Transfer Money

eSports بیٹنگ اکاؤنٹ کا مناسب انتظام ذمہ دار جوئے کا ایک اہم پہلو ہے۔ شرط لگانے کے لیے پیسے کی ضرورت ہوتی ہے، اور بک میکر کی پیشکش سے لطف اندوز ہونے کے لیے ایک اچھی طرح سے فنڈڈ اکاؤنٹ کی ضرورت ہوتی ہے۔ بینک کے ذریعے رقم کی منتقلی آن لائن ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس پر سب سے زیادہ استعمال ہونے والے ادائیگی کے طریقوں میں اعلیٰ ہے۔ تقریباً ہر پنٹر کے پاس ایک بینک اکاؤنٹ ہے، مقامی یا بین الاقوامی۔

کسی نہ کسی موقع پر، وہ خود کو یہ طریقہ استعمال کرتے ہوئے کسی آن لائن بکی کو رقم منتقل کرتے ہوئے پاتے ہیں۔ کوئی بھی کھلاڑی جو اس اختیار کو استعمال کرنا چاہتا ہے اسے اس کے کام کرنے اور اس کے فائدے اور نقصانات کے بارے میں کچھ بنیادی معلومات ہونی چاہئیں۔ یہ مضمون ان پر تفصیل سے بات کرے گا۔

ٹرانسفر منی ایسپورٹس بیٹنگ کے بارے میں

ٹرانسفر منی ایسپورٹس بیٹنگ کے بارے میں

ایک بینک اکاؤنٹ سے دوسرے اکاؤنٹ میں رقم کی منتقلی کا پتہ 1,800 قبل مسیح تک لگایا جا سکتا ہے۔ یہ خیال بابل میں شروع ہوا جب ساہوکار قرض دیں گے اور سود وصول کریں گے۔ ایک ہی وقت میں، رومن اور یونانی بینک ڈپازٹ کو بطور بچت قبول کر رہے تھے۔

پوری تاریخ میں، بینکنگ ٹیکنالوجی نے کئی موڑ اور موڑ لیے ہیں، لیکن انٹرنیٹ پر رقم کی منتقلی کی صلاحیت سب سے اہم تبدیلی رہی ہے۔ 90 کی دہائی کے وسط میں جیسے ہی ویب پر مبنی کنیکٹوٹی ایک عالمی چیز بن گئی آن لائن بینکنگ کا آغاز ہوا۔

کیا ٹرانسفر منی مقبول ہے؟

ٹرانسفر منی شاید لین دین کا سب سے قدیم طریقہ ہے۔ یہ دنیا بھر کے تمام ممالک میں ادائیگی کا سب سے مقبول نظام بھی ہے۔ یہ کوئی تعجب کی بات نہیں ہے کہ یہ سب سے زیادہ استعمال ہونے والا ہے۔ اسپورٹس بیٹنگ کے لیے ادائیگی کا اختیار. آج تقریباً تمام کمرشل بینکوں کے پاس ایک آن لائن بینکنگ پلیٹ فارم ہے جہاں صارفین اپنے مالیات کی نگرانی اور ان کا انتظام دور سے کرنے کے لیے سائن اپ کرتے ہیں۔

کچھ بینک بغیر کسی چارج کے الیکٹرانک طریقے سے رقم منتقل کرتے ہیں جب تک کہ وصول کنندہ کا اکاؤنٹ اسی ادارے میں ہو۔ دوسرے اسے فیس پر کریں گے، لیکن منتقلی کا وقت زیر بحث رقم پر منحصر ہے۔

ٹرانسفر منی ایسپورٹس بیٹنگ کے بارے میں
ٹرانسفر منی کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔

ٹرانسفر منی کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔

جب شرط لگانے والے eSports شرطیں کھیلنا شروع کرنے کے لیے بینک کے ذریعے رقم منتقل کرنے کا انتخاب کرتے ہیں، تو انہیں اس کے بینک اکاؤنٹ کی شناخت جاننے کی ضرورت ہوتی ہے۔ آن لائن سپورٹس بک. دنیا بھر میں ان گنت بینکنگ سسٹمز ہیں، اس لیے مختلف بینکوں میں الیکٹرانک طریقے سے رقوم کی منتقلی کا عمل ایک جیسا نہیں ہو سکتا۔ اسی طرح، عمل ٹرانزیکشن کی حدود اور ٹرانسفر ٹائم فریم کے لحاظ سے مختلف ہوگا۔ لیکن اوسط منتقلی کا وقت مقامی بینکوں کے لیے 24 - 48 گھنٹے یا بین الاقوامی بینکوں کے لیے 2 - 5 کاروباری دن ہے۔

آن لائن ایسپورٹ بک میکرز میں ٹرانسفر منی کا استعمال

بینکاری نظام میں لطیف فرق کے باوجود، بنیادی تصور ایک ہی رہتا ہے۔ اسپورٹس بیٹر جو اس ڈپازٹ طریقہ کو ترجیح دیتے ہیں ایک ایسا عمل استعمال کریں گے جو اس طرح لگتا ہے:

  1. ای اسپورٹس بک میکر کے ساتھ ذاتی اکاؤنٹ رجسٹر کریں۔
  2. لاگ ان اسناد کا استعمال کرتے ہوئے اکاؤنٹ کھولیں۔
  3. بینکنگ/ادائیگی/کیشیئر سیکشن کی طرف جائیں۔
  4. آن لائن بینکنگ، وائر ٹرانسفر، یا براہ راست بینک ٹرانسفر منتخب کریں۔
  5. کسی پسندیدہ بینکنگ ادارے پر نشان لگائیں۔
  6. محفوظ گیٹ وے میں لاگ ان کریں یا روٹنگ نمبر اور اکاؤنٹ نمبر درج کریں۔
  7. موبائل ایپ، ای میل پرامپٹ، یا SMS کے ذریعے بھیجے گئے OTP کے ذریعے لاگ ان کی تصدیق کریں۔
  8. eSports بیٹنگ اکاؤنٹ میں کتنی رقم جمع کرنی ہے شامل کریں۔
  9. ادائیگی کی تصدیق کریں۔
  10. بیٹنگ کے لیے کریڈٹ وصول کریں۔
ٹرانسفر منی کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔
ٹرانسفر منی کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

ٹرانسفر منی کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

کوئی بھی جواری جس نے کاروبار کے لیے ای کامرس سائٹ کا استعمال کیا ہے وہ سمجھتا ہے کہ کسی ویب سائٹ سے انفرادی بینک اکاؤنٹ میں رقم منتقل کرنا کتنا آسان ہوسکتا ہے۔ بک میکر سے جیت واپس لینا جمع کرنے کے الٹ ہے۔

  1. eSports بیٹنگ سائٹ کھولیں اور پاس ورڈ اور ای میل یا صارف نام کے ساتھ لاگ ان کریں۔
  2. بینکنگ/کیشیئر/ادائیگی کے صفحہ پر جائیں۔
  3. جیتنے اور واپس لینے کی رقم کی تصدیق کریں۔
  4. نکالنے کے لیے ادائیگی کا طریقہ منتخب کریں- انٹرنیٹ بینکنگ، بینک ٹرانسفر، یا وائر ٹرانسفر
  5. ایک منفرد آن لائن بینکنگ ID فراہم کریں۔
  6. بیٹنگ اکاؤنٹ اور بینکنگ آئی ڈی کی تصدیق کریں (مطابقت پذیر ہونا ضروری ہے)
  7. منظوری کا انتظار کریں۔
  8. بک میکر 2-5 کام کے دنوں میں رقم کھلاڑی کے بینک اکاؤنٹ میں منتقل کر دیتا ہے۔

منتقلی رقم کی واپسی فوری نہیں ہوتی ہے۔ سب سے پہلے، eSports بیٹنگ فراہم کنندہ کھلاڑی کی شناخت کی تصدیق کرنے میں کچھ وقت لگے گا۔ یہ آن لائن جوئے کے لیے ایک اہم حفاظتی اقدام ہے جو کسی بھی آن لائن فراڈ سے بچنے میں مدد کرتا ہے۔ آن لائن جواریوں کے لیے ان کی محنت سے کمائی گئی جیت سے دھوکہ دہی کا معمول بن گیا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ تمام جائز اور محفوظ سائٹس کو یہ چیک کرنے میں وقت لگتا ہے کہ آیا واپسی کی درخواست کرنے والے شخص نے واقعی eSports شرط لگانے میں حصہ لیا تھا۔

ٹرانسفر منی کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ
ٹرانسفر منی کے ساتھ فوائد اور نقصانات

ٹرانسفر منی کے ساتھ فوائد اور نقصانات

جب eSports پنٹر پیسے آن لائن منتقل کرتے ہیں، تو وہ موبائل آلات یا کمپیوٹر کے ذریعے اپنے بینک اکاؤنٹس کا نظم کرتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ انہیں لین دین مکمل کرنے کے لیے اپنی برانچوں میں جانے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ خوبیوں اور خامیوں دونوں کے ساتھ آتا ہے، جیسا کہ ذیل میں بتایا گیا ہے۔

پیشہ

  • چند کلکس یا فون اسکرین سوائپ کے ساتھ آن لائن اسپورٹس بیٹنگ سائٹس پر رقم جمع کرنے کی اہلیت
  • نسبتاً کم منتقلی کے اخراجات
  • چیک آؤٹ کے لیے محفوظ راستے

Cons کے

بعض اوقات، کسی کو آن لائن eSports بیٹنگ اکاؤنٹ میں رقم بھیجنے سے پہلے اپنے اکاؤنٹس میں رقم ڈالنے کے لیے ATM یا بینکنگ ادارہ تلاش کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ عمل پیچیدہ ہوسکتا ہے۔ ملک کے لحاظ سے، جوئے کے لین دین کا سراغ لگایا جا سکتا ہے یا حکام کی طرف سے ان پر بہت زیادہ پابندیاں لگائی جا سکتی ہیں۔

  • کسی ملک کے سخت قوانین اور ضوابط کے تابع ہو سکتے ہیں۔
  • بوجھل منتقلی۔
ٹرانسفر منی کے ساتھ فوائد اور نقصانات
ٹرانسفر منی اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

ٹرانسفر منی اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

ٹرانسفر منی اکاؤنٹ حاصل کرنے کے لیے، کسی کو قومی شناختی شناخت کی ضرورت ہوتی ہے، یعنی وہ قانونی عمر کا ہونا چاہیے۔ ایک بین الاقوامی اکاؤنٹ کھولنا بھی ممکن ہے جس میں مختلف کرنسیوں کو ایڈجسٹ کیا جا سکے۔ لیکن ایسے اکاؤنٹس اکثر اس لحاظ سے محدود ہوتے ہیں کہ روزانہ کتنا لین دین کیا جائے۔ اس کے علاوہ، کسی دوسرے ملک میں وائر ٹرانسفر کرنے میں زیادہ وقت لگتا ہے۔

کچھ ممالک نابالغوں کو بینک اکاؤنٹس رکھنے کی اجازت دیتے ہیں، لیکن ان کی نگرانی بالغ سرپرستوں یا والدین کے ذریعے ہونی چاہیے۔ نیا بینک اکاؤنٹ کھولنے کے لیے دوسرے بینک اکاؤنٹ کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ ہر ادارہ آزادانہ طور پر کام کرتا ہے۔

اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

بینک ٹرانسفر منی اکاؤنٹ کھولنے کے لیے ایک سادہ لیکن رسمی طریقہ کار درکار ہوتا ہے۔

  • بینکنگ ادارے کا انتخاب اور اکاؤنٹ کی قسم: ہر بینک میں اکاؤنٹ کے مختلف اختیارات ہوتے ہیں، یعنی چیکنگ اکاؤنٹ، فکسڈ ڈپازٹ اکاؤنٹ، سیونگ اکاؤنٹ وغیرہ۔ آن لائن رقم کی منتقلی کے لیے چیکنگ اکاؤنٹ بہترین کام کرتا ہے۔
  • ذاتی تفصیلات بھرنا: اکاؤنٹ کھولنے کا فارم ایک تجویز کی طرح ہے۔ یہاں، درخواست دہندہ اپنا پورا نام، ای میل، فون نمبر، پتہ، اور ٹیکس کی تعمیل کی تفصیلات فراہم کرتا ہے۔
  • شناخت کے ثبوت: بینکنگ ادارے پاسپورٹ کے سائز کی تصویر، شناختی کارڈ، فنگر پرنٹ اور دستخط طلب کریں گے۔
  • آن لائن بینکنگ پروفائل بنانا: درخواست قبول ہونے کے بعد، صارف آن لائن ٹرانسفر منی اکاؤنٹ کھول سکتا ہے۔ یہ عمل بینک کی ویب سائٹ یا متعلقہ موبائل ایپ پر کیا جا سکتا ہے۔
ٹرانسفر منی اکاؤنٹ کھولنے کا عمل
منی ٹرانسفر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

منی ٹرانسفر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

ٹرانسفر منی اکاؤنٹس کا انتظام فزیکل برانچوں سے اور دور سے کیا جاتا ہے۔ اگرچہ کسی چیز کے بارے میں پوچھ گچھ کرنے کے لیے کسی مالیاتی ادارے میں جانا ممکن ہے، آن لائن مواصلت زیادہ آسان ہے۔ قابل اعتماد فراہم کنندگان کے پاس کال سینٹرز ہیں، اور ان کے آن لائن ایجنٹ ہمیشہ گاہکوں کے ساتھ بات چیت کے لیے دستیاب ہوتے ہیں۔ کسٹمر کے مسائل کو حل کرنے کے سب سے عام چینلز ہیں:

  • ٹیلی فون
  • ای میل
  • آن لائن انکوائری فارم
  • براہراست گفتگو

زیادہ تر مالیاتی ادارے اپنی فون لائنیں صبح کے وقت کھولتے ہیں اور شام کو بند کر دیتے ہیں۔ ہفتے کے آخر میں اور عوامی تعطیلات کے دوران فون کالز کچھ گھنٹوں پر کام نہیں کرسکتے ہیں۔ ای میلز اور آن لائن فارمز کا جواب 24 - 48 گھنٹے کے اندر دیا جاتا ہے۔ زیادہ تر لائیو چیٹس بینکنگ ایپس پر دستیاب ہیں۔ کچھ بوٹ کے ذریعے فعال ہیں، جبکہ دیگر میں انسانی گاہک کے نمائندے شامل ہیں۔

منی ٹرانسفر کسٹمر سپورٹ کے اختیارات