PUBG Global Championship

PUBG گلوبل چیمپیئن شپ سے بڑے چند esport آن لائن ٹورنامنٹس ہیں۔ یہ فری ٹو پلے بیٹل رائل گیم کے ٹاپ رینکنگ کھلاڑیوں کا خیرمقدم کرتا ہے۔ اس ٹائٹل نے موبائل پر بڑی کامیابی حاصل کی ہے۔ تاہم، ٹورنامنٹ صرف PC پر کھیلا جاتا ہے۔ اس کی بنیادی وجہ یہ ہے کہ PUBG موبائل کلب اوپن (PMCO) پہلے سے ہی موبائل پلیئرز کے لیے ایک پلیٹ فارم پیش کرتا ہے۔ PUBG کارپوریشن ہر سال PGC کا اہتمام کرتی ہے۔

مقام سال کے لحاظ سے مختلف ہوسکتا ہے۔ 2021 میں، یہ انچیون، جنوبی کوریا میں ہوا۔ آن لائن ایسپورٹ بیٹنگ سائٹس ان ایونٹس پر توجہ مرکوز کرتی ہیں جو سرفہرست کھلاڑیوں کے لیے ایک بڑا انعامی پول پیش کرتے ہیں۔ PGC کے معاملے میں، یہ ایک مکمل طور پر $4,340,000 تھا۔ نتیجتاً، ٹورنامنٹ کے لیے جوئے کے بازار کافی تھے۔ دنیا بھر سے پرو کھلاڑیوں کو شرکت کے لیے مدعو کیا گیا تھا۔ چینی وفد نے انچیون میں مقام کی بجائے LAN مقام کے ذریعے شرکت کی۔

ایونٹ کی شکل

ایونٹ کی شکل

انڈسٹری میں سے ایک ہونے کے باوجود سب سے بڑے ایسپورٹس ٹورنامنٹ، PUBG کے ایونٹ نے حال ہی میں قوانین کا ایک مستقل سیٹ قائم کیا ہے۔ 2021 میں، یہ اعلان کیا گیا تھا کہ ٹیموں کی ابتدائی جگہ کا تعین پوائنٹس کے اصول کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ پہلے ہفتے کے دوران، وہ میچوں کی راؤنڈ رابن طرز کی سیریز میں مقابلہ کرنے سے پہلے آٹھ کے گروپس میں تقسیم ہو جاتے ہیں۔

ایک بار مکمل ہونے کے بعد، بہترین سولہ گروپوں کو اگلے مرحلے میں حصہ لینا ہوگا، جسے ہفتہ وار بقا کہتے ہیں۔ ہر ہفتے کے دن، سولہ ہائی اوکٹین میچ ہوتے ہیں۔ ہر ٹیم جو کوالیفائی کرے گی وہ ہفتہ وار فائنل میں داخل ہوگی۔ تاہم، اسے حاصل کرنے کے لیے انہیں "چکن ڈنر" جیتنے کی ضرورت ہے۔

گرینڈ سروائیول مرحلے کے دوران، تمام ٹاپ ٹیمیں پندرہ میچوں کی سیریز میں مقابلہ کرتی ہیں۔ امکان ہے کہ اس مرحلے کو ایسپورٹ ٹورنامنٹس پر بیٹنگ کے شائقین کی طرف سے بہت زیادہ توجہ دی جائے گی۔ آخر کار کافی پیچیدہ سرکٹ کے بعد عالمی چیمپئن کا تاج پہنایا جاتا ہے۔

PUBG کے بارے میں

کھیل کے دوران، PUBG کھلاڑیوں کو جزیرے کے نقشے پر پیراشوٹ کرنا پڑتا ہے۔ وہ یا تو تنہا مقابلہ کر سکتے ہیں یا چار کی ٹیم کے حصے کے طور پر۔ معیاری میچ کی لمبائی 30 منٹ ہے۔ اس وقت کے دوران، نقشے کا سائز کم ہو جائے گا، جو کھلاڑی کو دشمنوں کا مقابلہ کرنے پر مجبور کر دے گا۔ اصل مقصد موت تک لڑنا ہے جب تک کہ ایک کھلاڑی یا ٹیم باقی نہ رہ جائے۔

نیلی قوت کا میدان مزید اندر کی طرف بڑھتا ہے اور جو بھی اس کے دائرہ سے باہر پکڑا جاتا ہے وہ مسلسل صحت سے محروم ہو جاتا ہے۔ جب کھلاڑی پہلی بار میدان میں اتریں گے تو وہ غیر مسلح ہوں گے۔ انہیں دستیاب ہتھیاروں، اپ گریڈ اور صحت کی اشیاء کے لیے عمارتیں تلاش کرنے کی ضرورت ہے۔ سامان تلاش کرنا کامیابی کے لیے ایک کلیدی مہارت ہے۔

چھوٹے عارضی ریڈ زون ظاہر ہوتے ہیں جن میں بموں کا ایک بیراج گرایا جاتا ہے۔ اعلی سطح کے خطرے کی وجہ سے کھلاڑیوں کو ان علاقوں سے بچنے کی ضرورت ہے۔ کبھی کبھار، ایک ہوائی جہاز خصوصی آلات کے کریٹ گرائے گا۔ تاہم، کریٹس کے مقامات دشمن کی ٹیموں کو بھی اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں۔

میچ کیسے جیتے ہیں۔

چونکہ یہ ایک بڑے ایسپورٹس ٹورنامنٹ میں سے ایک ہے، اس لیے چیمپئن کھلاڑی کو اعلیٰ مہارت کی سطح اور حکمت عملی کی ضرورت ہوگی۔ اس کھیل میں قسمت کا ایک خاص عنصر ہے۔ پک اپ آئٹمز کے مقامات بے ترتیب ہیں۔ اچھے کھلاڑی جان لیں گے کہ کون سا سامان تلاش کرنا ہے۔ اس کا انحصار ان کی پہلے سے طے شدہ حکمت عملی پر ہوگا۔

مثال کے طور پر، کچھ ٹیمیں نقشے کے ارد گرد محفوظ طریقے سے اور تیزی سے گھومنے کے لیے گاڑی تلاش کریں گی۔ دوسرے کھلاڑی زیادہ سے زیادہ دشمن کے مقابلوں سے بچنے کے لیے ہیلتھ پیک جمع کریں گے۔ پہلے سے مخصوص ہتھیار اٹھا لینا دانشمندی ہے۔ ایسپورٹ چیمپین شپ میں، طویل فاصلے تک مار کرنے والے ہتھیار جیسے سنائپر رائفلز کو ترجیح دی جاتی ہے۔ وہ کھلاڑیوں کو دور سے درستگی کے ساتھ دشمنوں کو نکالنے کی اجازت دیتے ہیں۔ مخصوص حکمت عملی سے قطع نظر، تمام ٹاپ رینکنگ کھلاڑیوں کے پاس تیز اضطراری ہونا ضروری ہے۔ 1v1 مقابلوں کے دوران، تیز ترین شخص عام طور پر فاتح ہوتا ہے۔

ایونٹ کی شکل
PUBG گلوبل چیمپئن شپ کیوں مقبول ہے؟

PUBG گلوبل چیمپئن شپ کیوں مقبول ہے؟

بہترین اسپورٹس ٹورنامنٹس بیٹنگ کے شائقین کے لیے متعدد اہم مماثلتیں پیش کرتے ہیں۔ کھیل کو سمجھنے میں آسان ہونا ضروری ہے۔ یہ جتنا آسان ہے، اتنا ہی زیادہ امکان ہے کہ پنٹر ایک مکمل فاتح کی پیشین گوئی کر سکے گا۔ PUBG کے اصول سیدھے ہیں۔ آخری کھلاڑی جیت جاتا ہے۔

تاہم، یہ بھی ضروری ہے کہ ایسپورٹ لیگز دیکھنے میں مزہ آئے۔ اگر جواری میچوں سے بور ہو جاتا ہے، تو یہ ان کے جوئے کے مجموعی تجربے کو منفی طور پر متاثر کرے گا۔ دی PUBG گلوبل چیمپئن شپ دلچسپ کارروائی سے بھرا ہوا ہے. بندوق کی لڑائی اور دھماکے ہر میچ کا اہم حصہ ہوتے ہیں۔ یہاں تک کہ اگر وہ شخص ہارنے کی شرط لگاتا ہے، تب بھی وہ تماشے سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔

میچوں کا دورانیہ ایک اور وجہ ہے کہ بہت سارے لوگ PUBG سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ معیاری موڈ میں، گیم 30 منٹ کے اندر ختم ہونے کی ضمانت دی جائے گی۔ اگر یکے بعد دیگرے متعدد میچز ہو رہے ہیں، تو جواریوں کو شرط لگانے کا موقع ملتا ہے۔ PUBG کی تیز رفتار شرح رگبی اور فٹ بال جیسے روایتی کھیلوں کے حریفوں سے ملتی ہے۔ یہ مجموعی طور پر اسپورٹس کی مقبولیت میں اضافے کی واضح وضاحت ہے۔

PUBG گلوبل چیمپئن شپ کیوں مقبول ہے؟
PUBG گلوبل چیمپئن شپ جیتنے والی ٹیمیں۔

PUBG گلوبل چیمپئن شپ جیتنے والی ٹیمیں۔

2021 PUBG گلوبل چیمپئن شپ کے اختتام تک، جیتنے والی اسپورٹ ٹیم NewHappy تھا. رنرز اپ ہیروک، ورٹس ڈاٹ پرو اور ٹی ایس ایم تھے۔ ٹیم لیکوڈ کو انتہائی متاثر کن ٹیم کے لیے خصوصی ایوارڈ دیا گیا۔ تین کھلاڑیوں کو سب سے زیادہ قتل کرنے پر پہچانا گیا۔ یہ ٹیم لیکوڈ کے Jeemzz تھے، Pag3 کے ساتھ اور Heroic سے TeaBone۔ جب کہ Gen.G Esports کسی بھی سرفہرست مقام تک نہیں پہنچی، انہیں آل PGC ایوارڈ ملا۔

ایسپورٹس ٹورنامنٹس کی فہرست میں سے، کچھ ایسے ہیں جو ایک سے زیادہ ٹیموں کو کافی پہچان دیتے ہیں۔ PGC سمجھتا ہے کہ پانچویں نمبر پر آنے والے بھی قابل ذکر حریف ہیں۔ جواری اس بنیاد پر اپنی شرط لگاتے ہیں کہ انعامی پول کے سب سے بڑے حصے کے ساتھ کون ختم ہوگا۔ تاہم، PGC انہیں مزید ماہر اجرت بنانے کا موقع فراہم کرتا ہے۔

ایک ماہ کے مقابلے کے دوران 32 ٹیموں نے فائنل مرحلے میں جگہ بنائی۔ سطح پر، اتنی زیادہ تعداد جواریوں کے لیے ایک مکمل فاتح کی پیشین گوئی کرنا مشکل بنا سکتی ہے۔ اگر ایسا ہے تو، وہ اس کے بجائے مزید مخصوص شرط لگا سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، وہ اس بات پر دانو لگا سکتے ہیں کہ ان کے خیال میں سب سے زیادہ ہلاکتیں کس کی ہوں گی یا نقشے پر سب سے لمبا فاصلہ طے کریں گے۔

PUBG گلوبل چیمپئن شپ جیتنے والی ٹیمیں۔
PUBG ٹورنامنٹ کے سب سے بڑے لمحات

PUBG ٹورنامنٹ کے سب سے بڑے لمحات

اس میں کوئی فائدہ نہیں۔ آن لائن اسپورٹس بیٹنگ ٹورنامنٹس پر اگر ایونٹ دیکھنے میں مزہ نہیں آتا ہے۔ پی جی سی کی اپیل ہے کہ کسی بھی میچ میں غیر متوقع لمحات رونما ہو سکتے ہیں۔ تازہ ترین مقابلے کے دوران، منتخب کرنے کے لیے متعدد جھلکیاں تھیں۔

ایک موقع پر جنوبی کوریا کا کھلاڑی سیلوٹ جیپ میں سفر کر رہا تھا۔ انہوں نے ایک پہاڑی پر چھپے ہوئے دشمن سے فائر کرنا شروع کیا۔ تیز رفتاری سے جانے کے باوجود سیلوٹ نے سیکنڈوں میں اپنے دشمن کو نکال باہر کیا۔

ناروے سے جیمز کو ایک میچ میں بغیر کور کے کھلے میں چھوڑ دیا گیا۔ انہوں نے تین لوگوں کے ایک گروپ کو ایک جیپ کے گرد لپٹے ہوئے دیکھا۔ اس صورت حال میں عام طور پر زندہ رہنے کی شرح کم ہوتی ہے۔ دشمنوں میں سے ہر ایک اسے آسانی سے چھین سکتا تھا۔ تاہم، جیمز نے آسانی سے دستی بموں کا ایک سلسلہ بہت دور سے پھینکا۔ وہ حیران کن درستگی کے ساتھ اترے اور ان تینوں کو روانہ کر دیا۔

فن لینڈ کا کھلاڑی Pag3 ٹورنامنٹ کے زیادہ تر حصے میں ایک شاندار حریف تھا۔ اس کا سب سے یادگار لمحہ وہ تھا جب دو گاڑیوں نے اس کا پیچھا کیا اور اسالٹ رائفل اور دستی بموں کا استعمال کرتے ہوئے انہیں پکڑ لیا۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اس کھیل میں، کھلاڑی جیت سکتے ہیں اگر وہ صرف اپنی زمین پر کھڑے ہوں اور تیزی سے آگے بڑھیں۔

PUBG ٹورنامنٹ کے سب سے بڑے لمحات
PUBG گلوبل چیمپئن شپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائی جائے۔

PUBG گلوبل چیمپئن شپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائی جائے۔

چونکہ PUBG esports کمیونٹی میں بہت مشہور ہے، اس لیے بک میکر کی بہت سی ویب سائٹس موجود ہیں جو اس کارروائی میں حصہ لینے کے لیے شرط لگانے والوں کو پیش کرتی ہیں۔ ایک اچھی سائٹ میں ایسی مارکیٹیں ہوں گی جن میں ایسپورٹس کے سب سے بڑے ٹورنامنٹ ہوں گے۔ اس میں PUBG گلوبل چیمپئن شپ شامل ہوگی۔ اس بات کا تعین کرنے کے لیے تھوڑی تحقیق کرنا ضروری ہے کہ کون سا بکی مضبوط ترین مشکلات پیش کرتا ہے۔ شرط لگانے والوں کو صرف جیتنے والی ٹیم کی پیشن گوئی کرنے تک محدود نہیں ہونا چاہیے۔ وہاں ایسی سائٹس موجود ہیں جو بہتر اختیارات اور بیٹنگ کی مزید خصوصیات فراہم کرتی ہیں۔

PUBG گلوبل چیمپئن شپ پر شرط لگاتے وقت، کسی بھی خوش آئند پیشکشوں سے فائدہ اٹھانا دانشمندی ہے۔ ملٹی بیٹ ملٹی پلائرز بھی مطلوبہ ہیں۔ اس کی وجہ مقابلے کے دوران ہونے والے میچوں کی زیادہ تعداد ہے۔ PGC پر جوئے کے لیے لائیو بیٹنگ پلیٹ فارم اچھی طرح کام کریں گے۔ متعدد متغیرات ہیں جو ٹیم کے حق میں میزیں بدل سکتے ہیں۔ اس لیے شرط لگانے کا زیادہ متحرک انداز سب سے زیادہ مطلوبہ ہو سکتا ہے۔

ایک ماہ طویل مقابلے کے آغاز پر، تمام مارکیٹیں نہیں کھلیں گی۔ آخری مراحل کے دوران بکیز کی توجہ پی جی سی پر سب سے زیادہ ہوگی۔ اگر پنٹر جوئے کی سائٹس تلاش کرنے کے لیے جدوجہد کرتے ہیں جو ایونٹ کو پورا کرتی ہیں، تو وہ اس وقت تک انتظار کر سکتے ہیں جب تک کہ ٹورنامنٹ اپنے عروج پر نہ پہنچ جائے۔

PUBG گلوبل چیمپئن شپ پر کہاں اور کیسے شرط لگائی جائے۔