World of Tanks Grand Finals

ورلڈ آف ٹینکس گرینڈ فائنلز ای اسپورٹ کے سب سے بڑے ٹورنامنٹس میں سے ایک ہے، جس میں بنیادی طور پر ورلڈ آف ٹینک ای سپورٹس کے کھلاڑی شامل ہیں۔ یہ ٹورنامنٹ ہر سال کھیل کے ڈویلپرز وارگیمنگ کے ذریعے منعقد کیا جاتا ہے۔ تاہم، ٹورنامنٹ نے 2017 سے وقفہ لیا لیکن واپسی کے لیے تیار ہے۔ اس میں عام طور پر وارگیمنگ کی چار علاقائی ای اسپورٹ لیگز کی 12 سرفہرست ٹیمیں شامل ہیں، جو ہزاروں براہ راست تماشائیوں اور لاکھوں آن لائن ناظرین کے سامنے چیمپیئن ٹائٹل کے لیے لڑتی ہیں۔

تقریب مختلف مقامات پر منعقد کی جاتی ہے۔ منتظمین بیٹھنے کی گنجائش، سہولت اور قانونی تحفظات کی بنیاد پر مقامات کا انتخاب کرتے ہیں۔ ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز کے فاتحین کو عام طور پر رقم کے انعامات ملتے ہیں۔ پول پرائز سب سے اوپر آٹھ ٹیموں کے درمیان بانٹ دیا جاتا ہے، مطلب یہ ہے کہ صرف نیچے کی چار ٹیمیں پول پرائز کے حصہ کے بغیر چلی جاتی ہیں۔

ٹینکوں کی دنیا کے بارے میں

ٹینکوں کی دنیا کے بارے میں

ٹورنامنٹ کی مقبولیت جوئے کی صنعت تک پھیلی ہوئی ہے۔ ای اسپورٹس پنٹر ہمیشہ ایونٹ کا انتظار کرتے ہیں کیونکہ یہ بیٹنگ کے بڑے مواقع فراہم کرتا ہے۔ زیادہ تر eSports بیٹنگ سائٹس عام طور پر ایونٹ کے لیے بیٹنگ مارکیٹس کی ایک لمبی فہرست پیش کرتی ہیں، جس سے شرط لگانے والوں کے لیے شرط تلاش کرنا اور لگانا آسان ہوجاتا ہے۔

ورلڈ آف ٹینک ایک ملٹی پلیئر گیم ہے جسے بیلاروسی کمپنی نے وارگیمنگ کے نام سے تیار کیا ہے۔ مشہور eSport ٹائٹل کا اعلان اپریل 2009 میں الفا ٹیسٹنگ کے لیے کیا گیا تھا، اس وقت صرف چھ مختلف گاڑیاں تھیں۔ اور 12 اپریل 2011 کو، گیم کو باضابطہ طور پر ریلیز کیا گیا۔ شمالی امریکہ اور یورپ.

ٹینکوں کی دنیا میں ایسی جنگی گاڑیاں شامل ہیں جو 20ویں صدی کے دور کی ہیں۔ گیم ڈویلپر فری میم بزنس ماڈل استعمال کرتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ گیم تمام صارفین کے لیے کھیلنے کے لیے مفت ہے۔ تاہم، کھلاڑی زیادہ دلچسپ اور عمیق گیمنگ کے تجربے کے لیے پریمیم خصوصیات تک رسائی کے لیے ادائیگی کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ گیم کو گیمنگ پی سی یا مختلف گیمنگ کنسولز سے کھیلا جا سکتا ہے، بشمول Xbox One اور PlayStation 4۔

گیم پلے

گیم پلے میں کھلاڑی شامل ہوتے ہیں جو خود سے چلنے والی توپ خانے کی گاڑیوں یا واحد بکتر بند ٹینکوں کو کنٹرول کرتے ہیں جنہیں وہ ترجیح دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ، کھلاڑیوں کو گاڑیوں کی نقل و حرکت اور اپنے ہتھیاروں کی فائرنگ کو کنٹرول کرنے کا اختیار دیا جاتا ہے۔ وہ دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ آواز یا ٹائپ شدہ چیٹس کے ذریعے بھی بات چیت کر سکتے ہیں۔ سادہ میچوں کے لیے، کھلاڑی مخالف ٹیم کے تمام ٹینکوں کو تباہ کر کے یا ان کے بیس پر قبضہ کر کے جیت جاتے ہیں۔ ایک ٹیم نقصان پہنچائے بغیر کافی دیر تک اس میں رہ کر مخالف کے اڈے پر قبضہ کر سکتی ہے۔

میں بنیادی فرق ٹینکوں کے کھیل کی دنیا موڈ جنگ کے اصول ہیں. تاہم، گیم میکینکس تمام گیم موڈز کے لیے یکساں رہتے ہیں۔ گیم میکینکس کی مختلف قسموں میں شیل ریکوشٹس، کیموفلاج، ماڈیول کو نقصان، اور ذاتی نقصان شامل ہیں۔

ٹینکوں کی دنیا کے کھلاڑی چھ اہم قسم کی لڑائیوں میں سے انتخاب کر سکتے ہیں۔ ان میں سے زیادہ تر eSport آن لائن ٹورنامنٹس میں نمایاں لڑائیاں شامل ہیں۔ _ٹینک کمپنی کی لڑائیاں، ٹیم کی تربیت کی لڑائیاں، ٹیم کی لڑائیاں، مضبوط ہولڈ لڑائیاں، بے ترتیب لڑائیاں_، اور خصوصی لڑائیاں. کھلاڑی مختلف انعامات کے ساتھ گیم میں مشن بھی مکمل کر سکتے ہیں۔ بے ترتیب لڑائیوں میں فی ٹیم 15 کھلاڑی ہو سکتے ہیں۔ ٹیمیں لاپتہ کھلاڑیوں کے لیے سلاٹ بھرنے کے لیے بوٹس استعمال کر سکتی ہیں۔

گاڑیاں

ورلڈ آف ٹینک میں استعمال ہونے والی زیادہ تر گاڑیاں حقیقی زندگی کے ماڈلز سے مشابہت کے لیے ڈیزائن کی گئی ہیں، جن میں صرف چند پیرامیٹرز میں ترمیم کی گئی ہے تاکہ گیم کے میکینکس کو فٹ کیا جا سکے اور گیم پلے کو بہتر بنایا جا سکے۔ گیم میں پانچ مختلف قسم کی گاڑیاں ہیں: خود سے چلنے والے توپ خانے، ٹینک کو تباہ کرنے والے، بھاری ٹینک، درمیانے درجے کے ٹینک، اور ہلکے ٹینک۔ فی الحال، گیم میں 11 ممالک کی 600 سے زیادہ بکتر بند گاڑیاں ہیں۔

نمایاں ممالک میں گاڑیوں کی شاخوں کے ساتھ ایک ٹیک ٹری کا رجحان ہوتا ہے جو ٹائر 1 سے لے کر ٹائر X تک ہوتی ہے۔ کھلاڑی کھیل میں ترقی کرتے ہی اعلی درجے کی گاڑیوں تک رسائی حاصل کرتے ہیں۔ اضافی پریمیم گاڑیاں دستیاب ہیں لیکن ٹیک ٹریز میں شامل نہیں ہیں، جن تک ان گیم کریڈٹس یا کیش کا استعمال کرتے ہوئے رسائی حاصل کی جا سکتی ہے۔

کھلاڑی ورلڈ آف ٹینک میں تمام گاڑیوں کو بصری اور کارکردگی کے لحاظ سے ایک خاص حد تک اپنی مرضی کے مطابق بنا سکتے ہیں۔ کاروں کو حسب ضرورت بنانے کے لیے درکار زیادہ تر پرزے، جیسے برج، بندوقیں اور انجن، گیم کے ٹیک ٹری سے خریدے جا سکتے ہیں۔ ٹینکوں کے لیے دو چھلاورن کی اسکیمیں بھی ہیں، بشمول گیم کے لیے مخصوص اور فوری حسب ضرورت کے لیے تاریخی طور پر درست پیٹرن۔

ٹینک بلٹز کی دنیا

وارگیمنگ نے مئی 2013 میں ورلڈ آف ٹینک بلٹز کا اعلان کیا۔ ورلڈ آف ٹینک کا موبائل ورژن ونڈوز، آئی او ایس اور اینڈرائیڈ پر چلنے والے اسمارٹ فونز اور ٹیبلٹس پر چلایا جا سکتا ہے۔ گیم پلے مرکزی کھیل کی طرح ہے، معمولی اختلافات کے ساتھ۔ یہ فی ٹیم زیادہ سے زیادہ سات کھلاڑیوں کی اجازت دیتا ہے، مرکزی کھیل کے برعکس، جو فی ٹیم 15 کھلاڑیوں کی اجازت دیتا ہے۔

ٹینکوں کی دنیا کے بارے میں
ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنل کیوں مقبول ہے؟

ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنل کیوں مقبول ہے؟

ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ بہترین ای اسپورٹس ٹورنامنٹ بہت سی وجوہات کی بنا پر. اس میں دنیا بھر کے مختلف علاقوں کی ٹیمیں شامل ہیں۔ ہر ٹیم کے عالمی سطح پر بہت سے مداح ہوتے ہیں، جن میں سے سبھی چیمپئن شپ میں اپنی پسندیدہ ٹیموں کی کارکردگی کو فالو کرتے ہیں۔

ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز میں شرکت کرنے والے کھلاڑی مقابلے میں بہترین تصور کیے جاتے ہیں۔ ان کے پاس حیرت انگیز مہارتیں ہیں اور وہ حیرت انگیز حکمت عملیوں کا استعمال کرتے ہیں، جو کہ ورلڈ آف ٹینک گیم کے شائقین کے لیے پرکشش ہیں۔ مزید برآں، ایونٹ میں عام طور پر تفریح کی کئی دوسری شکلیں شامل ہوتی ہیں جن سے شائقین اور آن لائن ناظرین لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔

ورلڈ آف ٹینکس گرینڈ فائنلز کی مقبولیت کی ایک اور اہم وجہ یہ ہے کہ یہ eSport ٹورنامنٹس پر بیٹنگ کرنے والے کھلاڑیوں کے لیے بیٹنگ کے وسیع مواقع فراہم کرتا ہے۔ یہ punters کے درمیان سب سے زیادہ متوقع eSports ایونٹس میں سے ایک ہے۔ تقریباً تمام مرکزی دھارے میں شامل eSports بیٹنگ سائٹس عام طور پر ان eSport چیمپئن شپ پر بیٹنگ کے مختلف بازار فراہم کرتی ہیں، جس سے ایونٹ بہت زیادہ مقبول ہوتا ہے۔

گیم کے مقبول ہونے کی ایک واضح وجہ یہ ہے کہ یہ مفت ہے۔ کھلاڑی آسانی سے گیم ڈاؤن لوڈ اور اس سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں اور پھر ورلڈ آف ٹینکس گرینڈ فائنلز کا حصہ بننے کے لیے اپنے راستے پر کام کر سکتے ہیں۔ انہیں صرف ایک ایسی ٹیم میں شامل کرنے کی ضرورت ہے جو Wargaming.net علاقائی لیگ میں حصہ لے اور ٹیم کو گرینڈ فائنلز میں شرکت کرنے کے لیے لیگ جیتنے میں مدد کرے۔

ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنل کیوں مقبول ہے؟
ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنل جیتنے والی ٹیمیں۔

ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنل جیتنے والی ٹیمیں۔

کئی مختلف ٹیمیں ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز چیمپئن شپ جیت لی ہے۔ ان میں سے ہر ایک بڑے eSport ٹورنامنٹ میں ہمیشہ ایک نیا فاتح رہا ہے، جو اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ ٹورنامنٹ کتنا مسابقتی ہے۔ ذیل میں کچھ جیتنے والی ٹیمیں اور دیگر ٹیمیں ہیں جو ایونٹس میں شاندار کارکردگی کی وجہ سے قابل توجہ ہیں۔

ٹورنیڈو انرجی

ٹورنیڈو انرجی ٹیم نے 2017 میں ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز جیتا ہے۔ یہ ایک PUBG ٹیم ہے جسے ٹورنیڈو انرجی ڈرنک کمپنی سپانسر کرتی ہے۔ ٹیم روسٹر کافی متاثر کن ہے، جس میں روس، مالڈویا اور جارجیا کے کئی معروف کھلاڑی شامل ہیں جو ایسپورٹس ٹورنامنٹس کی فہرست میں شامل ہیں۔ ٹورنیڈو انرجی نے صرف 19 eSport ٹورنامنٹس میں $540,000 سے زیادہ کی کمائی کی ہے جس میں انہوں نے حصہ لیا ہے 77% آمدنی خاص طور پر ورلڈ آف ٹینک گیم کھیلنے سے ہے۔

ناٹس ونسرے۔

Natus Vincere، جسے Na'Vi کے نام سے جانا جاتا ہے۔، فی الحال ٹینک گیم کی دنیا میں بہترین ٹیم کے طور پر درجہ بندی کی گئی ہے۔ ٹیم اپنے نام پر قائم ہے، جس کا مطلب ہے 'جیتنے کے لیے پیدا ہوا'۔ یہ تنظیم یوکرین میں مقیم ہے اور ورلڈ آف ٹینک کے علاوہ کئی دیگر eSports گیمز میں مقابلہ کرتی ہے۔

ٹیم نے 500 سے زیادہ ٹورنامنٹس میں $18 ملین سے زیادہ کی انعامی رقم جیتی ہے جس میں اس نے حصہ لیا ہے۔ $860,000 سے زیادہ کی جیت ورلڈ آف ٹینک گیم سے ہے۔ ٹیم کی اہم کامیابیوں میں سے ایک 2016 ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنل جیتنا تھا۔

HellRaisers

KellRaisers eSports کی ایک اور سرفہرست ٹیم ہے جس نے 2015 ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز سمیت کئی ٹورنامنٹ جیتے ہیں۔ ٹیم نے 2016 ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز کے لیے بھی کوالیفائی کیا لیکن جیت حاصل نہ کر سکی۔ تاہم، اس نے دوسری پوزیشن لینے کے لئے کافی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا. ٹیم نے صرف 150 ٹورنامنٹس سے $1.8 ملین سے زیادہ کی انعامی رقم کمائی ہے۔ 25% سے زیادہ جیت ورلڈ آف ٹینک گیم سے ہوتی ہے۔

Virtus.pro

Virtus.pro ایک مشہور eSports ٹیم ہے۔ ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز میں کارکردگی کے حوالے سے قابل ذکر ہے۔ ٹیم نے ابھی تک ایونٹ کبھی نہیں جیتا ہے۔ تاہم، اس نے 2015 اور 2016 کی چیمپئن شپ میں حصہ لینے کے لیے کوالیفائی کیا، جس میں اس نے شاندار پرفارمنس کا مظاہرہ کیا۔ اس ٹیم کے پاس 570 سے زیادہ ٹورنامنٹس سے کمائی گئی انعامی رقم کے طور پر اس کے نام پر $18 ملین سے زیادہ ہے۔ $121,000 سے زیادہ انعامی رقم ورلڈ آف ٹینک گرینڈ ٹورنامنٹ سے ہے۔

دیگر تذکروں میں شامل ہیں۔ _RoX، Elevate، Team Dignitas_، اور پینٹا اسپورٹس.

ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنل جیتنے والی ٹیمیں۔
ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز پر کہاں شرط لگائی جائے۔

ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز پر کہاں شرط لگائی جائے۔

ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز پر شرط لگانے کا سب سے آسان طریقہ ہے۔ آن لائن eSport بیٹنگ سائٹس. سیکڑوں eSports بیٹنگ سائٹس ہیں جو ایونٹ کا احاطہ کرتی ہیں۔ تاہم، کسی بھی بکی کے لیے تصفیہ کرنے سے پہلے پنٹر کو کئی عوامل پر غور کرنا چاہیے۔ مثال کے طور پر، پنٹروں کو پیش کردہ مشکلات پر غور کرنا چاہیے۔ نسبتاً زیادہ مشکلات والی سائٹ کا انتخاب پنٹروں کو زیادہ ممکنہ جیت کی رقم فراہم کرتا ہے۔ دیگر تحفظات میں لائسنسنگ، اہلیت، بونس آفرز، اور ایونٹ کے لیے پیش کردہ بیٹنگ مارکیٹس کی تعداد شامل ہونی چاہیے۔

ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز پر شرط لگانے کا طریقہ

پنٹرز کو ایک eSports بیٹنگ سائٹ پر رجسٹر کرکے شروع کرنا چاہیے جو ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز بیٹنگ مارکیٹ پیش کرتی ہے۔ مختلف بیٹنگ سائٹس میں مختلف رجسٹریشن کے عمل اور تقاضے ہو سکتے ہیں۔ اگلا مرحلہ بیٹنگ اکاؤنٹ میں فنڈز جمع کرنا ہے۔ فنڈز کو شرط لگانے کے لیے بطور اجرت استعمال کیا جائے گا۔ پنٹر اپنے پیسے جمع کرائے یا خطرے میں ڈالے بغیر شرط لگانے کے لیے بغیر ڈپازٹ بونس کی پیشکش کے ساتھ بیٹنگ سائٹس پر بونس بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

آخر میں، ایک کھلاڑی ٹورنامنٹ کے لیے مقرر کردہ کسی بھی گیم کے لیے اپنی ترجیحی شرط کی قسم کا انتخاب کر سکتا ہے اور شرط لگانے کے لیے مناسب اقدامات پر عمل کر سکتا ہے۔ یہ بات قابل غور ہے کہ کچھ eSports بیٹنگ فراہم کرنے والوں کے پاس شرط کی رقم کے حوالے سے کم سے کم اور زیادہ سے زیادہ تقاضے ہوتے ہیں، جن پر پنٹرز کو غور کرنا چاہیے۔

ورلڈ آف ٹینک گرینڈ فائنلز پر کہاں شرط لگائی جائے۔