American Express

امریکن ایکسپریس (Amex) دنیا بھر میں سرفہرست 5 سب سے زیادہ قبول شدہ کارڈز میں شامل ہے۔ آن لائن تاجر جو ماسٹر کارڈ اور ویزا کو قبول کرتے ہیں ممکنہ طور پر امریکن ایکسپریس لیتے ہیں۔ ادائیگی کا یہ طریقہ سیاحتی مقامات پر رائج ہے۔ جبکہ بڑے بینک کارڈز کریڈٹ کی پیشکش میں مہارت رکھتے ہیں، امریکن ایکسپریس مسافروں کے چیک اور انشورنس جیسی اضافی خدمات پیش کرتا ہے۔

نتیجتاً، اس نے جواریوں سمیت شوق رکھنے والوں میں پسندیدگی حاصل کر لی ہے۔ بہت سے ایسپورٹس بیٹنگ پلیٹ فارمز نے Amex کے ساتھ شراکت کا فائدہ اٹھایا ہے تاکہ یہ کارڈ رکھنے والے پنٹرز کی خدمت کی جا سکے۔ اس رجحان نے امریکن ایکسپریس کو اسپورٹس پر شرط لگانے کے لیے سب سے پسندیدہ لین دین کے طریقوں کی فہرست میں شامل ہونے کی اجازت دی ہے۔

American Express
امریکن ایکسپریس کے بارے میں

امریکن ایکسپریس کے بارے میں

AmEx کی بنیاد 18 مارچ 1850 کو نیویارک میں رکھی گئی۔ کمپنی کارڈ کی ادائیگی اور سفری خدمات میں مہارت رکھتی ہے۔ 1958 میں، انہوں نے پہلا امریکن ایکسپریس کارڈ متعارف کرایا، اور تب سے، وہ اپنی پیشکشوں میں جدت لا رہے ہیں۔ وہ پری پیڈ کارڈز، گفٹ کارڈز، کریڈٹ کارڈز، بزنس کریڈٹ کارڈز، کارپوریٹ پروگرامز، سرٹیفکیٹ آف ڈپازٹ (CDs) اور سیونگ اکاؤنٹس فراہم کرتے ہیں۔

کیا امریکن ایکسپریس مقبول ہے؟

ابتدائی طور پر، امریکن ایکسپریس نے امریکی آن لائن تاجروں کے ساتھ کام کیا، لیکن آج، ان کی خدمات دنیا بھر میں 160 سے زیادہ ریاستوں اور خطوں میں دستیاب ہیں۔ 2020 تک، کمپنی نے صرف امریکہ میں تقریباً 10.6 ملین تاجروں کو ریکارڈ کیا تھا۔ امریکن ایکسپریس پلاٹینم کارڈ اور دیگر اہم پیشکشیں جیسے دربان خدمات پیش کرتا ہے۔ کمپنی کم سالانہ فیس پر نان ٹریول کارڈز بھی جاری کرتی ہے۔ Amex کارڈز کی اکثریت فی سوائپ پر منافع بخش انعامات کے ساتھ آتی ہے۔

عمدگی کی ساکھ کے ساتھ، Amex esports gambling کے لیے انتہائی سفارش کی جاتی ہے۔ لین دین جدید کارڈ سیکیورٹی جیسے کارڈ شناختی نمبر (CID) سے محفوظ ہیں۔ کوئی بھی امریکن ایکسپریس ایسپورٹس سائٹ فخر کے ساتھ کیشئر سیکشن میں AmEx لوگو دکھاتی ہے۔

یہ جاننے کا ایک اور طریقہ ادائیگی کا طریقہ اس صفحہ پر پوسٹ کی گئی ماہرین کی تجاویز پر بھروسہ کرنا قبول ہے۔ Amex کارڈز اپنے موبائل کے استعمال کے لیے اضافی پوائنٹس حاصل کرتے ہیں۔ ایپ شرط لگانے والوں کی حمایت کرتی ہے جو اپنے اسمارٹ فونز کے ذریعے شرط لگانے کو ترجیح دیتے ہیں۔

امریکن ایکسپریس کے بارے میں
آن لائن بک میکرز میں امریکن ایکسپریس کا استعمال

آن لائن بک میکرز میں امریکن ایکسپریس کا استعمال

امریکن ایکسپریس بینک سختی سے صرف آن لائن بینک ہے اور امیکس کارڈز کو سیونگ اکاؤنٹ سے منسلک کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ کارڈ کے مالکان دوسرے بیرونی بینک اکاؤنٹس سے بھی لنک کر سکتے ہیں۔ لیکن منسلک اکاؤنٹس ذاتی اور فعال ہونے چاہئیں، جن کا Amex کارڈ پر ایک ہی نام ہے۔

کسی بیرونی بینک اکاؤنٹ سے جڑتے وقت، صارف کو اپنا اکاؤنٹ نمبر اور روٹنگ نمبر فراہم کرنے کی ضرورت ہوگی۔ جواری Amex کے ساتھ اپنے بیٹس کو فنڈ دیتے وقت اعلی لین دین کی حدوں سے لطف اندوز ہوتے ہیں، جس سے وہ VIP پیشکشوں تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں جن کا eSport پلیٹ فارم باقاعدگی سے اعلان کرتے ہیں۔

آن لائن بک میکرز میں امریکن ایکسپریس کا استعمال
امریکن ایکسپریس کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ

امریکن ایکسپریس کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ

حیرت انگیز تبدیلی کی رفتار اور پروسیسنگ میں آسانی امریکن ایکسپریس ڈپازٹس کے ساتھ مل کر چلتی ہے جو درج ذیل ہے۔

  1. سب سے اوپر امریکن ایکسپریس بک میکرز میں سے ایک پر رجسٹر ہوں۔
  2. بینکنگ/ادائیگی/کیشیئر کے علاقے کی طرف جائیں۔
  3. فراہم کردہ ادائیگی کے اختیارات میں سے Amex لوگو کو تلاش کریں اور اس پر کلک کریں۔
  4. پہلی بار جمع کرانے کے لیے، سائٹ Amex کارڈ نمبر طلب کرے گی۔
  5. ملک کا انتخاب کریں (جہاں سے بیٹنگ سائٹ کام کرتی ہے)
  6. بطور ڈپازٹ رکھنے کے لیے نقد رقم درج کریں۔
  7. OTP اور دو فیکٹر تصدیقی اشارے پر عمل کریں۔
  8. جمع کروائیں پر کلک کریں، اور رقم فوری طور پر منتقل ہو جائے گی۔

منتقلی کرنے سے پہلے، بک میکر کی جمع کرنے کی حد کو چیک کرنا بہت ضروری ہے کیونکہ یہ سائٹ سے دوسرے سائٹ میں مختلف ہوتی ہے۔ Amex جمع رقم کے 2.5% - 3.5% کے درمیان چارج کرتا ہے۔ سرفہرست امریکن ایکسپریس بکیز ڈپازٹ فیس نہیں لیتے ہیں کیونکہ لین دین ان کی سائٹس کی ترقی کے لیے بنیادی حیثیت رکھتے ہیں۔

کئی بار، یہ eSports آپریٹر ہے جو منتقلی کے لیے ادائیگی کرتا ہے۔ اکثر بکیز امریکن ایکسپریس استعمال کرنے کے لیے خصوصی بونس پیش کرتے ہیں۔ ایسا ہو سکتا ہے اگر پلیٹ فارم اس ادائیگی کے طریقہ کو سپورٹ کرنے کے لیے کم فیس ادا کرتا ہے۔

امریکن ایکسپریس کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ
امریکن ایکسپریس کے ساتھ انخلا کیسے کریں۔

امریکن ایکسپریس کے ساتھ انخلا کیسے کریں۔

امریکن ایکسپریس ... ایک اخبار کا نام ہے آن لائن بکیز میں واپسی کافی نایاب ہیں. موبائل فون کے ذریعے جیتی ہوئی رقم واپس لینا بالکل ٹھیک ہے۔ کیش آؤٹ کرنے میں جو کچھ ہوتا ہے وہ یہ ہے۔

  1. کیشئر سیکشن میں واپسی کے بٹن پر کلک کریں۔
  2. ادائیگی کے لیے امریکن ایکسپریس کا انتخاب کریں۔
  3. کتنی رقم نکالنی ہے درج کریں۔
  4. تصدیق مکمل کریں۔
  5. جمع کروائیں بٹن پر کلک کریں۔

واپسی فوری نہیں ہوتی لیکن زیادہ تر کریڈٹ کارڈز سے نسبتاً تیز ہوتی ہے۔ واپسی کے اوقات ایک اسپورٹس بک سے دوسری میں مختلف ہوتے ہیں۔ لیکن بک میکر کی طرف سے منظوری کے 24 گھنٹے کے اندر کھلاڑی کو رقم دستیاب ہونی چاہیے۔ واپسی کی فیس کا تعین eSports بک میکر اور استعمال میں Amex کارڈ کی صحیح قسم کے ذریعے کیا جاتا ہے۔

اگر American Express eSports بکی Amex کارڈز پر براہ راست انخلا کی حمایت نہیں کرتا ہے، تو انتخاب کرنے کے لیے مختلف طریقے ہوں گے۔ چاہے یہ کریڈٹ کارڈ ہو، ای والیٹ، ای چیک، یا براہ راست بینک ٹرانسفر، ہمیشہ ایک آسان حل ہوتا ہے۔ صارفین کو ان فراہم کنندگان کے ساتھ اکاؤنٹ کھولنے اور بک میکر سے جیت کو منتقل کرنے کی ضرورت ہے۔

امریکن ایکسپریس کے ساتھ انخلا کیسے کریں۔
امریکن ایکسپریس کے فوائد اور نقصانات

امریکن ایکسپریس کے فوائد اور نقصانات

جدید ترین آن لائن تحفظ سے لے کر سفری انشورنس تک، Amex کارڈز عظیم فوائد کے لیے مشہور ہیں۔ وہ بونس پوائنٹس پیش کرتے ہیں جو مخصوص خوردہ فروشوں کے ساتھ خریداری کرتے وقت نقد کے لیے قابل تلافی ہوتے ہیں۔

Amex کریڈٹ کارڈ چپ ٹیکنالوجی کا استعمال کرتا ہے جسے باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے۔ یہ زیادہ تر کارڈز کے پیچھے سرایت شدہ مخصوص مقناطیسی پٹی سے زیادہ محفوظ آپشن ہے۔ دوسری طرف، امریکن ایکسپریس مکمل بینک خدمات پیش نہیں کرتا، اور صارفین چیکنگ اکاؤنٹ نہیں کھول سکتے۔

پیشہ

  • بچت اکاؤنٹ پر مسابقتی سود
  • کوئی ماہانہ فیس نہیں۔
  • بیلنس کی کوئی ضرورت نہیں۔
  • خریداری کے لیے بونس پوائنٹ اور کیش بیک
  • اعلی درجے کے حفاظتی پروٹوکول

Cons کے

  • چیکنگ اکاؤنٹ آپشن کی کمی
امریکن ایکسپریس کے فوائد اور نقصانات
امریکن ایکسپریس اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

امریکن ایکسپریس اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

وہ لوگ جو امریکن ایکسپریس کو eSports کی شرط لگانے کے لیے استعمال کرنا چاہتے ہیں انہیں سیونگ اکاؤنٹ کھولنا چاہیے اور اسے فنڈ دینا چاہیے۔ چونکہ امریکن ایکسپریس اینٹی منی لانڈرنگ پر عمل پیرا ہے، کمپنی ان لوگوں سے تفصیلی معلومات طلب کرتی ہے جو اکاؤنٹ کھولنا چاہتے ہیں۔

وفاقی قانون کے مطابق، Amex کو ذاتی طور پر قابل شناخت ڈیٹا حاصل کرنا اور اس کی تصدیق کرنی چاہیے جسے ہر صارف جمع کرتا ہے۔ تمام درخواست دہندگان کی عمر کم از کم 18 سال ہونی چاہیے۔ امریکن ایکسپریس میں اکاؤنٹ کھولنے کے لیے درج ذیل معلومات درکار ہیں۔

  • ٹیکس شناختی نمبر- TIN، SSN، یا ITIN
  • زمینی پتہ
  • پیدائش کی تاریخ
  • ملازمت کی معلومات
  • ای میل اڈریس
  • فون نمبر
امریکن ایکسپریس اکاؤنٹ کھولنے کا عمل
اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

آن لائن لین دین جیسے کہ eSports بیٹنگ کے لیے ایک آن لائن اکاؤنٹ کام آتا ہے۔ Amex کارڈ یا بچت اکاؤنٹ والا کوئی بھی شخص ان آسان مراحل میں آن لائن اکاؤنٹ کھول سکتا ہے:

  1. امریکن ایکسپریس کا آفیشل پیج دیکھیں
  2. 'آن لائن اکاؤنٹ بنائیں' پر کلک کریں
  3. ذاتی معلومات فراہم کریں۔
  4. کارڈ کے سامنے دکھائے گئے 15 ہندسوں کا نمبر درج کریں۔
  5. 4 عددی کارڈ کی شناخت درج کریں۔

ایسے متعدد اکاؤنٹس ہیں جو گاہک امریکن ایکسپریس کے ساتھ کھول سکتے ہیں: ہائی یلڈ سیونگ اکاؤنٹ، ڈپازٹ اکاؤنٹ کا سرٹیفکیٹ، اور انفرادی ریٹائرمنٹ اکاؤنٹس۔ ان کھاتوں کو منظوری کے بعد بالترتیب 60 دن اور 30 دنوں کے اندر فنڈز فراہم کیے جانے چاہییں۔ ان کو فنڈ دینے میں ناکامی بندش کا باعث بنے گی۔

اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔
امریکن ایکسپریس کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

امریکن ایکسپریس کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

امریکن ایکسپریس اپنے صارفین کو پہلے رکھتا ہے، اور اس طرح، ان کے پاس مختلف قسم کے مواصلاتی چینلز ہیں:

  • براہراست گفتگو
  • مدداور تعاون کا مرکز
  • سرچ انجن
  • فون کال
  • میل

امدادی مرکز Amex کے بارے میں معلومات کا مرکزی مرکز ہے، جہاں صارفین اکثر پوچھے گئے سوالات کے جوابات تلاش کرتے ہیں۔ وسیع سیکشن اکاؤنٹ کھولنے، تنازعہ شروع کرنے، کارڈ کی تبدیلی، اور کریڈٹ سکور کی انکوائری کے بارے میں رہنما خطوط فراہم کرتا ہے۔

کوئی بھی لائیو چیٹ فیچر کے ذریعے آن لائن ایجنٹ سے بات کر سکتا ہے، لیکن انہیں اپنے یوزر آئی ڈی اور پاس ورڈ کے ساتھ لاگ ان کرنا چاہیے۔ ہم سے رابطہ کریں صفحہ کے نیچے مختلف خدمات کے بارے میں پوچھ گچھ کے لیے ٹیلی فون نمبروں کی فہرست ہے۔

ان میں سے زیادہ تر 24/7 کام کرتے ہیں، جبکہ کچھ دن کے مخصوص اوقات میں قابل رسائی ہوتے ہیں۔ مزید یہ کہ، ہر Amex کارڈ کی پشت پر ایک فون نمبر ہوتا ہے، اور صارف کسی بھی وقت مدد کے لیے اسے ڈائل کر سکتا ہے۔

امریکن ایکسپریس کسٹمر سپورٹ کے اختیارات