Call of Duty League

کال آف ڈیوٹی لیگ (سی ڈی ایل) کال آف ڈیوٹی ویڈیو گیم سیریز کے لیے ایک مقبول ایسپورٹس آن لائن چیمپئن شپ ہے، جسے ایکٹیویشن بلیزارڈ نے شائع کیا ہے۔ لیگ کی باضابطہ طور پر تصدیق 2019 میں ہوئی تھی، اور پہلا سیزن ایک سال بعد شروع ہوا تھا۔ ایسپورٹ لیگ میں مستقل، شہر پر مبنی ٹیموں کا ایک سیٹ ہے جو مختلف گروپوں کی ملکیت ہے۔ یہ شمالی امریکہ میں دوسرے بڑے اسپورٹس ٹورنامنٹس کی طرح ترتیب دیا گیا ہے۔

ریلیگیشن اور پروموشن استعمال کرنے کے بجائے، لیگ چیمپئن شپ پوائنٹ سسٹم اور پلے آف فارمیٹ کا استعمال کرتی ہے۔ فہرست میں شامل کھلاڑیوں کو ٹیم کی کامیابی کی بنیاد پر سالانہ تنخواہ، فوائد، اور جیت اور کمائی کا حصہ ملنے کی ضمانت دی جاتی ہے۔ ہر میجر کو براہ راست سامعین کے لیے LAN پر براہ راست نشر کیا جاتا ہے۔

کال آف ڈیوٹی لیگ کے بارے میں ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔

کال آف ڈیوٹی لیگ کے بارے میں ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔

ایسپورٹس چیمپین شپ میں میچز پانچ میں سے بہترین نقشہ کی شکل پر مشتمل ہوتے ہیں۔ ہر ٹیم کے لیے کم از کم 7 کھلاڑی اور زیادہ سے زیادہ 10 کھلاڑی درکار ہیں۔ ہارڈ پوائنٹ، تلاش اور تباہ، اور تسلط ہر میچ میں استعمال ہونے والے تین گیم موڈ ہیں۔

ہارڈپوائنٹ، سرچ اینڈ ڈسٹرائے، اور ڈومینیشن گیم موڈز کا استعمال انکاؤنٹر کے پہلے تین نقشوں کو کھیلنے کے لیے کیا جاتا ہے۔ ہارڈپوائنٹ گیم موڈ چوتھے نقشے کے لیے استعمال ہوتا ہے، جب کہ پانچویں کے لیے سرچ اینڈ ڈسٹرائے موڈ استعمال ہوتا ہے۔

باقاعدہ سیزن کے بعد پوائنٹس کے لحاظ سے ٹاپ آٹھ ٹیمیں پلے آف میں جگہ حاصل کریں گی۔ 9 ویں سے 12 ویں نمبر پر آنے والی ٹیموں کو پہلے راؤنڈ میں ہارنے والے بریکٹ میں تفویض کیا جائے گا۔

ہیڈ ٹو ہیڈ گروپ پلے فکسچر تین کوالیفائنگ ہفتوں کے دوران آن لائن کیے جاتے ہیں اس سے پہلے کہ ہر میجر ٹیموں کی میجرز میں سیڈنگ کا تعین کرے گا۔ اس طرح کے قابلیت کے ہفتے اب اور بھی اہم ہیں کیونکہ صرف ٹاپ آٹھ بیج ہی میجر کے لیے کوالیفائی کریں گے۔

کال آف ڈیوٹی لیگ کے بارے میں ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔
درجہ بندی کیسے کی جاتی ہے۔

درجہ بندی کیسے کی جاتی ہے۔

ایسپورٹس لیگز میں ہر میچ جیتنے پر ٹیموں کو پوائنٹس دیے جاتے ہیں۔ سب سے بڑے ایسپورٹس ٹورنامنٹس میں کارکردگی کی بنیاد پر ٹیموں کو اضافی پوائنٹس دیے جاتے ہیں۔ ٹیمیں مخالف ٹیم سے لڑتے ہوئے نقشے پر مشکل پوائنٹ حاصل کرنے کے لیے دوڑتی ہیں۔

ایک ٹیم ہر سیکنڈ کے لیے ایک پوائنٹ حاصل کرتی ہے کہ وہ ایک مشکل پوائنٹ کی مالک ہے جس پر کم از کم ایک شریک کھڑا ہوتا ہے۔ جب بھی کوئی دشمن زون میں داخل ہوتا ہے، اسے مقابلہ کے طور پر نامزد کیا جاتا ہے، اور اس وقت تک کوئی پوائنٹ حاصل نہیں کیا جاتا جب تک کہ تمام دشمن نہ چلے جائیں۔

ہارڈ پوائنٹ ہر ساٹھ سیکنڈ میں نقشے کے گرد گھومتا ہے۔ زون کی تبدیلی کی تیاری کے لیے ٹیمیں اگلے ہارڈ پوائنٹ پر گھوم سکتی ہیں۔ ہر نقشے میں ہارڈ پوائنٹ کے مختلف مقامات ہوتے ہیں، لیکن گردش کی ترتیب یکساں رہتی ہے اور یہ بے ترتیب نہیں ہے، جس سے ایک ٹیم کو اپنی گردش کی حکمت عملیوں پر عمل کرنے دیتا ہے۔

درجہ بندی کیسے کی جاتی ہے۔
CoD کے بارے میں سب کچھ: وار زون

CoD کے بارے میں سب کچھ: وار زون

کال آف ڈیوٹی کے ٹیک پر جنگ رائل سٹائل, وارزون، نے گزشتہ موسم بہار میں ڈیبیو کیا تھا جس کی زبردست تعریف ہوئی۔ مارچ 2020 میں، کال آف ڈیوٹی: وارزون، ایک فری ٹو پلے بیٹل رائل ویڈیو گیم، جاری کیا گیا۔ اس گیم کو زیادہ تر نقادوں کی طرف سے تعریف ملی، خاص طور پر نقشوں کی تعریف کے ساتھ۔ ایکٹیویژن نے اپریل 2021 میں اعلان کیا کہ وارزون نے 100 ملین فعال کھلاڑیوں کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔

SnD موڈ

میں واحد موڈ کال آف ڈیوٹی لیگ جو دوبارہ پیدا ہونے کی اجازت نہیں دیتی ہے وہ ہے سرچ اینڈ ڈسٹرو (SnD)۔ اس موڈ میں، حملہ آور ٹیم کو نقشے پر موجود دو مقامات میں سے کسی ایک پر بم پہنچانا، اسے نصب کرنا اور اسے ناکارہ ہونے سے بچانا چاہیے۔ اگر ڈیوائس لگائی گئی ہے، تو دفاعی ٹیم کے پاس اسے پھٹنے سے پہلے اسے ناکارہ بنانے کے لیے صرف چند سیکنڈ کا وقت ہوتا ہے۔

اگر آلہ ناکارہ ہے، تو وہ جیت جاتے ہیں۔ متبادل کے طور پر، کوئی بھی ٹیم دوسرے کو فنا کر کے شکست دے سکتی ہے۔ اس صورت میں، محافظوں کو ٹائمر ختم ہونے سے پہلے آلہ کو ناکارہ بنانا پڑتا ہے۔

اسپورٹس چیمپیئن شپ میں، کنٹرول S&D اور ہارڈ پوائنٹ عناصر کا ایک انوکھا امتزاج ہے۔ ٹیمیں باری باری حملہ کرتی ہیں اور نقشے پر دو پہلے سے طے شدہ گول علاقوں کا دفاع کرنے کی کوشش کرتی ہیں۔ اس پہاڑی پر قبضہ کرنے کے لیے حملہ آوروں کو اس پر کھڑا ہونا چاہیے۔

ہر ٹیم کے پاس فی راؤنڈ 30 زندگیاں ہوتی ہیں۔ وقت کی حد کے اندر، مخالف ٹیم کی تمام زندگیوں کو تباہ کر دیں یا دونوں پہاڑیوں کو جرم پر لے جائیں۔ جب کنٹرول پوائنٹ پکڑا جاتا ہے تو گیم میں ایک منٹ کا اضافہ کیا جاتا ہے۔ جیتنے کے لیے حریف کی 30 جانوں کو ختم کرنا ہوگا۔

CoD کے بارے میں سب کچھ: وار زون
کال آف ڈیوٹی لیگ چیمپئن شپ کیوں مقبول ہے؟

کال آف ڈیوٹی لیگ چیمپئن شپ کیوں مقبول ہے؟

سٹار ایتھلیٹس کو ایک گیم کھیلتے ہوئے دیکھنا جس پر کوئی فی الحال کام کر رہا ہے دیکھنے کے تجربے کے جوش میں اضافہ کر سکتا ہے اور سیکھنے کا موقع بھی فراہم کر سکتا ہے۔ کھلاڑیوں کو کھیل میں کامیاب دیکھنا متاثر کن ہے۔ اس کے علاوہ، یہ دیکھنا حیران کن ہے کہ وہ کیا دریافت کر سکتے ہیں اور اسی کھیل میں کامیابی سے عمل درآمد کر سکتے ہیں جو انہوں نے ابھی کھیلا تھا۔

زیادہ سے زیادہ سامعین کو راغب کرنے کے لیے، Activision نے 2021 esports چیمپئن شپ دیکھنے والوں کے لیے ایک خصوصی پیشکش تیار کی۔ ناظرین صرف ٹیوننگ کرنے کے لیے خصوصی درون گیم انعامات حاصل کر سکتے ہیں، بشمول پبلشر کے جانشین ٹائٹل، کال آف ڈیوٹی: وینگارڈ کے لیے اوپن بیٹا کوڈ۔

بہت سے لوگ شامل ہوئے، بلاشبہ ایک خاص انعام حاصل کرنے کے امکان سے حوصلہ افزائی کی گئی، جس کا اثر ایونٹ کے ناظرین کے نتائج پر پڑا۔

کال آف ڈیوٹی لیگ چیمپئن شپ کیوں مقبول ہے؟
کیا چیز لوگوں کو اس واقعہ کی پیروی کرنے کی ترغیب دیتی ہے؟

کیا چیز لوگوں کو اس واقعہ کی پیروی کرنے کی ترغیب دیتی ہے؟

اگرچہ یہ جاننے کا کوئی طریقہ نہیں ہے کہ کتنے لوگوں نے صرف انعامات کے لیے ٹیون کیا، لیکن یہ ایک حقیقت ہے جسے ناظرین کی تعداد کو دیکھتے وقت نظر انداز نہیں کیا جانا چاہیے۔ ایسپورٹس لیگ یسپورٹس ٹورنامنٹس کی سالانہ فہرست میں سب سے زیادہ متوقع ایونٹس میں سے ایک بن رہی ہے۔

عام طور پر اس نئے قائم کردہ فرنچائز پر مبنی مقابلے کے لیے توقعات کی تعمیر ہوتی ہے۔ eSport لیگ کو مختلف پلیٹ فارمز پر نشر کیا جاتا ہے، جیسے YouTube اور Twitch، جو زیادہ شائقین کو راغب کرنے میں مدد کرتا ہے۔

آن لائن ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس پر کال آف ڈیوٹی لیگ پر شرط لگاتے ہوئے جیتنے کی اپنی مشکلات کو بہتر بنانے کے لیے کچھ چیزیں کر سکتے ہیں۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ ہر ایک کی شکل جاننے کے لیے ایسپورٹس آن لائن ٹورنامنٹس کی پیروی کریں۔ ٹیم اور کھلاڑی.

کیا چیز لوگوں کو اس واقعہ کی پیروی کرنے کی ترغیب دیتی ہے؟
ڈیوٹی لیگ چیمپیئن شپ کی فاتح ٹیموں کی کال اور سب سے بڑے لمحات

ڈیوٹی لیگ چیمپیئن شپ کی فاتح ٹیموں کی کال اور سب سے بڑے لمحات

ایسپورٹ لیگ ایک باقاعدہ سیزن پر مشتمل ہے جس کو دو حصوں میں تقسیم کیا جاتا ہے اور اس کے بعد پلے آف ہوتے ہیں۔ اس میں 12 ٹیمیں شامل ہیں: نو ریاستہائے متحدہ سے، ایک برطانیہ سے، ایک کینیڈا سے، اور ایک فرانس سے۔ ہر ٹیم باقاعدہ سیزن کے دوران ہر لیگ اسپلٹ میں ہوم سیریز ایونٹ کی میزبانی کرتی ہے۔ ایک پوسٹ سیزن پلے آف ایسپورٹس ٹورنامنٹ باقاعدہ سیزن کے بعد ہوتا ہے۔

ایسپورٹس چیمپئن شپ کو COD پیشہ ورانہ منظر نامے میں مسابقتی توازن کو فروغ دینے اور کھلاڑیوں کو کال آف ڈیوٹی ایسپورٹس کی تمام سطحوں پر کھلاڑیوں کی نشوونما میں مدد کرتے ہوئے پورے سیزن میں باقاعدگی سے مقابلہ کرنے کی اجازت دینے کے لیے بنایا گیا تھا۔

اسپورٹس آن لائن ٹورنامنٹس سب سے حالیہ کال آف ڈیوٹی گیم ٹائٹل کا استعمال کریں - فی الحال بلیک اوپس: کولڈ وار، جو نومبر 2020 میں ریلیز ہوئی تھی - پچھلے بڑے ایسپورٹس ٹورنامنٹس کی روایت کو برقرار رکھنے کے لیے۔ تمام گیمز پہلے سے کنفیگر شدہ گیم پلے سیٹنگز اور کسی بھی لیگ سے منظور شدہ کنٹرولر کا استعمال کرتے ہوئے PC پر 5v5 فارمیٹ میں کھیلے جاتے ہیں۔

2020 کا باقاعدہ سیزن 24 جنوری کو شروع ہوا اور جولائی میں ختم ہوا۔ سیزن چیمپئنز کا تعین کرنے کے لیے اگست میں دو ہفتے طویل پوسٹ سیزن پلے آف تھا۔ حصہ لینے والی ٹیموں سے توقع کی جاتی تھی کہ وہ اپنے آبائی شہروں میں ذاتی طور پر میچ کھیلیں گے۔ ہر شہر کی بارہ ٹیموں میں سے آٹھ کو ہر ایونٹ میں شرکت کرنا تھی۔ ہوم اسٹینڈ طرز کے صرف تین واقعات رونما ہوئے۔

ڈیوٹی لیگ چیمپیئن شپ کی فاتح ٹیموں کی کال اور سب سے بڑے لمحات
آن لائن شفٹنگ

آن لائن شفٹنگ

ٹیم کے مالکان اور کھلاڑیوں نے باقی سیزن میں لیگ کو آن لائن منتقل کرنے کے لیے لیگ کو آن لائن منتقل کرنے کے حق میں ووٹ دیا۔ COVID-19 وبائی بیماری کی وجہ سے، جب 30 اگست کو گرینڈ فائنلز ہوئے، ڈیلاس ایمپائر نے اٹلانٹا FaZe کو شکست دی، جو نمبر ایک سیڈ ہے، افتتاحی CoD لیگ چیمپئن بن گئی۔

افتتاحی سیزن کے بعد سے، انعامات کی تقسیم میں ڈرامائی طور پر تبدیلی آئی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ انعامی پول میں اضافہ ہوا ہے اور تمام 12 ٹیمیں ہر بڑے ایسپورٹس ٹورنامنٹ کے لیے کوالیفائی کر چکی ہیں۔ ہر بڑے ایونٹ کی قیمت $500,000 ہے، اور پلے آف کی قیمت $2,500,000 ہے، پورے سیزن کے لیے تقریباً$5,000,000 کے کل پرائز پول کے لیے۔

2021-سیزن کے لیے، بارہ ٹیموں کو یکساں طور پر چھ کے دو گروپس میں تقسیم کیا گیا ہے۔ سیزن کو پانچ مرحلوں میں تقسیم کیا گیا ہے، ٹیمیں گروپ پلے میچوں میں تین ہفتوں کے دوران مقابلہ کرتی ہیں تاکہ ہر مرحلے کے بڑے کے لیے بیج کا تعین کیا جا سکے۔ ڈلاس ایمپائر کے خلاف آنے کے ایک سال بعد، Atlanta FaZe نے آج ٹورنٹو الٹرا پر 5-3 سے جیت کے ساتھ 2021 کال آف ڈیوٹی لیگ چیمپئن شپ جیت لی۔

آن لائن شفٹنگ
کال آف ڈیوٹی لیگ چیمپئن شپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائی جائے۔

کال آف ڈیوٹی لیگ چیمپئن شپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائی جائے۔

ناقابل یقین حد تک منافع بخش لیگ کی بدولت اسپورٹس سین پر شرط لگانا ہر وقت بلند ہے۔ کال آف ڈیوٹی بیٹنگ کی مانگ میں اضافہ ہوا ہے۔ جیسا کہ کال آف ڈیوٹی ورلڈ لیگ ایونٹس کا معاملہ تھا، تمام قائم اور معروف آن لائن اسپورٹس بیٹنگ سائٹس کال آف ڈیوٹی ایونٹس کے لیے بیٹنگ مارکیٹ پیش کرتے ہیں۔

پیشہ ورانہ ایسپورٹس چیمپین شپ کے نئے سیزن میں زیادہ جوش و خروش اور ایک بڑے ہجوم سے ملاقات کی جائے گی، جس سے کھیلوں کی بیٹنگ کی ویب سائٹس پر زیادہ ناظرین اور زیادہ کوریج ملے گی۔

کچھ بک میکرز کی اعلی سطح فراہم کر سکتے ہیں CoD بیٹنگ کی مشکلات دوسروں کے مقابلے میں. مختلف ایسپورٹس بیٹنگ ویب سائٹس پر پیش کردہ مشکلات کا موازنہ کرکے، کوئی بھی اس بات کا اچھا اندازہ لگا سکتا ہے کہ CoD ٹیمیں بک میکرز کو ترجیح دیتی ہیں۔ یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ پسندیدہ ٹیموں کے امکانات کم ہوتے ہیں۔

شمالی نصف کرہ میں، اسپورٹس چیمپین شپ موسم سرما کے وسط سے گرمیوں کے آخر تک چلتی ہیں۔ وہ کسی بھی ایسے شخص کے لیے جو پوری طرح سے مارکیٹوں کے ساتھ ساتھ اسپورٹس لیگ میں انفرادی گیمز میں داؤ پر لگانا چاہتے ہیں کے لیے بہت سارے مواقع فراہم کرتے ہیں۔

esport کے آن لائن ٹورنامنٹس پر شرط لگانے سے صارفین کو esport چیمپئن شپ پر شرط لگانے کے لیے بہت سارے اختیارات ملیں گے کیونکہ وہ فی الحال بہترین ایسپورٹس ٹورنامنٹس میں شامل ہیں۔

کال آف ڈیوٹی لیگ چیمپئن شپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائی جائے۔