ترکی میں سب سے زیادہ مشہور eSports Bookies

ترکی میں، بیٹنگ پر بہت زیادہ پابندی ہے۔ لیکن اس کے علاوہ، ترک لوگ آن لائن ہوشیاری سے جوا کھیلتے رہتے ہیں۔ آن لائن ایسپورٹس بیٹنگ نے حالیہ برسوں میں بڑھتی ہوئی توجہ اپنی طرف مبذول کرائی ہے کیونکہ ویڈیو گیمنگ انڈسٹری مسلسل بڑھ رہی ہے۔ آپریٹرز اور ڈیلرز کے گیمنگ اور بیٹنگ کی آمدنی کی تقسیم کے تناسب میں بہتری آتی ہے کیونکہ نئی اور منفرد گیمز اور بیٹنگ کی سرگرمیاں متعارف کرائی جاتی ہیں۔ پنٹروں کو محتاط رہنا چاہیے اور تحقیق کرنی چاہیے تاکہ بیٹنگ کے قوانین کو نافذ کرنے والی ایجنسی سے ٹکراؤ سے بچا جا سکے۔

اگرچہ پنٹرز کو بیٹنگ کے مختلف بازاروں تک رسائی حاصل ہوتی ہے، لیکن انہیں کچھ گیمز پر بیٹنگ کی پوری مارکیٹ تک رسائی حاصل نہیں ہوتی ہے۔ لائسنس یافتہ فراہم کنندگان کی عدم دستیابی کی وجہ سے بیٹر دوسرے ممالک میں ہونے والے علاقائی کھیلوں پر داؤ لگانے سے قاصر ہو سکتے ہیں۔ یہاں تک کہ جن ویب سائٹوں کو ترکی میں کام کرنے کی اجازت ہے انہیں سخت قوانین کی پیروی کرنی چاہیے، اور پنٹروں کو بھی انہی حدود سے نمٹنا چاہیے، جیسے محدود گیمز پر بیٹنگ کی محدود مشکلات۔

ترکی میں سب سے زیادہ مشہور eSports Bookies

تاہم، صارفین ان مسائل کو دور کرنے کے لیے مقبول VPN سروسز استعمال کر سکتے ہیں۔ تاہم، فنڈز کی منتقلی یا بک میکرز سے رقم نکالنے کی کوشش کرتے وقت چند مشکلات پیش آ سکتی ہیں۔ ان سے نمٹنے کے دوران انتہائی احتیاط کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ جو کھلاڑی آن لائن esports پر شرط لگاتے ہیں انہیں ایک ایسے esports bookie کو تلاش کرنا ترجیح بنانا چاہیے جس کے پاس بہت واضح اینٹی فراڈ قوانین اور بہت سے خفیہ کاری ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ ان کے لین دین محفوظ اور محفوظ ہیں۔

Section icon
ترکی میں اسپورٹس بیٹنگ کی تاریخ

ترکی میں اسپورٹس بیٹنگ کی تاریخ

اگرچہ بہت سے ترک جوئے کے خلاف تھے، قانون سازی میں تبدیلیوں کے ایک سلسلے نے کئی جوئے بازی کے اڈوں اور گھوڑوں کی دوڑ کی شرط کو قانونی شکل دینے کی اجازت دی ہے۔ 1984 میں، قانون سازوں نے اس قانون میں تبدیلی کی منظوری دی جس نے ہارس ریسنگ بیٹنگ کو قانونی بنا دیا، اور جوئے بازی کے اڈوں کو 1990 میں قانونی حیثیت دی گئی۔

قانون سازوں کے عہدوں میں تبدیلی صرف چند سال تک جاری رہی، اور 1996 میں، حکومت نے زمین پر مبنی کیسینو پر اپنے کنٹرول کو سخت کرنا شروع کیا۔ اس کے علاوہ، جیتنے والوں کی ادائیگی کے لیے نئے قوانین نافذ کیے گئے۔ جوئے بازی کے اڈوں کو بند کرنے کا خیال اسی سال زیر بحث آیا، اور بہت سے لوگوں کے متفق ہونے کے بعد، 1998 میں یہ خیال دوبارہ سامنے آیا۔

آن لائن بیٹنگ قانون سازوں کی نظروں سے نہیں بچ سکی اور 2006 میں ایسی سرگرمیوں کو غیر قانونی قرار دے دیا گیا۔ تاہم، ترکوں کو انٹرنیٹ پر شرط لگانے سے روکنے کی حکومتی کوششیں مطلوبہ نتائج دینے میں ناکام رہی ہیں۔ نتیجے کے طور پر، قانون سازوں نے اس طرح کے بکیز کے لیے کارروائیوں پر کنٹرول کو سخت کرنے اور خلاف ورزی کرنے والوں کے لیے سزاؤں کو بڑھانے کا خیال پیش کیا۔

ترکی میں آج کل اسپورٹس

2018 میں بہت سارے ایسپورٹس بکیز دستیاب ہونے کے ساتھ، دنیا کے سب سے بڑے گیمنگ ایونٹس کو کور کرنے والے کافی آپریٹرز موجود ہیں۔ بہت سارے انتخاب کے ساتھ، چیلنجوں میں سے ایک صحیح بیٹنگ سائٹ پر اعتماد اور قدر کرنے کا فیصلہ کرنا ہے۔ ایسپورٹس پر شرط لگانا. کسی فراہم کنندہ کا جائزہ لیتے ہوئے، سب سے پہلی چیزوں میں سے جو پنٹر کو تلاش کرنا چاہئے وہ یہ ہے کہ آیا ان کے پاس کسی معروف ریگولیٹر سے موثر اجازت نامہ ہے۔ اسپورٹس بیٹس لگاتے وقت، ہمیشہ چیکیا میں بہترین ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس پر جائیں۔ اگر کوئی بک میکر ایسے ممالک کی خدمت کرتا ہے جو ریگولیٹ نہیں ہیں، تو صارفین کو شرط لگانے اور رقم نکالنے یا جمع کرنے کے بعد قانونی پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

ترکی میں اسپورٹس بیٹنگ کی تاریخ
ترکی میں اسپورٹس بیٹنگ کا مستقبل

ترکی میں اسپورٹس بیٹنگ کا مستقبل

اگرچہ ترکی میں کیسینو اور گیمنگ مشینیں سختی سے ممنوع ہیں، ترک حکومت جوئے کی کئی اقسام کو کنٹرول کرتی ہے، جیسے لاٹری، گھڑ دوڑ، اور آن لائن کھیل بیٹنگ. ترک حکومت کی طرف سے جاری کردہ لائسنسنگ سودے دور دراز کے جوئے پر حکومت کرتے ہیں۔ یہ اجارہ داریاں مقبول نظر آسکتی ہیں، لیکن یہ اکثر ترک شرط لگانے والوں اور کھیلوں کی شرط لگانے والوں کے لیے ان کا واحد انتخاب ہوتے ہیں۔

ترکی اب یورپی یونین کی پالیسیوں اور رہنما اصولوں کی تعمیل کرنے کی کوشش کر رہا ہے کیونکہ وہ یورپی یونین کا باضابطہ رکن بننے کے لیے کام کر رہا ہے۔ یہ ترک ایسپورٹس کے شائقین کے لیے صحیح سمت میں ایک قدم ہے۔ ترک حکومت نے 2019 میں اپنی جانب سے پاری میوٹل بیٹنگ اور فکسڈ اوڈس بیٹنگ کے آپریشن کے لیے ایک ٹینڈر جاری کیا۔ ترک پنٹرز کے پاس بیٹنگ کے مزید حقوق اور اختیارات حاصل کرنے میں کچھ وقت لگے گا، لہذا اس دوران انہیں بہترین ایسپورٹس بکس پر انحصار کرنا پڑے گا، چاہے وہ ترکی سے باہر ہی کیوں نہ ہوں۔

کیا ترکی قانونی حیثیت کی طرف بڑھ رہا ہے یا اس سے دور ہے؟

ترکی اپنے جوئے کے ضوابط کو ڈھیل دینے کی طرف پیش قدمی کر رہا ہے۔ وزیر خزانہ نے جنوری 2018 کے ایک انٹرویو میں صحافیوں کو بتایا کہ ترک ریگولیٹرز 2018 میں ترک بیٹنگ آپریٹرز کے لیے کھیل کا میدان برابر کرنے کے لیے کام کریں گے۔ تاہم، انہوں نے ان اصلاحات کے لیے کوئی خاص تجویز دینے سے انکار کر دیا جو کہ کی جانی تھیں۔

حال ہی میں، ریاست نے جوئے کی سرگرمیوں پر لاگو ٹیکس کی شرح 10% سے بڑھا کر 20% کر دی ہے۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ حکومت ٹیکس کی بلند شرح کو برقرار رکھ کر اپنا موقف نرم کر رہی ہے۔ کسی بھی بہتری کو ریاستی ضوابط کے مطابق ہونا چاہیے۔ ترکی میں مالیاتی لین دین کو سختی سے کنٹرول کیا جاتا ہے۔ خواہ قانونی ہو یا غیر قانونی، پنٹر تمام شرط لگانے والے منافع پر ٹیکس ادا کرنے کے پابند ہیں۔ ترکی نے ابھی تک کریپٹو کرنسیوں جیسے بٹ کوائن کے بارے میں کوئی سرکاری بیان نہیں دیا ہے۔

ترکی میں اسپورٹس بیٹنگ کا مستقبل
کیا ترکی میں کیسینو قانونی ہیں؟

کیا ترکی میں کیسینو قانونی ہیں؟

ترکی میں جوا کھیلنا انتہائی منظم ہے۔ قانون ساز گزشتہ برسوں میں ایک انتہا سے دوسری انتہا تک گئے ہیں، ایسے ادوار کے ساتھ جب ملک گیر پابندی عائد کی گئی تھی اور دیگر جب جوئے کی کچھ سرگرمیوں کی اجازت تھی۔ شہریوں کو ملک کی موجودہ قانون سازی کے تحت کھیلوں پر شرط لگانے کی اجازت ہے، جو کہ جوئے کی زیادہ تر اقسام کو ممنوع قرار دیتا ہے، جب تک کہ وہ ریاست کے زیر انتظام بیٹنگ پلیٹ فارم، IDDAA کی خدمات استعمال کریں۔ مزید برآں، ملک کے باشندوں کو مختلف سرگرمیوں تک رسائی حاصل ہے، بشمول موقع کے کھیل۔ عددی کھیل، لاٹری، سویپ اسٹیکس، یا فوری جیتنے والی گیمز مثالیں ہیں۔

ترکی کی اسپورٹس قانون سازی۔

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ ملک کی جوئے بازی کی قانون سازی آف لائن اور آن لائن جوئے میں فرق نہیں کرتی ہے بلکہ عام طور پر بیٹنگ کی سرگرمیوں پر توجہ مرکوز کرتی ہے۔ نتیجے کے طور پر، اس بات سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ شرط لگانے والے اپنی دانویں لگانے کو کس طرح ترجیح دیتے ہیں، جوئے کی عمومی تعریف ہر وقت لاگو ہوتی ہے۔
سخت پابندیوں کے باوجود ترک عوام کو جوئے کی سرگرمیوں میں حصہ لینے سے مکمل طور پر روکا نہیں گیا ہے۔ سٹے بازی اور جوئے کی کچھ اقسام کا ملک کے قوانین میں خاص طور پر ذکر نہیں کیا گیا ہے لیکن پھر بھی ان کے ذریعے ان کو منظم کیا جاتا ہے۔

یہ بات قابل غور ہے کہ قانونی اور غیر قانونی جوئے کو الگ الگ منظم کیا جاتا ہے۔ موقع کے کھیلوں کو حکم نامہ نمبر 320 کے ذریعے منظم کیا جاتا ہے، جو نیشنل لاٹری ایڈمنسٹریشن کو کنٹرول کرتا ہے۔ دوسری طرف، فٹ بال اور دیگر کھیلوں اور قانون بیٹنگ سے مراد قانون سازی کا وہ حصہ ہے جو کھیلوں کی بیٹنگ کو کنٹرول کرتا ہے۔ اپنے طور پر گھوڑوں کی دوڑ پر شرط لگانا بھی قانونی ہے، اور ہارس ریسنگ کا قانون اس قسم کے جوئے کو منظم کرتا ہے۔

کیا ترکی میں کیسینو قانونی ہیں؟
ترکی میں بیٹنگ کی کارروائیاں

ترکی میں بیٹنگ کی کارروائیاں

ٹیکسیشن، فنڈز، اور گیمنگ پر عائد عوامی چارجز سے متعلق یورپی ملک کے قوانین ملک میں جوئے کی سرگرمیوں کی نگرانی کے لیے استعمال کیے جاتے ہیں۔ دوسرے اصول جو کہ گیمز آف چانس، ہارس ریس بیٹنگ، اور کھیلوں میں بیٹنگ کے طریقہ کار کو کنٹرول کرتے ہیں ان میں الیکٹرانک کمیونیکیشنز کا قانون، انٹرنیٹ براڈکاسٹنگ کے حوالے سے قانون، اور انٹرنیٹ براڈکاسٹنگ کے ذریعے کیے جانے والے مجرمانہ جرائم کا مقابلہ کرنا شامل ہیں۔

ترکی میں جوئے کی تمام اقسام غیر قانونی ہیں سوائے ان کے جو مستثنیٰ ہیں، اور آف لائن اور آن لائن بیٹنگ میں کوئی خاص فرق نہیں ہے۔ یہ بات قابل غور ہے کہ ترکی پہلا ملک ہے جس نے ایسے آپریٹرز کا پیچھا کیا جو پورے ملک میں خدمات فراہم کرکے نہ صرف قوانین کی خلاف ورزی کرتے ہیں بلکہ اپنے شہریوں کو بھی نشانہ بناتے ہیں۔ قانون کی خلاف ورزی کرنے والے لوگوں پر جرمانے عائد کیے جانے کا امکان ہے، اور بینکرز اور جوئے خانے اور پوکر روم چلانے والے افراد کو جیل بھیجا جا سکتا ہے۔

2007 میں نافذ کیے گئے سخت اور ممنوعہ اقدامات کی وجہ سے، ملک میں جوئے کے شائقین صرف ایک بیٹنگ سائٹ تک محدود تھے۔ ریاستی ملکیت والی اسپورٹس بیٹنگ کمپنی، IDDAA، فی الحال بیٹنگ کی واحد سائٹ ہے جسے ملک کے شہریوں کی خدمت کرنے کی اجازت ہے۔ ترکی کی جانب سے غیر ریاستی آن لائن جوئے پر پابندی کے بعد، کچھ آپریٹرز نے قانون کی خلاف ورزی کی اور ترک شہریوں سے شرطیں لگاتے رہے۔

ترکی میں بیٹنگ کے اہم قوانین اور پالیسیاں

2006 میں، ریاست نے آن لائن جوئے پر پابندی لگا دی۔ مزید برآں، اس نے ان پابندیوں کو 2013 میں سخت کر دیا جب ترکی انفرادی جواریوں کو نشانہ بنانے والی پہلی قوموں میں شامل ہوا۔ ان پالیسیوں کے تحت، سرکاری ملکیت والی IDDAA اسپورٹس بیٹنگ فرم کے علاوہ آن لائن جوئے کی سروس استعمال کرنے والے شخص کو تین ہزار ترک لیرا ($600) تک کے جرمانے کا خطرہ ہے۔ فراہم کنندگان کے ساتھ ساتھ جوئے کی ان سرگرمیوں میں سہولت فراہم کرنے والے مالیاتی اداروں کو سخت سزاؤں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، جس میں جیل کا وقت بھی شامل ہو سکتا ہے۔

ایک بڑے یورپی بک میکر نے رپورٹ کیا کہ نئی پالیسیوں کے نافذ ہونے کے بعد ترکی نے اپنے پورے کاروبار کا تقریباً ایک چوتھائی حصہ لیا۔ جب تک کہ ملک میں اس کے خلاف کوئی قانون نہیں ہے، بہت سے معروف ایسپورٹس دوسرے ممالک میں چیکیا کی کمپنیوں پر شرط لگاتے ہوئے ترک جواریوں کو لیتے رہتے ہیں۔

ترکی میں بیٹنگ کی کارروائیاں
ترک کھلاڑیوں کے پسندیدہ کھیل

ترک کھلاڑیوں کے پسندیدہ کھیل

ایسپورٹس بیٹنگ میں وہ افراد شامل ہوتے ہیں جو مقامی یا بین الاقوامی مقابلوں کے نتائج پر بیٹنگ فراہم کرنے والوں سے ایک خاص رقم جیتنے کی امید میں شرط لگاتے ہیں۔ ترکی میں آن لائن جوئے کی صنعت کو کنٹرول کرنے والی متعدد پالیسیوں کی وجہ سے، جواریوں کو بعض اوقات اپنے ایسپورٹس بیٹنگ اکاؤنٹس میں فنڈز جمع کرنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ زیادہ تر مواقع پر، جب بیٹنگ سے متعلق ویب سائٹس کے ساتھ لین دین کرنے کی کوشش کی جاتی ہے، تو مقبول ادائیگی کے طریقے، جیسے کریڈٹ کارڈز، وائر ٹرانسفرز، اور بینک ٹرانسفر سے انکار کر دیا جاتا ہے۔

کامیابی کے ساتھ، مؤثر طریقے سے، اور سستی طور پر اپنے اسپورٹس بیٹنگ اکاؤنٹس کو فنڈز فراہم کرنے کے لیے، ترک باشندوں کی اکثریت اب eWallets اور یہاں تک کہ cryptocurrencies استعمال کرنے پر مجبور ہے۔ اس موڈ کی بنیاد پر جو آپ اپنے اسپورٹس بیٹنگ اکاؤنٹ کو فنڈ دینے کے لیے استعمال کرتے ہیں، یہ عمل عام طور پر سیدھا اور تیز ہوتا ہے۔ تاہم، کھلاڑی کو فراہم کنندہ کی تحقیق کرنی چاہیے جس کے پاس ادائیگی کا موڈ ہوگا جو ان کے لیے آسان ہوگا۔

بیٹنگ کے مختلف اختیارات

پنٹرز کے پاس انتخاب کرنے کے لیے مختلف قسم کے اسپورٹس مارکیٹ ہوتے ہیں۔ صارفین کو بیٹنگ کے سب سے زیادہ اختیارات دینے کے لیے، زیادہ تر مشہور ایسپورٹس بک میکرز جو ایسپورٹس گیمز پر مشکلات پیش کرتے ہیں وہ بڑے ایسپورٹس مقابلوں، معمولی علاقائی کوالیفائرز اور بعض اوقات چھوٹے میچوں کا احاطہ کریں گے۔ شروع کرنے کے لیے، شرط لگانے والے کو ایک مہذب، مجاز فراہم کنندہ سائٹ کی تلاش کرنی چاہیے جو اسپورٹس بیٹنگ کی پیشکش کرے اور، کسی طرح، ترک کھلاڑیوں کو قبول کرے۔

یہ سفارش کی جاتی ہے کہ کھلاڑی اگر ممکن ہو تو دو یا دو سے زیادہ بکیز کو سائن اپ کریں تاکہ وہ مشکلات کا موازنہ کر سکیں اور جب وہ دانو لگاتے ہیں تو بہترین ممکنہ قیمت کو یقینی بنائیں۔ ایسپورٹس بیٹنگ کی بہت سی اچھی سائٹیں ہیں، لیکن 1xBet، ComeOn، Betway، اور 22Bet بہترین ہیں۔ ڈوٹا 2 ٹورنامنٹ, Call of Duty, CS: GO, FIFA, Heroes of the Storm, Fortnite, League of Legends، اور StarCraft II ترکی کے پنٹرز کے لیے بہت مشہور اسپورٹس گیمز ہیں۔

ترک کھلاڑیوں کے پسندیدہ کھیل
ترکی میں ادائیگی کے طریقے

ترکی میں ادائیگی کے طریقے

اسپورٹس بیٹنگ سائٹس جو ترکی سے Jeton اور WebMoney کو قبول کرتی ہیں۔ جیٹن ایک ڈیجیٹل والیٹ ہے جو صارفین کو بھاری فیس ادا کیے بغیر فوری جمع کرنے اور نکالنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ کھیلوں کے بیٹروں کو ان کی کسی بھی مالی معلومات کو آن لائن ظاہر کیے بغیر ادائیگی کرنے کے قابل بناتا ہے، جو اس بات کی وضاحت کرتا ہے کہ یہ اتنا مقبول کیوں ہے۔

WebMoney ادائیگی کا ایک اور آپشن ہے جسے بہت سے ترک جواری انٹرنیٹ پر ایسپورٹس پر شرط لگاتے وقت استعمال کرنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ یہ عام طور پر ٹاپ اپس اور نکلوانے دونوں کے لیے دستیاب ہوتا ہے، جس سے ادائیگی کے اس طریقے کی سہولت میں اضافہ ہوتا ہے۔

پری پیڈ واؤچرز ترکی کے جواریوں میں تیزی سے مقبول ہو رہے ہیں، اور یہ صرف ان کے لیے دستیاب اختیارات کی محدود رینج کی وجہ سے نہیں ہے۔ Paysafecard ہے a esports bettors کے لیے ادائیگی کا طریقہ ضرور آزمائیں۔ مختلف وجوہات کی بنا پر، جن میں سے ایک وہ رفتار ہے جس کے ساتھ لین دین مکمل ہوتا ہے۔

جوئے کے شوقین افراد پری پیڈ Paysafecard واؤچرز استعمال کرنے کو ترجیح دینے کی ایک اور وجہ وہ اعلیٰ سطح کی سیکیورٹی ہے جو وہ فراہم کرتے ہیں۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے، یہ بات قابل غور ہے کہ ادائیگی کا یہ طریقہ ہمیشہ کیش آؤٹ آپشن کے طور پر دوگنا نہیں ہوتا ہے اور زیادہ سے زیادہ ڈپازٹ کی رقم عام طور پر کم ہوتی ہے۔

آن لائن جوا کھیلتے وقت، محفوظ اور محفوظ ادائیگی کے اختیارات کا ہونا بہت ضروری ہے۔ آن لائن بک میکرز کی اکثریت ان آزمائے ہوئے اور سچے طریقوں کی حمایت کرتی ہے۔

ترکی میں ادائیگی کے طریقے
اکثر پوچھے گئے سوالات

اکثر پوچھے گئے سوالات

کیا ترکی میں شرط لگانا ممنوع ہے؟

نہیں، ملک میں جوا کھیلنے کی اجازت ہے۔ تاہم، جوئے کی تمام سرگرمیوں کو سختی سے کنٹرول کیا جاتا ہے۔

کیا ترکی میں کریپٹو کرنسیوں پر شرط لگانا قانونی ہے؟

ملک نے ابھی تک cryptocurrencies پر کوئی پوزیشن نہیں لی ہے۔ نتیجے کے طور پر، بہت سے آن لائن بک میکرز اب Bitcoin، Ethereum، اور دیگر مشہور کرپٹو کو شرط لگانے کے طریقوں کے طور پر قبول کرتے ہیں۔

کیا ترکی میں بہت زیادہ ایسپورٹس بیٹنگ کی جاتی ہے؟

ملک میں، مسابقتی گیمنگ مارکیٹ مقبولیت میں پھٹ گئی ہے۔ گاہک اپنی نئی شہرت کی وجہ سے ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس کی طرف آرہے ہیں۔

کیا ترکی میں اسپورٹس بیٹنگ کی ادائیگی کے لیے کریڈٹ کارڈز کا استعمال کیا جا سکتا ہے؟

کھیلوں میں شرط لگانے والوں کے لیے جمع کرنے اور نکالنے کے اختیارات بہت محدود ہیں، اور کریڈٹ اور ڈیبٹ کارڈز ترک جواریوں کے لیے بہترین انتخاب نہیں ہیں۔

کیا بینک ٹرانسفر کا استعمال کرتے ہوئے ترکی میں ایسپورٹس پر شرط لگانا ممکن ہے؟

بینک ٹرانسفر شرط لگانے والوں کے لیے دستیاب بہترین آپشن نہیں ہیں۔ بینکنگ ریگولیشن اینڈ سپرویژن ایجنسی (BRSA) کے سخت قوانین کی وجہ سے ادائیگی کے ان طریقوں میں سے کسی کو بھی استعمال کرنا خطرناک ہے۔

کیا ترکی میں بین الاقوامی ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس کا استعمال ممکن ہے؟

ادائیگی اور آئی پی بلاکنگ حکام کے ذریعہ استعمال ہونے والے دو طریقے ہیں۔ یہ انٹرنیٹ براڈکاسٹنگ کے قانون اور انٹرنیٹ براڈکاسٹنگ کے ذریعے کیے جانے والے مجرمانہ جرائم کی روک تھام کے تقاضوں کے مطابق ہے۔ دوسری طرف، کھلاڑی ان پابندیوں کو خود سے حاصل کرنے کے لیے معروف VPN ایپس کا استعمال کر سکتے ہیں، لیکن انہیں خطرہ مول لینا پڑے گا۔

اکثر پوچھے گئے سوالات