Overwatch League

پہلی پروفیشنل ایسپورٹ لیگ میں سے ایک کے طور پر، اوور واچ لیگ (جسے OWL بھی کہا جاتا ہے) دنیا بھر کی ٹیموں کی نمائندگی کرتی ہے۔ بلیزارڈ انٹرٹینمنٹ نے 2018 میں 12 ٹیموں کے ساتھ لیگ کا آغاز کیا۔ ایک سال بعد 20 ٹیموں تک توسیع کرنے کے بعد، لیگ نے ایک مستحکم چڑھائی شروع کی، جسے اوور واچ کی مقبولیت نے بڑھایا، 2018 میں 50 ملین کھلاڑیوں کے ساتھ ایک اسپورٹس گیم۔

کم از کم 1 سالہ معاہدے کی شرائط کے لیے کھلاڑیوں کی تنخواہیں $50,000 سے شروع ہوئیں، بشمول ریٹائرمنٹ، ہیلتھ انشورنس، ہاؤسنگ، اور کھلاڑیوں کے لیے پریکٹس کے مقامات۔ ٹیموں نے کم از کم آمدنی کا 50 فیصد کھلاڑیوں کو بونس کی صورت میں تقسیم کیا۔ پہلے سیزن میں، لیگ کے چیمپئنز کو $1 ملین کا کم از کم بونس ملا۔ اطلاعات کے مطابق، برفانی طوفان کی انتظامیہ نے ملواکی بکس کے شریک مالک ویس ایڈنز کے ساتھ اسپورٹس ٹورنامنٹس کی فہرست میں شرکت کے لیے شکاگو میں مقیم ٹیم چلانے کے بارے میں بات کی۔ تاہم اس معاہدے پر عمل نہیں ہو سکا۔

اوور واچ کے بارے میں

اوور واچ کے بارے میں

اوور واچ 2016 میں ایک ملٹی پلیئر ٹیم شوٹر گیم کے طور پر مارکیٹ میں داخل ہوا، جسے Blizzard Entertainment نے بنایا اور شائع کیا۔ گیم ہر کھلاڑی کو دو ٹیموں میں سے ایک کو تفویض کرتا ہے۔ ہر ٹیم کے پاس کھیل کے کرداروں یا "ہیروز" کی فہرست سے چھ کھلاڑی ہوتے ہیں۔ ہر ہیرو مخصوص صلاحیتوں کے ساتھ گیم میں شامل ہوتا ہے، جو ٹیم کو نقشے پر مقاصد کو پورا کرنے میں مدد کرتا ہے۔

کھلاڑی توثیق کی سطح 1 سے شروع ہوتے ہیں، سطح 5 تک بڑھتے ہیں۔ ہر توثیق کے ساتھ، کھلاڑی کی توثیق کی سطح متاثر ہوتی ہے۔ اگر کسی کھلاڑی کو اضافی توثیق نہیں ملتی ہے، تو اس کی سطح کم ہو سکتی ہے۔ گیم کے رپورٹنگ سسٹم میں سزائیں کسی کھلاڑی سے اس کی توثیق بھی چھین سکتی ہیں۔

انعامات

کھلاڑیوں کو توثیق کی سطح کے لحاظ سے لوٹ بکس مل سکتے ہیں۔ اعلیٰ سطحوں کے نتیجے میں لوٹ بکسوں کی زیادہ تعداد میں نوازا جاتا ہے۔ کسی کھلاڑی کے کارنامے کو انجام دینے یا ٹیلنٹ کا مظاہرہ کرنے کے بعد، گیم اعزاز کے بیج کو غیر مقفل کر دے گی۔ تمام ٹرافیوں کا بریک ڈاؤن مین مینو کے کیریئر کے جائزہ سیکشن میں دستیاب ہے۔ کھلاڑی ان کامیابیوں کو دوستوں کے ساتھ بانٹ سکتے ہیں۔
کھیل کے دوران، ایک کھلاڑی اعلی درجے حاصل کرتا ہے اور ہیرو کی آواز اور شکل کو اپنی مرضی کے مطابق کرنے کے اختیارات کو کھولتا ہے۔ کردار کو حسب ضرورت بنانا ہیرو گیلری میں مین مینو میں بھی قابل رسائی ہے۔

لوٹ مار

لوٹ بکس حسب ضرورت کے اختیارات بھی پیش کرتے ہیں۔ ایک کھلاڑی ہر سطح پر ایک باکس کھولتا ہے۔ گیمرز مزید حسب ضرورت اختیارات خریدنے کے لیے استعمال کرنے کے لیے کریڈٹ بھی حاصل کرتے ہیں۔ ایک کھلاڑی کو ہر 10ویں سطح پر ایک پورٹریٹ فریم ملتا ہے، جب تک کہ وہ ان سب کو حاصل نہ کر لے۔

اوور واچ کے بارے میں
برادری

برادری

اوور واچ کی ایک بار متحرک، ترقی پذیر کمیونٹی حالیہ برسوں میں کم ہو گئی ہے۔ پھر بھی، 2022 میں ایک ماہ میں تقریباً 7 ملین کھلاڑیوں کے ساتھ، یہ گیم اب بھی زندہ ہے اور آن لائن ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس پر دنیا بھر میں شرکت کو راغب کر رہی ہے۔ سوشل میڈیا پر زیادہ تر کھلاڑیوں کے فعال ہونے کے ساتھ، گیم 2018 میں 50 ملین سے حالیہ تعداد میں ابھی بھی کم ہو رہی ہے۔ اگرچہ زیادہ تر گیمز میں کھلاڑیوں کی شرکت میں سال بہ سال کمی واقع ہوتی ہے، لیکن اوور واچ کے ڈرامائی کھلاڑی کی کمی مستقبل کے لیے اچھا نہیں ہے۔ کچھ ماہرین نئے مواد اور اپ ڈیٹس کی کمی کے ساتھ گیمرز میں گیم کی کمی کو کہتے ہیں۔

لیگ آف لیجنڈز، فارنائٹ، اور دیگر مشہور گیمز میں گیمر کی شرکت کے مقابلے میں، اوور واچ کے 6 ملین کھلاڑی بالٹی میں ایک کمی ہیں۔ یہ آن لائن گیمز مضبوط کھلاڑیوں کی گنتی کی اطلاع دیتے ہیں، جو اوور واچ کو پھیلتی ہوئی اسپورٹس مارکیٹ اور بہترین اسپورٹس ٹورنامنٹس کے پیچھے چھوڑ دیتا ہے۔

برادری
اوور واچ لیگ کیوں مقبول ہے؟

اوور واچ لیگ کیوں مقبول ہے؟

پھر بھی، OWL مقبول رہتا ہے اور سب سے بڑے اسپورٹس ٹورنامنٹ گیمرز کو مقابلے کے مواقع فراہم کرتے ہیں۔ پیشہ ور ٹیمیں دیگر لیگوں کے کھلاڑیوں کی تلاش کرتی ہیں، جن کا انتظام برفانی طوفان کے ذریعے کیا جاتا ہے۔ 2017 میں، اوپن ڈویژن نے شوقیہ ٹیموں کے لیے بڑے ایسپورٹس ٹورنامنٹس میں پرو لیگز کی طرح کے ڈھانچے میں مقابلہ کرنے کی صلاحیت کا دروازہ کھول دیا۔ اہل کھلاڑی علاقائی میچوں کے لیے شوقیہ پوسٹ سیزن سیڈ میں داخل ہوتے ہیں۔

پلے آف سے قبل ٹیم کے لیے سیزن گیمز ختم کرنے والے کھلاڑیوں کو ایک چھوٹا انعام دیا جاتا ہے۔ کریڈٹ Blizzard ڈیجیٹل اسٹور میں قابل تلافی ہے۔ کامیاب علاقائی ٹیمیں انعام کی ادائیگی جیت سکتی ہیں۔ اوپن ڈویژن کے کھلاڑی سات خطوں سے آتے ہیں جن میں جنوبی امریکہ، بحرالکاہل، شمالی امریکہ، کوریا، یورپ، چین اور آسٹریلیا شامل ہیں۔

کامیاب کھلاڑی اور ٹیمیں ایک چھوٹی لیگ میں چلی جاتی ہیں، جسے Overwatch Contenders کہتے ہیں۔ 2018 میں، Blizzard نے علاقائی ٹورنامنٹس کو اس طرح ضم کرنے کے لیے دعویداروں کو شروع کیا جس سے Overwatch لیگ کی حمایت کی گئی۔ دعویدار عالمی تقسیم سے بنے ہیں، جس میں کئی ٹیمیں شامل ہیں۔ ہر ٹیم شوقیہ اور پیشہ ور کھلاڑیوں پر مشتمل ہو سکتی ہے۔ ایک مقابلہ کرنے والی ٹیم، اگر اوور واچ لیگ کے اکیڈمی ٹیم پروگرام سے وابستہ ہے، تو دو کھلاڑی اکیڈمی ٹیم اور OWL ٹیم کے درمیان آگے پیچھے جانے کے لیے ایک معاہدے پر دستخط کر سکتے ہیں۔

اوپن ڈویژن کی چیمپیئن شپ ٹیمیں ایسپورٹ چیمپین شپ میں مقابلہ کرنے کے لیے مقابلہ کرنے والوں کی طرف جاتی ہیں۔ برفانی طوفان نے 2018 میں دو ڈویژنوں، جنوبی امریکہ اور آسٹریلیا کو شامل کرکے توسیع کی۔ ایکویٹی کو فروغ دینے کے لیے، 2019 تک، Blizzard نے ٹیم کے علاقے سے باہر سے مقابلہ کرنے کی اجازت والے کھلاڑیوں کی تعداد کو تین تک محدود کر دیا۔

اوور واچ لیگ کیوں مقبول ہے؟
یہ ٹورنامنٹ شرط لگانے کے لیے کیوں مقبول ہے؟

یہ ٹورنامنٹ شرط لگانے کے لیے کیوں مقبول ہے؟

اوور واچ شوقیہ اور پیشہ ورانہ دونوں طرح کے نئے کھلاڑیوں کا خیرمقدم کرتی ہے۔ گیم کی مشکل کی سطح اسے Counter-Strike گیمرز کے لیے ایک لیٹرل آپشن بناتی ہے، جو کسی تبدیلی کی تلاش کر سکتے ہیں یا نئے آنے والے جو سنسنی کی تلاش میں ہیں۔ اچھی طرح سے منظم طریقوں، روشن رنگ، اور دلچسپ کرداروں کے ساتھ، گیم کھیلنے والوں کے لیے بصری طور پر دلکش اور حوصلہ افزا ہے۔ بصری اینیمیشنز اور اثرات کھلاڑیوں کی رہنمائی کرتے ہیں کہ وہ ٹیم کے لیے فتح حاصل کرنے کے لیے مطلوبہ کارروائیاں دکھائیں۔

اوور واچ کے کھلاڑی اور پرستار صرف وہی نہیں ہیں جو گیم سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ اسپورٹس ٹورنامنٹس پر شرط لگانے کے اختیارات بہت زیادہ ہیں کیونکہ سپورٹس بکس آن لائن شائقین کو میچ کے نتائج، ٹیم کی کامیابی اور انفرادی کھلاڑیوں پر شرط لگا کر نتائج پر داؤ لگانے کی اجازت دیتی ہیں۔ جیسا کہ زیادہ تر سپورٹس کے ساتھ، اوور واچ جواریوں کے لیے ایک مقبول انتخاب ہے جنہوں نے ٹیموں کا تجزیہ کیا ہے اور پسندیدہ کا انتخاب کیا ہے۔

اوور واچ لیگ پر شرط لگانا

شرط لگانے سے پہلے اوور واچ لیگ کی تحقیق کرنا ضروری ہے۔ کھیل کا علم ایک اچھا دانو لگانے کے لیے اہم ہے۔ زیادہ تر کھیلوں کی کتابیں گیم پلے اور ٹیموں کے بارے میں بہت ساری معلومات پیش کرتی ہیں، جس سے جواریوں کو گہرائی میں جانے کا موقع ملتا ہے۔ انتخاب اور مشکلات کو دیکھیں پیسے لگانے سے پہلے تفصیلی معلومات میں ایونٹس، ٹورنامنٹس اور چیمپئن شپ کے بارے میں تازہ ترین بصیرت شامل ہو سکتی ہے۔ گیم میں تبدیلیوں کے بارے میں خبریں اور کھلاڑیوں کے بارے میں اپ ڈیٹس بھی مددگار ہیں۔ مشکلات، میچوں اور انفرادی کھلاڑیوں کے بارے میں اہم معلومات کے ساتھ، ایک جواری کے پاس ٹھوس شرط لگانے کا اچھا موقع ہوتا ہے۔

اسپورٹس ٹورنامنٹس پر بیٹنگ کرنے کے لیے منصوبہ بندی ایک لازمی عنصر ہے۔ نئے آنے والوں کے لیے، شرط لگانے سے پہلے OWL لیگ کی پیروی کرنا اس بات کی قیمتی بصیرت فراہم کر سکتا ہے کہ گیم کیسے کام کرتی ہے اور ٹیمیں کیوں جیتتی ہیں۔ مثال کے طور پر، کھلاڑی اور ٹیم کی درجہ بندی بیٹنگ کے لیے قیمتی معلومات فراہم کر سکتی ہے۔ تاہم، آنے والے اور آنے والے کھلاڑی جنہوں نے شوقیہ لیگوں میں کامیابی کا مظاہرہ کیا ہے وہ OWL میں بھی مسابقتی رہ سکتے ہیں۔ افراد اور ٹیموں کو دیکھنے سے جواری کو مشکلات کو شکست دینے میں مدد مل سکتی ہے جب یہ شرط لگانے کا وقت ہو۔

مزید برآں، اسپورٹس بک کی تحقیق اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ جواری ایک لائسنس یافتہ، قابل اعتماد بیٹنگ پلیٹ فارم کے ساتھ کام کر رہا ہے۔ معروف بک میکرز ٹورنامنٹس اور کھلاڑیوں کے بارے میں بہترین مشکلات اور تازہ ترین معلومات فراہم کرتے ہیں۔ بیٹنگ کا باخبر فیصلہ کرنے کے لیے معلومات ضروری ہیں۔ شرط لگانے والے کو شرط لگانے سے پہلے کسی ٹیم یا کھلاڑی کی درجہ بندی کو سمجھنا ہوتا ہے۔

مزید برآں، مقبول پلیٹ فارمز ہم خیال اوور واچ کے شوقینوں کے ساتھ مل جلنے کے طریقے کے طور پر کام کرتے ہیں۔ ایک مرکز کے طور پر، کھیلوں کی کتاب اسے آسان بناتی ہے۔ بیٹنگ کی حکمت عملیوں پر تبادلہ خیال کریں۔ تجربہ کار جواریوں کے ساتھ۔ شرط لگانے کا اتفاق ہمیشہ ختم نہیں ہوتا، لیکن موقع پر کسی کمیونٹی کے ساتھ معلومات کا تبادلہ ایک شرط لگانے والے کی جوئے بازی کی حکمت عملی کو بڑھا سکتا ہے۔

منتخب کرنے کے بعد، ایک اچھی طرح سے جائزہ لیا گیا اسپورٹس بک پلیٹ فارم، اکاؤنٹ کے لیے سائن اپ کریں۔ ڈپازٹ کرنا اور بیٹنگ شروع کرنا آسان ہے۔ مقبول پلیٹ فارم جواریوں کو بین الاقوامی سطح پر تسلیم شدہ ڈیجیٹل بٹوے، بینک ٹرانسفر، اور کریپٹو کرنسی جمع کرنے کے اختیارات تک رسائی فراہم کرتے ہیں۔

یہ ٹورنامنٹ شرط لگانے کے لیے کیوں مقبول ہے؟
مقبول ٹیمیں۔

مقبول ٹیمیں۔

اوور واچ ٹیمیں چنگاری ہیں، جو کھیل کے بارے میں شائقین کے جوش کو بڑھاتی ہیں۔ گیم کے ابھی تک زندہ رہنے کی ایک وجہ گیمرز کا متحرک کھیل ہے جو مقابلہ کرنا پسند کرتے ہیں۔ انفرادی کھلاڑی انٹرنیٹ پر نمایاں حیثیت تک پہنچ جاتے ہیں، جو شائقین اور گیمنگ کے شوقین افراد کی پذیرائی سے پیدا ہوتا ہے۔ OWL میچ جیتنے سے لے کر دنیا بھر کے ٹورنامنٹس میں مقابلہ کرنے تک، یہ تین ٹیمیں غالب عالمی حریف کے طور پر نمایاں ہیں۔.

بادل9

اب بھی اوور واچ پاور ہاؤس سمجھا جاتا ہے، بادل9 ہر ٹورنامنٹ میں مستقل طور پر ٹاپ پر رہتا ہے۔ اکثر پسندیدہ کے طور پر درجہ بندی کی جانے والی، ٹیم بہت سے ٹورنامنٹس میں دوسری پوزیشن حاصل کرنے میں کم پڑ جاتی ہے۔ اس کے باوجود، Coud9 نے کچھ معزز ٹائٹلز جیتے ہیں، جیسے ONAG Invitational اور Agents Rising۔

ٹیم حسد/ٹیم حسد

ٹیم اینویئس، جسے اب ٹیم اینوی کہا جاتا ہے، اب بھی مغرب کی بہترین ٹیموں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ ٹیموں کے ریکارڈ میں آپریشن بریک آؤٹ، او جی انویٹیشنل، اور دیگر بڑے ایونٹس میں پہلی پوزیشن حاصل کرنا شامل ہے۔ OWL کے پہلے سیزن میں، لیگ نے ٹیم Envyus کو جنوبی کوریا کی ٹیموں کے خلاف غلبہ حاصل کرتے ہوئے اور لیگ میں دوسری ٹیموں کے خلاف ٹھوس رن بناتے ہوئے دیکھا۔ ٹیم نے 2019 کے پلے آف میں جگہ بنائی اور وینکوور ٹائٹنز سے ہار گئی۔

غلط فہمیاں

دی بیٹل اور یورپ کا اٹلانٹک شو ڈاون کوالیفائر جیت کر ٹورنامنٹس پر مسفٹ کا غلبہ ہے۔ جیسے جیسے ٹیم جیتتی رہتی ہے، ہر کھلاڑی اور اجتماعی ٹیم مارکیٹ میں بہترین یورپی آؤٹ ریچ حریف کے طور پر کھڑی ہوتی ہے۔

مقبول ٹیمیں۔