خبریں

May 14, 2024

ایل سی ایس کا غیر یقینی مستقبل: گھریلو ٹیلنٹ کی پرورش بمقابلہ امپورٹ ریلائنس

Faiza Khan
WriterFaiza KhanWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

کلیدی ٹیک ویز

  • تجربہ کار LCS کھلاڑی Zven نے NA اکیڈمی کے ناکام ہونے والے نظام پر تشویش کا اظہار کیا، جو ممکنہ طور پر مقامی NA ٹیلنٹ کے خاتمے کی علامت ہے۔
  • درآمد کرنے والے کھلاڑیوں پر انحصار، خاص طور پر LCK سے، NA کے اپنے آنے والے ستاروں کی پرورش پر چھایا ہوا ہے۔
  • LCS کا مستقبل خطرے میں پڑ سکتا ہے اگر اکیڈمی کے نظام کو ضروری تعاون اور اوور ہال نہیں ملتا ہے۔

نارتھ امریکن لیگ آف لیجنڈز کا منظر ایک دوراہے پر ہے، اس کی پیشہ ورانہ لیگ، LCS کا مستقبل توازن میں ہے۔ اس نازک صورتحال میں اہم کردار NA اکیڈمی کے نظام کی حالت ہے، جو کہ اگلی نسل کے ٹیلنٹ پیدا کرنے میں ناکام ہو رہی ہے۔ ایل سی ایس کے تجربہ کار زیوین نے اسپورٹس جرنلسٹ ٹریوس گیفورڈ کے ساتھ ایک واضح انٹرویو میں، الفاظ کو کم نہیں کیا جب اس نے تجویز کیا کہ ہم ان نظامی ناکامیوں کی وجہ سے "NA پیشہ کی آخری لہر" کا مشاہدہ کر رہے ہیں۔

ایل سی ایس کا غیر یقینی مستقبل: گھریلو ٹیلنٹ کی پرورش بمقابلہ امپورٹ ریلائنس

این اے کے لیگ سین کی کرمبنگ فاؤنڈیشن

مسئلے کے مرکز میں NA اکیڈمی کا نظام ہے، جو ابتدائی طور پر آنے والے ٹیلنٹ کی پرورش کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے تاکہ بالآخر پروفیشنل لیگ میں داخل ہو سکے۔ تاہم، Zven کے مطابق اور Gafford کی طرف سے بازگشت، یہ نظام اپنے مقصد کو پورا کرنے سے بہت دور ہے۔ اکیڈمی میں سپورٹ اور سرمایہ کاری کی کمی نے مقامی ٹیلنٹ کی کمی کا باعث بنی ہے، بہت سے ہونہار کھلاڑی یا تو ہار مانتے ہیں یا کسی کا دھیان نہیں جاتے۔

امپورٹنگ ٹیلنٹ: ایک دو دھاری تلوار

اس ٹیلنٹ کی قحط کے جواب میں، NA LCS ٹیموں نے تیزی سے دوسرے علاقوں سے، خاص طور پر LCK سے کھلاڑی درآمد کرنے کا رخ کیا ہے۔ اس سال، Team Liquid اور Cloud9 نے بالترتیب UmTi اور Thanatos کو لا کر شہ سرخیوں میں جگہ بنائی، اس رجحان کو جاری رکھتے ہوئے، جس نے متعدد غیر ملکی کھلاڑیوں کو NA ٹیموں کی صفوں میں شامل ہوتے دیکھا ہے۔ جب کہ یہ درآمدات اعلیٰ سطح کی مہارت اور تجربہ لاتی ہیں، وہ مقامی کھلاڑیوں کی ترقی کو بھی زیر کرتی ہیں، جو ممکنہ طور پر طویل عرصے میں NA منظر کی ترقی کو روکتی ہیں۔

ایکشن کی کال

Zven کے تبصرے، اور اس کے نتیجے میں ہونے والی بحث نے LCS کے لیے ایک اہم موڑ کو اجاگر کیا۔ پیغام واضح ہے: اکیڈمی کے نظام کی ایک اہم تبدیلی اور گھریلو ٹیلنٹ کو فروغ دینے پر ایک نئی توجہ کے بغیر، NA پروفیشنل لیگ جمود اور زوال کا خطرہ ہے۔ رائٹ گیمز کا درآمدی اصول امید کی کرن پیش کرتا ہے، لیکن حقیقی تبدیلی خود LCS تنظیموں کی طرف سے آنے کی ضرورت ہے۔ انہیں اپنی اکیڈمی ٹیموں میں سرمایہ کاری کرنی چاہیے، نہ صرف رسمی طور پر، بلکہ NA ٹیلنٹ کی اگلی نسل کو پروان چڑھانے کی ایک حقیقی کوشش کے طور پر۔

کمیونٹی کی تشویش

شائقین اور وسیع تر لیگ آف لیجنڈز کمیونٹی کا ردعمل تشویش اور اتفاق کا باعث رہا ہے۔ بہت سے لوگ Zven کے جذبات کی بازگشت کرتے ہیں، جو پچھلے سالوں کے کھوئے ہوئے مواقع پر افسوس کا اظہار کرتے ہیں اور LCS کے مستقبل کو بچانے کے لیے فوری کارروائی کا مطالبہ کرتے ہیں۔ یہ ایک ایسا جذبہ ہے جو شمالی امریکہ میں مسابقتی منظر کی صحت کے لیے خطرے کی گھنٹی بجاتا ہے۔

آگے کا راستہ

LCS کا مستقبل اور اس کی گھریلو صلاحیتوں کو پروان چڑھانے کی صلاحیت آج کے اقدامات پر منحصر ہے۔ اگرچہ ٹیلنٹ کو درآمد کرنا ہمیشہ مساوات کا حصہ رہے گا، لیکن ایک ایسا توازن قائم کرنا جو NA کے کھلاڑیوں کی ترقی کی اجازت دیتا ہے۔ لیگ، اس کی ٹیمیں، اور رائٹ گیمز کو اکیڈمی کے نظام کو زندہ کرنے کے لیے اکٹھا ہونا چاہیے۔ صرف تب ہی LCS اپنے مستقبل کو محفوظ بنانے اور مسابقتی لیگ آف لیجنڈز کے کھیل کا گڑھ بننے کی امید کر سکتا ہے۔

LCS ایک دوراہے پر کھڑا ہے، جس میں یا تو NA ٹیلنٹ کی نئی نسل کے لیے راہ ہموار کرنے کی صلاحیت ہے یا اس راستے کو جاری رکھنا ہے جو اس کے زوال کا باعث بن سکتا ہے۔ انتخاب واضح ہے، لیکن کارروائی ابھی باقی ہے۔

About the author
Faiza Khan
Faiza Khan
About

فیضہ خان، لاہور کی فخریہ مقیم، کیسینو گیمنگ اور پاکستان کی گہری جڑوں والی روایات میں واقع ہے۔ زبانی ماہرت اور گیمنگ کی گہری سمجھ سے مسلح ہوکر وہ آن لائن کیسینو کی عالمی دنیا میں اصلی پاکستانی جھلک لاتی ہے

Send email
More posts by Faiza Khan
undefined is not available in your country. Please try:

تازہ ترین خبریں

کرس "زونا" بوچٹر کو یاد رکھنا: ایسپورٹس میں ایک ٹریل بلزر
2024-05-23

کرس "زونا" بوچٹر کو یاد رکھنا: ایسپورٹس میں ایک ٹریل بلزر

خبریں