Bank transfer

بینک ٹرانسفر بالکل وہی ہے جیسا کہ لگتا ہے – یہ ایک بینک اکاؤنٹ سے براہ راست کسی دوسرے بینک اکاؤنٹ یا آن لائن ادائیگی اکاؤنٹ میں منتقلی ہے۔ فرد اپنے بینک میں لاگ ان ہوتا ہے، اس شخص یا کمپنی کی تفصیلات مرتب کرتا ہے جس میں وہ رقم منتقل کرنا چاہتے ہیں، رقم کا انتخاب کرتے ہیں اور تکمیل کے لیے بینک کو درخواست جمع کراتے ہیں۔

یہ وصول کنندہ پر منحصر ہے کہ لین دین مکمل ہونے میں کتنا وقت لگ سکتا ہے۔ کچھ لین دین تقریباً فوری ہوتے ہیں، جبکہ دیگر کو مکمل ہونے میں چند گھنٹے یا کچھ دن بھی لگ سکتے ہیں۔

Bank transfer
کیا بینک ٹرانسفر مقبول ہے؟

کیا بینک ٹرانسفر مقبول ہے؟

عام طور پر بینکوں کی طرف سے منتقلی ترتیب دی جاتی ہے، اس لیے اس قسم کے لین دین کے لیے کسی خاص نقطہ آغاز کو الگ کرنا ممکن نہیں ہے۔ اس قسم کے لین دین کو استعمال کرنے کے بہت سے فوائد ہیں، خاص طور پر ان لوگوں کے لیے جو بہت زیادہ آن لائن بینکنگ کرتے ہیں۔ زیادہ تر بینکوں کے ساتھ، ایک بار جب صارف وصول کنندہ کی تفصیلات مرتب کر لیتا ہے، تو اس اکاؤنٹ میں مزید لین دین کرنے کے لیے صرف چند کلکس ہوتے ہیں۔

وہ لوگ جو آن لائن کیسینو اور آن لائن بکیز استعمال کرتے ہیں انہیں بینک ٹرانسفر کے ذریعے اپنے بیٹنگ اکاؤنٹس کو ٹاپ اپ کرنا آسان ہوگا۔

ان میں سے بہت سے لوگوں کے پاس ادائیگی کے اختیار کے طور پر بینک ٹرانسفر ہوگا۔ یہ ایک اچھا خیال ہے کہ ان کے ادائیگی کے صفحے کو چیک کریں تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ کون سے اسے ادائیگی کے اختیار کے طور پر پیش کرتے ہیں۔ چونکہ بینک اکاؤنٹ رکھنے والوں کے لیے بینک ٹرانسفر آسان اختیارات ہیں، اس لیے یہ مقبول ہو گیا ہے۔ تمام ممالک ادائیگی کے طریقے کے طور پر اور بہت کم بینک ایسے ہیں جو اس قسم کے لین دین کی اجازت نہیں دیتے ہیں۔

کچھ صارفین اس طرح رقم کی منتقلی کے حفاظتی مضمرات کے بارے میں فکر مند ہو سکتے ہیں لیکن بینک اکاؤنٹ سے منتقلی کے دوران ذاتی ڈیٹا کی حفاظت کے طریقے موجود ہیں۔

کیا بینک ٹرانسفر مقبول ہے؟
آن لائن بک میکرز میں بینک ٹرانسفر کا استعمال

آن لائن بک میکرز میں بینک ٹرانسفر کا استعمال

کچھ صورتوں میں یہ ممکن ہو سکتا ہے کہ ایک آن لائن ایسپورٹس بیٹنگ اکاؤنٹ کو آپ کے بینک اکاؤنٹ کی تفصیلات سے جوڑ دیا جائے، تاکہ منتقلی کو صرف چند کلکس سے مکمل کیا جا سکے۔ تاہم، یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ ہر بینک تھوڑا مختلف طریقے سے کام کرے گا۔ صارف کو فنڈز کی منتقلی کے دوران ان کی حفاظت کے لیے ان کے پاس مختلف عمل ہوں گے۔

کچھ لوگ چاہتے ہیں کہ صارف 'سیکیورٹی سوال' کے عمل سے گزرے جبکہ دوسرے ایک تصدیقی کوڈ بھیج سکتے ہیں جسے منتقلی مکمل کرنے کے لیے درج کرنے کی ضرورت ہوگی۔ صارف کے لیے یہ ایک اچھا خیال ہے کہ وہ اس کا استعمال شروع کرنے سے پہلے اس عمل سے واقف ہو جائیں۔

زیادہ تر معاملات میں صارف کو صرف اتنا کرنے کی ضرورت ہے کہ وہ esports بیٹنگ اکاؤنٹ پر ادائیگی کے صفحے پر جائیں اور ادائیگی کے اختیار کے طور پر 'بینک ٹرانسفر' کو منتخب کریں۔ اس کے بعد انفرادی بینک سے جڑنے کا اختیار ملے گا، جہاں صارف کو اپنے اکاؤنٹ میں سائن ان کرنے اور لین دین مکمل کرنے کی ضرورت ہوگی۔

دونوں اسپورٹس بیٹنگ سائٹ اور بینک کے پاس اس طرح منتقل کی جانے والی رقم کی حد ہوسکتی ہے، خاص طور پر اگر صارف کیسینو یا بیٹنگ سائٹ سے مختلف ملک میں ہو۔ اگر کوئی حد لاگو ہوتی ہے تو پہلے سے جانچنا ضروری ہے۔

آن لائن بک میکرز میں بینک ٹرانسفر کا استعمال
بینک ٹرانسفر کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

بینک ٹرانسفر کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

ایک بار جب کوئی بھی جیت بیٹنگ سائٹ کے صارف کے اکاؤنٹ میں جمع ہو جاتی ہے، تو ان کے پاس پیسے نکالنے کا اختیار ہوتا ہے۔ اگر یہ طریقہ سائٹ کی طرف سے پیش کیا جاتا ہے تو یہ بینک ٹرانسفر کی صورت میں بھی کیا جا سکتا ہے۔ واضح رہے کہ کچھ سائٹس صارف کو اپنے آخری ڈپازٹ کے لیے استعمال کیے گئے طریقے سے مختلف طریقے سے رقوم نکالنے کی اجازت نہیں دیں گی۔

مثال کے طور پر، اگر آخری ڈپازٹ ای-والٹ آپشن کا استعمال کرتے ہوئے کیا گیا تھا تو آپ کو فنڈز نکالنے کے لیے بینک ٹرانسفر استعمال کرنے کی اجازت نہیں ہوگی۔

صارف کو انخلا کی کسی بھی حد کو چیک کرنے کی بھی ضرورت ہوگی جو وہاں موجود ہے۔ سائٹ بذات خود فنڈز نکالنے کی اجازت نہیں دے سکتی جب تک کہ اکاؤنٹ کا بیلنس ایک مخصوص رقم تک نہ پہنچ جائے۔ یہ سائٹ کے لحاظ سے مختلف ہوگا۔

بینک ٹرانسفر کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ
بینک ٹرانسفر کے ذریعے رقم نکالنے کے اوقات کار

بینک ٹرانسفر کے ذریعے رقم نکالنے کے اوقات کار

پروسیسنگ کے اوقات ایک اور عنصر ہے جس پر غور کیا جانا چاہئے اور یہ سائٹ سے دوسرے سائٹ میں بھی مختلف ہوں گے۔ کچھ سائٹس کے لیے بینک اکاؤنٹ میں فنڈز ظاہر ہونے میں صرف چند گھنٹے لگ سکتے ہیں، لیکن دوسری صورتوں میں اس میں کچھ دن لگ سکتے ہیں۔ موبائل فون کا استعمال کرتے ہوئے رقوم نکلوانا ممکن ہے اگر بیٹنگ سائٹ موبائل سے فعال ہو اور زیادہ تر بیٹنگ اور آن لائن کیسینو سائٹس اب موبائل فون پر ہی حاصل کی جا سکتی ہیں۔

بینک ٹرانسفر کے ذریعے رقم نکالنے کے اوقات کار
بینک ٹرانسفر کے ساتھ فوائد اور نقصانات

بینک ٹرانسفر کے ساتھ فوائد اور نقصانات

پیشہ

  • بیٹنگ فراہم کرنے والے اکاؤنٹ میں رقم کی منتقلی کا آسان طریقہ
  • منتقلی میں مدد کے لیے اضافی ایپس کی ضرورت نہیں ہے۔
  • اکثر براہ راست ایسپورٹس بیٹنگ سائٹ سے کیا جا سکتا ہے۔
  • فنڈز کی منتقلی کے لیے وسیع پیمانے پر دستیاب طریقہ کیونکہ زیادہ تر لوگوں کے پاس بینک اکاؤنٹ ہے۔
  • تھرڈ پارٹی ٹرانسفر ایپ کا استعمال کرتے ہوئے اضافی سیکیورٹی پرت شامل کی جا سکتی ہے لہذا بینک کی تفصیلات کو ہمیشہ فراہم کنندہ کے اکاؤنٹ میں شامل کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔

Cons کے

  • کچھ معاملات میں esports بیٹنگ سائٹ پر اکاؤنٹ میں بینک اکاؤنٹ کی تفصیلات شامل کرنا ضروری ہو سکتا ہے، جو سیکیورٹی خدشات کا باعث بن سکتا ہے
  • کچھ پروسیسنگ کا وقت طویل ہوتا ہے، جس میں کئی دن لگتے ہیں۔
  • تمام سائٹس بینک ٹرانسفر کو بطور اختیار پیش نہیں کرتی ہیں۔
بینک ٹرانسفر کے ساتھ فوائد اور نقصانات
اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

اسپورٹس بیٹنگ سائٹ کے کسی بھی صارف کو پہلا قدم جو اٹھانے کی ضرورت ہے وہ ہے فراہم کنندہ کے ساتھ اکاؤنٹ کھولنا۔ اس میں ذاتی معلومات فراہم کرنا شامل ہوگا اور بعض صورتوں میں، فراہم کنندہ نام، عمر اور پتے کی تصدیق کے لیے اضافی معلومات جیسے دستاویزات کی درخواست کر سکتا ہے۔ یہ یقینی بنانے کے لیے اپنی ذمہ داریوں کی تعمیل کرنے کی ضرورت ہوگی کہ تمام صارفین سائٹ کو قانونی طور پر استعمال کر رہے ہیں۔ اکاؤنٹ قائم ہونے کے بعد، صارف کر سکتا ہے۔ ادائیگی کا طریقہ منتخب کریں۔ کہ وہ استعمال کرنا چاہتے ہیں۔

واضح رہے کہ صارف اگر چاہے تو ادائیگی کا طریقہ تبدیل کرسکتا ہے، اس لیے ان کی پہلی ٹرانزیکشن کریڈٹ کارڈ کے ذریعے ہوسکتی ہے، جب کہ ان کی اگلی رقم بینک ٹرانسفر کے ذریعے ہوسکتی ہے۔ ایسپورٹس بیٹنگ فراہم کرنے والے کے ساتھ اکاؤنٹ کھولنے کے لیے بینک اکاؤنٹ کا ہونا ضروری نہیں ہے اور صارفین کو اس بات سے آگاہ ہونا چاہیے کہ اگر وہ اسپورٹس بیٹنگ اکاؤنٹ کھولنا چاہتے ہیں تو انہیں اپنے ملک کی قانونی عمر کی حدوں پر عمل کرنا ہوگا۔

جگہ جگہ دیگر پابندیاں بھی ہو سکتی ہیں لیکن یہ سائٹ سے سائٹ، اور ملک سے دوسرے ملک میں مختلف ہوں گی۔

اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔
بینک ٹرانسفر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

بینک ٹرانسفر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

وہ صارفین جو بینک ٹرانسفر کا انتخاب کرتے ہیں وہ دیکھیں گے کہ ان کے لیے بہت زیادہ مدد دستیاب ہے۔ ظاہر ہے، ہر انفرادی بینک میں دستیاب سپورٹ کی فہرست بنانا ممکن نہیں ہے، لیکن زیادہ تر بینکوں کے پاس ان لوگوں کے لیے بہت سے اختیارات دستیاب ہوتے ہیں جو ان سے رابطہ کرنا چاہتے ہیں۔ ان میں فون رابطہ، ای میل سپورٹ اور آن لائن لائیو چیٹ کے لیے کال سینٹرز شامل ہوں گے۔ اختیارات بینک سے بینک میں مختلف ہوں گے۔ ان میں سے زیادہ تر اختیارات چوبیس گھنٹے دستیاب ہیں، لیکن ایک بار پھر، یہ مختلف ہوگا۔

ایسپورٹس بیٹنگ سائٹ پر اتنی ہی تعداد میں اختیارات دستیاب ہوں گے، لہذا اگر مسئلہ فراہم کنندہ کے اکاؤنٹ میں منتقلی کے تکنیکی پہلوؤں کا ہے، تو وہاں کا عملہ مدد کر سکے گا۔ چونکہ بیٹنگ سائٹس رات یا دن کے کسی بھی وقت صارفین کے لیے دستیاب ہوتی ہیں، اس لیے سپورٹ بھی اکثر مسلسل دستیاب رہتی ہے۔

بینک ٹرانسفر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات