Alliance

اسپورٹس بیٹنگ سائٹس کا استعمال کرتے وقت، صارف کو شرط لگانے کے لیے صحیح ٹیم چننے کی ضرورت ہوتی ہے۔ کسی ایک کا انتخاب کرنا بہتر ہے جس کی ٹورنامنٹ جیتنے کی طویل تاریخ ہو۔ یہ یقیناً اتحاد کا معاملہ ہے۔ وہ سویڈن میں مقیم ہیں اور 2013 سے پرو گیمنگ منظر کا حصہ ہیں۔ پانچ افراد پر مشتمل ایک انتظامی ٹیم تنظیم کی نگرانی کرتی ہے۔ ماضی میں انہوں نے اسٹار کرافٹ II اور لیگ آف لیجنڈز پر توجہ مرکوز کی۔

تاہم، حالیہ برسوں میں وہ دوسرے مشہور عنوانات کی طرف بڑھے ہیں۔ اس لیے ان دونوں گیمز کی جیتنے والی ٹیموں کو تلاش کرنے والوں کو کہیں اور دیکھنا پڑے گا۔ تاہم، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ اتحاد غیر متعلقہ ہو گیا ہے۔ انہوں نے آسانی سے ایسے ٹورنامنٹس کو تبدیل کیا ہے جو حریف ٹیموں کے ساتھ کم سیر ہو گئے ہیں۔

Alliance
اتحاد کے کھلاڑی

اتحاد کے کھلاڑی

الائنس اصل میں GoodGame ایجنسی کی ملکیت تھی۔ یہ Twitch کا ایک ذیلی ادارہ تھا، جو Amazon کے زیر کنٹرول گیم اسٹریمنگ سروس ہے۔ 2016 میں الائنس نے GoodGame چھوڑنے اور مکمل طور پر کھلاڑی کی ملکیت بننے کے اپنے فیصلے کا اعلان کیا۔ اس کا مطلب ہے کہ ٹیم کے اراکین کو میچ جیتنے کے لیے اضافی مالی ترغیب حاصل ہوتی ہے۔ اس ٹیم نے اپنی ہائی پروفائل جیت کی وجہ سے ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس کی توجہ حاصل کی ہے۔ مثال کے طور پر، 2013 میں انہوں نے انٹرنیشنل جیتا، اور اسپورٹس کی تاریخ میں سب سے بڑی انعامی ادائیگی حاصل کی۔

بہترین اسپورٹس ٹیموں کو انتہائی ہنر مند ممبران کی ضرورت ہوتی ہے جو مقابلہ کو پیچھے چھوڑنے کے قابل ہوں۔ ان کے ابھرنے کے بعد سے الائنس نے کئی بڑے ناموں کو بھرتی کیا ہے۔ مثال کے طور پر، 2013 میں StarCraft پلیئر نانیوا نے ان کی صفوں میں شمولیت اختیار کی۔ ایک سال بعد رپورٹس جرنلزم سائٹس نے اطلاع دی کہ آرماڈا ٹیم میں شامل ہو گیا ہے۔ یہ اہم تھا کیونکہ وہ سرکٹ کے بہترین سپر سمیش برادرز میں سے ایک سمجھے جاتے تھے۔

2013 کے آخر میں ٹیم نے یورپی لیگ آف لیجنڈز چیمپئن شپ سیریز میں مقابلہ کرنے سے روکنے کا فیصلہ کیا۔ انہوں نے اپنا آخری Starcraft II پلیئر SortOf بھی جاری کیا۔ یہ بنیادی طور پر نئے قواعد کی وجہ سے تھا جس نے ایجنسیوں کو متعدد ٹیموں کی ملکیت سے روک دیا۔ یہ گڈ گیم کو چھوڑنے اور کھلاڑیوں کی خودمختاری میں اضافے کا ایک بڑا عنصر تھا۔ اسپورٹس بیٹنگ کے شائقین کو الائنس پر شرط لگاتے وقت اس مسئلے کو مدنظر رکھنا ہوگا۔ ان کے پاس مکمل طور پر چھوڑنے سے پہلے مخصوص عنوانات پر سبقت حاصل کرنے کا ٹریک ریکارڈ ہے۔

وہ بعض اوقات بیرونی اثرات کی وجہ سے کھلاڑیوں کو چھوڑ سکتے ہیں۔ ایک ہی وقت میں بہت سے ابھرتے ہوئے کھلاڑی اتحاد میں شامل ہونے میں دلچسپی رکھتے ہیں اس حقیقت کی وجہ سے کہ وہ کسی بڑی ایجنسی کے زیر کنٹرول نہیں ہوں گے۔ یہ متغیرات الائنس میچوں کی بیٹنگ کی مشکلات پر براہ راست اثر ڈال سکتے ہیں۔

اتحاد کے کھلاڑی
اتحاد کے مضبوط ترین کھیل

اتحاد کے مضبوط ترین کھیل

یہ اسپورٹ گیم ٹیم مختلف کھیل مقابلوں کی ایک رینج میں سبقت حاصل کرتا ہے۔ ان کے پاس ہالینڈ کے کھلاڑی ہیں جنہوں نے ٹریک مینیا پروفیشنل سرکٹ میں شمولیت اختیار کی ہے۔ یہ ایک ریسنگ گیم ہے جہاں کھلاڑیوں کو اپنے ٹریک بنانے کا موقع ملتا ہے۔ زیادہ تر ٹریک مینیا ٹورنامنٹس کا ٹائم ٹرائل فارمیٹ ہوتا ہے۔ اس لیے الائنس کے ارکان کو تیزی سے اضطراری انداز اختیار کرنے کی ضرورت ہے۔

ڈرائیونگ واحد گیم کی صنف نہیں ہے جس میں الائنس سبقت لے جاتا ہے۔ انہوں نے اپنی بہت زیادہ توجہ جنگ رائل کی صنف پر مرکوز کی ہے۔ اس میں Apex Legends کا مقبول عنوان شامل ہے۔ پیشہ ورانہ میچوں کے دوران دو سے تین کھلاڑیوں کو ٹیم بنانا اور مخصوص صلاحیتوں کے ساتھ کرداروں کا انتخاب کرنا ہوتا ہے۔ اتحاد کے ارکان کو میچ جیتنے کے لیے ایک اچھی کردار کی ترتیب کے ساتھ آنا ہوگا اور ساتھ ساتھ اچھی طرح سے کام کرنا ہوگا۔ یہی بات فورٹناائٹ کے بارے میں بھی کہی جا سکتی ہے، ایک اور جنگی رائل ٹائٹل جس نے حالیہ برسوں میں اسپورٹس پر غلبہ حاصل کیا ہے۔

Super Smash Bros. Melee کے کھلاڑیوں کو حاصل کرکے اتحاد نے لڑائی کی صنف میں بھی توسیع کی ہے۔ اس کھیل میں کافی غیر روایتی جنگی نظام ہے۔ اگر وہ ٹورنامنٹ کے نتائج کے بارے میں درست پیشن گوئی کرنا چاہتے ہیں تو پنٹرز کو اس کا مطالعہ کرنے کی ضرورت ہے۔ صحت کی کمی کے بجائے نقصان کے فیصد کا شمار ایک کاؤنٹر سے کیا جاتا ہے جو وقت کے ساتھ ساتھ بڑھتا جاتا ہے۔

اتحاد کے مضبوط ترین کھیل
الائنس ایسپورٹس کیوں مقبول ہے؟

الائنس ایسپورٹس کیوں مقبول ہے؟

ایک پریمی پنٹر مشہور ایسپورٹ ٹیم کا انتخاب کرتے وقت کئی عوامل پر نظر رکھے گا۔ سب سے اہم میں سے ایک مستقل مزاجی ہے۔ جب کہ الائنس کو گزشتہ برسوں میں کچھ نقصانات کا سامنا کرنا پڑا ہے جب کہ وہ گنتی کے وقت بھی اچھی کارکردگی دکھانے میں کامیاب رہے ہیں۔ جب ان کے تمام میچ اسکورز کو ایک ساتھ رکھا جائے تو یہ واضح ہو جاتا ہے کہ الائنس 2013 کے بعد سے بہت کامیاب ہوا ہے۔

بہت ساری ایسپورٹ ٹیمیں وسیع رینج میں شامل ہونا پسند کرتی ہیں۔ مختلف ایسپورٹس ٹورنامنٹس. مسئلہ یہ ہے کہ وہ خود کو بہت پتلی پھیلا کر ختم کر سکتے ہیں۔ اس کے برعکس، الائنس مٹھی بھر عنوانات پر توجہ مرکوز کرنے کا انتخاب کرتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ وہ اپنی توانائی اپنی کارکردگی کو بہتر بنانے میں لگا سکتے ہیں۔ یہ ایک جیتنے والی حکمت عملی بن کر ختم ہو گئی ہے۔

الائنس کے پاس اپنے روسٹر پر کھلاڑیوں کا کافی حد تک منتخب گروپ بھی ہے۔ سطح پر اس سے وہ کم ہائی پروفائل ٹیم دکھائی دے سکتی ہے۔ تاہم، صرف بہترین لوگوں کو بروئے کار لا کر الائنس نے خود کو ایک اشرافیہ تنظیم کے طور پر قائم کیا ہے۔ اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ الائنس پر مبنی شرط لگاتے وقت پنٹروں کے پاس انتخاب کرنے کے لیے کم افراد ہوتے ہیں۔ اگر زیادہ کھلاڑی دستیاب ہوتے تو جیتنے کی پیشن گوئی کرنے کے امکانات کم ہو جاتے۔

الائنس ایسپورٹس کیوں مقبول ہے؟
اتحاد کے ایوارڈز اور نتائج

اتحاد کے ایوارڈز اور نتائج

سب سے مشہور ایسپورٹس ٹیموں کو جیت کا ٹریک ریکارڈ ہونا ضروری ہے۔ جب الائنس ڈوٹا 2 ٹیم نے 2013 میں گرانڈ پرائز حاصل کیا تو بکیز نے نوٹس لیا بین اقوامی. انہوں نے فائنل کے دوران سابق چیمپئن ناٹس ونسرے کو شکست دی۔ اسکور 3 - 2 تھا۔ گروپ مرحلے کے دوران الائنس 14 - 0 پر ختم ہوا، جو اس مقابلے کے لیے ایک بہترین ریکارڈ ہے۔ تاہم، وہ دو بار Na'Vi سے اور ایک بار ٹیم DK سے ہار گئے۔

اگلے سال ان کی کارکردگی کمزور رہی۔ اتحاد اپنے تاج کا دفاع کرنے میں ناکام رہا۔ وہ 6 - 9 کے شاندار ریکارڈ کے ساتھ 11 ویں نمبر پر رہے۔ نتیجتاً ان کا روسٹر الگ ہو گیا اور الائنس دوسرے گیم ٹورنامنٹس میں چلا گیا۔

جب الائنس نے 2013 میں یورپی لیگ آف لیجنڈز چیمپئن شپ سیریز میں شمولیت اختیار کی تو وہ 16 - 12 کے ساتھ تیسرے نمبر پر رہے۔ وہ اپنے حریفوں SK Gaming اور Fnatic سے پیچھے تھے۔ کھلاڑی فروگن کو اسپرنگ اسپلٹ کے لیے MVP کا ووٹ دیا گیا۔ پلے آف کے دوران وہ چوتھے نمبر پر گر گئے اور سیمی فائنل میں فناٹک سے ہار گئے۔ سمر سپلٹ کے بعد ٹیم 21-7 کے ریکارڈ کے ساتھ ختم ہوئی۔ سال کی ان کی خاص بات جیتنا تھا۔ لیگ آف لیجنڈز ورلڈ چیمپئن شپ Fnatic کے خلاف 3 - 1 کی جیت کے بعد۔

پیسہ جیت گیا۔

ایسپورٹ ٹیموں کی کامیابی اکثر اس رقم پر مبنی ہوتی ہے جو وہ وقت کے ساتھ حاصل کرتے ہیں۔ بکیز عام طور پر ان کے جیتنے کے امکانات کا فیصلہ کرتے وقت اس کو اہمیت دیتے ہیں۔ اپنے قیام کے بعد سے الائنس نے 360 سے زیادہ ٹورنامنٹس میں حصہ لیا ہے۔ کمائی گئی کل انعامی رقم $6,846,000 سے زیادہ ہے۔ یہ انہیں دیکھنے کے لئے ایک بہت ہی اعلی پروفائل ٹیم بناتا ہے۔

ان فنڈز کا بڑا حصہ ڈوٹا 2 گیم کے میچوں میں جیتا گیا۔ یہ دو چیزوں کی وجہ سے ہے: ڈوٹا ٹورنامنٹس کی بڑی تعداد اور اس عنوان میں اتحاد کے کھلاڑیوں کی غیر معمولی کارکردگی۔ اس کے برعکس دوسرے انفرادی کھیلوں سے کمائی گئی رقم معمولی ہے۔ جب کہ Apex Legends سے $115,647 کمانا متاثر کن لگتا ہے یہ اتحاد کے انعامات کا صرف 1.70% ہے۔ حال ہی میں ٹیم نے لڑائی کی صنف میں اپنی رسائی کو وسیع کیا ہے۔ اب تک اس کی وجہ سے وہ $301,124 جیت چکے ہیں۔ یہ ان کے مجموعی کل کا 4.40% ہے۔

جب جواری ان تمام اعدادوشمار کو مدنظر رکھتے ہیں تو یہ واضح ہو جاتا ہے کہ الائنس کی زیادہ تر کامیابیاں ایک گیم کی وجہ سے ہیں: ڈوٹا 2۔ اس لیے پنٹر دانو بناتے وقت اس عنوان پر توجہ مرکوز کرنا چاہتا ہے۔ مسئلہ یہ ہے کہ الائنس اب ڈوٹا ایونٹس میں مقابلہ نہیں کرتا ہے۔ تاہم، جیسے ہی ٹیم اپنی رسائی کو بڑھاتی ہے یہ مستقبل قریب میں تبدیل ہو سکتی ہے۔

اتحاد کے ایوارڈز اور نتائج
اتحاد کے بہترین کھلاڑی

اتحاد کے بہترین کھلاڑی

ایک اعلی اسپورٹس ٹیم صرف اس کے انفرادی کھلاڑیوں کی طرح اچھی ہے۔ چونکہ الائنس کی بنیاد ہے۔ سویڈن یہ سمجھ میں آتا ہے کہ ان کے بہترین ارکان بھی اسی ملک سے تعلق رکھتے ہیں۔ اگر لوگ کمائی گئی رقم کی بنیاد پر اسپورٹس کی کامیابی کے معیار کو بنیاد بناتے ہیں تو الائنس کے درج ذیل کھلاڑیوں کو ٹاپ ٹین سمجھا جا سکتا ہے:

  • Gustav Magnusson (s4)
  • جوناتھن برگ (لوڈا)
  • جیری لنڈکوسٹ (ای جی ایم)
  • Joakim Akterhall (Akke)
  • ہنریک آہنبرگ (ایڈمرل بلڈوگ)
  • سائمن ہاگ (ہینڈ سکین)
  • Linus Blomdin (Limmp)
  • نکولے نکولوف (نیکوبی)
  • ایڈم لِنڈگرین (آرماڈا)
  • آرٹسیوم برشک (fng)

ان کھلاڑیوں کی پشت پناہی کرنے والے اسپورٹس پنٹر دیکھیں گے کہ ان میں کچھ چیزیں مشترک ہیں۔ ان کے پاس کھیل کا وسیع علم ہے اور وہ پہلے نمبر پر آنے کے لیے حکمت عملی کے ساتھ آتے ہیں۔ بعض اوقات ایک کھلاڑی کا انتخاب الائنس کی طرف سے مخصوص مہارت کی وجہ سے کیا جائے گا۔ مثال کے طور پر، ٹریک مینیا کے بہترین کھلاڑی گاڑیوں کو کنٹرول کرنے میں تیز اور درست ہوتے ہیں۔

ٹاپ بیٹل رائل پلیئرز کے پاس ایسی مہارتیں ہیں جو فرسٹ پرسن شوٹرز کے ساتھ اوورلیپ ہوتی ہیں۔ رفتار ان لوگوں کے لیے ضروری ہے جو فائٹنگ گیم مقابلوں میں حصہ لینا چاہتے ہیں۔ واضح رہے کہ الائنس میں ایک مینجمنٹ ٹیم ہے جو یہ فیصلہ کرتی ہے کہ کن کھلاڑیوں کو مخصوص ٹورنامنٹس میں بھیجنا ہے۔ لہذا، مجموعی طور پر ٹیم کی کامیابی ان کے فیصلوں سے متاثر ہوتی ہے۔

اتحاد کے بہترین کھلاڑی
الائنس پر کہاں اور کیسے شرط لگائی جائے۔

الائنس پر کہاں اور کیسے شرط لگائی جائے۔

بہترین ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس صارفین کو زیادہ سے زیادہ گیمنگ مارکیٹس تک رسائی فراہم کریں گی۔ اگر نہیں تو پھر ماہرین کو تلاش کرنا مشکل ہو جائے گا۔ اچھی خبر یہ ہے کہ الائنس ایک معروف اور مرکزی دھارے کی اسپورٹس تنظیم ہے۔ اگر کسی بکی کے پاس ویڈیو گیم ایونٹس کے لیے مخصوص حصے ہیں تو اس ٹیم میں نمایاں ہونے کا امکان ہے۔

تاہم، اس بات کا امکان نہیں ہے کہ ان بازاروں میں الائنس سال بھر نظر آئے۔ اس کے بجائے پنٹر کو صحیح ٹورنامنٹ شروع ہونے تک انتظار کرنا پڑے گا۔ خاص طور پر، انہیں Fortnite، Super Smash Bros.، Apex Legends اور Trackmania کے آس پاس کے واقعات کی تلاش کرنی چاہیے۔

صحیح شرط لگانے کی حکمت عملی مخصوص کھیل پر منحصر ہے. ٹورنامنٹ کے آخری مراحل تک پہنچنے کے لیے اتحاد کا احترام کیا جاتا ہے۔ لہذا، جواری سیمی فائنل تک انتظار کرنا چاہتا ہے۔ ایسا کرنے سے وہ الائنس کی کارکردگی کو دیکھ سکیں گے اور اپنی طاقت کا تجزیہ کر سکیں گے۔ بیٹل رائل گیمز ہمیشہ ایک پرخطر شرط ہوتی ہیں کیونکہ نقشے پر بہت سارے کھلاڑی ہوتے ہیں۔ ریسنگ ٹائٹلز کا انتخاب کرنا بہتر ہے کیونکہ غور کرنے کے لیے کم متغیرات ہیں۔ ٹیم پر مبنی ایونٹس کے دوران الائنس کی کامیابی اس بات پر مبنی ہوگی کہ ہر رکن ایک دوسرے کی کتنی اچھی تکمیل کرتا ہے۔

الائنس پر کہاں اور کیسے شرط لگائی جائے۔