ Fortnite کے کھلاڑی بھی اس گیم میں شامل ہو رہے ہیں۔ یہاں ایک بار پھر، ہیریسن "زبور" چانگ، پونٹس "زائپن" ایک، جیک 'پوچ' برملیو، اور الیگزینڈر "زیک" زیگمنٹ سمیت فورٹناائٹ کے حامی کھلاڑیوں نے فورٹناائٹ کو ویلورنٹ کے حق میں چھوڑ دیا ہے۔

آرام دہ اور پرسکون گیمرز اور پرو کھلاڑی دونوں ہی Valorant کو پسند کرتے ہیں کیونکہ Riot Games گیم کے میکینکس، اقتصادی نظام اور انفرادی کھیل اور ٹیم ورک کے امتزاج سے لے کر ہر چیز کو کس طرح تشکیل دیتا ہے۔

Valorant کیوں مقبول ہے؟
ویلورنٹ ایسپورٹس ٹورنامنٹ

ویلورنٹ ایسپورٹس ٹورنامنٹ

Valorant کے بارے میں سب سے اچھی چیز کی بڑی تعداد ہے۔ ٹورنامنٹ اور مقابلے سارا سال. یہ شرط لگانے والوں کے لیے بھی اچھی خبر ہے کیونکہ ان کے پاس سارا سال آن لائن Valorant بیٹنگ مارکیٹ ہوتی ہے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ A-Tier، B-Tier، C-Tier، اور S-Tier ایونٹس میں مردوں اور خواتین کے دونوں مقابلے ہوتے ہیں۔

تو، شرط لگانے کے لیے کچھ بہترین Valorant esports مقابلے کون سے ہیں؟

بہادر چیمپئنز

رائٹ گیمز کے زیر اہتمام، ویلورنٹ چیمپئنز سب سے باوقار ویلورنٹ ٹورنامنٹ ہے۔ 2021 Valorant Champions افتتاحی ٹورنامنٹ تھا اور اس نے $1,000,000 انعامی رقم حاصل کی۔ اس سال، رائٹ گیمز ممکنہ طور پر ایونٹ کی میزبانی کریں گے۔

اگنیشن سیریز

ویلورنٹ اگنیشن سیریز کئی ٹورنامنٹس پر مشتمل ہے۔ مثال کے طور پر، Epulze Royal SEA Cup، Rise of Valour، FTW سمر شو ڈاؤن، GGTech Invitational 2 - LAS، سائبر گیمز ایرینا پیسیفک اوپن، WePlay! VALORANT Invitational اور BLAST Twitch Invitational۔

پہلی ہڑتال

یہ ٹورنامنٹ پہلا بڑا Valorant مقابلہ تھا۔ مشن فرسٹ پرسن شوٹر کے علاقائی چیمپئن کا تاج بننا تھا۔ یہ شرط لگانے کے لیے بہترین Valorant میچوں میں سے بھی ہے۔

مندرجہ بالا سب سے بڑے ویلورنٹ ٹورنامنٹس ہیں۔ دیگر قابل ذکر تذکروں میں شامل ہیں۔ ویلور انٹرنیشنل چیمپئن شپ کا میدان, Zotac Cup Valorant, Champions Tour Europe, Rivals Women's Cup, Champions Tour Turkey, Oceania Tour, Valorant Masters Cup, and Charge Gaming Valorant Cup۔

ویلورنٹ ایسپورٹس ٹورنامنٹ
بہادر بیٹنگ سائٹس

بہادر بیٹنگ سائٹس

Valorant بیٹنگ سائٹس اب تیزی سے مقبول ہو رہی ہیں کہ آپریٹرز کو احساس ہو گیا ہے کہ یہ گیم کتنی بڑی ہے۔ اسپورٹس بکیز مینو میں ویلورنٹ کو شامل کرنے کے لیے دوڑ رہے ہیں۔ بدقسمتی سے نہیں تمام اسپورٹس بیٹنگ سائٹس چیک کرنے کے قابل ہیں. تو، شرط لگانے والے بہترین Valorant esports بیٹنگ ایپ کیسے تلاش کرتے ہیں؟

پہلی چیز لائسنس یافتہ بیٹنگ سائٹ پر کھیلنا ہے۔ رجسٹر کرنے سے پہلے تصدیق کریں کہ سائٹ کے پاس ایک درست لائسنس ہے۔ اگلا، Valorant بیٹ مارکیٹوں کی دستیابی کو دیکھیں۔ کچھ سائٹس کے پاس سارا سال بازاروں کی کافی مقدار ہوتی ہے، جبکہ دیگر صرف چند اعلی درجے کے واقعات کا احاطہ کرتی ہیں۔ ایک اور غور بینکنگ کے اختیارات ہیں۔

کھلاڑیوں کو یقینی بنانا چاہئے کہ دستیاب ہے۔ جمع اور واپسی کے طریقے، نیز کرنسی، ان کے حق میں ہیں۔ بہادری بونس بھی چیک کرنے کے قابل ہیں۔ دوسرے ایسپورٹس گیمز کی طرح، بک میکرز کے پاس کافی پروموشنز اور بونس ہوتے ہیں جن کا دعویٰ کرنے والے کر سکتے ہیں۔

ان لوگوں کے لیے جو اس بات کا یقین نہیں کر رہے ہیں کہ کون سی بہترین ویلورنٹ ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس ہیں جن میں شامل ہونے کے لیے، ویلورنٹ بیٹنگ کے ماہرین نے ہیوی لفٹنگ کی ہے۔ وہ Betwinner، 22BET، Betsson، William Hill، Leo Vegas 10Bet، اور ComeOn کی سفارش کرتے ہیں۔

بہادر بیٹنگ سائٹس
بہترین بہادر ٹیمیں۔

بہترین بہادر ٹیمیں۔

بہادری بلاشبہ بڑا ہونے والا ہے۔ CS: GO، اور Fortnite کے زوال کو آرکیسٹریٹ کرنے والا ویڈیو گیم یہاں تک کہ بڑی ایسپورٹس ٹیموں کو بھی اپنی طرف متوجہ کر رہا ہے۔ کئی اعلی اسپورٹس ٹیمیں پہلے ہی ویلورینٹ ایسپورٹس سین میں شامل ہو چکی ہیں۔ اب، شرط لگانے کے لیے بہترین ٹیموں کو جاننا ضروری ہے۔ ذیل میں آپ کر سکتے ہیں۔ سب سے بڑی ٹیمیں تلاش کریں۔.

Acend

یقینی طور پر، Valorant میں بہترین ٹیم سب سے بڑے ٹورنامنٹ، Valorant چیمپئنز کی فاتح ہے۔ Valorant میں شرط لگانے کے لیے بہترین ٹیم Acend ہے، جو ایک یورپی سپورٹس تنظیم ہے۔ اگرچہ 2021 میں دوسرے ایونٹس میں ٹیم کا سال بہت اچھا نہیں رہا، لیکن اس نے ٹیم سیکریٹ، ٹیم لیکوڈ، اور گیمبٹ ایسپورٹس کی پسندوں کو ناک آؤٹ کرتے ہوئے ویلورنٹ چیمپئنز 2021 جیت کر سب کو حیران کردیا۔ ممکنہ طور پر Acend 2022 میں اپنا تسلط بڑھا لے گا۔

گیمبٹ اسپورٹس

پہلے گیمبٹ گیمنگ کے نام سے جانا جاتا تھا، گیمبٹ اسپورٹس دوسرا بہترین Valorant قبیلہ ہے۔ روسی ایسپورٹس ٹیم سارا سال غالب رہی اور ویلورنٹ چیمپئنز 2021 میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ Gambit نے X10 CRIT اور KRU Esports کو صرف فائنل میں Acend پر گرانے کے لیے ناک آؤٹ کیا۔ 2022 میں، توقع ہے کہ گیمبٹ مزید مضبوط ہو گا۔

شرط لگانے کے لیے دیگر اچھی ٹیموں میں ٹیم سیکرٹ، کلاؤڈ 9 بلیو، فناٹک، کے آر یو ایسپورٹس، ٹیم لیکوڈ، سینٹینیلز، 100 تھیو، جی ٹو ایسپورٹس، ٹیم وائٹلٹی، ٹینسٹار، ایل ڈی این یو ٹی ڈی، اور بی آئی جی شامل ہیں۔

بہترین بہادر ٹیمیں۔
Valorant بیٹنگ کے فوائد اور نقصانات

Valorant بیٹنگ کے فوائد اور نقصانات

ایک سکے کے دو رخوں کی طرح، Valorant esports بیٹنگ کے فوائد اور نقصانات ہیں۔ ذیل میں اس گیم پر بیٹنگ کے اچھے اور برے پہلو ہیں۔

پیشہ

  • بیٹنگ سائٹس کی دستیابی: اگرچہ ابتدائی طور پر ویلورنٹ بیٹس کے ساتھ بہت کم ایسپورٹس بیٹنگ بک میکرز تھے، آج ویلورنٹ بیٹنگ سائٹس کی کافی مقدار موجود ہے۔
  • شرط لگانا مزہ ہے: Valorant کے شائقین کے لیے، اپنی پسندیدہ ٹیموں پر بیٹنگ لائیو سٹریمز دیکھتے وقت کچھ ایڈرینالائن شامل کر سکتی ہے۔
  • ویلورنٹ بیٹنگ بونس: بک میکرز ای اسپورٹس بیٹنگ کے شائقین کے لیے لاجواب بونس دے رہے ہیں، بشمول ویلورنٹ بیٹنگ کرنے والے۔
  • بہت سارے ٹورنامنٹ: اب جب کہ یہ کھیل eSports میں خلل ڈالنے والی قوت ہے، یہ بہت سے ٹورنامنٹس پر فخر کرتا ہے۔ Bettors اس بات کا یقین کر سکتے ہیں کہ سارا سال Valorant مارکیٹیں رہیں گی۔

Cons کے

  • مناسب ڈیٹا کی کمی: بہت سے کم درجے کے واقعات کے لیے، ٹیم کی شکل، h2h، وغیرہ جیسے اہم ڈیٹا کو تلاش کرنا مشکل ہو سکتا ہے۔
  • Valorant شرطیں لت لگتی ہیں: Valorant پر شرط لگانا لت لگ سکتا ہے، بالکل اسی طرح جیسے کہ کھیل کھیلنا۔ سیف سائڈ پر رہنے کے لیے کھلاڑیوں کو ذمہ داری سے کھیلنا چاہیے۔
Valorant بیٹنگ کے فوائد اور نقصانات
بہادر بیٹنگ کی مشکلات

بہادر بیٹنگ کی مشکلات

Valorant بیٹنگ میں آنے سے پہلے، جواریوں کو یہ سمجھنا چاہیے کہ مشکلات کیسے کام کرتی ہیں۔ اچھی بات یہ ہے کہ Valorant کی مشکلات اسی طرح کام کرتی ہیں جس طرح کی مشکلات دیگر اسپورٹس گیمز بیٹنگ منظر پر. بنیادی طور پر، تین مشکلات فارمیٹس ہیں.

  1. اعشاریہ مشکلات: یورپی مشکلات کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، یہ سب سے زیادہ مقبول Valorant odds فارمیٹ ہے۔ جیت کا حساب لگانے کے لیے، اعشاریہ کی مشکلات کو داؤ سے ضرب دیں۔
  2. جزوی مشکلات: برٹش یا یو کے اوڈز کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، یہ سب سے پرانا اوڈز فارمیٹ ہے۔ جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے، اس کی نمائندگی مختلف حصوں میں ہوتی ہے۔ ایک عدد اور ڈینومینیٹر ہے۔ کچھ Valorant بیٹنگ سائٹس میں جزوی مشکلات ہوتی ہیں۔ ہندسہ (بائیں) ظاہر کرتا ہے کہ کتنا جیتا ہے، جبکہ ڈینومینیٹر (دائیں) داؤ ہے۔
  3. منی لائن: امریکی مشکلات کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، یہاں، مشکلات کو منفی (پسندیدہ) یا مثبت (انڈر ڈاگ) کے طور پر دکھایا گیا ہے۔ پسندیدہ مشکلات (-) $100 جیتنے کے لیے اس رقم کی نشاندہی کرتی ہیں۔ انڈر ڈاگ مشکلات (+) ہر $100 کی شرط پر جیتی گئی رقم کو ظاہر کرتی ہیں۔ کھلاڑیوں کو ان کا حصہ واپس مل جاتا ہے۔

کچھ سائٹس کے پاس ان مشکلات میں سے صرف ایک فارمیٹ ہوگا، لیکن بہترین esport بیٹنگ سائٹ کھلاڑیوں کو ان کی ترجیحی مشکلات کی شکل استعمال کرنے کا انتخاب دیتی ہے۔

بہادر بیٹنگ کی مشکلات
تجاویز اور چالیں

تجاویز اور چالیں

کچھ تجاویز ہیں جو کھلاڑیوں کو ویلورنٹ میں بیٹنگ کے بہتر فیصلے کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔

  1. سب سے پہلے، Valorant مقابلوں کی پیروی کرنا یقینی بنائیں تاکہ یہ معلوم ہو سکے کہ وہ کب ہو رہے ہیں، گیم کی شکلیں، اور حصہ لینے والی ٹیمیں۔ شرط لگانے کے لیے بہترین ٹیموں کو سمجھنا بھی ضروری ہے۔
  2. دوسرا، چیک کریں کہ Valorant esport بیٹنگ کے ماہرین کیا کہہ رہے ہیں۔ اگرچہ اس طرح کی Varorant پیشین گوئیاں 100% نہیں ہوسکتی ہیں، لیکن وہ مدد کرنے میں بہت آگے جا سکتی ہیں۔
  3. آخر میں، مشکلات پر گہری ہو. مشکلات جتنی زیادہ ہوں گی، امکان اتنا ہی کم ہوگا اور اس کے برعکس۔ بک میکرز ٹیموں کا گہرائی سے تجزیہ کرتے ہیں، اس لیے وہ اکثر معاملات میں مشکلات کے ساتھ ہمیشہ درست رہتے ہیں۔
تجاویز اور چالیں