متحدہ سلطنت یونائیٹڈ کنگڈم

اسپورٹس کے شوقین اعلیٰ داؤ والے یو کے ایسپورٹس بیٹنگ ایکشن میں جیتنے والوں پر جوا کھیلنے کے لیے عقل اور حوصلہ کا استعمال کر رہے ہیں۔ یونائیٹڈ کنگڈم (برطانیہ) میں اسپورٹس پر شرط لگانا نہ صرف قانونی ہے؛ یہ کھیلوں کے شائقین میں بہت مقبول ہے۔ درحقیقت، گیمنگ انڈسٹری کے کچھ سب سے بڑے برانڈز بینڈ ویگن پر کام کر رہے ہیں کیونکہ برطانیہ میں اسپورٹس بیٹنگ کی رسائی اور مقبولیت میں اضافہ ہوتا ہے۔

کافی مارکیٹ ویلیو کے ساتھ، یوکے ایسپورٹس بیٹنگ بڑی کمپنیوں اور گیمرز کی توجہ حاصل کرتی رہتی ہے۔ لیگ آف لیجنڈز سے لے کر ڈوٹا 2 تک، اسپورٹس گیمز اہم پرستاروں کے اڈے، غیر معمولی نمو، اور ٹورنامنٹس میں ریکارڈ پرائز پولز کو راغب کرتے ہیں۔

متحدہ سلطنت یونائیٹڈ کنگڈم
یوکے میں بیٹنگ سائٹس

یوکے میں بیٹنگ سائٹس

بڑے بین الاقوامی مقابلوں میں کون جیتے گا اس کا جنون ایسپورٹس کی ترقی کو ہوا دیتا ہے اور بیٹنگ کو مارکیٹ میں شامل کرنے کی خواہش کو ہوا دیتا ہے۔ یہاں کچھ یوکے ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس ہیں، جو یوکے کی مقبولیت میں بڑھ رہی ہیں۔

اسپریڈیکس

اسپریڈ بیٹنگ کے لیے بیٹنگ مارکیٹ کے 10 فیصد کے ساتھ، Spreadex UK esports بیٹنگ کے شوقین افراد کو Live eSports Gaming wagers میں بہت سے فوائد پیش کرتا ہے۔

کنواری شرط

ادائیگی کی لچک اس بیٹنگ سائٹ کو پیک سے الگ کرتی ہے۔ یہ ادائیگی کے متعدد اختیارات پیش کرتا ہے، بشمول PayPal ان لوگوں کے لیے جو مقبول ڈیجیٹل والیٹ کو ترجیح دیتے ہیں۔

کوئین بیٹ

QuinnBet برطانویوں میں ایک مقبول انتخاب ہے جو esports پر شرط لگانے کا انتخاب کرتے ہیں، جو سینکڑوں eSports بیٹنگ یوکے ایونٹس کے لیے بہترین لائیو سٹریمنگ پیش کرتے ہیں۔

لائسنس یافتہ بک میکرز کو آن لائن استعمال کر کے، برطانوی قانونی طور پر شرط لگا سکتے ہیں۔ اسپورٹس ویب سائٹس جوا کھیلنے کے لیے وقف ہیں جو ویڈیو گیمنگ پر توجہ مرکوز کرتی ہیں تاکہ مسلسل پھیلتی اور تیار ہوتی صنعت کے ایک اہم مارکیٹ شیئر کو محفوظ بنایا جا سکے۔ یوکے میں، یوکے ایسپورٹس بیٹنگ انڈسٹری سالانہ 8.5 فیصد کی ترقی جاری رکھے ہوئے ہے، جس سے 1200 سے زیادہ ملازمتیں پیدا ہو رہی ہیں اور معیشت میں تخمینہ £12 ملین کا حصہ ہے۔

مثبت اثرات کی وجہ سے، برٹس ہر سطح پر esports betting sites UK کو فروغ دے رہے ہیں۔ تکنیکی ترقی سے لے کر ریگولیٹری استحکام تک، یوکے میں بڑھتی ہوئی اسپورٹس انڈسٹری کے پاس کارپوریٹ اور حکومتی تعاون کی کافی مقدار ہے تاکہ اسے اپنی اعلیٰ ترین صلاحیت تک پہنچنے میں مدد ملے کیونکہ مارکیٹ اپنی شائستہ شروعات سے مضبوط پرستاروں کی مصروفیت کی طرف تیار ہوتی ہے۔

یوکے میں بیٹنگ سائٹس
برطانیہ میں ای اسپورٹس بیٹنگ کی تاریخ

برطانیہ میں ای اسپورٹس بیٹنگ کی تاریخ

ایسپورٹس نے 80 کی دہائی میں خلائی حملہ آوروں کے ٹورنامنٹس سے لے کر ESPN کی مارکیٹ میں حالیہ آمد تک بہت طویل سفر طے کیا ہے۔ صرف چند دہائیوں میں، صنعت ایک ملٹی بلین پاؤنڈ مارکیٹ میں بڑھ گئی ہے۔ جہاں تک 70 کی دہائی تک، مسابقتی کھیلوں نے کھلاڑیوں کے تخیل کو اپنی گرفت میں لے لیا۔ ٹینس سے لے کر خلائی جنگوں تک، اس سے پہلے کے کھیلوں نے ٹورنامنٹ میں شامل ہونے والوں کی طرف سے خاصی دلچسپی لی۔ 1981 میں، پہلی عالمی ریکارڈ گیمنگ باڈی، Twin Galaxies، مشہور ویڈیو گیمز میں کھلاڑیوں کے اسکور کو ٹریک کرنے کے لیے بنائی گئی۔

90 کی دہائی تک، کنسول گیمز ان شائقین کا غصہ تھا جو لڑائی اور فرسٹ پرسن شوٹر ویڈیو تفریح میں ڈوبے ہوئے تھے۔ ترقی پذیر ٹیکنالوجی نے گیم پلے میں انقلاب برپا کیا، لوکل ایریا نیٹ ورکس (LAN) کے ذریعے ریموٹ گروپ پلے کو کھولا۔

1997 میں، منتظمین نے ایک پیشہ ور سائبر اتھلیٹک لیگ کا آغاز کیا، اور اسپورٹس پلیئرز نے بڑھتی ہوئی مقبولیت کا لطف اٹھایا، کچھ نے گیم پلے اور پروموشنز سے خاصی رقم کمائی۔ جوناتھن "فیٹل 1ٹی" وینڈل ایک علمبردار ہے جس نے مبینہ طور پر اپنے گیمنگ کیریئر کے دوران نصف ملین سے زیادہ رقم حاصل کی۔

ابتدائی کامیابیوں نے آنے والے سالوں میں یوکے ایسپورٹس بیٹنگ کی مقبولیت کو آسمان تک پہنچانے کا مرحلہ طے کیا۔ 1999 میں، Counter-Strike کا آغاز ہوا اور پوری دنیا میں مقبولیت حاصل کی۔ 2000 تک، Xbox گیمرز Halo 2 پر ایک دوسرے کے خلاف کھیلے، جو کہ کال آف ڈیوٹی جیسے دیگر مشہور فرسٹ پرسن شوٹر ویڈیو گیمز کا پیش خیمہ ہے۔

حالیہ

آن لائن دوستوں اور اجنبیوں کے ساتھ دور سے کھیلنے والے گیمرز کے ساتھ، صنعت مسلسل ترقی کرتی جا رہی ہے۔ درحقیقت، برطانیہ بھر کی یونیورسٹیاں اسپورٹس کو نصاب میں ضم کر رہی ہیں۔ تعلیم میں اسپورٹس کے ارتقاء نے کالج کی سطح کے کورسز، کیریئر کی تربیت، اور ٹیم مقابلوں کا آغاز دیکھا ہے۔

حال ہی میں، UK کی بڑے پیمانے پر ترقی پر شرط لگانے والی سپورٹس روایتی میڈیا میں پھیل گئی ہیں، اور نمایاں اشاعتیں بڑے نیٹ ورکس پر مقابلوں اور اسپورٹس پروگرامنگ کو نشر کرتی ہیں۔ یسپورٹس بیٹنگ سائٹس یوکے کی مارکیٹ مرکزی دھارے کی زندگی میں داخل ہوگئی ہے۔

پچھلے کچھ سالوں کے دوران، یوکے ایسپورٹس بیٹنگ انڈسٹری نے بڑے پیمانے پر ترقی کی ہے اور مسلسل ترقی کر رہی ہے۔ ESPN جیسے بڑے نیٹ ورکس پر نشر ہونے والی بڑی اشاعتوں میں زیادہ کوریج کے ساتھ، esports نے اپنا اثر ڈالا ہے اور مرکزی دھارے میں شامل ہو رہا ہے۔ ایک دہائی قبل صرف 776 ملین ڈالر سے 2027 تک تقریباً 6 بلین ڈالر کی متوقع آمدنی کے ساتھ، عالمی نمو اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ آنے والی نسلوں کے لیے مارکیٹ کتنی بااثر ہوتی جا رہی ہے۔

مستقبل

چونکہ یوکے ایسپورٹس بیٹنگ انڈسٹری شائقین کو راغب کرتی جارہی ہے ، مستقبل امید افزا نظر آرہا ہے۔ درحقیقت، 2021 کی Legends World Championships نے Superbowl جتنے ناظرین کو اپنی طرف متوجہ کیا۔ 2023 تک، ماہرین کا خیال ہے کہ مارکیٹ 15 فیصد سالانہ ترقی کی شرح سے لطف اندوز ہو گی۔ UK میں، esports betting sites UK تخلیقی اور ڈیجیٹل صنعتوں میں تیزی سے ترقی کرے گی، جو کہ UK کی مارکیٹ میں بیٹنگ کرنے والی عالمی ایسپورٹس کا 8 فیصد ہے۔

بیٹنگ کے اداروں کے لیے، انتہائی ترقی ان شائقین سے کافی آمدنی لاتی ہے جو گیم پلے اور ناظرین میں مزید جوش و خروش شامل کرنے کے خواہشمند ہیں۔ عالمی برانڈز مارکیٹ میں قانونی حیثیت لا رہے ہیں۔ مثال کے طور پر، Levi، Marvel Entertainment، اور Red Bull اسپانسر کرنے والی ٹیموں اور ٹورنامنٹس میں لاکھوں کی سرمایہ کاری کرتے ہیں۔

تقریباً 460 ملین عالمی اور 2023 تک تقریباً 650 ملین تک متوقع اضافے کے ساتھ، مشہور ایسپورٹس گیمرز متواتر انفرادی اور ٹیم جیتنے والوں پر پیسہ لگانے کے خواہشمند پرستاروں کو راغب کر رہے ہیں۔

شرط لگانے والوں کے پاس شرط لگانے کے اختیارات کی ایک صف ہوتی ہے۔ سادہ میچ بیٹنگ سے لے کر مزید پیچیدہ دانووں تک، جواری کئی شرطوں کو یکجا کرنے یا جمع کرنے والے کوپن پر دانو لگانے کا انتخاب کر سکتے ہیں، جو کہ ایک خطرناک تجویز ہے۔ بیٹنگ کے مزید مخصوص اختیارات کھلاڑیوں کو یہ شرط لگانے کی اجازت دیتے ہیں کہ کاؤنٹر اسٹرائیک-گلوبل جارحانہ میں کس ٹیم کے کھلاڑی نے سب سے زیادہ تعداد میں ہلاکتیں درج کیں یا نقشہ جیتا۔ براہ راست میچوں کا مشاہدہ کرنے سے سٹہ بازوں کو ان پلے بیٹنگ کے لیے دانو منتخب کرنے میں مدد ملتی ہے۔

جیسا کہ بیٹنگ مارکیٹ ایسپورٹس کی وسیع مقبولیت کے ساتھ قدم بڑھا رہی ہے، ریگولیٹرز لاکھوں برطانویوں کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے کام کر رہے ہیں جو ایسپورٹس گیمنگ پر شرط لگاتے ہیں۔

برطانیہ میں ای اسپورٹس بیٹنگ کی تاریخ
کیا برطانیہ میں کیسینو قانونی ہیں؟

کیا برطانیہ میں کیسینو قانونی ہیں؟

یوکے کی شرط لگانے والوں کو بک میکر کے لائسنس کا معائنہ کرنا چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ یہ قانونی طور پر کام کر رہا ہے۔ ایک ویب سائٹ عام طور پر ہوم پیج اور ہیلپ سیکشن پر اپنے گیمنگ لائسنس کے بارے میں معلومات دکھاتی ہے۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ شرط لگانے والا قانونی طور پر شرط لگاتا ہے، کسی خاص UK esports betting sportsbook کے ساتھ آن لائن اکاؤنٹ کھولنے سے پہلے لائسنسنگ کی معلومات کا پتہ لگانا بہت ضروری ہے۔

چونکہ دیگر کھیلوں کی شرط لگانے کے مقابلے میں اسپورٹس بیٹنگ اپنے ابتدائی مراحل میں ہے، جیسے کہ ہارس ریسنگ، اس لیے کئی ویب سائٹس کام کرنے کے لیے مناسب لائسنس حاصل کیے بغیر یوکے میں اسپورٹس بیٹنگ سائٹس کو مواقع فراہم کرتی ہیں۔

قوانین

یو کے ایسپورٹس بیٹنگ کی پیشکش کرنے کے لیے اسٹیبلشمنٹ کے لیے، اس کے مینیجرز کو برطانوی جوا کمیشن کا لائسنس حاصل کرنا ہوگا۔ 2005 سے، جوئے کا ایکٹ یو کے تجارتی بیٹنگ کو کنٹرول کرتا ہے، بشمول لاٹری۔ اگر کوئی شرط لگانے والا لائسنس کے بارے میں معلومات کا پتہ نہیں لگا سکتا ہے، تو اسے اسپورٹس گیمنگ کے دیگر اداروں کی تحقیق کرنی چاہیے، جو مناسب طریقے سے لائسنس یافتہ ہیں اور قانونی طور پر کام کر رہے ہیں۔

کمیشن کی منظوری کے سخت تقاضے ہیں۔ اسٹیبلشمنٹ کو یہ ثابت کرنا چاہیے کہ وہ شرکا کے لیے منصفانہ بیٹنگ کو یقینی بنانے کے لیے میچ کی مشکلات میں ہیرا پھیری نہیں کرتے ہیں۔ اسپورٹس بک پراپرٹی کے ساتھ شرط لگانا، جیسے اوتار، ممنوع ہے۔ قانونی ٹینڈر کا استعمال یقینی بناتا ہے کہ گھر شرط لگانے والے کا فائدہ نہ اٹھائے۔

لائسنس یافتہ سہولیات کو حکومت کی طرف سے جاری کردہ شناخت کے ساتھ کھلاڑی کی شناخت کی جانچ کرنی چاہیے، جیسے پاسپورٹ یا ڈرائیور کا لائسنس۔ شناخت نابالغوں کو جوئے میں حصہ لینے سے روکتی ہے اور کھلاڑیوں کو دھوکہ بازوں سے بچاتی ہے۔

کیا برطانیہ میں کیسینو قانونی ہیں؟
برطانیہ کے کھلاڑیوں کے پسندیدہ کھیل

برطانیہ کے کھلاڑیوں کے پسندیدہ کھیل

برسوں کے دوران، اسپورٹس گیمز کا ارتقاء جاری ہے۔ 2010 سے، ملٹی پلیئر آن لائن جنگی کھیل لاکھوں پیروکاروں کو اپنی طرف متوجہ کر رہے ہیں۔ دو، پانچ کھلاڑیوں کی ٹیموں کو ایک دوسرے کے خلاف کھڑا کر کے، ٹیم کے ساتھی مخالف کو شکست دینے کے لیے حکمت عملی، مہارت اور کھیل کے عناصر کا استعمال کرتے ہیں۔ ہر گیمر ایک ایسے کردار کو کنٹرول کرتا ہے جو مضبوط ہوتا ہے، ٹیم کے اراکین کے ساتھ تعاون کرتا ہے، اور دشمن کو شکست دینے کی کوشش کرتا ہے۔

لیگ آف لیجنڈز سے لے کر ڈوٹا 2 تک، ملٹی پلیئر لڑائیاں مقبولیت میں پھٹ رہی ہیں۔ 115 ملین سے زیادہ رجسٹرڈ پلیئر اکاؤنٹس کے ساتھ لیگ آف لیجنڈز ایک گیمنگ لیڈر ہے۔ 2019 تک، Dota 2 نے لیگ کے $6 ملین پرائز پول کے مقابلے $34 ملین سے زیادہ کے بین الاقوامی انعامی پول کے ساتھ کافی مقبولیت حاصل کی۔

برطانیہ کی مقبولیت سے لطف اندوز ہونے والے اضافی گیمز میں CS:GO، راکٹ لیگ، Fortnite، Overwatch اور Valorant شامل ہیں۔ انفرادی اور اجتماعی طور پر، یہ گیمز کھلاڑیوں کے ایک دوسرے کے ساتھ مشغول ہونے کے طریقے کو متاثر کر رہے ہیں اور بڑی کارپوریشنز کی جانب سے لاکھوں کی کفالت اور انعامی رقم کو اپنی طرف متوجہ کر کے پہلے سے ہی ایک مقبول مارکیٹ کو فروغ دے رہے ہیں۔

چونکہ اسپورٹس ٹیمیں اور منتظمین مضبوط اور بڑھتی ہوئی انٹرنیٹ پر مبنی کمیونٹیز کا نظم کرتے ہیں، یوٹیوب، ٹویچ اور دیگر پلیٹ فارمز کے ذریعے ڈیجیٹل اسٹریمنگ ایسپورٹس مقابلوں کے لیے تقسیم کے طریقے بن رہے ہیں۔ تقریباً 5 بلین ریگولر انٹرنیٹ صارفین اور 50 بلین سے زیادہ آن لائن جوئے کی مارکیٹ کے ساتھ، اسپورٹس مقابلوں نے ابھی تک برطانیہ کی مکمل رسائی، آمدنی اور اثر کی صلاحیت کو حاصل کرنا ہے۔

برطانیہ کے کھلاڑیوں کے پسندیدہ کھیل
برطانیہ میں ادائیگی کے طریقے

برطانیہ میں ادائیگی کے طریقے

چونکہ یوکے ایسپورٹس بیٹنگ میں زیادہ شرط لگانے والے حصہ لیتے ہیں، ادائیگی کے قابل اعتماد طریقے اسپورٹس بک اکاؤنٹس کو فنڈ دینے کے اختیارات پیش کرتے ہیں۔ یہاں کچھ آپشنز ہیں esports betting sites in UK پیش کرتے ہیں جواریوں کو جو ڈیجیٹل شرط لگاتے ہیں۔

کریڈٹ کارڈ

ماسٹر کارڈ اور ویزا انتہائی قابل احترام برانڈز ہیں، جو دونوں محفوظ ادائیگی کے اختیارات پیش کرتے ہیں۔ یوکے ایسپورٹس بیٹنگ اسٹیبلشمنٹ صارفین کے لیے ثابت شدہ سیکیورٹی اور سہولت کی وجہ سے سرپرستوں کو کریڈٹ اور ڈیبٹ کارڈز سے رقم جمع کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ عالمی حفاظتی اقدامات اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ یوکے ایسپورٹس بیٹنگ کے لیے فنڈز جمع کرتے وقت کھلاڑی محفوظ رہیں۔

نیٹلر

Neteller ایک مشہور ewallet ہے جسے UK کے اسپورٹس ادارے بڑے پیمانے پر فنڈز جمع کرنے اور شرط لگانے کی ذمہ داریوں کے لیے قرضوں کو پورا کرنے کے لیے قبول کرتے ہیں۔ فوری لین دین کے لیے جانا جاتا ہے، ای-والیٹ معاوضہ، محفوظ فنڈنگ کی پیشکش کرتا ہے۔ رجسٹریشن کے ایک سادہ عمل کے ساتھ، شرط لگانے والے 22 مختلف کرنسیوں کا استعمال کر سکتے ہیں جب دانو لگانے کے لیے محفوظ طریقے سے رقم جمع کرتے ہیں۔

سکرل

Skrill ایک ewallet ہے، جو اپنی مضبوط حفاظتی خصوصیات اور استعمال میں آسانی کے لیے مشہور ہے۔ Bettors پلیٹ فارم کی معقول فیسوں کی طرف بھی راغب ہوتے ہیں، جو صارفین کو کم لاگت اور مفت خدمات فراہم کرتے ہیں۔ فنانشل کنڈکٹ اتھارٹی کے سخت ضابطوں کے بعد، Skrill ewallet سپورٹس کے شوقین افراد کو محفوظ طریقے سے آن لائن پیسہ لگانے میں مدد کرتا ہے۔

پے پال

ایک بین الاقوامی طور پر تسلیم شدہ برانڈ، PayPal برطانویوں کو وہی سہولت اور افعال پیش کرتا ہے جس نے ایولیٹ کو عالمی سطح پر مقبول بنایا ہے۔ اگرچہ کچھ کھلاڑی کریڈٹ کارڈز کو ترجیح دے سکتے ہیں، PayPal شرط لگانے والوں کو کریڈٹ کارڈ کو یوکے میں کسی آن لائن ایسپورٹس بیٹنگ سائٹ کو فراہم کیے بغیر استعمال کرنے کا ایک محفوظ طریقہ پیش کرتا ہے۔ Bettors شناخت کی تصدیق کے لیے پلیٹ فارم کو معلومات فراہم کر کے PayPal کے لیے رجسٹر کرتے ہیں۔

برطانیہ میں ادائیگی کے طریقے
اکثر پوچھے گئے سوالات

اکثر پوچھے گئے سوالات

کھیلوں کے شوقین اور شرط لگانے والے جوابات تلاش کر رہے ہیں کہ کہاں اور کیسے دانو لگانا ہے۔ یہاں اکثر پوچھے جانے والے چند سوالات کے جوابات ہیں۔ بک میکر کا انتخاب کرنا اور فنڈز جمع کرنا شرط لگانے والوں کے لیے پہلا قدم ہے جو ایسپورٹس بیٹنگ میں حصہ لینے کا انتخاب کرتے ہیں، جو دنیا کی تیزی سے ترقی کرنے والی مارکیٹوں میں سے ایک ہے۔

eSports بیٹنگ کیا ہے؟

چونکہ اسپورٹس ایک اربوں ڈالر کی مارکیٹ ہے، اس لیے اس کی مقبولیت میں روزانہ اضافہ ہوتا رہتا ہے۔ جواری کھیلوں کے شوقین افراد کی صفوں میں شامل ہو رہے ہیں۔ پروفیشنل کھلاڑی سالانہ لاکھوں کی انعامی رقم جیتنے کے لیے ایک دوسرے کے خلاف مہارت کا مظاہرہ کرتے ہیں۔

ایک ہی وقت میں، شرط لگانے والے دانویں لگا رہے ہیں جس کھلاڑی یا ٹیم کے پاس غالب ہونے کے لیے بہترین ذہنی تیکشنی اور کھیل کی مہارت ہے۔ ڈیجیٹل والیٹ کا استعمال کرتے ہوئے، شرط لگانے والے اسپورٹس ٹیموں اور انفرادی کھلاڑیوں پر مالیاتی شرط لگاتے ہیں۔ اگر جواری درست ہے، تو وہ دانو کے وقت دستیاب مشکلات کے مطابق ادائیگی حاصل کر سکتا ہے۔

بک میکر کا انتخاب کیسے کریں؟

لائسنس یافتہ بیٹنگ اداروں کی تحقیق کرنا آن لائن بک میکر کو منتخب کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔ زیادہ تر کھیلوں کی کتابیں نئے بیٹروں کو رجسٹر کرنے کے لیے پرکشش مراعات پیش کریں گی۔ برطانیہ میں، بک میکرز کو لائسنسنگ کا ثبوت دکھانا ہوگا۔ ویب سائٹ کی شرائط، مشکلات اور پروموشنز کو احتیاط سے پڑھیں۔ آن لائن جائزوں کو احتیاط سے پڑھتے ہوئے مختلف ویب سائٹس کا موازنہ کریں۔

پابندیاں مخصوص پروموشنز پر لاگو ہوتی ہیں۔ یہ شرط لگانے والوں کے لیے ایک عام بات ہے جو بونس اور مراعات سے متعلق شرائط کو غلط سمجھنا ٹھیک پرنٹ نہیں پڑھتے ہیں۔ لائسنس یافتہ سہولیات کے قائم کردہ قوانین، قواعد اور رہنما خطوط پر عمل کرنے کا زیادہ امکان ہے۔ فنڈز جمع کرنے سے پہلے یقینی بنائیں کہ بک میکر کا لائسنس یافتہ ہے۔

کیا eSports بک میکر کے ساتھ رقم جمع کرنا محفوظ ہے؟

بغیر لائسنس کے بک میکرز محفوظ نہیں ہیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے چیک کریں کہ ویب سائٹ برطانیہ کے جوئے کے کمیشن سے لائسنس یافتہ ہے۔ کمیشن جوئے کے اداروں کی منظوری کے لیے سخت ضابطوں کی پیروی کرتا ہے۔ لائسنس یافتہ پلیٹ فارم ڈھٹائی سے ہوم پیج پر لائسنس کا ثبوت دکھائے گا۔ اگر یقین نہ ہو تو، شرط لگانے والا کمیشن سے اس بات کی تصدیق کرنے کے لیے رابطہ کر سکتا ہے کہ آیا یو کے ایسپورٹس بیٹنگ کا کاروبار قانونی طور پر کام کر رہا ہے۔

کیا eSports پر جوا لت ہے؟

جوئے کی تمام سرگرمیوں کی طرح، ماہرین تجویز کرتے ہیں کہ شرکاء، جو اسپورٹس میچوں، ٹیموں، کھلاڑیوں اور نتائج پر پیسہ لگاتے ہیں، بیٹنگ کے طرز عمل کی خود نگرانی کرنے کا انتخاب کرتے ہیں۔ ضرورت سے زیادہ جوا کھیلنے کی انتباہی علامات کو پہچانیں، بشمول جوا کو روکنے میں ناکامی یا کھلاڑی کے خرچ کرنے کی استطاعت سے زیادہ شرط لگانا۔ لائسنس یافتہ یوکے ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس زائرین کو تنظیموں کے بارے میں معلومات پیش کر سکتی ہیں، جو مسئلہ جواریوں کی مدد کرتی ہیں۔

اکثر پوچھے گئے سوالات