Visa

ویزا ایک الیکٹرانک فنڈ ٹرانسفر سسٹم ہے جو بینکوں، تاجروں، صارفین اور بینکنگ اداروں کے درمیان آسان لین دین کی سہولت فراہم کرتا ہے۔ یہ پوری دنیا میں استعمال ہونے والے سب سے آسان ڈیجیٹل ادائیگی کے اختیارات میں سے ایک ہے۔ یہاں تک کہ لائسنس یافتہ بک میکرز بھی ویزا کو جمع کرنے کے طریقے کے طور پر استعمال کرتے ہیں جس کی بدولت اس کے تحفظ کی متعدد پرتیں ہیں۔

کچھ بہترین بکیز ان کھلاڑیوں کو خصوصی بونس دیتے ہیں جو اپنے پہلے ڈپازٹ پر ویزا استعمال کرتے ہیں۔ جواری اسے بغیر کسی اضافی چارج کے اپنی جیت واپس لینے کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ گائیڈ بینکنگ کے اس طریقہ کار کا پس منظر، اسے استعمال کرنے کا طریقہ اور اس کے فائدے اور نقصانات فراہم کرتا ہے۔ نیز، ویزا ڈپازٹس کو قبول کرنے والے کیسینو کے لیے ہمارے سرفہرست انتخاب تلاش کریں۔

Visa
ویزا کے بارے میں

ویزا کے بارے میں

ویزا انٹرنیشنل سروس ایسوسی ایشن کی بنیاد 1958 میں فریسنو، کیلیفورنیا میں بینک آف امریکہ (BofA) نے رکھی تھی۔ 20,000 سے زائد رکنی مالیاتی ادارے اپنے ناموں سے ویزا کارڈ جاری کرنے کے لیے لائسنس یافتہ ہیں۔ یہ یونین پے کے بعد ویزا کو کارڈ کی ادائیگی کا دوسرا مقبول ترین طریقہ بناتا ہے۔ یہ اس وقت ہوا جب BofA نے امریکہ میں متوسط طبقے کے صارفین اور تاجروں کے لیے کریڈٹ کارڈز کا آغاز کیا۔

1974 میں، انہوں نے اس سروس کو دوسرے براعظموں تک بڑھایا اور 1975 میں ویزا ڈیبٹ کارڈ متعارف کرایا۔ دنیا بھر کے علاقائی کاروباری اداروں نے ویزا انک بنانے کے لیے افواج میں شمولیت اختیار کی، جسے 2008 میں بورڈ میں اب تک کے سب سے بڑے IPOs میں سے ایک عوامی سطح پر منعقد ہونے والی کمپنی قرار دیا گیا۔

کیا ویزا مقبول ہے؟ ادائیگی کے اختیارات کیا ہیں؟

آج، ویزا 200 سے زیادہ ممالک میں کارڈز، موبائل آلات اور کمپیوٹرز کے ذریعے اپنی خدمات پیش کرتا ہے۔ ممبر بینک ویزا کارڈز اپنی شرائط و ضوابط کے ساتھ جاری کرتے ہیں، مثلاً شرح سود اور سالانہ فیس۔ وہ ویزا کی خریداری کے لیے ادائیگی کی درخواستوں کے ساتھ تاجروں سے بھی رابطہ کر سکتے ہیں۔ اس کی آفاقی افادیت اسے جوئے بازی کے اڈوں کے شوقین افراد کے لیے جانے کا اختیار بناتی ہے۔

ویزا برانڈڈ کریڈٹ کارڈز، ڈیبٹ کارڈز، اور پری پیڈ کارڈز والے صارفین چند منٹوں میں ایسپورٹس ویزا بیٹس کو فنڈ دے سکتے ہیں۔ آپ ہماری فہرست سے اس طریقہ کو قبول کرنے والا آن لائن کیسینو آسانی سے تلاش کر سکتے ہیں۔ آپ کو صرف کارڈ کی معلومات اور سیکیورٹی کوڈ درج کرنے کی ضرورت ہے۔

ویزا کے بارے میں
آن لائن بک میکرز میں ویزا کا استعمال

آن لائن بک میکرز میں ویزا کا استعمال

یقینی بنائیں کہ آپ نے ایک معروف آن لائن کیسینو کا انتخاب کیا ہے، پھر مفت میں سائن اپ کرنے کے لیے آگے بڑھیں۔ آپ اپنے فنڈز کا انتظام ایک موبائل بینکنگ ایپ کے ذریعے کر سکتے ہیں جسے واضح طور پر ویزا کے لیے بنایا گیا ہے۔ ایپ براہ راست آپ کے بینک اکاؤنٹ سے منسلک ہے۔ ویزا کے ساتھ اسپورٹس کھیلنے کے لیے، آپ کو اپنے کیسینو اکاؤنٹ میں رقم شامل کرنے کی ضرورت ہے، اور اس کے لیے چند آسان اقدامات کرنے چاہئیں۔

پہلی رقم جمع کرانے کے لیے آپ کو 16 ہندسوں کا کارڈ نمبر، نام، CVV کوڈ، اور ایکسپائری ڈیٹ کی ضرورت ہے۔ معلومات جوئے بازی کے اڈوں کی سائٹ پر محفوظ کی جاتی ہے، لہذا جب بھی آپ بینکرول بڑھانا چاہیں آپ کو اسے فراہم کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

ویزا کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ

فوری ڈپازٹ کرنے کے اقدامات یہ ہیں۔

  • بک میکر کا کیشیئر سیکشن تلاش کریں۔
  • اپنے پسندیدہ ادائیگی کے طریقے کے طور پر ویزا کا انتخاب کریں۔
  • کارڈ کی معلومات درج کریں اور کتنی رقم منتقل کرنی ہے۔
  • سیکیورٹی کی تفصیلات کو مکمل کریں اور ایک منفرد کوڈ کے ساتھ لین دین کی تصدیق کریں جو میل یا ٹیکسٹ میسج کے ذریعے بھیجا جاتا ہے۔

ویزا کارڈز پر روزانہ کی حد کا مقصد سیکورٹی کو بہتر بنانا اور دھوکہ دہی کو روکنا ہے۔ اگر آپ ویزا ڈیبٹ کارڈ استعمال کرتے ہیں، تو زیادہ سے زیادہ رقم چیک کریں جو آپ اپنے بینک سے آن لائن منتقل کر سکتے ہیں۔ زیادہ تر ڈیبٹ کارڈ کارڈ ہولڈرز کو روزانہ $1,000 تک استعمال کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔

آن لائن بک میکرز میں ویزا کا استعمال
ویزا کے ساتھ واپسی کیسے کی جائے۔

ویزا کے ساتھ واپسی کیسے کی جائے۔

بہت سے بک میکرز ادائیگی کے لیے ویزا کی حمایت کرتے ہیں۔ اس طرح، اگر آپ کے پاس اپنے ترجیحی ڈپازٹ طریقہ کے طور پر ویزا ہے تو آپ کو مختلف آپشن استعمال کرنے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کے اعلیٰ حفاظتی معیارات کے ساتھ، آپ کو اپنے خفیہ ڈیٹا پر سمجھوتہ کیے بغیر فنڈز موصول ہوں گے۔ ادائیگی کی درخواست کرنے سے پہلے، یقینی بنائیں کہ آپ کے ویزا کارڈ پر موجود نام آپ کے کیسینو اکاؤنٹ سے مماثل ہے۔

نیز، اپنے کارڈ جاری کنندہ سے تصدیق کریں کہ آیا آپ کا ویزا کارڈ جوئے کے پلیٹ فارم سے ادائیگیاں وصول کرنے کا اہل ہے۔ سرفہرست ایسپورٹس ویزا کیسینو صارفین سے واپسی کے لیے مشکل سے چارج کرتے ہیں۔ وہ سیکیورٹی مقاصد کے لیے آپ کی شناخت کی تصدیق کے لیے اضافی دستاویزات طلب کر سکتے ہیں۔

  • اپنے کیسینو اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں۔
  • کیشئر کے صفحے پر جائیں۔
  • بینکنگ کے طریقوں کی فہرست سے، کیش آؤٹ کرنے کے لیے ویزا چنیں۔
  • وہ جیت درج کریں جو آپ چھڑانا چاہتے ہیں۔
  • اپنی شناخت کی تصدیق کے لیے اشارے پر عمل کریں۔

ویزا کیسینو عام طور پر 48 گھنٹوں کے اندر واپسی کی درخواستوں کو منظور کرتے ہیں۔ آپ کے ویزا کریڈٹ کارڈ پر رقم ظاہر ہونے میں ایک سے پانچ کام کے دن لگ سکتے ہیں۔ کیسینو کی واپسی $20 سے شروع ہو کر $5,000 سے زیادہ ہوسکتی ہے، لیکن VIP اکاؤنٹس انخلا کی زیادہ حد سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ اگر آپ موبائل کیسینو میں کھیل رہے ہیں تو اپنے اسمارٹ فون پر واپسی بہت آسان ہے۔

ویزا کے ساتھ واپسی کیسے کی جائے۔
ویزا کے ساتھ فوائد اور نقصانات

ویزا کے ساتھ فوائد اور نقصانات

کسی جوئے کے اڈے میں ویزا کارڈ استعمال کرنے کے فوائد اور نقصانات کو جاننا ذمہ دار جوئے کے لیے بہت ضروری ہے۔ قرض کے چکر میں پڑنے سے بچنے کے لیے ویزا کریڈٹ کارڈ استعمال کرتے وقت آپ کو محتاط رہنا چاہیے۔ لیکن ویزا ڈیبٹ اور پری پیڈ کارڈز زیادہ محفوظ ہیں کیونکہ آپ قرض جمع نہیں کریں گے۔ خوش قسمتی سے، ویزا آپ کو ماہانہ بیان کے ساتھ اپنے آن لائن اخراجات کو ٹریک کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

پیشہ

  • ویزا میں کچھ مضبوط ترین حفاظتی پروٹوکول ہوتے ہیں۔
  • ڈپازٹس فوری اور مفت ہیں۔
  • زیادہ تر آن لائن بک میکرز میں بڑے پیمانے پر قبول کیا جاتا ہے۔
  • ادائیگی کے آسان ترین طریقوں میں سے ایک
  • ویزا کچھ کیسینو میں بڑے بونس کے لیے اہل ہے۔

Cons کے

  • ویزا نکالنا تیز ترین نہیں ہے۔
  • کچھ کیسینو بعض ممالک کے ویزا کارڈز کو مسترد کرتے ہیں۔
  • کارڈ کی تفصیلات اور آپ کے اصلی نام کا ان پٹ درکار ہے۔
ویزا کے ساتھ فوائد اور نقصانات
ویزا اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

ویزا اکاؤنٹ کھولنے کا عمل

چونکہ صرف مالیاتی ادارے ویزا کارڈ دیتے ہیں، اس لیے درخواست دینے سے پہلے آپ کو سیونگ یا چیکنگ اکاؤنٹ کھولنا ہوگا۔ زیادہ تر بینک اپنی سرکاری ویب سائٹ پر آن لائن درخواستیں قبول کرتے ہیں۔ اگر آپ کا پہلے سے ہی بینک میں اکاؤنٹ ہے، تو آپ ویزا اکاؤنٹ رکھنے کے لیے صرف چند قدم ہیں۔ KYC کی تعمیل کے لیے دستاویزات لازمی ہیں۔ عام طور پر، ویزا اکاؤنٹس حاصل کرنے کے لیے درخواست دہندگان کی عمر 18 سال اور اس سے زیادہ ہونی چاہیے۔

ویزا اکاؤنٹ کھولنے کا عمل
ویزا اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

ویزا اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔

اپنی درخواستیں جمع کرانے کے لیے ذاتی طور پر اپنے بینک یا سرکاری ویب پورٹل پر جائیں۔ آپ کو ضرورت ہے:

  • شناخت کا ثبوت (قومی شناختی کارڈ)
  • موجودہ پتہ
  • پاسپورٹ سائز کی تصاویر

اپنے بینکنگ فراہم کنندہ سے چیک کریں کہ آیا انہیں اضافی دستاویزات کی ضرورت ہے۔ زیادہ تر بینکوں کے پاس آپ کے ویزا اکاؤنٹ کو برقرار رکھنے کے لیے سالانہ فیس ہوتی ہے۔ اگر آپ نے جوئے کے لیے اپنے ادائیگی کے طریقے کے طور پر ویزا کا انتخاب کیا ہے، تو معلوم کریں کہ اضافی چارجز سے بچنے کے لیے آپ ماہانہ کتنی ٹرانزیکشنز کر سکتے ہیں۔ ڈیبٹ کارڈ استعمال کرتے وقت آپ کیسینو اکاؤنٹ میں فنڈنگ کے لیے سود یا تاخیر سے ادائیگی کی فیس کو متوجہ نہیں کریں گے۔

کٹوتیاں براہ راست آپ کے بینک اکاؤنٹ سے کی جاتی ہیں۔ تاہم، ویزا کریڈٹ سود کے ساتھ آتا ہے، جسے جرمانے سے بچنے کے لیے آپ کو وقت پر ادا کرنا ہوگا۔ محفوظ رہنے کے لیے، بین الاقوامی ویزا کارڈ کے لیے درخواست دیں تاکہ آپ اپنے پیسے تک رسائی حاصل کر سکیں اور اپنے آبائی ملک سے دور رہتے ہوئے شرط لگانا جاری رکھ سکیں۔

ویزا اکاؤنٹ کیسے ترتیب دیا جائے۔
ویزا کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

ویزا کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

کبھی کبھی، آپ کو اپنے ویزا کارڈ اکاؤنٹ کے بارے میں مزید معلومات کی ضرورت ہوتی ہے۔ آپ کارڈ کے پیچھے فراہم کنندہ کے رابطے کی تفصیلات، آفیشل سائٹ، ویزا اسٹیٹمنٹ، یا جاری کرنے والے بینک کی ای میلز تلاش کر سکتے ہیں۔ کسٹمر کیئر ڈپارٹمنٹ سے رابطہ کرنے کے لیے سب سے زیادہ مقبول اختیارات یہ ہیں:

  • ای میل
  • چیٹ سسٹم
  • ٹیلی فون نمبر
  • اکثر پوچھے گئے سوالات کا سیکشن
  • آن لائن سپورٹ سینٹر

آپ کی ای میل کا جواب حاصل کرنے میں تقریباً 48 گھنٹے لگ سکتے ہیں۔ دستیاب فون نمبر عام طور پر ٹول فری ہوتا ہے، اور آپ ویزا کے نمائندے سے براہ راست بات کر سکتے ہیں۔ کال کرنے یا ای میل بھیجنے سے پہلے، سپورٹ سینٹر کو چیک کریں جہاں گاہک ویزا کارڈز سے متعلق سوالات پوسٹ کرتے ہیں۔ اکثر پوچھے گئے سوالات کے سیکشن میں، آپ کو ویزا کے استعمال سے متعلق تازہ ترین ہدایات ملیں گی۔

ویزا کسٹمر سپورٹ کے اختیارات