خبریں

March 31, 2024

LGD گیمنگ کا زوال اور ممکنہ عروج: ایک ڈوٹا 2 ساگا

Faiza Khan
WriterFaiza KhanWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

کلیدی ٹیک ویز

  • LGD گیمنگ ڈریم لیگ سیزن 23 کے لیے کوالیفائی کرنے میں ناکام ہونے کے بعد مسابقتی ڈوٹا 2 منظر سے باہر ہو گئی۔
  • ٹیم کو مایوس کن پرفارمنس کے سلسلے کا سامنا کرنا پڑا، جس میں ESL One کوالالمپور 2023 میں نویں پوزیشن پر کامیابی بھی شامل ہے۔
  • LGD مستقبل کے واقعات کے لیے ایک مضبوط واپسی کی امید میں دوبارہ منظم کرنے اور روسٹر میں تبدیلیاں کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

اس اقدام میں جس نے ڈوٹا 2 کمیونٹی کے ذریعے صدمے کی لہریں بھیجی ہیں، افسانوی ایسپورٹس تنظیم LGD گیمنگ نے مسابقتی منظر سے عارضی طور پر دستبرداری کا اعلان کیا ہے۔ یہ فیصلہ ڈراملیگ سیزن 23 کے اوپن کوالیفائرز کے لیے کوالیفائی کرنے میں ناکامی پر منتج ہونے والی ناقص کارکردگی کی ایک سیریز کے بعد آیا ہے۔ اپنی اسٹریٹجک صلاحیت اور گیم میں بھرپور میراث کے لیے جانا جاتا ہے، LGD کی غیر موجودگی Dota 2 esports میں ایک اہم لمحہ کی نشاندہی کرتی ہے۔

LGD گیمنگ کا زوال اور ممکنہ عروج: ایک ڈوٹا 2 ساگا

2023 کا مسابقتی سیزن LGD گیمنگ کے لیے چیلنجوں سے بھرا ہوا ہے۔ گیمز آف دی فیوچر ایونٹ میں دوسری پوزیشن کے امید افزا اختتام کے باوجود، ٹیم کی رفتار ESL One کوالالمپور 2023 میں نویں پوزیشن کے ساتھ ٹھوکر کھا گئی۔ تاہم، ڈریم لیگ سیزن 22 اور ڈریم لیگ سیزن 23 میں جگہ حاصل کرنے میں ان کی ناکامی تھی۔ جس نے ان کی جدوجہد کو نمایاں طور پر اجاگر کیا۔ DreamLeague، جو اسپورٹس ورلڈ کپ (سابقہ ​​ریاض ماسٹرز) کے پیش خیمہ کے طور پر اپنے کردار کے لیے پہچانی جاتی ہے، ڈوٹا 2 کیلنڈر میں ٹیم کی درجہ بندی پر اثر انداز ہونے اور اسپورٹس لینڈ اسکیپ میں مرئیت کی وجہ سے ایک اہم واقعہ ہے۔

اس سیزن میں LGD کا سفر اونچائی اور نشیب و فراز کا رولر کوسٹر رہا ہے۔ تنظیم کا پیچھے ہٹنے اور اپنی حکمت عملی کا از سر نو جائزہ لینے کا فیصلہ Dota 2 esports کی مسابقتی نوعیت کی نشاندہی کرتا ہے، جہاں ٹیمیں کھیل کے بڑھتے ہوئے معیارات کو پورا کرنے کے لیے مسلسل تیار ہوتی ہیں۔ سال کے شروع میں ایکسٹریم گیمنگ میں سات سیزن کے لیے LGD کی لائن اپ کا سنگ بنیاد Ame کی روانگی ٹیم کے لیے ایک اہم دھچکا تھا۔ Ame کی رخصتی نے نہ صرف LGD کے روسٹر میں ایک خلا چھوڑ دیا بلکہ ان چیلنجوں کو بھی اجاگر کیا جو ٹیموں کو مسابقتی مارکیٹ میں اعلیٰ درجے کے ٹیلنٹ کو حاصل کرنے میں درپیش ہیں۔

ان ناکامیوں کے باوجود، LGD گیمنگ کا بیان ایک لچکدار جذبے اور Dota 2 esports میں سب سے آگے واپس آنے کے عزم کی عکاسی کرتا ہے۔ تنظیم کی تنظیم نو اور اسٹریٹجک روسٹر میں تبدیلیاں کرنے پر توجہ ان کی فضیلت کے عزم اور منظر میں ایک اعلی دعویدار کے طور پر اپنی حیثیت کو دوبارہ حاصل کرنے کی ان کی خواہش کا ثبوت ہے۔

جیسا کہ ڈوٹا 2 کمیونٹی LGD کے اگلے اقدام کا بے تابی سے انتظار کر رہی ہے، اس لیے آنے والی روسٹر کی تبدیلیاں اور اسٹریٹجک تبدیلیاں بحث کا مرکزی نقطہ بننے کے لیے تیار ہیں۔ ڈرامائی واپسی کا امکان بہت زیادہ ہے، اور LGD کا واپس اوپر کا سفر Dota 2 esports کی ہمیشہ سے ابھرتی ہوئی کہانی میں ایک زبردست داستان ہو سکتا ہے۔

LGD گیمنگ کا Dota 2 کے مسابقتی میدان سے عارضی طور پر نکلنا صرف تنظیم کے لیے عکاسی کا ایک لمحہ نہیں ہے بلکہ پیشہ ورانہ کھیلوں میں کامیابی اور مایوسی کے درمیان شدید مسابقت اور پتلے مارجن کی یاد دہانی بھی ہے۔ جیسے ہی LGD دوبارہ منظم ہو رہا ہے اور اس کی واپسی کا منصوبہ بنا رہا ہے، Dota 2 کمیونٹی ایک لیجنڈری ٹیم کے دوبارہ وجود میں آنے کے لیے پرامید سانسوں کے ساتھ دیکھ رہی ہے۔

(پہلی اطلاع بذریعہ: ڈاٹ ایسپورٹس)

About the author
Faiza Khan
Faiza Khan
About

فیضہ خان، لاہور کی فخریہ مقیم، کیسینو گیمنگ اور پاکستان کی گہری جڑوں والی روایات میں واقع ہے۔ زبانی ماہرت اور گیمنگ کی گہری سمجھ سے مسلح ہوکر وہ آن لائن کیسینو کی عالمی دنیا میں اصلی پاکستانی جھلک لاتی ہے

Send email
More posts by Faiza Khan
undefined is not available in your country. Please try:

تازہ ترین خبریں

کرس "زونا" بوچٹر کو یاد رکھنا: ایسپورٹس میں ایک ٹریل بلزر
2024-05-23

کرس "زونا" بوچٹر کو یاد رکھنا: ایسپورٹس میں ایک ٹریل بلزر

خبریں