UnionPay

بیٹنگ سائٹس کی بڑھتی ہوئی تعداد نے جوئے کی صنعت میں بنیادی تبدیلیوں کو متاثر کیا ہے۔ ماضی قریب میں، ادائیگی کے آسان طریقے نہ ہونے کی وجہ سے ایشیائی جواریوں کے لیے eSports بیٹنگ میں حصہ لینا کافی مشکل تھا۔ شکر ہے، یونین پے جیسے عالمی طور پر قبول شدہ سسٹمز نے شرط لگانے والوں کے خوابوں کو سچ کر دکھایا۔

آج، چین eSports گیمز میں بڑھتے ہوئے رجحان کا مرکز ہے۔ UnionPay بنیادی کریڈٹ اور ڈیبٹ کارڈ فراہم کنندہ ہے اور جوئے کے لین دین کی اجازت دیتا ہے۔ بہت سے بک میکرز نے UnionPay کے ساتھ تعاون کیا ہے، اور ہم نے ایسی سائٹس کی شارٹ لسٹ چن لی ہے جو eSport کے وسیع اختیارات، کم بونس کے تقاضے، اعلی درجے کی سیکیورٹی اور تیزی سے واپسی فراہم کرنے کے لیے ایک اضافی میل طے کرتی ہیں۔

UnionPay
یونین پے کے بارے میں

یونین پے کے بارے میں

یونین پے ایک مالیاتی خدمات کارپوریشن ہے جس کا صدر دفتر شنگھائی، چین میں ہے۔ یہ 26 مارچ 2002 کو ایشیا میں کریڈٹ/ڈیبٹ کارڈ فراہم کرنے کے لیے قائم کیا گیا تھا۔ 2015 تک، یونین پے نے پہلے ہی ماسٹر کارڈ اور ویزا کو صارفین کی طرف سے مکمل کیے گئے لین دین کی قدر میں پیچھے چھوڑ دیا تھا۔ تاہم، یہ اب بھی عالمی سطح پر سب سے بڑا کارڈ نیٹ ورک ہے، جس میں 7 بلین سے زیادہ کارڈ ہیں۔

یونین پے کی مقبولیت

یونین پے زیادہ تر چین استعمال کرتا ہے اور ملائیشیا، سنگاپور، فلپائن اور دیگر 160+ ممالک میں خریداروں کی ایک بڑی کمیونٹی کو خدمات فراہم کرتا ہے۔ اس کی عالمی قبولیت کی بدولت، یونین پے کے بہترین بک میکرز ملکی اور بین الاقوامی سطح پر بہت مقبول ہیں۔

125 سے زیادہ مارکیٹوں میں کام کرنے والے تاجر یونین پے سیٹلمنٹس کو اسٹور، آن لائن اور ایپ میں قبول کرتے ہیں۔ صارف کی ضروریات پر منحصر ہے، ادائیگی کا طریقہ اضافی خدمات پیش کرتا ہے: UnionPay QuickPass، SecurePay، SecurePlus، اور ExpressPay۔

  • یونین پے کوئیک پاس: چپ کارڈز، اسمارٹ فونز اور اسمارٹ واچز کے ذریعے ادائیگیوں پر کارروائی کرنے کے لیے ایک کنٹیکٹ لیس سسٹم۔ یہ اب آسٹریلیا، جنوبی کوریا، متحدہ عرب امارات اور کینیڈا میں دستیاب ہے۔

  • ایکسپریس پے صارفین تیزی سے لین دین سے لطف اندوز ہوتے ہیں کیونکہ انہیں مرچنٹ کی سائٹ سے باہر نکلنے کی ضرورت نہیں ہے چاہے وہ موبائل یا ڈیسک ٹاپ انٹرفیس کے ذریعے ادائیگی کر رہے ہوں۔

  • SecurePay: موبائل بٹوے کے لیے ای بینکنگ گیٹ وے پر QR کوڈز کو اسکین کرکے مالی تحفظ کو بہتر بناتا ہے۔

  • سیکیور پلس: صارف کو ان ڈیبٹ/کریڈٹ کارڈز کے ذریعے بین الاقوامی ادائیگیاں قبول کرنے کی اجازت دیتا ہے جن کے ساتھ UnionPay شراکت دار ہے۔

یونین پے کے بارے میں
یونین پے کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ

یونین پے کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ

یونین پے بکی پر eSports پر شرط لگانا سیدھا ہے۔ فنڈ کی شرط لگانا اتنا ہی آسان ہے جتنا کہ ایک آن لائن شاپ میں ایک عام کریڈٹ کارڈ استعمال کرنا۔ عمل شروع کرنے سے پہلے، اپنے کارڈ کا بیلنس اور بک میکر کی جمع کی حد چیک کریں۔ آپ کو کافی فنڈز کی ضرورت ہے اور کامیاب ہونے کے لیے مقررہ حد کی تعمیل کریں۔

اپنے بیٹنگ اکاؤنٹ میں رقم لوڈ کرنے کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں۔

  1. بک میکر کے پیمنٹ پیج پر جائیں اور ڈپازٹ بٹن پر کلک کریں۔
  2. یونین پے کو منتخب کریں۔
  3. کارڈ نمبر، CVV، اور میعاد ختم ہونے کی تاریخ درج کریں۔
  4. جمع کی رقم کو پُر کریں۔
  5. ادائیگی کی تصدیق کریں۔

یونین پے ڈپازٹس کی بات کرنے پر کوئی تاخیر نہیں ہوتی۔ رقم فوری طور پر آپ کے بک میکر اکاؤنٹ میں پوسٹ کر دی جائے گی۔ لین دین کی فیس اسی ماڈل کی پیروی کرتی ہے جیسے کریڈٹ کارڈ کی ادائیگی۔ یعنی یونین پے آن لائن مرچنٹ (اس معاملے میں بک میکر) سے چارج لیتا ہے نہ کہ آپ کو بطور صارف۔ یہ چارج یونین پے کمیشن (0.1%) اور بینک کا فیصد (0.7%) پر مشتمل ہے۔

آن لائن بک میکرز میں یونین پے کا استعمال

یونین پے کارڈز محفوظ اور قابل بھروسہ ہیں یہاں تک کہ اگر آپ تھائی لینڈ یا قازقستان جیسے اعلی خطرے والے جوئے کے بازار میں کھیل رہے ہوں۔ ادائیگی کا طریقہ تفریحی بیٹنگ کے لیے بہترین ہے۔ یونین پے کریڈٹ کارڈ کے ساتھ ڈپازٹ کرتے وقت، آپ کو CVV پُر کرنے کے بعد 2 فیکٹر کی تصدیق پاس کرنی ہوگی۔ آپ کو ڈیبٹ کارڈ کے لیے ایک پن کوڈ اور ایک OTP کوڈ درج کرنے کی ضرورت ہوگی۔

یونین پے کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ
یونین پے کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

یونین پے کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

سب سے زیادہ مروجہ کارڈ ادائیگی کا نظام ہونے کے ناطے، UnionPay eSports بیٹنگ سائٹس سے نکلوانے کی تصدیق کرتا ہے۔ ادائیگیوں میں بہت کم فیس ہوسکتی ہے یا کوئی چارجز نہیں ہوسکتے ہیں۔ تاہم، یہ مختلف بکیز کی شرائط و ضوابط کے مطابق مختلف ہے۔ ان مراحل میں اپنی جیت واپس لیں:

  1. وہ صفحہ تلاش کریں جہاں بک میکر ادائیگیوں پر کارروائی کرتا ہے۔
  2. یونین پے کو اس طریقہ کے طور پر منتخب کریں جسے آپ جیتنا چاہتے ہیں۔
  3. کیش آؤٹ کرنے کے لیے رقم درج کریں۔
  4. ضروری تصدیق مکمل کریں۔
  5. eSports فراہم کنندہ کی جانب سے آپ کی درخواست کی منظوری کا انتظار کریں۔

نکالنے کے لیے رقم کی حدیں اہم ہیں۔ کم سے کم اور زیادہ سے زیادہ رقم چیک کرنا نہ بھولیں جو آپ کیش آؤٹ کر سکتے ہیں۔ یہ شروعات کرنے والوں کے لیے کوئی مسئلہ نہیں ہو سکتا ہے لیکن اس کا مطلب اعلی رولرز کے لیے بہت زیادہ ہو سکتا ہے جن کی ممکنہ جیت بہت زیادہ ہے۔

یونین پے کے کچھ بکیز دوسرے بینکنگ فراہم کنندگان پر رقم نکالنے پر پابندیاں لگا سکتے ہیں۔ لہذا، اگر آپ کسی متبادل ادائیگی کے نظام کے ساتھ کیش آؤٹ کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ آپ نے عمدہ پرنٹ کو بنیادی طور پر پڑھ لیا ہے۔

یونین پے کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ
یونین پے کے فوائد اور نقصانات

یونین پے کے فوائد اور نقصانات

UnionPay بیٹنگ سائٹس ایک ہموار، محفوظ، اور بدیہی کھلاڑی کا تجربہ فراہم کرتی ہیں۔ ڈپازٹ اور نکلوانے میں مضبوط حفاظتی طریقوں کا استعمال کیا جاتا ہے اور پھر بھی صارف دوست ثابت ہوتے ہیں۔

یونین پے کے انٹرایکٹو پلیٹ فارم کی عالمی موجودگی ہے، زیادہ اس لیے کہ یہ نہ ہونے کے برابر لین دین کی فیس لیتا ہے۔ تاہم، یہ بک میکرز یورپی کھلاڑیوں کی حمایت نہیں کرسکتے ہیں کیونکہ یونین پے بنیادی طور پر ایشیا میں استعمال ہوتا ہے۔ چونکہ نیٹ ورک یورپ میں پھیل رہا ہے، حالات جلد ہی بدل سکتے ہیں۔

پیشہ

  • لاگت سے موثر لین دین - POS پر کوئی چارجز نہیں۔
  • کم ڈپازٹ کی حد
  • مضبوط مالی تحفظ

Cons کے

  • یونین پے کے لیے سائن اپ کرتے وقت آپ کو اپنے بینک کی تفصیلات کا اشتراک کرنا چاہیے۔ اس کا مطلب ہے کہ حکام ان تفصیلات کا سراغ لگا سکتے ہیں۔
یونین پے کے فوائد اور نقصانات
یونین پے اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

یونین پے اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

یونین پے کے رکن بینکوں کو بنیادی کمپنی کی جانب سے کارڈ جاری کرنے کا حق ہے۔ ان کارڈز کے لیے اپلائی کرنے کے لیے آپ کو کم از کم قانونی عمر پوری کر لینی چاہیے۔ آپ کے رہائشی ملک پر منحصر ہے، آپ کو یونین پے اکاؤنٹ کھولنے کے لیے درج ذیل اسناد کی ضرورت ہو سکتی ہے:

  • حکومت کے جاری کردہ ID
  • سوشل سیکورٹی نمبر
  • این آئی ڈی
  • ٹیکس تعمیل کا سرٹیفکیٹ
  • پتہ کا ثبوت
  • فون نمبر
  • پاسپورٹ سائز کی تصاویر
یونین پے اکاؤنٹ کھولنے کا عمل
اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

  • یونین پے کارڈ کی قسم کا انتخاب کریں جو آپ چاہتے ہیں، جیسے ڈیبٹ کارڈ، پری پیڈ کریڈٹ کارڈ، کمرشل کارڈ، تھیم کارڈ، اور پریمیم کارڈ
  • اپنی پسندیدہ بینک برانچ کی وضاحت کریں۔
  • اپنا پورا نام، تاریخ پیدائش، موبائل نمبر، ای میل، پتہ اور دیگر ذاتی تفصیلات فراہم کریں۔
  • شرائط و ضوابط کے باکس پر نشان لگائیں اور اپنی تفصیلات جمع کروائیں۔
  • درخواست کی اجازت دینے کے لیے SMS کے ذریعے ایک کوڈ وصول کریں۔

اگر آپ کا یونین پے اکاؤنٹ 12 ماہ سے زیادہ غیر فعال رہتا ہے، تو آپ سے $4.95 وصول کیے جائیں گے۔ آپ ایک موبائل ایپ شامل کر سکتے ہیں یا آف لائن کانٹیکٹ لیس حل استعمال کر سکتے ہیں۔ یونین پے ایپ 48 سے زیادہ علاقوں میں ایک ہی سوائپ کے ساتھ محفوظ اور آسان ادائیگیوں کی سہولت فراہم کرتی ہے۔ QR کوڈ اسکین چین اور دیگر 31 ممالک میں لاکھوں اسٹورز پر بھی قبول کیا جاتا ہے۔

اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔
یونین پے کسٹمر سپورٹ

یونین پے کسٹمر سپورٹ

یونین پے کی بین الاقوامی ویب سائٹ پر، آپ کو مختلف ممالک کے لیے رابطے کے اختیارات کی فہرست ملے گی۔ یہ شامل ہیں:

  • پی او باکس نمبر
  • کسٹمر سروس ہاٹ لائن
  • فیکس
  • ای میل

آپ کو چین، سنگاپور، جنوبی کوریا، دبئی، جاپان اور قازقستان میں یونین پے کے دفاتر کے جسمانی پتوں کی فہرست بھی ملے گی۔ فرانس، روس، امریکہ، میکسیکو، کینیڈا، سڈنی اور جنوبی افریقہ کے پتے بھی شامل کیے گئے ہیں۔

اگر آپ کمپنی کے ٹیلی فون نمبر کے ذریعے کسٹمر کیئر تک نہیں پہنچ سکتے تو سروس ہاٹ لائن کا استعمال کریں یا ای میل بھیجیں، اور وہ جلد از جلد جواب دیں گے۔ دریں اثنا، آپ کارڈ کے استعمال کے بارے میں کسی بھی سوال کے لیے ہیلپ سینٹر میں FAQ سیکشن استعمال کر سکتے ہیں۔

یونین پے کسٹمر سپورٹ