Rainbow Six Siege World Cup

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ ایک موسمی ایونٹ ہے جو دنیا بھر کے رینبو سکس سیج کے سرفہرست کھلاڑیوں کو کھیل کی اعلیٰ ترین سطح پر مقابلہ کرنے کے لیے اکٹھا کرتا ہے۔ یہ تقریب شائقین کے لیے عالمی سطح پر اپنی پسندیدہ ٹیموں کے ساتھ کھیل کے شوق، فخر اور محبت کا اشتراک کرنے کا ایک منفرد موقع بھی ہے۔

Tom Clancy's Rainbow Six Siege، مقبول طور پر Rainbow Six Siege، ایک eSports گیم ہے جسے Ubisoft Montreal نے تیار کیا ہے۔ ویڈیو گیم مائیکروسافٹ ونڈوز، ایکس بکس اور پلے اسٹیشن پلیٹ فارمز پر آن لائن کھیلی جا سکتی ہے۔ رینبو سکس سیج کا پہلا ورژن دسمبر 2015 میں جاری کیا گیا تھا اور اس نے فوری طور پر گیمنگ کی دنیا میں طوفان برپا کردیا۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کے بارے میں سب کچھ

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کے بارے میں سب کچھ

پہلا رینبو سکس سیج ورلڈ کپ 2021 کے موسم گرما میں شیڈول تھا۔ منتظمین کے مطابق، افتتاحی تقریب میں 20 ٹیموں کی شرکت متوقع تھی۔ Ubisoft کی طرف سے چودہ ٹیموں کو براہ راست مدعو کیا گیا تھا، اور چھ دیگر ٹیموں کو ورلڈ کپ میں شرکت کے لیے کوالیفائر راؤنڈز میں مقابلہ کرنا اور جیتنا تھا۔

سے 31 ٹیمیں مختلف ممالک اور علاقوں کو کوالیفائر مراحل میں حصہ لینا تھا۔ بدقسمتی سے، کووڈ 19 وبائی مرض کی وجہ سے اس تقریب کو ملتوی کرنا پڑا جس نے اس دوران دنیا کو متاثر کیا۔

2020 تک، R6 کے پاس 70 ملین سے زیادہ فعال کھلاڑی تھے- گیم کا تازہ ترین ورژن جنوری 2022 میں جاری کیا گیا تھا۔ اس ورژن کو رینبو سکس ایکسٹریکشن کے نام سے جانا جاتا ہے اور اس میں سیج کے بیشتر کردار شامل ہیں۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کے بارے میں سب کچھ
R6 گیم پلے

R6 گیم پلے

رینبو سکس سیج ایک آن لائن فرسٹ پرسن شوٹر گیم ہے۔ کھلاڑی متعدد اختیارات میں سے کسی بھی آپریٹر کا انتخاب اور استعمال کر سکتے ہیں۔ ہر کردار میں مختلف صلاحیتیں، گیجٹس، ہتھیار اور قومیتیں ہوتی ہیں، جس سے کھلاڑیوں کو یہ منتخب کرنے کی اجازت ملتی ہے کہ ان کی گیمنگ کی مہارتوں اور ترجیحات کے لیے کیا بہترین کام کرتا ہے۔ تاہم، کرداروں کی صلاحیتوں میں فرق کا مطلب یہ ہے کہ ٹیمیں عام طور پر ایک الگ مسابقتی برتری رکھتی ہیں۔

عام طور پر، یہ کھیل دو ٹیموں کے ذریعے کھیلا جاتا ہے، ایک دہشت گردوں پر مشتمل ہوتی ہے اور دوسری انسداد دہشت گردی یونٹ کے طور پر کام کرتی ہے۔ کھیلے گئے گیم موڈ کے لحاظ سے ہر ٹیم کے بنیادی مقاصد مختلف ہوتے ہیں۔

مثال کے طور پر، یرغمالی موڈ میں، حملہ آور کا بنیادی مقصد محافظوں سے یرغمالیوں کو نکالنا ہوتا ہے کیونکہ مؤخر الذکر حملہ آوروں کو یرغمالیوں کو بچانے سے روکتا ہے۔ بم موڈ میں، حملہ آوروں کا بنیادی مقصد بموں کو تلاش کرنا اور اسے ناکارہ بنانا ہے جبکہ محافظ حملہ آوروں کو مارنے یا ناکارہ بنانے والے کو تباہ کرنے کے لیے کام کرتے ہیں۔

دیگر رینبو سکس سیج گیم موڈ میں سیکیور ایریا، ٹیکٹیکل ریئلزم اور آؤٹ بریک شامل ہیں۔ حالات یا ٹریننگ گراؤنڈز موڈ میں کھیل کر سولو گیم سے لطف اندوز ہونا بھی ممکن ہے۔ مزید برآں، کئی موسمی واقعات عام طور پر ہر سال ہوتے ہیں۔

R6 گیم پلے
رینبو سکس سیج ورلڈ کپ بیٹنگ کی مشکلات

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ بیٹنگ کی مشکلات

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کے ملتوی ہونے سے پہلے کئی eSports بیٹنگ سائٹس ایونٹ کے لیے پہلے ہی بیٹنگ مارکیٹس کی پیشکش کر چکا تھا۔ گیم اور ایونٹ کی مقبولیت کے نتیجے میں eSports بیٹنگ فراہم کرنے والے بہت مسابقتی مشکلات پیش کرتے ہیں۔

ماہرین کے مطابق ایونٹ کے لیے نسبتاً اسی طرح کی مشکلات eGaming بیٹنگ سائٹس میں پیش کی جائیں گی، جو سال کے اختتام سے پہلے ہونے کا امکان ہے۔ یوبیسوفٹ نے ابھی تک ایونٹ کی سرکاری تاریخوں کا اعلان نہیں کیا ہے۔

بیٹنگ مارکیٹس اور مشکلات

رینبو سکس سیج ایونٹس کے لیے زیادہ تر eSports بیٹنگ سائٹس پر پیش کی جانے والی اہم بیٹنگ مارکیٹس آؤٹ رائٹس، زیادہ تر ہلاکتیں، اور میچ ونر ہیں۔ واضح شرطوں میں ٹورنامنٹ کے مجموعی فاتح کی پیشین گوئی کرنا شامل ہے۔ اس طرح کے دائو کی مشکلات عام طور پر ایونٹ کے پسندیدہ افراد کے لیے اوسط ہوتی ہیں لیکن کم عمر افراد کے لیے بہت زیادہ ہو سکتی ہیں۔

دی شرط لگانے کی مشکلات زیادہ تر ہلاکتیں عام طور پر زیادہ ہوتی ہیں کیونکہ کسی بھی کھلاڑی کے لیے ہلاکتوں کی تعداد کا درست اندازہ لگانے میں دشواری ہوتی ہے۔ میچ جیتنے والی بیٹنگ مارکیٹس کی مشکلات اس بات پر منحصر ہوتی ہیں کہ کون سی ٹیمیں ایک دوسرے کے خلاف کھیل رہی ہیں، جس میں میچ جیتنے والی پسندیدہ ٹیم کے امکانات کم ہیں۔

اس کے علاوہ، کچھ بیٹنگ آپریٹرز بیٹنگ کے منفرد بازار پیش کرتے ہیں، جیسے کہ شرط لگانا کہ آیا یرغمالی کو نقصان پہنچے گا یا کوئی ٹیم ڈیفیوزر کو استعمال کرنے کا انتظام کرے گی۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ بیٹنگ کی مشکلات
رینبو سکس سیج ورلڈ کپ پر شرط لگانے کے لیے مقبول کیوں ہے؟

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ پر شرط لگانے کے لیے مقبول کیوں ہے؟

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کی مقبولیت کی سب سے بڑی وجہ یہ ہے کہ اس میں دنیا کے ٹاپ کھلاڑی اور ٹیمیں ایک دوسرے کے خلاف کھیلتی ہیں۔ شائقین اسے ایک حقیقی دعوت سمجھتے ہیں کیونکہ وہ اپنے پسندیدہ کھلاڑیوں کو ٹاپ لیول پر مقابلہ کرتے ہوئے دیکھتے ہیں اور اس کے ذریعے استعمال کی جانے والی اعلیٰ مہارتوں اور حکمت عملیوں سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ حصہ لینے والی ٹیمیں.

ایک اور اہم وجہ یہ ہے کہ ایونٹ پنٹروں کو بیٹنگ کے متعدد بازار فراہم کرتا ہے۔ تقریباً تمام سرفہرست ای اسپورٹس بیٹنگ سائٹس رینبو سکس سیج ورلڈ کپ بیٹنگ مارکیٹس پیش کرنے کے لیے تیار ہیں، خاص طور پر وہ جو پہلے سے ہی دوسری خصوصیات رکھتی ہیں۔ eSport گیم ایونٹس.

بیٹنگ کی مشکلات بھی زیادہ تر دیگر eSports ایونٹس کی مشکلات سے بہتر ہونے کا امکان ہے کیونکہ میچز کتنے مسابقتی ہوں گے، جو پنٹرز کے لیے فائدہ مند ہے۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کے منتظمین کے مطابق کھلاڑیوں اور ٹیموں کے انتخاب کا عمل منصفانہ، شفاف اور میرٹ پر مبنی ہے۔ اس طرح کوئی بھی کھلاڑی کوالیفائی کر سکتا ہے اور ٹورنامنٹ میں حصہ لے سکتا ہے، بشرطیکہ وہ کافی اچھے ہوں۔ اس سے عالمی سطح پر لاکھوں کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی ہوتی ہے اور وہ ٹورنامنٹ میں اپنی قسمت آزمانے کے لیے حوصلہ افزائی کرتے ہیں، جس سے ایونٹ کی مقبولیت میں اضافہ ہوتا ہے۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ پر شرط لگانے کے لیے مقبول کیوں ہے؟
رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کی بہترین ٹیمیں۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کی بہترین ٹیمیں۔

جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، 2021 میں شیڈول رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کوویڈ 19 وبائی امراض کی وجہ سے ملتوی کرنا پڑا۔ تاہم، اس بارے میں پہلے سے ہی تفصیلی منصوبے موجود تھے کہ سب کچھ کیسے ہونا چاہیے تھا، جو ممکنہ طور پر اس وقت تک برقرار رہے گا جب واقعہ پیش آئے گا۔

حصہ لینے والی ٹیمیں۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ ملک کی بنیاد پر پہلا رینبو سکس سیج ٹورنامنٹ ہوگا، جس میں مختلف خطوں اور ممالک کی 45 ٹیمیں شامل ہوں گی۔ براہ راست دعوت نامے والی صرف 14 ٹیموں نے شرکت کی تصدیق کی ہے۔

31 دیگر ٹیموں کو رینبو سکس سیج ورلڈ کپ لیگ کے کوالیفائنگ میں حصہ لینا ہو گا تاکہ وہ رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کے بہت سے بڑے ٹورنامنٹس میں سے پہلے میں جگہ حاصل کر سکیں۔ کوالیفائر میں سے چھ جیتنے والی ٹیمیں ٹورنامنٹ کے لیے کوالیفائی کریں گی، مجموعی طور پر 20 ٹیمیں رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کے آخری مرحلے میں حصہ لیں گی۔

ٹیم سلیکشن کا عمل

ایسے مقررہ اصول ہیں جن کا استعمال اس بات کا تعین کرنے کے لیے کیا جائے گا کہ کون سے کھلاڑی ہر قومی ٹیم کے لیے کھیلیں گے۔ رینبو سکس سیج ورلڈ کپ آن لائن ٹورنامنٹس میں ہر ٹیم تین مینیجرز پر مشتمل ایک قومی کمیٹی ہوگی۔ پہلا ٹیم مینیجر مقامی رینبو سکس سیج مقامی کمیونٹی کے ذریعہ منتخب کردہ نمائندہ ہوگا۔

مقامی پیشہ ور کھلاڑی اور کوچ دوسرے کو منتخب کریں گے، اور یوبی سوفٹ کی مقامی eSports ٹیم تیسرے کو منتخب کرے گی۔ تمام ٹیم مینیجرز کی عمر 18 سال یا اس سے زیادہ ہونی چاہیے اور ان کے پاس اس ملک کی شہریت ہونی چاہیے جس کی وہ نمائندگی کرتے ہیں۔ اس کے بعد مینیجرز اپنی اپنی ٹیموں کے لیے پانچ کھلاڑیوں کا انتخاب کریں گے۔ ہر ٹیم میں ایک ہی حامی تنظیم سے زیادہ سے زیادہ دو کھلاڑی ہوسکتے ہیں۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کی بہترین ٹیمیں۔
R6 ورلڈ کپ سفیر

R6 ورلڈ کپ سفیر

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ کے بڑے ٹورنامنٹس کی اہمیت کے پیش نظر، Ubisoft نے ایونٹ کے سفیر کے طور پر سب سے زیادہ بااثر اور مقبول کھلاڑیوں میں سے ایک کو تلاش کرنا بہتر سمجھا۔ انہوں نے یہ کردار ادا کرنے کے لیے ٹونی پارکر سے بھی رابطہ کیا، جو ایک بین الاقوامی سطح پر تسلیم شدہ ایتھلیٹ ہے جس نے NBA میں کھیلا تھا۔

ٹونی پارکر کے پاس پیشہ ورانہ مقابلوں میں 20 سال سے زیادہ کا تجربہ ہے، جس میں متعدد تعریفیں اور 4 NBA چیمپئن شپ ٹائٹلز ہیں۔ اسے eSports گیمز کا بھی حقیقی جنون ہے۔ ایونٹ کے منتظمین کے مطابق، ٹونی پارکر رینبو سکس سیج ورلڈ کپ چیمپئن شپ کے بارے میں اپنی قیمتی معلومات کھلاڑیوں کے ساتھ شیئر کر سکتے ہیں۔

کارکردگی

جیتنے والی ٹیموں کے بارے میں پیشن گوئی کرنا ابھی بھی چیلنج ہے کیونکہ ابھی تک اس حوالے سے باقاعدہ اعلان نہیں ہوا ہے کہ کون سے کھلاڑی متعلقہ ٹیموں کے لیے کھیلیں گے۔ بس اتنا کہا جا سکتا ہے کہ مقابلہ سخت ہو گا۔ پول پرائز کتنا ہو گا اس بارے میں بھی کوئی سرکاری معلومات نہیں ہے۔

R6 ورلڈ کپ سفیر
رینبو سکس سیج ورلڈ کپ پر کہاں شرط لگائی جائے۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ پر کہاں شرط لگائی جائے۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ پر بیٹنگ ویڈیو گیم بیٹنگ کی طرح ہوگی۔ رینبو سکس ایونٹس اور ٹورنامنٹس۔ شروع کرنے والوں کے لیے، پنٹروں کو آن لائن eSport بیٹنگ سائٹس تلاش کرنی ہوں گی جو ایونٹ پر بیٹنگ مارکیٹ پیش کرتی ہیں۔

پنٹرز کی ترجیحات مختلف ہو سکتی ہیں، یعنی کسی خاص eSports بیٹنگ فراہم کنندہ کو ہر کسی کے لیے موزوں ترین قرار نہیں دیا جا سکتا۔ اس کا ایک آسان حل eSports فراہم کرنے والوں کے لیے درجہ بندی کی سائٹ پر جانا ہے۔ ایک قابل اعتماد رینکنگ سائٹ میں eSports bettors کے لیے تمام معلومات اور متعلقہ تجاویز ہونی چاہئیں۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ ٹورنامنٹس پر بیٹنگ کرتے وقت پیروی کرنے کے اگلے مرحلے میں ایک مناسب بیٹنگ مارکیٹ کا انتخاب شامل ہے۔ یہ میچ یا مجموعی ٹورنامنٹ کے نتائج پر شرط لگانے سے لے کر گیم کی تفصیلات تک ہوسکتا ہے جیسے کہ کون سا کھلاڑی سب سے زیادہ مارے گا۔ جیسا کہ eSports ٹورنامنٹس کی فہرست کے ساتھ، زیادہ تر بیٹنگ مارکیٹوں میں اکثر مختلف مشکلات ہوتی ہیں، جن پر پنٹرز کو شرط لگانے سے پہلے غور کرنا چاہیے۔

رینبو سکس سیج ورلڈ کپ پر کہاں شرط لگائی جائے۔
R6 ورلڈ کپ کے لیے بیٹنگ کی حکمت عملی

R6 ورلڈ کپ کے لیے بیٹنگ کی حکمت عملی

پنٹرز کو بہترین رینبو سکس سیج ورلڈ کپ ٹورنامنٹس پر شرط لگانے سے پہلے ٹیموں اور کھلاڑیوں کی تحقیق کرنی چاہیے۔ اس میں ماضی کی کارکردگی کے بارے میں جاننا اور ٹیم کی کارکردگی کا موازنہ کرنا شامل ہے تاکہ ممکنہ نتائج کے بارے میں باخبر فیصلے کرنے میں مدد مل سکے۔

نئے پنٹروں کو اس وقت تک چھوٹا شروع کرنے پر غور کرنا چاہئے جب تک کہ وہ ای-گیمنگ بیٹنگ کے عادی نہ ہوجائیں۔ آخر میں، پنٹروں کو ایسی شرطوں سے پرہیز کرنا چاہیے جو ان کے پاس پرکشش مشکلات کے باوجود بہت زیادہ خطرناک ہوں۔

R6 ورلڈ کپ کے لیے بیٹنگ کی حکمت عملی