Tether

ٹیتھر (USDT) ٹیتھر پلیٹ فارم پر مبنی ایک کریپٹو کرنسی ہے۔ اسے افراد اور کاروبار سامان اور خدمات کی ادائیگی کے طور پر استعمال کرتے ہیں۔ یہ آن لائن بک میکرز اور اسپورٹس بیٹنگ ویب سائٹس کے لیے جمع کرنے کا طریقہ بھی ہے۔ امریکی ڈالر کے مقابلے میں ایک مستقل قیمت کے ساتھ ایک کریپٹو کرنسی کے طور پر، یہ سب سے آسان کرپٹو کرنسیوں میں سے ہے جسے ہر کوئی استعمال کر سکتا ہے۔

حریفوں کی موجودگی کے باوجود، یہ cryptocurrency مارکیٹ میں اپنی اعلیٰ پوزیشن کو برقرار رکھتا ہے۔ اس کی ساکھ کہتی ہے کہ یہ "ڈیجیٹل دور کے لیے ڈیجیٹل رقم" ہے۔ کوائن مارکیٹ کیپ جیسے بہت سے معتبر ذرائع اسے دنیا کی دس سب سے زیادہ امید افزا کرپٹو کرنسیوں میں سے ایک سمجھتے ہیں۔

ٹیتھر کے بارے میں

ٹیتھر کے بارے میں

ٹیتھر کو ہانگ کانگ میں شامل کیا گیا ہے اور اسے 2014 میں لانچ کیا گیا تھا۔ تب سے، اسے ڈیجیٹل سے فیاٹ کرنسی کے طور پر استعمال کیا جا رہا ہے۔ اس کے پیچھے لوگ JL Van Der Velde (چیف ایگزیکٹو آفیسر)، Stuart Hoegner (جنرل کونسلر)، اور Giancarlo Devasini (چیف فنانشل آفیسر) ہیں۔ یہ بلاکچین ٹیکنالوجی کا استعمال کرتا ہے تاکہ صارفین کو بین الاقوامی طور پر، فوری طور پر اور محفوظ طریقے سے ڈیجیٹل ٹوکن بھیجنے اور وصول کر سکیں۔

اور یہ فوائد دیگر اختیارات کی لاگت کے ایک حصے کے لیے صارفین کو پیش کیے جاتے ہیں۔ Bitcoin اور Ethereum جیسی دیگر مشہور کرپٹو کرنسیوں کے ساتھ، بہت سے لوگ اسے USD کے متبادل کے طور پر استعمال کرتے ہیں۔ اس طرح، یہ تجارتی حجم کے لحاظ سے سرکردہ کرپٹو کرنسیوں میں سے ایک ہے۔

ٹیتھر کا ایک اور جیتنے والا فائدہ یہ ہے کہ اسے ڈالرز، فزیکل گولڈ، یورو اور دیگر حقیقی دنیا اور مائع اثاثوں کی حمایت حاصل ہے۔ اور اس کا نام اس کی نمائندگی کرتا ہے- ایک کرپٹو کرنسی لنگر انداز یا حقیقی دنیا کی نقد سے "ٹیچرڈ"۔ لوگ، خاص طور پر وہ لوگ جو کرپٹو کرنسیوں کے ساتھ محدود تجربہ رکھتے ہیں، اس اور اس کی انتہائی مائع نوعیت کی وجہ سے اس کی طرف راغب ہوتے ہیں۔ ایک ٹیتھر ٹوکن کی قیمت کرنسی کی ایک بنیادی اکائی کے برابر ہے جو اس کی پشت پناہی کرتی ہے، جیسے کہ امریکی ڈالر۔ ادائیگیاں بذریعہ کی جا سکتی ہیں:

  • نیٹلر
  • ویزا
  • بٹ کوائن
  • سکرل
  • ایسٹروپی
  • ویب منی
  • پرفیکٹ منی
  • زر
ٹیتھر کے بارے میں
کیا ٹیتھر مقبول ہے؟

کیا ٹیتھر مقبول ہے؟

جہاں cryptocurrencies کا تعلق ہے، Tether ایک مشہور نام ہے۔ اس کی پیش کردہ سہولت کی وجہ سے، یہ بطور ایک مقبول انتخاب ہے۔ قابل اعتماد ادائیگی کا طریقہ آن لائن بک مارکس، اسپورٹس بیٹنگ سائٹس، اور کیسینو میں استعمال کیا جاتا ہے۔

دنیا بھر میں لاکھوں لوگ Tether استعمال کرتے ہیں، اور صارفین کی بڑھتی ہوئی تعداد اسے اپنا رہی ہے۔ تاہم، چونکہ ٹیتھر پلیٹ فارم حکومتی ضوابط کی پابندی کرتا ہے، اس لیے درج ذیل ممالک کے رہائشیوں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ ٹوکن استعمال نہ کریں:

  • شمالی کوریا
  • کیوبا
  • سنگاپور
  • پاکستان
  • ایران

وینزویلا

  • شام
  • کریمیا

امریکی شہریوں کو ٹیتھر پلیٹ فارم استعمال کرنے کے خلاف بھی مشورہ دیا جاتا ہے۔ تاہم، ٹیتھر کے پیچھے لوگ پارٹیوں کے لیے مستثنیات بنا سکتے ہیں جن میں ECP (قابل معاہدہ شرکاء) اور امریکہ سے باہر قائم کاروبار شامل ہیں۔

کیا ٹیتھر مقبول ہے؟
ٹیتھر کا استعمال کرکے ڈپازٹ کیسے کریں۔

ٹیتھر کا استعمال کرکے ڈپازٹ کیسے کریں۔

کیسینو اکاؤنٹ کو براہ راست ٹیتھر اکاؤنٹ سے جوڑنا ناممکن ہے۔ تاہم، ٹیتھر اکاؤنٹ سے فنڈز کے ساتھ کیسینو اکاؤنٹ کو تیزی سے لوڈ کرنا آسان ہے۔ کم از کم ڈپازٹ کی رقم $10 ہے جس میں زیادہ سے زیادہ ڈپازٹ نہیں ہے۔

  1. ڈپازٹ ایریا سے ٹیتھر کو منتخب کریں۔
  2. ایک تجارتی اکاؤنٹ کا انتخاب کریں (تبادلوں کے اخراجات سے بچنے کے لیے USD پر مبنی تجارتی اکاؤنٹ تجویز کیا جاتا ہے)۔
  3. اگلا منتخب کریں۔
  4. فنڈز بھیجیں پر کلک کریں۔ ٹیتھر والیٹ کا پتہ اور جمع کرنے کے لیے USDT کی رقم درج کریں۔

اکاؤنٹ کا بیلنس 72 گھنٹے کے اندر جمع ہو جائے گا۔

آن لائن بک میکرز میں ٹیتھر کا استعمال

ٹیتھر کے لیے ادائیگی کا ایک بہترین آپشن ہے۔ اسپورٹس بیٹنگ سائٹس. ٹیتھر پلیٹ فارم کا استعمال آسان اور آسان ہے، جس سے صارفین کے لیے بلاک چینز، بشمول ایکسچینج، بٹوے، ادائیگی کے پروسیسرز، مالیاتی خدمات، اور اے ٹی ایمز پر فیاٹ بیکڈ کرنسیوں کو استعمال کرنا آسان ہے۔

ٹیتھر کا استعمال کرکے ڈپازٹ کیسے کریں۔
ٹیتھر کا استعمال کرتے ہوئے واپسی کیسے کریں۔

ٹیتھر کا استعمال کرتے ہوئے واپسی کیسے کریں۔

ٹیتھر سے نکلوانا اتنا ہی آسان ہے جتنا کہ ڈپازٹ کرنا۔ کم از کم نکالنے کی رقم $100 ہے، اور زیادہ سے زیادہ نکالنے کی رقم $1,000 ہے۔

متعلقہ نوٹ پر، سہولت کے حوالے سے ایک عام تشویش یہ ہے کہ آیا کوئی شخص اپنے موبائل آلات سے رقم نکال سکتا ہے۔ بدقسمتی سے، وہ نہیں کر سکتے کیونکہ ٹیتھر پلیٹ فارم میں موبائل ایپ نہیں ہے۔ اگرچہ اس کے حل ہو سکتے ہیں، لیکن حفاظتی وجوہات کی بنا پر موبائل کو واپس لینے پر اصرار کرنے کی سفارش نہیں کی جاتی ہے۔

  1. واپسی کے سیکشن سے ٹیتھر کو منتخب کریں۔
  2. ٹریڈنگ اکاؤنٹ کا انتخاب کریں، پھر ٹیتھر والیٹ کا پتہ اور نکالنے کی رقم ٹائپ کریں۔
  3. اگلا منتخب کریں۔
  4. لین دین کا خلاصہ پیش کیا جائے گا۔ سیکیورٹی کی قسم کے لحاظ سے ایک تصدیقی کوڈ ای میل یا ایس ایم ایس کے ذریعے بھیجا جائے گا۔ واپسی کی درخواست کی تصدیق کے لیے اس کوڈ کا استعمال کریں۔

اکاؤنٹ کا بیلنس 72 گھنٹے کے اندر جمع ہو جائے گا۔

ٹیتھر کا استعمال کرتے ہوئے واپسی کیسے کریں۔
ٹیتھر کے ساتھ فوائد اور نقصانات

ٹیتھر کے ساتھ فوائد اور نقصانات

پیشہ

  • بہت سے تبادلے USDT قبول کرتے ہیں - جہاں کرپٹو کرنسیز شامل ہوتی ہیں، USDT اکثر قبول کی جاتی ہے۔
  • یوزر فرینڈلی انٹرفیس - ٹیتھر پلیٹ فارم سیدھا اور ابتدائی دوست ہے۔
  • مستحکم - یہ دیگر کریپٹو کرنسیوں کے مقابلے میں کم اتار چڑھاؤ والا ہے۔
  • فوری لین دین کا وقت - لین دین منٹوں میں مکمل کیا جا سکتا ہے۔
  • صفر فیس - بٹوے کے درمیان منتقلی لین دین کی فیس کے ساتھ نہیں آتی ہے۔

Cons کے

  • نام ظاہر نہ کرنے کی کمی - ورچوئل کرنسیوں کی دنیا میں، یہ ایک بڑی تشویش ہے۔ USDT کو آزادانہ طور پر استعمال کرنے کے لیے، ذاتی شناخت پیش کرنا ضروری ہے۔
  • کوئی موبائل ایپ نہیں - وہ صارفین جو موبائل آلات سے رقوم نکالنے کا ارادہ رکھتے ہیں ان کو جگہ نہیں دی جائے گی۔
  • کان کنی کی اجازت نہیں ہے - کان کنی ممنوع ہے ممکنہ طور پر USDT قدر کو منظم کرتی ہے۔
ٹیتھر کے ساتھ فوائد اور نقصانات
ٹیدر اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

ٹیدر اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

ٹیتھر اکاؤنٹ کھولنا آسان ہے۔ کوئی بھی شخص بینک اکاؤنٹ یا شناختی دستاویزات کے بغیر بھی اکاؤنٹ کھول سکتا ہے۔ وہ پانچ منٹ سے بھی کم وقت میں اکاؤنٹ بنانے کا عمل شروع اور ختم کر سکتے ہیں۔ عمر کی کوئی حد یا دیگر پابندیاں بھی نہیں ہیں۔ صرف چند ذاتی تفصیلات اور ای میل ایڈریس کی ضرورت ہے۔

تاہم، اکاؤنٹ کی تصدیق کرنا ضروری ہے۔ اگر کوئی شخص غیر تصدیق شدہ اکاؤنٹ کے ساتھ آگے بڑھنے کا انتخاب کرتا ہے، تو اس کے اعمال محدود ہیں۔ مثال کے طور پر، انہیں USDT کو USD میں تبدیل کرنے کی اجازت نہیں ہے۔

اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

  1. Tether.io پر جائیں اور SIGNUP پر کلک کریں۔
  2. ذاتی تفصیلات فراہم کریں جیسے پہلا اور آخری نام، ای میل پتہ، اور صارف نام۔
  3. سیکیورٹی سیکشن پر 2FA (ٹو فیکٹر توثیق) کو فعال کریں۔
  4. صارف نام پر کلک کرکے شناخت کی تصدیق کریں۔
  5. تصدیق پر کلک کریں اور انفرادی تصدیق کو منتخب کریں۔

اس عمل کو مکمل کرنے کے لیے، انفرادی تصدیقی صفحہ پر درج ضروری معلومات کو پڑھیں۔ پھر ضروری دستاویزات فراہم کریں۔

ٹیدر اکاؤنٹ کھولنے کا عمل
ٹیدر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

ٹیدر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

ٹیتھر کی ٹیم ان کی ویب سائٹ کے ذریعے (ای میل کے ذریعے) تک پہنچ سکتی ہے۔ چونکہ وہ اپنے صارفین کی قدر کرتے ہیں، اس لیے انھوں نے زیادہ تر خدشات کے جوابات فراہم کیے ہیں۔ ان کی ویب سائٹ قیمتی وسائل سے بھری ہوئی ہے اور ہر اس چیز کا جواب دے سکتی ہے جس کی کسی شخص کو Tether اور اس کے پلیٹ فارم کو استعمال کرنے کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔ ان کی ویب سائٹ میں آسانی سے قابل رسائی سیکشنز ہیں جیسے اکثر پوچھے گئے سوالات اور وسائل کے صفحات۔

اگرچہ ان کی ٹیم تک پہنچنے کے لیے بہت سے اختیارات نہیں ہیں، لیکن جب سپورٹ ٹیم ان کے فراہم کردہ سسٹم کے ذریعے رابطہ کرتی ہے تو وہ جوابدہ ہوتی ہے۔ یہاں تک کہ ان کے پاس اس پر دو شعبے ہیں، ایک کسٹمر سپورٹ کے لیے وقف ہے اور دوسرا میڈیا سے متعلق خدشات کے لیے۔

ٹیدر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات