Battlefield

یہ Battlefield eSports بیٹنگ گائیڈ اس بلاک پر بیٹنگ کے حوالے سے تمام حرکیات پر غور کرتا ہے۔ ویڈیوگیم کے پس منظر، سیریز میں مختلف گیمز، گیم پلے، eSports منظر میں میدان جنگ کی جگہ، شرط لگانے کے بازار اور مشکلات، eSports ٹورنامنٹس جس پر شرط لگائی جائے، بہترین Battlefield eSports ٹیمیں، وغیرہ کے بارے میں معلوم کریں۔

اعداد و شمار کے مطابق، 2021 میں eSports کی صنعت کی مالیت 1.08 بلین امریکی ڈالر ہے اور 2024 تک اس کے 1.62 بلین امریکی ڈالر تک پہنچنے کی توقع ہے۔ زیادہ تر لائیو ایونٹس کے منسوخ ہونے کے ساتھ، بک میکرز نے کھلاڑیوں کو شرط لگانے کے لیے کچھ پیش کرنے کے لیے eSports کی تلاش کی۔

Battlefield
میدان جنگ کی سیریز کے بارے میں

میدان جنگ کی سیریز کے بارے میں

آج، eSports بیٹنگ آن لائن جوئے کے منظر میں تیزی سے ترقی کرنے والی مارکیٹوں میں سے ایک ہے۔ اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ 2020 میں، eSports میں دانووں کی کل مالیت 12.9 بلین امریکی ڈالر سے زیادہ تھی۔

ای اسپورٹس میں سے ایک جس پر آج شرط لگانا ہے وہ میدان جنگ ہے۔ اگرچہ یہ دیگر eSports گیمز کی طرح نمایاں نہیں ہے، نئی قسط، Battlefield 2042، اگلی بڑی چیز ہے۔ اس کا مقصد ان تمام خامیوں کو درست کرنا ہے جو اس کے دو پیشرو، میدان جنگ 4 اور میدان جنگ 5 کے ساتھ آئی تھیں۔

میدان جنگ ہے a فرسٹ پرسن شوٹر (FPS) ویڈیو گیم جو کئی انفرادی گیمز اور توسیعی پیک کا حامل ہے۔ اہم کھیل میدان جنگ 1942 (2002)، میدان جنگ ویتنام (2004)، میدانِ جنگ 2 (2005)، میدانِ جنگ 2142 (2006)، میدانِ جنگ 3 (2011)، میدانِ جنگ 4 (2013)، میدانِ جنگ 1 (2016)، بیٹل فیلڈ V (2018) ہیں۔ )، اور تازہ ترین قسط، Battlefield 2042 (2021)۔

میدان جنگ 4

میدان جنگ IV سب سے زیادہ غالب قسط ہے۔ یہ سیریز کا واحد کھیل ہے جس نے eSports منظر میں فرنچائز کی اچھی نمائندگی کی ہے۔ یہ کہانی 2020 کی فرضی جنگ کے چھ سال بعد رونما ہوئی ہے۔ Battlefield 4 کو 2013 میں ریلیز کیا گیا تھا اور اسے اس کے بہترین گرافکس، گیم پلے اور ملٹی پلیئر موڈ کے لیے سراہا گیا تھا۔

اگرچہ یہ سیریز میں اب بھی بہترین eSports گیم ہے، سنگل پلیئر موڈ اور ملٹی پلیئر موڈ میں خرابیوں نے اسے تھوڑی تنقید کا نشانہ بنایا۔

میدان جنگ V

Battlefield V، Battlefield 4 کا سیکوئل تھا، لیکن بدقسمتی سے، یہ فلاپ رہا۔ مارکیٹنگ کی خامیوں کی وجہ سے یہ توقعات کو پورا کرنے میں ناکام رہا۔ نیز، جنگ کی روئیل مہم کی بجائے واحد کھلاڑی کی مہم پر توجہ مرکوز کی گئی ہے جو کہ eSports کے مترادف ہے جس نے گیم کی صلاحیت کو ختم کردیا۔ لیکن میدان جنگ 5 کے بارے میں کھلاڑیوں کو کچھ چیزیں پسند ہیں۔

یہ کئی اضافے کے ساتھ آیا، مثال کے طور پر، ناول ملٹی پلیئر موڈز، بشمول "مسلسل" مہم موڈ "Firestorm" اور "Grand Operations"۔ Battlefield V میں، Frostbite 3 گیم انجن کے بشکریہ بہتر حقیقت پسندی ہے، اور Battle royale موڈ فرنچائز کے تباہی کے ستونوں، گاڑیوں اور، اہم بات یہ ہے کہ، ٹیم پلے کے گرد گھما ہوا ہے۔

میدان جنگ 2042

19 نومبر 2021 کو، بہت انتظار کے ساتھ میدان جنگ 2042 ریلیز ہوا۔ اس میں سات بالکل نئے نقشے اور دلچسپ پورٹل موڈ شامل ہیں۔ ایک چیز جو اس قسط کو عجیب بناتی ہے وہ یہ ہے کہ یہ ایک ملٹی پلیئر موڈ صرف گیم ہے یعنی یہ eSports پر مرکوز ہے۔

اگرچہ لانچ کے وقت کوئی درجہ بندی یا eSports موڈز نہیں ہیں، کم از کم گیم میں تخلیق کار ٹولز موجود ہیں تاکہ کھلاڑیوں کو گیم موڈز کو اپنی مرضی کے مطابق بنانے کے قابل بنایا جا سکے۔ کھلاڑیوں کو گیم کی حرکیات سیکھنے کی اجازت دینے کے لیے اس وقت درجہ بندی اور eSports موڈز دستیاب نہیں ہیں، جو کہ قدرے پیچیدہ ہیں۔ کھلاڑیوں کے گیم سے واقفیت کے بعد یہ خصوصیات بعد میں شامل کی جائیں گی۔ Battlefield 2042 نے ابھی تک eSports منظر کو نہیں مارا ہے، لیکن جب یہ ہوگا تو یہ ایک بلاک بسٹر ثابت ہوگا۔ یہ مستقبل قریب میں ترتیب دیا گیا ہے اور اس میں مستقبل کے ہتھیار موجود ہیں۔

میدان جنگ کی سیریز کے بارے میں
میدان جنگ میں شرط لگانا

میدان جنگ میں شرط لگانا

اگرچہ میدان جنگ میں بیٹنگ اتنی مقبول نہیں ہے جتنی دیگر eSport گیمز، یہ یقینی طور پر کرشن حاصل کرے گا. شروع کرنے کے لیے، میدان جنگ میں شرط لگانا مکمل طور پر قانونی ہے جب تک کہ شرط لگانے والے جوئے کی قانونی عمر کو حاصل کر چکے ہوں۔ اس ویڈیوگیم پر شرط لگانا کسی بھی طرح دیگر FPS گیمز پر شرط لگانے سے مختلف نہیں ہے، CS: GO، Valorant، Rainbow Six Siege، اور باقی کی بات کریں۔

بیٹل فیلڈ بیٹنگ سائٹس پر کیسے سائن اپ کریں۔

میدانِ جنگ میں شرط لگانے کے لیے، کھلاڑیوں کو سب سے پہلے میدانِ جنگ کے بازاروں کے ساتھ شرط لگانے والی سائٹ کی تلاش کرنی چاہیے۔ اس کے بعد، انہیں سائن اپ آپشن پر کلک کرنا چاہیے اور اپنے ای میل کی تصدیق کرکے رجسٹریشن کا عمل مکمل کرنا چاہیے۔ تصدیقی بیٹنگ سائٹس نہ ہونے کی صورت میں، بصورت دیگر ٹرسٹلی بیٹنگ سائٹس کے نام سے جانا جاتا ہے، وہ صرف بکی کو رقم جمع کرکے رجسٹریشن یا تصدیق کی پریشانیوں کے بغیر گیم میں حصہ لے سکتی ہیں۔

حقیقی رقم میدان جنگ میں بیٹنگ

جبکہ کچھ eSports بیٹنگ سائٹس پیش کرتی ہیں۔ مفت پیسے بیٹنگ، زیادہ تر اصلی پیسے کی شرط لگانے والی سائٹیں ہیں، لہذا کھلاڑیوں کے پاس ایکشن میں آنے کے لیے حقیقی رقم ہونی چاہیے۔ حقیقی رقم کے میدان میں شرط لگانے والی سائٹس کا فائدہ یہ ہے کہ کھلاڑیوں کو جب ان کے شرط لگتے ہیں تو حقیقی رقم جیت سکتے ہیں۔ اصلی پیسے والے بک میکرز پر، eSports بیٹنگ کے شوقین فیاٹ منی کرنسیوں یا کرپٹو جیسے بٹ کوائن اور ایتھریم کا استعمال کر کے کھیل سکتے ہیں۔

میدان جنگ میں شرط لگانا
میدان جنگ کتنا مشہور ہے؟

میدان جنگ کتنا مشہور ہے؟

آن لائن گیمنگ کمیونٹی میں Battlefield سب سے زیادہ مقبول EA عنوانات میں سے ہے۔ تاہم، eSports منظر پر، یہ اتنا مقبول نہیں ہے۔ یہ طبقہ میدان جنگ کی مقبولیت اور اس کے مرنے کے دعوے کرنے کی وجوہات کی کھوج کرتا ہے۔

تعداد میں میدان جنگ

ستمبر 2021 میں، گیمرنٹ نے Steam پر Battlefield 5 کی مقبولیت میں اضافے کی اطلاع دی۔ ویڈیوگیم نے اگست 2021 کے آخری ہفتے میں 76,456 ایک ساتھ کھلاڑیوں کو نشانہ بنایا، جو اس کی ریلیز کے بعد سے اب تک کی بلند ترین سطح ہے۔ گیم کے ڈویلپرز کے لیے یہ کافی اچھی خبر تھی کیونکہ گیم کی مقبولیت پہلے ہی کم ہو گئی تھی۔

1 ستمبر تک، BF چوٹی کے کنکرنٹ کھلاڑیوں کی فہرست میں 9 ویں نمبر پر تھا، جو راکٹ لیگ، ڈیڈ بائی ڈے لائٹ، اور رینبو سکس سیج کی طرح نیچے بیٹھا تھا۔ کھیل کی بڑی خامیوں کے باوجود، Battlefield 5 اب بھی ایک مقبول گیم ہے۔

سٹیم چارٹس نے یہ بھی اطلاع دی کہ مئی 2021 میں، گیم 3,408 ہم آہنگ کھلاڑیوں پر پہنچ گئی۔ گیم کی مقبولیت میں جون میں مزید اضافہ ہوا، چوٹی کی تعداد 11,714 تک پہنچ گئی، جبکہ ستمبر میں، کھلاڑیوں کی چوٹی کی تعداد بڑھ کر 12,284 ہوگئی۔

بدقسمتی سے، میدان جنگ 2042 کے لیے، چیزیں اتنی گلابی نہیں لگتی ہیں۔ اگرچہ یہ تازہ ترین قسط ہے، کھیل کے ارد گرد زیادہ eSports hype نہیں ہے۔ اگرچہ EA اور DICE کا اصرار ہے کہ کھیل اس سے کہیں زیادہ بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کر رہا ہے جس طرح Battlefield 5 نے ایک ہی مقام پر کارکردگی کا مظاہرہ کیا تھا، ابھی بھی بہت ساری زمینیں موجود ہیں۔ ہو سکتا ہے کہ ایک بار غائب eSports موڈز شامل ہونے کے بعد گیم ٹرینڈنگ شروع کر دے، اور ٹیمیں Battlefield 2042 روسٹرز بنانا شروع کر دیں۔

میدان جنگ کتنا مشہور ہے؟
میدان جنگ کیوں مقبول ہے؟

میدان جنگ کیوں مقبول ہے؟

سب نے کہا اور کیا، میدان جنگ کی سیریز سب سے زیادہ مقبول AAA FPS عنوانات میں سے ایک ہے۔ اس کی ایک دو وجوہات ہیں جو اس کی وضاحت کرتی ہیں۔

میدان جنگ میں گیمنگ کمیونٹی

سب سے پہلے، یہ گیم یہاں ایک طویل عرصے سے موجود ہے اور Reddit جیسے سوشل پلیٹ فارمز پر ایک وسیع کمیونٹی کا فخر ہے۔ پہلا گیم، Battlefield 1942، 2002 میں دوبارہ جاری کیا گیا تھا، اور تب سے، اسے مزید دلچسپ، نئے گیمز کے ساتھ اپ ڈیٹ کیا گیا ہے۔

مزید کیا ہے؟ ہر عنوان اور ڈاؤن لوڈ کے قابل مواد (DLC) میں وسیع اضافہ کیا گیا ہے۔ گیم کے پبلشرز بھی جب بھی نظر آتے ہیں کیڑے اور خرابیاں ٹھیک کرنے کے خواہاں ہیں۔

تازہ کہانیاں، پلاٹ اور جنگی دور

میدان جنگ کی مقبولیت کی ایک اور وجہ حرکیات ہے۔ زیادہ تر FPS گیمز کے برعکس جو تقریباً ایک جیسی کہانیوں اور ترتیبات پر رہتے ہیں، میدان جنگ کی سیریز متنوع ہے۔

مثال کے طور پر، تازہ ترین قسط، Battlefield 2042، مستقبل قریب میں سیٹ کی گئی ہے اور اس میں تین گیم پلے موڈز ہیں۔ دوسری طرف، Battlefield V کو دوسری جنگ عظیم میں ترتیب دیا گیا ہے، Battlefield 1 کے اقدامات پر عمل کرتے ہوئے، جو پہلی جنگ عظیم کے دور میں ترتیب دیا گیا ہے۔ لہذا، میدان جنگ کی سیریز میں سب کچھ ہے، چاہے کھلاڑی میدان جنگ میں پرانے عالمی جنگ کے دور کے ہتھیاروں یا مستقبل کے ہتھیاروں اور توپ خانے کے ساتھ جانا چاہتے ہوں۔

آن لائن کھیلا جا سکتا ہے (مفت)

آن لائن کھیلنے کے لیے مفت (Xbox گیم پاس یا Battlefield Online کے ساتھ) بھی میدان جنگ کی مقبولیت میں اضافے کی ایک وجہ ہے۔ یہ Battlefield 5 کے کنکرنٹ کھلاڑیوں کے کھلاڑیوں کی تعداد میں حالیہ اضافے کی وضاحت کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، گیم کی بڑی حد تک رعایتی قیمتوں نے بھی اس کی مقبولیت کو بڑھاوا دیا ہے۔

بہترین گیم پلے میکینکس

میدان جنگ کے گیم پلے میکینکس میں حقیقت پسندی بھی ایک وجہ ہے کہ FPS گیمز کے شائقین میدان جنگ سے محبت کرتے ہیں۔ تازہ ترین ایڈیشنز Frostbite 3 گیم انجن پر انحصار کرتے ہیں۔ اس میں تباہ کن ماحول، منتخب آواز کی ترجیح، حقیقی وقت کی روشنی، طویل فاصلے تک دیکھنے اور اعلیٰ ریزولوشن گرافکس شامل ہیں۔

میدان جنگ کی کم ہوتی مقبولیت

جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، میدان جنگ میں نفرت کرنے والوں کا بھی کافی حصہ رہا ہے۔ گیم کی مقبولیت میں کچھ وجوہات کی بناء پر کمی واقع ہوئی، جیسا کہ ذیل میں بحث کی گئی ہے۔

Battlefield V کے معاملے میں، Battle Royale موڈ کے بجائے ایک کھلاڑی کی مہم پر توجہ مرکوز کرنے کی وجہ سے گیم کی مقبولیت کم ہوتی جا رہی ہے۔ eSports منظر میں گیم کے ناکام ہونے کی بنیادی وجہ بھی یہی ہے۔

BF کے زوال کی ایک اور وجہ، خاص طور پر تازہ ترین ایڈیشن، Battlefield 2042، اہم مسابقتی خصوصیات کی کمی ہے جو ابھی جاری ہونا باقی ہے۔ اگرچہ حسب ضرورت موڈز بنانے کے لیے ایک خصوصیت موجود ہے، Battlefield 2042 کی درجہ بندی نہیں ہے اور اس میں eSports موڈ نہیں ہے، اس لیے اس نے بہت سے کھلاڑیوں کو اپنی طرف متوجہ نہیں کیا ہے۔

میدان جنگ کیوں مقبول ہے؟
بیٹل فیلڈ ای اسپورٹس بیٹنگ کی بہترین سائٹس

بیٹل فیلڈ ای اسپورٹس بیٹنگ کی بہترین سائٹس

eSports بیٹنگ مارکیٹوں کی بڑھتی ہوئی مانگ کے ساتھ، سیکڑوں eSports بیٹنگ سائٹس اُگ آئے ہیں ٹھیک ہے، یہ کھلاڑیوں کے لیے ایک اچھی چیز ہے، لیکن پھر، اس میں شامل ہونے کے لیے بہترین سائٹس تلاش کرنا مشکل ہو سکتا ہے۔ ان لوگوں کے لیے جو اس بات کا یقین نہیں رکھتے کہ میدان جنگ میں بیٹنگ کی بہترین سائٹ کون سی ہے، ذیل میں کچھ اہم پہلوؤں پر غور کرنا ہے۔

ساکھ

سب سے پہلے جو چیز کھلاڑیوں کو کرنے کی ضرورت ہے وہ بیٹنگ سائٹ میں شامل ہونا ہے جسے جوئے کے معروف ریگولیٹری اتھارٹیز میں سے کسی کے ذریعہ لائسنس دیا گیا ہے۔ ایسی سائٹوں پر، کھلاڑی اس بات کا یقین کر سکتے ہیں کہ ان کا پیسہ محفوظ ہاتھوں میں ہے اور میچ فکسنگ کے معاملات تشویش کی بات نہیں ہیں۔

بازار اور مشکلات

اس کے بعد، انہیں اس بات کو یقینی بنانا چاہیے کہ اس سائٹ پر بیٹ فیلڈ بیٹنگ کے مختلف بازار اور بیٹ فیلڈ کے بہت سے ایونٹس موجود ہیں۔ اہم بات یہ ہے کہ امکانات زیادہ ہونے چاہئیں۔

بینکنگ کے اختیارات

میدان جنگ میں بیٹنگ کی بہترین سائٹ کا انتخاب کرتے وقت ایک اور اہم بات یہ ہے۔ eSports ادائیگی کے اختیارات. شامل ہونے کے لیے eSports بیٹنگ ایپ کو لچکدار، تیز، اور محفوظ بینکنگ کے اختیارات پیش کرنا چاہیے۔ تمام مقبول آن لائن ادائیگی کے طریقوں کی حمایت کی جانی چاہئے۔ eSports جمع کرنے کے طریقے اور نکالنے کا طریقہ بھی تیز ہونا چاہیے۔

اسپورٹس بیٹنگ بونس

ان لوگوں کے لیے جو اپنا بینک رول بڑھانا چاہتے ہیں، پروموشنز اس طرح اور کوئی جمع بونس نہیں اور جمع بونس بھی شمار ہوتے ہیں۔ بیٹنگ کی کچھ بہترین سائٹس جہاں بونس مل سکتے ہیں ان میں BetWay، 22Bet، Bet365، اور Betsson شامل ہیں۔

بیٹل فیلڈ ای اسپورٹس بیٹنگ کی بہترین سائٹس
میدان جنگ میں eSports ٹورنامنٹ اور مقابلے

میدان جنگ میں eSports ٹورنامنٹ اور مقابلے

میدان جنگ eSports منظر پر دیگر FPS گیمز کی طرح فعال نہیں ہے۔ ویلورنٹ، کاؤنٹر سٹرائیک: گلوبل جارحانہ، ٹام کلینسی کے رینبو سکس سیج، اور کال آف ڈیوٹی کی طرح کوئی باقاعدہ ٹورنامنٹ اور مقابلے نہیں ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ تازہ ترین قسطیں بڑی حد تک eSports پر مرکوز نہیں ہیں۔ تاہم، FPS گیمز کے پہلے ایڈیشن ماضی میں فعال تھے اور کئی ٹاپ ٹورنامنٹس اور مقابلوں کو اپنی طرف راغب کرتے تھے۔

میدان جنگ میں eSports ٹورنامنٹ اور مقابلے
کیا میدان جنگ میں کوئی چیمپئن شپ ہے؟

کیا میدان جنگ میں کوئی چیمپئن شپ ہے؟

ورلڈ کپ eSports میں crème de la crème ہے۔ یہ ٹورنامنٹ eSports کے لحاظ سے مختلف ناموں سے جاتا ہے۔ بدقسمتی سے میدان جنگ کے لیے، کوئی ورلڈ کپ یا کوئی بڑا ٹورنامنٹ نہیں ہے کیونکہ eSports انڈسٹری میں ویڈیوگیم اتنی مقبول نہیں ہے۔ لیکن ایک بار جب تازہ ترین قسط، BF2042، کرشن حاصل کر لیتی ہے، تو یقینی طور پر ایک پریمیئر ٹورنامنٹ ہو گا جو اس میں حصہ لینے والی بہترین ٹیم کا تاج پہنائے گی۔

اگرچہ اس وقت کوئی پریمیئر ٹورنامنٹ نہیں ہے، لیکن ایک بار جب Battlefield eSports میں قدم جما لے گا تو مستقبل قریب میں ماضی کے کئی ٹورنامنٹس کو دوبارہ زندہ کیا جائے گا۔ ذیل میں میدان جنگ کے کچھ بڑے ٹورنامنٹ ہیں جو پائپ لائن میں ہو سکتے ہیں۔

اسمبلی موسم سرما

کی طرف سے حمایت اسمبلی آرگنائزنگ Oy، اسمبلی ونٹر فن لینڈ کا ایک eSports ایونٹ ہے جو 90 کی دہائی سے فعال ہے۔ 2007 میں، مثال کے طور پر، ٹورنامنٹ نے میدان جنگ میں کئی 2142 میچز کو اپنی طرف متوجہ کیا جہاں $13,644.88 کی کل انعامی رقم دی گئی۔ بدقسمتی سے، اسمبلی ونٹر 2021 ٹورنامنٹ میں میدان جنگ میں کوئی ایونٹس نہیں تھے، لیکن Battlefield یقینی طور پر اس وقت نمایاں ہو گا جب تازہ ترین قسط eSports موڈ شروع کر دے اور ٹیمیں اپنے BF روسٹرز بنانا شروع کر دیں۔

ای ایس ایل ون

الیکٹرانک اسپورٹس لیگ ونESL One کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، ایک اور میدانِ جنگ کا ٹورنامنٹ ہے جس نے کچھ سال پہلے میدانِ جنگ کو eSports منظر میں بلند کرنے کی کوشش کی تھی۔ اس ٹورنامنٹ نے جرمنی کے شہر کولون میں منعقدہ سرمائی 2015 کے سیزن کے فائنل میں کئی سرفہرست ٹیموں کو راغب کیا۔

آٹھ ٹیموں کو دو گروپوں میں تقسیم کیا گیا جس نے اس کا شاندار مقابلہ کیا۔ خوفناک لڑائیوں کے بعد، یہ Epsilon eSports ہے جس نے INTZ e-Sports کو باہر نکالنے کے بعد €35,000 کے انعامی پول کا بڑا حصہ حاصل کیا۔ ایک بار جب Battlefield 2042 اپنے eSports طریقوں کو حقیقت بناتا ہے، ESL One یقینی طور پر اسے اپنے ٹورنامنٹس اور مقابلوں میں شامل کرے گا۔

ای ایس بی لیگ

اگرچہ یہ دوسرے مقابلوں میں بڑے انعامی تالابوں کو اپنی طرف متوجہ نہیں کرتا ہے، لیکن ESB لیگ نے ویڈیو گیم کی خامیوں کے باوجود Battlefield V کے ساتھ کچھ انصاف کیا ہے۔ ای ایس بی کی طرف سے کئی ٹورنامنٹ منعقد کیے گئے ہیں، جن میں کچھ انتہائی مسابقتی ٹیموں کو میدان جنگ 5 روسٹرز کے ساتھ میدان میں اتارا گیا ہے۔ جب Battlefield 2042 غیر فعال eSports حاصل کرتا ہے، تو یہ ان ٹورنامنٹس میں سے ایک ہے جو واپس آئے گا۔

زیورخ انویٹیشنل

زیورخ انویٹیشنل ایک اور ٹورنامنٹ ہے جس نے میدان جنگ کو eSports کے نقشے پر رکھا ہے۔ ESB ٹورنامنٹ کی میزبانی GameTurnier، eStudios اور g4g.ch کے ساتھ کرتا ہے۔ 2019/2020 کے سیزن میں، ایونٹ نے PS4 پر ایک ڈبل ایلیمینیشن، 5v5 ڈومینیشن میچ، مدعو کرنے والے صرف میدان جنگ 1 LAN ایونٹ میں چار میدان جنگ 1 ٹیموں کو راغب کیا۔

انعامی پول اتنا بڑا نہیں تھا، لیکن کم از کم، میدان جنگ کے شائقین کو مسابقتی مرحلے پر کھیل دیکھنے کا موقع ملا۔ اگر Battlefield 2042 eSports کے طریقوں کو عملی جامہ پہناتا ہے، تو اس ٹورنامنٹ کو ممکنہ طور پر بحال کیا جائے گا۔

مندرجہ بالا میدان جنگ کے کچھ ٹورنامنٹ اور مقابلے ہیں۔ افسوس کی بات یہ ہے کہ اس وقت شرط لگانے کے لیے اتنے مقابلے نہیں ہیں کہ eSports منظر پر گیم فلاپ ہو جائے۔

لیکن DICE کے ساتھ eSports کے لیے Battlefield 2042 کو ترتیب دینے کے منتظر، درجہ بندی اور eSports کے طریقوں کی نقاب کشائی کرتے ہوئے جو ابھی جاری ہونا باقی ہیں، کمپنی ممکنہ طور پر eSports ٹورنامنٹ کے منتظمین کے ساتھ شراکت داری کرے گی تاکہ eSports کے کئی ایونٹس کی میزبانی کی جا سکے، شاید، ایک Battlefield World Cup۔

کیا میدان جنگ میں کوئی چیمپئن شپ ہے؟
میدان جنگ کی بہترین eSports ٹیمیں۔

میدان جنگ کی بہترین eSports ٹیمیں۔

اب چونکہ میدان جنگ eSports منظر پر مقبول نہیں ہے، اتنے زیادہ نہیں ہیں۔ eSports پرو ٹیمیں۔. eSports میں، ٹیمیں مقبول eSports پر روسٹرز بنانے کا رجحان رکھتی ہیں جو بڑے انعامی پولز کو اپنی طرف متوجہ کرتی ہیں، مثال کے طور پر، DOTA 2، CS: GO، FIFA، اور Valorant۔

لیکن اب جب کہ میدان جنگ میں eSports کی واپسی کے لیے تیار ہے، ماضی میں غلبہ حاصل کرنے والی ٹیمیں یقینی طور پر واپسی کریں گی۔

توقع کرنے والی کچھ ٹیموں میں شامل ہیں؛

پینٹا اسپورٹس

2013 میں قائم کیا گیا، PENTA Sports ایک جرمن eSports ٹیم ہے جس نے میدان جنگ میں مسابقتی منظر نامے پر ایک نشان چھوڑا۔ اس نے ESL One Battlefield 4 Winter 2015 سیزن میں حصہ لیا۔ ٹیم نے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا لیکن بدقسمتی سے تیسرے نمبر پر رہی۔ ہو سکتا ہے، اگر Battlefield 2042 اپنے eSports طریقوں کو جاری کرتا ہے، تو ٹیم ایک روسٹر بنائے گی اور فعال مقابلے پر واپس آئے گی۔ 2021 میں، ٹیم CS: GO منظر پر سرگرم رہی ہے۔

Epsilon eSports

ایک اور سرفہرست ٹیم جسے Battlefield eSports میں نمایاں ہونا چاہیے Epsilon eSports ہے، ایک eSports تنظیم جو 2008 میں قائم ہوئی تھی۔ ٹیم نے INTZ e-Sports کو ہرا کر ESL One Battlefield 4 Winter 2015 کا سیزن جیتا۔ اس وقت، Epsilon eSports کے پاس کال آف ڈیوٹی، Counter-Strike: Global Offensive، FIFA، Gears of War، اور H1Z1 میں روسٹرز ہیں۔ میدان جنگ 4 میں ٹیم کے پہلے کارناموں پر غور کرتے ہوئے، انتظامیہ BF2042 روسٹر بنانے پر غور کر سکتی ہے۔

مندرجہ بالا کچھ مشہور Battlefield eSports ٹیمیں ہیں۔ ممکنہ طور پر، eSports موڈ کے فعال ہونے کے بعد Battlefield 2042 eSports میں اپنا آغاز کرتا ہے، FPS گیمز میں اہم کردار ادا کرنے والی دیگر eSports ٹیمیں، مثال کے طور پر، Astralis، Entropiq، Extra Salt، Team Vitality، اور Movistar Riders، Battlefield Rosters بنائیں گی۔

میدان جنگ کی بہترین eSports ٹیمیں۔
میدان جنگ میں بیٹنگ کے فوائد اور نقصانات

میدان جنگ میں بیٹنگ کے فوائد اور نقصانات

ایک ہی سکے کے دو رخوں کی طرح، میدانِ جنگ میں بیٹنگ کے فوائد کے ساتھ ساتھ نقصانات بھی ہیں۔

پیشہ

  • بیٹنگ سائٹس پر میدان جنگ کی دستیابی۔ - آج، بہت سی eSports بیٹنگ سائٹس میں eSports بیٹنگ مارکیٹس ہیں۔ بیٹل فیلڈ بیٹنگ مارکیٹوں کے ساتھ بکیز کو تلاش کرنے کے لیے کھلاڑیوں کو بیٹنگ کی بہت سی سائٹوں پر جانے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔
  • حقیقی رقم جیتیں۔ - میدان جنگ میں بیٹنگ کا دوسرا فائدہ یہ ہے کہ کھلاڑیوں کو جیتنے کا موقع ملتا ہے۔ لیکن ریکارڈ کے لیے، کھلاڑی حقیقی رقم صرف اسی صورت میں جیت سکتے ہیں جب وہ حقیقی رقم کے میدان میں بیٹنگ کی سائٹس پر کھیلیں۔
  • منافع بخش بونس اور پروموشنز- اب جبکہ eSports بیٹنگ سائٹس کے درمیان سخت مقابلہ ہے، نئے اور موجودہ دونوں کھلاڑیوں کے لیے بیٹ فیلڈ بیٹنگ کے بہت سارے لاجواب بونس موجود ہیں۔

Cons کے

  • ڈیٹا کی کمی - باقاعدہ کھیلوں کی بیٹنگ کے برعکس، eSports، بشمول Battlefield، کے پاس کوئی خام ڈیٹا نہیں ہے جس پر شرط لگانے والے شرط لگاسکیں۔
  • نشے کا خطرہ - اسی طرح میدان جنگ میں کھیلنا نشہ آور ہو سکتا ہے، گیم پر شرط لگانے سے بھی لت لگنے کے خطرات لاحق ہوتے ہیں، اور نتیجتاً جوئے میں دشواری ہوتی ہے۔
میدان جنگ میں بیٹنگ کے فوائد اور نقصانات
میدان جنگ میں بیٹنگ کی مشکلات کی وضاحت کی گئی۔

میدان جنگ میں بیٹنگ کی مشکلات کی وضاحت کی گئی۔

ایکشن میں آنے سے پہلے، کھلاڑیوں کو میدان جنگ میں بیٹنگ کی مشکلات کو سمجھنے کی ضرورت ہے۔ شروع کرنے والوں کے لیے، شرط لگانے کی مشکلات کسی واقعے کے پیش آنے یا نہ ہونے کی نمائندگی کرتی ہیں۔ انگوٹھے کا اصول ہمیشہ ہوتا ہے، مشکلات جتنے زیادہ ہوں گے، جیتنے کے امکانات اتنے ہی کم ہوں گے، اور اس کے برعکس۔

میدان جنگ میں بیٹنگ کی مشکلات کے فارمیٹس

بیٹنگ کے تین معیاری فارمیٹس ہیں۔ کچھ بیٹنگ سائٹس صرف ایک اوڈز فارمیٹ کو سپورٹ کرتی ہیں، جبکہ دیگر تینوں فارمیٹس کو سپورٹ کرتی ہیں۔

  • برطانوی مشکلات: جزوی یا یو کے مشکلات کے طور پر بھی کہا جاتا ہے، ان مشکلات کو مختلف حصوں میں دکھایا جاتا ہے، مثال کے طور پر، 5/2۔ بائیں طرف نمبر وہ رقم ہے جو کھلاڑی دائیں طرف کی شرط پر جیتتے ہیں، نیز ان کا ابتدائی حصہ۔
  • امریکی مشکلات: ان مشکلات کو جمع یا مائنس کی علامت سے ظاہر کیا جاتا ہے۔ سابقہ انڈر ڈاگ کو ظاہر کرتا ہے، جبکہ مؤخر الذکر پسندیدہ کے لیے ہے۔ جمع کے نشان کے ساتھ امریکی مشکلات یہ ظاہر کرتی ہیں کہ کھلاڑی ہر $100 کی شرط پر منافع کماتے ہیں، جبکہ مائنس کا نشان اس رقم کی نشاندہی کرتا ہے جو کھلاڑی کو $100 بطور منافع کمانے کے لیے لگانا ضروری ہے۔
  • یورپی مشکلات: اعشاریہ مشکلات کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، ان مشکلات کو اعشاریہ میں دکھایا جاتا ہے۔ جیتنے والی رقم جاننے کے لیے، کھلاڑیوں کو اپنے حصص کو اعشاریہ کی مشکلات سے ضرب دینا چاہیے۔
میدان جنگ میں بیٹنگ کی مشکلات کی وضاحت کی گئی۔
بیٹنگ کی تجاویز

بیٹنگ کی تجاویز

روایتی کھیلوں کی بیٹنگ کی طرح، میدان جنگ eSports بیٹنگ کے لیے کچھ حکمت عملیوں کی ضرورت ہوتی ہے۔ کھلاڑیوں کے جیتنے کے امکانات کو بڑھانے کے لیے۔ یہ طبقہ میدان جنگ میں بیٹنگ کے کئی نکات کا اشتراک کرتا ہے۔

پہلی چیز میدان جنگ کے گیم پلے کے اصول و ضوابط سے واقف ہونا ہے۔ بہت سے شرط لگانے والے کھیل کی حرکیات کو سمجھے بغیر آنکھیں بند کر کے شرط لگانا شروع کر دیتے ہیں۔ کھیل کو کس طرح کھیلا جاتا ہے، اور اہم بات یہ ہے کہ بیٹنگ کے بازار اور مشکلات کو سمجھیں۔ کھیل کی حرکیات کو سیکھے بغیر، کھلاڑی انتہائی ناممکن نتائج پر شرط لگانے کا خطرہ مول لیتے ہیں۔

اگلی چیز میدان جنگ کے eSports منظر کو سمجھنا ہے۔ شرط لگانے والوں کو سرفہرست مقابلوں اور ہر میچ یا ٹورنامنٹ کے فیورٹ سے آگاہ ہونا ضروری ہے۔ اس سے لڑنے والی ٹیموں کی حالیہ شکل دیکھیں اور ہمیشہ مشکلات پر بھروسہ کریں۔ یاد رکھیں، مشکلات جتنی زیادہ ہوں گی، اس دانو کے آنے کے امکانات اتنے ہی کم ہوں گے۔ اسی ٹوکن میں، مشکلات جتنی کم ہوں گی، جیتنے کے امکانات اتنے ہی زیادہ ہوں گے۔

آخر میں، ماہرین کیا کہہ رہے ہیں اس پر عمل کریں۔ Battlefield eSports بیٹنگ میں، کچھ ماہرین کھیل کو قریب سے دیکھتے ہیں اور جیتنے والوں کی پیشین گوئی کرتے ہیں۔ اگرچہ میدان جنگ میں بیٹنگ کی پیشین گوئیاں پوری ہونے کی ضمانت نہیں دی جاتی ہیں، لیکن ان کی درستگی کافی زیادہ ہے۔

اگرچہ یہ گیم eSports اور بیٹنگ کے منظر نامے پر اتنا مقبول نہیں ہے، لیکن نئی قسط چیزوں کو بہتر سے بدل دے گی۔ توقع کریں کہ ایک بار جب بہت انتظار کی جانے والی خصوصیات، درجہ بندی اور eSports موڈز، جاری ہو جائیں گے تو یہ زمین کو مارنا شروع کر دے گا۔

بیٹنگ کی تجاویز