FIFAe World Cup

یہ FIFAe ورلڈ کپ بیٹنگ گائیڈ ہر اس چیز کا احاطہ کرتا ہے جو eSports بیٹنگ کے شوقین افراد کو اس eSports ٹورنامنٹ کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے، یہ کیوں مقبول ہے، اور، اہم بات یہ ہے کہ، FIFAe ورلڈ کپ ٹورنامنٹس پر بیٹنگ کرنا۔ FIFAe ورلڈ کپ فٹ بال سمولیشن ویڈیو گیم FIFA کے لیے ایک eSports ٹورنامنٹ ہے۔ یہ ٹورنامنٹ پہلی بار 2004 میں منعقد ہوا تھا جب اسے FIFA انٹرایکٹو ورلڈ کپ (FIWC) کے نام سے جانا جاتا تھا اس سے پہلے کہ اسے 2018 میں FIFA eWorld Cup (FeWC) کا نام دیا گیا۔

بعد میں، 2020 میں، ٹورنامنٹ کو اس کا موجودہ نام، FIFAe ورلڈ کپ، FIFA کی اپنی FIFAe eSports ٹورنامنٹ سیریز کے آغاز کی تکمیل کے لیے ملا۔

فیفا ورلڈ کپ کے بارے میں آپ کو جاننے کے لیے ہر چیز کی ضرورت ہے۔

فیفا ورلڈ کپ کے بارے میں آپ کو جاننے کے لیے ہر چیز کی ضرورت ہے۔

فیفا ورلڈ کپ، جیسا کہ نام سے ظاہر ہے، جزوی طور پر فیفا کی میزبانی میں ہے۔ یہ گیم کے پبلشر الیکٹرانک آرٹس (EA) کے ساتھ مل کر ہے۔ یہ ٹورنامنٹ دنیا بھر سے ٹاپ ٹیلنٹ کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ فیفا ورلڈ کپ چیمپیئن شپ کا یہ ریکارڈ ہے۔ سب سے بڑا آن لائن eSports ٹورنامنٹ لاکھوں کھلاڑی ابتدائی آن لائن اہلیت کے مراحل میں حصہ لیتے ہیں۔ مثال کے طور پر، 2017 FIFA انٹرایکٹو ورلڈ کپ (FIWC17) نے کم از کم 7 ملین کھلاڑیوں کو راغب کیا۔

FIFAe ورلڈ کپ لیگ میں کھیلنے کے لیے، کھلاڑیوں کو 10 خطوں میں FIFAe ورلڈ کپ کے آن لائن ٹورنامنٹس میں مقابلہ کرنے سے پہلے FUT ڈویژن کے حریفوں سے مقابلہ کرنا چاہیے۔ اس کا مقصد پلے آف میں جگہ بنانا اور فیفا ورلڈ کپ کے لیے کوالیفائی کرنا ہے۔

فیفا ورلڈ کپ کے بارے میں آپ کو جاننے کے لیے ہر چیز کی ضرورت ہے۔
فٹ بال کے بارے میں سب

فٹ بال کے بارے میں سب

فیفا ورلڈ کپ دنیا کا سب سے باوقار ٹورنامنٹ ہے۔ فٹ بال سمولیشن اسپورٹس ویڈیو گیم، فیفا. فرنچائز نے اب چارٹ پر غلبہ حاصل کر لیا ہے کہ فٹ بال کرہ ارض پر سب سے زیادہ مقبول کھیل ہے۔ اعداد و شمار بتاتے ہیں کہ 200 سے زیادہ ممالک میں 4 بلین سے زیادہ فٹ بال کے پیروکار اور 250 ملین فعال کھلاڑی ہیں۔

کھیل کا سرفہرست عالمی ٹورنامنٹ FIFA ورلڈ کپ ہے، جو دنیا کا سب سے باوقار فٹ بال ٹورنامنٹ ہے۔ ورلڈ کپ کے علاوہ، درجنوں ٹاپ فلائٹ ساکر لیگز ہیں، مثال کے طور پر، انگلش پریمیئر لیگ، ہسپانوی لا لیگا، جرمن بنڈس لیگا، اطالوی سیری اے، اور فرانسیسی لیگ 1، صرف چند کا ذکر کرنا۔ زیادہ تر ایکشن یورپی لیگز میں ہے، لیکن جنوبی امریکہ اور افریقہ میں بھی کافی ٹیلنٹ موجود ہے۔

آج، فٹ بال سب سے زیادہ مقبول کھیل ہے مندرجہ ذیل اور یہاں تک کہ آمدنی کے لحاظ سے۔ یہ بڑی سرمایہ کاری کو راغب کرتا ہے اور دنیا کے اعلیٰ برانڈز سے اسپانسر شپ حاصل کرتا ہے۔ اس کھیل میں کھیلوں کی سب سے قیمتی ٹیمیں اور امیر ترین کھلاڑی بھی ہیں۔

فٹ بال کے بارے میں سب
فیفا ورلڈ کپ بیٹنگ مارکیٹس

فیفا ورلڈ کپ بیٹنگ مارکیٹس

FIFAe ورلڈ کپ بیٹنگ کے بازاروں اور مشکلات کے بارے میں ایک بڑی بات یہ ہے کہ وہ وہی ہیں جو روایتی ساکر بیٹنگ میں ہیں۔

متعلق بیٹنگ کے اختیارات, eSports پنٹر عام ساکر بیٹنگ میں تمام بیٹنگ مارکیٹوں پر دانو لگا سکتے ہیں۔ کھلاڑی میچ ونر پر شرط لگا سکتے ہیں، جو سب سے زیادہ مقبول بازار ہے جہاں شرط لگانے والے کو یہ پیشین گوئی کرنے کی ضرورت ہوتی ہے کہ کھیل پہلے ہاف، دوسرے ہاف، یا آخری سیٹی بجنے کے بعد کیسے ختم ہوگا۔ ایسے ٹوٹل بھی ہیں جہاں کھلاڑی گولز کی کل تعداد، کارنر کِکس، کارڈز وغیرہ پر شرط لگا سکتے ہیں۔

دیگر مارکیٹوں میں اوور/انڈر، ایشین ہینڈی کیپ، دونوں ٹیموں کا سکور کرنا/اسکور نہیں کرنا، ڈبل چانس، ڈرا-نو-بیٹ، ٹورنامنٹ کا فاتح، اور ACCA بیٹنگ شامل ہیں۔ فیفا ورلڈ کپ میں ان پلے بیٹنگ بھی ہوتی ہے جہاں پنٹرز جاری میچوں پر داؤ لگا سکتے ہیں۔

فیفا ورلڈ کپ بیٹنگ کی مشکلات کو سمجھنا

جب یہ بات آتی ہے شرط لگانے کی مشکلات، وہ بھی بالکل اسی طرح کام کرتے ہیں جیسے روایتی ساکر بیٹنگ میں۔ تین مشکلات فارمیٹس ہیں؛ اعشاریہ (یورپی) مشکلات، جزوی (برطانوی) مشکلات، اور منی لائن (امریکی) مشکلات۔ ریکارڈ کے لیے، بیٹنگ کی مشکلات ایک بک میکر سے دوسرے میں مختلف ہوتی ہیں، اس لیے یہ معلوم کرنا یقینی بنائیں کہ کون سی FIFA آن لائن eSport بیٹنگ سائٹس میں سب سے زیادہ مشکلات ہیں۔

فیفا ورلڈ کپ بیٹنگ مارکیٹس
فیفا ورلڈ کپ ٹورنامنٹس پر شرط لگانے کے لیے مقبول کیوں ہیں؟

فیفا ورلڈ کپ ٹورنامنٹس پر شرط لگانے کے لیے مقبول کیوں ہیں؟

اس میں کوئی شک نہیں کہ فیفا ورلڈ کپ کے بہت سے شائقین ہیں۔ کئی وجوہات بتاتی ہیں کہ یہ ایونٹ اتنے بڑے ہجوم اور ناظرین کو کیوں اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔

فٹ بال کی مقبولیت

سب سے پہلے، فٹ بال مقبول ترین کھیل ہونے کی وجہ سے، فیفا ورلڈ کپ کو برتری دیتا ہے۔ 4 ارب سے زیادہ فٹ بال کے شائقین ہیں، اور اس کی مقبولیت کو دیکھتے ہوئے آن لائن ویڈیو گیمز آج کل، یقینی طور پر، فٹ بال کے شائقین کی ایک بہت بڑی آبادی یا تو فٹ بال سمولیشن گیمز کھیلتی ہے یا ساکر eSports منظر کی پیروی کرتی ہے۔

فیفا کی کامیابی

FIFAe ورلڈ کپ کے eSports ٹورنامنٹس کی فہرست میں اونچے نمبر پر آنے کی ایک اور وجہ یہ ہے کہ FIFA بہترین فٹ بال سمولیشن ویڈیوگیم ہے، جو Konami کے PES eFootball کی پسند کو پیچھے چھوڑتی ہے۔ EA Sports نے کھیل میں حقیقت پسندی کا انجکشن لگایا ہے اور حقیقی ٹیموں، اصلی اسٹیڈیا اور حقیقی کھلاڑیوں پر اجارہ داری حاصل کی ہے۔

لاکھوں شرکاء

اس حقیقت کو نظر انداز کرنا بھی مشکل ہے کہ فیفا eSports میں سب سے بڑا آن لائن ٹورنامنٹ ہے۔ زیادہ تر eSports ایونٹس کے برعکس جو صرف چند کھلاڑیوں کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں، FIFA کے لاکھوں شائقین عالمی سطح پر مقابلہ ختم ہونے سے پہلے ابتدائی مراحل میں شرکت کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ، فیفا ورلڈ کپ ایک بہت بڑا انعامی پول کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔ تازہ ترین قسط انعامی رقم میں $500,000 حاصل کرتی ہے۔

سب سے مشہور فیفا ٹورنامنٹ

آخر میں، FIFAe ورلڈ کپ، FIFA کا سب سے باوقار ٹورنامنٹ، دنیا بھر میں ای اسپورٹس کی سرفہرست تنظیموں کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔ تمام گھریلو نام، بشمول Fnatic، Tundra Esports، اور Astralis کے پاس FIFA روسٹرز ہیں اور وہ اس ٹورنامنٹ میں ٹاپ فلائٹ ساکر کلب eSports ٹیموں جیسے مانچسٹر سٹی اور وولفسبرگ کے ساتھ مقابلہ کرتے ہیں۔

فیفا ورلڈ کپ ٹورنامنٹس پر شرط لگانے کے لیے مقبول کیوں ہیں؟
فیفا ورلڈ کپ جیتنے والی ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات

فیفا ورلڈ کپ جیتنے والی ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات

FIFAe ورلڈ کپ، 2004 میں اپنے افتتاحی ٹورنامنٹ کے بعد سے، شائقین کو کافی قابل ذکر ایکشن پیش کرتا ہے۔ اس سیگمنٹ میں، ہم نے ٹورنامنٹ میں سب سے زیادہ غالب ٹیموں اور کھلاڑیوں اور فیفا ورلڈ کپ لیگز کے کچھ یادگار لمحات کی فہرست دی ہے۔

سب سے زیادہ غالب کھلاڑی اور ٹیمیں۔

الفانسو راموس FIFAe ورلڈ کپ مقابلے میں سب سے کامیاب پرو کھلاڑیوں میں سے ایک ہیں۔ اسپین کے موجودہ کوچ نے 2008 اور 2012 کے فیفا ورلڈ چیمپیئن کے ٹائٹل جیتے تھے۔ بروس گرانیک بھی دو بار چیمپئن شپ جیت چکے ہیں، 2009 اور 2013 میں۔ دوسرے سرفہرست کھلاڑی جنہوں نے اس ٹورنامنٹ میں غلبہ حاصل کیا ان میں محمد ہرکوس (MoAuba)، موساد ال ڈوسری (MsDossary)، اور Spencer Ealing (Gorilla) شامل ہیں۔

تاہم، شرط لگانے والوں کے لیے، بیٹنگ کے وقت سب سے زیادہ کامیاب کھلاڑیوں پر توجہ مرکوز نہیں کی جانی چاہیے بلکہ کھیل میں سرفہرست کھلاڑیوں پر ہونا چاہیے۔ دی ٹیمیں ابھی دیکھنے کے لیے Complexity Gaming، Mkers Team Ronaldinho، Fnatic، Ellevens، 25eSports، اور FC Schalke 04 ہیں۔

فیفا ورلڈ کپ جیتنے والی ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات
کھیلوں کے سب سے یادگار لمحات

کھیلوں کے سب سے یادگار لمحات

اس مقابلے کی پوری تاریخ میں شاندار لمحات بھی آئے ہیں۔ سب سے یادگار لمحہ یقیناً 2004 میں افتتاحی تقریب ہے۔

2019 فیفا ای ورلڈ کپ

آخری ٹورنامنٹ، 2019 FIFA eWorld Cup، FIFAe ورلڈ کپ کے سب سے بڑے ٹورنامنٹس میں سے ہے۔ یہ ابتدائی مراحل سے ہی ایکشن سے بھرپور تھا اور اسے Werder eSPORTS کے ایک غیر متوقع ہیرو محمد ہرکوس (MoAuba) نے جیتا۔ بہت سے لوگوں کو حیرت میں ڈال کر، وہ ایک سخت ٹورنامنٹ میں چیمپیئن شپ کے ساتھ چلا گیا جس میں بڑے نام شامل تھے، بشمول ڈونووان "ٹیکز" ہنٹ، جو فیفا میں بہترین کھلاڑی تصور کیے جاتے ہیں۔

2012 فیفا ای ورلڈ کپ

2012 کا ٹورنامنٹ، جو فیفا ورلڈ کپ کے بڑے ٹورنامنٹس میں سے ایک ہے، بھی شاندار تھا۔ فائنل میں سخت مقابلے کے بعد میچ کا اختتام الفانسو کے ساتھ شوٹ آؤٹ پر ہوا۔
راموس نے بروس گرانیک کو 4-3 سے ہرا دیا۔ یہ واحد فائنل گیم رہ گیا ہے جو شوٹ آؤٹ میں ختم ہوا۔ جیسا کہ کھیل کا نعرہ چلتا ہے، وہاں صرف ایک چیمپئن ہو سکتا ہے۔

2016 فیفا ای ورلڈ کپ

2016 FIFA eWorld Cup ایک اور ایڈرینالین سے بھرا ٹورنامنٹ تھا اور FIFAe ورلڈ کپ کے بہترین ٹورنامنٹس میں شمار ہوتا ہے۔ فائنل میں جس میں محمد الباچا (باچا) اور شان ایلن (ڈریگن) نے مقابلہ کیا، الباچ نے دور گولز پر کامیابی حاصل کی جو ایک اور غیر معمولی واقعہ ہے۔ پہلے میچ میں نتیجہ 2-2 سے ختم ہوا جبکہ آخری میچ میں ایک بار پھر ڈرا ہوا لیکن اس بار 3-3 سے برابر رہا۔

ریکارڈ کے لیے، 2020 اور 2021 FIFAe ورلڈ کپ وبائی امراض کی وجہ سے منسوخ کیے گئے اسپورٹس ٹورنامنٹس کی فہرست میں تھے، اس لیے کوئی کارروائی نہیں ہوئی۔

کھیلوں کے سب سے یادگار لمحات
فیفا ورلڈ کپ میں کہاں اور کیسے شرط لگائیں؟

فیفا ورلڈ کپ میں کہاں اور کیسے شرط لگائیں؟

فیفا بیٹنگ کے بہت سے پرستار ہیں، بالکل اسی طرح جیسے روایتی فٹ بال بیٹنگ کے بہت سے پرستار ہیں۔ ماضی کے برعکس، آج، فیفا بیٹنگ مارکیٹوں کے ساتھ بہت سی ویڈیو گیم بیٹنگ سائٹس موجود ہیں۔ وہ فیفا ورلڈ کپ سمیت تمام فیفا ٹورنامنٹس پر مارکیٹ پیش کرتے ہیں۔ اہم بات یہ ہے۔ بہترین eSports بکی تلاش کرنا.

ایسی سائٹ کے پاس ایک درست لائسنس، بیٹنگ کی کافی مارکیٹیں، زیادہ مشکلات، اور منافع بخش ہونا چاہیے eSports بیٹنگ بونس. ایک لازمی خصوصیت لائیو سٹریمنگ بھی ہے۔ بہترین ای گیمنگ بیٹنگ سائٹ کو لائیو بیٹنگ کی سہولت کے لیے اپنی ویب سائٹ سے ہی کارروائی نشر کرنی چاہیے۔

فیفا ورلڈ کپ بیٹنگ ٹپس اور ٹرکس

اب، کھلاڑیوں کو شروع کرنے کے لیے کچھ مفید تجاویز پر۔ سب سے پہلے، کبھی بھی اس ٹیم پر بھروسہ نہ کریں جو کھلاڑی استعمال کرتا ہے۔ eSports کھلاڑی کی صلاحیت پر بھروسہ کریں۔ صرف اس وجہ سے کہ ریئل میڈرڈ یا مانچسٹر سٹی حقیقی زندگی میں غالب ہیں اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ وہ eSports میں بھی غالب ہوں گے۔

فیفا میں، کھلاڑی کی صلاحیت پر توجہ مرکوز کریں نہ کہ ٹیم پر۔ بیٹنگ کے باخبر انتخاب کرنے کے لیے کھلاڑیوں کی موجودہ شکل کو چیک کرنا بھی ضروری ہے۔ آخر میں، مشکلات پر بھروسہ کریں۔ انگوٹھے کا اصول یہ ہے کہ مشکلات جتنے زیادہ ہوں گے، جیتنے کے امکانات اتنے ہی کم ہوں گے، اور اس کے برعکس!

بس، لوگو، فیفا کے سب سے بڑے ٹورنامنٹ، فیفا ورلڈ کپ پر بیٹنگ کے بارے میں پنٹروں کو کیا جاننے کی ضرورت ہے اس کا تفصیلی راؤنڈ اپ۔

فیفا ورلڈ کپ میں کہاں اور کیسے شرط لگائیں؟