بیٹنگ میں امکانات

فرض کریں کہ آپ اپنے پسندیدہ eSports گیمز پر بیٹنگ شروع کرنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں، یہ سمجھتے ہوئے کہ مشکلات کیسے کام کرتی ہیں کامیاب شرط کے لیے شرط ہوگی۔ اس بات پر غور کیے بغیر گیمز پر دانو لگانا فضول ہوگا کہ جس میں جیتنے کے زیادہ امکانات ہیں۔ لیکن بعض اوقات، یہ طے کرنا ناممکن ہو سکتا ہے کہ کس ٹیم کے جیتنے کے امکانات زیادہ ہیں۔ یہ وہ جگہ ہے جہاں مشکلات آتی ہیں۔

بک میکرز کسی واقعہ کے رونما ہونے کے امکان کو ظاہر کرنے کے لیے مشکلات کا استعمال کرتے ہیں۔ مشکلات جیتنے کے زیادہ امکان کے ساتھ کھیلوں کا تعین کرنے میں شرط لگانے والوں کی بھی مدد کرتی ہیں۔ جب بیٹرز جیتنا پسند کرنے والی ٹیموں پر دانو لگاتے ہیں، تو وہ اپنی ممکنہ جیت کا تعین کر سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ الجھن محسوس کرتے ہیں تو آپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ گائیڈ آپ کو یہ سمجھنے میں مدد کرے گا کہ ایسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کس طرح کام کرتی ہیں اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ بیٹنگ کرتے وقت باخبر فیصلہ کرتے ہیں۔

CS:GO Betting Odds

CSGO بیٹنگ ان دنوں کافی مشہور ہے۔ csgo بیٹنگ کے اس قدر مقبول ہونے کی ایک بڑی وجہ یہ ہے کہ یہ گیم خود بہت مقبول ہے۔ CSGO کے پاس پاگل ہائپ اور پرائز پولز کے ساتھ ایک بڑے اسپورٹس سین بھی ہیں جو باقاعدگی سے نصف ملین ڈالر سے زیادہ ہیں۔ CS: GO مقابلے کھیلوں کے سب سے دلچسپ مقابلے ہیں، اور لوگ ان پر شرط لگانا پسند کرتے ہیں۔ 

مزید دکھائیں...
Call of Duty Betting Odds

جب ہم فرسٹ پرسن شوٹرز کے بارے میں بات کرتے ہیں تو شاید پہلا گیم جو ذہن میں آتا ہے وہ ہے کال آف ڈیوٹی۔ ایک ٹن لوگ اس ایسپورٹ گیم کو فرسٹ پرسن شوٹرز کے لیے سرخیل سمجھتے ہیں۔ COD بھی مقبول ترین گیمز میں سے ایک ہے، جہاں دنیا بھر سے لاکھوں گیمرز باقاعدگی سے کال آف ڈیوٹی کھیلتے ہیں۔ ہر سال ایک نئی گیم کے ریلیز ہونے کے ساتھ ہی بہت سارے گیمرز کال آف ڈیوٹی میں شامل ہو رہے ہیں۔ 

مزید دکھائیں...
Dota 2 Betting Odds

ڈوٹا 2 کئی ملین ایکٹیو پلیئرز کے ساتھ مبینہ طور پر سب سے زیادہ مقبول ایسپورٹس گیم ہے۔ ان فعال کھلاڑیوں کے ساتھ، بہت سارے دوسرے لوگ ہیں جو باقاعدہ Dota 2 کھلاڑی تھے لیکن اب صرف Dota کے لیے esports ایونٹ دیکھتے ہیں۔ ان دونوں برادریوں کے لوگ ایسپورٹس بیٹنگ میں شامل ہونا شروع کر رہے ہیں کیونکہ یہ کتنا دلچسپ ہے۔

مزید دکھائیں...
League of Legends Betting Odds

پچھلے کچھ سالوں میں، ایسے لوگوں میں بڑے پیمانے پر اضافہ ہوا ہے جنہوں نے لیگ آف لیجنڈز جیسے اسپورٹس گیمز کے لیے بیٹنگ شروع کر دی ہے۔ اس میں اہم کردار ادا کرنے والے عوامل میں سے ایک کوویڈ 19 کی وجہ سے کھیلوں کے باقاعدہ مقابلوں کا بند ہونا تھا۔ 

مزید دکھائیں...
ہر وہ چیز جو آپ کو ایسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

ہر وہ چیز جو آپ کو ایسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

یسپورٹس گیمنگ کے مقبول ہونے کے ساتھ، جواریوں کو یہ سمجھنا چاہیے کہ مختلف ٹیموں پر کس طرح شرط لگائی جائے۔ تاہم، کامیاب بیٹنگ صرف اس صورت میں ممکن ہو گی جب وہ کچھ اسپورٹس بیٹنگ ٹپس جانتے ہوں۔ سب سے اہم نکات میں سے ایک یہ سمجھنا ہے کہ اسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کیسے کام کرتی ہیں۔

ایسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات بہتروں کو ان واقعات کا تعین کرنے میں مدد کرتی ہیں جن کے پیش آنے کا زیادہ امکان ہوتا ہے۔ یہاں، آپ کے پاس کھیلنے کے بعد دو ممکنہ ایونٹس کے ساتھ دو گیمز ہیں۔ بات یہ ہے کہ ایک ٹیم جیتے گی جبکہ دوسری ہارے گی۔ اگرچہ دونوں ٹیمیں میچ جیت سکتی ہیں، لیکن ایک ایسی ہے جس کے جیتنے کا زیادہ امکان ہے۔

ہر وہ چیز جو آپ کو ایسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔
اسپورٹس کی مشکلات کا حساب کیسے لگایا جاتا ہے؟

اسپورٹس کی مشکلات کا حساب کیسے لگایا جاتا ہے؟

ایسپورٹس بک میکر مختلف عوامل کا استعمال کرتے ہیں جیسے ٹیموں کی تاریخ، فارم، دستیاب کردار، دوسروں کے درمیان، مشکلات کا حساب لگانے کے لیے۔

تاہم، یقینی بنائیں کہ آپ کامیاب شرط لگانے کے لیے مشکلات کو استعمال کرنے کا طریقہ سیکھنے کے لیے کئی ایسپورٹس بیٹ ٹپس سے گزرتے ہیں۔ اگر ممکن ہو تو، دیگر ایسپورٹس بیٹنگ سائٹس پر جائیں تاکہ وہ مشکلات دیکھیں جو انہوں نے ان ٹیموں کو دی ہیں جن کی آپ شرط لگانے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔

لائن شاپنگ آپ کو یہ جاننے میں مدد کرے گی کہ دوسرے بکیز کسی گیم کے بارے میں کیا پیشین گوئی کرتے ہیں، اور آپ اس معلومات کو کامیاب شرط لگانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ تلاش کرنے کے لیے لائن شاپ بھی کر سکتے ہیں۔ اسپورٹس بیٹنگ سائٹس اگر آپ جیت جاتے ہیں تو یہ آپ کو بہترین ادائیگیوں کی پیشکش کرے گا۔ آئیے اب معلوم کرتے ہیں کہ اسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کیسے کام کرتی ہیں۔

اسپورٹس کی مشکلات کا حساب کیسے لگایا جاتا ہے؟
اسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کی وضاحت کی گئی۔

اسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کی وضاحت کی گئی۔

eSports بیٹنگ کی مشکلات کیسے کام کرتی ہیں؟

esports گیمز پر شرط لگاتے وقت، مشکلات کو دیکھنے سے مددگار معلومات میں مدد مل سکتی ہے۔ شرط لگانے کے امکانات امکانات پر انحصار کرتے ہیں تاکہ یہ تعین کیا جا سکے کہ کون سی ٹیم جیتنے کا امکان ہے۔ اگر مشکلات کسی خاص ٹیم کے نتائج کے حق میں ہیں، تو ٹیم کے جیتنے کا بہت زیادہ امکان ہے۔ دوسری طرف، اگر مشکلات کسی ٹیم کے نتائج کے حق میں نہیں ہیں، تو ٹیم کے جیتنے کا امکان کم ہے۔

مثال کے طور پر، ہم ٹیم کے جیتنے کے امکان کا تعین کرنے کے لیے نمبرز کا استعمال کر سکتے ہیں۔ فرض کریں کہ آپ کے پاس دو ٹیمیں ہیں، A اور B، جہاں ٹیم A کے پاس 1/2 مشکلات ہیں، اور ٹیم B کے پاس 2/1 مشکلات ہیں۔

بیٹنگ کرتے وقت، آپ کو معلوم ہوگا کہ ٹیم A کے جیتنے کا امکان ٹیم B کے مقابلے میں زیادہ ہے۔ ٹیم A کے جیتنے کا امکان 66.7% ہے جبکہ ٹیم B کے جیتنے کا امکان %33.3 ہے۔ تاہم، جیتنے کے لیے دی گئی ٹیم پر شرط لگانے پر آپ جو رقم جیتیں گے وہ مشکلات سے بہت زیادہ متاثر ہوگی۔

بک میکرز شرط لگانے والوں سے فائدہ اٹھاتے ہیں جو اس بات میں گہری دلچسپی نہیں لیتے ہیں کہ امکانات کا تعین کرنے میں مشکلات کس طرح مدد کرتی ہیں۔ آپ کی پسندیدہ ٹیم انڈر ڈاگ ہو سکتی ہے، اس لیے ان پر جیتنے کے لیے شرط لگانا بکیز کے لیے فائدہ مند ہو گا۔ مشکلات یہ ہیں کہ آپ کی ٹیم کے جیتنے کے بجائے ہارنے کا زیادہ امکان ہے۔ ہم مشکلات کو پڑھنے اور سمجھنے کے طریقے پر مزید بحث کریں گے تاکہ آپ سمجھداری سے شرط لگا سکیں۔

اسپورٹس بیٹنگ کی مشکلات کی وضاحت کی گئی۔
eSports مشکلات کی اقسام

eSports مشکلات کی اقسام

جب آپ eSports بیٹنگ سائٹس میں شامل ہوتے ہیں، تو امکان ہے کہ آپ کو مختلف فارمیٹس میں دکھائی جانے والی مشکلات کا سامنا کرنا پڑے۔ مشکلات کا علاقہ اور مقبولیت ان فارمیٹس کا تعین کرے گی۔ مثال کے طور پر، زیادہ تر بک میکرز اپنی مشکلات کو تین مختلف فارمیٹس میں ظاہر کریں گے۔ تین فارمیٹس ہیں:

  • اعشاریہ مشکلات
  • جزوی مشکلات
  • امریکی مشکلات

زیادہ تر بکیز استعمال کرنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ اعشاریہ مشکلات کیونکہ شرط لگانے والے انہیں دنیا کے بیشتر حصوں میں سمجھنا آسان سمجھتے ہیں۔ تاہم، یوکے اور امریکہ میں بیٹنگ سائٹس اعشاریہ کی مشکلات کا استعمال نہیں کرتی ہیں۔ اگر آپ کسی دوسرے علاقے سے ہیں اور امریکہ یا برطانیہ جاتے ہیں، تو آپ کو شرط لگانے کے لیے ان کی شرط لگانے کی مشکلات سے خود کو واقف کرنا ہوگا۔

کسر کی مشکلات مشکلات کو ظاہر کرنے کا قدیم ترین طریقہ بنائیں۔ ہارس ریسنگ جوئے میں کسر کی مشکلات کا استعمال کیا جاتا تھا اور یہ برطانیہ اور آئرلینڈ میں مقبول رہتا ہے۔ اسپورٹس گیمز میں شرط لگانے کے لیے فریکشن اوڈز کا استعمال کرتے وقت، دونوں ٹیموں کے پاس جیتنے کے امکانات کی نمائندگی کرنے والے مختلف حصے ہوں گے۔ آپ کو اپنی پسندیدہ ٹیم کو جاننے کے لیے اپنی ریاضی اچھی طرح کرنی ہوگی اور اگر آپ اس پر داؤ لگاتے ہیں تو جیت سکتے ہیں۔

امریکی مشکلات میں موجود امریکہ، لیکن آپ کبھی کبھی انہیں کینیڈا میں استعمال شدہ پا سکتے ہیں۔ آپ کو امریکی مشکلات پریشان کن لگ سکتی ہیں، خاص طور پر اگر آپ دوسرے علاقوں سے آتے ہیں۔ تاہم، ایک بار جب آپ یہ سمجھ لیں کہ وہ کیسے کام کرتے ہیں، تو آپ کو یہ جان کر حیرت ہو سکتی ہے کہ وہ استعمال کرنے میں سب سے آسان ہیں۔

آئیے اب یہ معلوم کرتے ہیں کہ eSports کے بیٹنگ کے تین فارمیٹس کو کیسے پڑھیں اور سمجھیں۔ آپ پسندیدہ ٹیموں اور شرط لگانے کے بعد جیتنے کی رقم کا تعین کرنے کے لیے مشکلات کا استعمال کرنا بھی سیکھیں گے۔

eSports مشکلات کی اقسام
eSports بیٹنگ کی مشکلات کو کیسے پڑھیں

eSports بیٹنگ کی مشکلات کو کیسے پڑھیں

اعشاریہ مشکلات کیا ہیں؟

شرط لگانے کے لیے اعشاریہ مشکلات کا استعمال کرتے وقت، آپ کو اس رقم کو مشکلات سے ضرب دینا چاہیے جو آپ لگاتے ہیں۔ چلو ہم کہتے ہیں کہ آپ کی پسندیدہ ٹیم A میں مشکلات 2.1 کے طور پر ظاہر ہوتی ہیں۔ جب آپ ٹیم A پر $10 کے حصص کے ساتھ جیتنے کے لیے شرط لگاتے ہیں، تو آپ کی کل ادائیگی $21 ہوگی۔

آپ دونوں ٹیموں کے فیصد کے حساب سے اپنے جیتنے کے امکانات کا حساب لگا سکتے ہیں۔ آپ فی صد تک پہنچ سکتے ہیں ایک کو ایک ٹیم کی مشکلات سے تقسیم کر کے وہ 100 سے ضرب کرتی ہے۔ ٹیم A کے لیے، جیتنے کا فیصد (12.1) x 100=47.6% ہے۔

کسر کی مشکلات

اگر آپ کی پسندیدہ ٹیم میں 1/2 مشکلات ہیں، اور آپ ٹیم جیتنے کے لیے $10 کے ساتھ شرط لگاتے ہیں، تو آپ کی کل ادائیگی (2÷1) x $10= $20 ہوگی۔ اپنی پسندیدہ ٹیم کے جیتنے کا فیصد معلوم کرنے کے لیے، آپ ہندسوں کو لے کر ہندسوں اور ڈینومینیٹر کی کل سے تقسیم کریں اور نتائج کو 100 سے ضرب دیں۔ مثال کے طور پر، آپ کی پسندیدہ ٹیم جیتنے کا فیصد ہے (1÷3) x 100=33.3%

امریکی مشکلات کیسے کام کرتی ہیں؟

امریکی مشکلات مثبت یا منفی طاق نمبروں کے ساتھ آتی ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ کی ٹیم میں +200 کی مشکلات ہو سکتی ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ اگر آپ $100 کے ساتھ شرط لگاتے ہیں، تو ٹیم جیتنے کے بعد آپ کو $200 کی ادائیگی ملے گی۔ ناموافق مشکلات کے ساتھ، دکھائے جانے والے نمبروں کا مطلب ہے کہ آپ $100 جیتنے کے لیے جو رقم لگائیں گے۔ مثال کے طور پر، اگر آپ کی ٹیم میں -200 کی مشکلات ہیں، تو $100 جیتنے کے لیے حصص کی رقم $200 ہوگی۔

eSports بیٹنگ کی مشکلات کو کیسے پڑھیں
سٹائل کے لحاظ سے مختلف eSports کی مشکلات کیسے کام کرتی ہیں۔

سٹائل کے لحاظ سے مختلف eSports کی مشکلات کیسے کام کرتی ہیں۔

جب آپ esports پر شرط لگانے کا طریقہ سیکھ رہے ہوتے ہیں، تو آپ کو یہ سمجھنے کی ضرورت ہوتی ہے کہ eSports کی مشکلات کیسے کام کرتی ہیں۔ آئیے یہ جاننے کے لیے مختلف گیمز کا تجزیہ کرتے ہیں کہ ان کی مشکلات کیسے کام کرتی ہیں۔

MOBA

MOBA (متعدد آن لائن بیٹل ایرینا) گیمز میں تین اہم مشکلات کی نمائش ہوتی ہے۔ مشکلات اعشاریہ، جزوی یا امریکی فارمیٹس میں بیٹنگ سائٹس پر ظاہر ہو سکتی ہیں۔ آپ کو یقینی بنائیں ٹورنامنٹ کو سمجھیں۔ اور آپ کی شرط لگانے سے پہلے شرکاء۔

مشکلات کو ظاہر کرنے کے لیے استعمال ہونے والے مختلف فارمیٹس اس بات پر اثر انداز ہوں گے کہ آپ کس طرح شرط لگاتے ہیں۔ اگر آپ امریکی ورژن استعمال کر رہے ہیں، تو آپ کو مثبت اور منفی علامت کے ساتھ ظاہر ہونے والی دو مشکلات کے درمیان فرق کو سمجھنا ہوگا۔ آپ اپنی ٹیم کے جیتنے کے امکان کا تعین کرنے کے لیے تین فارمیٹس استعمال کر سکتے ہیں۔

زبردست جنگ

Battle Royale پر شرط لگاتے وقت، آپ کو جیتنے میں مدد کے لیے حکمت عملی تیار کرنی چاہیے۔ آپ ایک ٹیم یا کھلاڑی پر غور کرتے ہیں جس کے پاس کئی گیمز جیتنے کا ٹریک ریکارڈ ہے۔ دستیاب مشکلات آپ کو یہ جاننے میں رہنمائی کریں گی کہ کس ٹیم یا کھلاڑی کی جیت کا فیصد زیادہ ہے۔ یہاں، آپ کو تین فارمیٹس - اعشاریہ، فرکشنل اور امریکن فارمیٹس میں دکھائی جانے والی مشکلات ملیں گی۔

Battle Royale گیمز CoD: Warzone اور ہیں۔ PUBG.

اگر آپ یو کے میں Battle Royale پر شرط لگا رہے ہیں، تو آپ کی مشکلات جزوی فارمیٹس میں ظاہر ہوں گی۔ مثال کے طور پر، اگر آپ ایک پر شرط لگا رہے ہیں۔ کال آف ڈیوٹی: وار زون گیم، کھیلنے والی دونوں ٹیموں کے درمیان مختلف شکلوں میں مشکلات ظاہر ہوں گی۔ آپ کے علاقے کے لحاظ سے، آپ کو اعشاریہ یا امریکن فارمیٹ میں دکھائی جانے والی مشکلات بھی مل سکتی ہیں۔

ایف پی ایس

فرسٹ پرسن شوٹر (FPS) گیمز میں تین فارمیٹس میں مشکلات ظاہر ہوتی ہیں۔ FPS گیمز پر شرط لگاتے وقت، بہترین مشکلات اور زیادہ جیتنے والے فیصد کے ساتھ گیمز تلاش کرنے پر غور کریں۔ آپ FPS گیمز پر شرط لگا سکتے ہیں جیسے Battlefield, Call of Duty: Warzone, Team Fortress 2, بہادر، کئی دوسرے کے درمیان.

کھیلوں کے کھیل

eSports سپورٹس گیمز پر بیٹنگ کرتے وقت، سب سے زیادہ مقبول گیم eSports FIFA گیم ہے۔ اچھی بات یہ ہے کہ اگر آپ فیفا کے شوقین ہیں، تو آپ eFIFA پر شرط لگانے سے لطف اندوز ہوں گے کیونکہ عجیب ڈسپلے اصلی فٹ بال سے ملتا جلتا ہے۔ بیٹنگ کرتے وقت، مسابقتی خصوصیات والی ٹیموں کو تلاش کریں۔

آپ کو معلوم ہوگا کہ آپ کے علاقے کے لحاظ سے مشکلات تین فارمیٹس میں ظاہر ہوں گی۔ اگر آپ جاننا چاہتے ہیں کہ کس ٹیم کے جیتنے کا زیادہ امکان ہے تو عجیب ڈسپلے آپ کی اچھی رہنمائی کرے گا۔ کسی ٹیم کے لیے شرط لگانے کے بعد آپ کتنی رقم جیتیں گے یہ جاننے کے لیے آپ اپنی ریاضی بھی کر سکتے ہیں۔

آر ٹی ایس

ریئل ٹائم اسٹریٹیجی (RTS) کئی گیمز پر مشتمل ہے، بشمول سلطنتوں کی عمر II یا Starcraft II. اوڈس ڈسپلے کا انحصار گیمز اور ان علاقوں پر ہوتا ہے جہاں شرط لگانے والے ان تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

شرط لگانے والے اعشاریہ، فرکشنل یا امریکن فارمیٹس میں دکھائی جانے والی مشکلات تلاش کر سکتے ہیں۔ کسی کو مشکلات میں گہری دلچسپی لینی چاہیے کیونکہ وہ جیتنے کے زیادہ امکانات والی ٹیموں یا کھلاڑی کو جان سکتے ہیں۔ مشکلات بہتروں کو ان کی پسندیدہ جیت کی صورت میں ان کی ادائیگیوں کا تعین کرنے میں بھی مدد کریں گی۔

سٹائل کے لحاظ سے مختلف eSports کی مشکلات کیسے کام کرتی ہیں۔