ممالک

چونکہ بڑی مارکیٹیں پوری دنیا میں کھیلوں کے جوئے کو اپنا رہی ہیں، بہت سے علاقوں میں اسپورٹس جوا غیر قانونی ہے۔ اسپورٹس اور اسپورٹس بیٹنگ دونوں شرط لگانے کے عمل اور مشکلات میں یکساں ہیں۔ تاہم، دونوں کے درمیان بنیادی فرق ایسپورٹس میں نابالغوں کی شرکت ہے۔ زیادہ تر علاقوں میں اسپورٹس پر شرط لگانا روایتی طور پر غیر قانونی رہا ہے، جزوی طور پر نوجوان گیمرز کی جانب سے اسپورٹس گیمنگ میں آنے کی وجہ سے۔  

گورننگ باڈیز نابالغوں کی شرکت پر مشتمل کسی بھی کھیل میں جوئے کی اجازت دینے سے ہچکچاتے ہیں۔ اسپورٹس کے جوئے پر پابندی نے غیر قانونی بازاروں کو جنم دیا ہے، جن میں اکثر میچ فکسنگ اور غیر قانونی کم عمر جوا ہوتا ہے۔ ویڈیو گیمز نوجوان کھلاڑیوں کو اپنی طرف متوجہ کرتے رہتے ہیں، جس کی وجہ سے کئی میونسپلٹیز اور ریاستی حکومتیں ایسپورٹس کے نتائج پر شرط لگانے کو قانونی حیثیت دینے کے خلاف لکیر کھینچتی ہیں۔

قانونی eSports بیٹنگبین الاقوامی eSports جوااکثر پوچھے گئے سوالات
چین
cn flag

چین

چین بلاشبہ دنیا کی سب سے بڑی اسپورٹس مارکیٹ ہے۔ اگرچہ کچھ لوگ اسے نوجوانوں کی آبادی کے لیے ماضی کی سرگرمی کے طور پر دیکھتے ہیں، لیکن اسپورٹس چین کی پالیسی میں جدت طرازی کے لحاظ سے گہرائی سے شامل ہیں۔ اس حقیقت کی روشنی میں، چین کی جنرل ایڈمنسٹریشن آف سپورٹس نے 2003 میں eSports کو باضابطہ طور پر تسلیم کیا۔

مزید دکھائیں...
انڈیا

ہندوستان میں جوئے کی مقبولیت پچھلی دو دہائیوں کے دوران تیزی سے بڑھ رہی ہے، جس کے مزید چند دہائیوں تک جاری رہنے کا امکان ہے۔ اعداد و شمار کے مطابق، فی الحال 80% سے زیادہ آبادی سال میں کم از کم ایک بار جوا کھیلتی ہے۔ ملک میں جوئے کی مارکیٹ ہر سال اوسطاً 60 بلین امریکی ڈالر لاتی ہے، جس کا کچھ حصہ غیر قانونی جوئے سے حاصل ہوتا ہے۔

مزید دکھائیں...
ریاستہائے متحدہ

اسپورٹس گیمنگ پہلے ہی ریاستہائے متحدہ میں مرکزی دھارے میں آچکی ہے۔ اسپورٹس کے معاملات میں امریکہ دنیا کے سب سے زیادہ مقبول اور منافع بخش خطوں میں سرفہرست ہے۔ یہ 'اسٹیٹس' مختلف عوامل سے متاثر ہے، ان میں اہم یہ ہے کہ زیادہ تر لوگوں نے مسابقتی گیمنگ اور اسٹریمنگ کو کیریئر کے راستے کے طور پر قبول کیا ہے۔ ریاستہائے متحدہ میں ناظرین اور جوئے سمیت ایسپورٹس کے معاملات نئی بلندیوں کو چھوتے رہتے ہیں۔

مزید دکھائیں...
ترکی

ترکی میں، بیٹنگ پر بہت زیادہ پابندی ہے۔ لیکن اس کے علاوہ، ترک لوگ آن لائن ہوشیاری سے جوا کھیلتے رہتے ہیں۔ آن لائن ایسپورٹس بیٹنگ نے حالیہ برسوں میں بڑھتی ہوئی توجہ اپنی طرف مبذول کرائی ہے کیونکہ ویڈیو گیمنگ انڈسٹری مسلسل بڑھ رہی ہے۔ آپریٹرز اور ڈیلرز کے گیمنگ اور بیٹنگ کی آمدنی کی تقسیم کے تناسب میں بہتری آتی ہے کیونکہ نئی اور منفرد گیمز اور بیٹنگ کی سرگرمیاں متعارف کرائی جاتی ہیں۔ پنٹروں کو محتاط رہنا چاہیے اور تحقیق کرنی چاہیے تاکہ بیٹنگ کے قوانین کو نافذ کرنے والی ایجنسی سے ٹکراؤ سے بچا جا سکے۔

مزید دکھائیں...
متحدہ سلطنت یونائیٹڈ کنگڈم

اسپورٹس کے شوقین اعلیٰ داؤ والے یو کے ایسپورٹس بیٹنگ ایکشن میں جیتنے والوں پر جوا کھیلنے کے لیے عقل اور حوصلہ کا استعمال کر رہے ہیں۔ یونائیٹڈ کنگڈم (برطانیہ) میں اسپورٹس پر شرط لگانا نہ صرف قانونی ہے؛ یہ کھیلوں کے شائقین میں بہت مقبول ہے۔ درحقیقت، گیمنگ انڈسٹری کے کچھ سب سے بڑے برانڈز بینڈ ویگن پر کام کر رہے ہیں کیونکہ برطانیہ میں اسپورٹس بیٹنگ کی رسائی اور مقبولیت میں اضافہ ہوتا ہے۔ 

مزید دکھائیں...
قانونی eSports بیٹنگ

قانونی eSports بیٹنگ

شرط لگانے والے قانونی طور پر اسپورٹس پر شرط لگا سکتے ہیں جس مخصوص علاقے میں وہ شخص شرط لگا رہا ہے۔ کھیلوں کی طرح، اسپورٹس میں بھی سال بھر اعلیٰ سطح کے ٹورنامنٹ اور میچ ہوتے ہیں۔ مقبولیت کا ایک جنون ایسپورٹس مارکیٹ میں وسیع ترقی کو ہوا دے رہا ہے، جس کی توقع ہے کہ اگلی دہائی کے دوران آمدنی میں فلم مارکیٹ کو پیچھے چھوڑ دے گی۔

اس وجہ سے، زیادہ شرط لگانے والے پہلے سے کہیں زیادہ ایسپورٹس پر دانویں لگا رہے ہیں۔ اسپورٹس میں کم عمر افراد کی شرکت کی وجہ سے، ریاستی اور قومی حکومتیں گیمنگ سے متعلق نابالغ جوئے کو روکنے کے طریقے تلاش کر رہی ہیں۔

امریکہ میں، کچھ ریاستیں ایسی ہیں جو ایسپورٹس بیٹنگ کی اجازت دیتی ہیں، جیسے نیواڈا اور نیو جرسی۔ تاہم، انڈیانا کی طرح دیگر ریاستوں نے خاص طور پر اسپورٹس بیٹنگ پر پابندی لگانے کے لیے قوانین منظور کیے ہیں، یہاں تک کہ کھیلوں میں بیٹنگ کی اجازت ہے۔ کچھ اسپورٹس بیٹر آن لائن اسپورٹس بکس کے ساتھ آف شور بیٹنگ کا رخ کرتے ہیں۔ جواریوں کے لیے مقامی ضابطوں کی خلاف ورزی سے بچنے کے لیے ایسپورٹس بیٹنگ کے قوانین کی تحقیق اور سمجھنا ضروری ہے۔

قومی اور بین الاقوامی قوانین خاص طور پر اسپورٹس بیٹنگ آپریشنز کو نشانہ بناتے ہیں، لہذا انفرادی جواریوں کو محدود کرنے والے قوانین اتنے واضح نہیں ہیں۔ اسپورٹس پر شرط لگانے کی قانونی حیثیت مقامی ضوابط پر منحصر ہے، جو انفرادی اسپورٹس بیٹنگ کو کنٹرول کرنے اور دنیا بھر میں گیمنگ میں حصہ لینے والے لاکھوں نابالغوں کی حفاظت کے لیے موجود ہیں۔

قانونی eSports بیٹنگ
بین الاقوامی eSports جوا

بین الاقوامی eSports جوا

تاہم، نیو جرسی میں، ریاست نے ایک بل منظور کیا، جو اسپورٹس جوئے کو بین الاقوامی ٹورنامنٹس تک محدود کرتا ہے جہاں کھلاڑی زیادہ تر 18 سال سے زیادہ عمر کے ہوتے ہیں۔ جیسے جیسے اسپورٹس میں اضافہ ہوتا جارہا ہے، کھلاڑیوں، میچوں اور چیمپیئن شپ مقابلوں پر شرط لگانے کے قوانین پیچیدہ ہیں۔ مقامی اور قومی ضوابط جواری کی زمین اور آن لائن پر قانونی شرط لگانے کے مواقع تک رسائی کی صلاحیت کو کنٹرول کرتے ہیں۔

تاہم، اسپورٹس کے جوئے کے درمیان ہم آہنگی مانگ پیدا کر رہی ہے اور بک میکرز پوری دنیا میں آمدنی میں اضافے کی امید میں اسپورٹس جواریوں کو نشانہ بنا رہے ہیں۔ درحقیقت، کچھ کھیلوں کی کتابیں نوجوان سامعین کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لیے اسپورٹس ٹیموں کو اسپانسر کرتی ہیں، جس سے قانون ساز اس سے بچنے کی کوشش کرتے ہیں۔

eSports میں اقوام؟

2019 تک، چین، اسپین، کینیڈا، نیوزی لینڈ، جاپان، اور جنوبی کوریا سبھی نے بین الاقوامی گیمنگ ٹورنامنٹس کی میزبانی کی۔ نیو جرسی نے 2019 ورلڈ کپ لیگ آف لیجنڈز کے فائنل میچ کے لیے عین وقت پر اسپورٹس بیٹنگ کی منظوری دی، جس میں 4 ملین سے زیادہ ناظرین شامل تھے۔ بین الاقوامی سطح پر، مقامی گورننگ باڈیز اس بات کا جائزہ لے رہی ہیں کہ اسپورٹس بیٹنگ مارکیٹ تک کیسے پہنچنا ہے۔

کچھ قانون ساز نوجوانوں کو اسپورٹس کے ذریعے بیٹنگ کے مواقع تک رسائی کی اجازت دینے کے سخت خلاف ہیں۔ دوسرے بالغ جواریوں سے ٹیکس کی آمدنی کو اپنی طرف متوجہ کرنے کی امید کرتے ہوئے اور سپورٹس میں نوجوانوں کی شرکت کو روکنے کے لیے کچھ پابندیاں لگاتے ہوئے ایک عمدہ لائن پر چلتے ہیں۔

ورلڈ کپ کے تماشائیوں میں بین الاقوامی سامعین بھی شامل تھے۔ اسپورٹس میں دلچسپی رکھنے والے ناظرین کی بڑی تعداد اسپورٹس جوئے کو جنم دے رہی ہے۔ درحقیقت، بک میکرز ایسپورٹس گیمنگ انڈسٹری کے سامعین کو نشانہ بنا رہے ہیں۔ اسپورٹس بیٹنگ کی مارکیٹ ویلیو 2025 تک $13 بلین سے تجاوز کرنے کا امکان ہے۔

زیادہ تر حکومتیں جوئے کے لیے اسپورٹس کے شرکاء، جو تاریخی طور پر عمر میں چھوٹے ہیں، کو نشانہ بنانے کی اخلاقیات کو چیلنج کر رہی ہیں۔ تاہم، کھیلوں کی منڈی کی طرح، جوئے کے ادارے جارحانہ انداز میں مارکیٹ کرنے اور نئے شرط لگانے والوں کو راغب کرنے کے طریقے تلاش کر رہے ہیں۔ آن لائن اشتہارات سے لے کر سپانسرنگ مقابلوں تک، اسپورٹس کے کاروبار جواریوں کو اپنی طرف متوجہ کرتے اور کسٹمر بیس کو بڑھاتے رہتے ہیں۔

بین الاقوامی eSports جوا
اکثر پوچھے گئے سوالات

اکثر پوچھے گئے سوالات

جیسے جیسے اسپورٹس کی مقبولیت بڑھتی جارہی ہے، عالمی سامعین گیمنگ یا جوئے کے ذریعے شرکت کرنے کے طریقے تلاش کر رہے ہیں۔ یہاں اکثر پوچھے جانے والے سوالات کے چند جوابات ہیں۔

کیا اسپورٹس پر جوا کھیلنا قانونی ہے؟

کچھ عرصہ پہلے تک، زیادہ تر بڑی مارکیٹوں میں اسپورٹس بیٹنگ غیر قانونی رہی ہے۔ کھیلوں کا جوا نسبتاً نیا ہے۔ حکومتیں اب اسپورٹس میچوں اور ٹورنامنٹس میں ویڈیو گیمز کھیلنے میں حصہ لینے والے نوجوان گیمرز کی حفاظت کے لیے ایسپورٹس بیٹنگ کو ریگولیٹ کرنا شروع کر رہی ہیں۔ تاہم، پوری دنیا میں کچھ مقامی، ریاستی اور قومی گورننگ باڈیز کچھ شکلوں میں اسپورٹس جوئے کی اجازت دے رہی ہیں۔ شرط لگانے والے کے مقام کے لحاظ سے قوانین مختلف ہوتے ہیں۔

جوئے کے لیے eSports کی عمر کی پابندیاں کیا ہیں؟

تاریخی طور پر، ان ٹورنامنٹس پر شرط لگانا غیر قانونی ہے، جو 18 سال سے کم عمر کے کھلاڑیوں پر مشتمل ہوتے ہیں۔ یہاں تک کہ بیٹنگ بھی عام طور پر جواریوں تک محدود ہوتی ہے جن کی عمر 18 یا 21 سال سے زیادہ ہے، شرط لگانے والے کے مقام کے ضوابط پر منحصر ہے۔ تاہم، قوانین تیار ہو رہے ہیں.

کچھ علاقے کم عمر شرکاء کے ساتھ میچوں پر شرط لگانے میں کچھ نرمی کی اجازت دیتے ہیں۔ بلاشبہ، ایک فعال غیر قانونی بیٹنگ مارکیٹ ہے جو عمر کے لحاظ سے بیٹنگ کو محدود نہیں کرتی ہے۔ قانونی حدود کے ساتھ رہنے کے لیے، ایک جواری کو اپنی رہائش کی جگہ پر بیٹنگ کرنے والے اسپورٹس کو کنٹرول کرنے والے قوانین کی تحقیق کرنی چاہیے۔

ایک شرط لگانے والا قانونی طور پر eSports پر جوا کہاں کھیل سکتا ہے؟

مقامی قوانین تیزی سے تیار ہو رہے ہیں۔ یہ معلوم کرنے کے لیے کہ کون سے زمین پر مبنی یا آن لائن پلیٹ فارم قانونی طور پر کام کر رہے ہیں، کسی علاقے کے جوئے کے کمیشن سے چیک کرنا بہتر ہے۔ کچھ میونسپلٹیز ایسپورٹس بیٹنگ کو سختی سے منع کرتی ہیں۔ تاہم، آن لائن اسپورٹس بکس موجود ہیں، جو پوری دنیا میں جوئے کی پیشکش کرتی ہیں۔ تاہم، یہ ڈیجیٹل یسپورٹس جوا کھیلنے کے مواقع ان علاقوں کے رہائشیوں کے لیے قانونی نہیں ہو سکتے، جو اسپورٹس جوئے کو ممنوع قرار دیتے ہیں۔

اکثر پوچھے گئے سوالات