League of Legends World Championship

ٹورنامنٹس کی اسپورٹ لیگز آج کل بہت مشہور ہو گئی ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ آج اسپورٹس ٹورنامنٹس کی فہرست طویل ہے۔ لیکن سب سے اوپر یہ eSport چیمپئن شپ لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ ہے۔ Riot Games کی میزبانی میں، لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپیئن شپ، جسے محض ورلڈز کے نام سے جانا جاتا ہے، ایک سالانہ پیشہ ورانہ ٹورنامنٹ ہے جو ہر سیزن کے اختتام پر ٹائٹل کے لیے مقابلہ کرنے کے لیے بہترین لیگ آف لیجنڈز (LoL) ٹیموں کو اکٹھا کرتا ہے۔

یہ ایک ایسا ٹورنامنٹ ہے جو کسی خاص سال کے دوران دنیا کے بہترین لیگ آف لیجنڈز چیمپئن کا تعین کرتا ہے۔ اس چیمپئن شپ میں، ٹیمیں سمنر کپ، 70 پاؤنڈ (32 کلوگرام) کی ٹرافی (حتمی کامیابی) اور ملٹی ملین ڈالر کے انعامی پول کے لیے لڑتی ہیں۔ ناظرین کے لحاظ سے، اس ٹورنامنٹ میں سامعین کی ایک بڑی تعداد ہے، 2018 کے ایڈیشن نے تقریباً 99.6 ملین ناظرین کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے۔

لیگ آف لیجنڈز چیمپئن شپ کیا ہے؟

لیگ آف لیجنڈز چیمپئن شپ کیا ہے؟

پہلی ایل او ایل ورلڈز ڈریم ہیک، سویڈن میں ہوئی تھی۔ ٹیم Fnatic ٹورنامنٹ کے پہلے چیمپئن کا تاج پہنایا۔ اس کے افتتاح کے بعد سے، چھ مختلف ٹیموں نے چیمپئن شپ جیت لی ہے، SKT T1 واحد ٹیم ہے جس نے تین بار (2022 تک) ٹائٹل جیتا۔

2011 میں اپنے آغاز کے بعد سے، ایونٹ نے تبدیلیوں کا ایک سلسلہ دیکھا ہے۔ جیسے جیسے یہ سائز میں پھیلتا ہے، پرائز پول، میزبان شہر، شرکاء، اور ضوابط کو ایڈجسٹ اور تبدیل کیا جاتا ہے۔ رائٹ گیمز نے 2014 سے ورلڈ ایونٹ کے ساتھ ایک آفیشل ایونٹ میوزک پیس بھی تیار کیا ہے۔

ایل او ایل ورلڈ چیمپیئن شپ تین مسابقتی مراحل پر مشتمل ہے، بشمول پلے ان، گروپ اسٹیجز، اور ناک آؤٹ۔ جب کہ پلے ان اور گروپ مرحلے راؤنڈ رابن فارمیٹ میں کھیلے جاتے ہیں، ناک آؤٹ مرحلہ سنگل ایلیمینیشن فارمیٹ میں کھیلا جاتا ہے، جس میں پانچ میں سے بہترین سیریز ہوتی ہیں۔

لیگ آف لیجنڈز چیمپئن شپ کیا ہے؟
LoL ورلڈ چیمپئن شپ کتنی بڑی ہے؟

LoL ورلڈ چیمپئن شپ کتنی بڑی ہے؟

سب سے پہلے، چیمپئن شپ میں LoL ٹیموں کے creme de la creme کو اکٹھا کر کے ہارن کو بند کیا جاتا ہے۔ جیتنے کے لیے ملٹی ملین ڈالر کے انعامی پول کے ساتھ، کوئی بھی یہ تصور کرنے کی ہمت نہیں کر سکتا کہ ٹورنامنٹ چھوٹا ہے۔ یہ ایک بڑا ہے.

اس میں ان لاکھوں افراد کو شامل کریں جو ٹورنامنٹ کے میچوں کو براہ راست دیکھنے کے لیے آتے ہیں، اور آپ کے پاس ان میں سے ایک ہے سب سے بڑے اسپورٹس ٹورنامنٹ سورج کے تحت. اس کے علاوہ، لاکھوں لوگ چیمپئن شپ کو شرط لگانے اور پیسہ جیتنے کے موقع کے طور پر دیکھتے ہیں۔ جی ہاں، عالمی چیمپئن شپ کتنی بڑی اور اہم ہے۔

ٹرافی

جیسا کہ اوپر بتایا گیا ہے، سمنر کپ (ٹورنامنٹ کا کپ) اٹھانا ہر شریک کا خواب ہوتا ہے۔ کپ ٹورنامنٹ کے مالکان، رائٹ گیمز کے ذریعے شروع کیا گیا تھا۔ جب کہ رائٹ گیمز نے 70 پاؤنڈ کا وزن بیان کیا، حتمی پروڈکٹ (کپ) کا وزن کم ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ اسے اٹھانا آسان ہے۔

LoL ورلڈ چیمپئن شپ کتنی بڑی ہے؟
لیگ آف لیجنڈز کے بارے میں

لیگ آف لیجنڈز کے بارے میں

کنودنتیوں کی لیگجس کا مخفف LoL ہے، 2009 میں تیار کیا گیا ایک MOBA کمپیوٹر گیم ہے۔ اسے گیم کی ویب سائٹ سے مفت میں ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے۔ کم از کم سسٹم کی ضروریات کی بدولت تقریباً ہر کوئی گیم ڈاؤن لوڈ اور کھیل سکتا ہے۔

لیگ آف لیجنڈز کیسے کھیلیں

ایل او ایل میچ میں پانچ کھلاڑیوں کی دو ٹیمیں شامل ہوتی ہیں۔ ٹیمیں نیلے اور سرخ رنگ کی ہیں، اور وہ سمنر کے رفٹ میپ پر مقابلہ کرتی ہیں۔ زیادہ تر کارروائی اڈوں اور تین گلیوں میں ہوتی ہے جنہیں 'نیچے، درمیان اور اوپر' کہا جاتا ہے۔ جنگل سے مراد نقشے کا کوئی بھی علاقہ ہے جس پر گلیوں یا اڈوں کا قبضہ نہیں ہے، اور 'جنگل' سونے اور XP کے لیے غیر جانبدار راکشسوں کو مارنے کے لیے اس علاقے پر انحصار کرتے ہیں۔

کھلاڑی سونا کما کر اپنے چیمپئنز (کرداروں) کو بہتر بنا سکتے ہیں، جو ان وسائل پر خرچ کیا جاتا ہے جو انہیں زیادہ طاقتور منتر کاسٹ کرنے اور مخالفین کو زیادہ نقصان پہنچانے کا موقع فراہم کرتے ہیں۔ دوسری طرف XP جیتنا کھلاڑیوں کو برابر کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ہر ٹیم مخالف اڈے کو تباہ کرنے میں ان کی مدد کے لیے منینز کی فوج کو طلب کر سکتے ہیں۔

لیگ آف لیجنڈز کے بارے میں
لیگ آف لیجنڈز کا میچ کیسے جیتیں؟

لیگ آف لیجنڈز کا میچ کیسے جیتیں؟

Nexus کو تباہ کرنے والی پہلی ٹیم میچ جیت جاتی ہے۔ Nexus ایک ڈھانچہ ہے جو ہر طرف کی بنیاد کے پیچھے واقع ہے۔ ایک بات قابل غور ہے کہ گٹھ جوڑ کو تباہ کرنا پارک میں چہل قدمی نہیں ہے۔ گٹھ جوڑ اس وقت تک برقرار رہتا ہے جب تک کہ اس کے تینوں روکنے والے، یا کم از کم بیس کے برجوں میں سے ایک کھڑا رہتا ہے۔

ایل او ایل میچ میں برج اہم ہوتے ہیں کیونکہ وہ مخالفین کو نقصان پہنچانے میں مدد کرتے ہیں جبکہ ٹیم کو میدان جنگ پر مناسب کنٹرول حاصل کرنے کی بھی اجازت دیتے ہیں۔ برجوں کو توڑنے کے لیے، ٹیمیں اکثر منینز کا استعمال کرتی ہیں، جن کا ذریعہ گٹھ جوڑ ہے۔

لیگ آف لیجنڈز کا میچ کیسے جیتیں؟
ایل او ایل ورلڈ چیمپئن شپ شرط لگانے کے لیے کیوں مقبول ہے؟

ایل او ایل ورلڈ چیمپئن شپ شرط لگانے کے لیے کیوں مقبول ہے؟

ہم سب جانتے ہیں کہ اسپورٹس بیٹنگ کی مقبولیت تیزی سے بڑھ رہی ہے، آپ کے تصور سے کہیں زیادہ تیزی سے، خاص طور پر حالیہ برسوں میں۔ یہ اس شرح سے بھی پھیل رہا ہے جو دوسرے بڑے ایسپورٹس ٹورنامنٹس پر دباؤ ڈالے گا۔

یہ ایک اسپورٹس ایونٹ ہے جہاں لیگ آف لیجنڈز بیٹنگ کی مشکلات سازگار ہیں اور اپنی پسندیدہ ٹیم پر شرط لگانے کا بہترین موقع فراہم کرتے ہیں۔

اب، پنٹرز کے لیے سب سے زیادہ مشہور eSport آن لائن ٹورنامنٹ میں سے ایک LoL ورلڈ چیمپئن شپ ہے۔ بہت زیادہ eSports ٹورنامنٹ اس طرح کے پنٹروں کی آمد کے گواہ نہیں ہیں۔ اور یہ اچھی وجوہات کی بناء پر ہے، بشمول درج ذیل:

بیٹنگ کے متعدد بازاروں میں سے انتخاب کرنا

میچ کا دورانیہ اوور/انڈر، ٹیم ٹو کِل فرسٹ بیرن/ڈریگن، میچ سکور اوور/انڈر، ٹیم ٹو ڈرا فرسٹ بلڈ، وغیرہ۔

میچز مختصر ہیں۔

لیگ آف لیجنڈز کے میچ عام طور پر 40 منٹ تک جاری رہتے ہیں۔ کئی عوامل کی بنیاد پر دس منٹ کا اضافہ یا گھٹایا جا سکتا ہے، جیسے کہ میچ کی پیچیدگی، ٹیموں کے پلے اسٹائل، پُش پوٹینشل وغیرہ۔ اس کا مطلب ہے کہ پنٹرز کو اگلے بیٹ کے لیے جیتنے سے پہلے گھنٹوں انتظار کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

دستیابی

یہ ایک اور وجہ ہے کہ شرط لگانے والوں کو LoL ورلڈ چیمپئن شپ پسند ہے۔ آپ کو ٹورنامنٹ کی مشکلات بالکل دستیاب ہوں گی۔ esport بیٹنگ سائٹس. تو، ایک ایسے ٹورنامنٹ پر شرط لگانے کی کوشش کیوں کی جائے جس کی دستیابی بہت کم ہے؟

ایل او ایل ورلڈ چیمپئن شپ شرط لگانے کے لیے کیوں مقبول ہے؟
لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ کی فاتح ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات

لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ کی فاتح ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات

جنونی (سیزن 1)

سیزن ون کے دوران، LoL ورلڈ چیمپئن شپ اب بھی ابھر رہی تھی، اور اس میں بامعنی انفراسٹرکچر کا فقدان تھا۔ نتیجتاً، Riot Games نے انتخاب کیا۔ ڈریم ہیک سمر، سویڈن، تقریب کے مقام کے طور پر۔ اس ایونٹ میں کل آٹھ ٹیموں نے حصہ لیا- تین ٹیمیں یورپ سے، تین ٹیمیں شمالی امریکہ، ایک فلپائن اور ایک سنگاپور سے۔

جنونی, ایک سویڈش ٹیم نے اپنے مخالفین پر سبقت حاصل کرتے ہوئے Epik Gamer کو کلین سویپ کرنے سے پہلے Counter Logic Gaming کو 2-1 سے شکست دی۔ Fnatic کو گرینڈ فائنلز میں تمام اتھارٹی کے خلاف سامنا کرنا پڑا، جس نے سیزن ون کے فائنل کو ایک تمام یورپی معاملہ بنا دیا۔ وہ گھر لے جائیں گے $50,000۔

تائپے کے قاتل (سیزن 2)

یہ تقریب لاس اینجلس، کیلیفورنیا میں منعقد ہوئی اور اس میں $2,000,000 کا انعامی پول ہے جو پہلے انعامی پول سے چالیس گنا زیادہ تھا۔ گروپ مرحلے کی تکمیل کے بعد، TPA کا مقابلہ کوریا کی ناجن سوارڈ ٹیم سے ہوا۔

حیرت انگیز طور پر، اس تائیوان کی ٹیم نے ناجین کو آسانی سے کلین سویپ کیا، جس نے یورپ کی اس وقت کی ٹاپ رینک والی ماسکو فائیو کے خلاف ہائی آکٹین 2-1 سے فتح کے بعد گرینڈ فائنلز تک رسائی حاصل کی۔ تائی پے کا مقابلہ کوریا کے ٹاپ سیڈ ازبو فراسٹ سے تھا، جسے انہوں نے مؤثر طریقے سے بند کر دیا۔ انہوں نے مقابلہ 3-1 سے جیت کر تائیوان کو پہلی بار عالمی چیمپئن شپ کا تاج اپنے نام کیا۔

SK Telecom T1 (سیزن 3)

سیزن تھری دنیا کی تاریخ میں پہلی بار تھا کہ ایک سیریز پانچوں میچوں میں چلی گئی۔ SKT بالآخر ناجین کو شکست دے کر گرینڈ فائنلز میں پہنچ جائے گا۔ تاہم، میچ بمقابلہ رائل کلب مایوس کن تھا، کیونکہ SKT نے انہیں 3-0 سے شکست دے کر کوریا کی پہلی چیمپئن شپ جیت لی۔ اس فتح نے چیمپئن شپ میں کوریا کے غلبے کا آغاز کیا۔

Samsung White (سیزن 4)

سام سنگ وائٹ اور سٹار ہارن رائل کلب کے درمیان مقابلہ 3-0 سے ہار کر ختم ہوا۔ اس میچ میں ہارنے والا صرف ایک گیم جیتنے میں کامیاب رہا۔ یہ سام سنگ وائٹ کی پہلی اور کوریا کی لگاتار دوسری چیمپئن شپ جیت تھی۔ رائل کلب، جسے فی الحال رائل نیور گیو اپ کے نام سے جانا جاتا ہے، وہ واحد ٹیم ہے جو متعدد مواقع پر ٹورنامنٹ میں رنر اپ رہی ہے۔

SK Telecom T1 (سیزن 5)

SKT کا مقابلہ KOO Tigers سے 2015 کے گرینڈ فائنلز میں ہوا۔ یہ تین لگاتار آل کورین ورلڈز فائنلز میں سے پہلا تھا۔ SKT کی پرفیکٹ ورلڈز رن کو KOO ٹائیگرز نے برباد کر دیا، جو ایک گیم جیتنے میں کامیاب رہے، لیکن یہ سب سے بہتر تھا جو بعد میں کر سکتا تھا۔ SKT 3-1 سے جیت جائے گا، اور ایک سے زیادہ بار ٹورنامنٹ جیتنے والی پہلی ٹیم بن جائے گی۔

دیگر LoL ورلڈ چیمپئن شپ کے فاتح

  • SK Telecom T1 (سیزن 6)
  • Samsung Galaxy (سیزن 7)
  • Invictus گیمنگ (سیزن 8)
  • FunPlus Phoenix (سیزن 9)
  • DAMWON گیمنگ (سیزن 10)
لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ کی فاتح ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات
لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائیں؟

لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائیں؟

دوسرے منافع بخش اور بڑے اسپورٹس ٹورنامنٹس کے وجود کے باوجود، LoL ورلڈ چیمپیئن شپ شرط لگانے والوں کے لیے بہترین اسپورٹس ٹورنامنٹ میں سے ایک ہے۔ ہر لیگ آف لیجنڈز ورلڈز ایونٹ ایک عالمی سنسنی ہے جو بیٹنگ کی مہم کو متحرک کرتا ہے۔

لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائیں؟
لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ پر شرط لگانے کا طریقہ

لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ پر شرط لگانے کا طریقہ

آن لائن ایسپورٹ بیٹنگ سائٹس ہیں؛ لہذا، آپ کو صحیح انتخاب کرنے کی ضرورت ہے جب بات esport ٹورنامنٹس پر شرط لگانے کی ہو۔ یہ سب سے آسان قدم معلوم ہو سکتا ہے، لیکن ایسا نہیں ہو سکتا۔ بلاشبہ، آپ کا آن لائن بیٹنگ کا تجربہ خطرے میں ہو جائے گا اگر آپ اس مرحلے پر اسے غلط سمجھتے ہیں۔ اگر آپ کو یقین نہیں ہے کہ کہاں سے آغاز کرنا ہے، تو بس بہترین ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس کی گوگل سرچ کریں۔

بکی کے بارے میں فیصلہ کرنے کے بعد، رجسٹریشن کا عمل مکمل کریں، جس میں عام طور پر آن لائن فارم بھرنا شامل ہوتا ہے۔ یقینی بنائیں کہ آپ درست معلومات فراہم کرتے ہیں کیونکہ آپ کو بعد میں اضافی تصدیق کا نشانہ بنایا جا سکتا ہے۔ کچھ بکیز آپ سے مطالبہ کر سکتے ہیں کہ آپ حکومت کی طرف سے جاری کردہ شناختی کارڈ فوری طور پر اپ لوڈ کریں، جبکہ دوسرے آپ کی واپسی کی پہلی درخواست تک انتظار کریں گے۔

رجسٹریشن کے بعد، اپنا استعمال کرتے ہوئے جمع کروائیں۔ پسندیدہ ادائیگی کا طریقہ. ایک بار جب آپ یہ کر لیتے ہیں، اب وقت آ جائے گا کہ آپ اپنے پیسے کو کام پر لگائیں۔ ایک میچ، بیٹنگ مارکیٹ، حصص کا انتخاب کریں اور اپنی شرط کی تصدیق کریں۔

لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ پر شرط لگانے کا طریقہ