انڈیا

ہندوستان میں جوئے کی مقبولیت پچھلی دو دہائیوں کے دوران تیزی سے بڑھ رہی ہے، جس کے مزید چند دہائیوں تک جاری رہنے کا امکان ہے۔ اعداد و شمار کے مطابق، فی الحال 80% سے زیادہ آبادی سال میں کم از کم ایک بار جوا کھیلتی ہے۔ ملک میں جوئے کی مارکیٹ ہر سال اوسطاً 60 بلین امریکی ڈالر لاتی ہے، جس کا کچھ حصہ غیر قانونی جوئے سے حاصل ہوتا ہے۔

ہندوستان میں جوئے کی صنعت کی ترقی میں اہم کردار ادا کرنے والا عنصر آن لائن گیمنگ کی ترقی ہے۔ آن لائن پلیٹ فارمز تقریباً ہر کسی کے لیے جوئے کے مواقع تک رسائی کو آسان بناتے ہیں۔ تکنیکی ترقی اور ملک کی بڑھتی ہوئی معیشت نے اس میں بہت زیادہ تعاون کیا ہے، کیونکہ ہندوستان میں انٹرنیٹ تک رسائی اب پہلے سے کہیں زیادہ آسان اور سستی ہے۔

انڈیا

آن لائن کیسینو آپریٹرز نے بھی ہندوستان میں جوئے کی بڑھتی ہوئی مقبولیت میں بہت زیادہ تعاون کیا ہے۔ شروع کرنے والوں کے لیے، وہ جوئے کے ہزاروں مختلف اختیارات پیش کرتے ہیں، بشمول اسپورٹس بیٹنگ، ورچوئل کیسینو گیمز، لائیو گیمز، اور سلاٹس، اور بہت سے دوسرے کے علاوہ۔

ایسپورٹس بیٹنگ تمام آپشنز میں سب سے تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ دیگر طریقے جن میں کیسینو آپریٹرز جوئے کی ترقی میں حصہ ڈالتے ہیں ان میں منافع بخش بونس کی پیشکش، ادائیگی کے آسان اختیارات فراہم کرنا، اور مؤثر مارکیٹنگ مہم چلانا شامل ہیں۔

آن لائن اسپورٹس بیٹنگ ہندوستانی آن لائن گیمنگ منظر میں تیزی سے مرکزی دھارے میں جا رہا ہے۔ پنٹرز کی جانب سے بھارت کی بہترین eSports بیٹنگ سائٹس کی مسلسل تلاش کرنے کے ساتھ، eSports ایونٹس کو کور کرنے والے بکیز کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔

Section icon
ہندوستان میں اسپورٹس بیٹنگ کی تاریخ

ہندوستان میں اسپورٹس بیٹنگ کی تاریخ

ہندوستان میں eSports بیٹنگ نسبتاً نئی ہے۔ تاہم، جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، یہ اب بھی خطرناک رفتار سے بڑھ رہا ہے۔ شروعات کرنے والوں کے لیے، آن لائن پلیٹ فارمز کی تعداد جو eSports بیٹنگ انڈیا پیش کرتے ہیں ہزاروں ہو گئی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ہندوستانی پنٹر اب بین الاقوامی آن لائن کیسینو تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں جو eSports بیٹنگ مارکیٹ پیش کرتے ہیں۔ ان میں سے اکثر بین الاقوامی سائٹس ہونے کے باوجود مقامی کرنسی کا استعمال کرتے ہوئے لین دین کی اجازت دے کر اسے اور بھی آسان بناتے ہیں۔

ہندوستان میں اسپورٹس بیٹنگ کی تاریخ
ہندوستان میں جوئے کی تاریخ

ہندوستان میں جوئے کی تاریخ

بہت سے ماہرین کا دعویٰ ہے کہ ہندوستان میں جوا کھیلنا 7300 قبل مسیح کا ہے۔ یہ بنیادی طور پر اس بات پر مبنی ہے جو مشہور افسانوی رامائن کہانی میں بیان کی گئی ہے، جس میں جوئے کے لیے استعمال ہونے والے نرد اور تختوں کا ذکر ہے۔ کہانی میں جوئے کے تئیں ایک مثبت رویہ بھی دکھایا گیا ہے، جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اسے عام طور پر کمیونٹی میں قبول کیا گیا تھا۔ 3200 قبل مسیح میں لکھی گئی مہابھارت جوئے کے بارے میں ایک منفی رویہ کو بیان کرتی ہے۔ تاریخی ماہرین کا دعویٰ ہے کہ جب مہابھارت لکھی گئی تھی اور اسے معاشرے میں عام طور پر قبول نہیں کیا گیا تھا تو شاید جوا قابو سے باہر ہو گیا تھا۔

مہابھارت میں دکھائے گئے منفی رویے کے باوجود، ہندوستان میں جوا جاری رہا۔ مثال کے طور پر، بدھ مت کے ماننے والوں نے 300 قبل مسیح کے اوائل میں وبھیتاکا کے درختوں کے گری دار میوے کا استعمال کیا تھا۔ پاسا نامی گیم بعد میں متعارف کرائی گئی جب اسٹراگلی نے ڈائس کی جگہ لے لی۔ مزید برآں، ہندوستانیوں نے جانوروں پر بھی جوا کھیلنا شروع کر دیا۔ اس طرح کے جوئے میں رام کی لڑائی اور کاک فائٹ پر شرط لگانا شامل تھا۔ جو بعد میں گھوڑوں کی دوڑ پر شرط لگانے کی طرف بڑھ گیا۔

ہندوستان میں جوئے کی تاریخ
ہندوستان میں آج کل اسپورٹس

ہندوستان میں آج کل اسپورٹس

ہندوستان میں جوئے کی تازہ ترین تاریخ روایتی جوئے سے جدید آن لائن اختیارات میں منتقلی پر مشتمل ہے۔ یہ 1990 کی دہائی کے وسط سے آخر تک انٹرنیٹ کے عوامی ڈومین میں داخل ہونے کے بعد ہوا۔ اس وقت، بہت کم لوگ آن لائن جوئے کے بارے میں جانتے تھے۔ حکومت نے آن لائن جوئے بازی کے اڈوں آپریٹرز پر بھاری ٹیکس بھی عائد کیا، جس سے وہ کام کرنے کی حوصلہ شکنی کرتے ہیں۔ ملک میں آن لائن جوئے کو مقبول بنانے میں کئی سال لگے اور یورپ اور امریکہ کا اثر و رسوخ۔

بھارت میں آن لائن جوئے کو مقبول بنانے میں اسپورٹس بیٹنگ نے سب سے اہم کردار ادا کیا۔ یہ خاص طور پر کرکٹ کے لیے سچ ہے، جو آج تک ملک کا سب سے مقبول کھیل ہے۔

ہندوستان میں جوئے کی تاریخ میں اہم تبدیلیاں

حالیہ تاریخ میں ہندوستان میں جوئے کی صنعت میں ایک اہم تبدیلی 1867 میں ہوئی تھی۔ یہ وہ وقت تھا جب عوامی جوا ایکٹ کو قانون کی شکل دی گئی تھی۔ اس قانون کے نتیجے میں تقریباً تمام جوئے خانے بند ہو گئے کیونکہ زیادہ تر جوئے کے کھیل اور لاٹریاں غیر قانونی ہو گئیں۔ تاہم، کاروبار زیر زمین ترقی کی منازل طے کرتا رہا۔ آزادی حاصل کرنے کے بعد، ہندوستان کی 29 مختلف ریاستوں کو خود جوئے پر حکومت کرنے کی اجازت دی گئی۔ نتیجے کے طور پر، جوئے کو کچھ ریاستوں میں قانونی شکل دے دی گئی، اگرچہ متعدد ضوابط ہیں۔

ہندوستان میں ایسپورٹس بیٹنگ کا مستقبل

فی الحال، eSports بیٹنگ آن لائن جوئے کی تمام اقسام میں سے تقریباً 5% کا حصہ بنتی ہے، جو کہ روایتی بازاروں کے مقابلے میں نسبتاً نیا ہونے کے لحاظ سے اہم ہے۔ ماہرین کا اندازہ ہے کہ چند سالوں میں یہ شرح تین گنا زیادہ ہو جائے گی۔ وہ یہ بھی توقع کرتے ہیں کہ eSports بیٹنگ آخرکار آن لائن جوئے کی مقبول ترین مارکیٹ ہوگی۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ eSports کے واقعات قابل اعتماد ہیں، یہ دیکھتے ہوئے کہ وہ عام طور پر کسی بھی قدرتی واقعات سے سب سے کم متاثر ہوتے ہیں، جیسا کہ COVID-19 وبائی مرض کے عروج کے دوران ثابت ہوا تھا۔ eSports بیٹنگ بھی کافی تفریحی ہے۔

eSports بیٹنگ فراہم کرنے والے بھی ہندوستان میں ترقی میں اہم کردار ادا کریں گے۔ شروع کرنے والوں کے لیے، وہ بیٹنگ کے مزید مواقع متعارف کرائیں گے، مزید نئے اور اختراعی گیمز پیش کریں گے، اور مزید پنٹروں کو راغب کرنے کے لیے منافع بخش پیشکشیں فراہم کریں گے۔ ٹیکنالوجیز کو بہتر بنانا اور انٹرنیٹ تک رسائی میں اضافہ بھی ہندوستان میں eSports کی ترقی میں معاون ثابت ہوگا۔

ہندوستان میں آج کل اسپورٹس
کیا ہندوستان میں کیسینو قانونی ہیں؟

کیا ہندوستان میں کیسینو قانونی ہیں؟

جوئے پر ہندوستان کی قانونی حیثیت کافی پیچیدہ ہے۔ شروع کرنے والوں کے لیے، جوا ہر ریاست کے ذریعے آزادانہ طور پر چلایا جاتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ جوئے کو کچھ ریاستوں میں قانونی اور دوسروں میں بالکل غیر قانونی سمجھا جاتا ہے۔ جن ریاستوں میں جوا کھیلنا غیر قانونی ہے، وہاں جرم کی سزائیں بھی مختلف ہوتی ہیں۔ جن ریاستوں میں جوا کھیلنا ممنوع نہیں ہے، جیسے سکم اور گوا، وہاں کئی پابندیاں ہیں کہ کون سے کھیل کھیلے جا سکتے ہیں۔

1867 کے جوئے کے ایکٹ کے مطابق، جوا کی تمام شکلیں جو اس وقت موجود تھیں تکنیکی طور پر غیر قانونی ہیں سوائے ان ریاستوں کے جنہوں نے انہیں قانونی حیثیت دینے کے لیے سرکاری طور پر آزاد ریاستی قوانین بنائے ہیں۔ تاہم، eSports قانون سازی کے حوالے سے کچھ ابہام موجود ہیں۔ اس کی بنیادی وجہ یہ ہے کہ کوئی بھی ایسا قانون منظور نہیں کیا گیا ہے جو خاص طور پر شہریوں کو ہندوستان میں بیٹنگ کرنے والے اسپورٹس سے منع کرتا ہو۔ یہ خاص طور پر اس وقت ہوتا ہے جب ملک سے باہر کسی کیسینو سے eSports پر شرط لگائی جاتی ہے۔

ہندوستانی حکومت eSports ایونٹس پر شرط لگانے والے پنٹرز کو سزا دینے سے بھی گریزاں ہے۔ بہت سے شہری، جن میں ان ریاستوں کے لوگ بھی شامل ہیں جہاں جوا کھیلنا غیر قانونی ہے، اب کئی سالوں سے eSports پر جوا کھیل رہے ہیں، اور اس مسئلے کے حوالے سے کبھی کوئی خاص معاملہ سامنے نہیں آیا ہے۔

کیا ہندوستان میں کیسینو قانونی ہیں؟
ہندوستان میں بیٹنگ کی کارروائیاں

ہندوستان میں بیٹنگ کی کارروائیاں

1867 کا عوامی جوا ایکٹ

یہ ایکٹ ایک مرکزی قانون تھا جو تمام ہندوستانی ریاستوں پر حکومت کرتا تھا جب پارلیمنٹ نے اسے منظور کیا۔ قانون کے مطابق جوئے کی کارروائیاں چلانا یا کسی کا انچارج ہونا غیر قانونی تھا۔ ایسا کرنے کی سزا میں جرمانہ یا تین ماہ تک کی قید شامل تھی۔ اس ایکٹ میں شہریوں کو کسی بھی جوئے کے گھر جانے سے بھی منع کیا گیا تھا۔ جوئے کے احاطے میں جانے کی سزا میں جرمانہ یا ایک ماہ تک کی قید بھی شامل ہے۔

انعامی مقابلہ ایکٹ 1955

ہندوستانی پارلیمنٹ نے یہ ایکٹ 1955 میں پاس کیا تھا تاکہ جوئے کی تمام سرگرمیوں کو محدود کیا جا سکے جن میں انعامی انعامات جیتنے کے طور پر تھے۔ ایکٹ نے ان تمام مقابلوں پر پابندی عائد کر دی ہے جن میں نمبر، تصویر، کراس ورڈ، پہیلی، یا حروف تہجی کا مقابلہ جیتنے پر 1000 روپے سے زیادہ کا انعام دیا جاتا ہے۔

ہندوستان میں بیٹنگ کی کارروائیاں
انفارمیشن ٹیکنالوجی ایکٹ 2000

انفارمیشن ٹیکنالوجی ایکٹ 2000

حکومت نے سائبر سرگرمیوں کو کنٹرول کرنے کے لیے اس ایکٹ کو لاگو کیا، جو کہ ہندوستان میں پہلے سے موجود کسی قانون میں شامل نہیں تھے۔ تاہم، یہ ایکٹ سٹے بازی یا جوا جیسے الفاظ کا ذکر کرنے میں ناکام رہا، جس کی وجہ سے اسے عدالتوں کی طرف سے تشریح کے لیے کھلا چھوڑ دیا گیا۔ اس معاملے کی مزید جانچ یا جائزہ لینا باقی ہے، آن لائن پنٹروں کو قانون کے اندر کام کرنے کے لیے ایک خامی فراہم کرتا ہے۔ ریاست مہاراشٹر میں بمبئی ویجر ایکٹ کے تحت آن لائن جوا خاص طور پر ممنوع ہے۔

تلنگانہ اسٹیٹ گیمنگ ایکٹ 1974

ہندوستانی ریاستوں کی اکثریت مہارت کے کھیل کو قانونی مانتی ہے۔ تلنگانہ اور اروناچل پردیش میں ایسا نہیں ہے، جو تلنگانہ اسٹیٹ گیمنگ ایکٹ کی پیروی کرتا ہے۔ یہ ایکٹ مہارت کے کھیل کو غیر قانونی قرار دیتا ہے۔

گوا، دمن، اور دیو جوا ایکٹ 1976

اس ایکٹ نے فائیو سٹار ہوٹلوں اور آف شور جہازوں میں جوئے کی کئی شکلوں کو قانونی بنا دیا۔ اس ایکٹ نے نفاذ کو مختلف شرائط سے بھی مشروط کیا، جیسے کہ غیر اعادی اور بار بار چلنے والی فیسوں کی ادائیگی۔

سکم ریگولیشن آف گیملنگ ایکٹ 2005

اس ایکٹ نے سکم کو جوئے کو قانونی حیثیت دینے والی ہندوستان کی دوسری ریاست بنا دیا۔ یہ ایکٹ حکام کو مخصوص دنوں میں جوئے کی سرگرمیوں کی اجازت دینے یا اپنی صوابدید پر جوئے کے گھروں کو لائسنس دینے کا اختیار دیتا ہے۔ اس ایکٹ نے انٹرنیٹ جوئے کو بھی قانونی قرار دے دیا۔

دیگر قابل ذکر کارروائیاں اور پالیسیاں جو ہندوستان میں جوئے کی صنعت کو منظم کرتی ہیں ان میں ادائیگی اور تصفیہ ایکٹ 2007، کرناٹک پولیس ایکٹ 1963، اور J&K پبلک جوا ایکٹ 1977 شامل ہیں۔

انفارمیشن ٹیکنالوجی ایکٹ 2000
ہندوستانی کھلاڑیوں کے پسندیدہ کھیل

ہندوستانی کھلاڑیوں کے پسندیدہ کھیل

دستیاب سیکڑوں مختلف ایسپورٹس گیمز میں سے، کچھ مخصوص انڈیا میں دوسروں کے مقابلے زیادہ مقبول معلوم ہوتے ہیں۔ یہ خاص طور پر پیشہ ور پنٹروں کے درمیان معاملہ ہے. مقبولیت میں اہم کردار ادا کرنے والے عوامل میں منافع بخش انعامات، تفریحی عنصر، اور گیمز میں بیٹنگ کے مواقع کی تعداد شامل ہے۔ ذیل میں ہندوستان میں چند مشہور eSports گیمز ہیں۔

کاؤنٹر سٹرائیک: عالمی جارحانہ

یہ ملٹی پلیئر فرسٹ پرسن شوٹر گیم 2012 میں ریلیز ہونے کے بعد سے سب سے زیادہ مقبول ایسپورٹس گیمز میں سے ایک ہے۔ اس نے ہندوستان کے منظر نامے کو کافی حد تک تبدیل کرنے میں مدد کی کیونکہ اس نے بہت سے ہندوستانیوں کے لیے دستیاب متعدد ایسپورٹس گیمز کو دریافت کرنے کے لیے ایک گیٹ وے کے طور پر کام کیا۔ سے لطف اندوز کرنے.

ڈوٹا 2

ڈوٹا 2 ایک آن لائن ملٹی پلیئر جنگی میدان کا کھیل ہے جسے دو ٹیمیں ہر طرف پانچ کھلاڑیوں کے ساتھ کھیلتی ہیں۔ یہ کھیل ہندوستان میں کافی عام ہے کیونکہ یہ دوستوں کو مخالفین کو شکست دینے کے لیے تعاون کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ نیز، ڈوٹا 2 ٹورنامنٹ عام طور پر بہت منافع بخش نقد انعامات پیش کیے جاتے ہیں، جو ہندوستان اور بہت سے دوسرے ممالک کی متعدد ٹیموں کو راغب کرتے ہیں۔ یہ کھیل کی مقبولیت میں بہت زیادہ حصہ ڈالتا ہے۔

کھلاڑی نامعلوم میدان جنگ

یہ eSport گیم آرام دہ اور پرسکون ہندوستانی کھلاڑیوں میں وسیع ہے۔ ایک وقت میں 100 تک کھلاڑی کھیل سکتے ہیں۔ کھلاڑیوں کو نقشے پر چھوڑ دیا جاتا ہے، اور ہر ایک کھیل جیتنے کے لیے نقشے پر باقی رہنے والا آخری کھلاڑی بننے کی کوشش کرتا ہے۔ ہندوستان میں اس کے 30 ملین سے زیادہ فعال صارفین ہیں۔

ہندوستانی کھلاڑیوں کے پسندیدہ کھیل
ہندوستان میں ادائیگی کے طریقے

ہندوستان میں ادائیگی کے طریقے

بینک کارڈز

بینک کارڈ ہندوستان کے ہیں۔ سب سے زیادہ مقبول ادائیگی کا طریقہخاص طور پر ڈیبٹ اور کریڈٹ کارڈز۔ بینک کارڈز کا استعمال عام طور پر نسبتاً آسان ہوتا ہے کیونکہ اس میں صرف ایک درست کارڈ کی تفصیلات ٹائپ کرنا اور لین دین کی اجازت دینا شامل ہے۔ تاہم، بینک کارڈ عام طور پر صرف ڈپازٹ کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔

موبائل بینکنگ

موبائل بینکنگ ہندوستان میں ادائیگی کا ایک اور مقبول متبادل ہے۔ یہ عام طور پر مختلف بینکوں کے ذریعے فراہم کردہ بینکنگ ایپس کے ذریعے کیا جاتا ہے۔ ایپس کا استعمال کرکے، پنٹر اپنے موبائل آلات کا استعمال کرتے ہوئے کسی بھی وقت اور کہیں بھی لین دین کرسکتے ہیں۔

ہندوستان میں موبائل بٹوے بھی بہت مشہور ہیں۔ صارف اکاؤنٹ لوڈ کرنے میں مدد کے لیے موبائل بٹوے کو کریڈٹ یا ڈیبٹ کارڈ کے ساتھ لنک کر سکتے ہیں۔ اس کے بعد وہ آسانی سے موبائل والیٹ میں اور اس سے رقم منتقل کر سکتے ہیں۔ بینکنگ کارڈز پر موبائل بٹوے استعمال کرنے کے کچھ فوائد میں تیز تر پروسیسنگ کا وقت اور آن لائن کیسینو سے رقم نکلوانے کی درخواست کا امکان شامل ہے۔

آدھار فعال ادائیگی کا نظام (AEPS)

AEPS ایک بینکنگ ماڈل سے مراد ہے جو مائیکرو اے ٹی ایم یا کسی بھی بینک کے کاروباری نمائندے کے ذریعہ لیکن آدھار کی توثیق کا استعمال کرتے ہوئے فروخت کے مقام پر انٹرآپریبل مالی لین دین کی اجازت دیتا ہے۔ ادائیگی کا طریقہ صرف ہندوستان میں دستیاب ہے۔

غیر ساختہ سپلیمنٹری سروس ڈیٹا پیمنٹ (USSD)

USSD ادائیگی ایک جدید موبائل ادائیگی کی خدمت ہے جو صارفین کو انٹرنیٹ کنکشن کے بغیر ادائیگی کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ یہ غیر ساختہ سپلیمنٹری سروس ڈیٹا چینل کا استعمال کرتا ہے، جس سے بنیادی موبائل فون کا استعمال کرتے ہوئے بھی ادائیگی کرنا ممکن ہو جاتا ہے۔ یہ اختیار ہندوستان میں کم بینک والے لوگوں کے لیے کافی آسان ہے۔

ہندوستان میں ادائیگی کے طریقے
اکثر پوچھے گئے سوالات

اکثر پوچھے گئے سوالات

کیا ہندوستان میں آن لائن بیٹنگ قانونی ہے؟

آن لائن بیٹنگ صرف مخصوص ریاستوں میں قانونی ہے۔ مختلف ریاستوں میں جہاں آن لائن بیٹنگ قانونی ہے آن لائن بیٹنگ کے مواقع کے حوالے سے بھی مختلف قوانین ہیں جن سے پنٹر فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

کیا بین الاقوامی کیسینو میں بیٹنگ کرتے وقت مقامی کرنسی کا استعمال کیا جا سکتا ہے؟

ہندوستان کی کچھ بہترین eSports بیٹنگ سائٹس ہندوستانی کھلاڑیوں کو بین الاقوامی کیسینو سمیت اپنے تمام بیٹنگ لین دین کے لئے ہندوستانی روپے کو بطور کرنسی استعمال کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔ یہ یقینی بناتا ہے کہ پنٹروں کو کرنسی کی شرح تبادلہ کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

کیا eSports بیٹنگ ہندوستان میں مقبول ہے؟

eSports بیٹنگ ابھی بھی ہندوستان اور عام طور پر دنیا بھر میں اپنے بڑھتے ہوئے مراحل میں ہے۔ یہ باقاعدہ کھیلوں کی بیٹنگ اور کیسینو گیمز جیسے سلاٹس کے مقابلے میں اب بھی نسبتاً نیا ہے۔ تاہم، مقبولیت کے حوالے سے اس کی شرح نمو سب سے زیادہ ہے، یہ ایک اچھا اشارہ ہے کہ یہ مستقبل میں بیٹنگ کی مقبول ترین مارکیٹوں میں شامل ہونے کا امکان ہے۔

ایک پنٹر کو بہترین eSports بیٹنگ سائٹ کا انتخاب کیسے کرنا چاہئے؟

eSports بیٹنگ سائٹ کا انتخاب کرتے وقت پنٹرز کو کئی عوامل پر غور کرنے کی ضرورت ہے۔ اس میں پیش کردہ eSports گیمز، ادائیگی کے اختیارات، شہرت اور صارف دوستی شامل ہیں۔ مزید رہنمائی کے لیے پنٹر قابل اعتماد کیسینو رینکنگ سائٹس کو بھی چیک کر سکتے ہیں۔

اکثر پوچھے گئے سوالات

تازہ ترین خبریں

میلبٹ نے انعامات کی حد متعارف کرائی
2022-06-23

میلبٹ نے انعامات کی حد متعارف کرائی

بک میکر میلبیٹ کی ویب سائٹ کھیلوں میں بیٹنگ کے شوقین افراد کے لیے سب سے زیادہ ناقابل یقین مقامات میں سے ایک ہے۔ پنٹر اچھی مشکلات کے ساتھ جوا کھیل سکتے ہیں اور فوری طور پر رقم نکال سکتے ہیں۔ میلبیٹ ایک انتہائی صارف دوست ویب سائٹ ہے۔ فوری رجسٹریشن کے عمل کو مکمل کرنے کے بعد، صارفین فوراً شرط لگانا شروع کر سکیں گے۔ پہلا ڈپازٹ بھی بہت کم نہیں ہے، €1 پر۔