Bitcoin

Bitcoin esport بیٹنگ کے لیے ایک بارڈر لیس ادائیگی کا اختیار ہے، جو فریقین کے درمیان مختلف رقموں میں بغیر کسی رکاوٹ کے پیسے کی منتقلی کی اجازت دیتا ہے۔ یہ دنیا بھر میں مختلف طبقات کے لوگوں میں ڈیجیٹل کرنسی کی ایک مقبول شکل ہے۔ افراد کے ساتھ ساتھ کاروبار، سامان اور خدمات کی خریداری کے لیے بٹ کوائن کا استعمال کر سکتے ہیں، جیسا کہ کرنسیوں کی روایتی شکلوں کا معاملہ ہے۔

تاہم، ادائیگی کے اختیار کے طور پر بٹ کوائن کے استعمال میں ایک منفرد فرق یہ ہے کہ بینک اس میں شامل نہیں ہے۔ یہی وجہ ہے کہ بٹ کوائنز کے استعمال پر لگنے والے چارجز ادائیگی کے اختیارات کے طور پر روایتی کرنسیوں کے استعمال کے مقابلے میں کم ہیں۔

Bitcoin
بٹ کوائن بیٹنگ کے ساتھ کیسے شروع کیا جائے۔

بٹ کوائن بیٹنگ کے ساتھ کیسے شروع کیا جائے۔

ادائیگی کے آپشن کے طور پر بٹ کوائن کی مقبولیت دن بہ دن بڑھ رہی ہے۔ لاکھوں سرمایہ کار اور صارفین سامان اور خدمات کی ادائیگی میں بٹ کوائن کے استعمال کو اپنا رہے ہیں۔ اسپورٹ بیٹنگ میں ادائیگی کے اس اختیار کا استعمال، لہذا، اس بڑھتی ہوئی مقبولیت پر منحصر ہے۔

بٹ کوائن نیٹ ورک 3 جنوری 2009 کو وجود میں آیا۔ ناکاموٹو ساتوشی نے اس تاریخ کو بٹ کوائن کے پہلے بلاک کی کان کنی کی، جس کی مالیت 50 بٹ کوائنز تھی۔ تب سے، بٹ کوائن کے استعمال میں اضافہ ہوا ہے، اور کافی تعداد میں لوگ اور کاروباری تنظیمیں ادائیگی کے آپشن کے طور پر اس میں دلچسپی لینے لگی ہیں۔

بٹ کوائن بیٹنگ کے ساتھ کیسے شروع کیا جائے۔
Bitcoins کے ساتھ بیٹنگ کرتے وقت کیا ذہن میں رکھنا ہے۔

Bitcoins کے ساتھ بیٹنگ کرتے وقت کیا ذہن میں رکھنا ہے۔

ریاستہائے متحدہ میں واقع کمپنی کے ساتھ، ادائیگی کے اختیار کے طور پر بٹ کوائن کا استعمال دنیا کے کسی بھی دوسرے ملک کے مقابلے میں امریکہ میں زیادہ مقبول ہے۔ امریکہ میں اس کی مقبولیت کو Bitcoin کمپنیوں کے مقام سے جسمانی قربت کے علاوہ کئی عوامل سے منسلک کیا جا سکتا ہے، جو اعتماد کی سطح کو بڑھاتا ہے۔

Bitcoin کی طرف سے پیش کردہ اعلیٰ سطحی سیکیورٹی، لین دین کی کم لاگت، اور تیز تر لین دین کچھ وجوہات ہیں جن کی وجہ سے Bitcoins لوگوں میں مسلسل مقبول ہو رہے ہیں۔ بٹ کوائن ایسپورٹس بیٹنگ میں اس کا استعمال نہ صرف اس کی مقبولیت میں اضافہ کرے گا بلکہ ان صارفین کو سہولت بھی فراہم کرے گا جو پہلے ہی اسے ادائیگی کے اختیار کے طور پر ترجیح دیتے ہیں۔

Bitcoins کے ساتھ بیٹنگ کرتے وقت کیا ذہن میں رکھنا ہے۔
Bitcoin کے ساتھ جمع کرنے کا طریقہ

Bitcoin کے ساتھ جمع کرنے کا طریقہ

آن لائن کیسینو جو Bitcoins کو قبول کرتے ہیں سب سے تیزی سے ادائیگی کرتے ہیں اور ڈپازٹ کرتے وقت صارف کو بہتر سہولت فراہم کرتے ہیں۔ Bitcoin ڈپازٹ کرنے کے لیے، صارف دو بڑے آسان پیروی کرنے والے اقدامات کرے گا۔ پہلے مرحلے میں صارف کا اسپورٹس بک یا آن لائن کیسینو کے ڈپازٹس پیج پر جانا شامل ہوتا ہے جسے آپ کو کھیلنے کی ضرورت ہے۔

یہ صفحہ ادائیگی کے اختیارات کی ایک وسیع رینج فراہم کرتا ہے، اس پر منحصر ہے کہ کیسینو کیا اجازت دیتا ہے۔ دوسرے مرحلے میں صارف کا بٹ کوائن کو جمع کرنے کے لیے ادائیگی کے اختیار کے طور پر منتخب کرنا شامل ہے۔ اس کے بعد کی جانے والی باقی تمام چیزیں اس دوسرے مرحلے کے تحت آتی ہیں۔

بٹ کوائن کے آپشن کو منتخب کرنے کے بعد، صارف کو مرحلہ وار ہدایات فراہم کی جاتی ہیں کہ انہیں بعد میں کیا کرنا ہے۔ صارفین اپنے کیسینو اکاؤنٹ کو اپنے بینک اکاؤنٹ سے جوڑ سکتے ہیں تاکہ ڈپازٹ کرنے کے عمل کو مزید آسان بنایا جا سکے۔ تاہم، بینک سے کیسینو اکاؤنٹ میں رقم کی منتقلی سے پہلے صارف کو ہمیشہ اجازت فراہم کرنی ہوگی۔ اسی طرح، صارفین فراہم کنندگان سے براہ راست جمع کر سکتے ہیں۔

یہ بغیر کسی کے بینک کے ذریعے جانے کے پیسے کے ہوتا ہے۔ فراہم کنندہ کی طرف سے براہ راست ڈپازٹ صارفین کے اطراف میں بہتر سہولت فراہم کرتا ہے۔ ڈپازٹس کی حدود ذمہ دار گیمنگ تکنیک کا حصہ ہیں۔ تاہم، فی الحال بہت سے فراہم کنندگان کے پاس روزانہ جمع نہیں ہوتے ہیں۔

Bitcoin کے ساتھ جمع کرنے کا طریقہ
Bitcoin کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

Bitcoin کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

آن لائن جوئے بازی کے اڈوں سے بٹ کوائنز نکالنا چار بنیادی مراحل کی پیروی کرتا ہے، جن پر عبور حاصل کرنا کسی بھی صارف کے لیے آسان ہے۔ پہلے مرحلے میں صارف کا اپنی پسند کے آن لائن کیسینو کے کیشیئر پیج پر جانا شامل ہے۔ ایک فرد کو یہ قدم اٹھانا پڑتا ہے جب وہ مخصوص کیسینو سے انخلا کے لیے تیار ہو جاتا ہے۔

جوئے بازی کے اڈوں کے کیشئر صفحہ پر، کی گئی رقم نکالنے کے لیے ادائیگی کے اختیارات کی ایک وسیع رینج موجود ہے، Bitcoin ان میں سے ایک ہے۔ دوسرے مرحلے میں صارف کا بٹ کوائن کو واپسی کے ترجیحی آپشن کے طور پر منتخب کرنا شامل ہے۔ اس قدم کے بعد، سسٹم ایک کو اگلے دو سسٹم گائیڈ مراحل کی طرف لے جاتا ہے۔

تیسرا مرحلہ فرد کا پتہ تیار کرنا ہے۔ اس مرحلے کے بعد پتہ کی جانچ پڑتال کی جاتی ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ یہ درست ہے۔ چوتھا اور آخری مرحلہ واپسی کی اجازت دینا ہے۔ یہ مرحلہ اس وقت ہوتا ہے جب اس بات کی تصدیق کی جاتی ہے کہ تیار کردہ پتہ درست ہے۔ فراہم کنندہ سے دستبردار ہونا بھی ممکن ہے، جو صارف کی سہولت کو بڑھاتا ہے۔

جیسا کہ ڈپازٹ کا معاملہ ہے، روزانہ کی واپسی کی حدیں کھلاڑیوں کے درمیان ردعمل گیمنگ کی حوصلہ افزائی کرتی ہیں۔ صارفین انخلا کی حدیں طے کرتے ہیں، جس پر فراہم کنندگان فوری طور پر اثر انداز ہوتے ہیں۔ فراہم کنندگان کی طرف سے رقم نکالنے کے علاوہ، موبائل سے نکلوانا بھی ممکن ہے، جس سے کھلاڑیوں کی رقم تک رسائی حاصل کرنے کی سہولت میں مزید اضافہ ہوتا ہے۔

Bitcoin کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ
Bitcoin کے ساتھ فوائد اور نقصانات

Bitcoin کے ساتھ فوائد اور نقصانات

بٹ کوائن، ادائیگی کے کسی دوسرے آپشن کی طرح، اس کے استعمال کرنے کی خواہش رکھنے والی انفرادی تنظیموں کے لیے بہت سے فوائد کے ساتھ ساتھ خرابیاں بھی ہیں۔ پیشہ اس کے بڑھتے ہوئے اپنانے کی وجوہات ہیں، جبکہ نقصانات اس وجہ سے ہیں کہ لوگوں اور کمپنیوں کی کافی تعداد اسے ادائیگی کی ایک شکل کے طور پر قبول کرنے کے بارے میں تحفظات رکھتی ہے۔ Bitcoin کے فوائد ہیں:

  • اس کی بے سرحد فطرت کی وجہ سے اعلیٰ سطح کی رسائی
  • شفافیت اور صارف کی گمنامی میں اضافہ
  • مرکزی اتھارٹی کی عدم موجودگی
  • Bitcoin کے نقصانات میں شامل ہیں:
  • اس میں مناسب حکومتی ضابطوں کا فقدان ہے۔
  • بھیجے گئے بٹ کوائنز کو ریورس کرنا ممکن نہیں ہے۔
  • Bitcoins انتہائی غیر مستحکم ہیں
Bitcoin کے ساتھ فوائد اور نقصانات
بٹ کوائن اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

بٹ کوائن اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

ادائیگی کرنے کے لیے بٹ کوائن کا استعمال کرنے کے لیے ایک بٹ کوائن اکاؤنٹ ہونا ضروری ہے، جسے تین مراحل کے ذریعے قائم کیا جا سکتا ہے۔ سب سے پہلے ایک اسمارٹ فون کا استعمال کرتے ہوئے Coinomi کو نیچے کرنا ہے۔ iOS اسمارٹ فون استعمال کرنے والوں کے لیے، وہ ایپ اسٹور پر Coinomi کو تلاش کریں گے، جب کہ Android اسمارٹ فون استعمال کرنے والے اسے گوگل پلے اسٹور پر تلاش کریں گے۔

Coinomi ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد دوسرے مرحلے میں ریکوری کا جملہ لکھنا شامل ہے۔ یہ 24 الفاظ کا جملہ ہے، جو ہر فرد کے لیے منفرد ہے۔ ریکوری کا جملہ لکھنے کے بعد تیسرا مرحلہ پاس ورڈ سیٹ کرنا ہے۔

ایک اچھا اور مضبوط پاس ورڈ کم از کم آٹھ حروف کا ہونا چاہیے۔ حروف میں نمبر، حروف اور خصوصی حروف شامل ہونے چاہئیں۔ حروف اوپری اور لوئر دونوں صورتوں میں ہونے چاہئیں۔ پاس ورڈ سیٹ ہوجانے کے بعد، کوئی وصول کنندہ ایڈریس کا استعمال کرتے ہوئے بٹ کوائنز کو بٹوے میں شامل کرسکتا ہے۔ فراہم کنندہ کا اکاؤنٹ کھولنا ممکن ہے چاہے کسی کے پاس بینک اکاؤنٹ نہ ہو۔

ان لوگوں کے لیے عمر کی حد ہے جو فراہم کنندہ پر بٹ کوائن اکاؤنٹس کھولنا چاہتے ہیں۔ 2017 میں نافذ کی گئی نئی پالیسی میں کسی بھی شخص کے لیے کم از کم عمر 18 سال رکھی گئی ہے جو بٹ کوائن اکاؤنٹ کھولنا چاہتا ہے۔ لہذا، اس کا مطلب یہ ہے کہ بٹ کوائن اکاؤنٹ کھولنے اور رکھنے کے قابل ہونے کے لیے کسی کی عمر 18 اور اس سے زیادہ ہونی چاہیے۔

بٹ کوائن اکاؤنٹ کھولنے کا عمل
بٹ کوائن کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

بٹ کوائن کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

Bitcoin کمپنی کی کسٹمر سپورٹ صارفین کے کام آتی ہے، خاص طور پر جب وہ اپنے اکاؤنٹ کو مشکوک سرگرمیوں سے محفوظ رکھیں۔ صارفین قابل اعتماد اور آسانی سے قابل رسائی سپورٹ کے ساتھ اکاؤنٹس کھولنے کے لیے زیادہ تیار ہیں۔ Bitcoin پر اچھے کسٹمر سپورٹ کا وجود یہی وجہ ہے کہ بہت سے لوگ اسے esport بیٹنگ کے لیے ادائیگی کے آپشن کے طور پر استعمال کرنے پر غور کر رہے ہیں۔

تاہم، ادائیگی کے روایتی اختیارات اور اکاؤنٹس کے برعکس، بہت سی کسٹمر سپورٹ لائنز ڈیجیٹل کرنسیز صارفین کو ایسے حاضرین سے نہیں جوڑتی ہیں جو انہیں مدد فراہم کر سکتے ہیں۔ جب کوئی فراہم کردہ سپورٹ لائنوں کو کال کرتا ہے، تو وہ انہیں خودکار نظاموں سے جوڑ دیتے ہیں، جو ضروری مدد فراہم کرتے ہیں۔

بٹ کوائن کسٹمر سپورٹ کے اختیارات