Paysafe Card

2000 میں چار آسٹریا کے ذریعے قائم کیا گیا، ادائیگی کا پلیٹ فارم اب 40 سے زائد ممالک میں صارفین کو مالیاتی خدمات فراہم کرتا ہے، بشمول بیشتر یورپ اور شمالی امریکہ۔ 2015 تک، paysafecard برانڈ Optimal Payments میں شامل ہو گیا، ایک کثیر القومی ڈیجیٹل ادائیگی کمپنی، جس نے خود کو Paysafe Group کا نام دیا۔ یورپ میں، کسی بیرونی بینکنگ پارٹنر کی ضرورت نہیں ہے، کیونکہ ادائیگی فراہم کرنے والے کے ذیلی ادارے کو مالی لین دین کرنے کا لائسنس حاصل ہے۔

تاہم، شمالی امریکہ میں، Bancorp بینک ریگولیٹری ضروریات کو پورا کرنے کے لیے ایک پارٹنر کے طور پر کام کرتا ہے۔ Paysafecard کے صارفین ویب پر مبنی خریداریوں کے لیے استعمال کرنے کے لیے 16 ہندسوں کا PIN یا پری پیڈ ماسٹر کارڈ خرید سکتے ہیں۔ صارفین باقاعدہ ڈیجیٹل ادائیگیوں کے لیے paysafecard استعمال کرنے کے لیے آن لائن اکاؤنٹ کے لیے بھی رجسٹر ہو سکتے ہیں، یہی وجہ ہے کہ ادائیگی فراہم کرنے والا آن لائن شرط لگانے والوں میں مقبول ہے۔

Paysafe Card
Paysafe کارڈ کے ساتھ 10 بک میکرز

Paysafe کارڈ کے ساتھ 10 بک میکرز

Paysafe کارڈ پری پیڈ فراہم کرتا ہے۔ آن لائن ادائیگی کی خدمات 16 ہندسوں کے PIN واؤچر والے صارفین کے لیے۔ گاہک سیلز آؤٹ لیٹس اور ڈیجیٹل پلیٹ فارمز پر آن لائن کوڈ کو فروخت کے مقام پر درج کرکے استعمال کرتے ہیں۔ برانڈ کی بڑھتی ہوئی مقبولیت نے دنیا بھر میں جوئے کے بڑے اداروں میں توسیع کو ہوا دی ہے، بشمول:

  • BUFF.bet
  • Arcanebet
  • 22 شرط
  • 888 کھیل
  • یونی بیٹ
  • جی جی بی ای ٹی
  • بیٹ365
  • بیٹ وے اسپورٹس
  • LOOT.BET
  • بک میکر
Paysafe کارڈ کے ساتھ 10 بک میکرز
پے سیف کارڈ کی مقبولیت

پے سیف کارڈ کی مقبولیت

اسپورٹس بیٹنگ کے لیے ڈپازٹ طریقہ تلاش کرنے میں سیکیورٹی بادشاہ ہے، یہی ایک وجہ ہے کہ paysafecard کی مقبولیت میں مسلسل اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔ گیمرز کے لیے، آسان اور نجی لین دین esports بیٹنگ اکاؤنٹس میں فنڈز جمع کرنے کا ایک تیز طریقہ پیش کرتے ہیں۔ سیکیورٹی اور پرائیویسی وہ بنیادی وجوہات ہیں جن کی سب سے بڑی بیٹنگ سائٹس یسپورٹس جواریوں کو پے سیف کارڈ کے ساتھ دانویں لگانے کا اختیار دیتی ہیں۔

پے سیف کارڈ کی مقبولیت
پے سیف کارڈ استعمال کرنا

پے سیف کارڈ استعمال کرنا

شرط لگانے والوں کے لیے، paysafecard کے ساتھ کیسینو اکاؤنٹ میں رقوم جمع کرنا آسان ہے۔ صارفین آن لائن اکاؤنٹ میں رقوم جمع کرنے کے لیے ویب سائٹ کے چیک آؤٹ پر ادائیگی کے طریقے کے طور پر 16 ہندسوں کا پن داخل کرتے ہیں۔ تاہم، سب سے بڑی رقم جو ایک جواری paysafecard کے ساتھ جمع کر سکتا ہے وہ معیاری اکاؤنٹ ہولڈرز کے لیے 250 یورو ماہانہ تک محدود ہے۔

ایک کھلاڑی آسانی سے آن لائن کیسینو ہوم پیج پر جاتا ہے۔ ڈپازٹ کے لیے بٹن پر کلک کریں۔ ڈپازٹ کے طریقے کے طور پر paysafecard کا انتخاب کریں۔ ڈپازٹ کی رقم اور کوڈ درج کریں۔ ایک کھلاڑی فنڈنگ کی حد کو حاصل کرنے کے لیے متعدد کوڈز داخل کر سکتا ہے۔

خوش قسمتی سے، paysafecard واؤچرز بینک کھاتوں سے آزاد ہیں، جو صارفین کو آن لائن بیٹنگ اداروں کو ذاتی، نجی بینکنگ کی معلومات تک رسائی دیے بغیر کیسینو فنڈز جمع کرنے کا ایک آسان طریقہ پیش کرتے ہیں۔ Paysafecard صارفین کو تاجروں کے لیے گمنام رہنے میں مدد کرتا ہے۔

کوئی بھی دھوکہ دہی کے نقصانات واؤچر کے فرق تک محدود ہیں۔ تاہم، واؤچر ہولڈرز کو paysafecard واؤچرز پر فنڈز لوڈ کرتے وقت شناخت کی توثیق کرنی چاہیے، اور لائسنس یافتہ بیٹنگ اسٹیبلشمنٹ کو قانون کے مطابق صارفین کو فنڈز نکالنے کی اجازت دینے سے پہلے شناخت کی تصدیق مکمل کرنے کی ضرورت ہے۔

پے سیف کارڈ استعمال کرنا
واپسی کا عمل

واپسی کا عمل

Paysafe کارڈ اکاؤنٹ میں رقوم کی واپسی ایک ہموار عمل ہے۔ ادائیگی کا پلیٹ فارم کیسینو اور بیٹنگ کے اداروں کو paysafecard کے ذریعے کسٹمر اکاؤنٹس میں رقم بھیجنے کی اجازت دیتا ہے۔ جوئے کی ویب سائٹس سے کارڈ میں رقوم نکالنے کے لیے صارفین کے پاس پے سیف کارڈ اکاؤنٹ ہونا ضروری ہے۔ صارفین بیٹنگ پلیٹ فارم کے واپسی کے صفحے پر جاتے ہیں۔

واپسی کے طریقہ کے طور پر paysafecard کا انتخاب کریں۔ وہ ای میل درج کریں جو صارف نے paysafecard کے ساتھ رجسٹر کیا ہے۔ جب ویب سائٹ واپسی کا عمل مکمل کر لیتی ہے، تو درخواست کردہ فنڈز 24 گھنٹے کے اندر کسٹمر کے پے سیف کارڈ بیلنس میں جمع ہو جاتے ہیں۔

Paysafecard میں صارفین کے لیے واپسی کی حدیں ہیں، کم از کم $10 اور زیادہ سے زیادہ $2000۔ اب Paysafe گروپ کہلاتا ہے، کمپنی صارفین کو فوری، آسان اور محفوظ لین دین فراہم کرنے کی کوشش کرتی ہے۔ اس کے علاوہ، موبائل فرینڈلی ایپلی کیشن صارفین کو کیسینو اور آن لائن بیٹنگ اکاؤنٹس سے فوری طور پر رقم جمع کرنے اور نکالنے کی اجازت دیتی ہے۔

واپسی کا عمل
پے سیف کارڈ کے فوائد اور نقصانات

پے سیف کارڈ کے فوائد اور نقصانات

پیشہ

Paysafecard واؤچرز خریدنا آسان ہیں۔ یورپی باشندے اور زائرین موبائل فون کے خوردہ فروشوں اور دیگر واؤچرز فروخت کرنے والے اسٹورز پر آسان کوڈز تلاش کر سکتے ہیں۔

اسی کرنسی میں فنڈز جمع کرنے کے لیے کوئی فیس نہیں ہے جسے صارف نے واؤچر پر لوڈ کیا ہے۔

شرط لگانے کی حدیں جواریوں کو پہلے سے طے شدہ ماہانہ بجٹ کے اندر رہنے میں مدد کرتی ہیں، ذمہ دار بیٹنگ کو فروغ دیتی ہیں۔

ڈپازٹ اور نکالنے کے عمل دونوں آسان اور تیز ہیں۔

شرط لگانے والوں کے لیے، Paysafe کارڈ کے بہت سے فائدے مند افعال ہیں۔ قانونی ٹینڈر لوڈ کرنے کے لیے بہت سے اختیارات پیش کرتے ہوئے، کارڈ ان صارفین کو پورا کرتا ہے جو ایک آسان، تیز ٹرانزیکشن کا تجربہ کرنا چاہتے ہیں۔

استعمال میں آسان

صارفین کو رجسٹر کرنے کے لیے بینک اکاؤنٹ یا کریڈٹ کارڈ کی ضرورت نہیں ہے۔ پیسے کے ساتھ کوئی بھی اسپورٹس بیٹر منی آرڈرز، چیکس، کیش اور گفٹ کارڈز جمع کرنے کے لیے PaySafe کارڈ خرید سکتا ہے۔ کارڈ لوڈ کر کے، شرط لگانے والا 16 ہندسوں کا PIN استعمال کر کے ادائیگی کے طریقہ پر شرط لگا سکتا ہے تاکہ مشہور esports betting sites پر آن لائن فنڈز جمع کر سکیں۔

محفوظ لین دین

Paysafe کارڈ مالی اور ذاتی معلومات کو محفوظ رکھنے کے لیے جدید ٹیکنالوجی کا استعمال کرتا ہے۔ زیادہ تر ڈیجیٹل والٹس پلیٹ فارمز کی طرح، کمپنی اپنے ادائیگی کے طریقہ کار کے لیے رازداری کو ترجیح دیتی ہے۔ یہ ایک سروس ہے جسے بہت سے آن لائن جواری منتخب کر رہے ہیں۔ دیگر مالیاتی خدمات فراہم کنندگان کے ساتھ خدمات اور جائزوں کا موازنہ کرکے، esports bettors کو معلوم ہوسکتا ہے کہ ادائیگی کا طریقہ ویب سائٹ اکاؤنٹس میں ڈپازٹ کرنے کے لیے مسابقتی خدمات پیش کرتا ہے۔

رسائی

650,000 سے زیادہ اسٹورز پر خریداری کے لیے دستیاب، یہ کارڈ مقامی سپر مارکیٹوں، گیس اسٹیشنوں، اور سہولت اسٹورز میں تلاش کرنا آسان ہے۔ یومیہ انٹرنیٹ استعمال کرنے والوں کے لیے، جوئے کے دوران بغیر کسی رکاوٹ کے ڈپازٹ کے طریقہ کار کی کلید سہولت ہے۔

Cons کے

  • آپ کو کیسینو گیمز کھیلنے یا آن لائن شرط لگانے کے لیے فنڈز جمع کرنے سے پہلے 16 ہندسوں کا واؤچر خریدنا ہوگا۔
  • Paysafe ہر ملک میں دستیاب نہیں ہے۔
پے سیف کارڈ کے فوائد اور نقصانات
پے سیف کارڈ کیوں استعمال کریں؟

پے سیف کارڈ کیوں استعمال کریں؟

دنیا بھر میں متعدد کیسینو اور اسپورٹس پلیٹ فارمز فنڈز جمع کرنے کے لیے صارفین سے paysafe کارڈ قبول کرتے ہیں۔ خریداروں کے پاس ایک سمارٹ واچ ایپ کے ساتھ پے سیف کارڈ ماسٹر کارڈ استعمال کرنے کا اختیار ہے تاکہ خریداری اور جمع کرنے کے عمل کو مزید آسان بنایا جا سکے۔ شرط لگانے والوں کے لیے، مالیاتی فراہم کنندہ فنڈز کو منتشر کرنے کا ایک تیز اور محفوظ طریقہ پیش کرتا ہے۔ سائن اپ کرنے کے بعد، مالیاتی فراہم کنندہ صارفین کو جامع سیکیورٹی اور مسابقتی فیس پیش کرتا ہے۔

Paysafecard کو 18 سال یا اس سے زیادہ عمر کے صارفین کو واؤچر خریدنے کے لیے زمین پر مبنی اسٹور تلاش کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ کمپنی کی ویب سائٹ اپنی ویب سائٹ پر حصہ لینے والے خوردہ فروشوں کے لیے مقام کی معلومات فراہم کرتی ہے۔ مقامی خوردہ فروشوں کے پتوں تک رسائی کے لیے بس زپ کوڈ کی معلومات درج کریں، جو paysafecard واؤچر فروخت کرتے ہیں۔ واؤچر خریدنے کے لیے کسی بینک اکاؤنٹ یا کریڈٹ کارڈ کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کے بجائے، گاہک قریبی خوردہ فروش کا انتخاب کرتے ہیں، آؤٹ لیٹ پر جاتے ہیں، اور 16 ہندسوں کے PIN کے ساتھ واؤچر خریدتے ہیں۔

مقامی گروسری اسٹورز، گیس اسٹیشنز، اور دیگر ریٹیل آؤٹ لیٹس پر آسانی سے واقع، paysafecard کی خریداری صارفین کو ایک سفر کے ساتھ متعدد کاموں کا خیال رکھنے کی اجازت دیتی ہے۔ کارڈ لوڈ کرنے کے لیے، صارفین کو حکومت کی جانب سے جاری کردہ شناخت یا رہائش کے ثبوت سے شناخت کی تصدیق کرنی ہوگی۔ تصدیق کے بعد، کیشئر خریدار کو واؤچر دیتا ہے، جسے گاہک آن لائن کیسینو اور گیمنگ سائٹس پر استعمال کر سکتے ہیں۔

پے سیف کارڈ کیوں استعمال کریں؟
کسٹمر سروس

کسٹمر سروس

Paysafe کارڈ کے صارفین تین طریقوں سے کسٹمر سروس تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ ادائیگی فراہم کرنے والے کی ویب سائٹ پر، ایک آسان فارم صارفین کو ادائیگی کے طریقہ سے متعلق استفسارات، سوالات اور تبصرے جمع کرانے کی اجازت دیتا ہے۔ کسٹمر سروس کے اوقات مختلف ہوتے ہیں، لیکن صارف جمع کرائی گئی معلومات کے جواب کی توقع کر سکتا ہے۔

صارفین فون کے ذریعے paysafecard کسٹمر سپورٹ تک بھی پہنچ سکتے ہیں۔ ویب سائٹ واؤچر ہولڈرز کے لیے ایک آسان 800 نمبر درج کرتی ہے جب فوری مدد کی ضرورت ہو تو کال کریں۔
چوری یا دھوکہ دہی کی صورت میں، واؤچر اور اکاؤنٹ ہولڈرز کوڈ کے استعمال کو فوری طور پر روک سکتے ہیں۔ کمپنی کی ویب سائٹ پر 'بلاک کوڈ ناؤ' بٹن پر کلک کرنے سے، صارفین فوری طور پر اکاؤنٹ کے بیلنس کی حفاظت کر سکتے ہیں۔

Paysafe کارڈ آن لائن مارکیٹ میں آسان اور محفوظ مالی لین دین لاتا ہے۔ شرط لگانے والوں کے لیے، نجی بینکنگ کی معلومات جاری کیے بغیر آن لائن کیسینو اور اسپورٹس بکس میں رقوم جمع کرنے کی اہلیت خاص طور پر فائدہ مند ہے۔ اگرچہ paysafecard تمام آن لائن ادائیگی فراہم کنندگان کو درپیش چیلنجوں پر قابو پانے کے لیے کام کر رہا ہے، جیسے کہ فشنگ اور دھوکہ دہی، واؤچرز دنیا بھر میں روزانہ انٹرنیٹ جواریوں کے لیے آن لائن خریداری اور ڈپازٹ کو آسان بنا دیتے ہیں۔

کسٹمر سروس