EcoPayz

EcoPayz عالمی کلائنٹ کے ساتھ آن لائن ادائیگی کا حل ہے۔ فی الحال، خدمات 170 سے زیادہ مختلف ممالک میں دستیاب ہیں اور 46 سے زیادہ غیر ملکی کرنسیوں کو سپورٹ کرتی ہیں۔ سروسز تمام پری پیڈ ہیں، یعنی صارفین کو سروس کا استعمال کرتے ہوئے کوئی بھی ادائیگی کرنے سے پہلے اپنے ecoPayz اکاؤنٹس میں فنڈز جمع کرنے کی ضرورت ہے۔ اس میں آن لائن بیٹنگ اکاؤنٹ میں رقم کی منتقلی شامل ہے۔

آن لائن ادائیگیوں کے علاوہ، صارفین ایکو پیز ماسٹر کارڈ بھی حاصل کر سکتے ہیں۔ EcoPayz کے ماسٹر کارڈ کو دنیا میں کہیں بھی جگہوں پر خریداری کرنے یا اے ٹی ایم سے رقم نکالنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ کارڈ میں اعلی درجے کی حفاظتی خصوصیات ہیں، جن میں سے کچھ صارفین اپنے اکاؤنٹس سے منظم کر سکتے ہیں۔

EcoPayz
EcoPayz کے بارے میں

EcoPayz کے بارے میں

EcoPayz دنیا بھر میں پھیلے ہوئے لاکھوں فعال صارفین کے ساتھ ایک مقبول آن لائن ادائیگی فراہم کنندہ ہے۔ آن لائن کاروباروں کی اکثریت اس کی مقبولیت سے فائدہ اٹھانے کے لیے اسے ادائیگی کے طریقہ کار کے طور پر بھی پیش کرتی ہے۔

ایکو پیز کی تاریخ

EcoPayz کی بنیاد 2000 میں EcoCard کے نام سے رکھی گئی تھی۔ یہ 2013 میں تھا جب کمپنی کا نام بدل کر ecoPayz رکھا گیا تھا۔ سالوں کے دوران، ecoPayz نے اپنی خدمات فراہم کرنا اور بہتر کرنا جاری رکھا۔ 2009 میں، PSI-Pay، برطانیہ میں مقیم کمپنی جو ecoPayz کی مالک ہے، ماسٹر کارڈ کمپنی کی پرنسپل ممبر بن گئی اور کارڈ جاری کرنا شروع کر دیا۔ اسی سال ان کی آئی فون ایپ کی ریلیز بھی ہوئی۔

2013 میں، کمپنی کے ایکو پیز پر دوبارہ برانڈ کرنے کے بعد، اس نے سائٹ کا موبائل ورژن لانچ کیا۔ 2016 میں، اس نے ویب سائٹ پر اضافی حفاظتی خصوصیات متعارف کروائیں، بشمول 2 قدمی تصدیق کا عمل۔ وہ سب ایک نئے ecoAccount ڈیزائن کے ساتھ آئے تھے۔

آدائیگی کے طریقے

صارفین کو اکاؤنٹ سے کوئی بھی ٹرانزیکشن کرنے سے پہلے اپنے ecoPayz اکاؤنٹس میں فنڈز جمع کرنے کی ضرورت ہے۔ جمع کرنے کے کئی طریقے ہیں۔ سب سے زیادہ مقبول اختیارات میں کریڈٹ کارڈز، ڈیبٹ کارڈز، براہ راست بینک ٹرانسفر، اور مقامی جمع کرنے کے اختیارات شامل ہیں۔

اس کے بعد صارفین اپنے اکاؤنٹس سے براہ راست وصول کنندگان کے اکاؤنٹس بشمول آن لائن کاروبار میں ادائیگی کر سکتے ہیں۔ ادائیگیوں کو کاروبار کے ذریعے بھی شروع کیا جا سکتا ہے، صارفین کو صرف تصدیق کرنے کے لیے کہا جاتا ہے۔ یہ عام طور پر آن لائن بکیز کے ساتھ ہوتا ہے، جہاں پنٹر کا بیٹنگ اکاؤنٹ لین دین شروع کرتا ہے۔ ادائیگی کا دوسرا طریقہ ecoPayz Mastercard استعمال کرنا ہے۔ اس کے لیے، صارفین کو کارڈ کو قبول کرنے والے آؤٹ لیٹس تلاش کرنے کی ضرورت ہے۔

EcoPayz کے بارے میں
EcoPayz کے ساتھ جمع کرنے کا طریقہ

EcoPayz کے ساتھ جمع کرنے کا طریقہ

آن لائن جوئے بازی کے اڈوں میں کوئی رقم جمع کرنے سے پہلے ایک کھلاڑی کے پاس ایک ecoPayz اکاؤنٹ ہونا ضروری ہے۔ اکاؤنٹ کے لیے رجسٹر کرنا نسبتاً آسان اور مفت ہے۔ صارفین کو صرف ان کی معلومات اور ای میل ایڈریس داخل کرنے کی ضرورت ہے۔ انہیں سیکیورٹی سوالات کے جوابات دینے اور سیکیورٹی وجوہات کی بنا پر پاس ورڈ کا انتخاب کرنے کی بھی ضرورت ہے۔ ای میل ایڈریس کی تصدیق کے بعد، اکاؤنٹ استعمال کے لیے تیار ہو جائے گا۔

اس کے بعد صارفین ترجیحی طریقوں، جیسے کریڈٹ کارڈز یا مقامی ادائیگی کے اختیارات استعمال کرتے ہوئے ecoPayz اکاؤنٹس میں رقوم جمع کر سکتے ہیں۔ صارفین اپنے ecoPayz کو اپنے بینک اکاؤنٹس سے بھی جوڑ سکتے ہیں۔ یہ انہیں اپنے بینک اکاؤنٹس سے براہ راست اپنے آن لائن کیسینو اکاؤنٹس میں منتقل کرنے کے قابل بنائے گا۔ یہ یقینی بنانے میں مدد کرتا ہے کہ ڈپازٹس تیزی سے مکمل ہو جائیں، کیونکہ براہ راست بینک ڈپازٹس کو مکمل ہونے میں عام طور پر زیادہ وقت لگتا ہے۔

جمع کرنے کی حد

عام طور پر، بیٹنگ کے مختلف فراہم کنندگان کے پاس کم از کم اور زیادہ سے زیادہ رقم کے لیے مختلف حدود متعین ہوتی ہیں جنہیں کھلاڑی ایک دن میں جمع کر سکتے ہیں۔ کھلاڑی ایک دن میں کئی بار جمع کر سکتے ہیں، جس سے وہ زیادہ سے زیادہ لین دین کی حدوں کو نظرانداز کر سکتے ہیں۔ کھلاڑیوں کو صرف اپنے ecoPayz اکاؤنٹس میں کافی فنڈز رکھنے کی ضرورت ہے۔

ایک محدود عنصر یہ ہے کہ ecoPayz کے پاس اس رقم کے حوالے سے حدود ہیں جو صارفین کسی بھی وقت اپنے اکاؤنٹس میں رکھ سکتے ہیں۔ رقم عام طور پر اکاؤنٹ کی سطح پر مبنی ہوتی ہے۔ مثال کے طور پر، سلور اکاؤنٹ 15,000 یورو کے زیادہ سے زیادہ بیلنس کی اجازت دیتا ہے۔ VIP اکاؤنٹ کی سطح پر اکاؤنٹ بیلنس کی کوئی حد نہیں ہے۔ اکاؤنٹ کی تمام سطحوں کے لیے کم از کم واحد لین دین کی رقم عام طور پر 10 یورو ہوتی ہے۔

EcoPayz کے ساتھ جمع کرنے کا طریقہ
EcoPayz کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

EcoPayz کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

ecoPayz کا استعمال کرتے ہوئے آن لائن کیسینو سے فنڈز نکالنا بھی نسبتاً آسان ہے۔ کھلاڑیوں کو اپنے کیسینو اکاؤنٹس میں لاگ ان کرنے اور اس بات کی تصدیق کرنے کی ضرورت ہے کہ شروعات کرنے والوں کے لیے ان کے پاس نکالنے کے لیے کافی فنڈز موجود ہیں۔ اگلا مرحلہ اس بات کی تصدیق کرنا چاہئے کہ آیا آن لائن کیسینو ecoPayz کو واپسی کے اختیار کے طور پر پیش کرتا ہے۔

اس کے بعد کھلاڑی اپنے بیٹنگ اکاؤنٹس کے بینکنگ پیج پر جاسکتے ہیں اور ecoPayz نکالنے کے اختیارات تلاش کرسکتے ہیں۔ اگلا مرحلہ رقم نکالنے کی رقم اور اس اکاؤنٹ کو بھرنا ہے جس میں کیسینو کو رقوم بھیجنی ہیں۔ پہلی بار استعمال کے لیے، کیسینو ادائیگی کا صفحہ صارفین کو ان کے ecoPayz اکاؤنٹس پر بھیجے گا، جہاں انہیں صرف اکاؤنٹ کو کیسینو سے منسلک کرنے کی تصدیق کرنے کی ضرورت ہے۔

واپسی کی کارروائی کے اوقات

مختلف آن لائن جوئے بازی کے اڈوں میں واپسی کی کارروائی کے اوقات مختلف ہوتے ہیں۔ زیادہ تر کیسینو میں، نکلوانے میں عام طور پر ایک سے تین کاروباری دن لگتے ہیں۔ ecoPayz پر ظاہر ہوتے ہی فنڈز کو استعمال یا کسی دوسرے اکاؤنٹ میں منتقل کیا جا سکتا ہے۔ موبائل پر واپسی بھی ممکن ہے، بشرطیکہ کھلاڑی موبائل کے ذریعے آن لائن کیسینو تک رسائی حاصل کر سکیں۔

EcoPayz کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ
EcoPayz کے پیشہ

EcoPayz کے پیشہ

  • ecoPayz کے ذریعے رقم جمع کرنا اور نکالنا تیز اور آسان ہے۔ ادائیگی کا طریقہ استعمال کرنے میں سیکھنے کا کوئی اہم وکر شامل نہیں ہے۔

  • ecoPayz صارفین پری پیڈ ڈیبٹ کارڈ حاصل کر سکتے ہیں۔ جب بھی صارفین اپنے آن لائن اکاؤنٹس تک رسائی حاصل نہیں کر پاتے ہیں تو ecoPayz ماسٹر کارڈ کام آ سکتا ہے۔

  • یہ 47 مختلف کرنسیوں کو سپورٹ کرتا ہے، جو بین الاقوامی سطح پر ادائیگیوں کو کافی آسان بناتا ہے۔

  • لین دین کافی تیز ہے۔ ٹرانزیکشن پروسیسنگ کے لیے منظوری کے کوئی طویل عمل نہیں ہیں۔

  • یہ یقینی بنانے کے لیے اعلیٰ حفاظتی خصوصیات پیش کرتا ہے کہ صارفین لین دین کرتے وقت ذہنی سکون سے لطف اندوز ہوں۔

EcoPayz کے پیشہ
EcoPayz کے نقصانات

EcoPayz کے نقصانات

  • ان کی خدمات کچھ ممالک میں دستیاب نہیں ہیں۔
  • یہ اندرونی منتقلی کے لیے فیس لیتا ہے۔
  • سطحوں کی بنیاد پر اکاؤنٹس کی کئی حدود ہیں۔
EcoPayz کے نقصانات
EcoPayz اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

EcoPayz اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

ecoPayz اکاؤنٹ کے لیے رجسٹر کرنے کے لیے، صارفین کو پہلے ecoPayz کی آفیشل ویب سائٹ پر جانا چاہیے اور سائن اپ بٹن پر کلک کرنا چاہیے۔ اس کے بعد صارفین کو مختلف تفصیلات درج کرنے کی ضرورت ہوگی جیسے ای میل ایڈریس اور رہائش کا ملک۔ صارف کو صارف نام، ترجیحی کرنسی، اور ترجیحی زبان کا انتخاب بھی کرنا چاہیے، پھر پاس ورڈ بنائیں۔ غلطیوں کے امکانات کو کم کرنے کے لیے، صارفین کو بنایا گیا پاس ورڈ دو بار ان پٹ کرنا ہوگا۔

اگلے مرحلے میں ذاتی تفصیلات درج کرنا شامل ہے۔ اس میں پورا نام، تاریخ پیدائش، اور موبائل فون نمبر شامل ہیں۔ صارفین کو ایک توثیقی کوڈ بھی درج کرنا ہوگا اور پھر شرائط و ضوابط کو پڑھ کر ان سے اتفاق کرنا ہوگا۔ اکاؤنٹ بنائیں بٹن پر کلک کرنے کے فوراً بعد اکاؤنٹ استعمال کے لیے تیار ہو جائے گا۔ تاہم، صارفین کو اب بھی تصدیق کے مقاصد کے لیے اپنے ای میل ایڈریس پر بھیجے گئے لنک پر کلک کرنے کی ضرورت ہے۔

تقاضے

ecoPayz اکاؤنٹ کھولنے کے لیے صارفین کو چند تقاضے پورے کرنا ہوں گے۔ پہلا یہ کہ صارفین کو ان ممالک کا باشندہ ہونا چاہیے جہاں ecoPayz کی اجازت ہے۔ دوسری اہم ضرورت یہ ہے کہ صارف کی عمر 18 سال سے زیادہ ہونی چاہیے۔

بینک اکاؤنٹ سے لنک کرنا

ecoPayz کو بینک اکاؤنٹ سے لنک کرنا ممکن ہے۔ ایسا کرنے سے بینک اکاؤنٹ اور ecoPayz اکاؤنٹ کے درمیان رقوم کی منتقلی کافی آسان ہو جاتی ہے۔

EcoPayz اکاؤنٹ کھولنے کا عمل
EcoPayz کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

EcoPayz کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

EcoPayz صارفین دو اہم طریقوں سے کسٹمر سروس تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ یہ شامل ہیں:

  • براہراست گفتگو لائیو چیٹ تک رسائی کے لیے، صارفین کو ecoPayz کے ہیلپ پیج پر جانا چاہیے۔ لائیو چیٹ شروع کرنے کے لیے صارف کو پورا نام، ای میل ایڈریس اور استفسار درج کرنا چاہیے۔

  • ای میل: صارفین ای میل کے ذریعے بھی سپورٹ تک پہنچ سکتے ہیں، جو کہ ecoPayz کے ہیلپ پیج پر رابطہ فارم کے ذریعے بھیجا جاتا ہے۔

EcoPayz کی کسٹمر سروس ٹیم عام طور پر دوستانہ اور پیشہ ور ہے۔ صارفین کی اکثریت عام طور پر ان سے تسلی بخش جواب حاصل کرتی ہے۔ تاہم، بعض اوقات جواب حاصل کرنے میں کئی دن لگ جاتے ہیں۔ یہ ان معاملات کے لیے کافی مشکل ہو سکتا ہے جہاں سوالات فوری ہوں۔

EcoPayz کسٹمر سپورٹ کے اختیارات