eSports گیم کی انواع

تقریباً ایک دہائی پہلے، کوئی سوچ بھی نہیں سکتا تھا کہ مسابقتی کھیل روایتی کھیلوں کے مقابلوں سے آگے بڑھیں گے۔ اسپورٹس گیمنگ نے گیمنگ انڈسٹری کو طوفان کی طرف لے جانے کے ساتھ، اس میں کوئی شک نہیں کہ یہ گیمز روایتی کھیلوں کے ساتھ سازگار مقابلہ کر سکتی ہیں۔ لیکن اسپورٹس گیم بالکل کیا ہے؟ اسپورٹس کی کون سی انواع موجود ہیں؟ بیٹنگ کے لیے انہیں جاننا کیوں ضروری ہے؟

ایسپورٹس گیمز کمپیوٹر پر کھیلے جانے والے ویڈیو گیمز ہیں اور گیم اور مقابلے کے لحاظ سے ہزاروں یا لاکھوں کے سامعین کے لیے نشر کیے جاتے ہیں۔ مثالوں میں کاؤنٹر سٹرائیک: گلوبل جارحانہ، لیگ آف لیجنڈز، اور ورلڈ آف وارکرافٹ ایرینا کامبیٹ شامل ہیں۔ یہ گیمز آن لائن کھیلے جاتے ہیں چند کھلاڑی ایک دوسرے کے خلاف ایک مجازی ترتیب میں مقابلہ کرتے ہیں جو حقیقی زندگی کے میدان یا اسٹیڈیم سے مشابہت رکھتا ہے۔

پنٹر کئی eSports انواع پر شرط لگا سکتے ہیں، اور ہر سٹائل کی اپنی منفرد خصوصیات ہیں۔ اس مضمون میں، ہم اس بات پر تبادلہ خیال کریں گے کہ اسپورٹس کی مختلف صنفیں کیا ہیں اور وہ ایک دوسرے سے کیسے مختلف ہیں۔ شرط لگانے والوں کو یہ سمجھنے کی ضرورت ہے کہ وہ اپنے پیسے کہاں رکھیں۔ یقینا، آپ eSports گیمز پر شرط لگانا چاہتے ہیں کہ آپ سمجھتے ہیں کہ وہ کیسے کام کرتے ہیں۔ ذیل میں eSports میں گیم کی سب سے مشہور انواع کی فہرست ہے۔

Section icon
فرسٹ پرسن شوٹر (FPS) گیمز

فرسٹ پرسن شوٹر (FPS) گیمز

FPS گیمز eSports کی سب سے مشہور صنفوں میں سے ایک ہیں اور eSports گیمز پر مشتمل ہیں جو کھلاڑیوں کو ایک عمیق تجربہ فراہم کرنے کے لیے پہلے فرد کے نقطہ نظر کو استعمال کرتی ہیں۔ Blizzard Entertainment's Overwatch ایک ایسا ہی گیم ہے جو اپنے گیم پلے میں پہلے فرد کے نقطہ نظر کا استعمال کرتا ہے اور سامعین کے لیے مسابقتی گیمنگ اور تفریح فراہم کرتا ہے۔ اوور واچ سب سے زیادہ کھیلی جانے والی گیمز میں سے ایک ہے اور 2022 تک ٹویچ پر سب سے زیادہ اسٹریم کی جانے والی گیمز میں سے ایک ہے۔ دیگر FPS eSports ٹائٹلز میں شامل ہیں کاؤنٹر سٹرائیک: عالمی جارحانہ (CS:GO) کال آف ڈیوٹی: وار زون، میدان جنگ، اور رینبو سکس سیج، دوسروں کے درمیان.

FPS گیمز شرط لگانے والوں میں مقبول ہیں کیونکہ وہ کھلاڑیوں کی شاندار مصروفیت اور برقرار رکھنے کی پیشکش کرتے ہیں۔ FPS گیمز میں موجود کھلاڑیوں کی بڑی تعداد بھی اسپورٹس بیٹنگ کی سپلائی میں اضافہ کرتی ہے۔ FPS گیمز کی بڑھتی ہوئی مقبولیت انہیں بہت سی ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس پر ایک اعلی درجہ کا زمرہ بناتی ہے۔ FPS گیمز کے بغیر eSports بیٹنگ سائٹ تلاش کرنے کے لیے آپ پر سخت دباؤ ڈالا جائے گا۔ مزید برآں، چونکہ ایف پی ایس گیمز اسٹیڈیم میں بڑے ایونٹس میں کھیلے جاتے ہیں اور براہ راست نشر کیے جاتے ہیں، اس لیے وہ بڑے سامعین کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں۔

فرسٹ پرسن شوٹر (FPS) گیمز
حکمت عملی کے کھیل

حکمت عملی کے کھیل

سٹریٹیجی گیمز اسپورٹس گیمز ہیں جن میں حکمت عملی اور حکمت عملی شامل ہوتی ہے۔ کھلاڑی کو جیتنے کے لیے حکمت عملی کے مناسب نفاذ کے ساتھ حکمت عملی کو یکجا کرنے کی ضرورت ہے۔ سب سے مشہور حکمت عملی کے کھیلوں میں سے ایک تہذیب ہے، لیکن یہ آج کا کھیل نہیں ہے۔ کھلاڑی کو اپنی تہذیب کو تیار کرنے اور انفراسٹرکچر بنانے کی ضرورت ہوتی ہے، جسے پورے موڑ یا ایک خاص مدت کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

حکمت عملی کے کھیلوں کی مقبولیت میں وقت کے ساتھ اضافہ ہوا ہے کیونکہ اس کے لیے تنقیدی سوچ اور ایک فعال ذہن کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ وہ آگے کی سوچیں اور حریف پر زیادہ فائدہ حاصل کرنے کے لیے ہر موڑ کی ضروری چالوں کی نشاندہی کریں۔ یہ دو عوامل حکمت عملی کے کھیلوں کو دیکھنے کے لیے خوشگوار اور بیٹنگ کے لیے بہترین بناتے ہیں۔

کھیل کی حکمت عملی کے کھیل

تہذیب کے علاوہ، حکمت عملی پر مبنی دیگر اسپورٹس ٹائٹلز میں شامل ہیں۔ سٹار کرافٹ, محفل چولہا۔ (یہ ایک تاش کا کھیل ہے) اور سلطنتوں کا دور. Starcraft میں، مثال کے طور پر، نقشہ بہت بڑا ہو سکتا ہے، اور کھلاڑیوں کو دشمن کی اکائیوں کو روکنے کے لیے نقشے پر اپنی فوج بھیجنے سے پہلے حکمت عملی کے بارے میں سوچنا چاہیے۔

بہت سی انوکھی حکمت عملیوں کا استعمال کیا جا سکتا ہے، جیسے حملہ کرنا، اڈہ بنانا وغیرہ۔ کھلاڑیوں یا ٹیموں کو اپنی ملٹی ٹاسکنگ کی مہارتیں یہاں استعمال کرنی پڑتی ہیں، کیونکہ حکمت عملی والے گیمز پر بہت زیادہ توجہ کی ضرورت ہوتی ہے۔ انہیں اپنے وسائل، اکائیوں کا ڈیٹا یاد رکھنا پڑتا ہے، جہاں ان کے دشمن موجود ہیں اور آگے کی منصوبہ بندی کرنی ہوتی ہے جبکہ انہیں اپنی تہذیب یا اکائیوں کو بیک وقت کنٹرول کرنا ہوتا ہے۔

حکمت عملی کے کھیل
زبردست جنگ

زبردست جنگ

Battle Royale گیمز ایک انوکھی صنف ہے جو تیز رفتار، ایکشن پر مبنی گیمز کا احاطہ کرتی ہے جہاں کھلاڑیوں کو موت تک لڑنا پڑتا ہے۔ بنیادی طور پر یہ وہی ہے جو جنگ روائل گیمز ہیں؛ وہ مختصر ہیں، اور کھلاڑیوں کو ٹائم فریم کے دوران اپنے زیادہ سے زیادہ مخالفین کو مارنا چاہیے۔ عام طور پر نقشے کی جگہ وقت کے ساتھ ساتھ کم سے کم ہوتی جارہی ہے، جبکہ کھلاڑی یا ٹیم (زیادہ سے زیادہ 4 کھلاڑی) کو راستے میں اپنے مخالفین کو زندہ رہنا اور مارنا پڑتا ہے۔ ان گیمز کو کھیلنے والے لوگوں کی تعداد میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے، جس سے Battle Royale ایک مشہور سپورٹس صنف بن گئی ہے۔

Battle Royale گیمز کی مقبولیت اس حقیقت سے پیدا ہوتی ہے کہ وہ ایک آسان داخلہ پوائنٹ فراہم کرتے ہیں۔ ویڈیو گیمنگ. ان کے پاس کھلاڑیوں کی مصروفیت بھی زیادہ ہے کیونکہ مقصد ہر دستیاب موقع کو استعمال کرتے ہوئے دوسروں کو مارنا ہے اور دوسرے کھلاڑیوں یا NPCs کے ذریعہ مارے جانے کا نسبتاً کم خطرہ ہے۔ ان کے دلچسپ گیم پلے کی بدولت، لوگ تفریح کے لیے ان گیمز کو دیکھتے ہیں۔

Battle Royale گیمز شامل ہیں۔ PlayerUnknown's Battlegrounds، فورٹناائٹ، اپیکس لیجنڈز، وار زون، اور Paladins. ذہن میں رکھیں کہ کچھ Battle Royale گیمز کو کھیلنے کے لیے اعلیٰ درجے کے PC کی ضرورت ہو سکتی ہے، جبکہ دیگر نہیں کر سکتے۔ لہذا، اگر آپ کم بجٹ پر ہیں، تو آپ اپنے گیم کا انتخاب کرتے وقت احتیاط سے تجارت کرنا چاہیں گے۔

زبردست جنگ
MOBA

MOBA

MOBA، مکمل ملٹی پلیئر آن لائن بیٹل ایرینا (MOBA) میں۔ یہ حکمت عملی کے کھیل کا ایک ملٹی پلیئر موڈ ہے۔ ایک کھلاڑی ایک کردار کا کردار ادا کرتا ہے، اور دوسرے کھلاڑی دشمنوں کا کردار سنبھالتے ہیں۔ MOBA کے کھلاڑیوں کو "ہیرو"، "چیمپئنز" یا "ایجنٹ" کہا جاتا ہے (یعنی وہ کردار جو MOBA گیم کو کنٹرول کرتا ہے)، جن کی اپنی مخصوص مہارتیں اور صلاحیتیں ہوتی ہیں۔ وہ کافی وسائل اور تجربہ حاصل کرکے اور اپنے مخالفین کو شکست دے کر کھیل جیتنے کے لیے دشمنوں کی بنیاد کو تباہ کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ ہر ٹیم میں 5 کھلاڑی ہوتے ہیں جن کے عام طور پر اپنے کردار ہوتے ہیں: مڈ لینر، جنگلر، بوٹ لینرز (ای ڈی سی اور سپورٹ) اور ایک ٹاپ لینر۔ ان سب کو مل کر کام کرنا ہے، بات چیت کرنی ہے اور جاننا ہے کہ کب لڑائی میں پڑنا ہے۔ مقصد بنیادی مقصد، "گٹھ جوڑ" کو تباہ کرنا ہے، لیکن ٹیموں کو آخری مرحلے تک پہنچنے کے لیے راستے میں ٹاورز کو تباہ کرنا ہوگا۔

وقت کے ساتھ ساتھ MOBA گیمز کی مقبولیت میں اضافہ ہوا ہے کیونکہ یہ ریئل ٹائم اسٹریٹجی گیمز میں ایک آسان انٹری پوائنٹ فراہم کرتے ہیں۔ ان کے سادہ قواعد اور فوری گیم پلے کی بدولت، ان کے پاس کھلاڑیوں کی مصروفیت بھی زیادہ ہے۔ بہت سے MOBA eSports گیمز آن لائن ہیں، لیکن سب سے زیادہ مقبول گیمز میں شامل ہیں۔ ڈوٹا 2، طوفان کے ہیرو، اور کنودنتیوں کی لیگ.

ڈوٹا 2 دنیا کا سب سے بڑا ڈیجیٹل ٹورنامنٹ ہے جس میں انسانی کھلاڑی شامل ہیں، عالمی سطح پر 100 ملین سے زیادہ رجسٹرڈ کھلاڑی ہیں۔ اس ایونٹ کا فائنل دسیوں ملین ڈالر مالیت کا پرائز پول لاتا ہے، اور اسے دی انٹرنیشنل کا نام دیا گیا ہے۔

ہیرو آف دی سٹارم بھی دنیا بھر کے گیمرز میں بہت مقبول ہے۔ یہ ایک کمپیوٹر گیم ہے جسے Blizzard Entertainment نے تیار کیا تھا اور 2015 میں اس کے بیٹا ٹیسٹنگ میں زبردست کامیابی کے بعد ریلیز کیا گیا تھا۔ اس میں برفانی طوفان کی مختلف فرنچائزز جیسے Warcraft، Overwatch، Diablo، اور StarCraft: Brood War کے کردار شامل ہیں۔

لیگ آف لیجنڈز ایک MOBA گیم ہے جو eSports میں بے حد مقبول ہوا ہے۔ یہ 2009 میں شروع ہوا اور اس کے بعد سے سب سے زیادہ کھیلے جانے والے گیمز میں سے ایک بن گیا ہے۔ 2022 تک، کم از کم 100 ملین لوگ ہر ماہ LoL کھیلتے ہیں۔

MOBA
فائٹنگ اسپورٹس گیمز

فائٹنگ اسپورٹس گیمز

فائٹنگ eSports سٹائل شاید مارکیٹ میں سب سے پرانی eSports کی صنف ہے۔ 1990 کی دہائی کے اوائل میں، فائٹنگ ای اسپورٹس پہلے سے ہی کھلاڑیوں کے ساتھ کھیلی جا رہی تھی جو اسے پی سی، ایکس بکس، یا پلے اسٹیشن کنسول پر نکال رہے تھے۔ مشہور فائٹنگ گیمز کی دو مثالوں میں Capcom's شامل ہیں۔ اسٹریٹ فائٹر سیریز, the مارٹل کامبیٹ سیریز اور SNK کی فیٹل فیوری سیریز۔ کھیل روایتی کھیلوں سے ملتے جلتے ہیں۔ بہت سے پنٹر ان کھیلوں کو دوسرے کھیلوں سے جوڑ سکتے ہیں۔ اس صنف میں دیگر گیمز شامل ہیں۔ ٹیککن، روح کیلیبر، اور جنگجوؤں کا بادشاہ۔

ای اسپورٹس فائٹنگ گیمز کی چار اقسام ہیں۔ ان میں 2-D فائٹرز، 3-D فائٹرز، 5-D فائٹرز، اور پلیٹ فارم جھگڑا کرنے والے شامل ہیں۔ 2-D فائٹنگ گیمز بہت سیدھے ہیں۔ وہ 2-D اسپرائٹس ہیں جو اسکرین پر اوپر کی طرف اسکرول کرتے ہیں۔ ہر 2-D فائٹر گیم کی اپنی منفرد چالیں ہوتی ہیں، لیکن کھلاڑی اپنے مخالف کو شکست دینے کے لیے وہی تکنیک استعمال کر سکتے ہیں۔

3-D فائٹنگ گیمز کھیلتے ہوئے تقریباً روایتی فٹ بال کی طرح نظر آتے ہیں۔ اس میں کوئی رکاوٹیں یا پابندیاں نہیں ہیں کہ ایک کھلاڑی کسی میدان سے کتنی دور کود سکتا ہے یا وہ کتنا وزن اٹھا سکتا ہے۔ 5-D جنگجو روایتی کھیلوں کے قریب ترین ہوتے ہیں۔ وہ 2D کھیل کے میدان پر کھیلے جاتے ہیں، لیکن ورچوئل ایتھلیٹس کو مکمل 3D باڈی دی جاتی ہے۔ لڑنے والا کھلاڑی اپنے کردار کو اوپر، نیچے، آگے اور پیچھے کی طرف لے جا سکتا ہے جہاں سے انہیں ہونا ضروری ہے۔

فائٹنگ اسپورٹس گیمز
ریسنگ اور اسپورٹس سمیلیٹر

ریسنگ اور اسپورٹس سمیلیٹر

ریسنگ اور اسپورٹس سمیلیٹر کی صنف میں، کھلاڑیوں کو مختلف گاڑیوں یا کھیلوں کی ٹیموں میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کی ضرورت ہے۔ کھلاڑی مشکل ماحول میں ایک دوسرے کے خلاف مقابلہ کرتے ہیں۔ مقبول ریسنگ اور کھیل کے کھیل شامل ہیں۔ فیفا، NBA2K, Project Gotham Racing, Gran Turismo, Forza Motorsport, and the Tiger Woods PGA Tour سیریز۔ لڑائی جھگڑے ان کھیلوں میں ڈرائیوروں کے درمیان اتنے مسابقتی نہیں ہوتے جتنے فائٹنگ گیمز میں، لیکن مقابلے کا انداز کچھ طریقوں سے روایتی کھیلوں سے ملتا جلتا ہے۔

سمیلیٹرز میں حقیقت پسندانہ گرافکس ہوتے ہیں جو حقیقی زندگی کی ریسوں اور اسٹیڈیم سے ملتے جلتے ہیں۔ کھلاڑی ورچوئل ساکر فیلڈ کا استعمال کرتے ہوئے مختلف کھیلوں کے مقابلوں میں گاڑی چلانے یا مقابلہ کرنے کے لیے ریس کاروں کے انتخاب میں سے انتخاب کر سکتے ہیں۔

نقلی eSports گیمز کی دو قسمیں ہیں: SimSport اور TrackMania۔ سمسپورٹ میں پیشہ ورانہ ریسنگ سیریز شامل ہے جیسے ایف آئی اے ورلڈ ٹورنگ کار سیریز۔ سمسپورٹ میں حقیقی دنیا کے کھیلوں کی ایک سیریز بھی شامل ہے جیسے F1، Nascar، MotoGP، اور بہت کچھ۔

ٹریک مینیا ریسنگ میں، کھلاڑی ورچوئل دنیا کے مختلف ٹریکس پر گاڑی چلانے کے لیے گاڑیوں کی ایک صف میں سے انتخاب کر سکتے ہیں۔ کھلاڑی ایک ٹریک پر اپنے مخالف کے وقت کو شکست دینے کی کوشش کرتے ہوئے یا مختلف ٹریکس پر بیک وقت متعدد ریسوں میں مقابلہ کرتے ہوئے ڈرائیونگ کر سکتے ہیں جس میں چھلانگ اور سرنگوں جیسی رکاوٹیں شامل ہیں۔

ریسنگ اور اسپورٹس سمیلیٹر
کس قسم کی اسپورٹس گیم پر شرط لگانے کے لیے بہترین ہے؟

کس قسم کی اسپورٹس گیم پر شرط لگانے کے لیے بہترین ہے؟

شرط لگانے کے لیے بہت سے eSports گیمز ہیں۔ اور جب کہ شرط لگانے کے لیے بہترین اسپورٹس گیم کا انحصار شرط لگانے والے پر ہوسکتا ہے، وہاں eSports گیمز ہیں جنہیں بہت سے پنٹر پسند کرتے ہیں۔ بیٹنگ کے لیے بہترین eSports گیمز کا انتخاب کرنے کے لیے، شرط لگانے والوں کو کھیل کی مجموعی مقبولیت، کم از کم اور زیادہ سے زیادہ داؤ، جیتنے کے لیے درکار مہارت کی سطح، اور اس کی ساخت جیسے عوامل پر غور کرنا چاہیے۔

اس نے کہا، شرط لگانے کے لیے کچھ بہترین eSports گیمز میں شامل ہیں:

اوور واچ

اس کھیل کو "پونگ اور کال آف ڈیوٹی کے درمیان ایک مرکب" کے طور پر بیان کیا گیا ہے۔ مقصد یہ ہے کہ اپنے دفاع کے دوران مخالفین کی بنیاد کو تباہ کر دیا جائے۔ اس کے سادہ قواعد، آسان گیم پلے، اور تیز رفتار کارروائی کے ساتھ، اوور واچ تیزی سے آس پاس کے سب سے مشہور eSports گیمز میں سے ایک بنتا جا رہا ہے۔

ڈوٹا 2

یہ ایک آن لائن جنگی میدان (یا MOBA) ہے جو دو ٹیموں کے درمیان کھیلا جاتا ہے جس میں ہر طرف پانچ کھلاڑی ہوتے ہیں (لیگ آف لیجنڈز میں تین کے برخلاف)۔ شرط لگانے والے دیگر بیٹنگ مارکیٹوں کے درمیان بہترین Dota 2 ٹیموں یا بہترین Dota 2 کھلاڑیوں پر شرط لگانے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔

کاؤنٹر سٹرائیک: عالمی جارحانہ

یہ دہشت گردوں اور انسداد دہشت گردوں کی ٹیموں میں کھیلا جانے والا فرسٹ پرسن شوٹر گیم ہے۔ یہ گیم بیٹنگ کے لیے بہت اچھا ہے کیونکہ اس کی وسیع کمیونٹی، سمجھنے میں آسان فطرت، اور بیٹنگ کے مختلف اختیارات دستیاب ہیں۔

کس قسم کی اسپورٹس گیم پر شرط لگانے کے لیے بہترین ہے؟