Payeer

eWallets کی آمد انٹرنیٹ جوئے کی دنیا میں سب سے اہم کامیابیوں میں سے تھی۔ PayPal اور Skrill آن لائن بیٹنگ کے لیے واحد وسیع پیمانے پر قبول شدہ eWallets نہیں ہیں۔ جوئے کی بہت سی سائٹیں اب Payeer کو قبول کرتی ہیں۔ پورے بورڈ کے پنٹر جغرافیائی پابندیوں کے بغیر معروف آن لائن ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس پر شرط لگا سکتے ہیں۔ تیزی سے بڑھتا ہوا ڈیجیٹل ادائیگی کا نظام فوری ڈپازٹس کی سہولت فراہم کرتا ہے اور پنٹروں کو سائن اپ بونس جیسی مختلف پیشکشیں حاصل کرنے کا موقع فراہم کرتا ہے۔

Payeer کے ساتھ شرط لگانے والے آن لائن esports کے ذریعے آنا آسان نہیں ہے۔ لیکن چند دستیاب سائٹس کسی بھی جواری کے لیے انتہائی سفارش کی جاتی ہیں۔ Payeer کم ٹرانزیکشن لاگت پر پلیئر اکاؤنٹ کو فنڈ دینے کے متعدد طریقے فراہم کرتا ہے۔ یہ اپنے اعلی اخراجات کی حدوں کی بدولت اعلی رولرز کے لیے ادائیگی کا ایک پرکشش طریقہ بھی بناتا ہے۔

پیئر ایسپورٹس بیٹنگ کے بارے میں

پیئر ایسپورٹس بیٹنگ کے بارے میں

Payeer ایک الیکٹرانک ادائیگی کا نظام ہے جسے Paycorp Limited نے 2012 میں ایسٹونیا میں ایجاد کیا تھا۔ یہ وانواتو فنانشل سروسز کمیشن کے معیارات کے تحت کام کرتا ہے اور فنانس پرائیویٹ لمیٹڈ کمپنی کے ذریعے چلایا جاتا ہے۔

بطور رجسٹرڈ آن لائن بینکنگ سسٹم اسٹونین وزارت اقتصادی امور اور مواصلات کی طرف سے، Payeer SWIFT کے ذریعے بین الاقوامی منتقلی کے لیے موزوں ہے۔ لین دین کی حفاظت کو برقرار رکھنے کے لیے، کمپنی نے ایس ایس ایل انکرپشن اور ایک سے زیادہ صارف کی تصدیق کا استعمال کیا ہے، بشمول ایس ایم ایس اطلاعات۔

کیا Payeer esports بیٹنگ کے لیے ڈپازٹ کا ایک مقبول طریقہ ہے؟

اگرچہ جوئے کی دنیا میں نسبتاً نیا ہے، Payeer 200 سے زیادہ ممالک اور تقریباً 5,000 بینکوں میں دستیاب ہے۔ یہ خاص طور پر اسکاٹ لینڈ اور ایشیا میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتا ہے۔ یہ جوئے کے لین دین کے لیے بہترین انتخاب میں سے ایک ہے، بشمول اسپورٹس بیٹس کی ادائیگی۔

صارفین آن لائن اشیاء خرید سکتے ہیں یا Payeer کے ذریعے مقامی اور بین الاقوامی سطح پر EUR، USD اور روسی روبل (RUB) میں رقم وصول کر سکتے ہیں۔ مزید برآں، Payeer ایک ملٹی کریپٹو کرنسی پلیٹ فارم ہے جو سات کرپٹو کی تجارت کو سپورٹ کرتا ہے۔

دیو ہیکل بک میکرز اور اسپورٹس جوئے کی ویب سائٹس پر سروس کا سب سے زیادہ بھروسہ مند آن لائن ڈپازٹ طریقہ ہے۔ دیگر عوامل جنہوں نے esports wagering میں اس کی مقبولیت میں اہم کردار ادا کیا ہے وہ ہیں بدیہی ایپ اور خصوصی کے لیے اہلیت خوش آمدید بونس.

پیئر ایسپورٹس بیٹنگ کے بارے میں
Payeer کے ساتھ جمع کرنا

Payeer کے ساتھ جمع کرنا

چونکہ Payeer متعدد بین الاقوامی ادائیگی فراہم کنندگان کے ساتھ مربوط ہوتا ہے، اس لیے اسے بہت سے بینک کارڈز، گفٹ کارڈز، eWallets، اور cryptocurrencies کے ساتھ ٹاپ کیا جا سکتا ہے۔

یہ بینک کھاتوں سے بھی جڑتا ہے اور کرنسی کو خودکار طور پر تبدیل کرتا ہے تاکہ اسے کے ساتھ ہم آہنگ بنایا جا سکے۔ اسپورٹس بیٹنگ سائٹ. سب سے اچھی بات یہ ہے کہ یہ صارف کے بینک اکاؤنٹ یا کارڈ کی تفصیلات کو ظاہر نہیں کرتا ہے۔ تیز رفتار عالمی منتقلی کو ترجیح دینے والے اسپورٹس بیٹرز کو اس پر غور کرنا چاہئے۔

ایسپورٹس پر شرط لگانے کے لیے Payeer کا استعمال کرنا

ڈپازٹ کرنے سے پہلے، پنٹر کو ڈپازٹ کی حدوں کی جانچ کرنی چاہیے، جو کہ $10 سے کچھ بھی ہو سکتی ہے۔ قدر سائٹ سے دوسرے سائٹ میں مختلف ہوتی ہے۔ Payeer کے ساتھ تیز اور آسان ڈپازٹ کرنے کا طریقہ یہاں ہے۔

  • پنٹر اپنے اسپورٹس بکی پر لاگ ان ہوتا ہے۔
  • بینکنگ پیج پر، صارف 'ڈپازٹ' کا انتخاب کرتا ہے
  • دستیاب آپشن کے درمیان ایک Payeer لوگو ظاہر ہوگا۔
  • کھلاڑی جمع کرنے کے طریقہ کے طور پر Payeer پر نشان لگاتا ہے۔
  • وہ منتقلی کے لیے ڈپازٹ کے سائز اور فنڈز کا ذریعہ بتاتے ہیں۔
  • اگلا پیئر اکاؤنٹ کی تفصیلات کو بھرنا ہے۔
  • لین دین کی تصدیق درج ذیل ہے۔
  • کامیاب رقم جمع کرنے پر ایک اطلاع بھیجی جائے گی۔ مکمل ہونے پر، رقم چند منٹوں میں شرط لگانے کے لیے دستیاب ہو جاتی ہے۔ ادا کرنے والے بکیز جمع کروانے کے لیے کوئی چارج نہیں لیتے ہیں، لیکن گاہک کو 0-5% تک کی لاگت کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، اس پر منحصر ہے کہ ان کے فنڈز کہاں سے نکل رہے ہیں۔
Payeer کے ساتھ جمع کرنا
ادا کنندہ کے ساتھ واپسی کیسے کریں۔

ادا کنندہ کے ساتھ واپسی کیسے کریں۔

جوا کھیلنے والے جو آن لائن ایسپورٹس میں Payeer کے ساتھ شرط لگاتے ہیں امید کرتے ہیں کہ کسی وقت پیسے جیت جائیں گے۔ لیکن تمام ادائیگیاں کھلاڑی کے ماسٹر کارڈ یا بینک اکاؤنٹ کے بجائے eWallet اکاؤنٹ پر جمع کی جاتی ہیں۔

واپسی کا عمل

مندرجہ ذیل عمل وہی ہے جو جیتنے کو کیش آؤٹ کرنے میں لیتا ہے۔

  1. آن لائن بک میکر پر، صارف کیشیئر پر کلک کرتا ہے جس کے بعد واپسی ہوتی ہے۔
  2. تمام ادائیگی کے اختیارات ایک فہرست میں پیش کیے جائیں گے۔
  3. کھلاڑی Payeer کا انتخاب کرتا ہے اور اپنے اکاؤنٹ کی تفصیلات بتاتا ہے۔
  4. وہ بتاتے ہیں کہ ان کے eWallet میں کتنا کیش آؤٹ کرنا ہے۔
  5. لین دین کی تصدیق

بک میکر کی جانب سے منتقلی کی تصدیق کے فوراً بعد جیت کو کھلاڑی کے Payeer اکاؤنٹ میں جمع کر دیا جائے گا۔ یہ مندرجہ بالا طریقہ کار کو مکمل کرنے کے کام کے دن کے اندر ہونا چاہیے۔ وہ صارفین جو اپنے بینک، کریڈٹ کارڈ، یا eWallet میں رقوم کی منتقلی کرنا چاہتے ہیں جب رقم Payeer تک پہنچ جائے تو ایسا کر سکتے ہیں۔ تاہم، اسی رقم کو بینک اکاؤنٹ میں منتقل کرنے میں تین کام کے دن لگ سکتے ہیں۔

ادا کنندہ کے ساتھ واپسی کیسے کریں۔
ادا کنندہ کی فیس اور واپسی کی حدود

ادا کنندہ کی فیس اور واپسی کی حدود

ادا کنندہ کی واپسی مفت ہے، اور eWallet کے پاس رکھی جانے والی رقم پر کوئی حد لاگو نہیں ہوتی ہے۔ ایک اسپورٹس بک میکر واحد جگہ ہے جس کی ایک حد ہوتی ہے، لہذا کھلاڑیوں کو درخواست کرنے سے پہلے زیادہ سے زیادہ اور کم از کم واپسی کی جانے والی رقم کی جانچ کرنی چاہیے۔

زیادہ تر ویب سائٹس پر، کم از کم رقم نکلوانے کی رقم $10 ہے، جبکہ زیادہ سے زیادہ حد بکی پر منحصر ہے، حالانکہ بینکنگ کے دیگر طریقوں سے زیادہ ہے۔ تاہم، جن صارفین نے لین دین کے لیے ایس ایم ایس نوٹیفیکیشنز کو ایکٹیویٹ کیا ہے، ان سے بالترتیب $0.05 اور 0.95% فی ٹرانسفر مقامی اور بین الاقوامی منتقلی وصول کی جاتی ہے۔

ادا کنندہ کی فیس اور واپسی کی حدود
Payeer کے ساتھ فوائد اور نقصانات

Payeer کے ساتھ فوائد اور نقصانات

Payeer کی ادائیگیوں کے اہم مراعات درج ذیل ہیں۔

پیشہ

  • فوری ادائیگیاں
  • دنیا بھر میں قبولیت
  • نیویگیٹ کرنے میں آسان موبائل ایپ استعمال کرتا ہے۔
  • P2P کارڈز اور بینک اکاؤنٹس میں منتقل کرتا ہے۔
  • جوئے کے بونس اور پروموشنز کی اہلیت
  • جوئے کی سرگرمی کو مقامی حکام سے پوشیدہ رکھتا ہے۔
  • متعدد بینکنگ سسٹمز اور کرپٹو پلیٹ فارمز کے ساتھ ہم آہنگ
  • اقتصادی کرنسی کی شرح تبادلہ
  • زیادہ بیٹنگ کی واپسی کی حد

Cons کے

Payeer کے ساتھ esports پر جوئے کی خرابیوں میں شامل ہیں:

  • صرف محدود تعداد میں ایسپورٹس بکیز Payeer کو قبول کرتے ہیں۔
  • غیر تصدیق شدہ اکاؤنٹس کے لیے واپسی کی سخت حد (روزانہ $999 تک)
  • کچھ ممالک میں ماسٹر کارڈ کے لین دین محدود ہیں۔
  • صرف تین کرنسیوں میں لین دین کی اجازت دیتا ہے۔
  • ایس ایم ایس اطلاعات پر چارجز
  • کوئی لائیو چیٹ نہیں۔
  • سست KYC عمل
Payeer کے ساتھ فوائد اور نقصانات
ادا کنندہ اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

ادا کنندہ اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

کوئی بھی جس نے کم سے کم قانونی عمر حاصل کر لی ہے وہ Payeer اکاؤنٹ کھول سکتا ہے اور اپنے iOS یا Android ڈیوائس پر ایپ ڈاؤن لوڈ کر سکتا ہے۔ موبائل ایپ فنڈز کے آسان انتظام کی سہولت فراہم کرتی ہے۔ دلچسپی رکھنے والے صارفین کو ایک ای میل پتہ، ایک رسمی شناختی کارڈ، اور ایک جسمانی پتہ درکار ہے۔ Payeer کسٹمر بننے کے لیے بینک اکاؤنٹ لازمی نہیں ہے۔

ادا کنندہ اکاؤنٹ کھولنے کا عمل
ادا کنندہ اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

ادا کنندہ اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

  1. صارف Payeer ایپ ڈاؤن لوڈ کرتا ہے۔
  2. وہ "اکاؤنٹ بنائیں" کا بٹن کھولتے ہیں۔
  3. ایپ ایک ای میل ایڈریس طلب کرے گی۔
  4. ایک تصدیقی کوڈ فراہم کردہ ای میل ایڈریس پر بھیجا جائے گا، اور ایک اکاؤنٹ بنایا جائے گا۔
  5. صارف اپنا صارف نام، پاس ورڈ، خفیہ کوڈ، اور رہائش کا ملک بتاتا ہے۔
  6. اگلا اسکین شدہ ID اور کسی کے موجودہ پتے کا ثبوت فراہم کر رہا ہے۔

مندرجہ بالا مرحلہ مکمل کرنے کے بعد، صارف اپنے Payeer اکاؤنٹ کو ٹاپ اپ کر سکتا ہے اور آن لائن esports betting sites پر شرط لگانا شروع کر سکتا ہے۔ فراہم کنندہ ماہانہ دیکھ بھال کی فیس نہیں لیتا ہے، اور اکاؤنٹ میں کوئی کم از کم بیلنس نہیں ہے۔ مضبوط انکرپشن پروٹوکول کے ساتھ، یہ ادائیگی کا طریقہ یقینی بناتا ہے کہ کوئی بھی غیر مجاز صارف صارف کی تفصیلات اور فنڈز تک رسائی حاصل نہ کر سکے۔

ادا کنندہ اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔
ادا کنندہ کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

ادا کنندہ کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

کبھی کبھار، ادائیگی کرنے والے صارفین کو اس ادائیگی کے نظام کو استعمال کرتے وقت ناکامیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ کسی بھی پوچھ گچھ کے لیے، انہیں کسٹمر کیئر ڈیپارٹمنٹ سے بذریعہ رابطہ کرنا چاہیے:

  • فون کال (+1 646 658 3695)
  • اکثر پوچھے گئے سوالات کا صفحہ
  • آن لائن فارم

ادا کنندہ 1 سے 24 گھنٹے کے اندر کسٹمر کے سوالات کا جواب دیتا ہے۔ معاون عملہ گاہکوں کو جواب دیتے وقت بنیادی طور پر روسی اور انگریزی استعمال کرتا ہے۔ اگر کوئی آن لائن فارم بھرتا ہے، تو اسے اپنا ای میل ایڈریس، موضوع، اور ایک تفصیلی پیغام شامل کرنا چاہیے۔ دستاویز کو منسلک کرنے کا ایک آپشن بھی ہے۔ پھر، ان سے ای میل کے ذریعے رابطہ کیا جائے گا۔

ادا کنندہ کسٹمر سپورٹ کے اختیارات