Fortnite World Cup

ایپک گیمز کا فورٹناائٹ ایک ویڈیوگیم ہے جو پہلی بار 2017 میں شائع ہوا تھا۔ تاخیر کے ایک سلسلے کے بعد، ایپک کو اپنے سابقہ گیمز میں جدت لانے کی ضرورت کی وجہ سے بالآخر گیم کو ریلیز کیا گیا۔ Save the World، Battle Royale اور Creative Fortnite کے تین مختلف ورژن ہیں۔ اس کے علاوہ، Fortnite ورلڈ کپ اب ویڈیو گیم Fortnite پر مبنی ایک سالانہ eSports ٹورنامنٹ ہے۔ افتتاحی فائنل جولائی 2019 میں نیو یارک میں آرتھر ایش اسٹیڈیم میں منعقد ہوئے۔ تمام مختلف مقابلوں میں جیتنے کے لیے مجموعی طور پر $30 ملین کا انعامی پول تھا۔

Fortnite فی الحال آن لائن ویڈیو گیمز میں eSport کے بڑے ٹورنامنٹس میں سے ایک ہے۔ ایپک گیمز کی تخلیق انڈسٹری میں ایک اہم ہٹ ہے۔ اس کے 350 ملین سے زیادہ رجسٹرڈ صارفین ہیں اور ہر دن 10 ملین سے زیادہ لاگ ان ہوتے ہیں۔ اس طرح کی اپیل بیٹنگ کی دنیا میں بھی پھیل گئی ہے۔ eSport چیمپئن شپ بہت سے eSports بیٹنگ پلیٹ فارمز پر دستیاب ہیں۔ eSport چیمپئن شپ دو گیم موڈز کا استعمال کرتی ہیں۔

فورٹناائٹ کے بارے میں

فورٹناائٹ کے بارے میں

Pro-Am اور مرکزی ورلڈ کپ ایونٹ دونوں Fortnite Battle Royale استعمال کرتے ہیں۔ یہ ایک بیٹل رائل گیم جس میں 100 تک کھلاڑیوں کو ایک ایسے جزیرے پر اتارا جاتا ہے جس میں ایک پکیکس کے علاوہ کوئی ہتھیار یا کوچ نہیں ہوتا ہے۔ گیمرز کو ایک بار زمین پر ہتھیاروں اور شفا یابی کی اشیاء کی تلاش کرنی چاہیے۔ وہ وسائل کو جمع کرنے کے لیے موجودہ خصوصیات کو ختم کرنے کے لیے بھی اپنی پکیکس کا استعمال کرتے ہیں۔

یہ سب کچھ دوسرے کھلاڑیوں کے حملوں سے گریز کرتے ہوئے اور نقشے پر ایک تنگ دائرے کے اندر رہتے ہوئے یا اگر وہ اسے چھوڑ دیتے ہیں تو مہلک نقصان کا خطرہ رکھتے ہوئے مکمل کیا جانا چاہیے۔ صارفین اپنے آپ کو حملوں سے بچانے کے لیے اپنے اڈے کی تعمیر کے لیے جمع کیے گئے وسائل کو استعمال کر سکتے ہیں۔ کھیل کے اختتام پر سب سے زیادہ زندگی گزارنے والا کھلاڑی یا ٹیم جیت جاتی ہے۔ کھلاڑی Fortnite Creative میں اپنی رفتار سے حسب ضرورت کورسز بھی بنا سکتے ہیں، جسے وہ پھر مسابقتی ایونٹس قائم کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں جنہیں دوسروں کے ساتھ شیئر کیا جا سکتا ہے۔

فورٹناائٹ کے بارے میں
مقابلے

مقابلے

ایپک نے قائم کرنے کے لیے ایک قابل ذکر رقم خرچ کی ہے۔ بہترین اسپورٹس ٹورنامنٹ. 2018 میں، کمپنی نے Fortnite esport کو بڑھانے کے لیے ایک سو ملین ڈالر کا عہد کیا، جس کا حتمی مقصد ایک بڑے eSports ٹورنامنٹ کی میزبانی کرنا تھا۔ تاہم، یہ عمل خاص طور پر ہموار راستہ نہیں تھا۔

تکنیکی مسائل، خراب پیداواری کوالٹی، اور ویب سائٹ ٹریفک کے مسائل نے ابتدائی ٹورنامنٹوں کو دوچار کیا۔ وقفے کی وجہ سے، یہاں تک کہ پہلے سمر اسکرمش ایونٹ کو بھی آدھے راستے سے منسوخ کرنا پڑا۔ حالات بتدریج بہتر ہوتے گئے لیکن مسائل پیدا ہوتے رہے۔

ورلڈ کپ کوالیفائرز کو بھی مسائل کا سامنا رہا ہے، خاص طور پر دھوکہ دہی کے معاملے میں۔ کوالیفائرز کے دوران دھوکہ دہی کی وجہ سے معروف کھلاڑی جیسے کہ Xxif اور Damion Cook کو معطل کر دیا گیا لیکن بعد میں بحال کر دیا گیا۔ اسی طرح، ایپک کی تیز رفتار ترقی کا مطلب یہ ہے کہ نئی خصوصیات جیسے طاقتور انفینٹی بلیڈ کو اکثر بڑے ٹورنامنٹس سے پہلے اسی گیم میں شامل کیا جاتا ہے۔ یہ کھلاڑیوں کو eSports ٹورنامنٹس کے لیے کافی مشق کرنے سے روک سکتے ہیں۔

اب تک، ورلڈ کپ کا سب سے متاثر کن پہلو یہ ہے کہ ایپک کس طرح حقیقت اور ڈیجیٹل کائنات کو شامل کرنے میں کامیاب رہا ہے۔ سامعین کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ انعامات حاصل کرنے کے لیے ہر روز متعدد کام کریں، جیسے کہ تھیم پارکس کا دورہ۔ مراعات ایک جسمانی V-Bucks سکے کی طرح آسان ہوسکتی ہیں، بالکل اسی طرح جیسے گیم میں۔ شائقین ایونٹ میں فورٹناائٹ ورلڈ کپ کے ملبوسات کے ساتھ ساتھ وال پیپر جیسے دیگر مفت بھی خرید سکتے ہیں، جو صرف اس موقع پر دستیاب ہوتے ہیں۔

Early Access ایک اچھا طریقہ ہے جو بڑے فراہم کنندہ کے ذریعے لوگوں کو گیم میں دلچسپی دلانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ لیکن صارفین کو مصروف رکھنے کے لیے مزید کی ضرورت ہے، اور ایپک نے دونوں کارڈز کا بہترین استعمال کیا ہے۔ Save the World نے بڑی تعداد میں لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کیا جو Early Access فیچر سے فائدہ اٹھانا چاہتے تھے۔

اس کے پریمیم جانے کے بعد بھی، کچھ لوگ ٹھہرے رہے۔ ایپک نے پھر اپنا تازہ ترین موڈ مفت سروس کے طور پر دستیاب کرایا۔ یہ ان لوگوں کے لیے بونس کے طور پر ڈیزائن کیا گیا تھا جو پہلے کے طریقوں سے وفادار رہے ہیں۔ اس کے علاوہ، یہ ان لوگوں کے لیے ایک ترغیب تھی جو ابھی تک اس گیم میں شامل نہیں ہوئے تھے۔

مقابلے
فورٹناائٹ ورلڈ کپ فائنل کیوں مقبول ہیں؟

فورٹناائٹ ورلڈ کپ فائنل کیوں مقبول ہیں؟

اسپورٹس ٹورنامنٹ ایک عالمی رجحان ہے۔ ایپک نے انکشاف کیا کہ 23,000 سے زیادہ گنجائش والے مقام کے تحفظات 2019 کے اسپورٹس ٹورنامنٹ سے ٹھیک پہلے فروخت ہو گئے تھے۔ ورلڈ کپ فائنلز کو Twitch اور YouTube اسٹریمنگ پلیٹ فارمز پر 20 لاکھ سے زیادہ ایک ساتھ ناظرین نے دیکھا۔

چیمپئن شپ خود متنوع ہے، اور کوالیفائرز 40 ملین سے زیادہ کھلاڑیوں کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں۔ ٹورنامنٹ کا پرائز پول کافی بڑا ہے، اور بھی زیادہ دلچسپی پیدا کر رہا ہے۔ ایونٹ کو کامیاب بنانے کے لیے ایپک گیمز شائقین کی حاضری پر انحصار کرتا ہے۔

ایپک گیمز نے ایونٹ کے دوران ٹورنامنٹ پر مرکوز پرکشش مقامات کا ایک گروپ بنایا۔ گیمز سے پہلے، دوران اور بعد میں، ایک ریپلیکا تھیم پارک قائم کیا گیا ہے۔ سامعین ہمیشہ متنوع ہوتے ہیں، خاص طور پر عمر کے لحاظ سے، ایونٹ کی مقبولیت کو ظاہر کرتے ہیں۔ بہت سے خاندان جن میں چھوٹے بچے ہیں، نیز بچوں اور بڑوں نے esports جرسیوں میں ملبوس، تھیم پارک کو ایک حقیقی جگہ کی طرح محسوس کیا ہے۔

یہ ٹورنامنٹ شرط لگانے کے لیے کیوں مقبول ہے؟

چونکہ گیم کے متعدد ایڈیشنز ہیں، اس لیے یہ پسند کرنے والوں کے لیے شرط لگانے کا ایک مقبول آپشن ہے۔ اسپورٹس ٹورنامنٹس پر شرط لگانا. گیم کے تین موڈز مختلف ذوق کے حامل گیمرز کے لیے کئی اختیارات فراہم کرتے ہیں۔ لوگ، فطرت کے لحاظ سے، ایک تخلیقی ترتیب جیسے انتخاب سے لطف اندوز ہوتے ہیں جہاں وہ منفرد جزیروں کے مالک ہوتے ہیں اور انہیں مکمل آزادی حاصل ہوتی ہے۔ کچھ لوگ مختلف طریقوں کے درمیان باقاعدگی سے سوئچ کرنے سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔ اس لیے کھیل کو بورنگ ہونے سے روکنے کا یہ ایک بہترین طریقہ ہے۔

فورٹناائٹ ورلڈ کپ فائنل کیوں مقبول ہیں؟
فورٹناائٹ ورلڈ کپ فائنلز کی فاتح ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات

فورٹناائٹ ورلڈ کپ فائنلز کی فاتح ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات

افتتاحی فورٹناائٹ ورلڈ کپ کا اعلان پہلی بار فروری 2019 میں کیا گیا تھا۔ ایپک کا ارادہ ہر سال ایونٹ کے انعقاد کا تھا۔ قابلیت کے عمل نے ورلڈ کپ میں حصہ لینے کے لیے تقریباً 200 کھلاڑیوں یا ٹیموں کا انتخاب کیا۔ کھلاڑیوں اور ٹیموں نے اہل ہونے کے لیے اپنے آن لائن علاقے میں دوسروں کے خلاف مقابلہ کیا۔

ہر ہفتے، ایک مخصوص علاقے سے سولو کھلاڑی اور جوڑی کی ٹیمیں ایک ہی زمرے کے مخالفین کے خلاف دس میچوں تک مقابلہ کرتی ہیں۔ مقابلے آن لائن منعقد کیے گئے تھے، اور ٹاپ 3000 ٹیموں یا کھلاڑیوں کا انتخاب کیا گیا تھا۔

سالانہ ایونٹ عالمی سطح پر سب سے بڑے eSports ٹورنامنٹس میں سے ایک ہے۔ 2019 ایڈیشن دیکھ کر خوشی ہوئی۔ eSports چیمپئن شپ میں اسکرینوں کی کثرت حد سے زیادہ حد سے زیادہ لگ سکتی ہے، لیکن وہ ایکشن کو دیکھنا بہت آسان بنا دیتے ہیں۔

اسپورٹ ٹورنامنٹ میں ہر کھلاڑی کے سامنے ایک مانیٹر ہوتا تھا جو ان کے ختم ہونے کے بعد اندھیرا چھا جاتا تھا، اور دیگر اسکرینوں کو مختلف زاویوں سے لڑائیوں کو نشر کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا تھا۔ کیونکہ اعلیٰ درجے کا فورٹناائٹ کھیل بہت پریشان کن ہو سکتا ہے، کھلاڑی اپنی ضروریات کو بہتر طور پر پورا کرنے کے لیے اپنے اردگرد کی زمین کی تزئین کو تیزی سے تباہ اور دوبارہ تعمیر کرتے ہیں، دیکھنے کے مختلف زاویے اہم تھے۔

فورٹناائٹ ورلڈ کپ فائنلز کی فاتح ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات
فورٹناائٹ ورلڈ کپ

فورٹناائٹ ورلڈ کپ

کئی معروف کھلاڑی اور اثر و رسوخ 2019 Fortnite ورلڈ کپ کے لیے کوالیفائی کرنے سے قاصر تھے۔ ٹائلر بلیونز، اب تک کا سب سے مقبول ٹویچ اسٹریمر، اپنی مزاحیہ فورٹناائٹ اسٹریمز کی بدولت، مین ایونٹ میں حصہ لینے کے لیے کوالیفائرز میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کرسکا۔ دیگر قابل ذکر فورٹناائٹ شخصیات جو ایونٹ میں شرکت سے قاصر تھیں ان میں ٹیم سولو مِڈ لائیو اسٹریمر مِتھ، علی کبانی، سپر اسٹار کلوک، ٹیم فا زی کلان کے ڈینس لیپور، اور ٹیم لیکوڈ کے 72 گھنٹے کے تجربہ کار، تھامس ملیگن شامل تھے۔

فورٹناائٹ ورلڈ کپ کو دو حصوں میں تقسیم کیا گیا تھا۔ ایک واحد کھلاڑیوں کے لیے اور دوسرا دو کھلاڑیوں کی ٹیموں یا جوڑیوں کے لیے۔ سولو اور ڈویو دونوں شکلوں میں چھ میچ کھیلے گئے۔ جوڑیوں میں، اسکورنگ ڈھانچہ خاتمے اور جگہ کا تعین کرنے کے لیے پوائنٹس دیتا ہے۔

ہر اخراج نے ایک پوائنٹ حاصل کیا، ساتھ ہی ساتھ غیر مجموعی پلیسمنٹ پوائنٹس۔ 28 جولائی 2019 کو سولو ایونٹ کا فائنل منعقد ہوا۔ Kyle Giersdorf، جو آن لائن Bugha کے نام سے جانا جاتا ہے، ایک 16 سالہ امریکی نے ٹورنامنٹ جیتا اور 3 ملین ڈالر کا سب سے بڑا انعام اپنے نام کیا۔

Nyhrox، Emil Bergquist Pedersen، Aqua، اور David Wang نے ایک دن پہلے ڈوئٹ ایونٹ کے فائنل میں US$3 ملین کا گرانڈ پرائز شیئر کیا۔

فورٹناائٹ ورلڈ کپ دوسری بار اپریل 2020 میں واپس آنا تھا۔ تاہم، اسے منسوخ کر دیا گیا کیونکہ دنیا کورونا وائرس وبائی امراض کی وجہ سے لاک ڈاؤن پر تھی۔ اسی وجہ سے، 2021 ایڈیشن منسوخ کر دیا گیا تھا۔ نتیجے کے طور پر، اس eSports ایونٹ کا صرف ایک ایڈیشن ہوا ہے۔ دوسری طرف ایپک انٹرنیٹ پر کئی eSport لیگز کی میزبانی جاری رکھے ہوئے ہے۔

فورٹناائٹ ورلڈ کپ
فورٹناائٹ ورلڈ کپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائیں

فورٹناائٹ ورلڈ کپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائیں

اسپورٹس ٹورنامنٹس پر شرط لگانا ایک پیچیدہ تجربہ نہیں ہونا چاہیے۔ یہ کسی بھی دوسرے قسم کے کھیلوں کی شرط کی طرح ہی ہے۔ ان پلے بیٹنگ بکیز میں زیادہ مقبول ہوتی جا رہی ہے۔ Fortnite ایک مشہور eSport ہے جو کئی ایسپورٹ بیٹنگ کمپنیوں کے کیٹلاگ میں پایا جا سکتا ہے۔ اس طرح پہلا قدم یہ ہے کہ ایک بیٹنگ سائٹ کا پتہ لگانا ہے جو پنٹروں کی ضروریات کو پورا کرتی ہے۔

ورلڈ کپ اور ایسپورٹ آن لائن ٹورنامنٹس کے لیے اہلیت دونوں آن لائن ایسپورٹ بیٹنگ سائٹس پر شرط لگانے کے لیے دستیاب ہیں۔ زیادہ تر بک میکرز ٹورنامنٹ کی ایک فہرست کا احاطہ کرتے ہیں، جبکہ دوسرے Fortnite esports بیٹنگ میں مہارت رکھتے ہیں۔ اگرچہ خود ورلڈ کپ پر بیٹنگ سب سے زیادہ مقبول ہے، لیکن قابلیت پر شرط لگانے سے کھلاڑی کو نمایاں برتری حاصل ہوتی ہے۔ یہ انہیں جاننے کی اجازت دیتا ہے۔ ٹیمیں اور کھلاڑی کئی زمروں میں. اس طرح، وہ سیکھیں گے کہ کس طرح کھیل کے سب سے اہم موڑ پر شرط لگانا ہے۔

قابلیت پر شرط لگاتے وقت چھوٹی شرط لگانا اہم ہے۔ کھلاڑیوں کی ایک بڑی تعداد کی وجہ سے ایک جگہ کے لیے کوشاں ہیں، یہاں تک کہ بڑی حد تک ناتجربہ کار گیمرز کو بھی مقابلہ کرنا چاہیے۔ اس سطح کا استعمال صرف شرکاء سے واقفیت کے لیے کیا جانا چاہیے۔ مشکلات کو سمجھنا کھلاڑیوں کے انتخاب میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ مشکلات کا پھیلاؤ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ کون سا کھلاڑی اعلیٰ صلاحیتوں کا حامل ہے۔

نقشہ کے دورانیے کی شرط، ٹوٹل ٹاورز تباہ، پہلا/دوسرا نقشہ جیتنے والا، کل راؤنڈز، اور راؤنڈ ہینڈی کیپس سبھی مشہور شرط ہیں۔ جیسا کہ ایک کھلاڑی گیمز اور شرکاء کی بہتر سمجھ حاصل کرتا ہے، اس کے بعد وہ مزید پیچیدہ شرطوں پر آگے بڑھ سکتے ہیں۔

فورٹناائٹ ورلڈ کپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائیں