Money Transfer

رقم کی منتقلی کا لفظ عام طور پر بینک ٹرانسفر کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ اصطلاح کھلاڑیوں کے مقام کے لحاظ سے مختلف ہو سکتی ہے۔ تاہم، طریقہ کار ہر معاملے میں تقریباً ایک جیسا ہوتا ہے۔ بیٹنگ اکاؤنٹ صارفین کو ان کے بینک اکاؤنٹ کی معلومات فراہم کرتا ہے۔ پھر پنٹر ان تفصیلات کا استعمال براہ راست اپنے کھاتوں میں رقوم جمع کرنے کے لیے کرتے ہیں۔

واپسی کرتے وقت اس کے برعکس ہوتا ہے۔ رقم کی منتقلی یا تو ایک مالیاتی ادارے کے اندر یا متعدد پلیٹ فارمز پر مکمل کی جاتی ہے۔ عام طور پر بینک کے عملے کا کوئی عمل دخل نہیں ہوتا۔ eSports بیٹنگ اکاؤنٹس میں وائر ٹرانسفرز کے استعمال کا سب سے زیادہ مروجہ استدلال یہ ہے کہ وہ زیادہ محفوظ ہیں کیونکہ وہ براہ راست ایک بینک اکاؤنٹ سے دوسرے میں بھیجے جاتے ہیں۔

کیا منی ٹرانسفر مقبول ہے؟

کیا منی ٹرانسفر مقبول ہے؟

ادائیگی کا طریقہ وسیع ہے، اور بہت سے کھلاڑی اس کے استعمال سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ بینک ان لین دین کی حفاظت کرتے ہیں تاکہ صارفین کا ڈیٹا اور رقم محفوظ رہے۔ وائر ٹرانسفر ہر قسم کی ادائیگیوں کے لیے مقبول ہیں کیونکہ ان کے لیے خصوصی اکاؤنٹس یا خصوصی آلات یا ادائیگی کے آلات کے استعمال کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔ یہ جوئے کی ادائیگی کے سب سے مقبول اور آسان ترین طریقوں میں سے ایک ہے، خاص طور پر eSports بیٹنگ۔

SWIFT بین الاقوامی رقم کی منتقلی کی زیادہ تر ادائیگیوں کو ہینڈل کرتا ہے۔ کوآپریٹو سوسائٹی 1974 میں سات بین الاقوامی بینکوں کے ذریعہ بنائی گئی تھی جو ایک عالمی نیٹ ورک چلا رہے تھے۔ یہ رقم کی منتقلی کو قدیم ترین میں سے ایک بنا دیتا ہے۔ ادائیگی کے طریقے.

ادائیگی کے اختیارات فراہم کیے گئے ہیں۔

الیکٹرانک فنڈز کی منتقلی، ایک چھتری کی اصطلاح جس میں بینک کارڈ پر مبنی ادائیگی شامل ہے، رقم کی منتقلی کی سب سے عام قسم ہے۔ وائر ٹرانسفر، جو کہ ایک بین الاقوامی تیز رفتار بینک سے بینک ادائیگیوں کی منتقلی ہے، کو بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ گیرو براہ راست ڈپازٹ کی پیشکش کرتا ہے، جبکہ دوسرا آپشن گیمرز کو پوسٹل چیک یا منی آرڈر کے ذریعے رقم بھیجنے کی اجازت دیتا ہے۔ وہ لوگ جو eSports بیٹنگ پر اپنے پیسوں کا انتظام کرتے ہیں وہ بینک ٹرانسفر کا استعمال کر سکتے ہیں، جو کہ ایک معقول حد تک محفوظ طریقہ ہے۔

بینک ٹرانسفرز کو زیادہ تر ممالک میں آن لائن بیٹنگ اکاؤنٹ کے لین دین کے لیے جمع کرنے کے طریقہ کے طور پر قبول کیا جاتا ہے جو اس کی اجازت دیتے ہیں۔ بینکوں کے وسیع نیٹ ورک کی بدولت، یہ وسیع پیمانے پر پھیلا ہوا ہے۔ یورپی ممالک اور امریکہ.

کیا منی ٹرانسفر مقبول ہے؟
منی ٹرانسفر کا استعمال کرکے ڈپازٹ کیسے کریں۔

منی ٹرانسفر کا استعمال کرکے ڈپازٹ کیسے کریں۔

گیمرز کے لیے کسی بھی بینک سے وائر پیمنٹ کرنے کا ایک آسان طریقہ ان کی مقامی برانچ سے ٹرانزیکشن ہے۔ کھلاڑی فون پر بھی ایسا کر سکتے ہیں۔ تاہم، سب سے عام طریقہ ان کے آن لائن بینک اکاؤنٹ سے براہ راست بینک ٹرانسفر کرنا ہے۔

کھلاڑیوں کو اپنے آن لائن بیٹنگ اکاؤنٹ کے کیشیئر حصے سے "ڈپازٹ" کا انتخاب کرنا چاہیے۔ کسی کو درخواست کی گئی بینکنگ معلومات اور وہ رقم جو وہ منتقل کرنا چاہتے ہیں پُر کریں۔ بیٹنگ اکاؤنٹ کم از کم ڈپازٹ کی شرط لگا سکتا ہے۔

آخر میں، کھلاڑیوں کو کوئی بھی سیکیورٹی چیک کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جس کی بینک کو ضرورت ہوتی ہے۔ تصدیق کے بعد، کھلاڑی کو صرف فنڈز آنے کا انتظار کرنا ہوگا اور پھر کھیلنا شروع کرنا ہوگا۔ یہ ممکن ہے کہ اس میں کچھ کام کے دن لگیں۔

منی ٹرانسفر کے ساتھ براہ راست جمع

کھلاڑی یا تو ایک ایپ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں یا ویب پر مبنی ورژن پر کھیل سکتے ہیں تاکہ رقم کی منتقلی کے ساتھ براہ راست جمع کر سکیں۔ یہ سب سے زیادہ آسان اختیارات ہیں. آن لائن بینکنگ خدمات، خاص طور پر بینکنگ ایپس کا استعمال اس بات کو یقینی بنائے گا کہ بینک وائر سے لین دین سیکنڈوں میں مکمل ہوجائے۔

منتقلی کی فیس ہر بینک کی منتقلی کی رقم کے لحاظ سے مختلف ہوتی ہے۔ آن لائن بینک ٹرانسفر کے ساتھ جمع کرنے یا نکالنے کی کوئی حد نہیں ہے۔ کچھ آن لائن eSports بیٹنگ سائٹستاہم، آن لائن بینک ٹرانسفرز کے ذریعے کھلاڑی کتنی رقم جمع اور نکال سکتے ہیں اس پر مختلف حدود ہیں۔

منی ٹرانسفر کا استعمال کرکے ڈپازٹ کیسے کریں۔
منی ٹرانسفر کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

منی ٹرانسفر کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

eSports بیٹنگ اکاؤنٹ سے رقم نکالنا مشکل نہیں ہے۔ ایک کھلاڑی کو یہ یقینی بنانا ہے کہ وہ جوئے کی سائٹ کے تمام اصولوں پر عمل کر رہے ہیں۔ ان میں بیٹنگ اکاؤنٹ کو فعال رکھنے کے لیے درکار کم از کم رقم اور زیادہ سے زیادہ رقم شامل ہو سکتی ہے۔

کھلاڑیوں کو اپنے بک میکر کے اکاؤنٹ میں لاگ ان کرنے اور بیٹنگ اکاؤنٹ کے کیشیئر حصے سے "وتھراول" کو منتخب کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کے بعد، کسی کو وائر ٹرانسفر کو واپس لینے کے طریقے کے طور پر منتخب کرنا چاہیے اور نکالنے کے لیے رقم درج کرنا چاہیے۔ کھلاڑی کے لیے مخصوص بینک کو منتخب کرنے کا اشارہ ہو سکتا ہے جس میں وہ اپنی جیت واپس لینا چاہتے ہیں۔ رقم کی تصدیق کے بعد واپسی کے بٹن پر کلک کریں۔ بیٹنگ اکاؤنٹ لین دین پر کارروائی کے بعد صارف کو مطلع کرتا ہے، اور بینک اکاؤنٹ میں رقم حاصل کرنے کے لیے کچھ دن انتظار کرنا پڑتا ہے۔

رقم کی منتقلی کے ساتھ واپسی کی حدود عام نہیں ہیں۔ کھلاڑی کسی بھی وقت اپنی جیت حاصل کر سکتے ہیں، یہاں تک کہ اپنے فون پر بھی۔ تاہم، اس میں شامل رقم پر منحصر ہے، پروسیسنگ کے اوقات مختلف ہو سکتے ہیں۔ واپسی میں تین سے سات دن کے درمیان کہیں بھی لگ سکتا ہے۔ اگر بیٹنگ اکاؤنٹ میں کھلاڑی کے اکاؤنٹ کی تصدیق کرنے یا ان کی واپسی کی اہلیت کا تعین کرنے میں دشواری ہوتی ہے، تو اس میں ایک ہفتہ یا دو ہفتے بھی لگ سکتے ہیں۔

منی ٹرانسفر کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ
منی ٹرانسفر کے ساتھ فوائد اور نقصانات

منی ٹرانسفر کے ساتھ فوائد اور نقصانات

پیشہ

  • لین دین کی فیسیں ناقابل یقین حد تک کم ہیں۔
  • مزید اکاؤنٹس کھولنے کی ضرورت نہیں ہے۔
  • اعلیٰ سطح کی سیکیورٹی اور ڈیٹا پروٹیکشن موجود ہے۔
  • وائر ٹرانسفرز کو آن لائن بیٹنگ اکاؤنٹس کی اکثریت قبول کرتی ہے۔
  • یہ استعمال کرنا کافی آسان ہے۔ اسے کھلاڑیوں سے کریڈٹ چیک یا ذاتی معلومات کی ضرورت نہیں ہے۔
  • اہم فائدہ یہ ہے کہ وائر ٹرانسفر کو کوئی بھی ادائیگی کرنے کے لیے استعمال کر سکتا ہے۔

Cons کے

  • کچھ مالیاتی ادارے eSports بیٹنگ اکاؤنٹس کے ادائیگی کے اختیار کو قبول کرنے سے انکار کرتے ہیں۔
  • یہ آن لائن ادائیگی کرنے کا تیز ترین طریقہ نہیں ہے۔
  • کچھ کھلاڑی گیم کھیلنے کے لیے اپنے بینک اکاؤنٹس کو استعمال نہ کرنے کو ترجیح دے سکتے ہیں۔
  • تمام کھلاڑیوں کے لیے ایک بینک اکاؤنٹ درکار ہے۔
  • کچھ بینک براہ راست منتقلی پر سوال اٹھا سکتے ہیں اور کھلاڑی کے اکاؤنٹ کو اس وقت تک روک سکتے ہیں جب تک کہ کسٹمر کیئر کا نمائندہ صارف سے بات نہ کرے۔
منی ٹرانسفر کے ساتھ فوائد اور نقصانات
منی ٹرانسفر اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

منی ٹرانسفر اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

چونکہ وائر ٹرانسفر براہ راست بینکوں اور بینک کھاتوں کے درمیان کیے جاتے ہیں، اس لیے ان کی حفاظت سیکیورٹی سسٹمز سے ہوتی ہے۔ بینک اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کچھ جدید ترین اور سخت خفیہ کاری کا استعمال کرتے ہیں کہ ان کی اور ان کے کلائنٹس کی رقم محفوظ رہے۔

اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

اکاؤنٹ کھولنے کے لیے کھلاڑی کو اپنی شناختی دستاویز کے ساتھ بینک جانا ہوگا۔ یہ عام طور پر چند منٹوں میں کیا جا سکتا ہے، اور کھلاڑی اسے آن لائن بیٹنگ پلیٹ فارمز پر استعمال کر سکتا ہے۔ جواری کو رجسٹر کرنے کے بعد اپنے بینک اکاؤنٹ کو اپنی پسند کے آن لائن بیٹنگ اکاؤنٹ سے لنک کرنا ہوگا۔ طریقہ کار عام طور پر تیز ہوتا ہے اور اسے کمپیوٹر یا موبائل فون پر مکمل کیا جا سکتا ہے۔

بینک اکاؤنٹ کے بغیر ادائیگی کا اختیار استعمال کرنا ممکن نہیں ہے۔ بینک کو درکار ضروری شناختی دستاویزات حاصل کرنے کے لیے صارفین کی قانونی عمر کا ہونا ضروری ہے۔ رقم کی منتقلی کا اکاؤنٹ رکھنے سے کچھ خرابیاں ہوتی ہیں۔ زیادہ تر بینک صارفین سے مخصوص وقت کے لیے متحرک رہنے کا مطالبہ کرتے ہیں۔ کھلاڑیوں کے اکاؤنٹس ڈیلیٹ کیے جا سکتے ہیں اگر وہ طویل عرصے تک غیر فعال رہیں۔ اپنی رقم واپس حاصل کرنے کے لیے، انہیں بینک جانا ہوگا یا کسٹمر سروس کو کال کرنا ہوگی۔

منی ٹرانسفر اکاؤنٹ کھولنے کا عمل
منی ٹرانسفر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

منی ٹرانسفر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

زیادہ تر بینکوں کے کسٹمر سروس ڈپارٹمنٹس کی طرف سے صارفین کو بہت زیادہ اہمیت دی جاتی ہے۔ کھلاڑیوں کے لیے بینک یا بیٹنگ اکاؤنٹ سے رابطہ کرنا آسان ہے۔ ڈپازٹ چھوٹ جانے کی صورت میں، کھلاڑی کو سب سے پہلے بیٹنگ اکاؤنٹ پر کال کرنا چاہیے کہ آیا اسے فنڈز موصول ہوئے ہیں۔ اگر انہوں نے ایسا نہیں کیا تو گیمر کو مزید معلومات کے لیے اپنے بینک سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اگر بینک کھلاڑی کی شناخت کی تصدیق کرنا چاہے تو واپسی بھی روکی جا سکتی ہے۔ زیادہ تر کام بینک کا دورہ کیے بغیر مکمل کیے جا سکتے ہیں۔

ہر بینک کا اپنا رابطہ ہے۔ لیکن کھلاڑی کو درج ذیل کی تلاش کرنی چاہیے:

  • ویب سائٹ کے اکثر پوچھے گئے سوالات
  • سوشل میڈیا پیجز
  • سپورٹ ای میل
  • نمبروں پر کال کریں۔
  • براہراست گفتگو
منی ٹرانسفر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات