Natus Vincere

Natus Vincere ایک ملٹی گیمنگ گیمنگ آرگنائزیشن ہے جو 2009 میں قائم کی گئی تھی اور اس کا ہیڈ کوارٹر Kyiv، Ukraine میں ہے۔ اس کی تشکیل کے ساتھ ساتھ ایسپورٹس تیزی سے مقبولیت حاصل کر رہا تھا، اور بہت سارے منافع بخش مقابلے بڑھ رہے تھے۔ اس کا مکمل ورژن اس وقت اپنایا گیا جب ان کے مداحوں نے اسے ایک مناسب متبادل تلاش کرنے کے لیے منعقدہ ایک تقریب میں منتخب کیا۔

نام کی حتمی شکل ٹیم کے نام کی تلاش کے لیے تنظیم کی جانب سے شائقین کے مقابلے کے بعد حاصل کی گئی۔ لاطینی میں Natus Vincere کا مطلب ہے "جیتنے کے لیے پیدا ہوا"، جو کہ انڈسٹری کی بہترین اسپورٹس ٹیموں میں سے ایک بننا ٹیم کا حتمی ہدف تھا۔

Natus Vincere
CS: GO ڈویژن

CS: GO ڈویژن

کاؤنٹر اسٹرائیک ٹیم ٹیم کی بنیاد تھی۔ سی ایس کے قیام کے دو سال بعد فیفا ٹیم تشکیل دی گئی۔ آن لائن گیمنگ منظر اپنی تشکیل سے پہلے تیزی سے مقبولیت میں بڑھ رہا تھا۔ بڑے انعامات کے ساتھ چیمپئن شپ کی مختلف قسمیں بڑھتی رہیں۔ 2009 کے Intel Extreme Masters ایونٹ میں، جو دبئی، Murat میں منعقد ہوا، پورا نام Arbalet Zhumashevich نے ایک اسپورٹس گروپ بنانے کا اعلان کیا۔

اربیلٹ، جو اس سے پہلے ایک سرپرست کے طور پر کام کر چکا تھا، ایک بنانے کے لیے نکلا۔ پیشہ ور ٹیم. اسے بنیادی کفیل ہونا تھا۔ اسے کھلاڑیوں کی تربیت اور تنخواہوں سے لے کر پرواز کی ادائیگی تک رقم کا خیال رکھنا تھا۔ اس کا مقصد یورپ کی سب سے مشہور ایسپورٹس ٹیموں کی لیگ میں شامل ہونا تھا۔

ان کے بعد اسٹار کرافٹ II ٹیمیں اور لیگ آف لیجنڈز منظر میں ایک ٹیم بھی شامل ہوگی۔ تاہم، نئی قائم کردہ ٹیمیں توقعات سے کم رہیں اور اس کے نتیجے میں منتشر ہو گئیں۔ ایک کھلاڑی، Yozhyk، اس سے مستثنیٰ تھا، کیونکہ اسے فیفا گیمز میں اس وقت کے بہترین گیمرز میں شمار کیا جاتا تھا۔ مزید برآں، وہ شائقین کو خوش کرنے کی ان کی قابلیت کی وجہ سے قدر کی نگاہ سے دیکھے گئے، جیسا کہ اس نے مختلف مقابلوں میں پچیس سے زیادہ ٹرافیاں جیت کر دیکھا۔

عالمی جارحانہ ٹیم تین بڑے مقابلوں میں فاتح بننے والی پہلی ٹیم تھی۔ ان مقابلوں میں Intel Extreme Masters اور Electronic Sports World Cup شامل تھے۔ یہ تینوں ایک ہی کیلنڈر سال میں جیتے، جو کہ ایک ریکارڈ ہے۔ ڈوٹا 2 ڈویژن بھی جیت جائے گا۔ 2011 انٹرنیشنل. اس کارنامے نے انہیں اس وقت کی سب سے مشہور ایسپورٹ ٹیم بنا دیا۔

رینبو سکس سیج ٹیم میں ایک بڑھتی ہوئی تقسیم ہے، جیسا کہ PUBG ہے۔ دیگر ڈویژنز جن میں Na'Vi کی ٹیمیں شامل ہیں ان میں LoL: Wild Rift، World of Tanks، Paladins، Fortnite، Apex Legends، اور Mobile Legends: Bang شامل ہیں۔

CS: GO ڈویژن
PUBG

PUBG

Navi نے 2018 میں PUBG ٹیم کا حصول کیا۔ تینوں کھلاڑیوں کو بعد میں TheTab، اصلی نام Vitaly Karkeshkin، Besto، اصلی نام Andrey Ionov، اور Ceh9، اصل نام Arsenii Ivanychev کے حق میں چھوڑ دیا جائے گا۔ اورنج ولادیسلاو اوسٹروشکو ہے، اور باقی تین کھلاڑی تمام روسی ہیں۔ یہ موجودہ ٹیم کے ارکان ہیں۔

ٹیم 2019 کے اوائل میں رینبو سکس سیج میں داخل ہوئی جب اس نے جرمنی سے Mock-it Esports ٹیم حاصل کی۔ موجودہ روسٹر 3 برطانویوں پر مشتمل ہے: ڈوکی (رابرٹسن جیک)، بلر (مرے بائرن) اور ناتھن (شارپ ناتھن)۔ دیگر دو پولینڈ سے سیوز (کامینیک، سیمون) اور سویڈن سے سیکریٹلی (اولوفسن، رکارڈ) ہیں۔

2021 کے وسط میں ٹیم نے Valorant میں داخلہ لیا جب اس نے No Pressure on نامی ایک اعلی اسپورٹس ٹیم ڈویژن پر دستخط کیے تھے۔ ان کے روسٹر میں روسیوں کی اکثریت ہے۔ یہ کھلاڑی Kirill Nehozhin ہیں، جنہیں عام طور پر کلاؤڈ کے نام سے جانا جاتا ہے، Denis Tkachev، جسے Dinkzj کے نام سے جانا جاتا ہے، Duno، اصل نام میخائل فوکن، اور Nikolaev Yaroslav عرف جیڈی، جو تمام روسی ہیں۔ 7ssk7، سرکاری نام آرٹور کرشین، بیلاروس سے، فی الحال واحد غیر روسی ہے۔

PUBG
فاتح ٹیمیں اور Na'Vi Esports کے سب سے بڑے لمحات

فاتح ٹیمیں اور Na'Vi Esports کے سب سے بڑے لمحات

جس سال ٹیم نے سب سے زیادہ ایوارڈ حاصل کیے وہ 2010 تھا۔ ٹیم نے، دو دیگر ٹیموں کے ساتھ، ESWC فائنل میں سب سے زیادہ سیڈنگ حاصل کی۔ فائنل میں، اس نے SK گیمنگ کو شکست دی، جو آزاد ریاستوں کی دولت مشترکہ کی کسی ٹیم نے پہلے کبھی نہیں کی تھی۔ یہ یوکرائنی ای سپورٹس کی تاریخ کا سب سے بڑا اعزاز تھا۔

NaVi نے تصدیق کی کہ وہ عالمی چیمپئن شپ کے 2010 کے ایڈیشنز جیتنے کے بعد مزید دو ایونٹس میں شرکت کریں گے: Arbalet Cup Dallas اور GameGune۔ سابق ٹورنامنٹ میں، اس نے فائنل میں ماؤس اسپورٹس کو شکست دی۔ پول پوزیشن ختم نے یورپی ٹیموں کو مجموعی طور پر $25,000 حاصل کیا۔ اسی سال، انہوں نے ورلڈ سائبر گیمز کے فائنل میں ڈینش ٹیم mTw.dk سے کھیلا، جہاں وہ جیت گئے۔ اس لیے وہ دنیا کی پہلی ٹیم بن گئی جس نے ایک ہی وقت میں دنیا کے تینوں اہم ترین ٹائٹل اپنے نام کیے۔

ایک نئی لائن اپ بنانے کے بعد، Na'Vi نے 2013 کے پہلے نصف میں مقابلوں میں خود کو قائم کرنے کے لیے جدوجہد کی۔ ان کا پہلا اہم ٹورنامنٹ فتح اپریل میں اس وقت ملی جب انہوں نے ESL میجر سیریز ون کے افتتاحی سیزن میں پہلی پوزیشن حاصل کی۔ اسی سال ایلین ویئر کپ میں، Na'vi کا مقابلہ نو بہترین مشرقی اطراف سے ہوا۔ انہوں نے فائنل میں جگہ بنائی، جہاں وہ آخر کار جیت گئے۔ وہ ایک بڑا چینی ٹورنامنٹ جیتنے والی چند مغربی ٹیموں میں سے ایک بن گئیں۔ انہوں نے اسی طرح 2013 انٹرنیشنل کے فائنل میں جگہ بنائی، لیکن وہ بدقسمت رہے، پانچویں راؤنڈ میں فائنل ہار گئے۔

فاتح ٹیمیں اور Na'Vi Esports کے سب سے بڑے لمحات