Valorant Champions

Valorant Champions eSports ٹورنامنٹس کی فہرست میں شامل ہے جو eSports کے شائقین کا خزانہ ہے۔ یہ eSports بیٹنگ منظر کے سب سے مشہور ٹورنامنٹس میں سے ایک ہے، جو فرسٹ پرسن شوٹر (FPS) کی صنف میں گھریلو ناموں کا مقابلہ کرتا ہے۔ اس راؤنڈ اپ میں ان تمام ضروری تفصیلات کا احاطہ کیا گیا ہے جو اس ویڈیو گیم کے شائقین، اور eSports بیٹنگ کے شوقین افراد کو Valorant Champions کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے، گیم سے ہی، چیمپئنز کی پنٹرز میں مقبولیت، اور اہم بات یہ ہے کہ اس پر شرط لگانے کا طریقہ۔

Valorant کے بارے میں

Valorant کے بارے میں

بہادر PCs (Microsoft Windows) کے لیے ایک فرسٹ پرسن شوٹر ویڈیو گیم ہے۔ اگرچہ گیم کی ترقی کا آغاز 2014 میں ہوا تھا، لیکن یہ 2 جون 2020 تک نہیں تھا کہ اسے باضابطہ طور پر جاری کیا گیا تھا۔

Riot Games کی طرف سے تیار اور شائع کیا گیا، لیگ آف لیجنڈز (LoL) کے پیچھے وہی ویڈیوگیم پاور ہاؤس، Valorant نے کاؤنٹر سٹرائیک: Global Offensive (CS: GO) اور کال آف ڈیوٹی (COD) فرنچائز۔ 2020 میں اس کی ریلیز کے بعد، یہ ایک فوری ہٹ بن گیا۔ تقریباً دو سال بعد، Valorant کی مقبولیت تیزی سے بڑھ رہی ہے۔

تعداد میں بہادر

اعداد و شمار کے مطابق، Valorant نے 2021 میں ماہانہ تقریباً 12 ملین فعال کھلاڑیوں کو برقرار رکھا، اور 2022 میں، تعداد میں مسلسل اضافہ ہوتا رہا۔ 2022 میں ماہانہ تقریباً 16 ملین فعال کھلاڑی رہے ہیں، جو روزانہ تقریباً 1.5 ملین کھلاڑی بنتے ہیں۔ یہ تعداد اس بات کا ثبوت ہے کہ واقعی، Valorant انقلابی رہا ہے۔ Valorant کی مقبولیت کی کئی وجوہات بتائی جا سکتی ہیں۔

سب سے پہلے رائٹ گیمز کا غیر حقیقی انجن 4 کا انتخاب ہے، جو گیم پلے کے ایک عمیق تجربے کے لیے بہترین گرافکس اور آواز کے ساتھ سیال گیمنگ کا تجربہ فراہم کرتا ہے۔

دوسرا یہ کہ Valorant ایک فری ٹو پلے ویڈیوگیم ہے جس کا مطلب ہے کہ FPS گیمز کے شائقین ایک پیسہ خرچ کیے بغیر ایکشن میں آ سکتے ہیں۔

آخر میں، Riot Games نے مسلسل نئے مواد کو شامل کر کے گیم کو بھی بڑا بنا دیا ہے، بشمول نئے ہیروز (ایجنٹس)، نقشے، خصوصیات، گیم موڈز اور دیگر اجزاء۔

بہادر گیم پلے اور مقاصد

مستقبل قریب میں سیٹ کیا گیا، Valorant ایک ٹیکٹیکل شوٹر گیم ہے جو دو ٹیموں کو 5v5 ٹیکٹیکل جنگ میں کھڑا کرتا ہے جس کے لیے انفرادی مہارت اور ٹیم ورک کی ضرورت ہوتی ہے۔ گیم کا مقصد گیم موڈ پر منحصر ہے۔ ویلورنٹ کے سات گیم موڈ ہیں: غیر درجہ بند، مسابقتی، ڈیتھ میچ، اسپائک رش، ایسکلیشن، ریپلیکشن، اور سنو بال فائٹ۔

Valorant کے بارے میں
بہادر چیمپئنز

بہادر چیمپئنز

اگرچہ ویلورنٹ کے کئی ٹورنامنٹ اور مقابلے ہوتے ہیں، ویلورنٹ چیمپئنز سب سے بڑا اور سب سے باوقار ٹورنامنٹ ہے۔ چیمپیئنز کا اہتمام اور میزبانی Riot Games کے ذریعے کی جاتی ہے اور درجہ بندی کی بنیاد پر تمام ٹیموں میں تقسیم کیے جانے والے $1,000,000 انعامی پول کو اپنی طرف متوجہ کیا جاتا ہے۔ عام eSport آن لائن ٹورنامنٹس کے برعکس، Valorant Champions ایک آف لائن ٹورنامنٹ ہے۔

اب تک، صرف ایک ویلورنٹ چیمپئنز، 2021 کا ایونٹ، جرمنی میں یکم سے 12 دسمبر تک منعقد ہوا ہے۔ مقابلے نے ویلورنٹ روسٹرز کے ساتھ 16 ٹاپ ای اسپورٹس ٹیموں کو راغب کیا۔ ایونٹ میں حصہ لینے والی چند بڑی ٹیمیں شامل ہیں۔ گیمبٹ اسپورٹسسینٹینیلز ٹیم حسد, KRÜ اسپورٹس، بادل9، ٹیم مائع, Acend, ٹیم سیکرٹ، اور جنونی، دوسروں کے درمیان.

بالکل اسی طرح جیسے کھیل ہی، ویلورنٹ چیمپئنز بڑا ہے۔ فائنل میں 2021 چیمپئنز کے ناظرین کی تعداد عروج پر پہنچ گئی، جب ایونٹ نے 1,089,068 ناظرین کو اپنی طرف متوجہ کیا، جبکہ ٹورنامنٹ کی اوسط ناظرین کی تعداد 469,083 تھی۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ دیکھے جانے والے گھنٹے کل 46,048,311 تھے۔

شیڈول

Valorant چیمپئنز کے لیے قابلیت کا انحصار انفرادی Valorant eSports ٹیموں کی ان کے متعلقہ ریجن سرکٹ پوائنٹ سٹینڈنگ میں کارکردگی پر ہے۔ جہاں تک ٹورنامنٹ کے فارمیٹ کا تعلق ہے، یہ پلے آف میں آگے بڑھنے سے پہلے گروپ کے مراحل سے شروع ہوتا ہے۔

تمام اشارے سے، Valorant چیمپئنز ہر سال منعقد ہوں گے کیونکہ 2022 Valorant چیمپئنز جاری ہیں۔ دوسری Valorant eSport چیمپئن شپ ستمبر 2022 کے لیے مقرر ہے۔ کوالیفائر پہلے ہی جاری ہیں۔

بہادر چیمپئنز
Valorant چیمپئنز کیوں مقبول ہے؟

Valorant چیمپئنز کیوں مقبول ہے؟

بہترین eSports ٹورنامنٹس پر شرط لگانا آج مقبول ہو گیا ہے. سب سے بڑے اسپورٹس ایونٹس میں سے ایک کے طور پر، Valorant چیمپئنز پنٹرز میں مقبول ہے۔ کئی وجوہات بتاتی ہیں کہ یہ گیم سب سے زیادہ مشہور eSport ٹورنامنٹس میں سے کیوں ہے جس پر شرط لگانے والے شرط لگاتے ہیں۔

سب سے پہلے یہ حقیقت ہے کہ Valorant چیمپئنز Valorant کے لیے سب سے اہم eSport لیگوں میں سے ایک ہے۔ یہ ٹورنامنٹ سب سے زیادہ مسابقتی ہے اور Valorant eSports میں سب سے بڑے انعامی پول کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔ مسابقت کو مدنظر رکھتے ہوئے، Valorant بیٹنگ کے شوقین ہمیشہ اس کے منتظر رہتے ہیں۔

Valorant Champions کے مقبول ہونے کی دوسری وجہ یہ ہے کہ کوالیفائر سے لے کر فائنل تک، شرط لگانے کے لیے کافی میچز ہیں۔ مثال کے طور پر، 2022 Valorant چیمپئنز جنوری 2022 میں شروع ہوئے اور ستمبر میں ختم ہوں گے۔

Valorant بیٹنگ مارکیٹوں کے ساتھ آن لائن بیٹنگ کی بہت سی سائٹیں بھی ہیں۔ اگرچہ یہ نسبتاً نیا گیم ہے، بہت سے بکیز Valorant چیمپئنز بیٹنگ مارکیٹس سے فائدہ اٹھاتے ہیں تاکہ Valorant بیٹنگ کے شائقین کی بڑی تعداد کو پورا کر سکیں۔

بہادر بیٹنگ بھی آسان ہے۔ بطور ایک ایف پی ایس گیم, اس پر شرط لگانا کال آف ڈیوٹی اور کاؤنٹر سٹرائیک: گلوبل جارحانہ کی پسند پر شرط لگانے کے مترادف ہے۔

آخر میں، بڑے eSport ٹورنامنٹس میں حصہ لینے والی تقریباً تمام سرفہرست ٹیموں کے پاس Valorant Rosters ہیں۔ لہذا، اب جب کہ eSports بیٹنگ کے شوقین افراد کو اپنی پسندیدہ ٹیموں کا جنون ہے، ان کے پاس عالمی سطح پر ان پر شرط لگانے کا موقع ہے۔

Valorant چیمپئنز کیوں مقبول ہے؟
ویلورنٹ چیمپئنز کی فاتح ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات

ویلورنٹ چیمپئنز کی فاتح ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات

جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، صرف ایک ویلورنٹ چیمپئنز رہا ہے۔ اس نے کہا، فاتحین کے لحاظ سے احاطہ کرنے کے لیے بہت کچھ نہیں ہے۔ تاہم گزشتہ سال کا ایونٹ ایکشن سے بھرپور تھا۔ یہاں ٹورنامنٹ کے سب سے بڑے لمحات میں سے کچھ کا خلاصہ ہے۔

گروپ کے مراحل

گروپ مرحلے میں، چار گروپ تھے، ہر ایک میں مختلف علاقوں کی چار ٹیمیں تھیں۔ گروپ مرحلے کے میچ بہترین آف تھری فارمیٹ میں تھے۔ یہاں یہ ہے کہ یہ کیسے نیچے چلا گیا.

  • گروپ A - پہلے میچ میں Acend کا Vivo Keyd کے خلاف مقابلہ ہوا، جبکہ گروپ کا دوسرا میچ Team Envy بمقابلہ X10 CRIT کے درمیان مقابلہ تھا۔ Acend نے Vivo Keyd کو 2-1 سے شکست دی جبکہ ٹیم Envy نے X10 CRIT کو 2-0 سے شکست دی۔
  • گروپ بی - دوسرے گروپ میں، سینٹینیلز نے FURIA Esports سے مقابلہ کیا، جبکہ KRÜ Esports اور Team Liquid نے گروپ کے دوسرے میچ میں اس کا مقابلہ کیا۔ ٹیم لیکوڈ اور سینٹینلز نے اپنے حریف کو بالترتیب 2-0 اور 2-1 سے ہرا کر فاتح بن کر ابھرے۔
  • گروپ C - Gambit Esports کا مقابلہ ٹیم سیکریٹ سے تھا جبکہ ٹیم وائکنگز کا مقابلہ Crazy Racoon کے خلاف تھا۔ گیمبٹ ایسپورٹس نے ٹیم سیکرٹ کو 2-1 سے شکست دی۔ دوسرے میچ میں ٹیم وائکنگز نے کریزی ریکون کو 2-0 سے شکست دی۔
  • گروپ D - Vision Strikers نے آخری گروپ میں FULL SENSE کا مقابلہ کیا جبکہ Fnatic کا مقابلہ Cloud9 Blue کے خلاف تھا۔ ویژن اسٹرائیکرز نے پہلے میچ میں فل سینس کو 2-0 سے ہرا کر فتح حاصل کی، جبکہ فناٹک نے Cloud9 بلیو کو 2-1 سے شکست دی۔

کوارٹر فائنل

کوارٹر فائنل ایکشن سے بھرپور تھے، جس میں سرفہرست ٹیمیں سیمی فائنل میں جگہ بنانے کے لیے جدوجہد کر رہی تھیں۔

  • کوارٹر فائنل 1 - Acend کا مقابلہ ٹیم سیکریٹ سے ہوا، اور بہت سے لوگوں کو حیران کرنے کے لیے، Acend نے ٹیم سیکرٹ کو 2-0 سے جیت لیا۔
  • کوارٹر فائنل 2 - دوسرا کوارٹر فائنل Cloud9 Blue کے خلاف Team Liquid تھا۔ Team Liquid نے Cloud9 Blue کو 2-0 سے ہرا کر اس سے آگے نکل گئے۔
  • کوارٹر فائنل 3 - تیسرے کوارٹر فائنل میں، Gambit Esports کا مقابلہ X10 CRIT سے ہوا، جہاں سابقہ ٹیم 2-1 سے میچ جیتنے میں کامیاب ہوئی۔
  • کوارٹر فائنل 4 - آخری کوارٹر فائنل Fnatic کے خلاف KRÜ Esports تھا، اور بہت سے لوگوں کے صدمے کی وجہ سے، Fnatic کو 2-1 سے شکست دینے کے بعد ختم کر دیا گیا۔

سیمی فائنلز

کوارٹرز کی طرح سیمی فائنل بھی تین میچوں میں سے بہترین تھے اور ایکشن سے بھرپور تھے۔

  • سیمی فائنل 1 - ٹیم لیکوڈ کو 2-0 سے شکست دے کر پہلے سیمی فائنل میں Acend ایک پاور ہاؤس ثابت ہوا۔ یہ ایک چونکا دینے والا تھا کیونکہ ہر کسی کی توقع تھی کہ ٹیم مائع دن کو لے جائے گا۔
  • سیمی فائنل 2 - دوسرے سیمی فائنل میں، Gambit Esports تمام سلنڈروں پر فائرنگ کر رہا تھا۔ یہ میچ 2-1 سے جیت کر KRÜ Esports کو نیچے لے آیا۔

2021 ویلورنٹ چیمپئنز فائنلز

میچوں کی ایک سیریز کے بعد، گروپ مرحلے سے لے کر فائنل تک، Acend اور Gambit Esports کو فائنل میں پانچ بہترین جوڑیوں میں شامل کیا گیا۔ ایک خوفناک لڑائی کے بعد، Acend نے Gambit Esports کو 3-2 کے اسکور سے شکست دی۔

Acend $350,000 انعامی رقم کے ساتھ چلا گیا، جبکہ Gambit Esports نے $150,000 گھر لے لیے۔ اچھی بات یہ ہے کہ تمام حصہ لینے والی ٹیموں کو اپنے ساتھ گھر لے جانے کے لیے کچھ ملا۔

ویلورنٹ چیمپئنز کی فاتح ٹیمیں اور سب سے بڑے لمحات
Valorant چیمپئنز پر شرط لگانا

Valorant چیمپئنز پر شرط لگانا

آن لائن eSports بیٹنگ سائٹس eSports بیٹنگ کی صلاحیت کو استعمال کر رہی ہیں، بشمول Valorant بیٹنگ۔ Valorant Champions eSport ٹورنامنٹس پر شرط لگانے والوں کے لیے، ذیل میں کچھ چیزیں ہیں جن سے آگاہ رہنا چاہیے۔

سب سے پہلے یہ جاننا ہے کہ کون سے ہیں۔ شرط لگانے کے لیے بہترین ٹیمیں۔. پچھلے سال کے ٹورنامنٹ سے، Acend، موجودہ چیمپئن، شرط لگانے کے لیے بہترین ٹیم ہے۔ شرط لگانے کے لیے دیگر سرفہرست ٹیموں میں Gambit Esports، KRÜ Esports، Fnatic، Team Secret، Cloud9 Blue، اور X10 CRIT شامل ہیں۔

اگلا Valorant بیٹنگ مارکیٹوں کے ساتھ بہترین آن لائن eSport بیٹنگ سائٹس تلاش کر رہا ہے۔ یہاں، یقینی بنائیں کہ ایک مشہور بیٹنگ ریگولیٹری باڈی سائٹ کو لائسنس دیتی ہے۔ بک میکر کے پاس لائیو سٹریمنگ جیسی اضافی چیزیں بھی ہونی چاہئیں تاکہ کھلاڑی بیٹنگ سائٹ سے ہی کارروائی کی پیروی کر سکیں۔

تیسرا، Valorant کے گیم پلے اور قواعد کو سمجھنا یقینی بنائیں۔ یہ بھی ضروری ہے کہ کھلاڑی بیٹنگ کی دستیاب مختلف مارکیٹوں اور ان کا مطلب سمجھیں۔ پھر بھی، مارکیٹوں میں، پنٹروں کو یہ سمجھنا چاہیے کہ Valorant کی مشکلات کیسے کام کرتی ہیں۔ یاد رکھیں، روایتی بیٹنگ کی طرح، مشکلات جتنی زیادہ ہوں گی، شرط لگانے کے امکانات اتنے ہی کم ہوں گے، اور اس کے برعکس۔

آخر میں، فائدہ اٹھائیں eSports بیٹنگ بونس جیسے کہ دیگر پروموشنز کے ساتھ ویلکم بونس، دوبارہ لوڈ بونس، اور کیش بیک۔

Valorant چیمپئنز پر شرط لگانا

تازہ ترین خبریں

ویلورنٹ نے نئی ریلیز کے ساتھ مارکیٹ کو ہلا کر رکھ دیا۔
2022-07-14

ویلورنٹ نے نئی ریلیز کے ساتھ مارکیٹ کو ہلا کر رکھ دیا۔

ویلورنٹ فلیگ شپ فرسٹ پرسن شوٹر ہے جسے رائٹ گیمز نے بنایا ہے۔ اسٹریمرز کا استعمال کرتے ہوئے فساد کے غیر معمولی مارکیٹنگ کے منصوبے نے پہلے ہی متعدد ٹویچ ریکارڈ قائم کیے ہیں۔ مقبولیت گیم کی اصلیت اور Riot کی منفرد مارکیٹنگ تکنیک دونوں کی وجہ سے ہے جس نے Valorant کو آن لائن ایسپورٹس بیٹنگ کے لیے ایک انتخاب بنایا ہے۔