جمع کرنے کے طریقے

ایسپورٹس کی بیٹنگ کی مقبولیت پچھلے کچھ سالوں میں بڑھ رہی ہے۔ اس کے نتیجے میں متعدد بکیز ایسپورٹ بیٹنگ مارکیٹوں کی مختلف قسمیں پیش کرتے ہیں۔ بکیز اس صنعت کے لیے ادائیگی کے مختلف طریقے فراہم کرتے ہیں۔ بینکنگ کے متعدد اختیارات رکھنے سے انہیں وسیع تر گاہکوں تک پہنچنے میں مدد ملتی ہے۔ 

ادائیگی کے تمام طریقوں کے اپنے منفرد فوائد اور نقصانات ہوتے ہیں، جو کسی کھلاڑی کے لیے بہترین آپشن کا انتخاب کرنا تھوڑا مشکل بنا سکتے ہیں۔ تاہم، یہ مضمون کچھ مشہور ادائیگی کے اختیارات کو اجاگر کرے گا جو esports bettors کے ذریعے استعمال کیے جاتے ہیں اور مختلف اختیارات کے ذریعے وزن کرنے کے لیے استعمال کیے گئے معیارات پر روشنی ڈالی جائے گی۔

Visa

ویزا ایک الیکٹرانک فنڈ ٹرانسفر سسٹم ہے جو بینکوں، تاجروں، صارفین اور بینکنگ اداروں کے درمیان آسان لین دین کی سہولت فراہم کرتا ہے۔ یہ پوری دنیا میں استعمال ہونے والے سب سے آسان ڈیجیٹل ادائیگی کے اختیارات میں سے ایک ہے۔ یہاں تک کہ لائسنس یافتہ بک میکرز بھی ویزا کو جمع کرنے کے طریقے کے طور پر استعمال کرتے ہیں جس کی بدولت اس کے تحفظ کی متعدد پرتیں ہیں۔ 

مزید دکھائیں...
MasterCard

ماسٹر کارڈ دنیا بھر میں آن لائن ادائیگیوں کی کارروائی کے لیے استعمال ہونے والے سرفہرست کریڈٹ کارڈ نیٹ ورکس میں سے ایک ہے۔ زیادہ تر eSports کیسینو نے Mastercard کو قبول کیا ہے کیونکہ یہ ایک قابل اعتماد اور آسان ادائیگی کا طریقہ ہے۔ کھلاڑی محفوظ اور محفوظ رقم کی منتقلی جیسے کہ ڈپازٹ اور نکلوانے کے لیے ماسٹر کارڈ کا استعمال کر سکتے ہیں۔ 

مزید دکھائیں...
Bitcoin

Bitcoin esport بیٹنگ کے لیے ایک بارڈر لیس ادائیگی کا اختیار ہے، جو فریقین کے درمیان مختلف رقموں میں بغیر کسی رکاوٹ کے پیسے کی منتقلی کی اجازت دیتا ہے۔ یہ دنیا بھر میں مختلف طبقات کے لوگوں میں ڈیجیٹل کرنسی کی ایک مقبول شکل ہے۔ افراد کے ساتھ ساتھ کاروبار، سامان اور خدمات کی خریداری کے لیے بٹ کوائن کا استعمال کر سکتے ہیں، جیسا کہ کرنسیوں کی روایتی شکلوں کا معاملہ ہے۔ 

مزید دکھائیں...
PayPal

پے پال ایک ڈیجیٹل والیٹ ہے جس کی ملکیت امریکی ملٹی نیشنل کمپنی PayPal Holdings, Inc. 2021 Fortune 500 کی فہرست میں 134ویں کارپوریشن ہے جو کہ 2021 میں دنیا کا سب سے بڑا ای والیٹ ہے۔ PayPal تقریباً تمام ممالک میں دستیاب ہے جن کے پاس آن لائن رقم کی منتقلی کا نظام موجود ہے۔ . یہ مختلف آن لائن دکانداروں کو فیس پر منتقلی کی خدمات پیش کرتا ہے، بشمول اسپورٹس بیٹنگ ویب سائٹس۔

مزید دکھائیں...
Paysafe Card

2000 میں چار آسٹریا کے ذریعے قائم کیا گیا، ادائیگی کا پلیٹ فارم اب 40 سے زائد ممالک میں صارفین کو مالیاتی خدمات فراہم کرتا ہے، بشمول بیشتر یورپ اور شمالی امریکہ۔ 2015 تک، paysafecard برانڈ Optimal Payments میں شامل ہو گیا، ایک کثیر القومی ڈیجیٹل ادائیگی کمپنی، جس نے خود کو Paysafe Group کا نام دیا۔ یورپ میں، کسی بیرونی بینکنگ پارٹنر کی ضرورت نہیں ہے، کیونکہ ادائیگی فراہم کرنے والے کے ذیلی ادارے کو مالی لین دین کرنے کا لائسنس حاصل ہے۔ 

مزید دکھائیں...
Neteller

Neteller ایک الیکٹرانک رقم کی منتقلی کا طریقہ ہے جو مختلف آن لائن تجارتی سرگرمیوں میں استعمال ہوتا ہے، ان میں سے آن لائن کھیلوں کی بیٹنگ سائٹس کو اور ان سے ادائیگی۔ اس کا استعمال Net+ کارڈ کے ذریعے براہ راست رقم نکالنے یا بینک اکاؤنٹ میں اس طرح کی رقم منتقل کرنے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔ سروس پے سیف گروپ کی ملکیت ہے، ایک کمپنی جس نے اس کے بعد سے Skrill کو حاصل کیا ہے، جو Neteller کے ایک سابق حریف ہے۔ یہ سب سے بڑی ای-ٹرانسفر سروسز میں سے ایک ہے جس نے 1999 میں دکان قائم کی تھی۔ اس نے کینیڈا میں اپنا کام شروع کیا لیکن 2004 میں اسے آئل آف مین منتقل کر دیا گیا۔ Skrill کے حصول کے بعد، یہ سب سے بڑی ای-منی ٹرانسفر سروسز میں سے ایک بن گئی۔

مزید دکھائیں...
Skrill

Skrill ایک قابل ذکر ڈیجیٹل والیٹ فراہم کنندہ ہے جو دنیا بھر میں 130+ ممالک کو خدمات فراہم کرتا ہے۔ صارفین اس کی رقم کی منتقلی کی خدمات سے فائدہ اٹھاتے ہوئے لطف اندوز ہوتے ہیں کیونکہ یہ تیز، قابل بھروسہ، اور حیرت انگیز طور پر استعمال میں آسان ہے۔ اس کے علاوہ، یہ بینک ٹرانسفر اور کریڈٹ اور ڈیبٹ کارڈز سمیت ادائیگی کے بہت سے طریقوں کی حمایت کرتا ہے۔

مزید دکھائیں...
UnionPay

بیٹنگ سائٹس کی بڑھتی ہوئی تعداد نے جوئے کی صنعت میں بنیادی تبدیلیوں کو متاثر کیا ہے۔ ماضی قریب میں، ادائیگی کے آسان طریقے نہ ہونے کی وجہ سے ایشیائی جواریوں کے لیے eSports بیٹنگ میں حصہ لینا کافی مشکل تھا۔ شکر ہے، یونین پے جیسے عالمی طور پر قبول شدہ سسٹمز نے شرط لگانے والوں کے خوابوں کو سچ کر دکھایا۔ 

مزید دکھائیں...

American Express

اسپورٹس بیٹنگ کے لیے ادائیگی کے محفوظ ترین طریقے

اسپورٹس بیٹنگ کے لیے ادائیگی کے محفوظ ترین طریقے

پنٹر صرف اس صورت میں پیسے جمع کرنے یا نکالنے کے لیے ادائیگی کے چینل کا استعمال کر سکتے ہیں جب انہیں یقین ہو کہ ادائیگی کا طریقہ محفوظ ہے۔ اس کے لیے انہیں حفاظتی خصوصیات پر غور کرنا ہوگا۔ چیک کرنے کے لیے حفاظتی خصوصیات میں سے کچھ ذیل میں نمایاں ہیں۔

خفیہ کاری

کوئی بھی ادراک شرط لگانے والے کو اس بات کو یقینی بنانا چاہیے کہ ادائیگی فراہم کنندہ تمام مالی اور ذاتی معلومات کو انکرپٹ کرتا ہے تاکہ وہ ان کی نظروں سے محفوظ رہے۔ استعمال شدہ خفیہ کاری ٹیکنالوجی بھی جدید ترین اور محفوظ ترین ہونی چاہیے۔

تصدیق

غور کرنے کی ایک اور ضروری حفاظتی خصوصیت توثیق ہے۔ تمام آؤٹ گوئنگ ڈپازٹ یا نکلوانے کی درخواستوں کے لیے مناسب تصدیق کی ضرورت ہونی چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ غیر مجاز افراد کسی کھلاڑی کے اکاؤنٹ کا استعمال کرتے ہوئے لین دین نہ کریں۔ دو عنصر کی توثیق آن لائن ادائیگی کے تاجروں اور کیسینو کے ذریعہ استعمال کردہ سب سے عام حفاظتی خصوصیات میں سے ایک ہے۔ یہ بہتر سیکورٹی کے لیے توثیق کے عمل میں ایک اضافی مرحلہ متعارف کراتا ہے۔

پاس کوڈز

پاس کوڈز حالیہ برسوں میں کافی عام ہو گئے ہیں۔ یہ ایک اضافی حفاظتی مرحلہ ہے جس میں صارفین کو ایک اضافی محفوظ پاس ورڈ درج کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، جو عام طور پر ادائیگی فراہم کنندہ کے ذریعے صارف کے ای میل یا فون پر بھیجا جاتا ہے۔

حفاظتی خصوصیات کے علاوہ، پنٹروں کو ڈپازٹ فراہم کرنے والے کی عمومی ساکھ پر بھی غور کرنا چاہیے۔ ایک جس میں ادائیگی کی دھوکہ دہی کے متعدد واقعات ہوئے ہیں وہ ممکنہ طور پر ایک اچھا آپشن نہیں ہوگا قطع نظر اس کے پیش کردہ حفاظتی خصوصیات کے۔

اسپورٹس بیٹنگ کے لیے ادائیگی کے محفوظ ترین طریقے
بینکنگ کا طریقہ کیسے منتخب کریں۔

بینکنگ کا طریقہ کیسے منتخب کریں۔

Esports bettors کو بینکنگ کے طریقہ کار کا انتخاب کرتے وقت بہت سے غور کرنا چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ وہ بہترین حاصل کریں۔ باخبر انتخاب کرنے کے لیے تھوڑا سا تحقیقی کام ضروری ہو سکتا ہے۔ بنانے کے لئے یہاں کچھ سرفہرست تحفظات ہیں۔

کرپٹو ایسپورٹس بیٹنگ وہاں کے سب سے مشہور ادائیگی کے طریقوں میں سے ایک ہے۔ کرپٹو کے ساتھ اسپورٹس بیٹنگ کے کئی فوائد ہیں جو شرط لگانے والے لطف اٹھا سکتے ہیں۔ اس طریقہ کو چیک کرنا نہ بھولیں۔

لین دین کی حدود: لین دین کی حدیں اس رقم کا حوالہ دیتی ہیں جو پنٹر ایک دن کے اندر یا کسی ایک لین دین میں بینکنگ کے طریقہ کار کے ذریعے لین دین کر سکتے ہیں۔ ایک پنٹر کا بینکرول اس تحفظات کے لیے اہم اثر انگیز عنصر ہونا چاہیے۔ مثال کے طور پر، ہائی رولر بیٹروں کو صرف بینکنگ کے ان اختیارات پر غور کرنا چاہیے جن میں ٹرانزیکشن کی حدیں زیادہ ہوں۔

واپسی کے اوقات: ادائیگی کے کچھ طریقے عام طور پر انخلا کے اوقات کو مخصوص دنوں کے مخصوص اوقات اور ہفتے کے صرف کچھ دنوں تک محدود کرتے ہیں۔ یہ کچھ پنٹروں کے لیے کافی تکلیف دہ ہو سکتا ہے۔ واپسی کے عمل کے اوقات پر بھی یہی لاگو ہوتا ہے۔ ایک اچھا آپشن کم سے کم رقم نکلوانے کے عمل کا وقت پیش کرتا ہے اور کسی بھی وقت نکالنے کی اجازت دیتا ہے۔

سیکورٹی: سیکورٹی شاید سب سے زیادہ واضح خیال ہے. کھلاڑیوں کو اپنے اختیارات کو صرف بینکنگ طریقوں تک محدود رکھنا چاہیے جو تمام لین دین کے لیے اعلیٰ حفاظت کی ضمانت دیتے ہیں۔ رازداری پر بھی یہی لاگو ہوتا ہے۔

فیس: ڈپازٹ یا نکالنے کے لیے وصول کی جانے والی رقم کو کھلاڑی کے بینکنگ کے طریقہ کار کے انتخاب پر بھی اثر انداز ہونا چاہیے۔ ادائیگی کے چینلز جو کم فیس پیش کرتے ہیں، یا یہاں تک کہ کوئی فیس نہیں، عام طور پر زیادہ تر کھلاڑی زیادہ ترجیح دیتے ہیں۔

بینکنگ کی خصوصیات: بینکنگ کے مختلف طریقے مختلف ڈپازٹ خصوصیات کے ساتھ آتے ہیں۔ پنٹروں کو ہمیشہ ان لوگوں کا انتخاب کرنا چاہئے جو زیادہ سے زیادہ فوائد سے لطف اندوز ہونے کے لئے سب سے زیادہ مفید اور فعال خصوصیات پیش کرتے ہیں۔

کسٹمر سروس: بینکنگ کے طریقہ کار کا انتخاب کرتے وقت پنٹر کی طرف سے سب سے زیادہ نظر انداز کیے جانے والے تحفظات میں سے کسٹمر سروس ہے۔ اگرچہ کچھ اعلی بینکنگ فراہم کنندگان کے ساتھ نایاب ہے، وہاں جمع کرنے یا نکالنے کے مسائل کا سامنا کرنے کے امکانات موجود ہیں۔ اس طرح کے مسائل کو حل کرنے کے لیے کسٹمر سروس کے ساتھ بات چیت کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس طرح پنٹروں کو ادائیگی فراہم کرنے والوں کا انتخاب کرنا چاہئے جو دوستانہ اور پیشہ ورانہ کسٹمر سروسز فوری طور پر پیش کرتے ہیں۔

بینکنگ کا طریقہ کیسے منتخب کریں۔
اسپورٹس پر بیٹنگ کے لیے ڈپازٹ کیسے بنایا جائے۔

اسپورٹس پر بیٹنگ کے لیے ڈپازٹ کیسے بنایا جائے۔

اسپورٹس پر شرط لگانے کے لیے جمع کرنے کا عمل عام طور پر کافی سیدھا ہوتا ہے، لیکن اس کا زیادہ تر انحصار بینکنگ کے استعمال کردہ طریقہ پر ہوتا ہے۔ کچھ معاملات میں، ڈپازٹ کرنے کے ایک سے زیادہ طریقے ہوتے ہیں۔ مثال کے طور پر، ڈپازٹ کا طریقہ کار بیٹنگ سائٹ یا بینک سائٹ سے شروع کیا جا سکتا ہے۔ جو بھی معاملہ ہو، نتیجہ عام طور پر ایک جیسا ہوتا ہے، بشمول لین دین پر وصول کی جانے والی ممکنہ فیس۔

eSports بیٹنگ سائٹس پر پے پال کا استعمال

PayPal ادائیگی کے ان بہت سے اختیارات میں سے ایک ہے جو کھلاڑی ایسپورٹس بیٹنگ کے لیے ڈپازٹ یا نکالنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ خاص طور پر معاملہ ہے جب یہ آتا ہے بین الاقوامی بیٹنگ سائٹس پر اسپورٹس پر شرط لگانا. ادائیگی کا طریقہ استعمال کرتے ہوئے رقم جمع کرنے کا عمل نسبتاً آسان اور تیز ہے۔ پیروی کرنے کے اقدامات یہ ہیں۔

عمل

پہلا قدم بیٹنگ سائٹ میں لاگ ان کرنا یا اکاؤنٹ کے لیے سائن اپ کرنا ہے جو PayPal بینکنگ کے طریقہ کار کو قبول کرتی ہے اور اسپورٹس پیش کرتی ہے۔ اس کے بعد کھلاڑی بینکنگ صفحہ پر جا سکتا ہے اور پھر پے پال ادائیگی کا اختیار تلاش کرنے کے لیے اسکرول کر سکتا ہے۔ پے پال ڈپازٹ آپشن پر جانے کا عمل صارف کے انٹرفیس کے لحاظ سے کچھ بیٹنگ سائٹس پر مختلف ہو سکتا ہے۔

پے پال ڈپازٹ آپشن پر کلک کرنے کے بعد، بیٹنگ سائٹ کو ایک فارم کھولنا چاہیے جہاں پنٹر کو اپنی تفصیلات بھرنی چاہیے۔ تفصیلات میں نام، پے پال ای میل ایڈریس، اور وہ رقم شامل ہے جو پنٹر جمع کرنا چاہتا ہے۔ تفصیلات کے درست ہونے کی تصدیق کرنے کے بعد، بیٹنگ سائٹ پنٹر کو ان کے پے پال اکاؤنٹ پر بھیج دے گی۔

اس کے بعد پنٹر کو اپنے اکاؤنٹ میں لاگ ان کرنا پڑتا ہے اور اس کے پاس جمع کرانے اور لین دین کو منظور کرنے کے لیے کافی فنڈز ہوتے ہیں۔ اگر سب کچھ چیک آؤٹ ہو جاتا ہے، تو پنٹر کو صرف پاس ورڈز سمیت اپنی اسناد داخل کرنے اور لین دین کی درخواست جمع کرانے کی ضرورت ہوتی ہے۔

پے پال کی ادائیگیوں پر عام طور پر حقیقی وقت میں کارروائی کی جاتی ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ لین دین کا عمل مکمل ہوتے ہی جمع کی گئی رقم کھلاڑی کے گیمنگ اکاؤنٹ میں ظاہر ہونی چاہیے۔

اسپورٹس پر بیٹنگ کے لیے ڈپازٹ کیسے بنایا جائے۔
ایسپورٹس بیٹنگ اور پے پال کامل شراکت دار کیوں ہیں۔

ایسپورٹس بیٹنگ اور پے پال کامل شراکت دار کیوں ہیں۔

پے پال ایسپورٹس بیٹنگ میں ادائیگی کے مقبول طریقوں میں سے ایک ہے۔ یہ ایک امریکی کثیر القومی مالیاتی ٹیکنالوجی کمپنی کی ملکیت ہے جس کا نام PayPal Holdings, Inc ہے۔ یہ ای والیٹ مختلف کرنسیوں میں لین دین کی اجازت دیتا ہے۔ ادائیگی کا نظام تقریباً تمام ممالک میں دستیاب ہے۔

یہ سب سے بڑی وجوہات میں سے ایک ہے جو زیادہ تر بکیز ایسپورٹس بیٹنگ مارکیٹس کی پیشکش کرتے ہیں اسے بینکنگ آپشن کے طور پر رکھتے ہیں، کیونکہ یہ یقینی بناتا ہے کہ زیادہ تر پنٹر آسانی سے اور آسانی سے رقم جمع کر سکتے ہیں۔ پے پال کے بہت مقبول ہونے کی دیگر وجوہات یہ ہیں۔

  • استعمال میں آسانی: جمع کرنے کے تمام اختیارات میں سے، PayPal استعمال کرنے میں سب سے آسان ہے۔ یہ اتنا آسان ہے کہ ایسپورٹس بیٹنگ میں نئے آنے والے بھی اسے ترجیح دیتے ہیں۔
  • تیز پروسیسنگ: پے پال کے ذخائر ریئل ٹائم میں کیے جاتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ پنٹرز کو ان کے بیٹنگ اکاؤنٹس میں رقم حاصل کرنے اور ایسپورٹس بیٹنگ سے لطف اندوز ہونے کے لیے پروسیسنگ کا انتظار کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
  • قابل اعتماد سیکورٹی: پے پال ایسپورٹس بیٹنگ کے لیے ادائیگی کے سب سے محفوظ طریقوں میں سے ہے۔ پنٹروں کو جب تک وہ متعلقہ احتیاطی تدابیر اختیار کرتے ہیں، دھوکہ دہی کرنے والوں کو پیسے کھونے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
  • ڈپازٹ پر صفر فیس: PayPal esports betting sites پر جمع کی گئی رقم کے لیے کوئی فیس نہیں لیتا ہے۔ اس طرح پنٹر اپنی ضرورت کے عین مطابق رقم جمع کر سکتے ہیں۔ اس سے انہیں اپنے بینک رولز کو بہتر طریقے سے منظم کرنے میں بھی مدد ملتی ہے۔
ایسپورٹس بیٹنگ اور پے پال کامل شراکت دار کیوں ہیں۔
پے پال کا استعمال کرتے ہوئے جیت کو کیسے نکالا جائے۔

پے پال کا استعمال کرتے ہوئے جیت کو کیسے نکالا جائے۔

خوش قسمت کھلاڑی جو ایسپورٹس پر شرط لگاتے ہیں اور جیتتے ہیں ان کے پاس اپنی جیت دوبارہ لگانے یا واپس لینے کا اختیار ہوتا ہے۔ جو لوگ جیت کو واپس لینے کا انتخاب کرتے ہیں ان کے پاس ادائیگی کے متعدد اختیارات پر غور کرنا ہے۔ پے پال اب بھی سب سے زیادہ عام اختیارات میں سے ایک ہے جو پنٹروں کی طرف سے واپسی کے لیے ترجیح دی جاتی ہے۔

اس کی زیادہ تر وجوہات تقریباً اسی طرح کی ہیں کہ وہ ڈپازٹ کرنے کے لیے ادائیگی کے اس اختیار کو کیوں ترجیح دیتے ہیں۔ صرف بنیادی فرق یہ ہے کہ PayPal کے ذریعے کی جانے والی رقم نکالنے میں کافی زیادہ وقت لگتا ہے، ڈپازٹس کے برعکس، عام طور پر فوری طور پر کارروائی کی جاتی ہے۔

واپسی کا عمل

واپسی کا عمل شروع کرنے کے لیے، پنٹرز کو پہلے اپنے بیٹنگ اکاؤنٹس میں لاگ ان کرنا پڑتا ہے۔ اگلا اہم مرحلہ ان کے کھاتوں میں دستیاب رقم کو چیک کرنا ہے۔ یہ ضروری ہے کیونکہ یہ زیادہ سے زیادہ رقم کی نشاندہی کرتا ہے جسے وہ نکال سکتے ہیں۔ اس کے بعد کھلاڑی واپسی کے صفحے پر جاسکتے ہیں اور واپسی کے اختیار کے طور پر پے پال کو منتخب کرسکتے ہیں۔

عام طور پر، بیٹنگ سائٹ کو کھلاڑیوں کو واپسی کا عمل شروع ہونے سے پہلے کچھ معلومات بھرنے کی ضرورت ہوگی۔ یہ خاص طور پر پہلی بار واپسی کے لیے ہے۔ کھلاڑیوں کو پے پال اکاؤنٹ سے متعلق تفصیلات پُر کرنا ہوں گی جس میں بکی کو نکالے گئے فنڈز کو منتقل کرنا چاہیے۔

انہیں یہ بھی بتانا چاہیے کہ کتنی رقم نکلوائی جائے گی۔ قابل غور بات یہ ہے کہ بیٹنگ اکاؤنٹ کے بیلنس میں ظاہر ہونے والی رقم عام طور پر وہ رقم نہیں ہوتی جسے بعض صورتوں میں نکالا جا سکتا ہے۔ کچھ بکیز نکالنے کی پروسیسنگ فیس لیتے ہیں، جن پر غور کرنا ہوگا۔

پروسیسنگ وقت

مختلف بکیز کے درمیان کارروائی کے اوقات بھی مختلف ہوتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ جمع کرائی گئی واپسی کی درخواستوں کی توثیق اور منظوری میں مختلف وقت لگاتے ہیں۔ تاہم، ایک بار جب بکیز واپسی کی درخواستوں کو منظور کر لیتے ہیں، تو PayPal کو عام طور پر لین دین کے عمل کو مکمل کرنے میں بہت کم وقت لگتا ہے۔

منظور شدہ لین دین کا حجم بکی کے لیے وقت کو متاثر کر سکتا ہے۔ بیٹنگ سائٹس کے لیے جو تیزی سے نکلوانے کے لین دین کے اوقات پیش کرتی ہیں، پنٹر عام طور پر 24 گھنٹوں کے اندر اپنے اکاؤنٹس میں رقوم نکال لیتے ہیں۔

پے پال کا استعمال کرتے ہوئے جیت کو کیسے نکالا جائے۔
eSports بیٹنگ کے لیے ادائیگی کے بہترین طریقے

eSports بیٹنگ کے لیے ادائیگی کے بہترین طریقے

ایسپورٹس بیٹنگ کے لیے ادائیگی کے اختیارات کی درجہ بندی کرنا بہت آسان نہیں ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ متعدد غور و فکر کرنے کی ضرورت ہے، جن میں سے زیادہ تر کی تمیز کرنا قدرے مشکل ہو سکتا ہے۔ تاہم، ہر ادائیگی کے آپشن کے لیے کئی چیزیں نمایاں ہوتی ہیں، جنہیں بہترین اشارے کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔

پہلا اور سب سے ضروری غور یہ ہے کہ آیا ادائیگی کا اختیار جائز ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ صنعت میں ادائیگی کے متعدد طریقے تیار ہو رہے ہیں، جو کہ دھوکہ دہی کرنے والوں کے بنیادی مقصد کے ساتھ ترتیب دیے گئے ہیں۔ اس وجہ سے، صرف ادائیگی کے اختیارات جو جائز طور پر رجسٹرڈ ہیں اور بینکنگ خدمات فراہم کرنے کے لیے لائسنس یافتہ ہیں، درجہ بندی میں غور کیا جاتا ہے۔

بینکنگ کے اختیارات کی درجہ بندی کے لیے کیے گئے دیگر تحفظات کے لیے، ڈپازٹ کے طریقوں کی وسیع معلومات اور کھلاڑیوں کے تجربات جیسا کہ ان کے تاثرات اور جائزوں میں دکھایا گیا ہے درجہ بندی میں مدد کرتا ہے۔ کچھ دیگر عوامل جن پر نظرثانی کے بینکنگ کے اختیارات پر مبنی ہیں ذیل میں روشنی ڈالی گئی ہے۔

قابل رسائی: ادائیگی کے اختیار تک رسائی ایک واضح درجہ بندی کا عنصر ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ پنٹر عام طور پر ڈپازٹ کے اختیارات کا انتخاب کریں گے جو ان کے لیے ناقابل رسائی ہیں۔ دائرہ اختیار کے مسائل جیسے عوامل سے رسائی متاثر ہو سکتی ہے۔ بینکنگ کا طریقہ جتنا زیادہ قابل رسائی ہے، اس کا درجہ اتنا ہی بلند ہوگا۔

سیکورٹی: جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، ادائیگی کے اختیارات تلاش کرتے وقت سیکیورٹی ان ضروری خصوصیات میں سے ایک ہے جس پر اسپورٹس پنٹر غور کرتے ہیں۔ اس وجہ سے، ادائیگی کے اختیارات جو بہترین حفاظتی خصوصیات پیش کرتے ہیں ان کی درجہ بندی زیادہ ہے۔ رازداری کی خصوصیات پر بھی یہی لاگو ہوتا ہے۔ درجہ بندی عام طور پر سب سے چھوٹی تفصیلات پر آتی ہے کیونکہ زیادہ تر ادائیگی کے اختیارات دستیاب تقریباً تمام بہترین حفاظتی خصوصیات کا اطلاق کرتے ہیں۔

فراہم کنندگان میں مقبولیت: زیادہ تر اسپورٹس بیٹنگ سائٹس عام طور پر مقبولیت کی بنیاد پر ڈپازٹ کے اختیارات پیش کرتی ہیں۔ مقبولیت کو معیار اور وشوسنییتا کے اشارے کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ادائیگی کے اختیارات جو فراہم کنندگان میں زیادہ مقبول ہیں اس لیے اعلی درجہ بندی کے مستحق ہیں۔

کسٹمر سپورٹ: ادائیگی کے طریقوں کی درجہ بندی کرتے وقت غور کرنے کا ایک اور ضروری عنصر کسٹمر سروس ہے۔ ادائیگی کے طریقے جو بہترین کسٹمر سروس پیش کرتے ہیں ان کا درجہ عام طور پر ان لوگوں سے اونچا ہونا چاہیے جو ناقص یا کوئی کسٹمر سپورٹ پیش کرتے ہیں۔ پیشہ ورانہ مہارت، دستیابی، اور کسٹمر سپورٹ چینلز کسٹمر سروس کی درجہ بندی کے لیے استعمال کیے جانے والے کچھ تحفظات ہیں۔

یوزر انٹرفیس: ادائیگی کے طریقہ کار کا صارف انٹرفیس یا صارف دوستی بھی درجہ بندی کو متاثر کرتی ہے۔ بینکنگ کے اختیارات جو استعمال کرنے میں آسان اور خوشگوار ہیں وہ اعلی درجہ بندی حاصل کرتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ زیادہ گاہک کو ایڈجسٹ کرتے ہیں، بشمول ایسپورٹس بیٹنگ کی دنیا میں نئے بچے۔

پروسیسنگ اوقات: ادائیگی کے مختلف اختیارات میں پروسیسنگ کے مختلف اوقات ہوتے ہیں۔ یہ خاص طور پر معاملہ ہے جب یہ واپسی کے لئے آتا ہے. ڈپازٹ آپشنز جو کہ حفاظت اور حفاظت میں کسی سمجھوتہ کے بغیر سب سے تیزی سے نکلوانے کے اوقات پیش کرتے ہیں اس طرح ان کو اعلیٰ درجہ دیا جاتا ہے کیونکہ یہ پنٹروں کو زیادہ سہولت فراہم کرتے ہیں۔

لین دین کی حدود: لین دین کی حدود ایک اور عظیم درجہ بندی کا عنصر ہیں۔ ادائیگی کے طریقے جو پنٹروں کو کم اور زیادہ دونوں رقم جمع کرنے کی اجازت دیتے ہیں وہ پنٹروں کی ایک وسیع رینج کو پورا کرتے ہیں اور اس طرح اعلی درجہ حاصل کرتے ہیں۔

eSports بیٹنگ کے لیے ادائیگی کے بہترین طریقے
ذمہ دار گیمنگ

ذمہ دار گیمنگ

پنٹرز کو تمام جوش و خروش، تفریح، اور جیتنے کے مواقع کے باوجود ہمیشہ ذمہ دارانہ گیمنگ کی مشق کرنی چاہیے جو اسپورٹس پر جوئے کے ساتھ آتے ہیں۔ ذمہ دار گیمنگ میں شامل ہیں:

  • بیٹنگ پر کتنا وقت صرف ہوتا ہے اس بارے میں خود پر قابو پانے کی مشق کرنا۔
  • غیر ضروری شرط لگانے سے گریز کریں۔
  • دیگر چیزوں کے علاوہ، بیٹنگ کے تمام فیصلوں میں جذبات کو چھوڑ کر۔

یہ بینکرول کو کنٹرول کرنے پر بھی لاگو ہوتا ہے، جس کا مطلب ہے کہ صرف معقول رقم جمع کرنا اور صحیح رقم پر شرط لگانا۔

ذمہ دار گیمنگ اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ پنٹروں کو ناقابل برداشت مالی نقصانات کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ یہ ذہنی مسائل جیسے ڈپریشن اور تناؤ کو بھی روکتا ہے۔ پنٹر جو پہلے ہی غیر ذمہ دارانہ جوئے کے اثرات سے دوچار ہیں انہیں اثرات کو کنٹرول کرنے اور حالت کو مزید خراب ہونے سے روکنے کے لیے فوری مدد لینی چاہیے۔

ذمہ دار گیمنگ