Arbitrage Betting

تجربہ کار شرط لگانے والے ہمیشہ تکنیکوں اور دوسرے طریقوں کی تلاش میں رہتے ہیں جن کا استعمال کرتے ہوئے وہ بیٹنگ کو اپنے لیے ممکنہ حد تک خطرے سے پاک بنا سکتے ہیں اور اپنی جیت کی ضمانت دے سکتے ہیں۔ ان تکنیکوں میں سے ایک ثالثی بیٹنگ ہے، جو اسپورٹس بیٹنگ سین میں کافی مقبول ہو رہی ہے۔ آربیٹریج ایسپورٹس بیٹنگ کا کام کافی آسان ہے۔ تاہم، ثالثی بیٹنگ کو مؤثر طریقے سے استعمال کرنا تھوڑا مشکل ہے، خاص طور پر اگر آپ ابتدائی ہیں۔

اگر آپ esports ثالثی بیٹنگ میں شامل ہونے کے خواہاں ہیں، تو آپ صحیح جگہ پر ہیں۔ یہاں وہ سب کچھ ہے جو آپ کو esports ثالثی بیٹنگ کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

آربیٹریج ایسپورٹس بیٹنگ کیا ہے؟

آربیٹریج ایسپورٹس بیٹنگ کیا ہے؟

آربٹریج ایسپورٹس بیٹنگ وہاں کی سب سے زیادہ منافع بخش بیٹنگ کی تکنیکوں میں سے ایک ہے۔ تجربہ کار جواری ثالثی کا استعمال کرتے ہیں۔ اسپورٹس ایونٹس پر شرط لگانا اپنے منافع کی ضمانت دینے اور اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ ان کی شرط سو فیصد خطرے سے پاک ہے۔

ثالثی کیا ہے؟

سب سے پہلے، آئیے ثالثی کی اصطلاح کی وضاحت کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ ثالثی اس وقت ہوتی ہے جب لوگ مختلف بازاروں میں قیمتوں کے فرق سے فائدہ اٹھاتے ہیں۔ دنیا کے تمام حصوں میں مصنوعات کی قیمت ایک جیسی نہیں ہے۔ ایشیائی یا آسٹریلوی مارکیٹوں کی طرح مختلف مارکیٹوں میں ایک ہی مصنوعات کی مختلف قیمتیں ہیں۔

مثال کے طور پر، ہم کہتے ہیں کہ چینی مارکیٹ میں ایک خاص تیار شدہ پروڈکٹ کی قیمت $50 ہے، اور اسی پروڈکٹ کی امریکی مارکیٹ میں قیمت $200 ہے۔ قیمتوں میں اس فرق کا فائدہ اسے سستے بازار سے خرید کر مہنگے بازار میں بیچ سکتا ہے۔

آربیٹریج ایسپورٹس بیٹنگ کیا ہے؟
آربیٹریج ایسپورٹس بیٹنگ کے بارے میں سب کچھ

آربیٹریج ایسپورٹس بیٹنگ کے بارے میں سب کچھ

ایسپورٹس آربیٹریج بیٹنگ ایک تکنیک ہے جہاں جواری فائدہ اٹھاتے ہیں۔ مختلف مشکلات نتائج سے قطع نظر منافع کی ضمانت دینے کے لیے مختلف آن لائن بیٹنگ سائٹس پر۔

بک میکرز کے پاس عام طور پر اسپورٹس ایونٹس کے لیے ایک جیسی مشکلات ہوتی ہیں۔ مثال کے طور پر، اگر ایک مقبول ٹیم انڈر ڈاگ کے خلاف جا رہی ہے، تو تمام بک میکرز اس بات پر غور کریں گے کہ انڈر ڈاگ ٹیم کے جیتنے کا امکان کم ہے۔ تاہم، بعض اوقات بک میکر ایک دوسرے سے اسپورٹس ایونٹ کے نتائج پر متفق نہیں ہوتے ہیں، جس سے ثالثی کا موقع پیدا ہوتا ہے۔

مثال کے طور پر، ہم کہتے ہیں کہ بک میکر A سمجھتا ہے کہ ٹیم A کے جیتنے کے امکانات کم ہیں اور ٹیم A کی جیت کے لئے 2.04 کے امکانات ہیں۔ دوسری طرف، بک میکر B کا خیال ہے کہ اسی ایونٹ میں ٹیم B کے جیتنے کے امکانات کم ہیں اور ٹیم A کے جیتنے کے امکانات 2.08 ہیں۔

اگر آپ ان دونوں نتائج پر $100 کی شرط لگاتے ہیں، تو آپ کو $200 سے زیادہ کی واپسی کی ضمانت دی جاتی ہے، جہاں آپ کو $200 سے زیادہ حاصل ہونے والی رقم آپ کا منافع ہے۔

آربیٹریج ایسپورٹس بیٹنگ کے بارے میں سب کچھ
ایسپورٹس آربٹریج بیٹنگ کا استعمال کیسے کریں؟

ایسپورٹس آربٹریج بیٹنگ کا استعمال کیسے کریں؟

ثالثی بیٹنگ کا استعمال کرنے کے لیے، سب سے پہلے، آپ کو دو تلاش کرنے ہوں گے۔ آن لائن اسپورٹس بکی جو کسی خاص نتیجہ سے متفق نہ ہو۔

مثال کے طور پر، ہم کہتے ہیں کہ ٹیم A اور B کے درمیان ایک اسپورٹس میچ ہو رہا ہے۔ بکی A کے پاس ٹیم A کے لیے 2.09 اور ٹیم B کے لیے 1.90 کی مشکلات ہیں۔ اسی ایونٹ کے لیے، بکی B کی ٹیم A اور 2.11 کے لیے 1.88 کی مشکلات ہیں۔ ٹیم B کے لیے۔ دونوں بکیز اس بات پر متفق نہیں ہیں کہ کون جیتے گا۔

ایک بار جب آپ کو اس طرح کی مشکلات مل جائیں، دونوں بکیز سے سب سے زیادہ مشکلات کے ساتھ نتیجہ منتخب کریں اور ان پر شرط لگائیں۔ اس صورت میں، آپ بکی اے میں ٹیم A پر 2.09 کی مشکلات کے ساتھ شرط لگائیں گے۔ آپ 2.11 کی مشکلات کے ساتھ بکی بی میں ٹیم B پر بھی شرط لگائیں گے۔

اس مثال میں، یہ واضح ہے کہ اگر آپ دونوں نتائج پر $100 کی شرط لگاتے ہیں، تو آپ کو بدلے میں $209 یا $211 ملے گا۔ لہذا، آپ کو یا تو $9 یا $11 کی ضمانت شدہ واپسی ملے گی۔

آپ سوچ رہے ہوں گے کہ کیا ثالثی ایسپورٹس بیٹنگ کو استعمال کرنے اور ایک $9 اور ایک $11 کی بجائے وہی واپسی حاصل کرنے کا کوئی طریقہ ہے۔ ٹھیک ہے، ایک طریقہ ہے، اور اس کے لیے، آپ کو کچھ حسابات سیکھنے کی ضرورت ہے جن کی وضاحت بعد کے حصوں میں کی گئی ہے۔

ایسپورٹس آربٹریج بیٹنگ کا استعمال کیسے کریں؟
ایسپورٹس آربیٹریج بیٹنگ کے نکات اور ترکیبیں۔

ایسپورٹس آربیٹریج بیٹنگ کے نکات اور ترکیبیں۔

اس سے پہلے کہ ہم یہ بتائیں کہ ثالثی بیٹنگ میں آپ کو کن حسابات کو استعمال کرنے کی ضرورت ہے، یہاں کچھ نکات ہیں جنہیں آپ ثالثی ایسپورٹس بیٹنگ کو آزماتے ہوئے بہتر نتائج حاصل کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

  • صرف دو ممکنہ نتائج کے ساتھ شرط کا انتخاب کریں: اگر آپ دو سے زیادہ نتائج کے ساتھ شرطوں پر ثالثی بیٹنگ کو استعمال کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو چیزیں بہت پیچیدہ ہوسکتی ہیں۔ زیادہ تر معاملات میں، دو سے زیادہ نتائج کے ساتھ ثالثی ممکن نہیں ہے۔ لہذا، جب تک آپ ماہر نہیں ہیں، آپ کو دو سے زیادہ نتائج کے ساتھ شرطوں پر ثالثی شرط لگانے کی کوشش نہیں کرنی چاہیے۔
  • اپنے حسابات کو دو بار چیک کریں: ثالثی بیٹنگ کا استعمال کرتے ہوئے، آپ کئی حسابات کر رہے ہوں گے۔ اگر ان میں سے کوئی بھی حساب غلط ہے یا ان میں کوئی خامی ہے، تو ثالثی کام نہیں کر سکتی۔ آپ اپنے بہت سارے پیسے کھو سکتے ہیں۔ یہ ایک اچھا خیال ہے کہ آپ اپنے تمام حسابات کو ہمیشہ دو بار چیک کریں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ کوئی غلطیاں نہیں ہیں۔
  • بک میکرز کو تیزی سے تبدیل کرنا سیکھیں: بک میکرز اپنی مشکلات کو مسلسل اپ ڈیٹ کرتے رہتے ہیں، اور آپ کو کبھی معلوم نہیں ہوتا کہ ثالثی کا موقع کب آتا ہے۔ آپ کو تیزی سے اور مؤثر طریقے سے ایک بک میکر سے دوسرے میں سوئچ کرنے کے قابل ہونا چاہئے۔
ایسپورٹس آربیٹریج بیٹنگ کے نکات اور ترکیبیں۔
ثالثی بیٹنگ کا حساب لگانا

ثالثی بیٹنگ کا حساب لگانا

آربیٹریج ایسپورٹس بیٹنگ کا استعمال کرتے ہوئے آپ کو دو اہم چیزیں ہیں جن کا حساب لگانا ضروری ہے۔ پہلی چیز ثالثی فیصد ہے، جو اس بات کا تعین کرتی ہے کہ آیا ثالثی بیٹنگ کے لیے مشکلات لاگو ہوتی ہیں۔ اگلی چیز داؤ پر لگائی گئی رقم ہے، جو وہ رقم ہیں جو آپ کو ہر ایک نتیجہ پر اسی طرح کے منافع کی ضمانت دینے کے لیے درکار ہیں۔

ثالثی فیصد کا حساب

یہ چیک کرنے کے لیے کہ آیا مشکلات ثالثی کی اجازت دیتی ہیں، آپ کو دونوں بکیز سے سب سے زیادہ مشکلات لینے کی ضرورت ہے، انہیں ایک سے تقسیم کریں، ان کا اضافہ کریں، اور پھر رقم کو 100 سے تقسیم کریں۔ اگر جواب 100 سے کم ہے، تو آپ کے پاس ثالثی ہے۔ اس نمبر کو ثالثی فیصد کہا جاتا ہے۔

مندرجہ بالا مثال کے لئے حسابات مندرجہ ذیل ہیں:

(1/2.09 + 1/2.11) x 100 = 95.24۔

ثالثی داؤ کا حساب کتاب

آپ مشکلات کو 1 سے تقسیم کرکے، اسے 100 سے ضرب دے کر، پھر اسے اپنی بیٹنگ کی کل رقم سے ضرب دے کر، اور پھر اسے ثالثی فیصد سے ضرب دے کر اس رقم کا حساب لگا سکتے ہیں جس کی آپ کو ایک جیسی واپسی حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔

اگر اوپر دی گئی مثال میں شرط لگانے کے لیے آپ کے پاس کل $200 ہے، تو آپ کا حساب یہ ہوگا:

  • (((1/2.09) x 100) x 200) / 95.24 = 100.48
  • (((1/2.11) x 100) x 200) / 95.24 = 99.52

لہذا، آپ کو 2.09 کی مشکلات کے ساتھ نتائج پر $100.48 اور 2.11 کی مشکلات والے ایک پر $99.52 شرط لگانے کی ضرورت ہے۔ اس طرح، آپ کو تقریباً $10 کی گارنٹی واپسی ملے گی۔

ثالثی بیٹنگ کا حساب لگانا
ایسپورٹس آربیٹریج بیٹنگ مرحلہ وار

ایسپورٹس آربیٹریج بیٹنگ مرحلہ وار

آپ کو بہتر طور پر یہ سمجھنے میں مدد کرنے کے لیے کہ آپ خود اسپورٹس ایونٹس پر ثالثی بیٹنگ کا استعمال کیسے کر سکتے ہیں، یہاں اسپورٹس آربیٹریج بیٹنگ کے لیے ایک مرحلہ وار گائیڈ ہے۔

  • مرحلہ نمبر 1: دو سٹہ بازوں کو تلاش کریں جو کسی خاص اسپورٹس ایونٹ کے نتائج پر متفق نہیں ہیں۔ یقینی بنائیں کہ اس شرط کے صرف دو نتائج ہیں۔
  • مرحلہ 2: دونوں بک میکرز سے سب سے زیادہ مشکلات کے ساتھ نتیجہ منتخب کریں۔ یقینی بنائیں کہ یہ ایک ہی نتیجہ نہیں ہے، ورنہ اس کا مطلب یہ ہوگا کہ دونوں بک میکرز اس پر متفق ہیں۔
  • مرحلہ 3: کل ثالثی فیصد کا حساب لگائیں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ یہ 100 سے نیچے ہے۔ اگر یہ 100 سے اوپر ہے، تو ثالثی ممکن نہیں ہے۔
  • مرحلہ 4: فیصلہ کریں کہ آپ ثالثی شرط کے لیے کل کتنی رقم استعمال کرنا چاہتے ہیں۔
  • مرحلہ 5: کل رقم کا استعمال کریں جو آپ شرط لگانا چاہتے ہیں، دونوں کے نتائج کی مشکلات، اور اس فارمولے کا استعمال کریں جس کا ہم نے اوپر ذکر کیا ہے اس رقم کا حساب لگانے کے لیے جو آپ کو ہر شرط پر لگانے کی ضرورت ہے۔
  • مرحلہ 6: شرط ختم ہونے کا انتظار کریں اور اپنی جیت سے لطف اندوز ہوں۔
ایسپورٹس آربیٹریج بیٹنگ مرحلہ وار